admirális2005-12-04 13:35:31 // 204
Én nem számolnék olyan nagy értékvesztéssel a 159 esetében, mert nagyon kedvező szervizfeltételeket kínál a gyár, és így gyakorlatilag alig lesz olyan, amelyikhez nincs vezetett szervizkönyv... Persze ez részben azt is okozza, hogy magasabb az új vételára, de szerintem hatalmasat lendít a hárka hírnevén.
Tedi2005-12-04 13:12:35 // 203
csocsi2005-12-04 10:25:21 // 202
Pedig a tömeg azt mondja hogy csak az alfa vezíti el az értékét, aztán kiderül hogy más autó is :-)))
Don Gombóc2005-12-04 10:22:34 // 201
Konkurencia is esik rendesen. Én amikor vettem az enyémet egy másik kocsi árait is figyelembe vettem sőt azóta is figyelem, ez pedig a 9.5 Saab. Nos amikor vettem az Alfát kb 4-5 kilóval volt drágább ugyanaz a teljesítményű felszereltségű stb Saab, mint Alfa, Most hogy ugyanazok öregedtek három évet, most az Alfa drágább kb ugyanannyival.
Csumez2005-12-04 09:18:04 // 200
Én is szivesen kipróbálnám, és jelentkeznék egy tesztvezetésre. De inkább nem fájdítom a szivemet. Végülis osztom a véleményemet Bandival, szerintem is nagyon drága autó, így újonan nem kellene, esetleg majd használtan. Sajnos az Alfa drága újonan. Nem beszélve arról, hogy évenként egy-két millát esik az árra. Sok esetben a konkurenciák ezért sikeresebbek. De azért ebben az esetben lehetne vitatkozni.
admirális2005-12-03 15:38:35 // 199
jó kis látványterv. Kiváncsi vagyok, mit hoznak ki belőle a gyáriak.
GEORGE2005-12-03 15:32:55 // 198
Nekem tetszik benne a sötét betét a lökösön:)
Tom122005-12-03 15:30:44 // 197
Marklar1552005-12-03 08:00:53 // 196
Itt még lehet szavazni:
http://www.autobild.hu/index.php
András bácsi2005-12-02 14:28:34 // 195
Én is kipróbáltam a 159-cet! Kívülről egész jó, talán a kilincsei durvák egy kicsit. Futómű, fék szinte tökéletes: olyasmi mint a 166-ban. Az 1.9MJTD motorral mentem: nagyon meggyőző darab. A belsejében a kormány nagyon nem tecc, a középkonzol sem igazán, de azért megszokható.
Összességében ezen az áron nem kellene, használtam már elgondolkodnék rajta. Külalakban viszont még mindig jobban tetszik a ráncfelvarrott 166.
Alfista2005-11-29 17:40:53 // 194
Hali! A Boglárka! Na, most má értem, hogy miért mentek ti olyan lelkesen tesztvezetni!
admirális2005-11-29 16:35:10 // 193
Igen, az én voltam. Akkor ezek szerinte pont utánam következtél az 1,9 JTS-ben. Téged is Boglárka vitt el tesztvezetni? És hát üdv. mégegyszer. Csak remélni tudtam, hogy olyan embernek villogtam, aki értékeli, de mostmár akkor biztos lehetek benne:).
ystuc2005-11-28 19:19:27 // 192
Nos elmondom én is a tapasztalatomat a 159-ről, hátha érdekel valakit... :-)
Nekem a külseje nagyon tetszik, az eleje tipikusan az, ami ha megérkezik valaki mögé, az sírva menekül előle... :-) És szerintem a hátulja is szép. Ami nem tetszik, az az elefántfül tükrök... Na, az túl nagy...
A beleseje: A nagy középkonzol nekem nem gyere be, a dizájn jó, de szerintem túl nagy valami lett odarakva. Ezt leszámítva jó. Még talán a rádió és egyéb középkonzolon lévő berendezések kaphattak volna mondjuk egy króm keretet, mert így nem az igazi.
A vezethetősége jó, a 2,2-es moci jól húz, de számomra az Alfa érzés sehol nem volt. Minden fordulat tartományban ugyanúgy húz, nincs meg az a hű, "mostaztánmegindult" feeling... Ez hiányzik...
Hát, röviden ennyi... Én egyelőre maradok a 146-nál. :-)
Nekem a külseje nagyon tetszik, az eleje tipikusan az, ami ha megérkezik valaki mögé, az sírva menekül előle... :-) És szerintem a hátulja is szép. Ami nem tetszik, az az elefántfül tükrök... Na, az túl nagy...
A beleseje: A nagy középkonzol nekem nem gyere be, a dizájn jó, de szerintem túl nagy valami lett odarakva. Ezt leszámítva jó. Még talán a rádió és egyéb középkonzolon lévő berendezések kaphattak volna mondjuk egy króm keretet, mert így nem az igazi.
A vezethetősége jó, a 2,2-es moci jól húz, de számomra az Alfa érzés sehol nem volt. Minden fordulat tartományban ugyanúgy húz, nincs meg az a hű, "mostaztánmegindult" feeling... Ez hiányzik...
Hát, röviden ennyi... Én egyelőre maradok a 146-nál. :-)
Charlie 1662005-11-28 16:31:49 // 191
Pénteken kiprószáltam a 159-est.
Kivülről gyönyörű, de 2 problemám van.
1; Ölég nehéz lesz tisztrántartani a fényszórókat
2; Nekem a belseje nem teccik.
Lehet hogy finnyás vagyok, de olyan "nem egyedi", kicsit túl kompakt érzésem van. Nem érzem rakta az Alfa fílinget.
Asszem maradok a jó öreg 166 nál !!
156sw2005-11-27 19:06:34 // 190
Nem a legújabb volt a hármas bömös ! Ezt elfelejtettem.
156sw2005-11-27 19:05:28 // 189
A hármas bömös még az én kombimmal sem egy kategória. A múltkor pont mellettem parkolt egy hármas. Röhögjetek ki, de én eddig azt hittem kb ugyanolyan a hosszz. Hát nem... Édeske minima húsz centivel hosszabb))))
GEORGE2005-11-27 18:56:20 // 188
Akkor valami jó akciót foghatott rá ki:-)
Amúgy ahogy irod nem egy katagoria a 159-el a 3-as bmw, meg különben is egy gagyi német fos akik marelli elektronikával feszit:-)
156sw2005-11-27 18:54:17 // 187
Hülyén hangzik de ideírom. A haver vadiúj pár napos 320D bömöse bőrbe kötve!!!! Navigációval!!! stb, minden létező fullal 10,3! Persze nem kéne! Ezzel csak azt akartam érzékeltetni, hogy valami gáz van az árképzéssel......(Pewrsze tudom nem 200 ló, meg kisebb is jóval...)
156sw2005-11-27 18:51:33 // 186
Valahol láttam már kémfotókat a 147 utodjáról. Fogalmam sincs hol:-( Valakinek esetleg vanank képei ezügyben????? Idelinkelhetné.....Előre is kösz!
156sw2005-11-27 18:47:54 // 185
Meghát az ár.... Szóval a 156 sw 2,4 mjet jtd dist alapára most 8,3. Vajon miért leszz ugyanez 10 miller a 159 verzióban?
156sw2005-11-27 18:41:31 // 183
Mert persze mostmár mindhalálig ALFA:-))))
156sw2005-11-27 18:38:47 // 182
Sziasztok! Megnéztem én is másodjára is, kicsit tüzetesebben. Sajnos vezetni még nem lehetett, meg engem különben is a 2,4 jtd, meg az SW izgatna, az meg még nincs. Szóval második blikk. Nagy. Nagyon nagy. Kivül. Ugyanakkora gyak, mint a 166. Ez nekem inkább hátrány mint elöny. Belül már gyak nincs méretkülönbség. A belseje olyan mint egy erős 156 facelift. A kormány nekem a 156 ban jobban tetszik, de ez izlés kérdése. A középkonzol húzott aluja jobban néz ki, más nagy nóvum nem jut eszembe. A súly bizony a mérettel nőtt, vagyis sajna a 159 sw 2,4 jtd 200 ló ide, vagy oda, semmivel sem sem lessz gyorsabb agilisabb, mint a jelenlegi 156 sw 2,4 jtd.-m. Lehet, hogy majd a 147 kombi verziójú utódjába (állítólag lessz!) kell beleülnöm mondjuk 2 év múlva??))))))))))
csocsi2005-11-27 17:08:58 // 180
Hát akkor van pár elfuserálás :-))
Blacky2005-11-27 17:07:35 // 179
A kilincsek belül sajna műanyagból vannak, biztos lesz hozzá utángyártott fémből.
csocsi2005-11-27 17:05:08 // 178
Akkor tényleg marad a régi bevált járgány :-))
Blacky2005-11-27 17:04:15 // 177
Nem szűnnek meg a problémáink ezek után sem az elektronikával.
GEORGE2005-11-27 17:04:11 // 176
Hiszek neked Blacky nem azért irtam, de így már tuti ,hogy egy 2éves 156-ba ülök majd :-)
GEORGE2005-11-27 17:03:06 // 175
Akkor bekaphatják :-(((((
csocsi2005-11-27 17:02:17 // 174
Ez elkeserítőn hangzik a kiadott nyilatkozatok után :-(
Blacky2005-11-27 16:54:12 // 173
Amire az van írva, hogy BOSCH az nem Magneti Marelli ugye?
A légmennyiségmérőn és komputeren láttam:(((
csocsi2005-11-27 16:50:10 // 172
Ezt nem mondod komolyan, csak viccelsz ugye??? :-))
csocsi2005-11-27 16:49:34 // 171
Hiába annyira jól neveltek hogy a nyomdafestéket nem tűrő szavakat nem is írom le :-))))
GEORGE2005-11-27 16:45:49 // 170
Ugyan má miért lenne tele??
Hisz minden beharangozóban külön kiemelték hogy Magneti marellire cserélték a fos boscht!!!
Blacky2005-11-27 16:43:25 // 169
hihi:))
Egyébként tele van a 159 motortere "jó minőségű" bosch-al:(((
Blacky2005-11-27 16:41:14 // 167
Ne fogd vissza magad Csocsi, francba a jó neveléseddel. Mondd meg neki:))
csocsi2005-11-27 16:30:29 // 166
Legfeljebb újat veszel :-)))
Mike.2005-11-27 16:27:59 // 164
Na az az autó sem kellene amit mi próbálgatunk majd. :-)))
Mike.2005-11-27 16:26:55 // 163
Rendben! Időpont javaslatokat kérek. Az idei év nekem már kicsit rázós, de minden megoldható. :-)
csocsi2005-11-27 16:26:39 // 162
Arra lenne eszed:-)))
A neveltetésem tiltja hogy mást is leírjak :-)))
GEORGE2005-11-27 16:25:39 // 161
Majd felváltva megyünk teeee:DDD
Vagy úgy is lehet, hogy mindenkit viszek egy kört:)))))))))
csocsi2005-11-27 16:23:41 // 160
De lesz-e annyi tesztgép :-)))
GEORGE2005-11-27 16:12:41 // 159
Lehet ezért kellett volna kiprobálni :-)
GEORGE2005-11-27 16:11:58 // 158
Részemről rendben!! Akár mehetünk a Scudoval is ha teljesen telepakoljuk 8 tesztpilótát tud a helyszinre cipelni! :-)))))
twin2005-11-27 14:55:12 // 157
Le akartam írni röviden a véleményemet a 159-ről,de Te nagyon hasonlóan fogalmaztál!Így szinte szó szerint egyetértek veled!
csocsi2005-11-27 14:45:00 // 156
Hát nekem a hétvégéim már gázosak, de igyekszem minden megoldást kihasználni :-))
Áki2005-11-27 14:21:46 // 155
Semmiféle képpen ne hagyjátok ki a tesztelést!Nagyon jó autót csináltak az olaszok!;) Nekem egyeteln egy dolog hiányzot belőle,hogy nem hallom a motor hangot,míg a 164be ha oldalépek neki akkor rögtön hallom,hogy nem mi van a nagy fém lap alatt elől addig ennél semmi,csak a mutatókból tudom,hogy mi történik! Ez az egy ami hiányzik belőle a többi amúgy szerintem helyén van!