Fórum >> Típusok >> 159

BadBoy2006-03-18 18:55:31 // 1027
Azt én sem tagadom,hogy a klima kapcsolók jó helyen vannak, de hogy ilyen baromságokat irjon, hogy beleveri az ember a fejét a napellenzőbe, meg hogy kicsi a csomagtér.... Nem tudom ti hogy vagytok vele, de aki ennyi pénzt ki tud fizetni ezért az autóért az nem a csomagtartó méretéért veszi. Nem fog vele piacozni járni, SZERINTEM...
Vik.. + Rich2006-03-18 18:50:00 // 1026
Hali. Légyszives. Leköteleznél vele :-))
BadBoy2006-03-18 18:48:16 // 1025
Az újságban benne a szerkesztőség cime, Surányi a főszerkesztő. Megirjam?
BeeGee2006-03-18 18:18:57 // 1024
Távol áll tőlem, hogy védjem ezt a fütyit, de - a klíma kapcsolók télleg szar helyen vannak - mikor nálam volt 2 napig, 9,5L átlaggal jártam vele... Amelyik kocsi jól néz ki, azt törvényszerűen nehéz átlátni és megpakolni. Igazán tuhatná... Egyébként kurva jo kocsi a 159, csak nem Alfás... :)
KisP2006-03-18 12:54:45 // 1023
Igazad van, ez a surányi még pontot se adott a 159nek a szavazáson,sőt még a másik honfitársunk Gajdán Miklós (kis gyökér)se adott. Ők képviselték magyarországot. A magyar autós újságok legtöbbje külföldi tulajdonban van,akik a hozzájuk legközelebb álló autógyár modelljeit támogatják.Tehát itt is nyalni kell az adott márkának. Ezért cserébe a gyár velük közli elöszőr a friss infokat.Ezt a totalcar-on olvastam még néhány hónapja.(És igaz is). Nem akarok reklámozni,de én eddig egy olyan magyar újságra bukkantam,ami viszonylag pártatlanul és korrekten írnak az autókról.És ha valami nem jó,azt le írják úgy ahogy kell.Heti lapról van szó,tehát hetente jelenik meg 175 forintért,a neve Autó Piac.(Persze ez is német tulajdon,de nem látom rajta,pedig már egy éve rendszeresen veszem) Csak egy bajom van,hogy a Gajdán ennek az újságnak dolgozik,de ez már magánügy:)
Tom122006-03-18 12:24:03 // 1022
Egyébként mindent elolvastam, ami Alfával kapcsolatos, a szlovák folyóiratokban is, de sehol nem láttam ilyen egyértelmű fikázást, mint pl. az a2-s cikkben. Sokkal nagyobb "tisztelettel" kezelik az Alfákat, de hát meg is érdemlik...:-) Van egy cikk, ami a Brera apropójából foglalkozik úgy általában az Alfákkal, egyszer azt le fogom fordítani /...de mikor?:-))/ és berakom ide, mert kimondottan élvezni lehet és sok érdekes dolog van benne a tervezéssel kapcsolatban is/159 - Brera/, főleg egy Alfásnak.:-)
csocsi2006-03-18 12:02:32 // 1021
Az igazság sajna odaát van :(((
Tom122006-03-18 11:33:47 // 1020
Na ez az a cikk, ami miatt "kiborultam" itt /159 topic/ a 821 -es h.sz.-omban... Inkább nem is olvasom el mégegyszer...:-///
Alfista2006-03-18 11:24:21 // 1019
Meg akarod veretni? :-)))
Pietro2006-03-18 11:18:02 // 1018
Én meg megvettem az AutoBild-et. Asszem most utoljára, bár eddig sem vásároltam rendszeresen. Most is csak azért, mert összehasonlító teszt volt az Alfa159, meg másik három autó között. Addig "rendben" van, hogy ez egy überjürgen újság és ÚGYIS a német márkát hozzák ki győztesnek, de azon már egy KICSIT felb@sztam az agyam, hogy mindent az ódiA4-hez hasonlítottak. Mi az, talán etalon? Jó, hogy a hossz-mértékegységet nem úgy adják meg, hogy 1méter=1db A4/4,13. Egyébként is, ha valamiben, hát az A4-ben nincs hely hátul, de még annyi sem, mint egy Trabantban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Halesz2006-03-18 11:16:50 // 1017
Hát ez kemény... Surányi Péter e-mail címét tudja valaki? Szívesen meghívnánk az esztergomi találkozóra!!! :)
BadBoy2006-03-18 11:11:30 // 1016
Én csak azért irtam, hogy mindenki lássa milyen buták és nem hozzáétrők a SZAKÚJÁGIRÓK. Az édesapámmal elférünk egymás mögött, ahogy irtam tegnap akkor mit akarnak magyarázni ezek a majmok.
Alfista2006-03-18 11:06:37 // 1015
Ne foglalkozz ezzel a majommal! Én el sem olvastam a firkálmányát!
zolee1452006-03-18 10:58:13 // 1014
még valami: fogyasztás. Az 1,3-as off micra kb 5-6 litert eszik, az egyik barátomnak rendszeresen 11 fölötti fogyasztás jön ki. Amúgy az említett barátomat csak "Kézifékes Tibiként" emlegetjük... :)))
zolee1452006-03-18 10:56:35 // 1013
odaát... ha jól emlékszem az év autója szavazáson a cikk írója még pontot sem adott a 159-esnek. Ezzel szemben a német tulajdonú RTL klub németfanatikus egyébként inkább laikusnak mondható műsorvezetője agyondícsérte. Ha ugyanarról az autóról külsőre más véleménye van két embernek az nem baj, hiszen a külső szubjektív. Az objektíven vizsgálható dolgokból viszont nem születhet ellenkező vélemény. Valaki hazudik. Persze nem kell egyeznie, csak elég közelinek kellene lenni a véleményeknek.
BadBoy2006-03-18 10:13:56 // 1012
Ezt a cikket a márciusi A2-ben találtam, de ez után soha többet nem veszek. Alfa Romeo 159 1.9JTDm 150LE - Számháború "A sportosság és a kényelem nem lenne összeegyeztethetetlen fogalom, de az Alfa csak a sportosságra hajt. A hosszú tűlnyűlással inditott orr - rész, az abnormisan (ez igy van irva, helyesen van irva?) alacsonyra vett hasmagasság, a rövid farrész, a magasról inditott, felefele törekvő övvonal, ezt jó érzékelhető minőségben messziről üzeni. A beltér igen jó sportüléseivel, a sportkormánytervvel, a példás pedálrenddel, a finom anyagból kivitelezett műszerfallal, a középre tett, vezető felé forditott műszersorral még erősit is ezen. A nagy sportosság viszont a kényelmet csorbitja. Mig a vezetési helyzet az ülésmagasság és üléspárna szögállás változtathatóságával és a kormány kétirányú éllithatóságával valóban pazar, a magasra állitott üléshez a plafonmagasság kicsit kevés. Előrehajolva a fej a napellenzőt karcolja, a felfelé futó övvonal erősen korlátozza az oldalirányű hátralátást, akárcsk a nagyon széles B - oszlop, a magas farrész pedig a hátralátásnak nem tesz jót. Mindehhez a világos műszrfal tükörképe a szélvédőn kifejezetten idegesitő. A helyzet hátul még rosszabb. A lábtér az autó méretéhez és presztizséhez képest egyenesen megalázó, hasonlóképpen a plafonmagasság. A rakodási hely nemhogy hátul, de elöl is csak jelzésértékű, a kesztyűtartó is törpe méretű, még egy kis fényképező elhelyezése is nehézséget okoz. A ma nélkülözhetetlen elektromos csatlakozó (szivargyujtó) példátlan rossz helyre tették, ott is rosszul elhelyezve. A csomagtérfedél a kis csomagtartóhoz képest is kis száj nyit, az átemelési magasság sem kényelmes, a fedelet hideg időben (a kis teleszkóp nyomás, és rossz belső fogás lehetőség miatt) kinszenvedés kinyitni és csukni. Belső elektromos nyitógombja a létező lebutább helyen, a plafonon van. Az elektronikus szellőzés kezelése maga a katasztrófa: a sebességváltó eleve útjába áll a gombok elérésének, és jócskán takarja is a látnivaló felületet. Ráadásul teljesen önálló életet él, az ablakszáritási funkcióba a kézzel beállitott beavatkozást a rendszer kikapcsolásával bünteti." Átlagfogyasztás: 11.2l Irta Surányi Péter Nekem ez a cikk egy Alfa Romeo lejáratásnak hangzik. Nevetséges olyanokat irni, hogy beleveri az amber a fejét a napellenzőbe, ha előrehajol. Na meg a 11.2L - es fogyasztást sem tudom elhinni. Véleményem szrint Surány úr még a közelében sem volt az autónak!!!! A szlovák Auto Motor a Sport 5 csillagot adott az autónak. Azt irták egy szinten van a BMW - vel, meg a Mercivel. Az átlag náluk 6.5 liter volt. Hol van az igazság????
BadBoy2006-03-17 21:46:15 // 1011
Nekem a 2.4JTDm-hez volt szerencsém Amikor a srác mellénk állt vele azt hittem megőrülök, olyan gyönyörűen morgott, hogy azt élvezet volt hallgatni. Vezetni mégnagyobb élvezet volt. Mintha kötélen húzták volna, vagy meglett volna a kigyúrt nyom amin megy. Egy szemernyi bellenés sem volt. Nekem mondjuk nagyon tetszik a műszerfal, mégjobban a turbónyomást jelző óra. Mindenhol azt lehet olvasni, hogy nincs elég hely benne. Édesapámmal voltunk kipróbálni. Ő vezetett az első lassú részen, merthát ő az idősebb, én ültem mögötte a 190 centimmel. Utána cseréltünk és ő ült mögém a 196 centijével Mind a ketten kényelmesen ültünk.
Alfista2006-03-17 18:30:22 // 1010
Én is vezettem a 2,2 JTS-t és nagyon jó! :-))) A karosszéria tényleg merev, így szuper az úttartása, mintha sínen menne. A váltója az egyszerűen fantasztik, a fokozatok valósággal becuppannak a helyükre. :-))) Fék fenomenális! Szóval elégedett vagyok vele! A belső térben a középkonzol nem tetszik, nagyon egysíkú!
Gabriel2006-03-17 17:58:38 // 1009
OFF nem azért, hanem mert még kell neki 1-2 óra és ott fogok szobrozni :-(, mert a kolléga nemsokára visz - mert neki haza kell menni és kirak ott engem. ON
Tom122006-03-17 17:56:19 // 1008
Csak nyugi, biztos jó lesz, nem az elsőt csinálja...:-)
Gabriel2006-03-17 17:53:43 // 1007
bocs az, nem vagyok izgulok mert ma megyek a kipufogóshoz
Tom122006-03-17 17:49:27 // 1006
Ezt is sejtettem...:-))))) JTS, nem ? ;-) ...ma nem vagy formában...:-)
Gabriel2006-03-17 17:44:22 // 1005
jóvanna, csak dicsekedni akartam, hogy már vezettem na :-))))) A 2.2 JTD naon jól megy nekem bejön a kocsi, úgy ahogy van, bár személy szerint nekem nagy...
Tom122006-03-17 17:39:55 // 1004
"Sejtettem..." :-) Itt csak az volt a lényeg, hogy van, akinek nehezére esik már tartani is pár másodpercig azt a gombot, aztán a "lustaságát" az autó "primitívségére" fogja...:-/
Gabriel2006-03-17 16:49:51 // 1003
nem annyira gáz a Microsoft rendszer, ha 100% kompatibilis cuccokra van telepítve. Míg nem "márkás" hardwerem volt nekem is kékhalál volt sokszor, de pl. a céges laptopon még soha. Nem védem a Microsoftot, mert multi amit alapból nem csipázok, csak megjegyeztem szvsz.
Gabriel2006-03-17 16:46:31 // 1002
nem elég benyomni a gombot, valamelyik pedált (kuplung, vagy fék) kinyomva kell tartani (nekem elhiheted, mert volt szerencsém vezetni, yesssssssssss) :-)
Halesz2006-03-17 15:08:58 // 1001
Majd berakjuk az esztergomi tesztbe :)
Kau2006-03-15 17:34:54 // 1000
Ez az! Szép!
csocsi2006-03-15 16:56:35 // 999
Gratula :))
Tedi2006-03-15 16:55:09 // 998
Majdnem ;) NuOvola :)))
Poló2006-03-15 16:53:23 // 997
Azurro Nouvola, Gergő autója

GT Ɨ|ѯ2006-03-15 16:40:21 // 996
Happy!Grat!
GEORGE2006-03-15 16:02:06 // 995
Aki figyel az figyel :-)) Gratula Kau!
Kau2006-03-15 16:00:24 // 994
Az a nuvola? Mindig tanul valamit az ember.
Kau2006-03-15 15:59:33 // 993
Happy 1 K! :))

Cgo2006-03-15 15:57:13 // 992
en is teljesen oda vagyok erte, kar, hogy csak a 156-ban talaltak ki, nem elobb. Patriotizmus rulez
Tedi2006-03-15 15:46:57 // 991
A nuvolára gondolsz?
Kau2006-03-15 15:29:02 // 990
Van még egy nagyon szép szín. Nem tudom pontosan hogy nevezik (pezsgőmetál?) A lényeg, hogy változik a színe, ahogy a fény éri.
Tom122006-03-11 13:45:22 // 989
:))))
BadBoy2006-03-11 13:43:34 // 988
És lócitromon kivül más károsanyag kibocsájtása nem lesz :) ami amúgy is jó ha a szántóföldön fogok haladni vele :)
Tom122006-03-11 13:38:44 // 987
...és még a biztonsági öv sem kötelező, mert csak "1 lóerős"...:-))
BadBoy2006-03-11 13:35:00 // 986
Na az volna a vég ha az autó maga csinálna mindent,akkor inkább veszek lovat mert azt még akkor is én fogom irányitani.
Tom122006-03-11 13:30:35 // 985
Ezt a START/STOP gomb témát én sem értem. Nekem pl. az tűnt volna fel, ha csak hozzá kell érni és már megy is. Szerintem normális, hogy tartani kell, mert még véletlenül a gyerek is beindíthatná, mielőtt a "papa" észbekapna...:-))) Meg nem is szeretem, ha még ezt a "munkát" is valami elektronika végezné helyettem. Némelyeknek az lenne az ideális autó, ha beülnének, egy tőmondatban elmondanák, hová akarnak menni, az autó meg odavinné őket...:-)
feszti2006-03-11 13:15:06 // 984
Tetszenek a kis olasz feliratok ;)

Tedi2006-03-10 12:54:12 // 983
Kettős keresztlengőkar. McPhersont már egy ideje nem használnak, már a 156-ban is kettős keresztlengőkaros rendszer volt.
BadBoy2006-03-10 12:32:24 // 982
Lehet egy picit elfogultan fogok irni erről az autóról,de ebben a klubban szerintem ezt meglehet bocsájtani. Néztm az Origón a tesztet. A futóműről csak annyit,hogy az Auto Motor und Sport tesztelti és még a BMWt is egy picivel megverte,de rosszabb eredményt nem produkált. Az AUDI meg még egy lapon sem emlitheő vele. A START/STOP gombról meg annyit a Renault marha modern rendszere is csak rendszeles használatnál kb. fél évig birja azt hogy egy érintésre indul,utána azt is tartani kell. A jel megkopása meg nem nagyon tud szerintem érdekelni senkit,mert a vezetés a lényeg. Az meg várható lehetett hogy meg fog kopni,mert ahogy a pi-na ez is szűk hely :).
mesa2006-03-10 09:31:25 // 981
Az origos 159 tesztben azt írják, hogy elöl McPherson. Én úgy tudom kettős kereszt lengőkaros. Mi az igazság ?
Blade2006-03-09 19:34:25 // 980
http://www.origo.hu/auto/autosmozi/20060309autosmozi.html A cim lemaradt...:)
Blade2006-03-09 19:33:51 // 979
159 teszt, nezzetek meg,,aztan vélemenyezétek..:)
Pietro2006-03-09 16:52:57 // 978
ja, elég csak kiszállni és újra beszállni. :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak