Fórum >> Típusok >> 164-166

Dzsozy2007-06-07 17:17:24 // 29379


Mint a bucsuban! Szép napot Mkinek! Ide ritkán szoktam fírkálgatni, de azért talán megbocsájtotok ill. tudtok hasznos ötlettel szolgálni nekem. Erhard cartárs jóvóltából hozzájutottam a mellékelt (vadi új) "lego" készlethez, mellyek beszerelésre várnak álltalam. Kérdezni szeretném, hogy esetleg van e valami turpisság a lengőkarok, esetleg féktárcsák be- , felszerelésében, vigyázzak vagy különösen figyeljek e oda valamire. Előre is köszi az okosságokat!
gyurma2007-06-07 16:40:49 // 29378
Nekem Koni volt benne,3 évet ment és semmi baja nem volt!!!!!!!!!Ennek 90% budapest:-(((((((((((Az Eibach rugom viszont összement,leült nem bírta a bp-i utakat.
András bácsi2007-06-07 15:03:32 // 29377
A motornál első körben a falslevegőt nézném ilyen jelenségnél.

A többit mérni célszerű.

Gátló? Pénztárcafüggő. Újban vennék egy Lip-et, olcsó, és két év garis. Annyit úgysem bír egy sem szerintem Magyarországon használva. Komolyabbat én akkor vennék, ha kicsit extrémebb a használat jellege. (lásd Gábor166. :) )

Aztán meg ha nem sürgős, lehet, hogy lesz Novitec rugóm eladó. Talán...
András bácsi2007-06-07 14:59:31 // 29376
Áhhhh, látom már kész.
Gábor1662007-06-07 12:35:54 // 29375
A legolcsóbb megoldás bontóban egy keveset futott autóból a lengéscsillapítókat megvenni. A rugót úgyis rajtahagyják, nem vergődnek a levételével.
Ez egy drágább megoldás:
Arno1662007-06-07 11:27:38 // 29374
Mégvmi:

Nemtudtok valakit akinek Lancia Lybra-ja van, és jófej is emellé?
Vmit meg szeretnék nézni a kocsin, illetve próbálni.

Thx,
A.
Arno1662007-06-07 11:24:33 // 29373
Ribanc királylány...kezdi ez is az őrületet. Ropog a fék, a gátlóim zérók, a kipuff flexicső lyukad...hallom a hangján...mintha ez nem lenne elég. :(

Erre:
Hidegen egyenetlenül jár, magas fordulaton 6-7e körül meg hullámzik...nem szamottevően, de hallatszik hogy vmi nem okés.

Gyertya, gyujtotrafo(k), injektor? Ebben a sorrendben?
Esetleg mas ötlet? LMM új, lambda új.

Grrrrrrrrrrrr.

Milyen gátlót ajánlotok? Sztem kicsit puhák az elsők eredendően is.
Nagyot billen a kaszni fékezéskor. (Mintha ezt olvastam is volna valahol.)
A gyári árakat még nem néztem, ha nem horror érdemes betenni azt?
Első rugót sem ártana cserélnem...

A.
Arno1662007-06-07 11:16:03 // 29372
Csak a stab szilentjeim voltak rosszak... De valoban, ha mast is javitani kell, akkor legegyszerubbnek tunik kivenni az egeszet.
Don Gombóc2007-06-06 20:04:09 // 29371
Inkább az a bajom hogy ez a köcsög Ajusa szelepdekni tömítés erszt már megint. 40 ezer van benne de a szélei körben getrásak, bár lefelé megy a trutyi, a piroskát nem gányolja.
Don Gombóc2007-06-06 20:02:11 // 29370
Az jó ötlet, nem ártana cserélni bár nem repedezett nekem de keménynek mint a fagyott kutya lába.
András bácsi2007-06-06 19:57:56 // 29369
Már régen. Adtam rá max. három napot. :)

Hirtelen felindultságomban rendeltem hat új gumibigyót a szívó (izé, nyomó) csövekre. Kissé repedeznek már a hőtől.
Don Gombóc2007-06-06 19:49:38 // 29368
Halihó! Kész a futómű teljesen? A múlt héten nem tudtam arra menni, és a héten sem a jövőt meg nem tudom. :) Ma jöttem haza oda voltam három napig, a Halacskánál voltam Szolnokon.
András bácsi2007-06-06 12:09:24 // 29367
No, én már kettőt csináltam. :)

A négy hoszszú csavaron max 40 mm, amit engedni tudsz. Aztán akkor már feszül minden rendesen. Szerintem a minimum, hogy az alu-lengőkarok első bekötését is kikösse az ember. Azt meg jó sz*r visszarakni.

A leengedéssel időt nyerhetsz talán, de igen kókány megoldás. Normális szerelő letakarítja a rudat, esetleg le is festi. Aztán még ha a karokat is cseréled, akkor végleg nem spóroltál semmit.
gyurma2007-06-06 12:00:29 // 29366
Sziasztok,nekem is kicserélték de amikor ki volt véve a hátsóhíd.Aszem amikor bent van nagyon nehéz.
Arno1662007-06-06 11:23:48 // 29365
Nem csinaltam, de végignéztem és okoskodtam :)

Na igy reggel frissen jobb a memóriám, remélem nem téved sehol:
Meglazítod a hatso híd csavarokat. 4db. Nem kell teljesen kicsavarni, sokat enged úgy emlékszem lefele így is. Ezutan be lehet férni a csavarhoz felülről.
Kicsavarod, anya lefúr, szilent csere, aztan vissza.

De levenni tuti nem kell a hatso hidat. Max lelazítani, és feltámasztani.

A.
András bácsi2007-06-06 07:39:06 // 29364
Gondolom nem csináltad még... Megnézném hogyan fúrod le. Illetve a fúrás előtt felfelé mivel tekered ki a csavarokat.
Kilo166 (Droid#1)2007-06-06 07:10:15 // 29363
Tanusítom... mikor kiborult a sósav az egész szőmyeget kihozta.
Grando2007-06-05 22:43:48 // 29362
Sav kihozza! :DDD ;)))
De egyébként vmelyik topicban olvastam a venis kárpittisztító-takarítógép kombinációt. Asszem George ajánlotta az autóápolásban. Párszor átmész rajta, azt kalap. ;))
Smith2007-06-05 22:30:02 // 29361
Van szép méretes, hímzett szőnyegem :) Zsíííííííííír :)

Viszont a padlót ki kéne pucolni valamivel, várnám a jó módszerek ismertetését, milyen eszközzel, milyen vegyszerrel essek neki? Vegyek szőnyegtisztító habot és azzal? Vagy van valami spécibb szer?
Arno1662007-06-05 12:06:40 // 29360
Izéhozé....a stabsilent miatt nem kell levenni a hatso hidat... lefúrod az anyát, aztan kap egy rendeset önzárósat ami nincs odahegesztve. Hulye egy megoldas...

A.
Arno1662007-06-05 11:47:39 // 29359
Kartervédő...csak lekerült az enyémről, de nincs most épp rá idő beméretezni.
Ahogy írtam is emailben...ez van sajna.
De baszogatom FRobit folyton - nála van - mert féltem az alját...
Baszogasd Te is... :)

A.
Arno1662007-06-05 11:45:03 // 29358
Hja, az új betétekkel ropog...nemtom mi a baja...Van egy erzesem - nem parhuzamos a tarcsaval a betet, és ahogy nyomom neki pattog el kicsit oldalra...par tizedet.
Smith2007-06-05 11:38:46 // 29357
Na ez egy olyan riasztó ami az index villogást tanulja be. Tehát mivel a csomitartó nyitásakor nem villantja az indexet a gyári vevő vezérlő központ, ezért arról a riasztó nem fog tudomást venni. Ezért gondoltam arra hogy egy relés megoldással kiiktatom a csomagtartó nyitó mechanizmusát amikor a riasztó aktív.

Asztalon összeraktam a cuccot, szépen müxik és tanul :D
Grando2007-06-05 10:32:41 // 29356
Na azért is kérdeztem, mert valszeg egy vezérlőegység veszi mindkét rádiójelet, és ha az ajtózárak nyitásakor kilövi a riogatót, akkor valószínű, hogy a csomagtartó nyitásakor is. Legalábbis így logikus. Persze ehhez rendesen be is kell majd kötni. ;)))
Smith2007-06-05 10:13:13 // 29355
igen, bicskakulcsom van nekem is, két gomb van rajta, egyikkel nyit/zár, másikkal csomagtartót nyit
Satti2007-06-05 09:55:10 // 29354
Nekem van benne gyári riasztó,ha a távirányítóval nyitom ki a csomitartót,nem riaszt,automatikusan oldja.Mondjuk nekem az újfajta bicskakulcsom van,nem tudom,az más-e,vagy számít.
Grando2007-06-05 09:50:00 // 29353
A távirányítóval külön tudod nyitni a csomagtartót?
Smith2007-06-05 09:13:57 // 29352
Van egy kérdésem. :)

A gyári riasztó kikapcsol amikor a csomagtartót távirányítóval nyitjátok ki?

Csak azért kérdezem mert megjött a riasztóm, gyári kulcshoz illeszthető, viszont ugye be kell kötni a motorháztető és a csomagtartó nyitás kapcsolóit is h azt is védje, de ha aktiválom a riasztót és közben kinyitom a csomagtartót, akkor ugye be fog riasztani... erre valakinek valami ötlete?

Még az jutott eszembe hogy egy relével megszakítom a csomagtartó nyitást amikor a riasztó aktív, és akkor addig nem lehet kinyitni a csomitartót ameddig a riasztót ki nem kapcsoltam.
Gábor1662007-06-05 08:04:32 // 29351
A dőlésem -1 fok 40 perc. Az utánfutástól azért nem félek, mertt olyan hosszú a lengőkar, hogy 1-2 perc eltérésre számítok. Ki lehetne számolni. Lehet, megmérem a lengőkart és csinálok egy sacc/kb számítást.
FRob2007-06-04 22:54:56 // 29350
úgy megtenném én is
de sajna nem tehetem jelenleg
gyurma2007-06-04 17:36:53 // 29349
Így van igazad van:-))
lee752007-06-04 17:26:42 // 29348
urak nincs valakinek elfekvöben 164hez egy lenges csillapito rugo(rugo töresem van):)
ath2007-06-04 17:25:11 // 29347
azért 11-ért már listaáron elhozhatsz egy 2.4 jtdm distincitivet, de majdnem egy 3.2-t is.
de ez nem vita, neki az tetszik és nem érdekelte a racionalitás. ez a jó benne. megteheti, hogy egy kifutott modelt vesz, csak mert neki ez tetszik.
gyurma2007-06-04 17:14:41 // 29346
Bocsi hogy beleszólok,én is néztem a 159-est csak qva drága volt ennyi extrával és szerintem kisebb mint a 66-os.
ath2007-06-04 16:38:11 // 29345
11 körül vette meg, minden földi jóval a 2.4-est. a héten jön meg vmikor.
mondjuk én lehet, hogy inkább egy 159-et vettem volna, de ha neki ez tetszik. nekem szimpatikus ez a fajta "hülyeség".
gyurma2007-06-04 15:55:12 // 29344
Szia,tényleg már nem gyártják a 166-ost?
FRob2007-06-04 15:41:11 // 29343
szuper egy helyet találhattál akkor, nagyon várom az időt hogy mehessünk :)
FRob2007-06-04 15:40:02 // 29342
tyűdejónekiiiiii :)
menyit ér egy ilyen most?

azé szomorú vagyok hogy nekem már sose lesz 0 kilométeres 166-om, mert már nem gyártják
ath2007-06-04 15:11:37 // 29341
a hétvégén találkoztam egy régi cimborámmal, akit még én fertőztem meg anno az alfa vírusával. beleszeretett az első 145-ösömbe még 98-ban, majd a másodikat ő vette meg. mint kiderült elég sikeres és tartós a fertőzés, ugyanis az ember most kapja meg a vadi új 166-osát, ami állítólag az egyik legutolsó gyártású darab, tele mindennel. a kereskedők nem hitték el, hogy vki még akar 0 km-es 166-ot venni.
kíváncsi vagyok, hogy milyen.....
András bácsi2007-06-04 12:36:22 // 29340
Viszont ha azon variálsz, akkor a hátsó felfogatással mi lesz? Elmegy az utánfutás szerintem.
András bácsi2007-06-04 12:34:48 // 29339
A logika a gyakorlatban nem jön be. Kellett állítani mindenhol.
András bácsi2007-06-04 12:34:06 // 29338
A dőlés nekem is 2 fok körül van.
András bácsi2007-06-04 12:33:30 // 29337
Mivel a bajoroknál idogáltam négy napig. :)
Gábor1662007-06-03 21:51:11 // 29336
Sajnos nem az ültetés miatt van. Már előtte is volt. A csonkállvány cserével elértük, hogy szimmetrikus lett. Talán 20'-et vissza tudunk csalni 4 mm-rel rövidebb távtartót rakva a segédvázkeret és a lengőkar közé. Remélem ennyit sikerül csalni. Lehet, hogy csak 3 lesz, mert túl közel kerül a lengőkar a vázkerethez.
Don Gombóc2007-06-03 20:53:34 // 29335
Azt logikáztuk Bandival hogy a négy centisnél is csak kevés mértékben lesz nagyobb a terpesztése mert azon a mínusz négy centin a dőlése alig lesz nagyobb a terheletlen lengéscsillapító szögét nézve. De pár km után úgyis látszik a gumin még abban a fázisban amikor nem kopott csak látszik.
Gábor1662007-06-03 20:48:20 // 29334
Én is úgy gondolom, de elől és hátul is 1-1 centit. Sajnos nagyon nagy a negatív dőlés az elején. Ott még kicsit ügyeskedni kell.
Don Gombóc2007-06-03 20:44:04 // 29333
Kíváncsi lennék most mennyi a Bandinak. De eltűnt a fiú nagyon.
Don Gombóc2007-06-03 20:42:01 // 29332
Nekem most 64 hátul és semmi gond. Szerintem ereszthetsz rajta.
Gábor1662007-06-03 20:33:07 // 29331
Stét!

Érdekesen: Első éjjel elöl egy, hátul kettő centit süllyedt, azóta hátul még öt milit. Most elöl 65,0 hátul 65,5 cm. A küszöb vonalat (krómozott csík) mérve hátul 1,5 cm-rel van feljebb a hátulja.
Minden méret üres autóra értendő. Még egy centit tudok lejjebb tenni mindenhol. Csak hátul nem akarom süllyeszteni, mert akkor tele autónál lelógna (talán).
Charlie 1662007-06-03 20:19:23 // 29330
Nincs az a pénz !!! :):):):):)
Különbenis, neked sem megy be az ICS helyére :):):)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak