Putyesz2012-10-13 10:17:30 // 64479
Nincs semmi problema....csak gondoltam kipróbálom az agyonistenitett seleniat:-)
Grando2012-10-12 19:13:09 // 64478
Na ja... azért a "majdnem"-nél megbicsaklott a kezed... érezted, hogy ez sok lesz... :DDD
tipoatti2012-10-12 19:11:03 // 64477
Msjdnem olyan jóképû vagyok, mint Dave Gahan bácsi! :)
Grando2012-10-12 18:58:36 // 64475
Az egy koromfa, amit maga mögött hagyott. :DDD
W.2012-10-12 18:56:56 // 64474
Mi nőtt a fejére? :))
Grando2012-10-12 18:53:31 // 64473
Totti (NagyVad)2012-10-12 18:00:38 // 64472
Ja hát kérem szépen ez eddig nem volt egyértelmű? :-)))
tipoatti2012-10-12 17:59:19 // 64471
Nem erről van szó! :) A 166 egyszerűen jobb autó, mint a GT. :)
Totti (NagyVad)2012-10-12 17:58:28 // 64470
Cseréld el G-MANN-val akkor lesz szép GT meg V6 is :-)
tipoatti2012-10-12 17:55:07 // 64469
Hát Urak, szép GT ide, vagy oda - ez a véhat az igazi. Eszméletlen jó autó egy ilyen, így egy idő után visszaülve bele...
tipoatti2012-10-12 17:53:35 // 64468
Az, de mi a bajod az Edge-vel?
Putyesz2012-10-12 16:42:27 // 64467
Urak!eddig mindig castrol edge motorolajat nyomtam a jtd-s bellámba....most ki akarom próbálni a seleniát is....kérdésem hogy a Selenia WR diesel 5W40 kell bele?
W.2012-10-12 15:29:39 // 64466
Pont ez jutott eszembe, miután hazaértem! :)
tipoatti2012-10-12 15:14:04 // 64465
Meetingeltünk ma Cápával. Jó az az autó, na! :) Azért egy nyavalyás közös fotót készíthettem(tünk) volna... :)
Zoli19802012-10-11 21:58:20 // 64464
70 kg a differencia a dízel javára.....
Zoli19802012-10-11 21:54:30 // 64463
Még esetleg annyit, hogy a különböző motorizáltságú autók rugói közt van különbség erőben?
Gondolok itt pl egy 2.0 TS, 2.0 V6 TB, vagy a dízelekre. A nagy V6-osok ha jól tudom, ültetettek az előzökhöz képest!?
Tehát ha egy "kissebb" benzinesből lenne átrakva az én dízelembe, produkálná-e a dízeles értékét?
Gondolok itt pl egy 2.0 TS, 2.0 V6 TB, vagy a dízelekre. A nagy V6-osok ha jól tudom, ültetettek az előzökhöz képest!?
Tehát ha egy "kissebb" benzinesből lenne átrakva az én dízelembe, produkálná-e a dízeles értékét?
Zoli19802012-10-11 21:28:06 // 64462
Az legyen a szerelő dolga :) Csak tudjam ,mire számítsak kb.
forrasr2012-10-11 21:17:42 // 64461
Hjaja,16os,nemrég pakoltam szét össze a hatuljat,volt vele melo,felső rugotanyerok nalam eléggé el voltak fogyva,ugyhogy csereltem ujra azokat is. Elsőket is csereltem egyik markatarsnak,az annyiban volt nehez,hogy nagyon össze kellett hùzni a rugót,de kevesebbet kellett bontani,jò ha van keznel rugòösszehuzatò+gömbfejlehuzato.
Totti (NagyVad)2012-10-11 20:16:38 // 64460
Igazán nincs mit!
Zoli19802012-10-11 20:10:49 // 64459
Nagyon szépen köszönöm.
Totti (NagyVad)2012-10-11 20:07:56 // 64458
Rugó össze húzó kell hozzá! Ezeknél már nincsen torony csapágy csak egy egy gumi "tányér" de amúgy fent jön szét ha jól rémlik tán 16 vagy 17-es az anya!
Zoli19802012-10-11 20:04:01 // 64457
És a lengéscsillapítóról lebűvölni? :) Felül a toronycsapágynál jön szét?
Totti (NagyVad)2012-10-11 19:58:05 // 64456
Eleje nem vészes a hátulja már mókásabb! :-) Kalaptáratót is ki kell venni meg az egész hátsó traktust szét kel hozzá dönteni!
Zoli19802012-10-11 19:54:47 // 64455
Nem tudja "véletlenül" valaki, mennyire macerás a 4 rugót kicserélni, kiszedni a futóműből?
Köszi
Köszi
forrasr2012-10-11 08:39:02 // 64454
Én készítettem bele egy perselyt a belső helyre, és került bele egy bmw E46 megfelelő gl szilentje, annyi hogy gyárilag gumi ágyban van a gl szem, így a gumi ágy kimaradt, érezhető különbség nincs a komfortban illetve zajban sem, képek a blogomban a megoldásról.
Don Gombóc2012-10-10 20:09:38 // 64452
Kívülre van jó Merga szilent belülre nincs. Azt meg itt nézd meg,pl a legfelsőt.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P5372&cMegnNr=6001
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P5372&cMegnNr=6001
Smith2012-10-10 15:54:13 // 64451
Nekem a több mint 5 év alatt egyedül az izzítógyertya volt ami dízelspecifikus hiba, a többi nem: LMM, kormánymű háromszor-négyszer, futómű, központi zár motorok, xenonizzó, kézifék, igazából ha jól meggondolom az 5 év alatt alig volt baja.
Rohadt futómű ami a leggyengébb pontja ennek. :(
Ami igazán bosszantó hogy itt vannak a céges opel asztmák, amiket mindenki széthajt meg trágyát visznek vele földúton és 5 évesen nulla hangja van a futóműnek úgy, hogy soha az életben nem volt rajta semmi felújítás. És azért az nem ez a kategória. Ez meg az összes (tisztelet a kivételnek) szét van feszülve :(
Rohadt futómű ami a leggyengébb pontja ennek. :(
Ami igazán bosszantó hogy itt vannak a céges opel asztmák, amiket mindenki széthajt meg trágyát visznek vele földúton és 5 évesen nulla hangja van a futóműnek úgy, hogy soha az életben nem volt rajta semmi felújítás. És azért az nem ez a kategória. Ez meg az összes (tisztelet a kivételnek) szét van feszülve :(
Dömpi (il dottore)2012-10-10 14:01:53 // 64450
Mostanság 1'4-ért tudnánk elpasszolni a kis Fiesta-át. Olyan 2-300 kiló különbözetet tudunk vállalni. Tehát max. 1'7 -ig érdekelne egy 147-es.
Dömpi (il dottore)2012-10-10 13:59:11 // 64449
A helyzet úgy áll, hogy a nehezén túl vagyunk!
Mintegy 8 hónapos használat során megvolt a komplett vezérlés csere, összes olajcsere, kettőstömegű, kuplungtárcsa, kinyomócsapágy, klímagenerátor, szervószivattyú. A vezérlés kivételével az összes röpke 2 hét leforgása alatt. Mire az egyik kész volt, beb*szott a másik. Részletek a blogomban.
Szóval a kocsira szépen ráment több mint fél milla.
A fenti mellényúlás alapján gondolom nem csodálkoztok, hogy
1) százszor is megfontolom mielőtt bármit is veszek
2) eszemben sincs megválni az 59-től, pont most, hogy már rendben van és gond nélkül megy (kopp...kopp...), bolond lennék.
Szóval egy darabig most marad a dejzel.
Mintegy 8 hónapos használat során megvolt a komplett vezérlés csere, összes olajcsere, kettőstömegű, kuplungtárcsa, kinyomócsapágy, klímagenerátor, szervószivattyú. A vezérlés kivételével az összes röpke 2 hét leforgása alatt. Mire az egyik kész volt, beb*szott a másik. Részletek a blogomban.
Szóval a kocsira szépen ráment több mint fél milla.
A fenti mellényúlás alapján gondolom nem csodálkoztok, hogy
1) százszor is megfontolom mielőtt bármit is veszek
2) eszemben sincs megválni az 59-től, pont most, hogy már rendben van és gond nélkül megy (kopp...kopp...), bolond lennék.
Szóval egy darabig most marad a dejzel.
tipoatti2012-10-10 13:52:11 // 64448
huhh... lesokkolódtam, időt kérek! :)
W.2012-10-10 13:22:11 // 64447
Akár...:) Rendbe van téve az is, ez is. Érdekel a dolog?
Cro1662012-10-10 13:05:21 // 64446
Nekem is..bő 4,5 év után. kopp-kopp. kuplung cserénél még a kettős tömegűt se kellett kidobni,és remélem, kb. ki is bírja a következő cseréig, és majd akkor egyben:)
tipoatti2012-10-10 12:34:46 // 64445
Tény: 5 év dízelezés után ugyanez a szitu nálam is!
atis_166jtd2012-10-10 11:40:40 // 64444
Tudja valaki hogy melyik merci sílent jó a hátsó alsó lengőkarba belűre?
atis_166jtd2012-10-10 11:32:06 // 64443
Én a mostani tankot molnál tankoltam alig várom hogy mehessek a shellhez. Nagyon füsti van tőle, és szerintem többet is fogyaszt.
Föckös2012-10-10 11:12:57 // 64442
hát nekem még egyik javítás sem dízelből adódóan volt.
de
bocsi
az izzítógyertyák cseréje
ezt kb egy Bp Komló Bp távon spórolom meg a dízellel
de
bocsi
az izzítógyertyák cseréje
ezt kb egy Bp Komló Bp távon spórolom meg a dízellel
Fisher2012-10-10 10:27:45 // 64441
Akkor a faladon folyt... :-)
Zoli19802012-10-10 09:54:44 // 64440
Az alfám (idén nyár) előtt 2003 óta csak benzines autóval jártam, eleinte szerinted hányszor nyúltam mellé? :) De hál' istennek mindig kapcsoltam, hogy ez az autó nem az...
Smith2012-10-10 09:46:42 // 64439
Tanúsíthatom hogy strapabíró a jtd. 4 km-t mentem tiszta benzinnel, és semmi baja. Sőőőt még mintha picit jobban is menne. Lehet kimosott valami trutyit ami benne volt :)
Állítólag kurvanagy mázlim van hogy nem halt meg a fél autó a benzintől. Hát tényleg kurvanagy mák. Pláne most, szegénység van :(
Állítólag kurvanagy mázlim van hogy nem halt meg a fél autó a benzintől. Hát tényleg kurvanagy mák. Pláne most, szegénység van :(
tipoatti2012-10-10 09:13:19 // 64438
11 liter kihozható a 2,5 V6-ból - de semmiképpen sem télen pl. A 3.0 V6-ból meg gyak. sehogyan sem ( illetve 80-90 km/h, autóút tartósan + tempomat: így rövid ideig 9,9-et is tudott az enyém. Viszont ez semmiképpen sem életszerű felhasználás napi szinten. )
tipoatti2012-10-10 09:09:21 // 64437
Azért ennyire nem vagyok nepper! :) Ha hozok is a közeljövőben 147-et, az min. 2007-es évjáratú, dist. vagy collezione felsz.-ű lesz - 1,4-nél biztosan drágább lenne. Előbb azonban el kéne mennie a GT-nek.
Cro1662012-10-10 09:06:24 // 64436
Melyik része? Jó, tudom mire gondolsz, nagynyomású,porlasztócsúcs, turbó, kettős tömegű..kb. ennyi amivel szoktak riogatni. Normal esetben, ezek kilométer függő dolgok. az is igaz,mivel öregszik a 166 os flotta,hamarabb rá lehet szaladni a faxra ,meg a visszatekergetett órákba. A jtd motor azért igen megbízható. Meg ha az árakat nézem, szépen lementek..1 millaért lehet válogatni..legyen mar meg par száz a javításra..ha esetleg belenyúl az ember.ugy senki se vegyen,hogy pont annyim van,majd lesz valahogy.
W.2012-10-10 06:36:05 // 64434
Ami el is megy javításra, mert a dízel költségigényesebb.
Cro1662012-10-09 23:16:41 // 64433
Ha ki is jönnél annyiból, az 4 literrel több 100 kilométerenként..az évente legalább 500 liter spórolás ilyen távnál..forintosítva legalább 215 ezer ft marad évente másra...javítás, nyaralás, árfolyam különbözet stb :))
Dömpi (il dottore)2012-10-09 21:21:20 // 64432
Néztem! Többször is! Tetszik is! De nagy...mármint motorilag...nagyon nagy!
Viszont, ha beszereznél egy jó állapotban lévő, karbantarott, valós km-el rendelkező 147-et, akkor 1,4 milláig tutira vevő vagyok rá! Asszonynak kell...elkapta a fertőzés!
Ez teljesen komoly!
Viszont, ha beszereznél egy jó állapotban lévő, karbantarott, valós km-el rendelkező 147-et, akkor 1,4 milláig tutira vevő vagyok rá! Asszonynak kell...elkapta a fertőzés!
Ez teljesen komoly!
Dömpi (il dottore)2012-10-09 21:16:46 // 64431
Évi 12-14 ezret megyek a 159-el. Épp az imént tankoltam és számoltam. Fogyasztás 7,36.
Amikor még nem zárt be Cegléden az ENI kút (korábban OMV) addig hosszú éveken át ott tankoltam. Már anno a benyás Marát is. De sajna augusztus elején főbelőtte magát a tulaj, azóta nem üzemel a kút.
A benyás Marea nem szerette a MOL benzint, gondoltam most az alfával kipróbálom a dízelét. EVO-val a fogyasztás 7,99, most a normállal 7,36 ... és ugyanúgy tolom.
Ma este a shell-nél tankoltam. Kíváncsi leszek az eredményre. (Még jó, hogy nálunk Abonyban van mindkét kút és azonosak az árak).
Szerintem egy 3.0 V6 esetében nem bírnék magammal - betonláb :) ... szóval tutira nem jönnék ki 11 literből. Már a 159-et is sokkal jobban tolom mint anno az 1,6-os Marist.
Amikor még nem zárt be Cegléden az ENI kút (korábban OMV) addig hosszú éveken át ott tankoltam. Már anno a benyás Marát is. De sajna augusztus elején főbelőtte magát a tulaj, azóta nem üzemel a kút.
A benyás Marea nem szerette a MOL benzint, gondoltam most az alfával kipróbálom a dízelét. EVO-val a fogyasztás 7,99, most a normállal 7,36 ... és ugyanúgy tolom.
Ma este a shell-nél tankoltam. Kíváncsi leszek az eredményre. (Még jó, hogy nálunk Abonyban van mindkét kút és azonosak az árak).
Szerintem egy 3.0 V6 esetében nem bírnék magammal - betonláb :) ... szóval tutira nem jönnék ki 11 literből. Már a 159-et is sokkal jobban tolom mint anno az 1,6-os Marist.
Cro1662012-10-09 21:09:12 // 64430
Kriszo166 is árulja a JTD-t, ha jól láttam :(