Én per pillanat (szerencsére) csak egy hagyományos képpel tudok nevezni:
Vmi ilyesmi lesz, csak még okosítok rajta. :))
Grando2012-11-04 15:25:45 // 64629
Cro1662012-11-04 14:59:21 // 64628
Gyuri 166 (Nagy Vad)2012-11-04 14:03:04 // 64627
Nem olvastam vissza, csak a képet néztem meg.
Olyan mintha a zsandárok a nagyvadakra vadásznának. :-)
Olyan mintha a zsandárok a nagyvadakra vadásznának. :-)
Putyesz2012-11-04 12:39:47 // 64626
ha lentebb olvasol mi is ezt firtattuk:)...
Zoli19802012-11-03 17:24:47 // 64625
Vazz, akkor az a 70 nem a sebesség, hanem a kipuff hőmérséklete :) Még jó hogy nem a leömlőt mérték, az egy 300 ezres történet lenne :)
Cro1662012-11-03 17:13:52 // 64624
Hőkameraval mérnek, hogy a kipufogóra céloz?:DD
Dzsozy2012-11-03 16:18:24 // 64623
Csak okulásul! Mint tegnap írtam, meghalt az ablak törlése, mosása. Bemondta az unalmast! :) Ma megnéztük egy villanyász haverral és kiderült, hogy nem a bajuszkapcsoló. Az ablaktörlő motornál lévő érintkezés volt a ludas! Érdekes, hogy nem maga a stekker volt a rossz, hanem maga a motorban lévő alaplapban volt szakadás, és ezért semmi sem működött. Szóval ott is minden mindennel összefügg. Nem volt olyan bonyolult magát a törlő motort kiszedni,de asszem a fűtő motorom csapágyas lett, mert rezonál rendesen! Ha valaki már kigályázta akkor várnám az építő tanácsokat, mert nekem nem jön ki sehogy! :(
Dzsozy2012-11-03 16:18:24 // 64622
Csak okulásul! Mint tegnap írtam, meghalt az ablak törlése, mosása. Bemondta az unalmast! :) Ma megnéztük egy villanyász haverral és kiderült, hogy nem a bajuszkapcsoló. Az ablaktörlő motornál lévő érintkezés volt a ludas! Érdekes, hogy nem maga a stekker volt a rossz, hanem maga a motorban lévő alaplapban volt szakadás, és ezért semmi sem működött. Szóval ott is minden mindennel összefügg. Nem volt olyan bonyolult magát a törlő motort kiszedni,de asszem a fűtő motorom csapágyas lett, mert rezonál rendesen! Ha valaki már kigályázta akkor várnám az építő tanácsokat, mert nekem nem jön ki sehogy! :(
Gyuri 166 (Nagy Vad)2012-11-03 15:27:24 // 64621
Lehet Ilyen képekből kellene naptárat csinállni. :-)
Gyuri 166 (Nagy Vad)2012-11-03 15:26:08 // 64620
Dzsozy2012-11-02 18:16:38 // 64619
Szép estét Mkinek! Kéne egy kis segítség! Nem tudom van e jelentősége a dolognak, de este kint aludt csillag garázsban a kocsi. Talán ez nem tetszett neki? Szóval egyszer csak megállt az ablaktörlőm, minden előzmény nélkül! Esőérzékelős. Nem műkszik az ablakmosó sem! Ráncigálhatom a bajuszkapcsolót, de semmi sem működik! Nem töröl, nem mos! Biztosítékok: 9,14 ablakmosó, ablaktörlő rendben! Bajuszkapcsoló lehet? Valakinek volt már hasonló?
Más: belső fűtőmotor hol van, nehéz kikapni? Ma az is igen fura hangot adott ki, kerepelt mint állat, ha magasabb fordulatra kapcsolom! ??????
Más: belső fűtőmotor hol van, nehéz kikapni? Ma az is igen fura hangot adott ki, kerepelt mint állat, ha magasabb fordulatra kapcsolom! ??????
Willbour732012-11-02 14:06:38 // 64618
Sziasztok!
2.4 JTD 20V, 2004-es Alfa 166-os digitális klímájának a gyártója felől érdeklődnék-van valaki aki esetleg tudna nekem ezügyben segíteni? Melyik gyártóé van beleépítve, Dephi, Harrison, Denso...?
Kösz a választ előre is-Will
2.4 JTD 20V, 2004-es Alfa 166-os digitális klímájának a gyártója felől érdeklődnék-van valaki aki esetleg tudna nekem ezügyben segíteni? Melyik gyártóé van beleépítve, Dephi, Harrison, Denso...?
Kösz a választ előre is-Will
Kócosw2012-11-02 08:50:22 // 64617
Köszönöm Uraim, akkor kb mint a 10 szelepes 156 -omnál a 2.4 ....
Luigiano2012-11-02 07:30:01 // 64616
Csak Budapesten használva 6,5-7,5 attól függően mennyire sietek.
Alfás Viktor (NagyVad)2012-11-02 07:19:04 // 64615
Klíma szereló Pilisen Dózsa Zoltán 0036204154115 ez a száma! Szereti az olasz kocsikat és ért is hozzá!
Alfás Viktor (NagyVad)2012-11-02 07:17:06 // 64614
Város 50% a 2.4 20v vel és közút 50% 7L
quasimoto2012-11-01 22:01:17 // 64613
Nincs valakinek elfekvoben balos tukorlapja 164 - hez? Elso generacios 90-es evjarat.
Kócosw2012-11-01 21:37:29 // 64612
hali sracok,
egy egyszeru kerdes.a feceliftes 166 a 20 szelepes 2.4 -el milyen átlagfogyit produkál? Megtudná nekem vki mondani?
koszi
egy egyszeru kerdes.a feceliftes 166 a 20 szelepes 2.4 -el milyen átlagfogyit produkál? Megtudná nekem vki mondani?
koszi
Eastone012012-11-01 18:33:52 // 64611
Sziasztok!
Nem tud valaki egy jó, megbízható klímaszerelőt ajánlani lehetőleg pesten.
Nem tud valaki egy jó, megbízható klímaszerelőt ajánlani lehetőleg pesten.
kapeka (Nagyvad)2012-11-01 14:52:58 // 64610
2013-as Nagyvad-naptár
1. vmaast, 4db, igen
2. Alfás Viktor 1db igen
3. Peta 74 1db, igen
4. Cro166, 3db, igen
5. Public Enemy, 1 db, igen
6. Whiteshark 2 db, igen
7, Grando, 2db, igen
8. tipoatti, 2 db, igen
9. Totti 1 db, igen
10. Putyesz 1db, igen
11. Louis 1 db, ohh yess
12. atis1978 1 db, igen
13. joszti 1 db, igen
14. Zoli1980 1 db, igen
15. Zümi166, 1 db, igen
16. kapeka, 1 db, igen
1. vmaast, 4db, igen
2. Alfás Viktor 1db igen
3. Peta 74 1db, igen
4. Cro166, 3db, igen
5. Public Enemy, 1 db, igen
6. Whiteshark 2 db, igen
7, Grando, 2db, igen
8. tipoatti, 2 db, igen
9. Totti 1 db, igen
10. Putyesz 1db, igen
11. Louis 1 db, ohh yess
12. atis1978 1 db, igen
13. joszti 1 db, igen
14. Zoli1980 1 db, igen
15. Zümi166, 1 db, igen
16. kapeka, 1 db, igen
vm2012-11-01 12:59:05 // 64609
Szesztok!
A képeket minél hamarabb kűggyétek át, mert lusta vagyok, és sok idő kell az összeállításra.
Legyen a határidő... November 25 ;-)
A képeket minél hamarabb kűggyétek át, mert lusta vagyok, és sok idő kell az összeállításra.
Legyen a határidő... November 25 ;-)
zümi1662012-11-01 11:59:35 // 64608
2013-as Nagyvad-naptár
1. vmaast, 4db, igen
2. Alfás Viktor 1db igen
3. Peta 74 1db, igen
4. Cro166, 3db, igen
5. Public Enemy, 1 db, igen
6. Whiteshark 2 db, igen
7, Grando, 2db, igen
8. tipoatti, 2 db, igen
9. Totti 1 db, igen
10. Putyesz 1db, igen
11. Louis 1 db, ohh yess
12. atis1978 1 db, igen
13. joszti 1 db, igen
14. Zoli1980 1 db, igen
15. Zümi166, 1 db, igen
1. vmaast, 4db, igen
2. Alfás Viktor 1db igen
3. Peta 74 1db, igen
4. Cro166, 3db, igen
5. Public Enemy, 1 db, igen
6. Whiteshark 2 db, igen
7, Grando, 2db, igen
8. tipoatti, 2 db, igen
9. Totti 1 db, igen
10. Putyesz 1db, igen
11. Louis 1 db, ohh yess
12. atis1978 1 db, igen
13. joszti 1 db, igen
14. Zoli1980 1 db, igen
15. Zümi166, 1 db, igen
Putyesz2012-11-01 11:52:42 // 64607
támogatom...:)!!!akkor már ugyis csak nevetek rajta:):):)
Sanyiiiii2012-11-01 11:40:52 // 64606
Üdvözletem!
Keresek '93-s Alfa 164 2.0 V6Tb-hoz Vez. szíj spanolót, olajosat!! Sűrgős lenne, kérem írjon aki rendelkezik egy feleslegessel. Köszönöm előre is.
Keresek '93-s Alfa 164 2.0 V6Tb-hoz Vez. szíj spanolót, olajosat!! Sűrgős lenne, kérem írjon aki rendelkezik egy feleslegessel. Köszönöm előre is.
Don Gombóc2012-11-01 10:42:49 // 64605
Don Gombóc2012-11-01 09:12:13 // 64604
A rekorder én lennék. Gondolom. Kilenc évig használtam a bálnát melóra, az éves átlag kb.100 ezer ruppó bünti volt. Ez 99%-ban gyorshajtás. Meg némi parkolódíj, ami inkább időtúllépés volt. Ez egy Alfa ára volt. Még szerencse hogy nem saját zsebből kellett pengetnem. :-)
vm2012-10-31 23:16:02 // 64603
A leggyorsabb parkolás is játszik ;-)
Cro1662012-10-31 23:09:01 // 64602
Én egy 30 ezres "járdán" parkolással tudok benevezni :DD
Bár az bosszantóbb, mint a gyorshajtás:)
Bár az bosszantóbb, mint a gyorshajtás:)
Zoli19802012-10-31 22:17:51 // 64601
Különben is egyhangú lenne, hogy mindíg 2-3 autót látnánk csak az egész naptárba :)
Zoli19802012-10-31 22:16:48 // 64600
Drága naptár lenne az. Min. 30000ft+2000 a naptár. A rekorder főoldalt kap :)
vm2012-10-31 22:08:59 // 64599
Hehe... Valamelyik évre tényleg csinálhatnánk olyan naptárt, ahol csak a traffis képek lennének :DD
Zoli19802012-10-31 21:04:38 // 64598
Megnéztem én is, minimális a súlyeltérés közöttük. Tavaszig kibírja ezekkel, aztán csere. Szerencsére javarészt (90%) pályázok ausztriában, így elviselhető.
Don Gombóc2012-10-31 20:32:27 // 64597
A dízel a legsúlyosabb, asszem 1520kg a szívó V6-ok 1510kg a V6 TB 1490. Én a V6 TB be dízel rugót tettem bontóból, ugyan az a komfort, és a magasság is. A picsa sem ismeri ki magát közöttük, van sárga,piros, és kék pöttyös rugó is. A hosszuk mindnek egyforma. Kivéve az ültetett (4cm) sport változatot. Ezek általában adaptív lengéscsillapítóval rendelkeznek, de ami kanyar terhelés hatására felkeményedik. De ez ritka mint a fehér holló. Amúgy jó lesz bármelyiket teszed bele.
Putyesz2012-10-31 19:33:37 // 64596
Emlékezetes lenne....:-)!de inkább nem akarok rá emlékezni....
atis_166jtd2012-10-30 11:04:12 // 64595
Srácok tegnap termosztát csere volt az autón és rájöttem mitől dadog a jószág 2800 körüli fordulaton. A folytoszelep házon lévő csőcsatlakozó volt eldeformálódva és elment a turbónyomás. Csak azért irom le hátha valakinek segitség. Úgy vettem észre hogy burkolat nélkül megturáztattam és hallottam hogy rettenetesen fúj.
Remélem segitség lesz valakinek.
Remélem segitség lesz valakinek.
Zoli19802012-10-29 18:34:39 // 64594
2013-as Nagyvad-naptár
1. vmaast, 4db, igen
2 .Alfás Viktor 1db igen
3. Peta 74 1db, igen
4. Cro166, 3db, igen
5. Public Enemy, 1 db, igen
6. Whiteshark 2db, igen
7. Grando, 2 db, igen
8. tipoatti, 2 db, igen
9. Totti 1db, igen
10. Putyesz 1 db,igen
11. Louis 1 db, ohh yess
12. atis1978 1db, igen
13. joszti 1db, igen
14. Zoli1980 1db, igen.
1. vmaast, 4db, igen
2 .Alfás Viktor 1db igen
3. Peta 74 1db, igen
4. Cro166, 3db, igen
5. Public Enemy, 1 db, igen
6. Whiteshark 2db, igen
7. Grando, 2 db, igen
8. tipoatti, 2 db, igen
9. Totti 1db, igen
10. Putyesz 1 db,igen
11. Louis 1 db, ohh yess
12. atis1978 1db, igen
13. joszti 1db, igen
14. Zoli1980 1db, igen.
Joszti2012-10-29 17:35:18 // 64593
2013-as Nagyvad-naptár
1. vmaast, 4db, igen
2 .Alfás Viktor 1db igen
3. Peta 74 1db, igen
4. Cro166, 3db, igen
5. Public Enemy, 1 db, igen
6. Whiteshark 2db, igen
7. Grando, 2 db, igen
8. tipoatti, 2 db, igen
9. Totti 1db, igen
10. Putyesz 1 db,igen
11. Louis 1 db, ohh yess
12. atis1978 1db, igen 13 joszti 1db igen
1. vmaast, 4db, igen
2 .Alfás Viktor 1db igen
3. Peta 74 1db, igen
4. Cro166, 3db, igen
5. Public Enemy, 1 db, igen
6. Whiteshark 2db, igen
7. Grando, 2 db, igen
8. tipoatti, 2 db, igen
9. Totti 1db, igen
10. Putyesz 1 db,igen
11. Louis 1 db, ohh yess
12. atis1978 1db, igen 13 joszti 1db igen
Joszti2012-10-29 17:28:31 // 64592
2013-as Nagyvad-naptár
1. vmaast, 4db, igen
2 .Alfás Viktor 1db igen
3. Peta 74 1db, igen
4. Cro166, 3db, igen
5. Public Enemy, 1 db, igen
6. Whiteshark 2db, igen
7. Grando, 2 db, igen
8. tipoatti, 2 db, igen
9. Totti 1db, igen
10. Putyesz 1 db,igen
11. Louis 1 db, ohh yess
12. atis1978 1db, igen 13.joszti 1db igen
1. vmaast, 4db, igen
2 .Alfás Viktor 1db igen
3. Peta 74 1db, igen
4. Cro166, 3db, igen
5. Public Enemy, 1 db, igen
6. Whiteshark 2db, igen
7. Grando, 2 db, igen
8. tipoatti, 2 db, igen
9. Totti 1db, igen
10. Putyesz 1 db,igen
11. Louis 1 db, ohh yess
12. atis1978 1db, igen 13.joszti 1db igen
Cro1662012-10-29 13:29:39 // 64591
Nem lazsálnak...23.-án mértek, és már meg is kaptad? :)
Zotya 1642012-10-29 12:51:33 // 64590
Elsőre hátulról kaptad az ívet......hínnye! Az Árpád úton sokszor lődöznek, amin nem csodálkozom, hisz sokan szlalom pályának titulálják ezt a szakaszt. (de asszem ezt Te is tudod)
Smith2012-10-29 12:37:45 // 64589
Hátulról?????? Mert még szemből bekapja az ember, de hátulról... ott mentél el mellettük :)
vm2012-10-29 12:31:24 // 64588
Naptárba jó lesz? ;-)
Putyesz2012-10-29 11:45:18 // 64587
atis_166jtd2012-10-28 18:29:18 // 64586
Srácok esetleg van valakinek elfekvőben 166 és jtd felirata amit áruba bocsátana?
sprint832012-10-28 15:56:41 // 64585
Kivenni nem nehéz 4 csavar fogja a kasznihoz. Utána hátradöntöd teljesen és elkezded lebontani az alját, vezetékek stb. Csak a feszítő drótokon kell kihajtogatni a karikákat és már adja is magát. Az oldaláról leveszed a műanyag cuccokat és le is lehet emelni a drótot a vázról ami lefeszíti az ülés oldalát. Felhajtod ezeket meg az elejét és tulajdonképpen már csak az ülőlapon kell elhajtani a karikákat ami a szivacsbetéthez rögzíti és le is jön a huzat. Utána leveszed a fűtőbetétet és megkeresed a hibát. Nálam ott volt szakadt a vezeték ahol megy át a háttámlába. Nézd meg a hőkioldóját is nem-e csak az a hiba.
Apám kocsijába olyan volt, hogy túlfűtött egyszer a zárlat miatt és kioldott. Meg lett javítva a fűtőbetét de a hőkioldó nem ugrott vissza meg kellett ütögetni és akkor tért vissza eredeti állapotába. Gondolom picit összemelegedtek az érintkezők.
Nem kell félni tőle nem nagy meló.
Apám kocsijába olyan volt, hogy túlfűtött egyszer a zárlat miatt és kioldott. Meg lett javítva a fűtőbetét de a hőkioldó nem ugrott vissza meg kellett ütögetni és akkor tért vissza eredeti állapotába. Gondolom picit összemelegedtek az érintkezők.
Nem kell félni tőle nem nagy meló.
Smith2012-10-28 15:08:29 // 64584
Az ülés szétszedésről írhatnál picit, az anyós ülés nekem sem fűt és fázik az asszony popsija :)
Bőr hogyan jön le róla? kiszedés macerás?
Bőr hogyan jön le róla? kiszedés macerás?
sprint832012-10-27 19:31:14 // 64583
Nem is dicsekedtem még vele. Meg volt az első hiba az autónál. Megfordulás közben reccsent egy szép nagyot és elköszönt a jobb belső féltengely csukló. De gyorsan és viszonylag olcsón orvosoltam. Viszont a történet azzal kerek, hogy előtte pár nappal kivégeztem szintén a jobb oldali gumit, amiben volt kb. 6000 km. Egy viszonylag kicsi kátyút nem vettem észre és sikerült belemenni a vége szálszakadás lett és egy szép tojás gumi. A felni viszont észre sem vette. A 155-ön egy idényben egy görgőzés legalább volt mind a 4 keréken. A gyári kerék még is csak jobb minőségűek közé tartozik.
Közben mivel jön a tél szétszedtem az üléseket is, hogy megcsináljam a fűtésüket. Mind kettőben csak a vezeték volt a ludas. Viszont ha már szét volt szedve a bőr kicseréltem a régi szövet ülések szivacsára a benne lévőt. Az még is csak fiatalabb, nincs is kiülve egyáltalán.
Ezután megejtettem a vezérlés cserét is. Lett volna még benne km. de jobb a békesség. Mivel nem szeretnék mostanában hozzá nyúlni ehhez a részhez így elég húzós lett a végösszeg.
Kicseréltem mindent ami egy jó nagy szervizhez tartozik.
Vezérlés, vízpumpa, hosszbordás szíj, az összes vezető és feszítő görgő (az elég borsos árú automata hosszbordás feszítő is), főtengely ékszíjtárcsa. Minden alkatrészből gyárit vagy annak megfelelő minőségűt vettem.
A generátor szabadonfutó maradt ki, de az 10k km-rel ezelőtt lett cserélve még olasz országban.
A felsoroltak közül még a hosszbordás automata feszítője volt egy idős az autóval, azt nem cserélték ez első vezérlés cserénél. A többi alkatrész is gyári volt viszont későbbi gyártási dátummal. Ez is meglepő módon az autóhoz kapott javítási számlákon szereplő dolgokkal egyezik is. Kíváncsiságból nézegettem a számlákat és eddig minden cserélt tétel egyezik a számlán leírtakkal. Kivettem az EGR-t is, ami tényleg új.
Az előző tulaj költött rendesen az autóra. Amit cseréltek neki az csak gyári alkatrész volt. Ugyanabba a márkaszervizbe hordta végig. Egy helyzet jelző izzó csere pl. 27 Euro a számlán.:)) Számolgattam, elég vad összegeket ott hagyott...
Még nyárra kellene másik felni meg a rá való gumi, ezek a felnik maradnak télinek a hagyományos lyukas Alfa felni jobban tettszik a 166-on. Na meg a 2 jelvényt kellene lecserélni újra, elég kopottasak.
Közben mivel jön a tél szétszedtem az üléseket is, hogy megcsináljam a fűtésüket. Mind kettőben csak a vezeték volt a ludas. Viszont ha már szét volt szedve a bőr kicseréltem a régi szövet ülések szivacsára a benne lévőt. Az még is csak fiatalabb, nincs is kiülve egyáltalán.
Ezután megejtettem a vezérlés cserét is. Lett volna még benne km. de jobb a békesség. Mivel nem szeretnék mostanában hozzá nyúlni ehhez a részhez így elég húzós lett a végösszeg.
Kicseréltem mindent ami egy jó nagy szervizhez tartozik.
Vezérlés, vízpumpa, hosszbordás szíj, az összes vezető és feszítő görgő (az elég borsos árú automata hosszbordás feszítő is), főtengely ékszíjtárcsa. Minden alkatrészből gyárit vagy annak megfelelő minőségűt vettem.
A generátor szabadonfutó maradt ki, de az 10k km-rel ezelőtt lett cserélve még olasz országban.
A felsoroltak közül még a hosszbordás automata feszítője volt egy idős az autóval, azt nem cserélték ez első vezérlés cserénél. A többi alkatrész is gyári volt viszont későbbi gyártási dátummal. Ez is meglepő módon az autóhoz kapott javítási számlákon szereplő dolgokkal egyezik is. Kíváncsiságból nézegettem a számlákat és eddig minden cserélt tétel egyezik a számlán leírtakkal. Kivettem az EGR-t is, ami tényleg új.
Az előző tulaj költött rendesen az autóra. Amit cseréltek neki az csak gyári alkatrész volt. Ugyanabba a márkaszervizbe hordta végig. Egy helyzet jelző izzó csere pl. 27 Euro a számlán.:)) Számolgattam, elég vad összegeket ott hagyott...
Még nyárra kellene másik felni meg a rá való gumi, ezek a felnik maradnak télinek a hagyományos lyukas Alfa felni jobban tettszik a 166-on. Na meg a 2 jelvényt kellene lecserélni újra, elég kopottasak.
sprint832012-10-27 18:43:08 // 64582
Dolgoztak is a szabászaton az emberek ma is:))
Jó lett a blog!:)) Valahogy olyan ismerős minden...
Jó lett a blog!:)) Valahogy olyan ismerős minden...
atis_166jtd2012-10-27 16:05:36 // 64581
Meddig kell elküldeni a képet az autóról? Ha jól láttam valahol le van írva az emol cím ugye?
atis_166jtd2012-10-27 16:04:34 // 64580
2013-as Nagyvad-naptár
1. vmaast, 4db, igen
2 .Alfás Viktor 1db igen
3. Peta 74 1db, igen
4. Cro166, 3db, igen
5. Public Enemy, 1 db, igen
6. Whiteshark 2db, igen
7. Grando, 2 db, igen
8. tipoatti, 2 db, igen
9. Totti 1db, igen
10. Putyesz 1 db,igen
11. Louis 1 db, ohh yess
12. atis1978 1db, igen
1. vmaast, 4db, igen
2 .Alfás Viktor 1db igen
3. Peta 74 1db, igen
4. Cro166, 3db, igen
5. Public Enemy, 1 db, igen
6. Whiteshark 2db, igen
7. Grando, 2 db, igen
8. tipoatti, 2 db, igen
9. Totti 1db, igen
10. Putyesz 1 db,igen
11. Louis 1 db, ohh yess
12. atis1978 1db, igen