pb_2015-01-09 00:36:51 // 79871
Már, amikor.)) Tuningolni is fogod?)
GT Ɨ|ѯ2015-01-06 17:26:11 // 79870
Mintaképpen mindenképpen:-)
(Remélem idén az enyém is így fog kinézni)
(Remélem idén az enyém is így fog kinézni)
GT Ɨ|ѯ2015-01-06 12:39:27 // 79868
pb_2015-01-05 21:13:58 // 79867
Lendkerék, generátor Lreppent róla?))
GT Ɨ|ѯ2015-01-04 17:55:27 // 79866
TDI752014-12-24 08:13:20 // 79865
HátvédRomeo2014-12-23 21:02:44 // 79864
Boldog Karácsonyt kívánok Nektek! :)
Boxer power mind örökké! :)
Boxer power mind örökké! :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2014-12-20 20:23:55 // 79863
Hú, mákod volt!
Amúgy a héten én is jártam így, mármint hogy nem ment a verda se előre-se hátra - nálam más oka volt, konkrétan a szép új téli vazskerék rászorult a féknyeregre :-p
Amúgy a héten én is jártam így, mármint hogy nem ment a verda se előre-se hátra - nálam más oka volt, konkrétan a szép új téli vazskerék rászorult a féknyeregre :-p
Atttis2014-12-20 19:17:51 // 79862
Nekem is csak kilazult 1csavar. Szerencsére a dekni levételével sikerült javítani. csak arra nem jöttem rá, hogy gyárilag hogyan volt rögzítve.
VinceP4 (Il capitano)2014-12-17 21:35:41 // 79861
Jártam már így, de nagy okosságra nem emlékszem. Talàn valami anya lazult fel a váltó végén és csak a vàltó szétszerelésével lehetett megoldani. De tényleg nem emlékszem màr.
E miatt estem ki az egyik kalocsai gyorsulásin, pedig a Q4-ek utàn voltam időben...
E miatt estem ki az egyik kalocsai gyorsulásin, pedig a Q4-ek utàn voltam időben...
Atttis2014-12-13 13:45:11 // 79860
Járt már valaki úgy hogy bennt maradt R-ben a váltòja? Konkrétan bármit kapcsolhatok nem mozdul meg. Mert egyszerre akar előre is meg hátra is menni.szóval ha járt így vlaki, akkor jogy vette ki rükiből?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2014-12-02 17:32:32 // 79859
Ha azt hiszed, hogy csak a tied néz így ki -akkor nagyon tévedsz! :-))))
Ma kiugrott a műszeregység, lekasztottam a biztitáblát, tovább kócoltam a vezetékeket, illetve kipróbáltam a tartalékba eltett, eredeti bajuszkapcsolókkal - azzal is ugyanaz! Végigrángattam lényegében a kocsi ÖSSZES (!) vezetékkötegét a padló szélén, a csomagtartóban, a műszerfalban és a motortérben - sehol semmi :-(
Ma átnézem a kapcsolási rajzokat, holnap folyt. köv. célirányosan., du. jön fater (elektrotechnikus :-) erősítésnek...
1x már volt hasonló, akkor menet közben vettem észre, hogy mintha fékezéskor a biztosítéktábla-világítás (is -akkor még azt hittem, hogy közben a féklámpa szintén világít :-p) felgyulladna....Később kiderült, hogy azok nem....Akkor a pótféklámpa-előkészítésként a csomagtartóban kallódó egyik vezeték érhetett a kasztnihoz és (valszeg a 25W-os teljesítmény miatt) a féklámpabiztiket is kicsapta.
Próbálom rokonítani az eseteket, hátha lesz valami megoldásom....
Ma kiugrott a műszeregység, lekasztottam a biztitáblát, tovább kócoltam a vezetékeket, illetve kipróbáltam a tartalékba eltett, eredeti bajuszkapcsolókkal - azzal is ugyanaz! Végigrángattam lényegében a kocsi ÖSSZES (!) vezetékkötegét a padló szélén, a csomagtartóban, a műszerfalban és a motortérben - sehol semmi :-(
Ma átnézem a kapcsolási rajzokat, holnap folyt. köv. célirányosan., du. jön fater (elektrotechnikus :-) erősítésnek...
1x már volt hasonló, akkor menet közben vettem észre, hogy mintha fékezéskor a biztosítéktábla-világítás (is -akkor még azt hittem, hogy közben a féklámpa szintén világít :-p) felgyulladna....Később kiderült, hogy azok nem....Akkor a pótféklámpa-előkészítésként a csomagtartóban kallódó egyik vezeték érhetett a kasztnihoz és (valszeg a 25W-os teljesítmény miatt) a féklámpabiztiket is kicsapta.
Próbálom rokonítani az eseteket, hátha lesz valami megoldásom....
ÁdidiGaga (il hempescattore)2014-12-01 16:55:27 // 79858
Hát ja! A mai nao még csak mentálisan gyúrtam a témára, illetve próbáltam feldobódni olyan apró sikerekkel, mint hogy egy noname autósboltban sikerült az első műa. kerékdobokat rögzítő tipli-"szög" párosból megvennem a hiányzű kettőt.... :-p
pb_2014-12-01 16:38:09 // 79857
Ilyen ez a popxakma.)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2014-12-01 08:55:19 // 79856
Pedig pont az (ködös) izgat a legkevésbé! :-p Amúgy igen, biztos nagyon élvezni fogom! :-s:
pb_2014-12-01 00:20:25 // 79855
ÁdidiGaga (il hempescattore)2014-11-30 22:32:14 // 79854
Kedves emberek és fiatalemberek!
Alfa 33 típusú, illetve jelzésű személygépkocsimon nincs se index, se világítás, viszont a az indexkart jobbra kapcsolva ég az országúti fényszóró.... Ez normálisnak mondható?
:-)))) nyilván a kérdés költői, bár nem annyira vicces...Eddig mind az index, mind a lámpa tökéletes volt, viszont voltak idegesítő apróságok:
-a műszerfal felújításnál összeraktam a nekem utólagosnak számító első ködlámpát és csak helyzetjelzőnél élt a kapcsolója, tompítottnál világított a ködös is, hiába kapcsoltam ki a kapcsolójával
-a duda csak kivett kulcsnál, vagy még betett kulcsnál is(de csak indítás előtt, leállítás után már nem!) szól, a primer kör a szar egyértelműen, relé sem kattan
-a kmóra már meg lett nézve, jeladó OK,mégis össze-vissza mutat , de az indexre (!) pl.mindig ugrál a mutatója
Ma leszedtem a kormányborítást , levágtam a gyorskötözőket, kicsit szétfésültem a vezetéket...Csak a dudát figyelgettem közben - nem akar-e megszólalni - aztán 1x csak azt vettem észre, hogy a bevezetőben említett érdekes helyzet áll fenn.... Amúgy indul, csak így nem nagyon autóznék vele :-p
A jövő héten napközben folytatom a kormánytól balra lévő részekkel,( a műszeregységet lekötve nincs változás ), mondjuk gyanús, hogy lényegében a kormány alatti matatással állt elő a gebasz, ugyanakkor ott semmilyen sérülés nem látható - gondolom lehet az máshol is fizikailag :-p
"Ez van, srácok!" ;-s
Alfa 33 típusú, illetve jelzésű személygépkocsimon nincs se index, se világítás, viszont a az indexkart jobbra kapcsolva ég az országúti fényszóró.... Ez normálisnak mondható?
:-)))) nyilván a kérdés költői, bár nem annyira vicces...Eddig mind az index, mind a lámpa tökéletes volt, viszont voltak idegesítő apróságok:
-a műszerfal felújításnál összeraktam a nekem utólagosnak számító első ködlámpát és csak helyzetjelzőnél élt a kapcsolója, tompítottnál világított a ködös is, hiába kapcsoltam ki a kapcsolójával
-a duda csak kivett kulcsnál, vagy még betett kulcsnál is(de csak indítás előtt, leállítás után már nem!) szól, a primer kör a szar egyértelműen, relé sem kattan
-a kmóra már meg lett nézve, jeladó OK,mégis össze-vissza mutat , de az indexre (!) pl.mindig ugrál a mutatója
Ma leszedtem a kormányborítást , levágtam a gyorskötözőket, kicsit szétfésültem a vezetéket...Csak a dudát figyelgettem közben - nem akar-e megszólalni - aztán 1x csak azt vettem észre, hogy a bevezetőben említett érdekes helyzet áll fenn.... Amúgy indul, csak így nem nagyon autóznék vele :-p
A jövő héten napközben folytatom a kormánytól balra lévő részekkel,( a műszeregységet lekötve nincs változás ), mondjuk gyanús, hogy lényegében a kormány alatti matatással állt elő a gebasz, ugyanakkor ott semmilyen sérülés nem látható - gondolom lehet az máshol is fizikailag :-p
"Ez van, srácok!" ;-s
G-Burt2014-11-29 12:45:33 // 79853
Nekem is van egy rakás cuccom 33hoz, amire nincs szükségem
HátvédRomeo2014-11-29 10:42:41 // 79852
szia!
Bocs, hogy ide írok, de jövőre rehabilitálva lesz a Bestia. Majd írsz nekem egy listát, hogy milyen alkatrészed van amire nincs szükséged? Kasztni nem kell az van nekem is.
köszi
Bocs, hogy ide írok, de jövőre rehabilitálva lesz a Bestia. Majd írsz nekem egy listát, hogy milyen alkatrészed van amire nincs szükséged? Kasztni nem kell az van nekem is.
köszi
HátvédRomeo2014-11-29 10:40:39 // 79851
Sziasztok!
Nem esküszöm meg rá de lejön, hogy tudd cserélni a tömítést.
Nem esküszöm meg rá de lejön, hogy tudd cserélni a tömítést.
Hakuna2014-11-29 10:19:24 // 79850
Utóbbi megoldottnak tűnik (elaforg), előbbi pedig kiderül a korábbi fotóitokból. :)
Hakuna2014-11-27 20:17:35 // 79849
Ja és nem utolsósorban, lehet valahol ilyet tömítést kapni?
Hakuna2014-11-27 19:20:48 // 79848
Nekem van vagy 3. De minek az neked? Nemsokérő darabok ...
Közben meg lenne egy olyan kérdésem, hogy szerintetek a Dellorto karbik lejönnek -e egyben alsó tömítéscsere céljából, vagy szét kell kapni?
Közben meg lenne egy olyan kérdésem, hogy szerintetek a Dellorto karbik lejönnek -e egyben alsó tömítéscsere céljából, vagy szét kell kapni?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2014-10-28 21:25:01 // 79847
Hali!
Nincs valakinek egy repedt-törött, szétbarmolható (csak a zár-része legyen meg/egyben) 33 tanksapkája felesleges?
köszi
(az enyémben nincs benne a zárbetét ,a szétszedéskor csak a véletlenen múlt , hogy a zégergyűrű maradványait felismertem az egyik horonyból kipiszkált amorf rozsdanyalábban... Ahogy a kereskedelmet ismerem, nem feltétlenül lehet ilyet kapni, márpedig szeretném összerakni a zárat hozzá, mivel néha tréfás dolgokat csinál a "sapi". Konkrétan nem lehet kitekerni, csak körbe-körbe forog és nagyon esetlegesen ugrik a kivehető állapotba, vasárnap is a szívbajt hozta rám, amikor otthontól 450 km-re hosszú, óráknak tűnő percekig úgy nézett ki, hogy nem tudjuk teletankolni a verdát a hazaútra :-)
Nincs valakinek egy repedt-törött, szétbarmolható (csak a zár-része legyen meg/egyben) 33 tanksapkája felesleges?
köszi
(az enyémben nincs benne a zárbetét ,a szétszedéskor csak a véletlenen múlt , hogy a zégergyűrű maradványait felismertem az egyik horonyból kipiszkált amorf rozsdanyalábban... Ahogy a kereskedelmet ismerem, nem feltétlenül lehet ilyet kapni, márpedig szeretném összerakni a zárat hozzá, mivel néha tréfás dolgokat csinál a "sapi". Konkrétan nem lehet kitekerni, csak körbe-körbe forog és nagyon esetlegesen ugrik a kivehető állapotba, vasárnap is a szívbajt hozta rám, amikor otthontól 450 km-re hosszú, óráknak tűnő percekig úgy nézett ki, hogy nem tudjuk teletankolni a verdát a hazaútra :-)
Atttis2014-10-26 20:04:06 // 79846
valakinek nincs esetleg 1 jobbos, és egy balos első műanyag dobbetétje, amire nincs szüksége?
Dekka2014-10-25 08:31:02 // 79845
Jo de ajtokarpitbol is mik vannak? Pluss,szovet,mubor,mubor 4 hangszoro es bor.kb ennyi nekem kene egy elso gyari csipogo amugyis.az uj karpitokba csak az egyik volt benne
pb_2014-10-25 00:01:19 // 79844
Mondyuk az aytókárpit.)
Dekka2014-10-24 16:28:15 // 79841
nemtudom, arrol se hallottam meg soha(ami nem jelent semmit),viszont ugynezki,hogy az Imolakban volt ilyen kesztyutarto,mert megkerdeztem a kulfoldieket es mondta a csavo h egy bontott imolabol van neki is ,a kis gombosbol.persze nem akkora technologiai ujitas,csak meglepodtem h nem esett le a kesztyutarto ajtaja :D kivancsi lennek milyen approbb "extrak" voltak meg bizonyos modellekbe elrejtve
Ferke2014-10-24 15:44:24 // 79840
Ez nem olyan, mint a teleszkópos géptető? :) Úgy értem, hogy nem ilyen utólagos cucc?
Dekka2014-10-24 14:10:09 // 79839
valaki találkozott már rugós kesztyutarto ajtoval? vagy ez csak nekem ujdonsag?
Dekka2014-10-20 12:52:48 // 79838
Dekka2014-10-19 16:23:29 // 79837
Megkeresem neked
ÁdidiGaga (il hempescattore)2014-10-19 16:22:18 // 79836
Üdv!
Nincs valakinek gyári 33-as emelője, amire nincs szüksége? (természetesen nem ingyen gondoltam!)
köszi
ádidi
Nincs valakinek gyári 33-as emelője, amire nincs szüksége? (természetesen nem ingyen gondoltam!)
köszi
ádidi
Hari2014-10-08 21:28:22 // 79835
:) ... bocsi !!! ... egy másik topikba akartam az előző hsz.-t!
Hari2014-10-08 21:02:38 // 79834
Üdv. boxeresek!
... van nálam egy beteg 146 1,6 boxer GM Rochester rendszerrel! ... a problémája a következő:
- nagyon magas a kipufógógázban a CO értéke! (3 - 3,5 %)
Úgy került hozzám, hogy már tettek rá egy új katalizátort! ...
A lamdaszondára tippeltem, és meg is mértem! ... sőőőt! ... beleraktam egy vadonat új "gyári" Bosch szondát! ... de azzal is úgyanúgy melegen is 700 - 850 mV ra beál a szonda!
(tehát azt jelzi. hogy túldúsított a keverék! ... és nem bír vele!) .... ka kicsit játszok a gázzal, akkor a szonda azonnal ez kez működni és folyamatosan változik egy pár másodpercig a szonda jele ( 050 - 850 mV között)
Nem túl bonyolult a rendszer!!! ... de nem akarok napokig tapogatózni rajta! ... az ECU-t már cseréltem! ... sajnos nem javult a helyzet! ... a hőmérséklet érzékelők jók! (ki lettek mérve!) ... a MAP -ot még nem és a pil. szelep potiját még nem teszteltem! ...
... holnap rámérek a benzinnyomásra!
... ha esetleg valakinek volt már hasonló gondja, kérem ossza meg velem mi volt a probléma!
... előre is köszönöm az ötleteket!
;)
... van nálam egy beteg 146 1,6 boxer GM Rochester rendszerrel! ... a problémája a következő:
- nagyon magas a kipufógógázban a CO értéke! (3 - 3,5 %)
Úgy került hozzám, hogy már tettek rá egy új katalizátort! ...
A lamdaszondára tippeltem, és meg is mértem! ... sőőőt! ... beleraktam egy vadonat új "gyári" Bosch szondát! ... de azzal is úgyanúgy melegen is 700 - 850 mV ra beál a szonda!
(tehát azt jelzi. hogy túldúsított a keverék! ... és nem bír vele!) .... ka kicsit játszok a gázzal, akkor a szonda azonnal ez kez működni és folyamatosan változik egy pár másodpercig a szonda jele ( 050 - 850 mV között)
Nem túl bonyolult a rendszer!!! ... de nem akarok napokig tapogatózni rajta! ... az ECU-t már cseréltem! ... sajnos nem javult a helyzet! ... a hőmérséklet érzékelők jók! (ki lettek mérve!) ... a MAP -ot még nem és a pil. szelep potiját még nem teszteltem! ...
... holnap rámérek a benzinnyomásra!
... ha esetleg valakinek volt már hasonló gondja, kérem ossza meg velem mi volt a probléma!
... előre is köszönöm az ötleteket!
;)
prooF_752014-10-02 01:05:29 // 79833
Csikós cikke egy eladó Sprint kapcsán, ha még valaki nem olvasta.;)
JosephAlfaman902014-10-01 20:27:14 // 79832
Sziasztok! Sajnálatos módon Eladóvá válnak az Alfáim :(
Van gyári tetőablakos csíklámpás karosszéria 1,7 ie szinte rozsdamentes, papír nélkül, elkezdtem lakatolni, de sajnos nem tudom befejezni, magyar utakon nem nagyon ment, nem rohadt. szét van szedve, festeni kell, de megvan mindene és szeretném, hogy valaki szép autót rakjon még belőle össze. Vasba nem kerülhet! Van egy lecserélt elejű ideiglenesen kivont 1,5 csíklámpásom akár alkatrésznek, akár összerakni. Van egy full gyári 84-es 2. szériásom eredeti színnel, motorját gyűrűzni kell, törzskönyve van, nagyon jó restaurálási alap. Szintén csak szerető kézbe kerülhet, mert szeretve volt, Van egy diesel 1,8 td blokkom, kábelköteggel, mindennel ami kell tűzfallal és papírokkal, műszerfalall ill az egyéb diesel tartozékokkal, ha benzinesbe menne. Egy komplett autó volt, szétbontottam és az orrom elől bekockázták a kinézett donoralanyt :(:( Van még rengeteg alkaltrészem! Szeretném, ha valaki hasznát venné nekik és felhasználásra kerülnének ne a vasba. Ezt végső elkeseredésből teszem, mert tönkrement az életem. Netközelbe nemigen jutok.
Üdv Mindenkinek Elérhetőség: 30 203 90 27
Van gyári tetőablakos csíklámpás karosszéria 1,7 ie szinte rozsdamentes, papír nélkül, elkezdtem lakatolni, de sajnos nem tudom befejezni, magyar utakon nem nagyon ment, nem rohadt. szét van szedve, festeni kell, de megvan mindene és szeretném, hogy valaki szép autót rakjon még belőle össze. Vasba nem kerülhet! Van egy lecserélt elejű ideiglenesen kivont 1,5 csíklámpásom akár alkatrésznek, akár összerakni. Van egy full gyári 84-es 2. szériásom eredeti színnel, motorját gyűrűzni kell, törzskönyve van, nagyon jó restaurálási alap. Szintén csak szerető kézbe kerülhet, mert szeretve volt, Van egy diesel 1,8 td blokkom, kábelköteggel, mindennel ami kell tűzfallal és papírokkal, műszerfalall ill az egyéb diesel tartozékokkal, ha benzinesbe menne. Egy komplett autó volt, szétbontottam és az orrom elől bekockázták a kinézett donoralanyt :(:( Van még rengeteg alkaltrészem! Szeretném, ha valaki hasznát venné nekik és felhasználásra kerülnének ne a vasba. Ezt végső elkeseredésből teszem, mert tönkrement az életem. Netközelbe nemigen jutok.
Üdv Mindenkinek Elérhetőség: 30 203 90 27
TUYUNGA2014-10-01 20:10:30 // 79831
Ciao! Urak nincs valakinek 33-as csíklámpás, rozsda mentes bódéja? Papír nélkül is érdekel!
Előre is köszönöm!
Előre is köszönöm!
Dekka2014-09-29 13:29:04 // 79830
nincs valakinek két fölösleges kocka tükre?
pb_2014-09-27 23:42:59 // 79829
Yaya tudom, főleg a telesportokra yellemző, többek között ezért is beyövősek xámomra. Ami még nagyon teccik bennük, hogy ilyen kopásra állásukban is képesek, valami fenomenális alkotások. A láncz zörgés, pedig 1xerűen zene lenne füleimnek, még 1 babettát is überelni tudna.DDD
Zolika1552014-09-27 19:05:35 // 79828
Tudod a motorkopás egy általános dolog( persze ezt 1 olyan autótulajdonos aki nem használja az autóját az évi 2 nagyobb talin kívűl nem tudhatja). Ezen felül érthető irigységed a 8V TS iránt, és szívesen hallgatnál te lánc zörgést. :P Te mocskos fotel fizikus! :DD
pb_2014-09-27 17:52:14 // 79827
Nem, dehát nem gyártottak 33at zörgő lánczos, olayzabáló, soros, gyönge, 8v telesport motorral, így ninTS más válaxtásom.DD
pb_2014-09-27 17:49:23 // 79826
Nem olyan nagy dolog az.)
Zolika1552014-09-27 10:55:44 // 79825
Az neked rendes motor? :P
Bendzsi332014-09-27 10:48:34 // 79824
Magával az átépítéssel :-)
pb_2014-09-26 10:05:17 // 79823
Miért kerülnél át?)))
Bendzsi332014-09-25 20:27:33 // 79822
Persze, hogy átkerüljek a tuba rossz végére mi? :D
Online tag
3
Vendég3
578
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...