pb_2014-09-23 23:45:50 // 79819
Minden kivitelezhető, és még annak az Llenkezőye is.)))
pb_2014-09-23 23:44:13 // 79818
Nem kell túlmixtifikálni a dolgokat.) Az átkábelezés nem yavallott, haTSak nem akarx a tuba roxx Vgén lenni.)))
pb_2014-09-23 23:41:14 // 79817
Még mindig akadnak xúnyogok? Azt hittem a hidegebb idő már betett nekik.DD
pb_2014-09-23 23:39:55 // 79816
Tegyél bele rendes motort.)))
HátvédRomeo2014-09-23 21:21:07 // 79815
Készítettem, de lerúgta a nyomás, pedig jól megtéptem a bilincset.
Valami Esztergálót megkérdek, meg írok egy két szerelő Cartársnak aki Boxereket újítgattak.
Valami Esztergálót megkérdek, meg írok egy két szerelő Cartársnak aki Boxereket újítgattak.
Bendzsi332014-09-23 20:19:06 // 79814
Nagyonszépen köszönöm mindenkinek a segítséget! :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2014-09-23 11:56:16 // 79813
Ilyenem nincs (az utóban sem...), illetve így kiemelve-fotózva nem látom a csatlakozó dolgokat - de gumi benzincsőből, esetleg fémcsőből meg bilincsekből nem lehet valami helyettesítő megoldást találni?
LoneWolf332014-09-23 07:21:44 // 79812
Még a gyújtáselosztóval sem kell pepecselni az Imola esetében, ugyanaz a kéttrafós,
mechanikus elosztó nélküli rendszer van benne, mint 145/146 1.4-ben (Mindkettő
IAW-Weber vezérlős). Hasonló a helyzet a jeladókkal is, talán a műszerfali vizhőfok műszer jeladójának (a bal szívócsonkban) eltérhet a karakterisztikája.
mechanikus elosztó nélküli rendszer van benne, mint 145/146 1.4-ben (Mindkettő
IAW-Weber vezérlős). Hasonló a helyzet a jeladókkal is, talán a műszerfali vizhőfok műszer jeladójának (a bal szívócsonkban) eltérhet a karakterisztikája.
Atttis2014-09-22 22:29:04 // 79811
Hali! Szívócsonk nem megy fel a generátor miatt, vagyis csak átalaításokkal, generátor csere a régire, főtengely szíjtárcsa csere a régire, többi jeladót ha kell szerintem át lehet cserélni, gyújtáselosztót belekell babrálni a motorba a 45nél nincs gyújtáselosztó, váltó hátsó tartó vasát kell átcserélni, meg 45/6 nál bowdenes a váltókar, 33nál ha jól tudom rudazatos tehát azt valahogy megint csak össze kell hozni, valahogyan, illetve az első váltótartó bak a 145nél nincs, azt át lehet rá csavarozni.
HátvédRomeo2014-09-22 22:14:22 // 79810
Szerintem működő képes, ugyanis a 145 1.4-es motorja ugyan az a 1351 ccm, motor ami a 33-ba volt. Már úgy értem blokk meg hengerfej. A váltó át van kicsit itt ott tervezve, így én azt mondom váltóstul tedd át!
A kábelezéssel szerintem lesz némi összetűzés de tutti, hogy megoldható, egy okos drótóssal.
Nem tudok róla, hogy valaki próbálkozott ezzel így, de ha az én Bestiámba a 1.3 S dupla karbis helyére az 1.7 IE motor beépült, kiépített elektromos AC a csomagtartóba stb, és az 1.3 S váltó pedig maradt, így elképzelhető.
Alfa Szamosi készítette nekem még Betonlábnál volt előzőleg az Autó. Kérdezd meg őket, hátha találkoztak ilyen csodával már! ;)
Jóccaka! :D
A kábelezéssel szerintem lesz némi összetűzés de tutti, hogy megoldható, egy okos drótóssal.
Nem tudok róla, hogy valaki próbálkozott ezzel így, de ha az én Bestiámba a 1.3 S dupla karbis helyére az 1.7 IE motor beépült, kiépített elektromos AC a csomagtartóba stb, és az 1.3 S váltó pedig maradt, így elképzelhető.
Alfa Szamosi készítette nekem még Betonlábnál volt előzőleg az Autó. Kérdezd meg őket, hátha találkoztak ilyen csodával már! ;)
Jóccaka! :D
HátvédRomeo2014-09-22 22:06:34 // 79808
Cartársak! Essen meg már a szívetek rajtam és kukázzon valaki nekem egy bontott motorból egy ilyen kis szart, ami a képen van. :D
Benzin átkötő a motortérben.
Köszönöm szépen.
Aki segít a sört most kezdem hűteni Számára! :)
Benzin átkötő a motortérben.
Köszönöm szépen.
Aki segít a sört most kezdem hűteni Számára! :)
Zolika1552014-09-22 21:56:28 // 79807
Ez nagyon szakszerű hozzászólás volt! Köszönjük!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2014-09-22 21:48:10 // 79806
Hali!
Mai "fegyvertények" - természetesen az bennük a pláne, hogy a saját verdával:
tehát, 2009 ősze óta
-az első tankolás (kannázás-flakonozás nem ér :-p)
-az első országúti előzés (gazella kisteher deszkákkal megrakva - utána persze volt több és nívósabb préda is :-))))
folyt.köv. ;-)
Mai "fegyvertények" - természetesen az bennük a pláne, hogy a saját verdával:
tehát, 2009 ősze óta
-az első tankolás (kannázás-flakonozás nem ér :-p)
-az első országúti előzés (gazella kisteher deszkákkal megrakva - utána persze volt több és nívósabb préda is :-))))
folyt.köv. ;-)
Bendzsi332014-09-22 20:36:47 // 79804
Én is így gondoltam, de nem vagyok benne biztos, ezért kérdeztem. :)
TDI752014-09-22 19:40:29 // 79803
Miért ne mehetne a motor csere?
Ha minden sallangját, jeladó bizbaszát átteszi a 33-as motorról akkor elméletileg működőképes lehetne. Vagy nem? Van valami egyéb buktatója is?
Ha minden sallangját, jeladó bizbaszát átteszi a 33-as motorról akkor elméletileg működőképes lehetne. Vagy nem? Van valami egyéb buktatója is?
Dekka2014-09-22 08:15:02 // 79801
mindegyik boxerváltó felmegy mindegyik boxermotorra,annyi,hogy a 145/6 nak máshol van a váltó tartója,azt átkell rakni a 33-éról
pb_2014-09-22 00:18:38 // 79800
Áh ilyet még soha seni nem TSinált, így nem is lehet.)))
A váltós kérdésedre pedig a topikban találx mayd válaxt.
A váltós kérdésedre pedig a topikban találx mayd válaxt.
Bendzsi332014-09-21 21:35:12 // 79799
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha egy 145 1.4 boxer motorját át szeretném tenni az én 33-asomba, az megoldható úgy, hogy ne kelljen kábelköteget is cserélni? Szóval ha csak a blokk hengerfejestül lenne áttéve és maradna a 33-as szívócsonkja. Vagy ez ebben a formában kivitelezhetetlen?
A másik dolog pedig a váltó, egy az egybe felmegy a 145 váltó a 33-ra vagy szükséges valami átalakítás? Előre is köszönöm a segítséget!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha egy 145 1.4 boxer motorját át szeretném tenni az én 33-asomba, az megoldható úgy, hogy ne kelljen kábelköteget is cserélni? Szóval ha csak a blokk hengerfejestül lenne áttéve és maradna a 33-as szívócsonkja. Vagy ez ebben a formában kivitelezhetetlen?
A másik dolog pedig a váltó, egy az egybe felmegy a 145 váltó a 33-ra vagy szükséges valami átalakítás? Előre is köszönöm a segítséget!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2014-09-20 22:30:51 // 79798
Szia!
Előző hsz-om storno, mivel mindenre választ kaptam a mai nap folyamán a saját tapasztalataimból...
1.lecsavaroztam a motort a hajtóműről
2.a hajtómű motorhoz csatlakozó fémrésze egy tárcsán kívül semmi olyat nem tartalmaz , ami kivehető. A tárcsa alatt egy tengelycsonk van, amit egyértelműen a hajtómű túlsó vége felől van szerelve.
3.a hajtómű motorral átellenes részén a fémidom elkeskenyedik és egy műanyag burkolattal együtt alkotja a bowdenhajtás házát
4.a műanyag burkolat 3 szegeccsel rögzül a fémhez
5. A KURVA ANYJÁT, AKI SZEGECCSEL TERVEZTE MEG!
6. a szegecseket barkáccsal leköszörültem és kiütöttem (este 9 óra :-p), szétjött a hajtómű
7.a tengelycsonk a csigakerékhez tartozik, ami egy kettős műanyag tárcsát hajt meg. A kettős tárcsa egyik része fogaskerék (ezt hajtja a csiga) , a másik a bowden tárcsája (csörlője tkp.) . A két rész kb. azonos átmérőjű, a csiga és a bowdenpálya közötti részen a fentiektől lényegesen kisebb átmérőjű rész köti össze a két felet.
Nos, ez a kisebb átmérőjű, lényegében távtartó funkciójú hengerke elnyíródott, a fogaskerék és a bowdentárcsa külön tud forogni :-(
Holnap majd meglátom, elvileg Vince cartárs felajánlott egy hajtást amelyért csak el kellene menni a város másik végébe , de lehet, hogy az elmúlt 4 év során beidegződött "Apollo-13 módszer" szellemében járok el, uis kitaláltam egy jelen pillanatban működőképesnek és főleg megvalósíthatónak látszó megoldást...
Előző hsz-om storno, mivel mindenre választ kaptam a mai nap folyamán a saját tapasztalataimból...
1.lecsavaroztam a motort a hajtóműről
2.a hajtómű motorhoz csatlakozó fémrésze egy tárcsán kívül semmi olyat nem tartalmaz , ami kivehető. A tárcsa alatt egy tengelycsonk van, amit egyértelműen a hajtómű túlsó vége felől van szerelve.
3.a hajtómű motorral átellenes részén a fémidom elkeskenyedik és egy műanyag burkolattal együtt alkotja a bowdenhajtás házát
4.a műanyag burkolat 3 szegeccsel rögzül a fémhez
5. A KURVA ANYJÁT, AKI SZEGECCSEL TERVEZTE MEG!
6. a szegecseket barkáccsal leköszörültem és kiütöttem (este 9 óra :-p), szétjött a hajtómű
7.a tengelycsonk a csigakerékhez tartozik, ami egy kettős műanyag tárcsát hajt meg. A kettős tárcsa egyik része fogaskerék (ezt hajtja a csiga) , a másik a bowden tárcsája (csörlője tkp.) . A két rész kb. azonos átmérőjű, a csiga és a bowdenpálya közötti részen a fentiektől lényegesen kisebb átmérőjű rész köti össze a két felet.
Nos, ez a kisebb átmérőjű, lényegében távtartó funkciójú hengerke elnyíródott, a fogaskerék és a bowdentárcsa külön tud forogni :-(
Holnap majd meglátom, elvileg Vince cartárs felajánlott egy hajtást amelyért csak el kellene menni a város másik végébe , de lehet, hogy az elmúlt 4 év során beidegződött "Apollo-13 módszer" szellemében járok el, uis kitaláltam egy jelen pillanatban működőképesnek és főleg megvalósíthatónak látszó megoldást...
ÁdidiGaga (il hempescattore)2014-09-20 14:02:37 // 79797
Azbeszt.... Ez elég szarul hangzik , legalább szétszedhetős/javíthatós a téma?
Eddig tökéletesen működött.
Ugye vizsgára "visszatetették az ajtókárpit" , már fent volt, épp próbaköröztem a parkolóban, amikor egyszer csak előállt a korábban vázolt szitu...
Most már leszedtem a takarást, kivettem az üveget, elvileg már csak a mazzagok tartják az ajtóban az egész lehúzó-miskulanciát, rövidesen talán kézbevehetem a főkolompost..
köszi az infót!
Eddig tökéletesen működött.
Ugye vizsgára "visszatetették az ajtókárpit" , már fent volt, épp próbaköröztem a parkolóban, amikor egyszer csak előállt a korábban vázolt szitu...
Most már leszedtem a takarást, kivettem az üveget, elvileg már csak a mazzagok tartják az ajtóban az egész lehúzó-miskulanciát, rövidesen talán kézbevehetem a főkolompost..
köszi az infót!
Hakuna2014-09-19 16:19:50 // 79796
A tank már el is kelt.
TDI752014-09-19 06:24:55 // 79795
Esetleg az emelőszerkezet áttételezésénél a motor tengelyénél csigakerekes kapcsolat van. Nekem az már kopott el. És a szitu tökéletesen egybevág a tieddel. Nem mondom hogy az, de gyanús az egybeesés.
pb_2014-09-18 23:16:47 // 79794
Minden a helyén?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2014-09-18 22:56:22 // 79793
Sziasztok!
33 első ablak esetében közvetlenül a hajtás hogy tud "leakadni" a motorról?
-kapcsoló működik
-gombnyomásra motor forog
-az emelőszerkezetre az üveg rá van kötve
-bowden feszes...
... mégsem emeli az ablakot!
33 első ablak esetében közvetlenül a hajtás hogy tud "leakadni" a motorról?
-kapcsoló működik
-gombnyomásra motor forog
-az emelőszerkezetre az üveg rá van kötve
-bowden feszes...
... mégsem emeli az ablakot!
Hakuna2014-09-18 20:52:11 // 79792
Üdvözletem Uraim!
Eladósorba került a korábban megvásárolt boxer váltóm, hirdetem adok-veszekben is, de boxer rovatosoknak extra akcióban vihető. (Útban van a sok kacat a garázsban, nem férnek tőle a gyerekátékok.:)) Elvileg hozzá van alakítva 33-hoz, de másé volt felújítás előtt.
Én már aligha rakom fel az enyémre, mert a régi is tökéletesnek tűnik. Még abban a korszakomban vettem, amikor idegesített, hogy recseg, de ma már az lenne a furcsa, ha ez eltűnne. :)
Van egy rozsdás, de lyukatlan tankom is, az ajándékba (önállóan is) elvihető. Elektronika nincs hozzá. Homokfúvás és festés után szerintem még sokáig jó lesz. Én ugyancsak egy rozsdásat homokfúvattam és festettem rá cserének.
Eladósorba került a korábban megvásárolt boxer váltóm, hirdetem adok-veszekben is, de boxer rovatosoknak extra akcióban vihető. (Útban van a sok kacat a garázsban, nem férnek tőle a gyerekátékok.:)) Elvileg hozzá van alakítva 33-hoz, de másé volt felújítás előtt.
Én már aligha rakom fel az enyémre, mert a régi is tökéletesnek tűnik. Még abban a korszakomban vettem, amikor idegesített, hogy recseg, de ma már az lenne a furcsa, ha ez eltűnne. :)
Van egy rozsdás, de lyukatlan tankom is, az ajándékba (önállóan is) elvihető. Elektronika nincs hozzá. Homokfúvás és festés után szerintem még sokáig jó lesz. Én ugyancsak egy rozsdásat homokfúvattam és festettem rá cserének.
TDI752014-09-10 20:49:23 // 79791
Helyzetjelentés: épülünk, épülünk. Ma végre bekerültek az ülések,156-ból (bazi kényelmesek) talán a hétvégére összeáll a vas és megint róhatja a kilométereket.
ANGER2014-09-08 11:37:21 // 79790
Dekka2014-09-03 10:30:02 // 79789
azlesz,rücsi+festék
TDI752014-09-03 10:16:12 // 79788
Fújasd le rücsivel vagy két rétegben.
Dekka2014-09-03 09:05:43 // 79787
most az a kiindulasi allapot,hogy ez vadi uj, tehát ezt még nem érte semmilyen környezeti hatás,viszont hasznalva lesz az auto,tehat valami olyan kene ami hellyel kozzel haritani tudja a kavicsokat meg egyeb felcsapodo csetreszeket
HátvédRomeo2014-09-02 23:30:04 // 79786
Ha rám hallgatsz, simán évekig jó lesz és olcsón.
A törött Sudom, on lecsiszoltam a rozsdát az ajtón meg itt ott, mikor fel akartam újítani.
Sima akrill festékkel fújtam le, amiben vlt korrózió védő. Ez akkor 700 Ft volt egy flakon. most kb 1.500 Ft. 5 évet állt letakarva nejlon fólia alatt télen-nyáron egyhelyben. Pára meleg télen fagy, lukas nejlon viz befolyt itt ott.
Mikor eladtam a roncsot, megnéztem a lefújt részeket. Még ki se ütötte a rozsda.
Mondom: sima akrill ;)
A törött Sudom, on lecsiszoltam a rozsdát az ajtón meg itt ott, mikor fel akartam újítani.
Sima akrill festékkel fújtam le, amiben vlt korrózió védő. Ez akkor 700 Ft volt egy flakon. most kb 1.500 Ft. 5 évet állt letakarva nejlon fólia alatt télen-nyáron egyhelyben. Pára meleg télen fagy, lukas nejlon viz befolyt itt ott.
Mikor eladtam a roncsot, megnéztem a lefújt részeket. Még ki se ütötte a rozsda.
Mondom: sima akrill ;)
HátvédRomeo2014-09-02 22:35:05 // 79784
Dekka2014-09-02 21:09:51 // 79783
eh, elvittem a donor tankot homokfujatni meg szintereztetni,h a lukas tank helyett felrakjam, na ez legalább olyan lukas volt némi erobehatás után... igy aztan kenytelen kelletlen megvettem az új tankot...de hogy mivel fogom lekezelni h sok sok évet kibirjon még, aztat nemtudom :D
ANGER2014-09-02 05:38:20 // 79782
Köszönöm!
Ma rá is nézek!
Ma rá is nézek!
LoneWolf332014-09-01 20:55:43 // 79781
Akkor úgy tűnik meg is van a probléma forrása: a lila vezetéken csak a szakaszos törléskor lehetne feszültség, de akkor is csak időszakosan, és persze csak ráadott gyújtás mellett.
Én a biztosítéktáblában fennálló zárlatra gyanakszom, a lila vezeték is innen "ered". Esetleg az időzítőrelé foglalata környékén lenne érdemes körülnézni.
Én a biztosítéktáblában fennálló zárlatra gyanakszom, a lila vezeték is innen "ered". Esetleg az időzítőrelé foglalata környékén lenne érdemes körülnézni.
ANGER2014-09-01 20:10:31 // 79780
Üdv!
Igen megmaradt a jelenség!
Amit lehúztam róla a csatit a kormánykapcsolóról onnan kapja a feszkót a duda is így most az nincs.
Az egyik lila a másik fekete lila vezeték és van benne 12v levett gyújtás mellett.
Igen megmaradt a jelenség!
Amit lehúztam róla a csatit a kormánykapcsolóról onnan kapja a feszkót a duda is így most az nincs.
Az egyik lila a másik fekete lila vezeték és van benne 12v levett gyújtás mellett.
LoneWolf332014-09-01 18:49:22 // 79779
Üdv,
A képen megjelölt időzítőt kihúzva is megmarad a jelenség?
Ha igen, akkor szerintem az általad lehúzott csatlakozóban lévő
lila vezeték zárlatos a direkt pozítív betáplálás felé (gyújtásfüggetlen),
azaz a lila folyamatosan feszültség alatt van.
Ez a fals betáplálás az ablaktörlő kapcsoló egyik belső áthidalásán
keresztül eljut az ablaktörlő motorba, egészen a csatakozó széthúzásáig.
A gyors fokozat nem a lehúzott csatlakozón keresztül működik,
ez magyarázza, hogy a lehúzás után a gyors fokozat (egyedüliként) megmarad.
A képen megjelölt időzítőt kihúzva is megmarad a jelenség?
Ha igen, akkor szerintem az általad lehúzott csatlakozóban lévő
lila vezeték zárlatos a direkt pozítív betáplálás felé (gyújtásfüggetlen),
azaz a lila folyamatosan feszültség alatt van.
Ez a fals betáplálás az ablaktörlő kapcsoló egyik belső áthidalásán
keresztül eljut az ablaktörlő motorba, egészen a csatakozó széthúzásáig.
A gyors fokozat nem a lehúzott csatlakozón keresztül működik,
ez magyarázza, hogy a lehúzás után a gyors fokozat (egyedüliként) megmarad.
ANGER2014-09-01 15:22:56 // 79778
Üdv Szakértők!
Volna némi elektromos gondom.
Kulcs a zsebemben ,de az ablaktörlő még mindig jár kikapcsolt állásban is.
Illetve,világít a tolató lámpa,megy a fűtőmotor,már ha bekapcsolom,de annak sem kellene gyújtás nélkül mennie,be tudom kapcsolni a hátsó ablak fűtését is.
Az ablaktörlőt kicsit be lehet csapni hogy ne üzemeljen folyamatosan,erről a videon bővebben.
Biztosítékok rendben,reléket összeset kicseréltem,gyújtás kapcsolót cseréltem,kormány kapcsolót cseréltem,de semmit nem változott.
video
Volna némi elektromos gondom.
Kulcs a zsebemben ,de az ablaktörlő még mindig jár kikapcsolt állásban is.
Illetve,világít a tolató lámpa,megy a fűtőmotor,már ha bekapcsolom,de annak sem kellene gyújtás nélkül mennie,be tudom kapcsolni a hátsó ablak fűtését is.
Az ablaktörlőt kicsit be lehet csapni hogy ne üzemeljen folyamatosan,erről a videon bővebben.
Biztosítékok rendben,reléket összeset kicseréltem,gyújtás kapcsolót cseréltem,kormány kapcsolót cseréltem,de semmit nem változott.
video
pb_2014-08-26 16:48:08 // 79777
Valamivel kellene azért normálisan is kezelni.
pb_2014-08-26 16:46:04 // 79776
Akkor mayd felkapTSolom a piláTSot.D
TDI752014-08-26 06:28:23 // 79775
Rozsdamarózás és passziválás után már egész normális. Bár nagyon gondolkodom ezen de lehet hogy kihagyom. Megrendeltem ugyan, de semmi visszajelzés a shoppból.
TDI752014-08-25 21:33:16 // 79772
Online tag
2
Vendég2
603
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...