Bendzsi332015-09-08 21:24:19 // 80071
Pont tegnap néztem én is :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-09-08 15:48:00 // 80070
ÁÁÁ, felejtsd el, csak a baj vóna vele! :-)
Atttis2015-09-08 12:17:58 // 80069
pb_2015-09-03 23:44:48 // 80068
Pedig ilyen ez a popxakma.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-09-03 09:00:53 // 80067
erre én is gondoltam, csak javíthatatlan konformista vagyok, megért 1700 ft-ot, hogy szépen adagoljam a megfelelő helyre a masszát és ne kézzel kelljen összemancsolni a burkolat :-)
pb_2015-09-03 00:52:04 // 80066
Xét kell pattintani a kihaytást. Kell hozzá néhány speckó xerxám is.)
pb_2015-09-03 00:50:14 // 80065
Kotord ki a dugót, vagy vág xét a tubust/dobozt.)
GT Ɨ|ѯ2015-09-02 19:01:01 // 80064
sika flex-el jártam én is így, megértelek...
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-09-02 15:02:14 // 80063
bocs: természetesen a diffi kihajtásra gondoltam, a féltengelyek csatlakozásainál
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-09-02 15:01:20 // 80062
Kardinális Kérdés:
a váltó kihajtásnál a szimmeringek - a féltengely amúgy is esedékes leszerelése után persze - cserélhetőek kívülről vagy hogy van?
Köszi!
a váltó kihajtásnál a szimmeringek - a féltengely amúgy is esedékes leszerelése után persze - cserélhetőek kívülről vagy hogy van?
Köszi!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-09-02 10:06:45 // 80061
ez mán maximum csak az :-p
főleg így, hogy most is hétvége óta halogatom a hangszóró és a beugró (textiles) burkolatsík közötti tömítőzést, mondom ma reggel megcsinálom végre! aha: jópár tubust kinyomtam már ebből a karosszériatömítőből és naná, hogy pont most ütött be megint az, ami már egyszer korábban is előfordult. Történetesen az, hogy valahogy sikerült a lyuk előtt , még bent a tubusban úgy beszáradni egy kb. félcentis dugónak , hogy nem lehet mit csinálni, kiszedni nem lehet, hiába nyomod be , ahogy elindul a friss anyaga belülről, odanyomja a lyukhoz és kész - b..szhatom ki a 80%-os tubust + mehetek újat venni :-S
főleg így, hogy most is hétvége óta halogatom a hangszóró és a beugró (textiles) burkolatsík közötti tömítőzést, mondom ma reggel megcsinálom végre! aha: jópár tubust kinyomtam már ebből a karosszériatömítőből és naná, hogy pont most ütött be megint az, ami már egyszer korábban is előfordult. Történetesen az, hogy valahogy sikerült a lyuk előtt , még bent a tubusban úgy beszáradni egy kb. félcentis dugónak , hogy nem lehet mit csinálni, kiszedni nem lehet, hiába nyomod be , ahogy elindul a friss anyaga belülről, odanyomja a lyukhoz és kész - b..szhatom ki a 80%-os tubust + mehetek újat venni :-S
GT Ɨ|ѯ2015-08-29 08:22:19 // 80060
akkor őszi kollekció lesz:-DDD
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-08-28 21:00:53 // 80059
Előhívatvaaaa? Ahhoz először fényképezni kellett volna! :-)
A végleges felszereltről még semmi dokumentáció, olyan van, hogy textil nélkül - szexin hangzik, ugye? .-) - felrakva a.k.a "jelmezes főpróba" - de az is csak a telómba'
A végleges felszereltről még semmi dokumentáció, olyan van, hogy textil nélkül - szexin hangzik, ugye? .-) - felrakva a.k.a "jelmezes főpróba" - de az is csak a telómba'
GT Ɨ|ѯ2015-08-28 20:32:50 // 80058
Na akkor a fotók elő lettek hívatva?:-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-08-12 09:54:17 // 80057
A motortér éke lett! :-)
TDI752015-08-12 09:32:55 // 80056
GT Ɨ|ѯ2015-08-11 21:14:15 // 80055
06704592188
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-07-28 20:18:19 // 80054
valakinek balos lámpa eladó?
addig élvezkedtem a belső térrel, hogy az élet megbüntetett kívül : a frissen vizezett poros úton sikerült átmennem a szembesávba, nem sokon múlott hogy nem érintkezzek a szembejövővel, de végül csak sikerült :-p
lámpa amúgy nem tört, csak a rögzítései, ha valakinek foncsor vagy üveghibás, de rögzítéseiben hibátlan lámpája van, érdekel, összeműtöm valahogy...
addig élvezkedtem a belső térrel, hogy az élet megbüntetett kívül : a frissen vizezett poros úton sikerült átmennem a szembesávba, nem sokon múlott hogy nem érintkezzek a szembejövővel, de végül csak sikerült :-p
lámpa amúgy nem tört, csak a rögzítései, ha valakinek foncsor vagy üveghibás, de rögzítéseiben hibátlan lámpája van, érdekel, összeműtöm valahogy...
GT Ɨ|ѯ2015-07-26 14:02:24 // 80053
GT Ɨ|ѯ2015-07-25 14:15:58 // 80052
Akkor forza!
Fel! támadjál:-)
Fel! támadjál:-)
pb_2015-07-25 12:02:00 // 80051
Miért túloztam volna, ha ez a +látásom? A xépség +ítélése is ugye relatív dolog. Ha valami nem yön be, azt miért kéne xépként Lismerni? Ezalatt nem az Lvégzett munka minőségét értem. Ez 1 1xú Vlemény, nem kell mőgé látni semmit sem.
Nem tudom, mayd 1x, ha feltámad.)
Nem tudom, mayd 1x, ha feltámad.)
GT Ɨ|ѯ2015-07-24 06:35:44 // 80050
A visszajelzésekből.
Véleménye természetesen mindenkinek van de ne túlozzál, 1szerűen ami szép vagy törekedve van a szebbre azt ( általában ) nem fikázni kell hanem elismerni, itt nem így működik máshol igen, semmi egyéb mélyebben szántó filozófik(a)-us vitaindítóra nem gondoltam.
Ha neked nem tetszik és a gyári az etalon akkor elfogadom és ennyi, más:
Mikor gördül el 1 talira a Te 33-asod, hogy áll az egészsége?:-)
És UFF
Véleménye természetesen mindenkinek van de ne túlozzál, 1szerűen ami szép vagy törekedve van a szebbre azt ( általában ) nem fikázni kell hanem elismerni, itt nem így működik máshol igen, semmi egyéb mélyebben szántó filozófik(a)-us vitaindítóra nem gondoltam.
Ha neked nem tetszik és a gyári az etalon akkor elfogadom és ennyi, más:
Mikor gördül el 1 talira a Te 33-asod, hogy áll az egészsége?:-)
És UFF
pb_2015-07-24 01:18:13 // 80049
Miből gondolod, hogy a 10.nek is beyön a dolog? Mi van, ha más Vleményen van az Lő sem fordul6?)
(Mindenki TSak a yót, + a xépet akarya hallani ebben az orxágban, na többek között ezért is tartunk ott ahol.)
(Mindenki TSak a yót, + a xépet akarya hallani ebben az orxágban, na többek között ezért is tartunk ott ahol.)
GT Ɨ|ѯ2015-07-23 18:46:53 // 80048
A gyári karcmentes szettet komplett műa belsőt elraktam én is letakarítva, fóliában amit ufókarbonozva lett az 1 másik komplett szett.
De várok:-))))
De várok:-))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-07-23 10:01:46 // 80047
Na várjál GT,
majd csinálok fotót az enyémről is rendesen felszerelve - nekem nem kellett "utókarbonizálni" a könyöklőt, mivel vagy 10 éve sikerült őket valami elfekvő készletből (ráadásul potom pénzért) újra cserélni.
Hátha az +6ja! :-)
majd csinálok fotót az enyémről is rendesen felszerelve - nekem nem kellett "utókarbonizálni" a könyöklőt, mivel vagy 10 éve sikerült őket valami elfekvő készletből (ráadásul potom pénzért) újra cserélni.
Hátha az +6ja! :-)
GT Ɨ|ѯ2015-07-23 06:04:32 // 80046
Az lett levéve, de tovább nem rugózom ezen 10-ből 9 ember azt mondja, hogy gyönyörű lett, persze ezt nehéz kimondani a 10-iknek is...
ez mo...
ez mo...
pb_2015-07-22 23:51:09 // 80045
Akkor azt kellett volna feltenni.)
GT Ɨ|ѯ2015-07-22 07:19:48 // 80044
Az is megvan, becsomagolva kompletten, hibernálva:-)
pb_2015-07-21 23:31:14 // 80043
Ott van a linkelt képen, ami yó.)
pb_2015-07-21 23:29:44 // 80042
Xtem.)
Ez ugye Rősen nézőpötty kérdése. Azt is + lehet TSinálni xépre, vagy xerzel norámils állapotban lévőt.
Ez ugye Rősen nézőpötty kérdése. Azt is + lehet TSinálni xépre, vagy xerzel norámils állapotban lévőt.
GT Ɨ|ѯ2015-07-21 17:18:22 // 80041
Fel a fejjel, Rock'n'Roll:-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-07-21 09:46:01 // 80040
Hát úgy látszik valakinek semmi sem elég jó , ketten együtt egyszerre sem tudunk a kedvére tenni :-)
GT Ɨ|ѯ2015-07-21 07:25:06 // 80039
Szted:-(
de a karcos sima ratyi műanyagnál 1 árnyalattal szebb talán.
UFF
de a karcos sima ratyi műanyagnál 1 árnyalattal szebb talán.
UFF
pb_2015-07-21 00:02:11 // 80037
pb_2015-07-20 23:52:33 // 80036
Az ilyen tódozás foltozás soha nem lex yó, vigyázni kell vele.
GT Ɨ|ѯ2015-07-20 21:00:24 // 80035
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-07-19 19:30:43 // 80034
csak mondom aki nem volt alfacityben, az is lásson már valami szépet! :-p
Lassan kész az első ajtó - a hangszórózás miatt pöcsöltem rajta ennyit - így megnyudodhatnak azok az OFF okosak is, aki őszintén el vannak csodálkozva , hogy el merek indulni többszáz kilóméteres (épp most értünk haza a Börzsöny / Dunakanyarból) utakra "ezzel" (nincs az első ajtókon semmi belső cucc) a kocsival :-p
Lassan kész az első ajtó - a hangszórózás miatt pöcsöltem rajta ennyit - így megnyudodhatnak azok az OFF okosak is, aki őszintén el vannak csodálkozva , hogy el merek indulni többszáz kilóméteres (épp most értünk haza a Börzsöny / Dunakanyarból) utakra "ezzel" (nincs az első ajtókon semmi belső cucc) a kocsival :-p
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-07-15 12:23:53 // 80033
Köszi a segítséget mindenkinek, fullos a központi záram immár! :-)
A történet odáig megvolt, hogy lila vagy barna? Kimértem: barna! Az ajtóból a műanyag kiflibe menő ponton el volt szakadva - jó, hogy nem működött... Sajnos ott valaki nagyon hülyén rögzítette az ajtón a vezetékeket, mert volt még további 3 a 7-ből, amiből
-1 -et csak a Szentlélek tartott,
-egy megtört +szigetelés kicsit szakadt ,
-egyről meg több helyen is lejött a szigetelés :-(
Szétszívtam , mire megoldottam ezeket, végül vezetéksarukból csonkolt kis összekötőkkel szárazon kapcsoltam össze a végeket, forrasztani esély sem volt. :-p
A hőlégfúvó nem volt nálam, azért a zsugorcsövek rámentek mindegyikre, most sziXalagozva van, de tegnap reggel megérkezett a HLfúvó, lassan véglegesíteni lehet! :-)
A történet odáig megvolt, hogy lila vagy barna? Kimértem: barna! Az ajtóból a műanyag kiflibe menő ponton el volt szakadva - jó, hogy nem működött... Sajnos ott valaki nagyon hülyén rögzítette az ajtón a vezetékeket, mert volt még további 3 a 7-ből, amiből
-1 -et csak a Szentlélek tartott,
-egy megtört +szigetelés kicsit szakadt ,
-egyről meg több helyen is lejött a szigetelés :-(
Szétszívtam , mire megoldottam ezeket, végül vezetéksarukból csonkolt kis összekötőkkel szárazon kapcsoltam össze a végeket, forrasztani esély sem volt. :-p
A hőlégfúvó nem volt nálam, azért a zsugorcsövek rámentek mindegyikre, most sziXalagozva van, de tegnap reggel megérkezett a HLfúvó, lassan véglegesíteni lehet! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-07-02 09:25:25 // 80032
Köszi a képes melléklet! :-)
Az enyém kb. ugyanígy néz ki (menet közben a.k.a. "guruló laboratórium" ) , annyi, hogy
-a műszerfal tetejéről lelógó "fogsort" olyan ügyesen megpatkoltam, hogy megtartja a 3 légcsatornát
-a szellőzés/fűtés szabályzódobozt sikerült a középkonzol nélkül kb. eredeti helyzetében rögzíteni (mellyel elnyertem a "gyorskötöző Paganinije" nemhivatalos címet :-p)
- a többi drótot már ehhez tudtam fogatni, hogy ne legyenek útban a lábtérben
Holnap megyünk Zemplénbe, addig már nem matatom, időm sem lenne rá, de utána akkor én azt kiderítem akkor én azt..
Az enyém kb. ugyanígy néz ki (menet közben a.k.a. "guruló laboratórium" ) , annyi, hogy
-a műszerfal tetejéről lelógó "fogsort" olyan ügyesen megpatkoltam, hogy megtartja a 3 légcsatornát
-a szellőzés/fűtés szabályzódobozt sikerült a középkonzol nélkül kb. eredeti helyzetében rögzíteni (mellyel elnyertem a "gyorskötöző Paganinije" nemhivatalos címet :-p)
- a többi drótot már ehhez tudtam fogatni, hogy ne legyenek útban a lábtérben
Holnap megyünk Zemplénbe, addig már nem matatom, időm sem lenne rá, de utána akkor én azt kiderítem akkor én azt..
pb_2015-07-02 00:17:55 // 80031
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-07-01 21:27:00 // 80029
Szia!
Köszi, közben volt egy kis dolgom a lakás úgymond legkisebb helyiségében, ahol szolgálatilag rendszeresítve van szerelésen kívüli időszakban a Maróti-féle AR33-as könyvmaradvány.
Megnéztem a kapcsolási rajzot, ( kb. meg is vannak az első zárak kulcsra a többit vezérlő funkiójáért felelős vezetékek ) és láttam a dobozt , de én a jellegrajza alapján a jobb lábtérbe képzeltem - valszeg mivel nekem ott van egy hasonló dobozka, ez egy gyárilag beépített SONAR "okosriasztó" külön ablakfelhúzó modullal és azzal keverhettem.
Nagy kitartás nem kell, ugyanis még hiányzik:
-a műszerfal alsó része mindkét oldalon
-a kormányborítás
-a középső konzol
-a kézifékborítás
Ezek vizsga után pár nappal "mán gyöttek is lefele" erre szoktam mondani , hogy kész nincs, csak le van vizsgáztatva (természetesen az csak a belső térre vonatkozik, kaszni, fék, futó , kormány majd' 100-as)
Köszi, közben volt egy kis dolgom a lakás úgymond legkisebb helyiségében, ahol szolgálatilag rendszeresítve van szerelésen kívüli időszakban a Maróti-féle AR33-as könyvmaradvány.
Megnéztem a kapcsolási rajzot, ( kb. meg is vannak az első zárak kulcsra a többit vezérlő funkiójáért felelős vezetékek ) és láttam a dobozt , de én a jellegrajza alapján a jobb lábtérbe képzeltem - valszeg mivel nekem ott van egy hasonló dobozka, ez egy gyárilag beépített SONAR "okosriasztó" külön ablakfelhúzó modullal és azzal keverhettem.
Nagy kitartás nem kell, ugyanis még hiányzik:
-a műszerfal alsó része mindkét oldalon
-a kormányborítás
-a középső konzol
-a kézifékborítás
Ezek vizsga után pár nappal "mán gyöttek is lefele" erre szoktam mondani , hogy kész nincs, csak le van vizsgáztatva (természetesen az csak a belső térre vonatkozik, kaszni, fék, futó , kormány majd' 100-as)
LoneWolf332015-07-01 19:55:36 // 80028
Üdv,
A műszerfal levehető alsó felében, a vezetőoldalon, a kormányoszloptól jobbra.
A csatlakozó elvileg lehúzható a műszerfal aljának lebontása nélkül is a
"szappanosdobozról".
Kitartás !
A műszerfal levehető alsó felében, a vezetőoldalon, a kormányoszloptól jobbra.
A csatlakozó elvileg lehúzható a műszerfal aljának lebontása nélkül is a
"szappanosdobozról".
Kitartás !
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-07-01 17:59:18 // 80027
Szia!
Köszi!
Ez a vezérlődoboz hol is lakik?
Szerencsére mindkét borítás még lent van, mivel k..rva sok pöcsölés van rajtuk
(összes tartozék - könyöklő, bolha, légcsatorna - elmosás, új textilbevonat, hangszóró - utóbbi kész agyrém, pl. mire megtaláltam a megfelelő elhelyezést, kiderült hogy a gyári (Pioneer)vezeték alapján vagy a zsanérbe rejtem el a hangváltót vagy valahol toldani kell a vezetéket, aztán az egyik párazáró fóliát még klónozni kell, stb )
A héten jó , ha a balossal megvagyok, a jobbos még sehogy/miszlikben (abba még a hangszórót sem vágtam bele)
Köszi!
Ez a vezérlődoboz hol is lakik?
Szerencsére mindkét borítás még lent van, mivel k..rva sok pöcsölés van rajtuk
(összes tartozék - könyöklő, bolha, légcsatorna - elmosás, új textilbevonat, hangszóró - utóbbi kész agyrém, pl. mire megtaláltam a megfelelő elhelyezést, kiderült hogy a gyári (Pioneer)vezeték alapján vagy a zsanérbe rejtem el a hangváltót vagy valahol toldani kell a vezetéket, aztán az egyik párazáró fóliát még klónozni kell, stb )
A héten jó , ha a balossal megvagyok, a jobbos még sehogy/miszlikben (abba még a hangszórót sem vágtam bele)
LoneWolf332015-07-01 15:56:42 // 80026
Üdv,
Jó eséllyel van egy eltört vezetéked a jobb első ajtó belseje és a központi zár
vezérlődoboza között. Vedd le (mégegyszer) az ajtókárpitot, illetve a zárvezérlő
dobozról a csatlakozót, és színek szerint vizsgáld meg egy multiméterrel az
azonos színű vezetékek két vége között mérhető ellenállást.
(A vezérlődoboz csatlakozójának visszadugásakor ne ijesszen meg a szikra,
és a zármotorok fel-le ciklusa.)
Jó eséllyel van egy eltört vezetéked a jobb első ajtó belseje és a központi zár
vezérlődoboza között. Vedd le (mégegyszer) az ajtókárpitot, illetve a zárvezérlő
dobozról a csatlakozót, és színek szerint vizsgáld meg egy multiméterrel az
azonos színű vezetékek két vége között mérhető ellenállást.
(A vezérlődoboz csatlakozójának visszadugásakor ne ijesszen meg a szikra,
és a zármotorok fel-le ciklusa.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2015-07-01 14:18:47 // 80025
Üdv Uraim a boxerben!
"Üzemeltetéstechnológia tárgy - Gépjárműbiztonság témakör" :-)
Mivel a következő 25 évben nem szeretnék hozzányúlni az ajtóimhoz érdemben, igyeXek mindent gatyábarázni bennük. A hátsók már készek, az elsők is mindjárt...Kérdés:
Csík 33 (gyári) központi zár működése:
eddig a jobbos kulcszár nem is volt bekötve, most már megcsináltam, DE:
-eddig bezárni tudtam (az egész autót) a jobbról, de nyitni nem (a központizár-motort nem is lehetett kézzel "felhúzni" ), még a J1 sem nyílt ilyenkor.
-most cseréltem (bontott) zármotort, ez már szépen megy kézzel le-fel, VISZONT: az egész kocsit jobbról továbbra is csak zárni lehet kulccsal, nyitáskor csak az ajtó nyílik, a többi 3 nem...
Nooormááális?
"Üzemeltetéstechnológia tárgy - Gépjárműbiztonság témakör" :-)
Mivel a következő 25 évben nem szeretnék hozzányúlni az ajtóimhoz érdemben, igyeXek mindent gatyábarázni bennük. A hátsók már készek, az elsők is mindjárt...Kérdés:
Csík 33 (gyári) központi zár működése:
eddig a jobbos kulcszár nem is volt bekötve, most már megcsináltam, DE:
-eddig bezárni tudtam (az egész autót) a jobbról, de nyitni nem (a központizár-motort nem is lehetett kézzel "felhúzni" ), még a J1 sem nyílt ilyenkor.
-most cseréltem (bontott) zármotort, ez már szépen megy kézzel le-fel, VISZONT: az egész kocsit jobbról továbbra is csak zárni lehet kulccsal, nyitáskor csak az ajtó nyílik, a többi 3 nem...
Nooormááális?
Atttis2015-06-23 19:49:02 // 80024
gázlámpára és présgépre gondoltál??
Gyula822015-06-22 14:03:59 // 80023
Kedves Kollégák!
A garázsban találtam pár hasznos (könnyen törő, kopó) alkatrészt 33-as kasztnihoz: ajtókárpit-rögzítő patentek, elektromos ablakemelő motor (sínnel, elektromos vezetékekkel, huzalokkal kompletten), gumi ablakvezető, 33-as külső, belső kilincsek, jobb oldali tükör kompletten (a rögzítő csavartól kezdve mindene megvan), ablakemelő belső karok, a rádió helyén a gyári tároló.
Érd.: 06 20 371 73 10
A garázsban találtam pár hasznos (könnyen törő, kopó) alkatrészt 33-as kasztnihoz: ajtókárpit-rögzítő patentek, elektromos ablakemelő motor (sínnel, elektromos vezetékekkel, huzalokkal kompletten), gumi ablakvezető, 33-as külső, belső kilincsek, jobb oldali tükör kompletten (a rögzítő csavartól kezdve mindene megvan), ablakemelő belső karok, a rádió helyén a gyári tároló.
Érd.: 06 20 371 73 10
pb_2015-06-21 00:56:49 // 80022
Akkor yó.) Kell hozzá 1 spec xarxám.