Ferke2008-02-08 16:36:10 // 41171
Pasztától? hogyhogy??
Gábor332008-02-08 16:31:50 // 41170
Hát rámegy pár orám,mire ebböl motor lesz.Meg szerintem lesz pár ösz hajszálam is mire minden összejön! Mivel ezt a motort TESCO-olajjal használták és nem sürün cserélték. A másik motorban pedig a tömitöpaszta miatt lett kuka a fötengely. Mindegy remélem,hogy azért menni fog rendesen!Én 40-es karbikat teszek rá,majd meglátjuk,hogy milyen lesz.
Gábor332008-02-08 16:23:03 // 41169
Üdv! Tudom,hogy 1,5-böl lehet 1,7-et csinálni,jelenleg ilyen üzemel a paripába.Csak kellene fötengely,hajtokarok,hengerfejek,vezérmü burkolatok.Azért a mostani halodo motort nem dobom el,majd télen foglalkozom vele.Lehet,hogy tuning lesz a vége!Megcsináltam kb 2-éve befecskendezösre,bosch lh3-jetronic,na csalodtam egy nagyot.Nekem gyengébb lett a motorom,pedig minden ugy müködött,ahogy kell.Hiányzott a jellegzetes hang,ahogy a 4-torok szivja a levegöt a sport szürön,meg szerintem sokkal dinamikusabb,erösebb,gyorsabban reagál a gázra.Meg azért az sem mindegy,hogy egyedileg tudom fuvokázni,állitgatni,probálni különbözö variáciokat,venturik méretét változtatni stb.Én sokat probáltam már a karbikkal kapcsolatban,szerintem jok,nekem most csinált ilyet elöször,azért nem tudom,hogy most mi van vele.
Ferke2008-02-08 16:22:20 // 41168
Jajj, hülevagyok, most a kaszni vízleeresztő dugóra asszociáltam, mert a másik topicban meg arról beszéltünk. Szóval hülyeség amit írtam, felejtős.:))
Ferke2008-02-08 16:21:31 // 41167
Sprinten szerintem nagyobb. Nem mértem le, de kb 5cm-es lehet, és fém. Ilyet is tudsz?:)
Gábor332008-02-08 16:04:50 // 41166
Üdv! Csináltam,mert egy gépmühelyben dolgozom.Viszont tudok szerezni ujat is mint utobb kiderült.Ami nekem kellett,az 32mm-átméröjü,uj ára:350-ft+postaköltség.Ha kell,akkor felteszem a cég elérhetöségét.
pb_2008-02-08 14:14:54 // 41165
Igen, ez a gyári méret 14"ban. Így, akkor valami nem stimmelhet. Bontott szélvédőt sztem tudsz, akár Zolitól is szerezni, ha + kiveszed a szélvédőt, akkor + lehet reparálni a beteg részeket is.
Ferke2008-02-08 12:18:23 // 41164
FAgydugót hol vettél?Vagy csináltattad?
swan2008-02-08 11:51:34 // 41163
185/60 14" Aszem eza gyári nem? Nyugi hiba az enyémbe is van:-))) Most vettem észre hogy a szélvédő keretem is rohad a fene egye meg!!! Mindegy összel úgyis műszaki a szélvédő+repdet tehát úgyis kell cserélni. Majd akkor csonálok vele valamit
swan2008-02-08 11:49:44 // 41162
Ha egy fagydugó elporladt akkor szetem nézd meg a többit is. De lehet hog yén kicserélném akkor az összeset. Nekem az elmúlt 1évben 3x egymásután durrogtak el a fagydugók. Aztán beduhödtem és kicseréltem egy délelőtt az összeset. A maradékból is egy olyan volt ahogy rátettema csavarhúzót beszakadt!!
Ferke2008-02-07 23:57:08 // 41161
Betyárul néz ki!:)) A hátsó sarokban nekem is van egy ilyenem, lehet, hogy belül az is hasonló:))
pb_2008-02-07 22:59:51 // 41160
Nem az injektorokkal van a baj, ezt te is tudod.)))
Ferke2008-02-07 22:04:03 // 41159
Naná! Szívsz eleget az injektorral, a karbikkal még a végén hiányozna a szívássss!:)))
BuBu.2008-02-07 21:01:39 // 41158
nagyon szivessen ha tudok segitek:D
pb_2008-02-07 18:05:44 // 41157
Lehet rajta dolgozni, néhány örácskát.))
pb_2008-02-07 18:03:54 // 41156
1.5ös motor is jó donornak az 1.7hez, van itt olyan kártárs, aki 1.5ből csinált 1.7est. Nem tudom, miért szív6 falsot a karbid, esetleg nem lehet, hogy maga az öntény repedt valahol? Amúgy én injektor párti vagyok, nagyon rühelleném, ha a 33on is akarbikkal kéne szívni, van más dolog elég.)
Gábor332008-02-07 16:55:23 // 41155
Gábor332008-02-07 16:32:46 // 41154
Hello mindenkinek! Kérdésre válaszolva azért lesz 1,5-ös motorom,mert ilyen donor motor volt.Körbe érdeklödtem,de 35000-45000 ft-ot nem adok egy kopott motorért.Igy is egy kissebb vagyon lesz a motor,mindenböl ujat szeretnék bele.Szoval megint az anyagiak!!! Tegnap levettem a tankot,mert arra tippeltem,hogy a szintjelzö alján koszos a szürö.Na az teljesen tiszta volt,ugyhogy ma raktamrá uj ac-t.Ugynézki,hogy müködött ugyan,csak keveset szállitot.Lenne egy kérdésem:bal oldali kerbin olyan jelenség tapasztalhato,hogy betekerom a torkokat(akár mindkettöt egyszerre) és ugyanugy megy a motor! Már cseréltem fedél tömitést,fedelet,talp tömitéseket.Körbe fujtam féktisztitoval is,hogy hol sziv farsot.Ha letekarom a torkot,akkor fellül szuszog valahol.Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?Egyébként 40-es dellorto-rol van szo,eddig semmi gond nem volt velük.Elöre is köszönöm a segitséget,tippeket!
pb_2008-02-07 15:46:56 // 41153
Még 1 dolog jutott szmbe, pontosan milyen gumi, és felni van a verdán? Tudom, már írtad, hogy gyári, de előferdült már, hogy mindenki mást nevezett gyárinak.))
Kereshetünk hibát az én hulladékomban is, de abban nem lenne köszönet, mert 500as nézetnél, min 1 lap lenne.)
Kereshetünk hibát az én hulladékomban is, de abban nem lenne köszönet, mert 500as nézetnél, min 1 lap lenne.)
swan2008-02-07 14:22:52 // 41151
Azt is oda tettem vissza:-)))) De ha nem az is csalna 2k-nál:-))) Mi lenne ha most nem az enyémbe keresnénka hibát:-)))) De azt el tudom képzelni hogy csal a fordszám mérőm. De mért csak 2k fölött???:-)))
HátvédRomeo2008-02-07 14:06:02 // 41150
Szevasztok!
Nagy sztori: Balestekbe lehetett olvasni pár napja; lámpámba tolatott valami ökörbaromfaszfejgecimálé. Persze ire visszamentem a géphez naná nem várt meg.
Itt is megköszönöm pb-nek, hogy még vártam a rendöröket kikerste Bubu1983 telszámát
és itt is megköszönöm Bubunak, hogy amint jött Kanizsára hozott lámpát nekem, ajnándékba.
Köszönöm Srácok az azonnali segítséget. Meghálálom, Nektek. :))
Bármi van szóljatok, ha tudok segítek.
Nagy sztori: Balestekbe lehetett olvasni pár napja; lámpámba tolatott valami ökörbaromfaszfejgecimálé. Persze ire visszamentem a géphez naná nem várt meg.
Itt is megköszönöm pb-nek, hogy még vártam a rendöröket kikerste Bubu1983 telszámát
és itt is megköszönöm Bubunak, hogy amint jött Kanizsára hozott lámpát nekem, ajnándékba.
Köszönöm Srácok az azonnali segítséget. Meghálálom, Nektek. :))
Bármi van szóljatok, ha tudok segítek.
pb_2008-02-07 09:26:31 // 41149
Naja, valami nem kerek, az biztos. Lehet, hogy a fordszámmérőt nem oda tetted vissza, ahova kell.
swan2008-02-07 07:12:41 // 41148
Tegnap hazafelé M3-as bevezteőn leellenőriztem! Akkor itt valami nagyon nem stimmel ezek szerint nálam. 100-nál olyan 2700-2800 között volt. De én régebben sem emlékszem hogy 100után 3k fölött lett volna!! NA de akkor miért jó nekem60-70-nél???
pb_2008-02-06 23:48:01 // 41147
Hogy, hogy nem az 1.7el operálsz?
Ferke2008-02-06 19:31:29 // 41146
Naja, képet, képet, blogot, sokat!:)))
Gábor332008-02-06 16:39:06 // 41145
Üdvözlök mindenkit! Neki álltam szétbontani a donor motort. Na volt meglepi! a 3. henger full rozsda,esély nincs rá,hogy kiadja a 0,60 mm-t,fötengely menthetö,már megköszörültem.Hamar másik motort szereztem,ebben a fötengely kuka meg 1db hajtókar.Plusz csinálhatok hozzá 1db fagydugot,mert elporladt.Közben küzdök a z 1,7 -es motorral is,probálom életben tartani amég elkészül a másik.Jelenleg kevés benzint kap valamiért.Szürök ujak,karbik kitakaritva,ac elvileg szállitana.Lehet,hogy megint a tankban van szemét,hétvégén pihenés képpen leveszem és kimosom.Ja a 4db hengerfejböl talán össze tudok rakni kettö jót.Azért nem adom fel,tuti motort szeretnék!Teszek fel képeket is hamarosan!
pb_2008-02-06 14:22:50 // 41144
Kell néha, hogy tudja az mber, mennyi is az annyi.)) + aztán a kártársaknak is jól jön néha.) Nagyon többet nem mutat6, mert akkor már sokat csal. 5ben 100tól felfelé 10 km/hánként 300al nő a fordulat.
Ha ugyanoda raktad vissza, akkor viszont nem sokat csal6.
Ha ugyanoda raktad vissza, akkor viszont nem sokat csal6.
swan2008-02-06 13:15:08 // 41143
Te nagyon pihent vagy ha az ilyesmit számolgatod!!:-) Vagy piszokul ráérsz!!!! :-)))) Megnézem 3k-nál de szetem nekem többet mutat mint 100 úgy emlékszem!
Kb ugyanoda raktam visza! Mielőtt leszedtem a mutatót kivettema tartó pecket és bejelöltem hol állt a mutató. Oda is raktam vissza kb. Jó lehet hogy 1-2km-et csal. De úgy tudom normális hogy kevesebbet mutat.
Kb ugyanoda raktam visza! Mielőtt leszedtem a mutatót kivettema tartó pecket és bejelöltem hol állt a mutató. Oda is raktam vissza kb. Jó lehet hogy 1-2km-et csal. De úgy tudom normális hogy kevesebbet mutat.
pb_2008-02-06 12:15:07 // 41142
Számolva.)) Mondjuk ideális eset szerepel a számolásban, mert a gumi összenyomódása nincs beleszámolva.
5ben 3knál 100at kellene mutatnia, számolva 98,35 jön ki. De kiindul6unk az 5ben 1k 31,8ból is, de úgy 95,4 jön ki. 1ébként sztem az a 31,8 L van mérve.
Nem lehet, hogy a mutatót nem teljesen odaraktad vissza, ahol volt?
5ben 3knál 100at kellene mutatnia, számolva 98,35 jön ki. De kiindul6unk az 5ben 1k 31,8ból is, de úgy 95,4 jön ki. 1ébként sztem az a 31,8 L van mérve.
Nem lehet, hogy a mutatót nem teljesen odaraktad vissza, ahol volt?
swan2008-02-06 12:01:06 // 41141
Számolva??? Az mit jelent? Mit számoltál??
5ben 3k-nál nem jegyeztem még meg! Majd ha nme felejtem el hétvégén vidékre megyek megnézm.
Ja nekem ha 50-et mutat az óra akkor 45 a valós sebesség. Rendőrökkel mérettem be:-))))
5ben 3k-nál nem jegyeztem még meg! Majd ha nme felejtem el hétvégén vidékre megyek megnézm.
Ja nekem ha 50-et mutat az óra akkor 45 a valós sebesség. Rendőrökkel mérettem be:-))))
pb_2008-02-06 11:36:43 // 41140
Úgy látom be kell szerezzek 1 delikvenst, és szét kell kapnom.)))
pb_2008-02-06 11:35:54 // 41139
Nálam is kb ezek az értékek. Számolva viszont, 54,5, és 65,5. 3k 5ben mennyi?
swan2008-02-06 11:15:19 // 41138
A rajz szerint két relé van benne de nevetni fogsz ha szétszeded akkor csak egyet találsz :-)))) A fene se érti ezt:-)))
swan2008-02-06 11:13:13 // 41137
Csak úgy tájékoztatás képpen mondom. Nálam 4be 2000es fordulaton 60km/h. Ugyanezen a fordulaton 5be 70km/h felett egy tűvel!! Nekema gyári felni és gumiméret van!
pb_2008-02-06 10:51:59 // 41136
Ütni-verni kell, mint az állat.))
pb_2008-02-06 10:48:03 // 41135
Ha szallonnát szeretnél sütni, inkább fahasábokkal próbálkozz kevésbé lesz szagos, és jobban is ég.)))
pb_2008-02-06 10:46:04 // 41134
Sztem nem érdemes ilyennel próbálkozni.
pb_2008-02-06 10:44:31 // 41133
Pesze bevált +oldás azötkilós'.)))
Próbálkoz6sz még satuval is, de nem biztos, hogy jobban jársz.)
Próbálkoz6sz még satuval is, de nem biztos, hogy jobban jársz.)
pb_2008-02-06 10:42:12 // 41132
Naja 1 kicsit több cucc van benne, mint 1 átlagos relében.)) Ahogy én nézem nincs benne 2 áramkör, annyi, hogy oldalanként van 1 relé, de viszont csak 1 impulzus generátor van. A véeszvill pedig 1xre használja a 2 relét. Tudni kéne pontosan az IC lábkiosztását.
kesa2008-02-06 07:40:57 // 41131
Ahogy érzed :).
Szilentet én nem cseréltem, nem tudom, hogy begyógyult darabot hogyan kell kivenni.
Elképzelhető, hogy ismét pb_ kedvenc , kalibrált súlyú precíziós bontókalapácsát kell igénybevenni :)
Szilentet én nem cseréltem, nem tudom, hogy begyógyult darabot hogyan kell kivenni.
Elképzelhető, hogy ismét pb_ kedvenc , kalibrált súlyú precíziós bontókalapácsát kell igénybevenni :)
Ferke2008-02-06 01:55:42 // 41130
Ez mi? Egy ufo a ködben??:)))
Ferke2008-02-06 01:55:16 // 41129
Gyújtsam fel a lengőkarjaimat????:))))))))
BuBu.2008-02-06 01:54:41 // 41128
BuBu.2008-02-06 01:45:34 // 41127
hjaaa és 4 lába van nem 8:D:D:D
kesa2008-02-06 00:56:26 // 41126
A szilent anyaga éghető, nem :)?
Ferke2008-02-06 00:55:00 // 41125
Ez is kalapács? Vagy van rá valami bevált megoldás?
BuBu.2008-02-06 00:45:05 // 41124
az a kis doboz az egy érdekes cucc amit mi relének hivunk mert kicsit több mint egy relé amugy azon a dobozon belul két kulön áramkor az indexek és a vészvillógo nekem is volt ijen bajom el szokott égni benne az egyik vezeték én forasztottam neki egy szál drotot és megjavult az index :)
azota is az van csak sajna nem fogattam vissza a helyére és szétrugta,:D:D
de majd megforasztom
azota is az van csak sajna nem fogattam vissza a helyére és szétrugta,:D:D
de majd megforasztom
pb_2008-02-06 00:24:51 // 41123
Változó. Nekem a hátsó, alsóból könnyen kijöttek. De pl 1 bontott 1.nél már maga a csavar is alig akart kijönni, mert úgy bele volt rohadva, aztán maga a szilent is alaig akart kijönni. Talán, ha 1et kivettünk, a többi +hagytuk a picsába.)
Ferke2008-02-05 21:14:43 // 41122
pb_, mennyire nehéz kiütni a lengőkarokból a szilentet?