Tommaso 1592006-02-21 10:07:02 // 12621
Értem!Szerintetek reális lehet ez az ár?És tényleg,kb mennyit fogyaszthat?
granturismo2006-02-21 10:05:32 // 12620
Azért az ilyen idősebb jószágokat már alaposan át kell nézni ha mindennapi használatra szánjátok.
granturismo2006-02-21 10:02:27 // 12619
Az injektoros hengerfejet nem nagy macera feltenni, de azért jópár dolgot ki kell cserélni.
ingegnere2006-02-21 10:01:13 // 12617
Na, az ilyen típusú üzleteket már szeretem!;-)
ingegnere2006-02-21 09:56:57 // 12616
Remek, köszönöm szépen!
A lényeg, hogy magát az oszlopot ne kelljen cserélni, hogy maradhassanak az eredeti bajuszkapcsolók és az eredeti komány.
Ebben az esetben egy 1.3 ie motor viszont azt hiszem érdekelne! Ha valaki tud, kérem szóljon.
granturismo2006-02-21 09:55:19 // 12615
ingegnere
Szívemből gratulálok és örülök, hogy végre felébredtél a "hibernációból".
Most kerültek újra helyükre a dolgok.
Tommaso 1592006-02-21 09:55:05 // 12614
Sziasztok!Ex barátnőm ezt a verdát nézte ki magának!Ismerős ez a gép valakinek,fogyi adatok ,adózás,fenntartás tudnátok mondani valamit róla???
Reális ez az ár??Vidéki autó lenne,gondolom ez biztosításban előny lenne,csak pesten lenne használva!
Előre is köszi!!!!!!!!!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=449208&command=ugras&screenwidth=1024
Whiteskull2006-02-21 09:52:46 // 12613
Hát ja. Egy láda sörnél nem adnám alább. :))
ingegnere2006-02-21 09:51:09 // 12612
Köszönöm, de azt hiszem maradok 1.3-nál.
És amilyen áron érdekelne, az neked úgysem felelne meg.;-)
pb_2006-02-21 09:49:14 // 12611
A szervos kormányhoz csak a kormányművet kell cserélni, ill kellenek hozzá a járulékos cuccok: szivattyú, konzol, tartály, szíjtárcsa, ill csövek. Bár mondjuk nem tudom Sudba át lehet lehet-e építeni a rendszert, de 33-nál kivitelezhető.
A hfej csere is +oldható, csak a bonyolultabb része már a blokkon felül van. tehát, akkor már valamilyen vezerlőt is be kell építeni, hogy funkcionáljon a dolog.
Whiteskull2006-02-21 09:40:19 // 12610
Ha érdekel, akkor van egy majdnem komplett 1.5-ös sud motorom.
ingegnere2006-02-21 09:34:36 // 12609
Sziasztok Boxerek!
Szertnék újból csatlakozni népes táborotokhoz.
A hétvégén tt kolléga jóvoltából gyarapodtam egy Alfasuddal, így karöltve a már meglévővel fel fog épülni egy működőképes darab.
Pár technikai kérdés:
- Mennyire macerás szervósítani a Sudot? Kell kormányoszlopot is cserélni? Mennyiért van komplett szervo cucc?
-Lehet, hogy injektort szeretnék bele. Van valami buktatója az injektors HF felszerelésének az 1.3-as blokkra?
Fenti kérdések még még nem dőltek el véglegesen, de ha meglépem, annak oka van. Szóval csak semmi "szentségtörés" meg ilyenek.;-D
Köszi előre is!
Barni1472006-02-20 14:25:27 // 12608
Nah , megrendeltem az ilyet. Thx a segítséget!!!
Barni1472006-02-20 14:13:20 // 12607
Most jövök az autósboltból. Nekem valami 55 ször 125 öst rendeltek.
granturismo2006-02-20 14:10:32 // 12606
Na itt vagyok. A mérete 38x52x132 ezt ellenőrizd le, hogy stimmel-e, mert már régen csináltam. (A 33-asé 38x43x150.)
Ha ez a méret stimmel akkor a Unix 125249 cikkszám pld. jó. Ez a kit kb. 2500Ft. Érdekes, mert ezt sem a boxinál, hanem az 1.8 Ts 99-től találom meg.:-((
granturismo2006-02-20 13:14:07 // 12605
Természetesen ezt is cseréltem és én is szívtam vele. Minden katalógus rosszat hoz a mi boxinkhoz:-(( A katalógusban a 99 után gyártott 1.8 TS hez valót kell keresni az lesz jó rá. Ez persze nem lehet jó a TS-ra, úgyhogy rejtély, de az Amero-R és a Birner katalógusa is egyértelműen azt hozza és végül az lett jó hozzá. Nekem Spidan márkájú narancs dobozba csomagolt harang került rá. Cikkszámát nem jegyeztem fel (ló voltam) pedig épp gondoltam rá, hogy másik boxis cartárs is benézheti ezt. Valszeg a 33-asét hozták elsőre azt hozzák a kat.-ok de az kicsi rá. Én vittem végül a régi harmónikát a boltokba mintának és összepróbáltam ott a boltban a biztonság kedvéért. Bejártam Tolnát-Baranyát mire találtam. Bocs rohannom kell.
Barni1472006-02-20 09:28:41 // 12604
CSerélt már valaki 146 kormánymű gumimandzsettát? A szervíz állítólag nem tudta beszerezni illetve az autósboltjuk nem jót hozott. Most csinálhatom én, ha sikerült beszereznem. :-(
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-02-20 09:21:47 // 12603
A vicces,hogy a szervízkönyv szerint németből 60-as, olaszból 55-ös kell... :-)
Én 2 éve egy autóvillamossági szervízből vettem, 60 Ah-s OLASZ akksit .
9600 píz volt,eddig remekül teljesít!
bb182006-02-19 18:20:07 // 12602
én mindig a legnagyobbat teszem bele amit lehet. van olyan 65ah-s ami akkora mint egy 55ah-s. igaz majd 2x annyiba kerül.
Koviubi2006-02-19 15:14:26 // 12601
Köszi, sejtettem, hogy valami nem stimmel!
pb_2006-02-19 15:07:36 // 12600
Elméletileg 50 Ah-s, de sztem ilyet nem nagyon fogsz kapni, ezért nyugodtan mehet bele az 55-ös. A az indító áramerőssége pedig 225A-nál ne legyen kevesebb.
Koviubi2006-02-19 14:55:53 // 12599
Cartársak!
A 33-ba gyárilag mekkora akksi kell? Most 44-es van benne, ez beszart, ki kell cserélnem, és most néztem, hogy az akksi helye jóval nagyobb. Lehet, hogy azért mert nagyobb kell bele?
pb_2006-02-18 20:07:09 // 12598
Nalám úgy is elég jól hallatszik, bár igaz lehúzottnál nagyon brutál.
KisP2006-02-18 19:58:01 // 12597
igenigen,csak feltekert ablaknál már nem annyira hallani a dübörgést:)
pb_2006-02-18 19:29:25 // 12596
Ehhez nem kell tavasznak lennie, hogy tudjuk.)
KisP2006-02-18 17:24:22 // 12595
előjött a jóidő és letekert ablakkal mentem a városba és már megint elcsodálkoztam mint minden tavasszal, beszarás milyen állat hangja van a boxernak. még így is hogy ki van repedve egy picit:) Ti nem?
granturismo2006-02-17 18:32:43 // 12594
Hát ugye.....:-)))
bb182006-02-17 17:21:29 // 12593
mintha hájjal kenegetnének...
ugyanis az enyém ilyen volt. a szemben lévö hengerek összekötve ( gázlengésileg igy adja magát ) és a közösitések a válto végéig külön aztán onnan közösitve. plusz kunkorokat jelentett, hogy a csöhosszak mindegyiknél azonosak legyenek.
granturismo2006-02-17 12:28:58 // 12592
Klassz igen de azért lehetne jobb is. Az lenne a profi ha csak 2 leömlő jönne össze a váltó egyik oldalán a másik 2 meg a váltó másik oldalán menne és csak a váltó után jönne össze a 4, ott betéve a lambda és úgy a katalizátor. Akkor a csőhosszak is stimmelnének. Ráadáasul még egy plusz hajlítás is van benne, mert a 45/46-on van egy alsó keresztmerevítő (olyan mint a toronymerevítő csak alul van két szembesajtolt lemezből amit ki kell kerülni.
granturismo2006-02-17 11:46:19 // 12591
Ja tényleg te már láttad....:-)
bb182006-02-17 11:46:05 // 12590
na szép nem is tudtam hogy van ilyen gyári kipufogo én meg a versenyautora saját fejlesztésüt tettem.
igaz az majdnam ugyanigy nézett ki csak jobban volt kiszámitva a csöhossz. :-)
KisP2006-02-17 11:23:12 // 12589
így már látom, kösziköszi!
A kutyus tényleg egy félelmetes, ugatni azt tud ezerrel:))))
granturismo2006-02-17 11:00:55 // 12588
Ronnie2006-02-17 10:02:22 // 12587
KisP2006-02-17 09:50:14 // 12586
ok,az lesz. De azt hiszem nem én fogok utánanézni,lehet elviszem egy injektor-műhelybe, ott majd megmérik műszerrel a lamdaszondát.
Köszi a segítséget!
pb_2006-02-17 09:44:20 // 12585
Sztem a hibát nem tudod +leőzni, mert az már előjött. Valószínűleg az lehet, hogy hidegen nem dúsítja a keveréket +felelően. Mint, már körábban írtam, a lambda és a hőmérséklet érzékelőket kéne +nézni 1. körben.
KisP2006-02-17 09:37:29 // 12584
Hidegen rángat meg meg torpan ritkán. Melegen már nem.Vagy hagyjam a fenébe az egészet?Jobb megelőzni a bajt, nem?
pb_2006-02-17 09:30:11 // 12583
Beleöntheted, de sztem ne várj nagy csodákat. Sztem a leírtak java része jó kis marketing duma. De tulképp mi is a baj? Az, hogy hidegen nem megy úgy, mint melegen? De úgy soha nem is fog menni. Vagy hidegen rángat torpan?
KisP2006-02-17 09:21:58 // 12582
Időközbe keresgéltem és találtam egy megoldást.A neve CataClean
Mit szóltok hozzá? Érdekes olvasmány,hátha nálam is hasonló problémák vannak.Belemerjem önteni a tartályba?
kando.2006-02-17 09:04:50 // 12581
Ha lehúzod, valószínű nő a fogyasztása, ilyenkor a vezérlő elektonika beáll egy vészprogramra, pont azért, hogy ha tönkremenne a szonda, ne álljon meg az autó, hanem előre beállított paramétereknek megfelelően vezérli a motort, injektorokat.
A szonda meg a kipuf rendszeren van, annak a vezetékét keresd vissza, hol csatlakozik rá a vezérlő számítógépre..
[igaz, én még annyira nem értek a boxikhoz, de pb_ és Scott mesterektől kérdzegetek, ha tudok ;)]
KisP2006-02-17 09:00:54 // 12580
jobbat kérdezek, hol tudom lehúzni a lambdát? Megnézném, hogy megy és fogyaszt olyankor.
pb_2006-02-16 23:31:07 // 12579
Lehet nem fog használni neki a csavarlazító, annyira össze van égve/rohadva. Reménykedjünk, hogy nem így lesz. Vigyázni kell, hogy ne törjön a tőcsavar.
Hakuna2006-02-16 23:11:00 // 12578
Délelőtt kipufogótömítést cserélek. Ha van valami amit tudnom kell előre, írjatok a fórumra, reggel még beleolvasok.
Másfél nappal előre befújtam oldószerrel a csavaranyákat, és szereztem tömítő kencét is. Szurkoljatok! :)
KisP2006-02-16 22:25:38 // 12577
Arról esetleg egy kép nincs?:))
Scott2006-02-16 20:25:17 // 12576
Ezt a luxust. Van itten minden : szervo, klíma.... :)))))
Barni1472006-02-16 19:35:49 // 12575
A katalizátor előtt a kipufogóba beletekerve.
Barni1472006-02-16 19:34:47 // 12574
KisP2006-02-16 14:47:49 // 12573
értem, köszi!
És a lamda szondát hol találom pontosan?
granturismo2006-02-16 13:45:51 // 12572
Az a szívott levegő hőmérsékletérzékelője.
Az 1.6 on is van ilyen MAP szezor csak GM gyártmány, egy szögletes gyufásdoboz méretű egység. Kölön van szerelve az 1.4 től jobbra és külön vákuumcső megy rá.