Na szóval,mert tudom,hogy kívéncsi vagy,igaz ara vártam,hogy Hari levédeti és ő beírja ide!
A hátsó hardy az ami általában 1-ben marad legtovább,és az első az ami gatya lessz,tapasztalat!
Szóval végy 1 jó hátsó hardy-t,1 eldobni való hátsó tagból vágj le annyit,hogy belehessen fogni az esztegapad tokmányába,vedd le az első hardy belső méretét amit szépen kifog adni a hátsó hardy közepe,ha ügyes az esztergás,olyan lessz mint a gyári,észre sem veszed,sztm a gyárban is csak a közepével variálnak,így gyárit kapsz amit a gyárban még nem eszregáltak ki első hardynak,ennyi! :-)
Gábor(figi75)2007-06-18 22:57:22 // 18829
Gábor(figi75)2007-06-18 22:51:04 // 18828
Na nem mindha nem bíznék Hariban,láttam dolgozni korrekt nagyon,kb 1 árban vagytok! :-)
Viszont a Pösti feeling,igaz a pizza ott is ütős volt! :-)
Egyébként ha ti 1x összetalálkoznátok 1 műhelybe,asszem 2 napig csak dumálnátok! :-)
Volt szerencsém mostanában benzinest hajtani hosszabb távon 1.6 IE 120 pacis,hmm...............majd 1x meglesed,nagyon 1 ben van rosso,te azis nagyon szedi a lábát nem is gondoltam volna,és 7k-ig simán kipörög!:-)
Viszont a Pösti feeling,igaz a pizza ott is ütős volt! :-)
Egyébként ha ti 1x összetalálkoznátok 1 műhelybe,asszem 2 napig csak dumálnátok! :-)
Volt szerencsém mostanában benzinest hajtani hosszabb távon 1.6 IE 120 pacis,hmm...............majd 1x meglesed,nagyon 1 ben van rosso,te azis nagyon szedi a lábát nem is gondoltam volna,és 7k-ig simán kipörög!:-)
Robi2007-06-18 22:47:35 // 18827
Szerintem valami buzi lehetett, aki direkt baszogatni akart, azért mondta.
Robi2007-06-18 22:46:25 // 18826
A középsőnek nincs belseje. Ha az elsőből vagy hátsóból kiműtöd a központosítót, akkor lehet, hogy be lehet tákolni középre. Szerintem. De én ilyesmivel nem szórakozok, mert a középső hardy a legolcsóbb. :)
Robi2007-06-18 22:44:08 // 18825
Oda viszed az autódat, ahova szeretnéd, tudod jól, hogy semmi okom nem lenne megsértődni azon, ha mást választasz. De azért bízom benne, hogy azzal a kardánnal még jó darabig nem lesz problémád. Amiket magamnak csináltam a 75 és a 90 alá, mindkettő bírja még a kiképzést. :)
Gábor(figi75)2007-06-18 22:37:02 // 18824
Szakadt?
Ménem mondtat,hogy a zoknid szakadt amit a jóanyád nem stoppolt be bakker! :-/
Az tuti hogy füstölő gummákal tipliztem volna le elöttük,had szagulják!:-)
Ménem mondtat,hogy a zoknid szakadt amit a jóanyád nem stoppolt be bakker! :-/
Az tuti hogy füstölő gummákal tipliztem volna le elöttük,had szagulják!:-)
Gábor(figi75)2007-06-18 22:35:24 // 18823
A gumicukrot te is elbuktad,a szóbeli hátbaveregetést meg megkapod ingyéééé!:-)
Mostmár azé se mondom el,nem hiszem el,hogy te nem találod ki,pont te!:-)
Viszont olyan pofon1x-ű,ha elébed raknám,azt mondanád gyári! :-)
Mostmár azé se mondom el,nem hiszem el,hogy te nem találod ki,pont te!:-)
Viszont olyan pofon1x-ű,ha elébed raknám,azt mondanád gyári! :-)
Gábor(figi75)2007-06-18 22:32:42 // 18822
Hát hozzá nem,de nem azé,csak ezé!:-)
És ne légy féltékeny nem az én vasam volt Hrinál,és lett "kokány" hardy benne,az enyémet utoljára te láttad alulról,nyugi! :-)
És ne légy féltékeny nem az én vasam volt Hrinál,és lett "kokány" hardy benne,az enyémet utoljára te láttad alulról,nyugi! :-)
Ryuk2007-06-18 22:32:16 // 18821
Hali!!
Most mondta 1 rendör hogy azért állitott meg mert elég szakadtas a verda....mondom majd ha én is annyit keresek mint maga akkor nem igy néz majd ki...a rohadt kurva anyját..ilyen köcsögöket!!!Amúgy meg ettöl sokkal szarabul kinézöek vannak...öcsém mintha a gyerekemet bántották volna meg...1 skodából???
Most mondta 1 rendör hogy azért állitott meg mert elég szakadtas a verda....mondom majd ha én is annyit keresek mint maga akkor nem igy néz majd ki...a rohadt kurva anyját..ilyen köcsögöket!!!Amúgy meg ettöl sokkal szarabul kinézöek vannak...öcsém mintha a gyerekemet bántották volna meg...1 skodából???
Robi2007-06-18 22:31:53 // 18820
Ritka hardy nem létezik, mivel bármilyen hardyt lehet kapni újonan. Innentől meg tök fölösleges kókányolni. De az a sejtésem, hogy a hátsót helyettesítetted valamivel.
Robi2007-06-18 22:29:47 // 18819
Bandi is azt állítja, hogy 20 éve javít Alfákat, mégse hordod hozzá az autódat...
Gábor(figi75)2007-06-18 20:42:10 // 18818
Most miért vagy ünneprontó,ha nekem nemhiszel,kérdezz olyat aki 20 éve javít alfákat!
Harit!
Harit!
Wickey2007-06-18 20:38:41 // 18817
hajrá. Remélem fáj a hátad. Mert ha nem, és hátbavág az ülésen át a kardánod, akkor majd fog :-))))
Gábor(figi75)2007-06-18 20:27:53 // 18816
A nagykardánt ne keverjük ide,és ő elsőt cserélt ladára ami passzentos pont!
Itt viszont kicsi átalakítással tökéletes hardy-t kapunk olyat ami miníg ritkaság éppen!:-)
Hrival leültünk és kitaláltuk a frankót,kiviteleztük és jobb mint a gyári!
Itt viszont kicsi átalakítással tökéletes hardy-t kapunk olyat ami miníg ritkaság éppen!:-)
Hrival leültünk és kitaláltuk a frankót,kiviteleztük és jobb mint a gyári!
prooF_752007-06-18 20:22:42 // 18815
Köszönöm, de inkább meghagyom a lehetséget másnak. Viszont azt tudom, hogy Attika cartársnak sikerült lada hardyt beraknia a hátsó helyére.:)
Gábor(figi75)2007-06-18 20:20:13 // 18814
Nekem nem kell és nem vagyok hardy perverz,de ezekszerint ezt nem tudod pedig nagyon hasznos lehet ha nincs!:-)
Gábor(figi75)2007-06-18 20:19:08 // 18813
Sajnos most nem nyertél!:-/
Meg 1 tipp csak a gumicukorkáért?
Meg 1 tipp csak a gumicukorkáért?
Robi2007-06-18 20:08:12 // 18812
Figyelj, én bármelyiket felcserélem neked, ha ilyen perverzióid vannak. Még egy rövid ideig jó is lesz. Amíg a kapun kimész, addig egészen biztosan. :D
prooF_752007-06-18 20:03:27 // 18811
fogalmam nincs, ahoz meg lusta vagyok hogy kimenjek és megnézzem:)
de szerintem a középsőt és a hátsót:D
de szerintem a középsőt és a hátsót:D
Gábor(figi75)2007-06-18 19:09:32 // 18810
Íme 1 találós kérédés!
Melyik hardy-t lehet felcserélni kis átalakítással ha épp nincs kéznél olyan? :-)
A nyeremény 1 zacskó gumicukorka,és 1 szóbeli hátbaveregetés!
Melyik hardy-t lehet felcserélni kis átalakítással ha épp nincs kéznél olyan? :-)
A nyeremény 1 zacskó gumicukorka,és 1 szóbeli hátbaveregetés!
Robi2007-06-18 16:59:48 // 18808
Persze, mert eddig velem dumált. :)
NaTo2007-06-18 16:58:28 // 18807
bocsi hogy offolok!
Marek! Próbállak folyamatosan a vonalasról is hívni, de mindig foglaltat jelez...
Marek! Próbállak folyamatosan a vonalasról is hívni, de mindig foglaltat jelez...
Wickey2007-06-18 16:46:03 // 18806
Nagy okosság féloldalasan leterhelni a motort, amikor mindenki azon kűzd, hogy minél egyenletesebb legyen a járása, erre van aki a fél hengersort lefojtja egy turboval, ami valljuk be, nem kicsi fojtás?
A másik oldalon meg mivan? Mesterséges szűkítés? Vagy hogy oldod meg, hogy fordulatszámtól és terheléstől függetlenül egyenletesen járjon a motor és ne essen szét 10ezer km alatt?
A másik oldalon meg mivan? Mesterséges szűkítés? Vagy hogy oldod meg, hogy fordulatszámtól és terheléstől függetlenül egyenletesen járjon a motor és ne essen szét 10ezer km alatt?
Robi2007-06-18 16:43:16 // 18805
Az a fém fül pont kitakarja, de azért látszik, hogy hol csatlakozik be a hátsó hengersor csöve.
prooF_752007-06-18 16:40:54 // 18804
az biztos, hogy nem néztek be alá:D de találtam egy képet:
erről mondjuk én meg nem tudom mondani hogy egyesítve van-e vagy sem.. Erre max a nagyvadas topikban kaphatunk választ:) vagy ha megnézünk egy full gyári példányt élőben.
Minden esetre az eredeti témánál maradva mindenképp csináltatni kell leömlőt, mivel transaxle v6-hoz nincsen turbo-kompatibilis leömlő gyárilag. Viszont lehet h el lehetne vezetni az egyik hengersor csövéz a motor mögött, és akkor nem lenne túl alacsonyan és egyesítve is lenne.
erről mondjuk én meg nem tudom mondani hogy egyesítve van-e vagy sem.. Erre max a nagyvadas topikban kaphatunk választ:) vagy ha megnézünk egy full gyári példányt élőben.
Minden esetre az eredeti témánál maradva mindenképp csináltatni kell leömlőt, mivel transaxle v6-hoz nincsen turbo-kompatibilis leömlő gyárilag. Viszont lehet h el lehetne vezetni az egyik hengersor csövéz a motor mögött, és akkor nem lenne túl alacsonyan és egyesítve is lenne.
Robi2007-06-18 16:31:46 // 18803
Szerintem nem vették a fáradságot, hogy benézzenek az autó alá, csak vmi legendára hagyatkoztak. Egy biztos. Amit én csináltam, annak össze volt vezetve a két leömlője, és így mindkét hengersor hajtotta a turbót.
Robi2007-06-18 16:28:45 // 18802
Micsoda világban élünk. Már a szülők reklamálnak a tanárnál, ha rosszul teljesít a gyerek.. :)
prooF_752007-06-18 16:28:41 // 18801
Totalcar teszt.
*A turbóval tavalyi írásunk részletesen foglalkozik. Csak egy apró kiegészítés hozzá: a V6-os motorok egy részét (Saab 95 V6, Opel Vectra 2,8 Turbo) aszimmetrikusan, egy feltöltővel szerelik. Ekkor csak az egyik hengersor kipufogógáza hajtja a turbót. Természetesen az így nyert többletlevegőből a másik 3 henger is kap.
Vagy csak ők néztek el valamit?
*A turbóval tavalyi írásunk részletesen foglalkozik. Csak egy apró kiegészítés hozzá: a V6-os motorok egy részét (Saab 95 V6, Opel Vectra 2,8 Turbo) aszimmetrikusan, egy feltöltővel szerelik. Ekkor csak az egyik hengersor kipufogógáza hajtja a turbót. Természetesen az így nyert többletlevegőből a másik 3 henger is kap.
Vagy csak ők néztek el valamit?
Robi2007-06-18 16:27:28 // 18800
Nyugodtan hidd el nekem, hogy mindkét hengersor táplálja a turbót, volt már szerencsém V6TB 164-esen kipufogót szerelni.
Gábor(figi75)2007-06-18 16:25:58 // 18799
Tévedsz,a szüleim küldik neked,tehát a tieiddel kell aláíratni! :-))))
De mivel sokat dumálsz vissza,még 1 igazgatói megrovás is jár mellé,nesze neked!
De mivel sokat dumálsz vissza,még 1 igazgatói megrovás is jár mellé,nesze neked!
prooF_752007-06-18 16:24:58 // 18798
szóval gondolom az okozott problémát a kollégáknak, hogy azt hitték a 164-ben minden hengerből a csigába megy a kipuff.gáz, pedig nem így van. érdekes az aszimetrikus elrendezés, de mégiscsak értenek valamit a motrokhoz a digók:) És ha 1 túróval, így 205le-t hoztak ki a kis 2literes v6-ból, mit lehetne kihozni 2-vel, plusz kicsit megnövel nyomással (1-1.5bar), szép nagy intercoolerrel, 60-as-70-es kipuff rendszerrel, ejjha!:D
Robi2007-06-18 16:24:04 // 18797
Beírtad? Tök jó, akkor már csak alá kell írnom, hogy hazavihesd a szüleidnek megmutatni. :)
Robi2007-06-18 16:22:45 // 18796
Ez több helyen is sántít. Az első, hogy a 164-en közösítve van a két cső a motor alatt, és visszamegy a turbóhoz. A második, hogy a levegő először a légmennyiségmérőbe megy, onnan a turbóba, és csak utána jön az intercooler, és végül a szívósor.
Gábor(figi75)2007-06-18 16:21:44 // 18795
Legyen,de én már beírtam neked tollal,bocs! :-)
Gábor(figi75)2007-06-18 16:21:10 // 18794
Most ne keverjük ide azt amihez biztosan nem értessz! DD.. .-))
prooF_752007-06-18 16:18:19 // 18793
nem vágom miért kéne átmennie a csőnek a motor alatt? a 164-esben is csak az egyik hengersor kipuff. gáza hajtja a turbót. aztán a friss levegő a motornak meg szerintem eljuttatható elég könnyen, még ha félig a motor alatt is van a feltöltő(úgyis először előre kell hogy menjen az intercoolerbe ha jót akar magának:). És ha már leömlőt csináltat az ember, akkor az nyilván igazodni fog a motor elrendezéséhez, mint ahogy a Robi által linkelt kép is mutatja, a túrót fel lehet rakni akár a motor fölé is:)
NaTo2007-06-18 16:11:08 // 18792
most hívj! Szarakodik a telóm. :(
És konyorgom! EL ne add azt a motort vazze!
És konyorgom! EL ne add azt a motort vazze!
NaTo2007-06-18 16:09:27 // 18791
:D:D:D:D
hááááhháháháh
Kész vagyok ettől a csapattól!
hááááhháháháh
Kész vagyok ettől a csapattól!
Marek2007-06-18 16:07:18 // 18790
A kereszt motort még egy-két alakítással be lelehet rakni hosszmotornak, de mivel másképp áll majd a dolog benne, valóban nem lehet megoldani a túrbó csövezését - ahogy Robi is írta - nincs hely a motor alatt Ti is tidjátok mi lenne az első bukkanónál / már ha nem ülne föl alapból rá a verda a kipuffra!
Amúgy meg nekem otthon van a sufniba gondosan letakargatva az eddig gyártott legerősebb 3000 V6-os alfa motor! /24v 227 LE/, gyári adat, 4 éves, 70 000 km-rel épp rendesen bejártva van még csak!
Amúgy mivel nincs pénzem, épp most raktam fel az adok-veszekbe tegnapelőtt! - mivel nem iazán fogom tudni az ügyvédet kifizetni, ezért mindent áruba bocsájtok-!
NaTo hívtalak ma telefonon!
Amúgy meg nekem otthon van a sufniba gondosan letakargatva az eddig gyártott legerősebb 3000 V6-os alfa motor! /24v 227 LE/, gyári adat, 4 éves, 70 000 km-rel épp rendesen bejártva van még csak!
Amúgy mivel nincs pénzem, épp most raktam fel az adok-veszekbe tegnapelőtt! - mivel nem iazán fogom tudni az ügyvédet kifizetni, ezért mindent áruba bocsájtok-!
NaTo hívtalak ma telefonon!
Robi2007-06-18 15:50:32 // 18789
Na ezt gondold át még egyszer, addig is ceruzával beírom az egyest. :DDD
Wickey2007-06-18 15:49:07 // 18788
Figi, tudom hogy a traktorok általában szívódízelek, de gondolkozz egy picit, köszi :)))
Gábor(figi75)2007-06-18 15:45:53 // 18787
Szerintem meg csak okoskodsz! DD.. :-)))
Gábor(figi75)2007-06-18 15:44:50 // 18786
Ha ezt bele lehet rakni a 75 be,akkor a 164 V6TB is menne,vagy ez az lenne? :-)
Robi2007-06-18 15:42:35 // 18785
Szerintem csak a biturbo valósítható meg gyakorlatban. Ennek baromi egyszerű, és kézenfekvő oka van: a transaxle Alfákban nincs a motor alatt hely, ahol össze tudnád vezetni a két kipufogót, és még egy turbót is oda tudnál biggyeszteni. Szerintem. :)
Robi2007-06-18 15:36:30 // 18783
De még mindig kíváncsi lennék, hogy hova szeretnéd rakni azt az 1 db turbót?
Egyébként van egy jó képem, mindjárt megkeresem.
Egyébként van egy jó képem, mindjárt megkeresem.
prooF_752007-06-18 15:21:30 // 18782
Én még nem hallottam/láttam senkitől, pedig tényleg kézenfekvő a dolog. De úgy számoltam, hogy talán a 250ezerbe, de a 300ezerbe biztosan belefér egy épített rendszer, leömlővel, mindennel cakk-pakk. Meg gondolom kell transaxle motortartó, lendkerék, harang, hűtő, stb. De egy 75-ösnek vagy 90-esnek elég tágas a motortere, ezeket szépen el lehetne rendezgetni benne.
Az meg hogy magát a motort mennyiért szerzi be az ember, csak szerencse kérdése. De épp most hirdet az egyik cartárs egy v6tb 164-est, kompletten, működőképesen, áll. jó motorral, 160e-ért. És ha van mellé akár egy gyárilag 2.4td trans. autó, akkor már adott a nagykardán is, már csak a v6-specifikus dolgok kellenek, meg egy jó speres váltó és adott minden az élvezetez:))
Az meg hogy magát a motort mennyiért szerzi be az ember, csak szerencse kérdése. De épp most hirdet az egyik cartárs egy v6tb 164-est, kompletten, működőképesen, áll. jó motorral, 160e-ért. És ha van mellé akár egy gyárilag 2.4td trans. autó, akkor már adott a nagykardán is, már csak a v6-specifikus dolgok kellenek, meg egy jó speres váltó és adott minden az élvezetez:))
NaTo2007-06-18 15:18:18 // 18781
HHahahaha :D:D:D:D
Whiteskull2007-06-18 15:17:54 // 18780
Szerintem csak engem akart tesztelni. :))))