Szia, ez csak carbon fólia.
Nem lett az eredeti jel cserélve.



Szia,
Az Alfa logot már Te cserélted ki? Van bármiféle "user instructions" hogy miként lehet a cserét kivitelezni elől-hátul? Erősen agyalok a '15-ös, új logo beszerzésén.
Hogy csípjen meg a dér!!! :)

A pajzs meg a kormány már feltűnt. A kijelzőnél erre gondolsz?

Ajtókárpit is megegyezik az ülés bőrrel, ha kérsz piros vagy mustár bőrt és a műszerfal kerete is ilyen akkor :)
Ülések, pajzs, ködlámpa keret, és a műszerfal, ami kérhető extraként nagyobb kijelzővel :) viszont nem kérhető alu betét középre :(
"nézem ahogy néznek"
3 szóban benne van minden... :D
Ezzel egyetértek. Viszont sok minden mást is változtathattak volna, itt akár a gombos indítást is említhetném, ami a 159-nél már megvolt, tehát feltalálni se kellett volna. Egy átlag OFF-hoz van egy csomó extra, amit nem lehet rendelni egy tízmillás kocsiba...
Apropó, meg tudja valaki mondani, hogy a műszerfalon kívül mi változott még a facelift során?
Azt mondom, hogy ha már a kapcsolókat eltüntették legalább nagyobb kijelzőt tehettek volna, de amúgy az FL előtti navi az jól néz ki, jó helyen van, ha akarod becsukod. De kinek mi
kapcsolók nélkül nem olyan jó. a kijelzők meg a dugaljak annyira nem érdekelnek. vezetek, nézek ki , nézem ahogy néznek . és kész
Vélek némi ellentmondást felfedezni a hsz-edben. Egyszer gáz, hogy nincs már valami, ami más kocsiban sincs, másodszor meg az is gáz, hogy olyan van, ami más kocsiban nincs :-DD
Viccet félretéve, mai napig használok 4,3"-os navit, nem sok hátrányát látom a a másik 7"-os navimmal szemben.
Ráadásul a gyári navi finoman szólva is qrva drága...
Ízlések és pofonok, nekem nagyon bejönnek a billenő kapcsolók, ilyen nagyon kevés autóban van, meg ahogy az amorés QV tesztben is mondták, 5"-os kijelző manapság már vicc kategória.
Érdekes ez a kapcsoló kérdés. Pont az volt az utolsó lökés a megrendeléshez, hogy kikerült belőle a kapcsolósor :-)
Tegnap voltam a budaörsi szalonba és beültem egy 500L-be kipróbálni a váltóját utána meg egy Giuliba és ott is kipróbáltam a váltót, ugyanúgy 6-os volt mindkettő, de a Fiatban sokkal pontosabb, akadásmentesebb volt, ez hogy lehet???
Magánvélemény, de az FL-es Giuli műszerfala nekem nem nagyon jön be, ingerszegény és a legszebb részét, a billenőkapcsolókat szerintem nagy kár volt eltüntetni belőle.
Nekem a váltóolaj csere óta valamivel jobb lett, de ez gyárilag ilyen trehány váltó. Már nem emlékszem pontosan milyen Castrol Syntrax olajat töltöttem bele, de némileg javult a helyzet, igazából már megszoktam, nem zavar.
Sziasztok! Lehet hogy a lehülés vagy csak a véletlen de kijött két apro dolog a kocsin.
Volt már gondotok a tanksapka ajtajával? Olyan mintha a felső fele kiakadt volna. Csukott állapotban is billeg de ha kinyitom olyan mintha ki akarna esni az egész ajtaja a tanknak.
A zár alatt van egy kis csillag csavar, azt kicsvarva az egész gumi tömités a betöltő nyílás körül kiakaszthato, de a pereme ami kemény müanyag, abba van maga a nyíló része az ajtónak nem akar kijönni. Szedtétek már ezt szét? Szerintem csak kiakadhatott valami, le nem törhetett mert sosem volt feszegetve
Meg sem fordult a fejemben a gyári kihajlós navi. Iszonyat drága , meg volt Tom Tom motoros amit betehettem,+ arra élettartam térkép gari volt. Tavaly megfordult a fejemben a másik , Giuliettába való Tom Tom, hogy veszek még is. De ahhoz meg nincs kiépítve a gyorscsatis vezeték( előkészítéssel kellett volna rendelni a kocsit ) tákolni nem akartam, így ha navi kell beteszem a Tom Tom Ridert :-)
Üdv a csapatban!
Nekem gyárilag van navom (viszont nincs kihangosítóm). Kétségtelenül pontos, alagútban parkoloházban gps nélkül is megy, mert az autó mozgásából kalkulál. És nagyon jól néz ki vele a rádió és a kihajló kijelző.
Ennyi a pozitívum. Mivel külföldi volt az autó a TCM itthon nem megy, határon túl már működik és egy csoda jö dolog. Frissités meg évente van egész európára ami 50k, elég huzós évente új navit veszel.
Vannak leírások hogyan lehet utólag beszerelni radionavot, de én lebeszélnélek. Jobban jársz egy 2dines multimédia egységgel amire tükrözheted telefonod és olyan navit teszel rá, (és frissíted) ami jól esik.
mgutai2015-10-29 08:15:19 //
7061
Sziasztok,
nemregi sikerult beszereznem egy 2010-es Giuliettat igy uj tagkent udvozolnek mindenkit :)
Probaltam atolvasni a forumot de azert ha megengeditek lenne 1-2 kerdesem:
1. Nalam is elojott a "valto problema" (1est nehezen veszi.) . A kerdesem az az lenne h erre mar van vmi megoldas? Es ha igen mi?
2. Az kocsiban alapbol nincsen navigacio. szeretnek bele egy RadioNav egyseget. Errol mik a velemenyek? A terkepet szoktak frissiteni?
Elore is koszi,
Misi
Üdvözletem Cartársak!
Köszönöm a tanácsokat! Friss tagként örömmel tapasztalom az Alfa Család segítökészségét :)
Szoftverfrissítés megtörtént, most nem dobálja ki a sebességet, bár eddig is elég "random" bukkant fel a jelenség. Remélhetöleg valóban ez volt a probléma forrása.
Azonban azt olvastam az alfisti-n és az alfa romeo portálon is hogy ajánlatos a hidraulikus olajat is cserélni a TCT váltókban 20 000 kilométerenként. Állítólag ezért hajlamosak a Selespeed váltók is meghibásodni.
Vélemények/tapasztalatok ezzel kapcsolatban?
Üdv!
norbi
:-) jó ez a dupla kipuf!!!! :-) is! :-)
mi is gratulálunk nektek!!!!!!!!!! :-) :-)

öt év. öt éve kezdődött a közös történetünk. köszönet a sok örömteli pillanatért amit okoztál ALFA ROMEO GIULIETTA !
Szépen gyarapodik a Giulis tábor, lassan szervezhetnénk egy típus találkozót!?
Valószínűleg néhány évre le is tudtad. Nekem már kb 2 éve tart a forrasztás .
A mai szép időre való tekintettel nekiestem az elszakadt vezetékek javításának. Hátulról nézve a jobb oldaliban fut a jobb oldali tolató- és ködlámpa valamint az antenna és a hátsó ablakfűtéshez tartozó vezeték.
A gumicsőből kicsit nehézkes kiszabadítani a kábelkötegeket, elég passzosra szabták. Pár perc keresgélés után meg is lett a hibákért felelős 2 vezeték. Egy kis forrasztás és szigetelés után újra két lámpával tolatok és a rádióadások vételminősége is kifogástalan. :)

Tommi2015-10-23 15:20:17 //
7052
Igen, nekem volt gondom vele, de megoldódott :) Kb fél órás művelet volt az Autóház Budaörsnél.
pe-Ti2015-10-22 21:37:34 //
7051
Ciao!
Kérdezd meg
Tommi-t neki volt mostanában gondja a TCT-vel azt hiszem szoftverfrissítés megoldotta. Nem hiszem, hogy mechanikus vagy hidraulikus baja lenne az nem jellemző ez már nem selespeed....
Azt olvastam fórumokon, hogy szokta csinálni, hogy nem mindig veszi az egyest meg a rückwerzet elsőre.
Üdvözletem Cartársak!
Rakoncátlankodik a TCT váltó:
Ma reggel történt hogy elinduláskor kidobja az egyest, motor felbög, majd mire lefékeznék máris újra egyesbe teszi és megy minden simán tovább.
Mi lehet a gond? Kevés hidróolaj? Hidraulika csere lesz?
Tanácsaitokat elöre is köszönöm!
Üdv!
http://olaszautobonto.hu/kormanykerek/fiat-500s-gyari-fekete-bor-kormanykerek/1116
Ha jól látom az Abarth 595-ös kormány 😉
Az erősebb motoroknál jobbak az automaták, a nyomatékleadásuk harmonikusabb. Példa erre a 159 2.4 automata váltóval. Az igaz, hogy a nagy motorokhoz jobbak a hagyományos bolygóművesek. Nincs bólintás, váltási időköz mint az automatizált kézi váltóknál. Hidd el, az automata semmit nem vesz el a vezetés élvezetéből, sőt képes még hozzátenni. Sport állásban egyszerűen brutális, és olyan az előzéseknél, mint a vulkánkitörés.
Kazes☻2015-10-21 19:42:43 //
7045
Jó az a kormány benne... :)
http://mobile.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=5740703
Kazes☻2015-10-20 17:34:05 //
7043
Már le írtad: "Al Si 7Mg azza Alumínium - Szilícium - Magnézium ötvözet"
ja hogy vannak köztünk szagértök?
Akkor inkább segitsetek megfejteni! Kösz! ;)
GTPeti2015-10-20 15:40:18 //
7040
"Kálcium - Jód - Szilícium - Magnézium ötvözet"
Ez tetszett. :D
Kén is kéne bele. 8|
Fene tudja, első ránézésre amit küldtél képet:
CA-I-Si-7Mg
nen véletlen CA az a cast vagyis öntött alu akar lenni?
Hopp... jobban szemügyre véve:
Brera: CA l Si 7Mg azza Kálcium - Jód - Szilícium - Magnézium ötvözet
8C design: 6Al Si 7Mg azza Alumínium - Szilícium - Magnézium ötvözet
Na akkor innen a többelt súly, sztöchiometriai képletes ismereteimet már a por fedi.... :)
nehéznek tartom.
Elvileg az ötvözet ugyan az, de 1" méret beretbeli különbség, érzetre kb 5-6kg jelent. Kerekenként. Nehéznek tartom... az a +20kg rugózatlan tömeg sok!
17"es felnikkel teljesen más a dinamikája.
Ugye ezek Alu-magnézium ötvözetü felnik. elgondolkodtam a sima magnéziumon, egyszer már fontolgattam a GT-nél. Van valakinek tapasztalata?
17es bre felgen

'''''2015-10-19 19:38:10 //
7032
Ugyan ez van most nekem is fent.Én gumi nélkül,újonnan dobozában 150.000Ft-ért vettem.Tehát a használtért olyan 100-120-nál többet nem kapsz. :-(
Mi bajod velük?Szerintem jól mutat a tiéden.
Sziasztok,
fontolgatok tavaszra egy felni cserét a 8C-s felniért mit lehet elkérni?
Vagy fel lesz újítva vagy csere.
Néztem az ötvözetét, 6AlSi7Mg
Nem tudjátok véltelen a Bréra felni ötvözete mi lehet? Elég könnyü a 17" (én hüle ne néztem meg mielött feltettem)

semmit, de a dieselesek ne hanggal akarjanak menőzni :-) egyszerűen kimatricázzák hogy milyen jól fogyaszt meg ilyenek :-)