Kazes☻2011-01-20 15:37:52 // 3560
So-so! Fivty-fivty! A FAM gyagya, hogy ilyen kocsit ad ki, a 'szagember' meg (pardon) seggel áll a munkához, ill. jelen esetben szeretett márkánkhoz.
Gerion2011-01-20 15:27:43 // 3559
Szerintem nem a tesztelő a ludas, hanem a márka "képviselete". A tesztelőnek adtak egy kocsit kipróbálni, ő joggal feltételezi, hogy a cég a típust reálisan tükröző darabot ad, mivel az ő érdeke (lenne) az egész. A tesztelő fejében meg sem fordul, hogy egy előszériás, az ország leglepukkantabb kocsiját adják neki okos üzleti megfontolásból.
Ha én lennék a tesztelő, és nekem lötyögne ennyire a kézifék, zörögne a a kárpit, stb, én is leírnám.
Ha én lennék a tesztelő, és nekem lötyögne ennyire a kézifék, zörögne a a kárpit, stb, én is leírnám.
Kazes☻2011-01-20 14:20:45 // 3558
Igazad van, viszont azért ezeket a nyomorult teszt kocsikat is néha átnézhetnék a szervizben, hogy ne kínáljanak ekkora 'fogást' az ilyeneknek, bár igaz az is, hogy ez a fajta mindig fog találni valami fikázni valót. De ez valóban súlyos hiba a FAM-tól :-(
GEORGE2011-01-20 12:58:20 // 3557
Van egy kis gond az eladási számokkal.
Rettentően kevés egy évre lebontva.
Egyszerűen nem bírnak el több milliós reklámköltséget.....ugyanis "neked" kéne megfizetni ami miatt tovább drágulna az autó a konkurenciához képest.
Én ott látom a problémát és el is mondtam a FAM-nál dolgozó csinos leányzónak, hogy olyanoknak adják oda a teszt autókat akik durván és valótlanul vagy súlyosan elferdítve írnak róla.
Lásd példának a piszkos csomagtartó nyitását.
Minden autó összepiszkolja magát még a német csodák is, egy A4-nek sem nyílik motorosan ki a csomagtartója, ezt még sem róják fel egy tesztben sem, csak az Alfánál.
Mert nem lehet csak jót írni....
Szóval akik azt írják egy tesztben, "hogy nem tudtam mit tenni ezt adták, evvel kellett mennem" annak legközelebb ne adjanak autót!!!!
Mert így csak hátrébb lesznek eladással....aztán hagy duzzogjon azaz újságíró, hogy többet nem kap Alfát tesztelni.
Majd írogathat a német SZ@ROK-ról.
Rá kéne ébreszteni az újságíró / tesztelőket, hogy valóságot írjanak már.
A "hjundáj" a múltkori sajtóbemutatáskor elvitte a népet komoly helyre kaja pia meg minden, meg is lett az eredménye szépeket és jókat írnak az autókról.......
Tényleg ez alapján ítélnek meg egy autót, hogy a forgalmazó hogy nyalatja ki a tesztelők pics...át????
Visszakanyarodva a Giuliettához, mi is úgy kaptuk a TESZT autót ( a pirosat ) mint BeeGee-ék hogy ez egy elő-szériás darab kisebb nagyobb hibákkal, miután mi vissza visszük mennek vissza Olaszba. Erre én is azt látom, hogy ezen autók járnak körbe körbe és ezen hibás autókból alkotnak véleményt a Giuliettáról.......Ez súlyos hiba a FAM-tól :-(
Rettentően kevés egy évre lebontva.
Egyszerűen nem bírnak el több milliós reklámköltséget.....ugyanis "neked" kéne megfizetni ami miatt tovább drágulna az autó a konkurenciához képest.
Én ott látom a problémát és el is mondtam a FAM-nál dolgozó csinos leányzónak, hogy olyanoknak adják oda a teszt autókat akik durván és valótlanul vagy súlyosan elferdítve írnak róla.
Lásd példának a piszkos csomagtartó nyitását.
Minden autó összepiszkolja magát még a német csodák is, egy A4-nek sem nyílik motorosan ki a csomagtartója, ezt még sem róják fel egy tesztben sem, csak az Alfánál.
Mert nem lehet csak jót írni....
Szóval akik azt írják egy tesztben, "hogy nem tudtam mit tenni ezt adták, evvel kellett mennem" annak legközelebb ne adjanak autót!!!!
Mert így csak hátrébb lesznek eladással....aztán hagy duzzogjon azaz újságíró, hogy többet nem kap Alfát tesztelni.
Majd írogathat a német SZ@ROK-ról.
Rá kéne ébreszteni az újságíró / tesztelőket, hogy valóságot írjanak már.
A "hjundáj" a múltkori sajtóbemutatáskor elvitte a népet komoly helyre kaja pia meg minden, meg is lett az eredménye szépeket és jókat írnak az autókról.......
Tényleg ez alapján ítélnek meg egy autót, hogy a forgalmazó hogy nyalatja ki a tesztelők pics...át????
Visszakanyarodva a Giuliettához, mi is úgy kaptuk a TESZT autót ( a pirosat ) mint BeeGee-ék hogy ez egy elő-szériás darab kisebb nagyobb hibákkal, miután mi vissza visszük mennek vissza Olaszba. Erre én is azt látom, hogy ezen autók járnak körbe körbe és ezen hibás autókból alkotnak véleményt a Giuliettáról.......Ez súlyos hiba a FAM-tól :-(
Jimmi T.2011-01-20 11:09:11 // 3556
Bocs MG = Moto Guzzi.
Jimmi T.2011-01-20 11:05:40 // 3555
Szívemből szólsz. A magyarok inkább családanyák. Ezek az őrültek meg inkább férfiak. Azért viszont érdekes hogy az úgymond "hűvös Britteket " jobban megmozgatja az Alfa.
Más . A 8 szelepes MG Sportomból az itteni importőr egy db-ot nem hozott be. A Motorcycle News UK meg szinte felmagasztalta. "több tekintetet fog vonzani a lámpánál mint egy Desmosedici RR "
Más . A 8 szelepes MG Sportomból az itteni importőr egy db-ot nem hozott be. A Motorcycle News UK meg szinte felmagasztalta. "több tekintetet fog vonzani a lámpánál mint egy Desmosedici RR "
Jimmi T.2011-01-20 10:56:57 // 3554
A 147-nél is azt mondta Jeremy hogy a Golf jobb "lehet hogy hazafelé veszek is egyet ",de Ő és James és Ricsi is az Alfára mondta hogy kellene.
TarP2011-01-20 10:50:28 // 3553
Szabadfordítás: Jó, meg szép, de a Golf jobb.
Tedi2011-01-20 10:31:21 // 3552
A negyedik arc az Automotive Newsnál szokott publicitsztikát írni, főleg olasz autós témában, nagy mágus a csóka.
Hammondékat nem csak azért tartom hitelesnek, mert szeretik az olasz autókat. Hanem azért, mert tudják mi az érték. Tudják, hogy mi az, amit fikázni kell, és mi az, amit dicsőíteni. Clarkson a 8C tesztben a halálba szidta a futóművet, meg pár dolgot még, mégis az összkép jó. Ha valakik, akkor ők nem ragadnak le annál, hogy egy előszériás darabon lötyög a kézifékkar. Mert ez nem fontos.
Alapvető nézetbeli eltérés van köztük, és a magyar autós újságírók között. Az itthoniak szeretik a praktikumot és a használhatóságot előtérbe helyezni, mert az itteni piac ezt úgymond kiköveteli. Clarksonék viszont erre szarnak a leginkább, ők az élvezeti értékre mennek rá olyan szofisztikált formában, ami csak rájuk jellemző. Nekem, aki az élvezeti értéket látja egy autóban és nem a málás szamarat, meg a pohártartót, ez a szimpatikus és nem az a szarrágás, meg szarfűrészelés, amit itthon egyesek folyton elkövetnek.
Hammondékat nem csak azért tartom hitelesnek, mert szeretik az olasz autókat. Hanem azért, mert tudják mi az érték. Tudják, hogy mi az, amit fikázni kell, és mi az, amit dicsőíteni. Clarkson a 8C tesztben a halálba szidta a futóművet, meg pár dolgot még, mégis az összkép jó. Ha valakik, akkor ők nem ragadnak le annál, hogy egy előszériás darabon lötyög a kézifékkar. Mert ez nem fontos.
Alapvető nézetbeli eltérés van köztük, és a magyar autós újságírók között. Az itthoniak szeretik a praktikumot és a használhatóságot előtérbe helyezni, mert az itteni piac ezt úgymond kiköveteli. Clarksonék viszont erre szarnak a leginkább, ők az élvezeti értékre mennek rá olyan szofisztikált formában, ami csak rájuk jellemző. Nekem, aki az élvezeti értéket látja egy autóban és nem a málás szamarat, meg a pohártartót, ez a szimpatikus és nem az a szarrágás, meg szarfűrészelés, amit itthon egyesek folyton elkövetnek.
.......................2011-01-20 10:26:02 // 3551
Nem nagyon értenek a AR magyarországnál a marketinghez.
Nincs tesztautó mondjuk 2.0 multijet a Giuli ban!!
csak alapmotorral lehet kipróbálni.. :(
..így nem lehet átcsábítani a vevöket más márkáktól.
Nincs tesztautó mondjuk 2.0 multijet a Giuli ban!!
csak alapmotorral lehet kipróbálni.. :(
..így nem lehet átcsábítani a vevöket más márkáktól.
Jimmi T.2011-01-20 10:15:16 // 3550
Az első hármat én is ismerem (felveszem mindig az adásaikat). A 147 GTA -ról Jeremy nagyon pozitívan szólt. James a 159-ről. Írtak már a Giu-ról is a honlapjukon,de sajna annyira nem vágom az angolt hogy fordítani merészelném. Hátha majd valaki más.
Tedi2011-01-20 09:29:20 // 3549
Számomra négy autentik "forrás" létezik az autós újságírás területén. Clarkson, Hammond, May és Luca Cifferi.
Jimmi T.2011-01-20 09:19:22 // 3548
A gombnyomásra kiold a zár és olyan 2-3 centit megnyílik a csomagtérfedél. Ez egy ferdehátú ami felteríti kosszal pont azt a részt. De ha nagyobb rés lenne akkor meg az illesztési hézagok szúrnák a tudós tesztelő szemét. Nem szereti az Alfát és kész. A másik ,hogy mennyire autentikusak ezek a "szakújságírók" mindenki döntse el maga. Néhány tisztelendő kivételtől eltekintve inkább okoskodnak mint okosak.
Kompressz úr2011-01-20 08:44:27 // 3547
A távirányítóval teljesen fel is nyílik? A probléma a 159-en is megvan, egyszerűen nem lehet úgy felnyitni a csomagtartót, hogy ne legyen koszos az ember keze, de ez legyen az emberek legnagyobb problémája.
Gerion2011-01-19 23:27:43 // 3546
"Csomagtartója 350 literes, ezzel a Giulietta felnőtt a kompakt kategória átlagához. Kinyitni nem egyszerű, az Alfa logót kell megnyomni és körömmel, ujjal (kinek mije van) felfeszíteni az ajtót. Ez a szmötyis januári tavaszban egyenlő volt azzal, hogy tetőtól taplig besározódtunk"
Szemét egy féligazság ez is. A csomagtartót a legegyszerűbb a távkapcsolóval kinyitni, ez a három gomb közül az alsó rajta. Ekkor biztosan nem lesz koszos senki.
Szemét egy féligazság ez is. A csomagtartót a legegyszerűbb a távkapcsolóval kinyitni, ez a három gomb közül az alsó rajta. Ekkor biztosan nem lesz koszos senki.
GTPeti2011-01-19 20:17:15 // 3545
"Én is teszteltem A7-est, tudnék mesélni... "
Kíváncsian várjuk a beszámolót! (Az offos topicban.)
Kíváncsian várjuk a beszámolót! (Az offos topicban.)
Kriszo2011-01-19 20:14:20 // 3544
Maradjunk annyiban hogy ez egy gusztustalan lejárató cikk.
"Csomagtartója 350 literes, ezzel a Giulietta felnőtt a kompakt kategória átlagához. Kinyitni nem egyszerű, az Alfa logót kell megnyomni és körömmel, ujjal (kinek mije van) felfeszíteni az ajtót. Ez a szmötyis januári tavaszban egyenlő volt azzal, hogy tetőtól taplig besározódtunk"
Egyszerűen ez nem szól tényleg másról csak megint a szokásos dolgokról.Szerintem azis vérlázító ahogyan leírja , hogy nem elég németes...
Én ezért nem olvastam el egyetlen tetszet sem...
"Csomagtartója 350 literes, ezzel a Giulietta felnőtt a kompakt kategória átlagához. Kinyitni nem egyszerű, az Alfa logót kell megnyomni és körömmel, ujjal (kinek mije van) felfeszíteni az ajtót. Ez a szmötyis januári tavaszban egyenlő volt azzal, hogy tetőtól taplig besározódtunk"
Egyszerűen ez nem szól tényleg másról csak megint a szokásos dolgokról.Szerintem azis vérlázító ahogyan leírja , hogy nem elég németes...
Én ezért nem olvastam el egyetlen tetszet sem...
Jimmi T.2011-01-19 17:12:22 // 3543
A posta megjött időben. Karácsonyra kaptak belőle többen is. A lányom Alfást a volt kedvesem "quadrifoglio verdést" a többi az én hűtőm dísze. A reklám meg folyamatos szavak nélkül is. Amikor megy,amikor áll.
ystuc2011-01-19 16:14:58 // 3542
Nem tudom, hogy az A7-es Audi volt-e már teszten. Ha volt, tutira nem mondtak róla rosszat. Én is teszteltem A7-est, tudnék mesélni... De ugyebár jürgenwagen über alles, ők a legjobbak...
GT Ɨ|ѯ2011-01-19 16:13:06 // 3541
Pontosan:-)
majd a hűtődre is ha ránéznek, (a mágnesre) 2 sör között is lehet reklámozni:-)))
ha odaért már a postás...
majd a hűtődre is ha ránéznek, (a mágnesre) 2 sör között is lehet reklámozni:-)))
ha odaért már a postás...
BeeGee2011-01-19 10:50:46 // 3540
Ez volt lent AlfaCityben is, az egyik. Mikor mielőtt megkaptuk tesztre a lelkünkre kötötték, hogy az autó teli van hibával, mert előszériás, annak fényében értékeljük. (Akkor nem lötyögött a kézifékkar)
Szóval tudtak róla hogy hanyagul jött ki a gyárból, mégsem csináltak vele semmit, ezek szerint.. :(
Szóval tudtak róla hogy hanyagul jött ki a gyárból, mégsem csináltak vele semmit, ezek szerint.. :(
Jimmi T.2011-01-19 10:48:04 // 3539
Szükség van a jó sajtóra. Ezt a Giu az írott sajtóban egy-két helyen megkapta. Nem mindenki az ilyen túl fizetett nyikhajok véleménye alapján választ Hanem arra is vastagon szükség van hogy az új Giu tulajok ha elégedettek a vétellel kvázi négy keréken guruló nagykövetei legyenek az Alfának.
Én nagyon szeretem . Ha megállok a kedvenc éttermem,kávézóm előtt azt úgy teszem hogy ne csak én hanem mások is jól lássák ezt a kis szépséget. Ha megkérdeznek akkor meg nem kell rizsáznom,csak a valós dolgokat elmondanom Róla. Mikor a Guzzimat vettem az volt az első 1100 Breva az országban.Mindenhol a csodájára jártak . Azóta abban a kereskedésben 4 másik Guzzi is gazdára lelt a baráti körből (köztük BMW K 1200 S is le lett cserélve) Az új 1200 Sport-ot is rajtuk keresztül vettem. Annak ellenére hogy azért Veszprém nem Kisvárda mellett van. Remélem így lesz ez a Giulietta és az Alfa esetében is.Folyt. köv.
Én nagyon szeretem . Ha megállok a kedvenc éttermem,kávézóm előtt azt úgy teszem hogy ne csak én hanem mások is jól lássák ezt a kis szépséget. Ha megkérdeznek akkor meg nem kell rizsáznom,csak a valós dolgokat elmondanom Róla. Mikor a Guzzimat vettem az volt az első 1100 Breva az országban.Mindenhol a csodájára jártak . Azóta abban a kereskedésben 4 másik Guzzi is gazdára lelt a baráti körből (köztük BMW K 1200 S is le lett cserélve) Az új 1200 Sport-ot is rajtuk keresztül vettem. Annak ellenére hogy azért Veszprém nem Kisvárda mellett van. Remélem így lesz ez a Giulietta és az Alfa esetében is.Folyt. köv.
Jimmi T.2011-01-19 10:35:14 // 3538
" Szorgos népünk győzni fog ! "
Kazes☻2011-01-19 10:21:59 // 3537
Igen, de tudod, hogy én erre már egyszer leírtam a megoldásomat. Az igaz, hogy még Te is az ő fejükkel gondolkozva egy műanyag plakettel díjaztad anno. :)))
Vinnie2011-01-19 00:53:58 // 3536
Az biztos, hogy Alfa Romeokat nem akarnak eladni.
Egy db reklámot nem látok a tvben.
Egy db plakátot sem látok sehol az utcán.
Egy db tesztekre szánt autó van? Ne már!
A honlap....inkább semmit róla.
Nem elég rétegeknek szánt folyóiratokban hirdetni. Meg arra hagyatkozni, hogy majd az alfások vesznek belőle.
Egy db reklámot nem látok a tvben.
Egy db plakátot sem látok sehol az utcán.
Egy db tesztekre szánt autó van? Ne már!
A honlap....inkább semmit róla.
Nem elég rétegeknek szánt folyóiratokban hirdetni. Meg arra hagyatkozni, hogy majd az alfások vesznek belőle.
Gerion2011-01-19 00:27:43 // 3535
Szerintem is Bo sokkal jobb tipp! Kérdés persze, elég "nagy pont"-e ahhoz, hogy érdemben meghallgassák, vagy van-e módja egy-két tespedtebb ülepet megbillenteni. Lusta embereket munkára bírni a legreménytelenebb küzdelmek egyike, és jó eséllyel csak ellenségeket lehet szerezni, mert szomorú tapasztalataim szerint a lustaság átlag feletti önérzettel párosul.
De ha csak annyit elérne, hogy lecserélnék a lehasznált LSF-tesztautót, máris előrébb lennénk.
Szerintem egy gazdátlan, senkisesajnálja kocsi ennyi hónap aktív "teszteléssel", kilómétertől függetlenül már olyan állapotban lehet, mint egy 5-6 éves, tulajdonosnál tisztességben megőszült példány.
De ha csak annyit elérne, hogy lecserélnék a lehasznált LSF-tesztautót, máris előrébb lennénk.
Szerintem egy gazdátlan, senkisesajnálja kocsi ennyi hónap aktív "teszteléssel", kilómétertől függetlenül már olyan állapotban lehet, mint egy 5-6 éves, tulajdonosnál tisztességben megőszült példány.
pityke2011-01-18 23:42:39 // 3532
sajnos ott sem olyan emberek dolgoznak akiknek kellene hallottam már alfa értékesitöt aki szidta az alfát hogy ilyen meg olyan szar baráti körben : (((
Kazes☻2011-01-18 22:08:57 // 3531
Úgy tűnik. Haleszék egész biztos ismernek 1-2 emberkét, majd nyomatékosan felhívják a figyelmüket az ilyesmire, remélhetőleg. Addig meg reménykedhetünk, hogy kevesen látják, olvassák ezeket.
GTPeti2011-01-18 21:19:55 // 3530
Micsoda ímmel-ámmal dolgozó banda lehet a FAM-nál is... Sokminden miatt ez a véleményem.
mesa2011-01-18 21:16:21 // 3529
Ezt gondolom én is... :(
Gerion2011-01-18 21:14:44 // 3528
Szerintem egy következő Amore-s akció márkamentő témája lehetne, hogy éjszaka behatolunk a vezérképviselet telepére, és ezt az előszériás LSF-405-öt felrobbantjuk.... :)
mesa2011-01-18 21:11:38 // 3527
Tessék, már a HVG is átvette. :(
Egy-két hasonló cikk, és idén nem adnak el 10-12 darabnál többet!
De ami a legrosszabb, jó pár évre megint alá lett ásva az AR eddig sem túl jó megítélése,amit a 159 úgy-ahogy helyre pofozott öt év alatt :-\
Ajándéktárgyakkal, meg mosolygós dús keblű lánykákkal már nem lehet az újságírókat ösztökélni jobb hangvételre, fel kellene már végre fogni!!!
Egy-két hasonló cikk, és idén nem adnak el 10-12 darabnál többet!
De ami a legrosszabb, jó pár évre megint alá lett ásva az AR eddig sem túl jó megítélése,amit a 159 úgy-ahogy helyre pofozott öt év alatt :-\
Ajándéktárgyakkal, meg mosolygós dús keblű lánykákkal már nem lehet az újságírókat ösztökélni jobb hangvételre, fel kellene már végre fogni!!!
Gerion2011-01-18 21:06:02 // 3526
Már a legelső tesztekben, pl 2010.07.26.-án is ez az LSF-405 ment, és lényegében az összesen... :(
http://www.alfaamore.hu/magazin/giulietta_14tbi
Hogy lehetnek ennyire lúzerek, hogy egy egyre széthajtottabb autót javítatlanul osztanak minden sajtórendezvényre????
(Felbasztam ezen a mértékű hülyeségén az agyam....)
http://www.alfaamore.hu/magazin/giulietta_14tbi
Hogy lehetnek ennyire lúzerek, hogy egy egyre széthajtottabb autót javítatlanul osztanak minden sajtórendezvényre????
(Felbasztam ezen a mértékű hülyeségén az agyam....)
Gerion2011-01-18 20:57:55 // 3525
Ez az importőr faszsága.... :(( Ezt a rommá "tesztelt" LSF-405-öt meg vagy javíttassák meg, vagy dugják el valami szalon mélyére, de nagy baklövés, hogy mindenhol ez a leharcolt előszériás autó lett az értékmérő.
De a Alfa vezérképviselet tevékenysége amúgy is egy rakás xar sajnos. Nézzétek meg az Alfa hivatalos honlapját, mondjuk más márkákhoz képest. Vagy nézzétek meg a márkaképviseletek szerencsétlen eloszlását az országban.... Olyan nagyvárosokban, mint Debrecen, Miskolc, Szeged, nincs Alfa, bezzeg a világváros Siófokon...
:(((
De a Alfa vezérképviselet tevékenysége amúgy is egy rakás xar sajnos. Nézzétek meg az Alfa hivatalos honlapját, mondjuk más márkákhoz képest. Vagy nézzétek meg a márkaképviseletek szerencsétlen eloszlását az országban.... Olyan nagyvárosokban, mint Debrecen, Miskolc, Szeged, nincs Alfa, bezzeg a világváros Siófokon...
:(((
Sporter2011-01-18 20:12:29 // 3524
Nem tudom, tényleg hogy működik ez, de ha az importőr ilyenekre nem figyel oda, akkor...... :S
pityke2011-01-18 18:45:53 // 3522
ez egy ilyen ország sajnos....szerencsére mi nem sokat számitunk....
mesa2011-01-18 18:07:00 // 3521
Emberek!
Sajnos holnaptól az összes médiában ezt fogjuk olvasni, hogy szar olasz, széthullós, ócska anyagokból, lötyög a kézifékkar, és zizegnek az ajtókárpitok.
És mindezt miért??? Ki nem tanul, hogy jó kocsit adjon alájuk és ne egy széttaposottat?!
Itt az újabb:
"a kézifék karja lötyög, zizegnek a közepesen hangos zene hallatán az ajtókárpitok, a lengéscsillapítók nyöszörögnek, amint átlépünk egy-egy fekvőrendőrt, ha kátyúba lépünk a feneke csattan – nem folytatom a sort, mert csak fáj miatta a szívem"
Sajnos, be kell látni: a magyarországi Giulietta eladásoknak lőttek... Ezzel a fehérrel fogja mindenki az összest azonosítani.
Sajnos holnaptól az összes médiában ezt fogjuk olvasni, hogy szar olasz, széthullós, ócska anyagokból, lötyög a kézifékkar, és zizegnek az ajtókárpitok.
És mindezt miért??? Ki nem tanul, hogy jó kocsit adjon alájuk és ne egy széttaposottat?!
Itt az újabb:
"a kézifék karja lötyög, zizegnek a közepesen hangos zene hallatán az ajtókárpitok, a lengéscsillapítók nyöszörögnek, amint átlépünk egy-egy fekvőrendőrt, ha kátyúba lépünk a feneke csattan – nem folytatom a sort, mert csak fáj miatta a szívem"
Sajnos, be kell látni: a magyarországi Giulietta eladásoknak lőttek... Ezzel a fehérrel fogja mindenki az összest azonosítani.
Jimmi T.2011-01-18 16:17:33 // 3520
Sikerült megnéznem. Az jutott eszembe hogy miért engednek ilyen identitászavaros embereket kamera közelbe. Jók akarunk lenni az Alfásoknál is,de meg akarunk felelni a nagy tömeggyártóknak is. A lényeg hogy fizessenek.
Amit felsorolt mint hiba azzal én nem röhögtetném ki magam. Egy sport csomagos 170 lovast terelget teszt címén egy lakóövezetben. Arról hogy az év motorja van a motortérben és hogy a hideg germánok a Giu miatt kétszer annyi Alfát vettek szó se hangzik. Amit meg humornak tart az olyan szinten kevés és nem oda illő hogy számomra értelmezhetetlen.
A saját tapasztalatom: a Giu formája nemre felekezetre korra való tekintet nélkül odavonzza a tekintetet. Nagyon jó a belső . Jól megy. 4000,4500-tól szépen szól. A fékek remekek. Az meg hogy kinek milyen szín és felni tetszik egyéni dolog. Nekem az enyém,másnak más. A lényeg szeretni való!
SENSA CUORE SAREMMO SOLO MACCHINE !
Amit felsorolt mint hiba azzal én nem röhögtetném ki magam. Egy sport csomagos 170 lovast terelget teszt címén egy lakóövezetben. Arról hogy az év motorja van a motortérben és hogy a hideg germánok a Giu miatt kétszer annyi Alfát vettek szó se hangzik. Amit meg humornak tart az olyan szinten kevés és nem oda illő hogy számomra értelmezhetetlen.
A saját tapasztalatom: a Giu formája nemre felekezetre korra való tekintet nélkül odavonzza a tekintetet. Nagyon jó a belső . Jól megy. 4000,4500-tól szépen szól. A fékek remekek. Az meg hogy kinek milyen szín és felni tetszik egyéni dolog. Nekem az enyém,másnak más. A lényeg szeretni való!
SENSA CUORE SAREMMO SOLO MACCHINE !
pityke2011-01-17 22:26:29 // 3519
valamibe bele kelett kötni annak a majomnak lehet az cibálta szét kinézem belölük....nehogy vegyen is valaki véletlenül......
Szido2011-01-17 17:05:32 // 3518
Minden jó, DE lötyög a kézifék!
Ezért nem nézek én ilyen műsorokat.
Ezért nem nézek én ilyen műsorokat.
Kiskalap2011-01-16 13:21:12 // 3517
http://www.rtlklub.hu/most/17485_automania_megnezzuk_valoban_kepes-e_75_liter_gazolajjal_elja
Kazes☻2011-01-16 12:51:54 // 3516
Ott a pont, 5*! :)
Jimmi T.2011-01-15 17:36:57 // 3515
Nem voltam itthon és felvenni is elfelejtettem Ha valahogy mégis sikerül megnéznem majd kommentálnám. DE már a felvezetésével is felhúzott ez a fsz a múlt héten. Ez egy igazi hülye. A motoros tesztelőjükről meg szót se említsünk mert nem akarom felhúzni magam. Most jöttünk meg a lányommal egy kis körútról. 6200 km van a kocsiban. Krva jó és a nép meg csak nézi, nézi . Valszeg nem utálatból.
Gerion2011-01-15 16:49:34 // 3514
A legutóbbi hsz-em óta időközben kellett mennem a kocsival, és direkt megnéztem a jelezett "hibákat"...
- a kézifékkart megrángattam, semmi nincs a filmben látott lötyögésből, áll mereven, mint egy akciókész pornósztár... :)
Lehet valamelyik okostóbiás ennek a tesztautónak a kézifékjét is tesztelte a Hungaroringen a többször szóbakerült ámokfutós, MiTo összetörős nagy "teszteléskor"?
- a pedálokkal abszolút semmi gond. 45-ös cipőben vezetve semmi zavaró közelség nincs. Persze nem tudom, a tesztelő faszinak mekkora lába van. :)
- a kárpit nem zörög.
Elképzelhető, hogy ez a tesztautó (LS akármi rendszámú) is az előszéria tagja volt, és azóta fejlesztettek rajta...?
- a kézifékkart megrángattam, semmi nincs a filmben látott lötyögésből, áll mereven, mint egy akciókész pornósztár... :)
Lehet valamelyik okostóbiás ennek a tesztautónak a kézifékjét is tesztelte a Hungaroringen a többször szóbakerült ámokfutós, MiTo összetörős nagy "teszteléskor"?
- a pedálokkal abszolút semmi gond. 45-ös cipőben vezetve semmi zavaró közelség nincs. Persze nem tudom, a tesztelő faszinak mekkora lába van. :)
- a kárpit nem zörög.
Elképzelhető, hogy ez a tesztautó (LS akármi rendszámú) is az előszéria tagja volt, és azóta fejlesztettek rajta...?
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-15 16:32:08 // 3513
Ahogy látom, sokan nézték az autómániát. Legalább nem piszkálták a Giuliettát, hogy fekete a műszerfala, meg minden marhaság. A béemvétől koppintott futóművet nem értem. Ha valaki csinál egy sportos futóművet, azt mindenki róla koppintja. Ezzel az erővel a karburátort is a magyaroktól koppintották. A levehető hengerfejet meg Galamb Józseftől a Ford T tervezőjétől. A változó szelepvezérlést, a common railt meg az AR-tól.
OFF
Anno a TC-n volt a Ford Mustang tesztje még a TVben. Ott Karotta megjegyezte, hogy egy az egyben olyan a futóműve a Mustang GT-nek, mint a Ladáknak. Elöl kettős keresztlengőkar, hátul merev tengely. Az is "koppintás" volt??
ON
OFF
Anno a TC-n volt a Ford Mustang tesztje még a TVben. Ott Karotta megjegyezte, hogy egy az egyben olyan a futóműve a Mustang GT-nek, mint a Ladáknak. Elöl kettős keresztlengőkar, hátul merev tengely. Az is "koppintás" volt??
ON
GT Ɨ|ѯ2011-01-15 16:06:44 // 3512
Alapvetően tűrhető volt önmagához képest is..:-)
admirális2011-01-15 13:40:09 // 3511