Fórum >> Típusok >> Giulietta

PappG2010-12-14 14:56:05 // 3360
Valószínüleg 700 km szakszerű, fokozatos bejáratás után jellemzik az autót úgy hogy brutális:D A szakszerű és fokozatos bejárató utak elején ügyeltek a motor bemelegítésére ebben a téli időjárásban, a végén pedig biztosan járatták a motort h lehűljön a turbó...:D Nekem nem kéne!:)
Gegee2010-12-14 14:55:28 // 3359
Az tuti, h az a 780 km nem nagymamás tempó lehetett. Ezzel tisztában vannak ők is. Ezért - 1,5 milla az árából.
Ferko2010-12-14 14:50:10 // 3358
Ebben van valami. Nálam volt egy 159-es egy éve. Volt benne 15000 Km. Látszott rajta, hogy kapott hideget meleget az autó. Külsőleg nem volt semmi baja. De a motortérből azért hallatszott valami furcsa kopogó szerű hang.
Tibe2010-12-14 14:49:42 // 3357
Egyetértek, eléggé zsákbamacska a gép.
Gerion2010-12-14 13:30:47 // 3356
"Futott km: 780 km", "Hibátlan bemutató autó, új ára 9.065.000.- Ft BRUTÁLIS!"


Főleg emiatt a "brutális" miatt mondom, szerintem kipróbálás címén adtak ennek a kocsinak annyit 780km (?) alatt, mint más autó 5 év alatt se kap. Emlékezzetek vissza, vagy 2 hónappal ezelőtt itt is ment témaként annak a baromállat "újságírónak" a hozzászólása, akik "teszteltek" Giuliettát a Hungaroringen.... És az is egy bemutatóautó lett valahol... :)

Nem venném meg.
SKrisz2010-12-14 13:16:44 // 3355
Ehhh... itt milyen rohadt melegem volt... mostmeg hogy hiányzik az a felling! :))))
Gegee2010-12-14 13:07:33 // 3354
Tommi2010-12-13 23:55:37 // 3353


:)
Gerion2010-12-13 23:42:25 // 3352
A dán cucc gyanítom, a Blindert takarja, ebben ne nagyon bízz, ha a régebbi M20, M40 cuccok, azok csak nehezékek a kocsi orrában, az SCS-10x lézerek ellen semmit sem érnek. Az újabbak, pl M47 elvileg már korrektek.
Kompressz úr2010-12-13 17:41:39 // 3351
Van, aki a szomszéd meg a főnök 159-éről is képes volt "Népítéletet" írni...
Jimmi T.2010-12-13 15:53:25 // 3350
Azt hiszem Kiyo a neve. A riasztós ember ,van akinek már 4 autójába rakott mert azt mondta hogy bevált. Nekem a Traficomba is Ő rakott valami mást azt hiszem dán gyártmány volt. Ez most 3 fej elöl 2 fej hátul
Grando2010-12-13 15:26:05 // 3349
Nem az a lényeg. Pörgetni kell, amíg lehet. ;)))
Tommi2010-12-13 14:45:08 // 3348
Szerintem 1-2 hónap után még nem lehetne nagyon nyomkdakész véleményt írni, egy év legalább kell, hogy kiderüljenek hosszabb távú dolgok is. Szervíz, fenntartás, stb...

Szerintem :)
Balázs156SW2010-12-13 14:21:21 // 3347
Most néztem, nincs még a Giuliettáról népítélet a totalcaron. Írhatnátok....
Gerion2010-12-13 13:43:06 // 3346
Milyen típust rakattál bele? Hány fejjel?
Jimmi T.2010-12-13 08:30:22 // 3345
Túl vagyunk az első olajcserén és a lézerzavaró beépítésen. A Giu még mindig jó. A hétvégén a motoros cimbik az évzárón Somogysárdon körbecsorgatták nyállal,mit mondjak jó érzés volt.
Kazes☻2010-12-12 18:01:45 // 3344
Ahogy GT brádör mondaná: Ne köss, nem vagy beton! :)))
GTPeti2010-12-12 17:58:20 // 3343
Fantasztikus. :)) Erre kb. még anyukám is magától rájön. :)
Kazes☻2010-12-12 17:56:30 // 3342
Lehet, hogy az is, de végül is említi, hogy a 'fent' hagyott fogyasztók és a nagyobb teljesítményű önindító, ill. a hamar lemerülés és feltöltés miatt. :)
Kazes☻2010-12-12 17:54:39 // 3341
Sajna. Lásd BP fúrótornyok .... :(
Tibe2010-12-12 17:51:15 // 3340
Jaja volt általános iskolai osztálytársam geológus, Szegeden él jelenleg. Nemrég összefutottunk és átbeszélgettünk egy éjszakát majdnem, erről is volt szó többek közt.
GTPeti2010-12-12 17:27:26 // 3339
A jégsapkák alatt? Az akkor pont jó, mert azok úgyis olvadófélben vannak. :)

Valójában: :(((
Tibe2010-12-12 17:15:35 // 3338
Ez így van, még mindig nagyon sok olaj van pl. a jégsapkák alatt, illetve a sarkokhoz közeli tengerek, óceánok alatt. Csak egyenlőre nem áll rendelkezésre a technikai fejlettség hogy gazdaságosan fel tudják hozni azt.
Mellesleg az olaj árváltozásának a 70-80% nem más mint spekuláció.
GTPeti2010-12-12 17:06:27 // 3337
Hopp, ezt a Forex dolgot úgy írtam, hogy nem is vettem észre a cikkbe ágyazott linket. Ami véletlenül a megtippelt cégre mutat. :))
GTPeti2010-12-12 16:51:13 // 3336
A miértről nem sok szó esik. SZVSZ ez egy Forex által szponzorált cikk. Másrészről a világ vezető AGM gyártója az Optima és nem az Exide.
(Bár utóbbi is jófajta AGM-et gyárt, ez nem vitás.)
Kazes☻2010-12-12 16:45:07 // 3335
Nem tudom miben van még, de Juliskában biztos. Bár gondolom még pár év kell hozzá, mire oda jut. :)
Akkumulátorok start-stop rendszerekhez
Miért nyírja ki a start-stop rendszer az akkumulátort?
BeeGee2010-12-12 16:33:07 // 3334
Vagy csak azt mondják, és egyszer csak hirtelen halál, megáll minden..
Gerion2010-12-12 16:31:59 // 3333
Pedig akkor még az a másfél milliárd kínai, akik most autóért állnak sorban, nem is volt sehol...

De amit a 147-Giulietta 10 év különbségéről írsz, az nyilván teljesen igaz. A mostani számítógépemet sem cserélném vissza a 10 évvel ezelőttire, a mobilomról nem is beszélve... :)
BeeGee2010-12-12 16:31:35 // 3332
Nem tudom, hogy a Tiedben sport futómű van-e, és azt sem tudom, hogy a QV futóműve ugyanaz, mint a sport pack futóműve. Helyedben cikkszám szerint megnézetném őket.
Egy meglepetés azonban érhet :)
Az olaszok, ha sportfutóművet terveznek, azt nem úgy csinálják, mint a dojcsok - ültessük le és kész is - hanem teljesen áthangolják. Ennek eredményeképpen a SportPack futóműve magasabb, mint a sima.. :) Imidzs képeken a QV ültetve van, de ne azoknak higgy.
Ezt először a GT-nél kezdték el, ahol a Q2 3 cm-el magasabban áll a sima GT-nél, mégis sokkal feszesebb.
Gegee2010-12-12 16:25:02 // 3331
95-ben azt írták, h 2005-re már nem lesz olaj. :))) Rengeteg tartalék van és még a földben is rengeteg lehet.
Gerion2010-12-12 16:23:09 // 3330
2020-30-ban majd olaj híján biciklikerekes, napelemes járgányok lesznek, és nagy nosztalgiával emlékszünk vissza a Giuliettára.... :)
Gerion2010-12-12 16:20:05 // 3329
A kétezres dízel papíron 350Nm-nek van megadva, de a vezetési élményt a DNA-kapcsoló beállítása sokban befolyásolja. Igazán jó időben még nem tudtam kipróbálni, így most döntően "Normal" és "All weather" állásban használom. A "Dynamic"-ba áttéve érezhetően plusz életre kel, szerintem nem csak parasztvakítás az a kapcsoló.
A menetkész tömeg 1395kg, a benzinessel 1365, tehát 30 kiló a plusz a nagyobb dízel orrában. A 170 lovas benzines 250Nm nyomatékot tud.

A kocsi kívülről elég méretes, de a kiváló törésteszt miatt minden vastag, erős rajta, kivéve a motorháztető fedele, ami hangra elég vékony, valszeg hogy jól gyűrődjon. Szerintem ne üljön rá senki... :)
A kényelemmel belül sincs gond, két felnőtt jól elvan elől, hátul két gyerekülés simán elfér benne. A bőrülések nagyon kényelmesek, többszáz km utazáskor sincs vele gond. A gyerekek nagyon értékelik, hogy a StartStop-os leállásokkor nem megy el a szivargyújtó áramellátása, tehát a DVD-lejátszón a mese nem áll le.
A csomagtartója érzésre jóval nagyobb, mint a 147-esé, viszont elég magas a pereme.
Szerintem rendben van a kényelme. A vezetési élmény is oké, én pár kapcsolót máshová tettem volna, de ezzel minden autómmal így vagyok.
Pl. tempomatot inkább a kormányon érezném jobbnak, a rádió kikapcsológombja elég kicsi és egészen az utas oldalán van, stb., de az összhatás teljesen pozitív. Hatalmas pozitívum pl a 147-eshez képest is, hogy a dízel teljesen zaj- és vibrációmentes, jólesik benne utazni.
Gegee2010-12-12 16:11:38 // 3328
"jobb, mint a 147-es szinte minden tekintetben"
10 év van közöttük. Sz@r lenne, ha nem így volna. Mint ahogy már írtam korábban, nem szabad egy kalap alá venni a kettőt. 10 év az autógyártásban rengeteg idő. 2001ben a 47-es volt a minden! 2020-ban, majd a Júlia marad alul minden tekintetben.
atesssz2010-12-12 16:05:44 // 3327
Hány kilóhoz van ez a 170 ló és mennyi Nm? Nem kicsi az autó belülről? nem tűnik kintről olyan nagynak. Nagy hely van benne? van akkora mint egy 55-ösben?
Gerion2010-12-12 15:59:00 // 3326
Lehet rosszul írom, ami mondani gondolok... A kocsiban sok erő van, és jobb, mint a 147-es szinte minden tekintetben. A 147-esemben 150lovas dízel volt, ez meg 170Le, jobb a futóműve, sokkal kifinomultabb és stabilabb az egész. Én inkább a kocsi általános külső-belső hangulatára, designjára mondom, hogy ez egy lendületes utazóautónak tűnik számomra, és eszembe se jutna kitolni a szemét, gyorsulgatni vele és a többi.
PappG2010-12-12 15:54:07 // 3325
*sem
Gerion2010-12-12 15:54:01 // 3324
Teljesen objektív vélemény, mindkettőt volt szerencsém megismerni. Szerintem a Giulietta klasszisokkal jobb, de egészen másként. Ez a kocsi nem annyira izgága stílusú, viszont nagyon dinamikus a maga elegánsabb-finomabb módján.
PappG2010-12-12 15:53:34 // 3323
Hát az én tapasztalatom szerint az túlzás h nem kéri, inkább maradjunk annyiban h alacsony fordulatszámon sem gyengélkedik, még az én multiairem is.
Kazes☻2010-12-12 14:55:55 // 3322
Biztosan kéri ez is, csak egy kicsit másképp. :)))
GTPeti2010-12-12 14:50:15 // 3321
"Volt 147-esem, ez egy kis energiabomba volt, és szinte kérte, hogy nyomjam a gázt. A Giuluetta viszont más."
1 picit sajnálom amit írsz. Egy Alfának "kérni kéne, hogy hajtsák".
PappG2010-12-12 14:06:31 // 3320
Én nem akarok sportautót csinálni belőle, egyszerűen csak kívánja a szemem h alacsonyabban legyen a kasztni valamivel:) A futómű amúgy hihetetlen, nekem is 147esem volt előtte, de összesem lehet hasonlítani, komfort terén legalábbis, mert a határait még nem próbáltam egyenlőre:) Ha a szervízben a QV rugóit beszerezhetném (márpedig biztos hozzájuthatnak) annak örülnék a legjobban.
PappG2010-12-12 14:02:47 // 3319
Az enyém akkor szerintem magasabb vmivel, könnyebb a motor. Bármit vásárolnék hozzá mindneképp egyeztetnék. Most hogy szóbajött hogy a gyári gátlók nem biztos h jó ötlet megtartani, kiváncsi lennék h a QV-ben ugyanazok a gátlók vannak e mint az én sportfutóművemben. Ha igen, akkor elég lenne a QV rugóit beszereznem, ami nem egy brutális ültetés, de látszata már van (nekem legalábbis egyből feltűnt) és talán a komfortból sem veszítenék annyira sokat.
Gerion2010-12-12 14:00:01 // 3318
És félek, kis szervizes rosszindulat esetén bármire ráfogják: Nem rázódott volna szét az X alkatrész, csatlakozás, elektronika, ha nem lenne ilyen kemény a futómű.... Stb, Stb. Azután már csak a vitatkozás marad. Ezért mondom, ha ültetés, csakis a szakszervizben, hogy ne legyen később gond.

(De szerintem a Giulietta nem egy sportkocsi, hanem egy rendkívül elegáns autó, sportos felhangokkal. Nagyon finom autó, tuningolva, kemény futóművel szét fog hullani.
Aki pl a 147-es alapján próbálja megítélni, teljes tévúton jár, ennek semmi köze a 147-eshez. Volt 147-esem, ez egy kis energiabomba volt, és szinte kérte, hogy nyomjam a gázt. A Giuluetta viszont más.)
Gerion2010-12-12 13:52:17 // 3317
Nekem a sajátomon úgy tűnik, az orra padkán könnyen meghúzható lehet. A műanyag elég mélyre leér,sőt az idomnak van egy fura alsó előrenyúló szemöldöke is, Mindenek tetejébe teljesen fényezett az egész, még alul (!) is, nincs gumicsík, semmi "koptató". Ronda lenne meghúzni.
Lehet, a nehezebb kétezres dízelmotorral jobban lelóg az eleje, de amikor a márkakereskedő kiállt vele a szalonból, és ott volt egy ledöccenős küszöb, meg egy kis lejtő... Én szemből néztem a manővert, nem ért le az orra, de nem sok híja volt.
GTPeti2010-12-12 13:47:18 // 3316
Ez egy jó meglátás... SZVSZ a futóműre azonnal ugrik a gari.
Gerion2010-12-12 13:40:07 // 3315
Egy nem gyári cucc beépítésével nem fogod elbukni a kocsi garanciáját....? Egyeztess a márkakereskedővel előtte, hogy mit szól hozzá, ha velük rakatod be, biztos, engedékenyebbek lesznek.
Sporter2010-12-12 12:48:32 // 3314
Nekem Eibach van a GT-ben. A gyári gátlókat bent hagytam, mivel már amúgysem volt 0 km-es az autó, és gondoltam bírja amíg bírja. Ami lassan esedékes a cserére, az a hátsó 2 gátlóm lesz. Most van 80e. a kocsiban, a rugókat pedig 35 ezernél rakattam be. Arról nincsenek infóim, másnak a gyári futóművel meddig bírja a gátló....ha vkinek esetleg van erről infója, legyen szives ossza meg velem :) köszönöm

A komfortról annyit, hogy jóval keményebb lett a kocsi, néha rossz utakon már-már zavaró, egyébként "sínautó" :D Ha nem szereted ha billeg a kasztni, akkor csak ajánlani tudom!!!
Belga2010-12-12 12:40:50 // 3313
En a H&R-t valasztanam. Az Eibach sem rossz, a Novitec pedig valoszinu az Eibach-al gyartat csak atcimkezi. Gatlot elso korben en nem cserelnek, majd meglatod milyen karakterisztikaja lesz a futomunek, aztan eldontod, hogy kell-e kemenyiteni. Szerintem a 30mm-es rugok siman elviszik a gyari gatlot.
Csöri2010-12-12 12:08:55 // 3312
A rugó önmagában kevés lesz, kell hozzá egy erősebb gátló is.
Ezzel viszont keményebb lesz az autó, sokat veszít a komfortból.
PappG2010-12-12 12:06:13 // 3311
A segítségeteket szeretném kérni! Amint leadtam a rendelést a Giuliettára, azóta gondolkozom egy ültetőrugó beszerelésén. Az igazat megvallva a hétköznapi, rendeltetésszerű használatra nézve a gyári beállításokat részesítem előnyben, de ezt valahogy kívánja a szemem. Teljesen megvagyok elégedve az autó minden részletével, de ez hiányzik valahogy. Olyan ültetőrugót akarok, amivel megmaradnak a futómű tulajdonsága (vagy ugyebár jobb lehet), de mégis a kasztni és a gumi közti üreg látványosan csökkenhet. Örülnék olyan segítő válaszoknak amikkel eldönthetem h van e vesztenivalóm a rugókkal, ha nincs akkor ez a 3 közül melyik lenne a legalkalmasabb a hétköznapi, de ugyanakkor sportos használatra:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Giulietta/Fahrwerk/Novitec-Federnsatz::4877.html
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Giulietta/Fahrwerk/Eibach-ProKit-Federnsatz::4871.html
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Giulietta/Fahrwerk/H-R-Federnsatz::5176.html

A rugók méretei különböznek, a Novitecesről a honlapjukon 40mm-t írnak, itt csak 35öt. Jólenne a H&R 30-30, vagy az Eibach 35-25?
A H&R ültetésről egy kép.
Válaszokat előre köszönöm.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak