Most már nagyon kíváncsi vagyok...:-)
...és, ha még vezetni is olyan élmény, mint ahogy leírták, akkor tényleg hibátlan lesz.;-)
Tom122010-04-29 13:48:19 // 710
mesa2010-04-29 13:45:28 // 709
Szép kis kocsi, de ha 3,890 000-nél több lesz az alapára ... nem nagyon fogják venni, sajnos
Mivel a MiToé is több, gyakorlatilag nálunk az eladásaival nem fogja kisegíteni a FAM-ot
Egyébként én is már hajlok az irányba, hogy élőben még szebb is lehet! A Brera is ilyen, meg a MiTo is. Fotón nem jön ki...
Persze Juliska egy-két jobban sikerült fotón is roppant kívánatos :)
Mivel a MiToé is több, gyakorlatilag nálunk az eladásaival nem fogja kisegíteni a FAM-ot
Egyébként én is már hajlok az irányba, hogy élőben még szebb is lehet! A Brera is ilyen, meg a MiTo is. Fotón nem jön ki...
Persze Juliska egy-két jobban sikerült fotón is roppant kívánatos :)
Belga2010-04-29 13:40:40 // 708
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :))
Most lattam az elso belgiumba behozott Giuliettat! :)) Etna black...
Gyerekeeek...ez az auto egyszeruen tokeletes...ha nem lesz kasszasiker, akkor semmi. Nem tudom jobban leirni, az egesz ugy 'egybevan', nagyon massziv kis gepnek tunik. Tomzsi, de megis ara'nyos...tokeletes forma. Aki ugy gondolja, hogy elolrol nem nez ki jol, az varja meg eloben, es ne dontson a kepek alapjan. Hasonlo 'gond' van vele mint a MiTo-val, nem lehet tokeletesen fenykepezni szerintem elolrol...en nem talaltam rajta fogast, tokeletes!!
Kepeket majd toltok, de csak telefonosak, es a hevernal vannak. :)
Most lattam az elso belgiumba behozott Giuliettat! :)) Etna black...
Gyerekeeek...ez az auto egyszeruen tokeletes...ha nem lesz kasszasiker, akkor semmi. Nem tudom jobban leirni, az egesz ugy 'egybevan', nagyon massziv kis gepnek tunik. Tomzsi, de megis ara'nyos...tokeletes forma. Aki ugy gondolja, hogy elolrol nem nez ki jol, az varja meg eloben, es ne dontson a kepek alapjan. Hasonlo 'gond' van vele mint a MiTo-val, nem lehet tokeletesen fenykepezni szerintem elolrol...en nem talaltam rajta fogast, tokeletes!!
Kepeket majd toltok, de csak telefonosak, es a hevernal vannak. :)
Kazes☻2010-04-27 20:54:38 // 707
Meghiszem azt! :) Bár egy kicsit korábbi, mint érzékelhető, de ehhez a jószághoz is használható természetesen, ill. a szerelmeseihez. :)
Tom122010-04-27 16:48:58 // 705
...hááát, nem is tudom...
...lehet, hogy kezdek szerelmes lenni...;-))
...lehet, hogy kezdek szerelmes lenni...;-))
mesa2010-04-27 16:46:58 // 703
Somez2010-04-27 14:43:05 // 701
Nekem nem kell mondanod, kiráz a hideg tőlük. Csak a w és az s betű egymás alatt van és rányomtam arra is :)
mesa2010-04-27 08:49:18 // 700
Belga2010-04-27 07:37:48 // 699
Kazes☻2010-04-26 14:06:55 // 698
:)
mesa2010-04-26 11:15:45 // 696
Nem Windows, basszus, az Májkroszoft ! :)))
Sky Window
Sky Window
Kau2010-04-26 08:25:28 // 694
Nekem jobban tetszik így, mint a krómos :))
Kép mentve, majd 10 év múlva, hátha jó lesz :))
Kép mentve, majd 10 év múlva, hátha jó lesz :))
Buksi2010-04-26 03:44:40 // 693
De, de attól még fekete! ;-)))
Somez2010-04-25 23:47:29 // 692
SkyWindows vagy vmi ilyen néven láttam...?
mesa2010-04-25 22:28:59 // 690
Teflon
Nem! Dehogy, csak vicceltem. Persze, hogy üveg. Csak úgy mint a Breránál ;-)
Nem! Dehogy, csak vicceltem. Persze, hogy üveg. Csak úgy mint a Breránál ;-)
Buksi2010-04-25 20:19:00 // 688
Fekete tetővel az igazi! :-)
Seriff2010-04-25 20:05:52 // 687
Lehet, kezdem megkedvelni, vazze
Seriff2010-04-25 20:00:44 // 686
Egész pofás:
Tom122010-04-24 15:10:07 // 685
Jó, de a hollandok szebb felvételeket készítettek róla...:-) /677. h.sz./
mesa2010-04-23 22:23:57 // 683
Tom122010-04-22 22:29:47 // 682
Szép "ez" fehérben is...:-)
Belga2010-04-22 20:10:18 // 681
Szabeee2010-04-20 18:30:59 // 679
minden esetre én alig várom, hogy kipróbálhassam :)
Tedi2010-04-20 17:44:38 // 678
Istentelenül jól néz ki ebben a fehérben természetes fénynél, és a holland kollegák is zseni képeket csináltak róla. Like :)
mesa2010-04-20 15:29:34 // 677
koz2010-04-20 10:02:37 // 676
Köszönöm a kimerítő váaszt! :))) Arra emlékeztem, hogy valamelyik márkánál hangtalan az als, azt hittem azért, mert náluk csak a nagy összenyitás van meg.
mesa2010-04-20 08:50:25 // 675
Az egyik körte a másik úszógumi :)
Átöblítéses szelepvezérlés = a szívóoldali és a kipufogó szelepek egy időben nyitva tartása, más néven a szelepek egybenyitása. "Az átöblítés segítségével több friss levegő áramoltatható a hengerekbe, ami különösen alacsony fordulatszám mellett jelentősen növeli a nyomatékot, és biztosítja a kívánt teljesítményszintet még egy 1,4 literesre csökkentett lökettérfogatú motor esetében is. "
A résnyire nyitott kipufogó oldali szelep miatt az égéstérbe áramló levegő nem kavarog, kevesebb az ellenállása, több levegő juthat be. Ezt követően a sűrítési üzemben a kipufogó oldalon résnyire nyitott szelepeken távozik a nagy nyomású gáz feles része, ami megforgatja a turbo lapátjait. Végtére egységnyi térfogatnál csökken a fogyasztás és növekszik a hatékonyság, ergo kevesebb károsanyag kibocsájtás -> EURO5, EURO6 standard
ALS (Anti Lag System) = a rali gépeken a turbolyuk eltüntetésére használt rendszer, amit a Toyota használt először. Lényege, hogy a kipufogó oldali szelepeket nyitva hagyják, és üzemanyag-levegő keveréket juttatnak a kipufogó rendszerbe, majd gyújtással berobbantják azt. A robbanáskor keletkező nagy nyomás megforgatja a turbo lapátjait, ezzel csökkentve a tengely lassulását. Mivel üzemanyagot juttatnak a kipufogóba, aminek egy része égés nélkül kikerül, rendkívül környezetterhelő. Több szakágban pedig azért tiltották be, mert nagyon hangosan működik, ahogy durrog a kipufogó, és veszélyes is a kicsapó lángok miatt.
A két rendszer teljesen más elven működik: az első esetében csak a levegő beáramlását gyorsítják, a második esetben a kipufogórendszerben végeznek üzemanyag elégetést.
Átöblítéses szelepvezérlés = a szívóoldali és a kipufogó szelepek egy időben nyitva tartása, más néven a szelepek egybenyitása. "Az átöblítés segítségével több friss levegő áramoltatható a hengerekbe, ami különösen alacsony fordulatszám mellett jelentősen növeli a nyomatékot, és biztosítja a kívánt teljesítményszintet még egy 1,4 literesre csökkentett lökettérfogatú motor esetében is. "
A résnyire nyitott kipufogó oldali szelep miatt az égéstérbe áramló levegő nem kavarog, kevesebb az ellenállása, több levegő juthat be. Ezt követően a sűrítési üzemben a kipufogó oldalon résnyire nyitott szelepeken távozik a nagy nyomású gáz feles része, ami megforgatja a turbo lapátjait. Végtére egységnyi térfogatnál csökken a fogyasztás és növekszik a hatékonyság, ergo kevesebb károsanyag kibocsájtás -> EURO5, EURO6 standard
ALS (Anti Lag System) = a rali gépeken a turbolyuk eltüntetésére használt rendszer, amit a Toyota használt először. Lényege, hogy a kipufogó oldali szelepeket nyitva hagyják, és üzemanyag-levegő keveréket juttatnak a kipufogó rendszerbe, majd gyújtással berobbantják azt. A robbanáskor keletkező nagy nyomás megforgatja a turbo lapátjait, ezzel csökkentve a tengely lassulását. Mivel üzemanyagot juttatnak a kipufogóba, aminek egy része égés nélkül kikerül, rendkívül környezetterhelő. Több szakágban pedig azért tiltották be, mert nagyon hangosan működik, ahogy durrog a kipufogó, és veszélyes is a kicsapó lángok miatt.
A két rendszer teljesen más elven működik: az első esetében csak a levegő beáramlását gyorsítják, a második esetben a kipufogórendszerben végeznek üzemanyag elégetést.
koz2010-04-20 00:18:52 // 674
1. ALS.
2. Abból gondolom, hogy most olvastam a Teddy cikkében: "A motorok úgynevezett átöblítéses technológiát használnak, ezzel növelik a nyomatékot alacsony fordulatszámon és tűntetik el a turbólyukat."
3. Fingom sincs, hogy Euro5 motornál lehetséges-e az ALS.
4. Komolyan.
2. Abból gondolom, hogy most olvastam a Teddy cikkében: "A motorok úgynevezett átöblítéses technológiát használnak, ezzel növelik a nyomatékot alacsony fordulatszámon és tűntetik el a turbólyukat."
3. Fingom sincs, hogy Euro5 motornál lehetséges-e az ALS.
4. Komolyan.
mesa2010-04-19 23:43:00 // 673
ALS? Ezt meg miből gondolod?
Szerinted Euro5 motornál lehetséges ALS? Most komolyan ? :D
Szerinted Euro5 motornál lehetséges ALS? Most komolyan ? :D
Tedi2010-04-19 23:01:29 // 672
:DDD Direkt nem, ott sem voltak.
koz2010-04-19 22:55:34 // 671
Köszi a cikket, nagyon jó lett. Főleg 1 ki nem mondott dolog: a vezess.hu bekaphatja! :) Egyetértek!
koz2010-04-19 22:53:11 // 670
Bakker, az 1750 TBi-ben van ALS? Királyság! Már csak át kell írni a befecsit, hogy durrogjon is...:)
mesa2010-04-19 21:43:25 // 669
a 8 valvés TS-ekben meg a JTS-ekben sem volt velük probléma ... No para
Tom122010-04-19 20:07:37 // 668
Remélem, legalább nem Bosch...:-)
Tedi2010-04-19 19:20:50 // 667
Ugyanerre gondoltam, amikor írtam a cikket :D
raga2010-04-19 19:19:22 // 666
Ajaj, a 1750TBI nem multiair hanem 2db vezérlésmódosító, lehet cserélgetni ... :)
mesa2010-04-19 18:56:37 // 665
OK Teddy, összeírom! Egyébként köszi ;-)
Mester2010-04-19 18:40:39 // 664
Sziasztok! Ez még a régi giulietta,egy kis ízelítő. Egy kis edzés
Tedi2010-04-19 18:39:57 // 663
Küldd el mailben, hogy szerinted mi a gáz és javítom, ha kell.
mesa2010-04-19 18:07:13 // 662
Azért ebben a fordításban vannak félreértések
Tedi2010-04-19 16:49:22 // 661
Írtam egy kis műszaki összefoglalót az autóról, akit érdekelnek a műszaki megoldások, az ide kattintva elolvashatja.