'Gyönyörű'. :(
Idióták! :P
Kazes☻2010-10-10 13:46:22 // 2120
Gerion2010-10-10 11:41:56 // 2119
Ezt a sajátos hangvételű írást az egyik fórumon olvastam. Gondolom, valami újságíró vagy szalonos arcok kivitték megjáratni a gépeket, de leginkább arról győztek meg, miért nem szabad tesztautót megvenni... :)
"alfa giulietta 1,4 turbo120.
a motorja kibaszott jó, turbólyuk semmi, megy mint a meszes.
a futóműve megint nagyon jó, stabil, csöndes, bár a hungaroringen azért készült pár kép, amin jól látszik, hogy igennagyot dől, bár egy alsóközepes utcai autónál egy nem túl szokatlan, ha pályára téved. :))) a váltó szintén nagyon jó, a fék is szuper, a kétszer fél óra ringen nyelezést fáradás nélkül elviselte azzal együtt, hogy az esp-t nem lehet kikapcsolni, a dízel giuliettán a mansellben többször is láttuk, hogy fékezés nélkül is füstöl a betét, annyira próbálja összeszedni az autót a menetstabilizáló.
ez például a mitónál azt eredményezte, hogy a második menet utolsó köreiben a célegyenes végén elforrt a fék és a gyereknek csak annyi ideje maradt, hogy kézifékkel elfordítsa az autót,így nem orral álltak bele a gumifalba, hanem lapjával.:)))
ezek után lábon mentek el, de az most lényegtelen.
a hungaroringen az első menetben evett tizenötöt, a másodikban tizenegyhetet, (a dízel az első körben elkérte a tizennyolcat, ehhe...) a legjobb ideje 2:41 volt, ami egy százhúsz lovas autótól azért annyira nem rossz.
ez az idő többször is sikerült, kevesebbet nem nagyon akart az autó menni.
a mátrában meg igenhaladósan összvissz nyolc és fé litert fogyasztottunk, szóval közúton azért magához tér a fogyasztása.
aztán kb ennyi, amit el lehet mondani róla jót.
tele van elbaszott megoldásokkal, ergonómiai hibákkal és az összeszerelés minősége is komolytalannak tűnik pár helyen, aztán meg a felhasznált anyagok is lehetnének jobbak néhol. összességében kéne a fasznak konkrétan, de hát ezzel kellett menni."
"alfa giulietta 1,4 turbo120.
a motorja kibaszott jó, turbólyuk semmi, megy mint a meszes.
a futóműve megint nagyon jó, stabil, csöndes, bár a hungaroringen azért készült pár kép, amin jól látszik, hogy igennagyot dől, bár egy alsóközepes utcai autónál egy nem túl szokatlan, ha pályára téved. :))) a váltó szintén nagyon jó, a fék is szuper, a kétszer fél óra ringen nyelezést fáradás nélkül elviselte azzal együtt, hogy az esp-t nem lehet kikapcsolni, a dízel giuliettán a mansellben többször is láttuk, hogy fékezés nélkül is füstöl a betét, annyira próbálja összeszedni az autót a menetstabilizáló.
ez például a mitónál azt eredményezte, hogy a második menet utolsó köreiben a célegyenes végén elforrt a fék és a gyereknek csak annyi ideje maradt, hogy kézifékkel elfordítsa az autót,így nem orral álltak bele a gumifalba, hanem lapjával.:)))
ezek után lábon mentek el, de az most lényegtelen.
a hungaroringen az első menetben evett tizenötöt, a másodikban tizenegyhetet, (a dízel az első körben elkérte a tizennyolcat, ehhe...) a legjobb ideje 2:41 volt, ami egy százhúsz lovas autótól azért annyira nem rossz.
ez az idő többször is sikerült, kevesebbet nem nagyon akart az autó menni.
a mátrában meg igenhaladósan összvissz nyolc és fé litert fogyasztottunk, szóval közúton azért magához tér a fogyasztása.
aztán kb ennyi, amit el lehet mondani róla jót.
tele van elbaszott megoldásokkal, ergonómiai hibákkal és az összeszerelés minősége is komolytalannak tűnik pár helyen, aztán meg a felhasznált anyagok is lehetnének jobbak néhol. összességében kéne a fasznak konkrétan, de hát ezzel kellett menni."
Kazes☻2010-10-09 21:53:49 // 2118
Nekem mind a kettőből jutott Budaörsön és mind a kettőt imádtam. Bajban lennék, ha választanom kellene most, de szívesen lennék ilyen bajban. :)))))
Piritu - 1.000.0002010-10-09 21:33:04 // 2117
Nekem egy 1,6 mjet "jutott" a próbaútra. Sikerült mennem vele városban, országúton, kátyús szakaszon...
Jó autó lett.
Sok-sok örömteli km-t kívánok hozzá :-)
Jó autó lett.
Sok-sok örömteli km-t kívánok hozzá :-)
Gerion2010-10-09 21:16:51 // 2116
Én is bízok benne, hogy jó lesz, a nyílt napos tesztvezetésen nagyon tetszett a gép, pedig ott csak egy gyengébben motorizált verziót lehetett vezetni. Amikor egy szűk körforgalmi cikk-cakkot is simán, nagyon magabiztosan vett be a gép, akkor döntöttem el végleg, hogy megveszem.
Elvileg december első felére lett ígérve, nagyon örülnék, ha Karácsonyra tényleg itt lenne. A kocsit a nyíregyházi szalonban rendeltem, ez sorban a harmadik autó amit veszek tőlük három év alatt, így talán megalapozottan mondom, hogy nagyon rendes társaság, én csak jót tudok mondani róluk többedik alkalommal is.
Elvileg december első felére lett ígérve, nagyon örülnék, ha Karácsonyra tényleg itt lenne. A kocsit a nyíregyházi szalonban rendeltem, ez sorban a harmadik autó amit veszek tőlük három év alatt, így talán megalapozottan mondom, hogy nagyon rendes társaság, én csak jót tudok mondani róluk többedik alkalommal is.
Piritu - 1.000.0002010-10-09 19:06:07 // 2115
nyami-nyami, szupi autó lesz :-)
Mikorra ígérték?
Mikorra ígérték?
Tom122010-10-09 17:12:46 // 2114
"De csak hajszál híjjal, az előtúrt felszereltségű Golf ugyan mindenben gyengébb, de majd' kétszázezerrel olcsóbb, és azért :DDD"
...most éppen nem volt rajta sapka...:-DD
"A kompakt autók 20-30 másodperc alatt teljesítik. Aztán egy hatalmas űr, és érkezik a magabiztos győztes Giulietta a maga 14 (!) másodpercével !!!!!!!!!!!!!!"
Ez a lényeg - szerintem.:-))
...most éppen nem volt rajta sapka...:-DD
"A kompakt autók 20-30 másodperc alatt teljesítik. Aztán egy hatalmas űr, és érkezik a magabiztos győztes Giulietta a maga 14 (!) másodpercével !!!!!!!!!!!!!!"
Ez a lényeg - szerintem.:-))
Tom122010-10-09 17:09:44 // 2113
Wááá, ez gyorsan ment, csak kicsit "vastagabban fogott a ceruza".:-))))
Tom122010-10-09 17:08:42 // 2112
Nagyon sok kellemes kilométert az "új lóval"! ;-)
Kareszka19842010-10-09 09:03:00 // 2111
ez nagyon jól hangzik :P gratulálok hozzá :)
Gerion2010-10-09 00:40:58 // 2110
Distinctive, kétezres dízel, 170 pacival. Alfa piros, a 147-es emlékére.
385 Párásodásérzékelő
52B Hátsó parkolássegítő
525 Automata sötétedő tükör
341 Elektromos külső tükör - elektromosan behajtható
5DT Alfa piros metál
54K My-Port csatlakozó
051 sötétedésérzékelő
253 első szélvédő vakításvédő csíkkal
347 esőérzékelő
4J3 Blue&Me
709 Telefonvezérlők a kormányon
4MP műszerfalbetét szálcsiszolt sötét alumínium
OPC211 Ülés Distinctive perforált bőr
385 Párásodásérzékelő
52B Hátsó parkolássegítő
525 Automata sötétedő tükör
341 Elektromos külső tükör - elektromosan behajtható
5DT Alfa piros metál
54K My-Port csatlakozó
051 sötétedésérzékelő
253 első szélvédő vakításvédő csíkkal
347 esőérzékelő
4J3 Blue&Me
709 Telefonvezérlők a kormányon
4MP műszerfalbetét szálcsiszolt sötét alumínium
OPC211 Ülés Distinctive perforált bőr
Piritu - 1.000.0002010-10-08 20:39:58 // 2108
Milyet rendeltél? Milyen motorral? Gondolom van vagy 3 hónap mire megjön.
Gegee2010-10-08 20:34:48 // 2107
Koppintás felsőfokon. Gáz sajnos..
Kareszka19842010-10-08 20:18:12 // 2106
Gerion2010-10-08 12:10:56 // 2105
Én rendeltem egyet, rajtam nem fog múlni... Akkor már csak 199.999db... :)
GT Ɨ|ѯ2010-10-08 08:00:31 // 2104
Már csak 200 ezret kell eladni és sínen a gyár.:-)
mesa2010-10-07 12:17:34 // 2103
a 70-et én sem értem, de elképzelhető, hogy csupán elgépelés: végül is egymás mellett van a 7 meg a nyolc
Azt a hét meg a nyolcát! :)))
Azt a hét meg a nyolcát! :)))
mesa2010-10-07 12:16:32 // 2102
Ha jól emlékszem volt már olyan is, ott is nyert ugyanilyen fölénnyel, csak akkor az A3 meg az 1er BMW ellen
BeeGee2010-10-07 12:09:18 // 2101
Milyen rugalmassági szabvány h 70-120-ra 5ben..
Talán ha 80ról nézték volna, használhatóbb az infó máshol is, nem csak a pár autó ellenében..
Talán ha 80ról nézték volna, használhatóbb az infó máshol is, nem csak a pár autó ellenében..
Kazes☻2010-10-07 12:02:41 // 2100
Szerintem jól érzed, mert az is. :) Vagy talán így próbálják a vw felé terelgetni gondolati síkon.
Tommi2010-10-07 11:54:40 // 2099
Na, meg lettem előzve :)
Én is megvettem az újságot, amikor megláttam a címlapot. Azt tegyük még hozzá, hogy a tesztet és a cikket ráadásul a Quattroroute csinálta :))) Egyébként szerintem az lehetett benne, hogy nem akartak "feltűnőek lenni", gyanús lett volna, ha egy olasz autós újság a Giuliettát hozza ki győztesnek - ahogy ugye a német újságok összehasonlító testjeiben is érdekes módon rendre a német autók nyernek a többivel szemben.
Az egyébként rejtély számomra, hogy a felszereltség kategóriában miért lett utolsó... Idézem a cikket:
"... a Volkswagen esetében a minőségnek ára van. Ugyanez elmondható a GIuliettáról is..."
illetve
"minden szükséges felszerelés széria, még ha nem is olyan jól konfigurálható, mint a Golf"
Most akkor mi van??? A Golf alapból egy fapados talicska, kb még a tekerhető kormányt is extrának tartják és felárat kérnek érte a németek :) Nem értem mi a gond a Giulietta felszereltségével és az extrák árképzésével. Az meg végképp magas nekem, hogy "nem olyan jól konfigurálható, mint a Golf" - jelenleg nincs hozzá automata váltó, most Párizsban mutatták be az Alfa új váltóját, amit hamarosan megkap. Ezt már csak szőrszálhasogatásnak érzem :)
Én is megvettem az újságot, amikor megláttam a címlapot. Azt tegyük még hozzá, hogy a tesztet és a cikket ráadásul a Quattroroute csinálta :))) Egyébként szerintem az lehetett benne, hogy nem akartak "feltűnőek lenni", gyanús lett volna, ha egy olasz autós újság a Giuliettát hozza ki győztesnek - ahogy ugye a német újságok összehasonlító testjeiben is érdekes módon rendre a német autók nyernek a többivel szemben.
Az egyébként rejtély számomra, hogy a felszereltség kategóriában miért lett utolsó... Idézem a cikket:
"... a Volkswagen esetében a minőségnek ára van. Ugyanez elmondható a GIuliettáról is..."
illetve
"minden szükséges felszerelés széria, még ha nem is olyan jól konfigurálható, mint a Golf"
Most akkor mi van??? A Golf alapból egy fapados talicska, kb még a tekerhető kormányt is extrának tartják és felárat kérnek érte a németek :) Nem értem mi a gond a Giulietta felszereltségével és az extrák árképzésével. Az meg végképp magas nekem, hogy "nem olyan jól konfigurálható, mint a Golf" - jelenleg nincs hozzá automata váltó, most Párizsban mutatták be az Alfa új váltóját, amit hamarosan megkap. Ezt már csak szőrszálhasogatásnak érzem :)
Kazes☻2010-10-07 11:18:59 // 2097
'csögök! De, hát mit is lehetne tőlük várni?! :)
"70-120 V." - már elektromos autókról van szó? :)))
"70-120 V." - már elektromos autókról van szó? :)))
Putyesz2010-10-07 11:14:30 // 2096
TarP2010-10-07 10:48:41 // 2095
Én is néztem és megállapítottam, hogy fikázódás ide-fikáézódás oda, azért jó autó ez a Giulietta.
J és hogy elbukja a győzelmet egy pohártartón... ezt előre boritékolhattuk :)
J és hogy elbukja a győzelmet egy pohártartón... ezt előre boritékolhattuk :)
mesa2010-10-07 08:24:06 // 2094
A2-t mindenki kezébe!
Címlapon :
Giulietta a kompaktok ellen
Golf, Focus, Astra, Mazda3, Auris ellenében
Megsúgom: Nem nyert
De csak hajszál híjjal, az előtúrt felszereltségű Golf ugyan mindenben gyengébb, de majd' kétszázezerrel olcsóbb, és azért :DDD
Azért érdemes megvenni az újságot, mert ezt az egyet leszámítva, hoyg csak nem nyerhet a németeknél, csupa jó dolgot írnak róla
Van egy megdöbbentő ábra is: Összevetik a rugalmasságokat 70-120 V.
A kompakt autók 20-30 másodperc alatt teljesítik. Aztán egy hatalmas űr, és érkezik a magabiztos győztes Giulietta a maga 14 (!) másodpercével !!!!!!!!!!!!!!
Pedig nem az egyedüli turbós a mezőnyben ;-)
Erről ennyit, hogy mennyire Alfa-e. Pedig ez csak egy egynégyes :P
Címlapon :
Giulietta a kompaktok ellen
Golf, Focus, Astra, Mazda3, Auris ellenében
Megsúgom: Nem nyert
De csak hajszál híjjal, az előtúrt felszereltségű Golf ugyan mindenben gyengébb, de majd' kétszázezerrel olcsóbb, és azért :DDD
Azért érdemes megvenni az újságot, mert ezt az egyet leszámítva, hoyg csak nem nyerhet a németeknél, csupa jó dolgot írnak róla
Van egy megdöbbentő ábra is: Összevetik a rugalmasságokat 70-120 V.
A kompakt autók 20-30 másodperc alatt teljesítik. Aztán egy hatalmas űr, és érkezik a magabiztos győztes Giulietta a maga 14 (!) másodpercével !!!!!!!!!!!!!!
Pedig nem az egyedüli turbós a mezőnyben ;-)
Erről ennyit, hogy mennyire Alfa-e. Pedig ez csak egy egynégyes :P
GT Ɨ|ѯ2010-10-05 19:38:02 // 2093
ez nyer!
:-)
/ nálam /
:-)
/ nálam /
Zsüly2010-10-05 18:53:13 // 2092
GT Ɨ|ѯ2010-10-04 05:58:10 // 2089
Végre:-)
Nem rossz az irány:-)
Nem rossz az irány:-)
Tom122010-09-29 11:17:31 // 2085
Lesz az, érzem...;-)
Kazes☻2010-09-29 09:31:20 // 2084
Kétségtelen, de azért melengetné a kis lelkünket, még ha csak elméletileg is. :)))
mesa2010-09-29 08:35:26 // 2083
Abban is biztos vagyok, hogy ha nem lenne ez a gazdasági világ válság, akkor nem szarakodnának MacPhersonokkal, hanem kifejlesztenék minden szükséges modellhez a kettős keresztlengőkaros változatot. Jobbnak nem jobb, inkább jelen helyzetben a szükséges kiváltó
mesa2010-09-29 08:32:45 // 2082
Há' de zolee, a Porsche nem az első kerekeit hajtja.. :))
Azért a sportgépek családjában megemlítenek két szívünknek kedves modellt is, nézzük csak:
"the strut setup is still used on high performance cars such as the Porsche 911, all current BMWs (including the new MINI) except the 2007 X5,[6] 2009 7-series, 2010 5-series and 5-series GT, the Alfa Romeo Mito and 2010 Giulietta, and several Mercedes-Benz models"
Azért a sportgépek családjában megemlítenek két szívünknek kedves modellt is, nézzük csak:
"the strut setup is still used on high performance cars such as the Porsche 911, all current BMWs (including the new MINI) except the 2007 X5,[6] 2009 7-series, 2010 5-series and 5-series GT, the Alfa Romeo Mito and 2010 Giulietta, and several Mercedes-Benz models"
zolee1452010-09-28 20:38:02 // 2081
Nem tudom mi a baj a MacPhersonnal. Elég sok autónál az van a kategóriában, de hogy mást ne mondjak a 911-es Porsche-ben is az van. Az 530 lovas GT2-esben is. Ha egy ilyen sportkocsiba megfelel akkor gondolom egy közép kategóriás családi autóba is jó.
Persze értem én, 147-es, de ott meg pl difizár nem volt, még a GTA-ban sem, ha jól tudom.
Persze értem én, 147-es, de ott meg pl difizár nem volt, még a GTA-ban sem, ha jól tudom.
Selmak2010-09-28 20:11:38 // 2080
Akkor kapaszkodj meg az októberi model váltáskor a szutyuki stift induló ára 3,199 M a jobban felszereltek 4.2-4.5 is lehet. Julis egy aszmával vagy góffal összehasonlítva abszolute nem drága.
GTPeti2010-09-28 19:52:12 // 2079
Viszont egy időre eldőlne az S3, M1 & Co. csata...
Tom122010-09-28 19:34:33 // 2078
Be, de a Giuliettába egy kicsit túldimenzionált lenne...:-))
Robiik2010-09-28 17:10:25 // 2077
170 loval énis szívesen kiprobalnam, biztos adja a playstation feelinget :) állítólag futóműben is, bár sajnálom a mcPherson-t elöl
Sporter2010-09-28 16:11:18 // 2076
Nagyon kíváncsi leszek erre a TCT váltóra, mert konstrukcióját tekintve csúcs :P
Kazes☻2010-09-28 15:37:21 // 2075
Bevenné a kis májad, mi?! :DDD
Tom122010-09-28 15:31:51 // 2074
Mikor rápillantottam a cikkre, azt hittem, dobok egy hátast, mert pont ezt ragadtam ki az első pillanatban: "Az új motor 4,5 literes..."
:-DD
:-DD
Kazes☻2010-09-28 15:09:03 // 2072
GTPeti2010-09-25 11:20:29 // 2071
Vagy iszik, vagy vezet. Te utóbbi mellett döntöttél. :)