Ami Nálad volt, az az a piros, ami Alfa City-ben is ott volt??
Piritu - 1.000.0002010-10-11 21:28:53 // 2160
pityke2010-10-11 21:24:41 // 2159
piros jol áll neki : )
Piritu - 1.000.0002010-10-11 21:02:37 // 2158
viszont gyanúm, hogy a magyar utakra ez lenne az optimális :-((
pe-Ti2010-10-11 20:52:46 // 2157
16" :(( szerintem nem áll jól neki minimum 17!
Piritu - 1.000.0002010-10-11 20:50:08 // 2156
ezen mekkora kerék volt? 16? 17?
GTPeti2010-10-11 20:47:14 // 2155
Tommi2010-10-11 20:43:34 // 2154
pe-Ti2010-10-11 20:39:43 // 2153
Én is:)))) az első rendszámra viszont ki kell találni valamit rettenetesen néz ki megoldás például a "B"-s motorrendszám! Remélem a forg. helyezésig sikerül kijárni az útját!
pe-Ti2010-10-11 20:35:50 // 2152
Nekem elég a 17-es főleg télre tavasszal talán 18-as még meggondolom de az már nem ezekre az utakra való!!!
Piritu - 1.000.0002010-10-11 20:33:44 // 2151
mizooo2010-10-11 20:32:41 // 2150
Fehér, fekete tetővel tuti befutó nálam is :D + nagy kerék
pe-Ti2010-10-11 20:29:31 // 2149
Nekem nem jön be a Julis pirosban izlések és pofonok tudom "sok" lesz a fehér majd kap szép fekete tetőt:)
Piritu - 1.000.0002010-10-11 20:25:00 // 2148
Piritu - 1.000.0002010-10-11 20:22:46 // 2147
nagyon úgy néz ki, 2,0 mjet, koromfeketén van tervben :-)
pe-Ti2010-10-11 20:18:52 // 2146
Fehér, sportcsomagos, Piros Brembó fékes, egy "halom" extrával megspékelve....el is adósodom miatta jó pár évig de érzem megéri az első új autóm:))))
pe-Ti2010-10-11 20:15:54 // 2145
Te 159-be ülsz át???? Én letettem róla az új számomra megfizethetetlen vételre érdemes használt nincs aki mást mond az hazudik!
Piritu - 1.000.0002010-10-11 20:14:39 // 2144
milyen színű lesz?
Piritu - 1.000.0002010-10-11 20:10:19 // 2143
Nálam egy 120 lovas Bravo volt egy napig, az is tolt rendesen...
pe-Ti2010-10-11 20:00:36 // 2142
Dynamic állásban tol rendesen olyan jó dízelesen kíváncsi leszek mennyit mer megenni a talpam alatt.....
Piritu - 1.000.0002010-10-11 19:58:00 // 2141
Fincsi kis gép, én is szemeztem vele :-)
A két 170 lovas tetszik a legjobban a kínálatban. Mentem egyszer a 150 lovas MiToval, az is nagy királyság volt, +20 ló nagyot dobhat rajta :-)
A két 170 lovas tetszik a legjobban a kínálatban. Mentem egyszer a 150 lovas MiToval, az is nagy királyság volt, +20 ló nagyot dobhat rajta :-)
pe-Ti2010-10-11 19:54:38 // 2140
1,4 Mair 170 ló :)))))
Piritu - 1.000.0002010-10-11 19:52:40 // 2139
Gratula! Te milyet rendeltél?
pe-Ti2010-10-11 19:51:38 // 2138
Üdv!
Rajtam sem már csak 199998db :)))))))) Az enyém nov. elejei gyártás lesz :))))
Rajtam sem már csak 199998db :)))))))) Az enyém nov. elejei gyártás lesz :))))
Buksi2010-10-11 16:09:17 // 2135
Tényleg nagyon jó! :-D
gyml2010-10-11 16:07:55 // 2134
mesa2010-10-11 12:10:47 // 2133
Szerintem csak neked!
Nem emlékszem, milyen autónak van fekete C oszlopa a 'seggénél'
Opel Astrát láttad má' ? Előbb volt, mint a Julliska, mielőtt megpróbálod, csak szólok :D
Nem emlékszem, milyen autónak van fekete C oszlopa a 'seggénél'
Opel Astrát láttad má' ? Előbb volt, mint a Julliska, mielőtt megpróbálod, csak szólok :D
Kazes☻2010-10-10 17:15:20 // 2132
De "mi" nem értünk hozzá, mert csak a 'dajcs' verda a jó. :)
Selmak2010-10-10 16:53:19 // 2131
Ez az a típus aki a kehes motorú, sorjás, zörgős fantáziátlan belterű, kínpad kényelmű gófgétíről olyan ódát zengene, hogy közben 4x elélvez minimum. BMW 1xx sorozatról is ódákat zengtek, amikor meg ismerősnél megláttam, majdnem felkiáltottan hogy miféle putri opel belső ez? Pedig nem alapmodell volt. Másik VW touran szintén jól fleszerlt modell. Beltér műanyagai olyan felszínűek hogy inkább nem érsz hozzá mert lereszeli a bőrödet. 7 millás autó.
Gerion2010-10-10 16:08:56 // 2130
És a 2:41-es köridő sem olyan rossz egy 1.4-es motortól... :)
GTPeti2010-10-10 15:15:52 // 2129
Igen, elég elismerően írt róla, ha az egészet megszűrjük...
Tom122010-10-10 15:12:52 // 2128
"valami szervezett céges, sajtós dolog lehetett"
...annál rosszabb... :-/
...annál rosszabb... :-/
Tom122010-10-10 15:07:33 // 2127
Ez az a típus, aki, ha autót kap a kezébe, akkor kivégzi pár hónap alatt...
Ahhoz képest jól bírta a "Julis".:-))
Ahhoz képest jól bírta a "Julis".:-))
Tom122010-10-10 15:05:13 // 2126
Nincs, de lehet, hogy annyi "súlyfelesleg" megéri majd...:-))
Kazes☻2010-10-10 14:57:26 // 2125
'csögök!!! :)
egész egyszerűen. :)))
egész egyszerűen. :)))
GTPeti2010-10-10 14:39:11 // 2124
Ha nem lennénk úriemberek, azt mondanám: az ilyet jól pofán kéne vágni, hogy elgondolkozzon. De mivel azok vagyunk, kéne vmi más észheztérítő megoldást találni. Pl. Jogsibevonás egy életre.
(Ezeknek amúgy senki sem vázolta még fel soha, mi a különbség egy személy- és egy versenyautó között? Vagy agyilag nem áll azon a szinten, hogy ezt maga kitalálja?)
(Ezeknek amúgy senki sem vázolta még fel soha, mi a különbség egy személy- és egy versenyautó között? Vagy agyilag nem áll azon a szinten, hogy ezt maga kitalálja?)
Gerion2010-10-10 14:35:18 // 2123
Tom, szerintem valami szervezett céges, sajtós dolog lehetett, mert legalább 3 Alfa van benne említve. Két Giulietta, egy benzines és egy dízel, plusz egy MiTo is, amivel ütköztek. Valamint a posztoló úgy zárja, hogy "de hát ezzel kellett menni.". Tehát kellett.
Nem vitás, suttyó paraszt aki írta, és földbe verné a seggét örömében, ha ilyen kocsi állna otthon, de valahogy a sztori nekem mégis hiteles a részleteivel.
OFF: Nem gyenge az a fotód az adatlapon, amin 230-nál fotózod a műszerfalat! :) Detektor/blokkoló van a kocsidban?
Nem vitás, suttyó paraszt aki írta, és földbe verné a seggét örömében, ha ilyen kocsi állna otthon, de valahogy a sztori nekem mégis hiteles a részleteivel.
OFF: Nem gyenge az a fotód az adatlapon, amin 230-nál fotózod a műszerfalat! :) Detektor/blokkoló van a kocsidban?
Tom122010-10-10 14:17:39 // 2121
Szerintem meg se szalonos, se újságíró, csak egy egyszerű "suttyó" lehetett, akinek tulajdonképpen nagyon bejött /az is lehet, hogy csak olvasott róla/, de tudja, hogy az életben nem fog neki összejönni, ezért inkább a végén "jól lehúta", hogy ne fájjon neki annyira...:-)
Kazes☻2010-10-10 13:46:22 // 2120
'Gyönyörű'. :(
Idióták! :P
Idióták! :P
Gerion2010-10-10 11:41:56 // 2119
Ezt a sajátos hangvételű írást az egyik fórumon olvastam. Gondolom, valami újságíró vagy szalonos arcok kivitték megjáratni a gépeket, de leginkább arról győztek meg, miért nem szabad tesztautót megvenni... :)
"alfa giulietta 1,4 turbo120.
a motorja kibaszott jó, turbólyuk semmi, megy mint a meszes.
a futóműve megint nagyon jó, stabil, csöndes, bár a hungaroringen azért készült pár kép, amin jól látszik, hogy igennagyot dől, bár egy alsóközepes utcai autónál egy nem túl szokatlan, ha pályára téved. :))) a váltó szintén nagyon jó, a fék is szuper, a kétszer fél óra ringen nyelezést fáradás nélkül elviselte azzal együtt, hogy az esp-t nem lehet kikapcsolni, a dízel giuliettán a mansellben többször is láttuk, hogy fékezés nélkül is füstöl a betét, annyira próbálja összeszedni az autót a menetstabilizáló.
ez például a mitónál azt eredményezte, hogy a második menet utolsó köreiben a célegyenes végén elforrt a fék és a gyereknek csak annyi ideje maradt, hogy kézifékkel elfordítsa az autót,így nem orral álltak bele a gumifalba, hanem lapjával.:)))
ezek után lábon mentek el, de az most lényegtelen.
a hungaroringen az első menetben evett tizenötöt, a másodikban tizenegyhetet, (a dízel az első körben elkérte a tizennyolcat, ehhe...) a legjobb ideje 2:41 volt, ami egy százhúsz lovas autótól azért annyira nem rossz.
ez az idő többször is sikerült, kevesebbet nem nagyon akart az autó menni.
a mátrában meg igenhaladósan összvissz nyolc és fé litert fogyasztottunk, szóval közúton azért magához tér a fogyasztása.
aztán kb ennyi, amit el lehet mondani róla jót.
tele van elbaszott megoldásokkal, ergonómiai hibákkal és az összeszerelés minősége is komolytalannak tűnik pár helyen, aztán meg a felhasznált anyagok is lehetnének jobbak néhol. összességében kéne a fasznak konkrétan, de hát ezzel kellett menni."
"alfa giulietta 1,4 turbo120.
a motorja kibaszott jó, turbólyuk semmi, megy mint a meszes.
a futóműve megint nagyon jó, stabil, csöndes, bár a hungaroringen azért készült pár kép, amin jól látszik, hogy igennagyot dől, bár egy alsóközepes utcai autónál egy nem túl szokatlan, ha pályára téved. :))) a váltó szintén nagyon jó, a fék is szuper, a kétszer fél óra ringen nyelezést fáradás nélkül elviselte azzal együtt, hogy az esp-t nem lehet kikapcsolni, a dízel giuliettán a mansellben többször is láttuk, hogy fékezés nélkül is füstöl a betét, annyira próbálja összeszedni az autót a menetstabilizáló.
ez például a mitónál azt eredményezte, hogy a második menet utolsó köreiben a célegyenes végén elforrt a fék és a gyereknek csak annyi ideje maradt, hogy kézifékkel elfordítsa az autót,így nem orral álltak bele a gumifalba, hanem lapjával.:)))
ezek után lábon mentek el, de az most lényegtelen.
a hungaroringen az első menetben evett tizenötöt, a másodikban tizenegyhetet, (a dízel az első körben elkérte a tizennyolcat, ehhe...) a legjobb ideje 2:41 volt, ami egy százhúsz lovas autótól azért annyira nem rossz.
ez az idő többször is sikerült, kevesebbet nem nagyon akart az autó menni.
a mátrában meg igenhaladósan összvissz nyolc és fé litert fogyasztottunk, szóval közúton azért magához tér a fogyasztása.
aztán kb ennyi, amit el lehet mondani róla jót.
tele van elbaszott megoldásokkal, ergonómiai hibákkal és az összeszerelés minősége is komolytalannak tűnik pár helyen, aztán meg a felhasznált anyagok is lehetnének jobbak néhol. összességében kéne a fasznak konkrétan, de hát ezzel kellett menni."
Kazes☻2010-10-09 21:53:49 // 2118
Nekem mind a kettőből jutott Budaörsön és mind a kettőt imádtam. Bajban lennék, ha választanom kellene most, de szívesen lennék ilyen bajban. :)))))
Piritu - 1.000.0002010-10-09 21:33:04 // 2117
Nekem egy 1,6 mjet "jutott" a próbaútra. Sikerült mennem vele városban, országúton, kátyús szakaszon...
Jó autó lett.
Sok-sok örömteli km-t kívánok hozzá :-)
Jó autó lett.
Sok-sok örömteli km-t kívánok hozzá :-)
Gerion2010-10-09 21:16:51 // 2116
Én is bízok benne, hogy jó lesz, a nyílt napos tesztvezetésen nagyon tetszett a gép, pedig ott csak egy gyengébben motorizált verziót lehetett vezetni. Amikor egy szűk körforgalmi cikk-cakkot is simán, nagyon magabiztosan vett be a gép, akkor döntöttem el végleg, hogy megveszem.
Elvileg december első felére lett ígérve, nagyon örülnék, ha Karácsonyra tényleg itt lenne. A kocsit a nyíregyházi szalonban rendeltem, ez sorban a harmadik autó amit veszek tőlük három év alatt, így talán megalapozottan mondom, hogy nagyon rendes társaság, én csak jót tudok mondani róluk többedik alkalommal is.
Elvileg december első felére lett ígérve, nagyon örülnék, ha Karácsonyra tényleg itt lenne. A kocsit a nyíregyházi szalonban rendeltem, ez sorban a harmadik autó amit veszek tőlük három év alatt, így talán megalapozottan mondom, hogy nagyon rendes társaság, én csak jót tudok mondani róluk többedik alkalommal is.
Piritu - 1.000.0002010-10-09 19:06:07 // 2115
nyami-nyami, szupi autó lesz :-)
Mikorra ígérték?
Mikorra ígérték?
Tom122010-10-09 17:12:46 // 2114
"De csak hajszál híjjal, az előtúrt felszereltségű Golf ugyan mindenben gyengébb, de majd' kétszázezerrel olcsóbb, és azért :DDD"
...most éppen nem volt rajta sapka...:-DD
"A kompakt autók 20-30 másodperc alatt teljesítik. Aztán egy hatalmas űr, és érkezik a magabiztos győztes Giulietta a maga 14 (!) másodpercével !!!!!!!!!!!!!!"
Ez a lényeg - szerintem.:-))
...most éppen nem volt rajta sapka...:-DD
"A kompakt autók 20-30 másodperc alatt teljesítik. Aztán egy hatalmas űr, és érkezik a magabiztos győztes Giulietta a maga 14 (!) másodpercével !!!!!!!!!!!!!!"
Ez a lényeg - szerintem.:-))
Tom122010-10-09 17:09:44 // 2113
Wááá, ez gyorsan ment, csak kicsit "vastagabban fogott a ceruza".:-))))
Tom122010-10-09 17:08:42 // 2112
Nagyon sok kellemes kilométert az "új lóval"! ;-)
Kareszka19842010-10-09 09:03:00 // 2111
ez nagyon jól hangzik :P gratulálok hozzá :)