Szerintem már csak egy réteg hiszi el az újságírók hazugságait, vagy írhattam volna azt, hogy tényelferdítéseit, de az előbbi jobban hangzik, szenzációsabb és pont passzol az újságírók általi hazugságíráshoz...
pár újságíró már elkezdte magyarázni, hogy nekik nem írják elő, hogy mit kell írni, de sajna a cikkek elolvasásakor messze nem így tűnik. Tudom mindenki pénzből él, és nem akar utcára kerülni, ezért "fekszik le " és inkább ír valótlant mind az Alfáról mind a német autókról.
Szerintem a Giuliettában igen is megvannak azok a dolgok ami ma egy autótól elvárható, én úgy gondolom, hogy több is.
Az, hogy a megjelenése kinek tetszik, vagy kinek nem az egy dolog.
Ettől még nem lesz kevesebb az autó, illetve nem kéne, hogy kevesebb legyen.
Tényleg egy kalap szar a Giulietta?? vagy a MiTo?????
én még erősen emlékszem mikor kiléptél Baloccoban az ajtón és mint akit fejbevert 2üveg sőr a melegben, ezt mondtad nekem: "George ha oda bemész, csodát fogsz látni! " ugye nekünk akkor megmutatták a Giuliettát, az amerikaikon kívül mindenki "lefosta" a bokáját, most meg senkinek sem tetszik....ez elég érdekes nem?
GEORGE2010-09-14 10:55:14 // 1860
Kacorka2010-09-14 10:51:48 // 1859
Na de ez az Teddy, hogy akkor a csávó írjon fasza kis cikkeket youngtimerekről, de mi a faszért kell ezt a nyavajgást, meg a hátsókerekes dolgokon való állandó rugózását olvasni egy ilyen cikkben.
Szerintem teljesen el van tévedve.
Szerintem teljesen el van tévedve.
Sporter2010-09-14 10:51:41 // 1858
Én is speciel már alig várom, h jöjjön a Giuliettára épülő 2 ajtós kupé, vmi hasonló dizájnnal mint ami keringett a neten.... na az az 1,75 turbó tibivel.... hmmm :P én lájkolnám :)
Tedi2010-09-14 10:50:04 // 1857
Már ne is haragudj, de azért, mert alfabuzi vagyok még kötelező ajnározni a márkát?
1) szerintem a tisztán látás jobb, mint, ha szemellenzőt tennék fel, még ha ez egy fanklubban nem is mindig szimpatikus
2) igenis rá kell mutatni a hibákra is és kritikát kell megfogalmazni
3) újságíró vagyok, engedtessék meg, hogy leírjam a véleményemet. Akinek nem tetszik, az meg nem olvassa, vagy nem ért vele egyet.
1) szerintem a tisztán látás jobb, mint, ha szemellenzőt tennék fel, még ha ez egy fanklubban nem is mindig szimpatikus
2) igenis rá kell mutatni a hibákra is és kritikát kell megfogalmazni
3) újságíró vagyok, engedtessék meg, hogy leírjam a véleményemet. Akinek nem tetszik, az meg nem olvassa, vagy nem ért vele egyet.
Dévid2010-09-14 10:45:12 // 1856
Pedig jó lenne, ha vennék ezt a Giuliettát, mint a cukrot, hogy végre legyen bevétel, és egyenesbe jöjjön a cég. Talán akkor megint lesz valami szép rétegmodell is a palettán, amit használtan esetleg már én is megengedhetek magamnak. :)
Mike.2010-09-14 10:45:10 // 1855
Nem tudom ki írta ezt a cikket itt az Amoren, de nem egy Alfásnak hasonló a véleménye, köztük az enyém is. Sajnos a mito mindennek elmondható csak Alfásnak nem és sajnos nekem ez a véleményem az új modellről is. A tc cikk írójával is egyetértek, ez egy öszvér modell a mitóból és a bravoból összegyúrva ami nem biztos, hogy a leg ütősebbre sikerült. Majd az eladási statisztikák alapján meglátjuk, hogy tényleg olyan jól sikerült e ez a modell. Addig meg vannak ilyen olyan vélemények amikkel nem kell mindenkinek egyetérteni ... köztük az enyémmel sem. :-)
Tedi2010-09-14 10:44:46 // 1854
A tények ott vannak feketén-fehéren. Hogy miért a vélemény a döntő? mert ez nem hír műfaj, és a tapasztaltaknak nagyobb súlyuk van. Hogy itthon mindenki többet ad egy újságíró szubjektív véleményére az meg már nem a mi hibánk. "Mi" alatt az újságírókat értem.
GEORGE2010-09-14 10:36:02 // 1853
Csak halkan megjegyzem, hogy a Merre tartunk vagy mi fene című írásotokban temetitek ti is rendesen az Alfát meg az új modelleket, pedig még a Giulietta ki sem jött a MiTo-ról meg még nincsenek olyan tapasztalatok ami alapján ítélkezni lehetne.......én mást vártam volna egy Alfás közösségi oldal vezetőitől Alfa témában.
Szerintem ezt a Qrva nyavalygást is be kéne fejezni, hogy már nincs hátul kaparós Alfa, mert nehogy már a hajtás helye mondja ki, hogy ez Alfa az meg utánzat......
Senkinek sincs már igazán ütős modellje, mindenki "lágyabb" verziókat gyárt.
Aki igazán Alfás az most is talál magának Alfát.......
Szerintem ezt a Qrva nyavalygást is be kéne fejezni, hogy már nincs hátul kaparós Alfa, mert nehogy már a hajtás helye mondja ki, hogy ez Alfa az meg utánzat......
Senkinek sincs már igazán ütős modellje, mindenki "lágyabb" verziókat gyárt.
Aki igazán Alfás az most is talál magának Alfát.......
GEORGE2010-09-14 10:26:55 // 1852
Igen az ilyen cikk íróknak köszönhet a Fiat és az Alfa sok -sok mínusz vevőt....
Hol ott a sz@ros góf egy picit sem másabb.......
Hol ott a sz@ros góf egy picit sem másabb.......
Sporter2010-09-14 10:26:30 // 1851
Én nem azt mondtam h rosszabbak, csak h más a filozófia.
Sporter2010-09-14 10:25:31 // 1850
Sajnos így van. Egyébként csak azokat sajnálom, akiknek fingjuk nincs milyen autót vegyenek és lövésük sincs róla mi fán terem az autó, és az cikkeket olvasva döntenek, hogy húúúú nekem egy fauvéé kell, mert bár szép az Alfa is de abba nagyobb rés a műanyagok között az utastérben....aztat mondják.
GEORGE2010-09-14 10:22:53 // 1849
Én örülők neki, hogy a mai Alfák technikai színvonala jobb mint 40 -30 évvel ezelőtti Alfáké.
Meg úgy általában mindben jobbak a mai Alfák, hisz a 40-30 év alatt azért fejlődtek sokat :-)
Meg úgy általában mindben jobbak a mai Alfák, hisz a 40-30 év alatt azért fejlődtek sokat :-)
GEORGE2010-09-14 10:19:42 // 1848
A vélemény szabad, de miért nem a valós tény van leírva?????
Miért az újságíró magán véleménye a döntő, a valósággal szemben, vagy miért az amit megkövetelnek tőlük, jelen esetben az, hogy egy Olaszról nem szabad jókat írni...
Azért lássuk már be, hogy egy Olaszról sem írnak tényszerűen, mind valamiért nem jó, bezzeg egy góf az maga a megtestesült tökély......még el is hinném, ha nem vezettem volna góf 1-2-3-4-et ( és nem két kört mentem velük a ház körül )
Én úgy látom, hogy már nincs hiteles újságírás és nem csak az autós témában, hanem bármi másban sem.....örülök, hogy ilyen újságírók vannak :-(
Miért az újságíró magán véleménye a döntő, a valósággal szemben, vagy miért az amit megkövetelnek tőlük, jelen esetben az, hogy egy Olaszról nem szabad jókat írni...
Azért lássuk már be, hogy egy Olaszról sem írnak tényszerűen, mind valamiért nem jó, bezzeg egy góf az maga a megtestesült tökély......még el is hinném, ha nem vezettem volna góf 1-2-3-4-et ( és nem két kört mentem velük a ház körül )
Én úgy látom, hogy már nincs hiteles újságírás és nem csak az autós témában, hanem bármi másban sem.....örülök, hogy ilyen újságírók vannak :-(
GEORGE2010-09-14 10:14:36 // 1847
Nagyon egyszerű a dolog.
Nálunk a német autókat kell kiemelni...hisz feléjük "nyalunk" no meg több társaságnak német eredetű tulajdonosai vannak.
Szóval ezért van az ,hogy egy góf 5 10,2 alatt gyorsuló modellje sportos, míg az Alfa Brera 8,2 alatt gyorsuló verziója meg átlagos....vagy még sorolhatnám.
Hiába jó egy olasz autó, azt nem szabad leírni, illetve ha jót is írnak akkor valami mást kiemelnek rosszként.....lényeg az, hogy ne üsse meg a német autókat a teszt végeredménye.
Ebből volt is balhé németeknél mikor a Giulietta, bmw1, audi3-as össze mérték.
jobb volt az Alfa, de végeredményben még sem az nyert.
És akkor a németek egymásnak estek Olasz / Német pártiak és ott is leírták, hogy hiába jobb mindenben az Alfa nem lehet első...stb stb anyázásig elmentek a témában a fórumozók.
Azt is írták, hogy sokszor direkt nem rakják be a közös tesztbe az Alfát, hanem 4-5 oldallal hátrébb külön cikk van róla, amiben jókat írnak végig, ha viszont összehasonlításba tennék akkor jó helyen szerepelne, de ugye ez a németeknél nem lehet, hisz németnek kell nyernie.
Ez van......
Nálunk a német autókat kell kiemelni...hisz feléjük "nyalunk" no meg több társaságnak német eredetű tulajdonosai vannak.
Szóval ezért van az ,hogy egy góf 5 10,2 alatt gyorsuló modellje sportos, míg az Alfa Brera 8,2 alatt gyorsuló verziója meg átlagos....vagy még sorolhatnám.
Hiába jó egy olasz autó, azt nem szabad leírni, illetve ha jót is írnak akkor valami mást kiemelnek rosszként.....lényeg az, hogy ne üsse meg a német autókat a teszt végeredménye.
Ebből volt is balhé németeknél mikor a Giulietta, bmw1, audi3-as össze mérték.
jobb volt az Alfa, de végeredményben még sem az nyert.
És akkor a németek egymásnak estek Olasz / Német pártiak és ott is leírták, hogy hiába jobb mindenben az Alfa nem lehet első...stb stb anyázásig elmentek a témában a fórumozók.
Azt is írták, hogy sokszor direkt nem rakják be a közös tesztbe az Alfát, hanem 4-5 oldallal hátrébb külön cikk van róla, amiben jókat írnak végig, ha viszont összehasonlításba tennék akkor jó helyen szerepelne, de ugye ez a németeknél nem lehet, hisz németnek kell nyernie.
Ez van......
Sporter2010-09-14 10:11:31 // 1846
Tény, h a mai Alfák nem ugyanazok mint 20-30-40 évvel ezelőtt....ezt el is lehet most olvasni a főoldalon található cikkben.....nekem csak annyi lenne a kérésem, h nézze már mindenki ugyanazzal a nagyítójával az autókat amikben ül, ha már ez a szakmája, és legyünk objektívek....változik a világ, együtt kell vele élni, nincs mese!
Tedi2010-09-14 10:04:18 // 1845
Elég szőrszál hasogató szerintem a cikk írója.
Nem akarom Vályi Pistát védeni, de ő még az alfabuzeránsok közé tartozik a TC-n belül, meg úgy egyébként is. Érti a csíziót, ott volt AlfaCityben is. Más kérdés, hogy neki szerintem a 75 után az Alfa már nem ugyanaz, de hát ez sem nóvum. Ettől még tudja, hogy mitől az Alfa az Alfa, a vélemény meg szabad.
Nem akarom Vályi Pistát védeni, de ő még az alfabuzeránsok közé tartozik a TC-n belül, meg úgy egyébként is. Érti a csíziót, ott volt AlfaCityben is. Más kérdés, hogy neki szerintem a 75 után az Alfa már nem ugyanaz, de hát ez sem nóvum. Ettől még tudja, hogy mitől az Alfa az Alfa, a vélemény meg szabad.
Sporter2010-09-14 09:56:46 // 1844
Elég szőrszál hasogató szerintem a cikk írója. De nem értem, miért csak az olasz autókkal ilyenek többen, a nem akarom minősíteni milyen újságírók között.
De pl. h ne menjek messzire, vmelyik nap olvastam az új Octavia RS tesztjét.....2.0 TSI motor, 200LE, DSG váltó....a váltón kívül semmi extra h úgy mondjam, mégis minden "hibát" elnéznek neki, pedig egy RS futóműve vagy a 200 lovas "sportmotorja" is jócskán elmarad pl. egy nem sportverziójú Alfával szemben. Legalábbis szerintem. Ráadásul csúnya is, pláne ez az új, azzal a nagy bamba orrával.
De akkor miért van egy Octavia RS az egekig istenítve???? Valaki mondja már meg nekem, legyek én is okosabb!
De pl. h ne menjek messzire, vmelyik nap olvastam az új Octavia RS tesztjét.....2.0 TSI motor, 200LE, DSG váltó....a váltón kívül semmi extra h úgy mondjam, mégis minden "hibát" elnéznek neki, pedig egy RS futóműve vagy a 200 lovas "sportmotorja" is jócskán elmarad pl. egy nem sportverziójú Alfával szemben. Legalábbis szerintem. Ráadásul csúnya is, pláne ez az új, azzal a nagy bamba orrával.
De akkor miért van egy Octavia RS az egekig istenítve???? Valaki mondja már meg nekem, legyek én is okosabb!
Somez2010-09-14 09:46:05 // 1843
Gyere ide takarodj! :-)
Tedi2010-09-14 09:36:21 // 1842
Nem azt mondtam, hogy minden megállapításával egyetértek. Azt írtam, hogy korrekt :)
ystuc2010-09-14 09:30:42 // 1841
Olyan a Giulietta, mint egy korabeli Seat? A Seatról is írtak olyat, hogy olyan, mint egy Alfa...? Ha nem, akkor azért nem, mert a VW csoport része és emiatt más a megítélése. Hát, meglátjuk, hogy mennyire lesz kelendő autó, szerintem van esélye.
tipoatti2010-09-14 09:28:34 // 1840
Abszolút rendben lévő cikk ez is.
Tedi2010-09-14 09:22:45 // 1839
Szerintem korrekt. Ízlések és pofonváglak :))
Somez2010-09-14 09:07:52 // 1838
Elég szar egy cikk volt. Abszolút negatív hangvételű. Ha egy Alfa nem egyedi, akkor az a baj. Ha pedig egyedi, akkor az a baj. Vicc, de tényleg.
Halesz2010-09-14 08:56:32 // 1837
Ez mekkora fricska a Totalcaros tesztben:
"Az Alfa száz éve az kérem nem semmilyen száz év. Itt már 1910-ben is kereke és motorja volt egy Alfának, nem a vasárnapi levest borsozták vele."
http://totalcar.hu/tesztek/2010/09/14/olasz_verda_magyar_dinnyek/
"Az Alfa száz éve az kérem nem semmilyen száz év. Itt már 1910-ben is kereke és motorja volt egy Alfának, nem a vasárnapi levest borsozták vele."
http://totalcar.hu/tesztek/2010/09/14/olasz_verda_magyar_dinnyek/
mesa2010-09-13 21:42:42 // 1835
Belga2010-09-13 20:05:47 // 1833
Belga2010-09-13 19:52:32 // 1832
Új motor és váltó a Párizsban:
The already extensive range of engines available for the Giulietta is complemented by the launch of a new 140 HP turbodiesel that records low emissions (only 119 g/km), low fuel consumption (4.5 litres/100 km over a combined cycle) and an outstandingtorque delivery (in Dynamic 350 Nm at just 1750 rpm). A versatile engine well-suited to the needs of fleets and private users.
The second new product is a dry twin clutch automatic transmission which guarantees driving comfort and a sporty feeling well above those offeredby conventional automatic transmissions, but also improved efficiency and lower consumption levels. The Alfa TCT will be combined with a petrol version (170 HP 1.4 MultiAir present on the stand) and later alsowith a diesel version (170 HP 2.0 JTDM)
The already extensive range of engines available for the Giulietta is complemented by the launch of a new 140 HP turbodiesel that records low emissions (only 119 g/km), low fuel consumption (4.5 litres/100 km over a combined cycle) and an outstandingtorque delivery (in Dynamic 350 Nm at just 1750 rpm). A versatile engine well-suited to the needs of fleets and private users.
The second new product is a dry twin clutch automatic transmission which guarantees driving comfort and a sporty feeling well above those offeredby conventional automatic transmissions, but also improved efficiency and lower consumption levels. The Alfa TCT will be combined with a petrol version (170 HP 1.4 MultiAir present on the stand) and later alsowith a diesel version (170 HP 2.0 JTDM)
Kazes☻2010-09-12 20:08:25 // 1829
Nos, hát kedves cartársak, ma végre eljött a napja, hogy személyesen találkoztam Juliskával és testközelből érzékelhettem minden porcikáját! Sőt, mindjárt kettővel, egy 1,4TB és egy 1,6JTDm szépséggel a Budaörsi szalonban.
Nem is tudom mit írjak az autó(k)ról, csak ömlengeni tudnék és az igen tetsző fordulattal élnék, kikölcsönözve a Cars-ból, hogyaszongya: "KELL IMÁÁÁD"!!! :DDD
Jelentem az okosoknak, hogy a szalon is 'pöpec' és a munkatársak is nagyon kedvesek voltak! :)
Nem is tudom mit írjak az autó(k)ról, csak ömlengeni tudnék és az igen tetsző fordulattal élnék, kikölcsönözve a Cars-ból, hogyaszongya: "KELL IMÁÁÁD"!!! :DDD
Jelentem az okosoknak, hogy a szalon is 'pöpec' és a munkatársak is nagyon kedvesek voltak! :)
Szilárd2010-09-12 18:01:02 // 1828
Hívott is köszönöm,de sajna már nem értem volna oda 14.30-ig.
Jövőhéten megpróbálok valamelyik nap bemenni hozzátok!
Jövőhéten megpróbálok valamelyik nap bemenni hozzátok!
admirális2010-09-12 12:15:09 // 1827
Bocsánat, ezt nem kellett volna írni, mert félreérthető és nem volt vicces. Nem volt baj az autó stabilitásával!
admirális2010-09-12 12:06:46 // 1826
80-nál már repültünk:)
Rohodi Mihály2010-09-12 11:58:41 // 1825
Hát a tegnapi szutyok időben a 10centis pocsolyáknál tényleg nem nagyon lehetett kihasználni a DNA-t :-). Illetve ha mondjuk 80-nal mentetek valamerre, ott már nincs szükség a Dynamic-ra, mert ott át sem tudod kapcsolni. A "gazdaságos" egyébként "All weather", ami "lágyabb", "nőiesebb" tapasztalhatóan is. Ezt szerintem nem sok alfás használja :-)
Igen, a Mito a 155LE.
Igen, a Mito a 155LE.
admirális2010-09-12 11:38:50 // 1824
Én is vigyáztam rá, mint a hímestojásra, csak kíváncsi lettem volna mit tud. Így nem sok különbséget éreztem az 1,6-hoz képes.
Poló2010-09-12 11:34:56 // 1823
Én tavalyelőtt próbáltam egy MiTo-t, a 155 lovast. N állásban kicsit lustának találtam az autót, nem reagált úgy a gázpedálra, ahogy én azt elvártam vagy megszoktam a 156-nál. Áttettem D-be, teljesen megváltozott az autó, ki sem vettem onnan, végig ott hagytam, Betonláb ült mellettem (klubos tesztvezetés volt), nem mondta semmire, hogy nincs most rá szükség, vagy ne tegyem, persze nem olyan dolgokat akartam csinálni az autóval, amivel tönkre lehet tenni.
admirális2010-09-12 11:29:14 // 1822
Sajnos tényleg a legrosszabb helyen van minden szempontból:(.
De ez a tegnapi MiTo a 150 LE volt, nem?
Sajnos a DNA-t csak annyira tudtam megtapasztalni, ahogy magyarázta a kísérőm, hogy ha gazdaságosra állítom, akkor gazdaságos üzemmódba kapcsol, ha sportosba, akkor sportosabb lesz a kocsi, de erre most nincs szükség.
De ez a tegnapi MiTo a 150 LE volt, nem?
Sajnos a DNA-t csak annyira tudtam megtapasztalni, ahogy magyarázta a kísérőm, hogy ha gazdaságosra állítom, akkor gazdaságos üzemmódba kapcsol, ha sportosba, akkor sportosabb lesz a kocsi, de erre most nincs szükség.
Rohodi Mihály2010-09-12 11:28:21 // 1821
Bocs, későn olvastam.. Értékesítő hívni fog, vagy gyere bármikor, hét közben is van tesztautónk. Ciao
Szilárd2010-09-12 10:02:22 // 1820
Szia!
Meddig vagytok ma nyitva?
Meddig vagytok ma nyitva?
Rohodi Mihály2010-09-12 09:33:06 // 1819
Igen, sajnos olyan széles a kátyú, hogy ha valamivel megjelöljük, nem tudunk behajtani a kapun :-( Azt már nem is mesélem, hogy ötször jelentettük be a közútkezelőnek (hiszen közúton van), majd valamikor óhajtanak jönni és javítani. Ha mi javítjuk, leb....sznak, hogy mit képzelünk, mi vagyunk a közútkezelő?! :-)
Egyébként szerintem a DNA gomb Dynamicját még a legkisebb 105LE-sben is nagyon jól érezni, igaz, hogy magas sebességtartományban, vagy nagy gáznál átkapcsolva nem tűnik fel annyira a különbség - de kb. 1500 km-t autóztam a miénkkel, és nekem nagyon tetszik. Szerintem senki nem mondaná meg, hogy a kicsi csak 105 LE, mert mellette 320 Nm, és azt 1750 fordulaton adja. Mellette fogyaszt 5,2-5,7 között, pedig a nyáron sokat csavarogtam vele mindenfelé :-)
Tükrök mérete: igen, a régebbi alfákhoz képest nagyok, de ez az új EU szabványok miatt van így (pl. a Pandák és az Y-ok is így jártak: az autók nem változtak, de a tükör teljesen más már, mint egy évvel ezelőtt - a holtterük pedig jóval kisebb, mint a régebbieké).
Egyébként szerintem a DNA gomb Dynamicját még a legkisebb 105LE-sben is nagyon jól érezni, igaz, hogy magas sebességtartományban, vagy nagy gáznál átkapcsolva nem tűnik fel annyira a különbség - de kb. 1500 km-t autóztam a miénkkel, és nekem nagyon tetszik. Szerintem senki nem mondaná meg, hogy a kicsi csak 105 LE, mert mellette 320 Nm, és azt 1750 fordulaton adja. Mellette fogyaszt 5,2-5,7 között, pedig a nyáron sokat csavarogtam vele mindenfelé :-)
Tükrök mérete: igen, a régebbi alfákhoz képest nagyok, de ez az új EU szabványok miatt van így (pl. a Pandák és az Y-ok is így jártak: az autók nem változtak, de a tükör teljesen más már, mint egy évvel ezelőtt - a holtterük pedig jóval kisebb, mint a régebbieké).
Szilárd2010-09-12 09:22:00 // 1818
Mivel ma már sokkal szebb az idő,így hamarosan elgurulok éa kipróbálom én is a Giulietta-t...
GEORGE2010-09-12 09:05:45 // 1817
A külsőt megítélni és véleményt alkotni róla nehéz dolog.
Nekem is, neked is más más jön be.
Így én a Giulietta esetében és óvatosan kezelem a formát.
Személy szerint nekem tetszik, igaz csinálhatták volna máshogy az elejét, de ettől függetlenül a teljes egészét nézve nekem bejön a Giulietta.
Nagyképűség ide, nagyképűség oda, ha lesz nekem, mindenképpen nagyobb motoros verzióval fog állni a ház előtt, így most borítékolom, hogy ilyen téren nem lesz gondom a Giuliettával....
A MiTo kontra 156-hoz annyit, hogy amikor megjelent a MiTo és mentem a 3 napos tesztvezetésre reggel úgy ültem bele, hogyha "jobblesz" a 156-tól akkor lecserélem rá. Az utazásaim 80% egyedül teszem meg a 156al, így miért ne lenne jó egy kisebb verda....
Elöl a térkínálat és a komfort simán meg van a 156-hoz képest. Jól is szalad az 1,4 TBi-vel. Engem akkor a lényegesen magasabb "utazó" fogyasztás fogott vissza, hogy lecseréljem. Nem akarok újabb vitát kezdeni erről csak azért írtam le, mert nekem akkor az volt a fő érv a MiTo ellen.....
Amúgy pedig, igen is rendben van a MiTo, kategóriájában.
Nekem is, neked is más más jön be.
Így én a Giulietta esetében és óvatosan kezelem a formát.
Személy szerint nekem tetszik, igaz csinálhatták volna máshogy az elejét, de ettől függetlenül a teljes egészét nézve nekem bejön a Giulietta.
Nagyképűség ide, nagyképűség oda, ha lesz nekem, mindenképpen nagyobb motoros verzióval fog állni a ház előtt, így most borítékolom, hogy ilyen téren nem lesz gondom a Giuliettával....
A MiTo kontra 156-hoz annyit, hogy amikor megjelent a MiTo és mentem a 3 napos tesztvezetésre reggel úgy ültem bele, hogyha "jobblesz" a 156-tól akkor lecserélem rá. Az utazásaim 80% egyedül teszem meg a 156al, így miért ne lenne jó egy kisebb verda....
Elöl a térkínálat és a komfort simán meg van a 156-hoz képest. Jól is szalad az 1,4 TBi-vel. Engem akkor a lényegesen magasabb "utazó" fogyasztás fogott vissza, hogy lecseréljem. Nem akarok újabb vitát kezdeni erről csak azért írtam le, mert nekem akkor az volt a fő érv a MiTo ellen.....
Amúgy pedig, igen is rendben van a MiTo, kategóriájában.
admirális2010-09-12 08:53:54 // 1816
Ehhez azért nem tudok hozzászólni, mert Giuliettát nem próbáltam, csak a MiTo-t, de tök komolyan mondom hogy közel olyan jó volt mint a 156, esetleg ha jobb volt nála, annyival csak hogy azt az előnyt nem tudtam megérezni a teszt során. Persze lehet hogy az is eredmény ebben, hogy 2010-ben már tudnak olyan kisautót gyártani, mint amilyen közepeset gyártottak 1998-ban. De ez a műanyag kilincs kiakasztó a MiTo-ban. A Giu-t egyébként én is majd erősebb motorral akarom kipróbálni. Most beértem azzal hogy megnézhettem. Legalább nem csalódtam benne, mert tény és való hogy az elejét szépen megcsinálták, más kérdés hogy egy lapos, hegyes orrú ék alakú forma nálam nagyobbat üt.
GEORGE2010-09-12 08:42:20 // 1815
Van benne valami, hogy mindenki a saját autójához méri az új modellt.....
De mindenféle bántást félretéve, az anno imádott 155-höz képest biztosan kijelenthetem, hogy jobb a Giulietta.
Mind futóműben, mind a motorok adta teljesítményben.
Abban is biztos vagyok, hogy bármely Jávorszarvas vagy egyéb kikerülési tesztekben elvérezne a 155-ös a Giuliettával szemben.
Most nem a 155-öt gyalázom, hanem összevettem egy volt típusomat az újjal.
A 155-ös egy szép karakteres forma volt megjelenésekor és még ma is jól néz ki.
De bizony eljárt felette az idő, 92 nem most volt.
Azért még is csak 2010-e tírunk autós világban a 18 év nagyon nagy idő. szerintem egyik régebbi Alfa sem tud többet a Giuliettától, max a régi szép időket visszasírva még erősen él bennünk a régi Alfánk által adott emlék.
Szerintem 10en év múlva pont így fogunk vissza emlékezni a Giuliettára......
Én már kergetőztem Giuliettával pályán és bizony mikor "rámlövöldözött" a fénykürttel, "hogyengedjmertjövők" nem maradt el látványban más Alfától.
De mindenféle bántást félretéve, az anno imádott 155-höz képest biztosan kijelenthetem, hogy jobb a Giulietta.
Mind futóműben, mind a motorok adta teljesítményben.
Abban is biztos vagyok, hogy bármely Jávorszarvas vagy egyéb kikerülési tesztekben elvérezne a 155-ös a Giuliettával szemben.
Most nem a 155-öt gyalázom, hanem összevettem egy volt típusomat az újjal.
A 155-ös egy szép karakteres forma volt megjelenésekor és még ma is jól néz ki.
De bizony eljárt felette az idő, 92 nem most volt.
Azért még is csak 2010-e tírunk autós világban a 18 év nagyon nagy idő. szerintem egyik régebbi Alfa sem tud többet a Giuliettától, max a régi szép időket visszasírva még erősen él bennünk a régi Alfánk által adott emlék.
Szerintem 10en év múlva pont így fogunk vissza emlékezni a Giuliettára......
Én már kergetőztem Giuliettával pályán és bizony mikor "rámlövöldözött" a fénykürttel, "hogyengedjmertjövők" nem maradt el látványban más Alfától.
GEORGE2010-09-12 08:29:17 // 1814
Az eddigi tesztekből kiindulva, mindenki "elélvezett" a Giulietta futóművétől.
Nekem volt 155-146 és most 156-om. A159-es torony magasan lepipálja mindhárom futóművét, a Giuliette meg csak jobb lehet......
Szerintem a Giuliettával nincs semmi baj, 2010-ben ilyen egy Alfa Romeo.
Az összes többi márkánál észrevehető, hogy az addig megszokott jellemzők finomodnak "apiaciigényhez igazodnak" a Hondások szerint az új civic type R-ről le kéne szedni a Type R táblát......
Szóval ha mondjuk 10 év múlva csak villanymotoros autók lesznek akkor az akkori Alfa Romeo már nem Alfa lesz???
Nekem volt 155-146 és most 156-om. A159-es torony magasan lepipálja mindhárom futóművét, a Giuliette meg csak jobb lehet......
Szerintem a Giuliettával nincs semmi baj, 2010-ben ilyen egy Alfa Romeo.
Az összes többi márkánál észrevehető, hogy az addig megszokott jellemzők finomodnak "apiaciigényhez igazodnak" a Hondások szerint az új civic type R-ről le kéne szedni a Type R táblát......
Szóval ha mondjuk 10 év múlva csak villanymotoros autók lesznek akkor az akkori Alfa Romeo már nem Alfa lesz???
admirális2010-09-12 08:28:55 // 1813
Ez azért lehet, mert mindenki a saját autójához hasonlítja, annál jobbat meg még azóta sem gyártottak, annak ellenére is, hogy az régi:). És az olyan őrültek, mint én összevetik a MiTo-t a 156-osukkal, ami között 2 kategória különbség van. Ez is valahol benne van.
De szerintem a legtöbben nem mondják azt, hogy ez így jó, vagy rossz. Számomra a mai újaútó kínálatban az Alfák a legvonzóbbak, de hiányzik belőlük az a karakter, ami régen még a 156-os idején megvolt bennük. Az a huncutság, vagy a karakter, amitől még az 1,6-osból is kinézted a 200 lóerőt mert amilyen nagyot szólt 1997-ben a 156os megjelenése, az sem összemérhető a Giuliettáéval.
Azért valljuk be, nem csak az Alfa hanem minden új autó egyre bonyolultabb a környezetvédelem miatt és olyan alkatrészek, amikből az EURO2-ben egy volt és az az egy kergette az őrületbe az autó gazdáját, most már van három, plusz még hozzá jöttek olyanok amikről régen nem is hallottunk, mert nem létezett (DPF). Annó a 156-ot is fikázták a maga idejében az elektronikája és a TS vezmód miatt, ma meg már mindenki arról álmodik hogy csak hasonlóan problémamentes autót tudnának előállítani. Tehát mindig az előző szarra vágyik az ember, mert az új túl drága nekik és túl sűrűn látják benne a sárga motor kontroll lámpát világítani a műszerfalon.
De szerintem a legtöbben nem mondják azt, hogy ez így jó, vagy rossz. Számomra a mai újaútó kínálatban az Alfák a legvonzóbbak, de hiányzik belőlük az a karakter, ami régen még a 156-os idején megvolt bennük. Az a huncutság, vagy a karakter, amitől még az 1,6-osból is kinézted a 200 lóerőt mert amilyen nagyot szólt 1997-ben a 156os megjelenése, az sem összemérhető a Giuliettáéval.
Azért valljuk be, nem csak az Alfa hanem minden új autó egyre bonyolultabb a környezetvédelem miatt és olyan alkatrészek, amikből az EURO2-ben egy volt és az az egy kergette az őrületbe az autó gazdáját, most már van három, plusz még hozzá jöttek olyanok amikről régen nem is hallottunk, mert nem létezett (DPF). Annó a 156-ot is fikázták a maga idejében az elektronikája és a TS vezmód miatt, ma meg már mindenki arról álmodik hogy csak hasonlóan problémamentes autót tudnának előállítani. Tehát mindig az előző szarra vágyik az ember, mert az új túl drága nekik és túl sűrűn látják benne a sárga motor kontroll lámpát világítani a műszerfalon.
GTPeti2010-09-12 05:44:40 // 1812
Akkor te a 3. kategóriába tartozol. :))
Tommi2010-09-12 00:42:11 // 1811
Csatlakozom George kolléga :)
Akiknek hátsókerekes Alfájuk van, azoknak az elsőkerekes (értsd: későbbi) szar.
Akiknek boxer Alfájuk van, azoknak a Twin Spark (értsd: későbbi) szar.
Akiknek Twin Spark Alfájuk van, azoknak a JTS (értsd: későbbi) szar.
És még sorolhatnám... Tessék már elfogadni, hogy az Alfa nehéz helyzetben van és olyan autót kell gyártani, amiből sokat el lehet adni. De teszem azt, ha gyártana az Alfa egy hátulkaparós, többszáz lóerős, V-motoros (esetleg turbós) modellt, rohannátok megvenni? Na ugye...
Akiknek hátsókerekes Alfájuk van, azoknak az elsőkerekes (értsd: későbbi) szar.
Akiknek boxer Alfájuk van, azoknak a Twin Spark (értsd: későbbi) szar.
Akiknek Twin Spark Alfájuk van, azoknak a JTS (értsd: későbbi) szar.
És még sorolhatnám... Tessék már elfogadni, hogy az Alfa nehéz helyzetben van és olyan autót kell gyártani, amiből sokat el lehet adni. De teszem azt, ha gyártana az Alfa egy hátulkaparós, többszáz lóerős, V-motoros (esetleg turbós) modellt, rohannátok megvenni? Na ugye...