valakinek egy giulietta felniszett?
eladó
99ezerFt
vadi új
7,5 x 18 zoll ET41
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00370/00370892t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00370/00370893t.jpg)
Ahogy nézegetem a videókat a TCT váltó sokkal gyorsabban vált. Váltás közben nem "áll" meg a mutató, szinte folyamatosan megy felfelé.
Ráadásul most olvasom a könyvében, hogy van rajtprogramja is...
En is ezt raktam 156ba.Jo volt a fenyereje csak 2honapra ra kieget a balos😟kicsereltem bekapcs nezem joerre kiment a jobbos is😂.De a normaltol tenyleg latvanyos a kulombseg.
Akkor ahogy gondoltam, nem rossz buli :-)
A TCT váltó milyen a hétköznapokban? Még sose volt két pedálos autóm és a
175lovas csak TCT-vel van.
ki nem hagynám :-)
jó, ahogy elöl és hátul is bejön a fény az üvegtetőn, nagyobb a térérzet, vidámabb a hangulat és a gyerek is élvezi :-)
és amikor süt a nap, még le is barnulok, ha teljesen kinyitom :-)
az Andrássy úton élvezet vele lassan átgurulni, ahogy felpillantva az ember látja a fák leveleit és a kék eget :-)
és jól kimegy a meleg, ha a napon álltál korábban :-)
egyébként kb 60-ig használható, nagyobb sebességnél nagy a szélzaj, amit pont a szélterelő okoz :-)
nekem bejött, de én elfogult vagyok :-)
Ha van valakinek Giuliettára eladó 17-es turbina felnije, esetleg nyári gumival, érdekelne a dolog
Milyen amúgy a napfénytető? Utoljára 25 éve volt az OFF-ban, eddig nem hiányzott. A Giuliettáé a képek alapján nagyon baba. Mennyire praktikus?
Az elmúlt évek megmutatták, hogy az Alfánál nincs mire várni. Az van, ami van. Lassan már semmi. Másfél éve várok a Giuliára, amit 2012-re ígértek. A legjobb esetben a jövő nyár végére lehetne átvenni egy valamilyet, azt is aranyáron. (Mert ugye még senki sem látta, a motorizáltságról nem is beszélve.)
Mire lesz - ha lesz egyáltalán - valami abból, amit 2016-ra ígérnek?
Gegee2015-09-15 19:52:29 //
6862
Jah, hogy azokra a gombokra gondolt! :) Az nekem is nagyon bejön. Tök jó retro cucc és nagyon jól néz ki.
pe-Ti2015-09-15 19:32:17 //
6861
Ciao!
Én úgy
olvastam, hogy 2016-ban jön az utód vagy facelift, drasztikus változással ezért javasoltam, hogy várj még egy kicsit ha nem sos az autócsere.
Egyetértek! Retró hangulat, nem hétköznapi kapcsolókkal, én is imádom!
Haddel2015-09-15 18:42:45 //
6859
Nagyon jó képek!
az alatta lévő gombsor nekem meg az egyik kedvencem. amikor kapcsolom maga a gyönyör. + nem sok gépben van ilyen
Gegee2015-09-15 16:56:49 //
6857
Sejtem mire gondolsz, viszont nekem van nav-om, így az a gombsor nálam nem szerepel, viszont a nav vezérlése szintén ott van megoldva, így lehet az sem tetszene neked. :)
Persze, hogy volt, csak pe-Ti jövőbelit emlegetett, amire érdemes várni.
Szerintem a régi rádió és az alatta lévő gombsor "eltűnése" sokat dobott a belső összhangon.
Gegee2015-09-15 16:38:27 //
6855
Pedig volt. :) Lényeg, hogy naprakészek azok a kereskedők. :D Scudetto változott kicsit kívülről és kb ennyi, beltérben pl a kormány lett más, ami nekem nagyon bejövős, alu betéten változtattak kicsit illetve a nav jött le a rádióegység helyére.. Ha ez nem az, akkor én vagyok a lüke és elnézést is kérek.
Beszéltem kereskedőkkel, ők nem tudnak ráncfelvarrásról. Az, hogy eltűnt bizonyos kombinációkból a manuális váltó az az euro6 következménye. Ennyi volt a ráncfelvarrás...
GTPeti2015-09-14 22:02:21 //
6853
Ha halogén, akkor OSRAM Nightbreaker Ultimate! Rendkívül jó izzó. Nekem 2+ éve van bent, ez eddig kb.10ekm éjszakai utat jelent. Sokkal jobb vele a megvilágítás. (Persze tiszta foncsor és/vagy lencse is kell a sikerhez.)
Én csak halogénról tudok mesélni. 46 után tiszta megváltás, hogy halogénnal is látni az éjszakában. A refis tippet majd kipróbálom :)
pe-Ti2015-09-14 21:05:03 //
6851
Ciao!
Nekem xenon van kanyarfénnyel, jobbos kanyarban rendszeresen villognak a szembejövők mert bevilágít a kanyarba pont oda ahol a szembejövő jön.... Egyébként én újkorában feljebb állítottam picit mert a gyári beállítás elég alacsony és nem én voltam az egyetlen. Öt év alatt viszont egyetlen izzóm sem égett ki :-) A xenonhoz jár a mosó is és ez is hasznos, nagyon jól letakarítja az egész lámpát.
"sajnos" csak xenon rapasztalatom van, az nagyon jó!!!! 😊
'''''2015-09-14 19:27:20 //
6848
Az asszonyéval ha refin megyek,nem villog senki,én meg pont jól látok akkor.Többiek?
Mennyire jók a Giulietta lámpái? Mennyire fontos a xenon bele?
GTPeti2015-09-12 14:59:19 //
6846
Ezek sajnos szét szoktak ugrani. Profibb megoldás egy ipari gömbfejjel helyettesíteni ezeket.
Szép autó, szép idő! Kocsimosás és a sztárfotók 😊
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00370/00370739t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00370/00370740t.jpg)
Na újra a pályán 10 perces szervíz yeah! 😉
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00370/00370728t.jpg)
pe-Ti2015-09-09 10:35:06 //
6842
Igen kimaradt a "már" szócska tehát már nincs manuális a QV-ben csak TCT. Nemrég cseréltem váltóolajat Castrolra de talán még rosszabb lett, akad, zajos a váltás, 1-2 hidegen küzdelem és ezen csak rontott a Sport shifter.... Lehet keresek egy bontott QV váltót csak az áttételek szerintem nem stimmelnek...
Lesz lehetőség 😊 egyébként én manuálom szuper. Tetszik. 😊
Gegee2015-09-08 20:54:12 //
6840
Van kézi váltóval, csak már aránylag régóta nem kapható csak TCT-vel. Tudom, hogy úgy értetted, hogy ma már csak TCT-s, de akinek nincs ez a típus az félre értheti. :) Egyébként én még most is azt mondom, hogy iszonyat jó a manuális váltója. Nekem bejön. Nem mondom azt, hogy akármikor váltok tökéletes. Fenét. Becsúsznak hibák, de a hibák okát legtöbb esetben én okozom. :) TCT-t egyébként kipróbálnám szívesen, ha lenne lehetőségem.
pe-Ti2015-09-08 20:41:48 //
6839
A QV sincs kéziváltóval egyébként nekem tetszik a TCT szívesen elcserélném az én pocsék manuál váltómra :-D
Mikorra várható? Nem csak a Mito-ról volt szó?
Amúgy csak furcsállom, hogy mi értelme van a dolognak. Tudtommal eredetileg volt 170 lovas kézi váltós is.
pe-Ti2015-09-08 20:26:16 //
6837
Ciao!
Szerintem ha hihetünk a kiszivárgó híreknek akkor jön az újabb ráncfelvarrás és akkor változnak a motor-váltó-felszereltség kombinációk én várnék a helyedben a vásárlással.
Meg tudná valaki mondani, hogy a 2.0 kormos a 17x lovas verzióból miért csak TCT-vel
létezik?
A nyomaték nem lehet gond, mindkét változat 320Nm-t tud. Sőt a kézi váltós 150 lovas dynamic-ben még többet is tud (380 vs 340 Nm).
Ha újra pályán leszek akkor beugrok! ;)
Szerdán jön a hatalmas összegü alkatrész.
szerintem pár száz Ft a márkában :-)
pe-Ti2015-09-06 21:16:57 //
6833
Pedig sima menetes nekem könnyen kitekerhető valószínű neked összerohadt....szerintem erőltesd egy kicsit, tekerd be ronggyal és vízpumpafogóval próbáld meg le kell jönnie!
Csak a botot. Nagyon nehéz tekerni (mindkét irányba) és nem akar megindulni.
pe-Ti2015-09-05 20:32:53 //
6831
Ciao!
Az egészet talpastul akarod kivenni vagy csak a "botot"? Mert az utóbbit csak simán letekered, menetes de a talpat a tetőkárpit alatt fogja egy nagy anya a hátsó-belső világítást kivéve hozzáférhető!
Kazes☻2015-09-04 21:07:55 //
6830
Ha nem tudsz bontani, szvsz menj be egy márka szervízbe, ott van... legalábbis kell lennie. Én az öreg '46omhoz is kaptam pl. motorháztető kitámasztó műanyag alkatrészeket. :)
Viszont segítsetek egy motohaztető tartó gumibakom eltünt...
Hol lehet ilyet beszerezni?
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00370/00370634t.jpg)
Az! És 8000 forintos tételről beszélunk...
Szerintem ez vicc!
Kazes☻2015-09-04 17:19:32 //
6827
Komoly... pff... : /
Bakker...azért nem semmi munkát végez a "suck"szerviz külföldön...
Megvan a váltó probléma oka!
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00370/00370632t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00370/00370633t.jpg)
Sziasztok,
Tudja valaki, hogy a tető antenna milyen módon vehető ki a helyéről? Hiába tekerem jobbra balra, meg sem mozdul!
Volt itt nemrég váltó téma. Na nálam is előjött!
Váltások 1-2 majd ment volna a 3,de egy reccs és maradt 2. Se ki se be. Marad kettö. Kuplunk kiemel de ennyi. Kuplung nélkül 1-2 között lazán mozog.
Mi mehetett el?
Sziasztok, nézegettem kicsit a technikai adatokat 1.4T-jet motoroknál.
Azért érdekessen alakulnak az adatok ha megnézitek és igazság szerint nem sok különbség van turbón és a nyomáson kívül...
Power: 105 & 120hp
Torque: 200Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: IHI Vl37
Full boost: 1bar@2000 rpm
Constant pressure:0.7bar
Pressure at revlimit:0.4bar
Revlimit: 6500 rpm
Power: 135hp (multiar)
Torque: 206Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: Garrett GT1438
Full boost: 1bar@1750 rpm
Constant pressure:0.7bar
Pressure at revlimit:0.4bar
Revlimit: 6500 rpm
Power: 155hp (multiar)
Torque: 240Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: IHI Vl38
Full boost: 1.3bar@2500 rpm
Constant pressure:0.9bar
Pressure at revlimit:0.6bar
Revlimit: 6500 rpm
Power: 170hp (multiar)
Torque: 250Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: Garrett GT1446
Full boost: 1.5bar@2500 rpm
Constant pressure:1.1bar
Pressure at revlimit:0.7bar
Revlimit: 6500 rpm
Power: 180hp (abarth multiar)
Torque: 290Nm
Capacity: 1368cc
bore x stroke: 72 x 84 (mm)
Compression ratio: 9.8:1
Turbocharger: Garrett GT1446
Full boost: 1.6bar@3100 rpm
Constant pressure:1.3bar
Pressure at revlimit:1bar
Revlimit: 6900 rpm
Gegee2015-08-28 19:19:54 //
6822
2950 kb a 130, 140-3100