Nekem meg 10.3.3 van.
Lenyeg, hogy akkor van valami bibi valamelyik rendszerben (uconnect v ios) es nem kell orokke perceket varnom mig csatlakozik Mediara :)
tamas9272017-10-29 15:39:02 // 9210
Piritu - 1.000.0002017-10-29 11:30:32 // 9209
Szerintem tökéletesen megfelel erre a feladatra.
Az árról nem igazából tudok nyilatkozni.
Az árról nem igazából tudok nyilatkozni.
mgeri762017-10-28 21:51:57 // 9208
Sziasztok!
Talaltam egy ilyet :
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=247642328&ambitAddress=42279%2C+Oberbarmen%2C+Wuppertal%2C+Nordrhein-Westfalen&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=900&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&pageNumber=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&userPosition=51.2965912%2C7.2409927&zipcodeRadius=50
Napi 60 Km futast nagyreszt palyan es evi kb 3, 4 alkalommal mennek vele haza es vissza Nemetböl. ez utobbi kb 2500 Km oda vissza.
A velemenyetekre lennek kivancsi. Szerintetek ez a jargany mennyire alkalmas erre a feladatra ? Ugyanakkor a hirdetett auto ar ertek aranya realis ? marmint amennyire azt par kepröl meglehet allapitani
elörre is köszi a valaszokat !
Akar privatba is az mgeri76@gmail.com cimre
Talaltam egy ilyet :
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=247642328&ambitAddress=42279%2C+Oberbarmen%2C+Wuppertal%2C+Nordrhein-Westfalen&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=900&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&pageNumber=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&userPosition=51.2965912%2C7.2409927&zipcodeRadius=50
Napi 60 Km futast nagyreszt palyan es evi kb 3, 4 alkalommal mennek vele haza es vissza Nemetböl. ez utobbi kb 2500 Km oda vissza.
A velemenyetekre lennek kivancsi. Szerintetek ez a jargany mennyire alkalmas erre a feladatra ? Ugyanakkor a hirdetett auto ar ertek aranya realis ? marmint amennyire azt par kepröl meglehet allapitani
elörre is köszi a valaszokat !
Akar privatba is az mgeri76@gmail.com cimre
imi 592017-10-28 21:40:52 // 9207
Ha inkább városban használod, akkor mindenképpen benzinest vegyél. Az 1.4 Tbi 120 LE-vel a legjobb választás. Ennél jól eltalálták a köbcenti és a lóerő arányát. Itt nehéz széthajtani a motort, de mégis iszonyatosan húz. Ez egy vélemény egy ilyen autó tulajdonosától.
imi 592017-10-28 21:33:25 // 9206
Ezt azért én egy kicsit soknak találom. Mi is voltunk nyáron Olaszországban, Gráz, hegyek, telepakolva,sebességgel nem finomkodva, klímával, bár csak 2 személlyel 6,5 l. De ez is egy adat.
imi 592017-10-28 21:28:34 // 9205
Ha valaki igényes az autójára, akkor "átül" a combtámaszon. De ha az a valaki 100 kg, akkor ez nehéz.
poteka2017-10-28 18:59:52 // 9204
Az a furcsa, hogy a hátsóablak-fűtés egyik kábelén sem sikerült azt mérni, amit kéne.
Az ablak két sarkán a két csúszósarun bemenő vezetékből az egyik a plusz 12V, a másik pedig elvileg a test.
Ezek szerint az egyik kábelen (ha a másik mérőtüskét testre teszem) 12V-ot, a másikon pedig testet kéne találnom (szakadásvizsgálóval), de egyiket sem sikerült.
Szóval vagy mindkét vastag barna vezeték láthatatlanul elszakadt, vagy el sem jut ebbe az áramkörbe a kakaó.
Az ablak két sarkán a két csúszósarun bemenő vezetékből az egyik a plusz 12V, a másik pedig elvileg a test.
Ezek szerint az egyik kábelen (ha a másik mérőtüskét testre teszem) 12V-ot, a másikon pedig testet kéne találnom (szakadásvizsgálóval), de egyiket sem sikerült.
Szóval vagy mindkét vastag barna vezeték láthatatlanul elszakadt, vagy el sem jut ebbe az áramkörbe a kakaó.
pe-Ti2017-10-28 18:03:40 // 9203
Jól húzogasd-rángasd meg a vezetékeket egyenként mert tuti ott a bűnös! A műanyag vezeték burkolat egyben van csak a rézszál szakad meg és látszólag jónak tűnik csak áramot nem visz át....
pettinke2017-10-28 17:18:15 // 9202
ahhoz kéne egy Giulietta eLearn-t szerezni valahonnan :-(
poteka2017-10-28 17:02:11 // 9201
Köszönöm! A relét még megnézem. Gondolom valamelyik biztosítéktáblán kellene lennie, nem? Relé-diagramot viszont nem találok sehol.
pettinke2017-10-28 16:35:30 // 9200
a koax kábel meg a dobozka az azért van, mert az ablakfűtés fém mintázata egyben antenna is. (a 2-3 Volt-ot azért méred, mert a digitális voltméter túl érzékeny, túl nagy a bemeneti ellenállása és minden szart összeszed az éterből)
a hátsó ablak fűtésnek elvileg kéne legyen külön reléje, azt meg kéne még keresni.
a hátsó ablak fűtésnek elvileg kéne legyen külön reléje, azt meg kéne még keresni.
poteka2017-10-28 15:41:10 // 9199
Lebontottam a csomagtérajtó összes burkolatát és kibontottam a kábeleket mindkét oldalon. Nem találtam szakadást, sérülést, nagyobb repedést, igaz, teljesen nem tekertem le az összes szigetelést, csak a zsanér környékén. A jobb és bal oldalon is a barna vastag drót az ablakfűtés (2010-es a gép).
Rámértem az ablakfűtés kivezetéseire, semmi feszültséget nem találtam, sem átfolyó áramot nem mértem. Ha lehúzom egyik vagy másik csúszósarut az ablakról, akkor 2-3 Voltot mérek, ha mindkettőt, akkor a két kábelvég között ugyanennyit. Gondolom 12-13V-nak kéne lennie, ha belegondolok, tegnap is azt láttam, hogy nagyon halvány csíkot csinál a párás ablakon, de itt megáll.
Van egy érzékelőnek tűnő dobozka az ablak jobb felső sarkában, ami nem tudom, mit csinál, de van neki egy kis kábeles csatlakozója az ablakra. Ennek csatlakozóit lehúzva sincs változás. A kábelköteg felé innen egy kétpólusú koaxális kábel megy. A kis doboz burkolatát levéve semmi rendellenességet nem látok, igaz, hogy a nagyrésze SMD-alkatrész és egy picike tekercs.
Biztosíték rendben van (30 amperes elöl a motortérben F20 név alatt), a kapcsoló kapcsol és működik mert tükörfűtés van (egy kapcsolón de külön biztosítékon vannak).
Ebből autóvillamosság szerelő lesz, hacsak nincs valakinek ötlete. Ezt a 3V-ot nem értem egyáltalán.
Rámértem az ablakfűtés kivezetéseire, semmi feszültséget nem találtam, sem átfolyó áramot nem mértem. Ha lehúzom egyik vagy másik csúszósarut az ablakról, akkor 2-3 Voltot mérek, ha mindkettőt, akkor a két kábelvég között ugyanennyit. Gondolom 12-13V-nak kéne lennie, ha belegondolok, tegnap is azt láttam, hogy nagyon halvány csíkot csinál a párás ablakon, de itt megáll.
Van egy érzékelőnek tűnő dobozka az ablak jobb felső sarkában, ami nem tudom, mit csinál, de van neki egy kis kábeles csatlakozója az ablakra. Ennek csatlakozóit lehúzva sincs változás. A kábelköteg felé innen egy kétpólusú koaxális kábel megy. A kis doboz burkolatát levéve semmi rendellenességet nem látok, igaz, hogy a nagyrésze SMD-alkatrész és egy picike tekercs.
Biztosíték rendben van (30 amperes elöl a motortérben F20 név alatt), a kapcsoló kapcsol és működik mert tükörfűtés van (egy kapcsolón de külön biztosítékon vannak).
Ebből autóvillamosság szerelő lesz, hacsak nincs valakinek ötlete. Ezt a 3V-ot nem értem egyáltalán.
Steewy22017-10-28 15:22:19 // 9198
nekem szintén és csak amiotta a iOS 11 van elotte nem volt ugyhogy várni kell tuti javitják
István0022017-10-28 13:24:06 // 9196
Milyen telefon? Androidnál segít ha a párosított eszközöknék az info ikonka bökve manuális megadod, hogy média audio. Elvileg csak egyszer kell, utána mindig gyors lesz.
hering*dani2017-10-28 13:07:14 // 9195
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy új auto vásárlása esetén a Giuliettara is van kedvező hitel lehetőség mint pl a Renaultnál tudok ilyenről, hogy nagyon minimális a kamat. Ahogy néztem 2 m Ft kezdővel el lehetne hozni , vagy nem igy van? Nem volt még uj autom. Vannak ezek az akciós modellek 5 millió pár száz...azokra még milyen egyéb költségek jönnek rá?
tamas9272017-10-28 11:14:12 // 9194
Okes, koszi. Akkor eleg neki az 1-2 perc.
Lassan 1 honapja van meg a jargany, igy nyaron meg nem hideg inditoztam, de Bravo II t-jet-nel megvartam mindig mig a szivato visszevegye a fordulatot.
Egy kovi kerdes hirtelen felmerult bennem.
Nem tudom kinek van uconnect fejegysege...az a 'problemam', hogy mikor beulok a kocsiba, kb 10 masodpercre ra meg is jelenik, hogy a telefonommal osszekapcsolodott. A 'phone'-ban minden oke, tudok telefonalni stb, viszont 'media'-ban kell neki 1-2 perc is, hogy racsatlakozzon.
Valaki tapasztalt mar ilyet? Vagy baratkozzak meg ezzel, h nem megy azonnal a muzik telorol? :-)
Lassan 1 honapja van meg a jargany, igy nyaron meg nem hideg inditoztam, de Bravo II t-jet-nel megvartam mindig mig a szivato visszevegye a fordulatot.
Egy kovi kerdes hirtelen felmerult bennem.
Nem tudom kinek van uconnect fejegysege...az a 'problemam', hogy mikor beulok a kocsiba, kb 10 masodpercre ra meg is jelenik, hogy a telefonommal osszekapcsolodott. A 'phone'-ban minden oke, tudok telefonalni stb, viszont 'media'-ban kell neki 1-2 perc is, hogy racsatlakozzon.
Valaki tapasztalt mar ilyet? Vagy baratkozzak meg ezzel, h nem megy azonnal a muzik telorol? :-)
Timpiri2017-10-27 21:56:29 // 9193
Köszönöm :-)
pe-Ti2017-10-27 21:12:53 // 9191
Ciao!
Bal oldal...tapasztalat.
Bal oldal...tapasztalat.
poteka2017-10-27 20:27:30 // 9190
Jó estét mindenkinek!
Ha nem megy a hátsóablak-fűtésem (kapcsoló ledje világít, csak nem fűt) és a hátsó ablaktörlőt alapállapotba visszahúzó relé sem jó (kikapcsolás után párat töröl, aztán megáll valahol, de mindig máshol), az melyik kábelköteg lehet? A jobb- vagy a bal oldali zsanér mellett futó vezetékek?
Ha jól látom, mindkét kötegben az összes kábel papucsolva van az átvezetés előtt és után is, legalábbis az alkatrészként vásárolható kábelköteg ilyen. A forrasztás nem jelent gondot, csak jobb lenne rögtön a hibás köteget megtámadni.
Ha nem megy a hátsóablak-fűtésem (kapcsoló ledje világít, csak nem fűt) és a hátsó ablaktörlőt alapállapotba visszahúzó relé sem jó (kikapcsolás után párat töröl, aztán megáll valahol, de mindig máshol), az melyik kábelköteg lehet? A jobb- vagy a bal oldali zsanér mellett futó vezetékek?
Ha jól látom, mindkét kötegben az összes kábel papucsolva van az átvezetés előtt és után is, legalábbis az alkatrészként vásárolható kábelköteg ilyen. A forrasztás nem jelent gondot, csak jobb lenne rögtön a hibás köteget megtámadni.
Jimmi T.2017-10-27 16:52:16 // 9189
30 sec. járatás állóhelyben , utána 1500-2500 rpm. között megmelegítem kigyorsítás menőzés nélkül :-) . nekem télen - nyáron kinn áll. a munkahelyem csak 1,5 km , így ha mínuszok vannak a szomszéd faluig is elmegyek , rászánok plusz tíz percet . persze ha tudom hogy szükségem lesz a járgányra . ha nem akkor inkább gyaloglok
petbalog2017-10-27 15:38:11 // 9188
Egyetértek, én az 1.4 MA-rel is hasonlóképp vagyok. Melegben nekem is csak bekötés, zeneváltás, telefon kirakása volt kb, ilyen hidegebbekben már azért 60-90 másodpercet inkább megvárok, a biztonság kedvéért, addig az olajnyomás szerintem fel tud épülni, utána pedig csak óvatosan, kis gázpedál állásokkal 1500-3000 között maximum, tehát se alá, se fölé és odáig is csak óvatos gázzal.
poteka2017-10-27 12:27:53 // 9187
Előrebocsátom, hogy nem vagyok szerelő, csak érdekel az ilyesmi és kevésbé bonyolult járműveimet szoktam tákolni/karbantartani a garázsban.
Szerintem a hidegindítás utáni elindulás függ a külső hőmérséklettől. +30 fokban nyáron én megvárom, hogy egyenletesen járjon a motor, de azt nem feltétlenül, hogy már visszaejtse a fordulatot a "szivató". Ez arra elég, hogy bekössem magam, a feleségem után hátratoljam az ülést, igazítsak a belső tükrön és mondjuk átkapcsoljam a rádiót. Ezalatt kialakul az olajnyomás, eljut mindenhová az olaj. Hidegebb időben már azelőtt beindítom, hogy a gyereket bekötném hátra az ülésébe.
Télen -10-ben beindítom az autót és akkor is várok egy kicsit, ha nem kell jeget/havat/bármit takarítani róla. Ilyenkor meg szoktam várni, hogy visszaejtse az alapjáratot.
Mondjuk én hegyen lakom és jellemzően hegynek felfelé indulunk az autóval, szóval nem szeretném hideg motorral nagyon tiporni. Ha valaki az első pár km-t sík terepen, visszafogott tempóval tudja abszolválni, akkor még annyi sem kell, mint amit én csinálok.
Tudom, hogy sok szakember szerint a modern motorokat már nem kell álló helyzetben melegíteni, de ettől még én a Giu QV-nál azt érzem, hogy hidegen sem a fordulatot, sem a nyomatékot nem szereti. Vagy csak én nem szeretem ilyenkor taposni :).
Szerintem a hidegindítás utáni elindulás függ a külső hőmérséklettől. +30 fokban nyáron én megvárom, hogy egyenletesen járjon a motor, de azt nem feltétlenül, hogy már visszaejtse a fordulatot a "szivató". Ez arra elég, hogy bekössem magam, a feleségem után hátratoljam az ülést, igazítsak a belső tükrön és mondjuk átkapcsoljam a rádiót. Ezalatt kialakul az olajnyomás, eljut mindenhová az olaj. Hidegebb időben már azelőtt beindítom, hogy a gyereket bekötném hátra az ülésébe.
Télen -10-ben beindítom az autót és akkor is várok egy kicsit, ha nem kell jeget/havat/bármit takarítani róla. Ilyenkor meg szoktam várni, hogy visszaejtse az alapjáratot.
Mondjuk én hegyen lakom és jellemzően hegynek felfelé indulunk az autóval, szóval nem szeretném hideg motorral nagyon tiporni. Ha valaki az első pár km-t sík terepen, visszafogott tempóval tudja abszolválni, akkor még annyi sem kell, mint amit én csinálok.
Tudom, hogy sok szakember szerint a modern motorokat már nem kell álló helyzetben melegíteni, de ettől még én a Giu QV-nál azt érzem, hogy hidegen sem a fordulatot, sem a nyomatékot nem szereti. Vagy csak én nem szeretem ilyenkor taposni :).
hg6idn2017-10-27 11:55:45 // 9186
Nézem azokat is:), csak csábító az 1,6-is, legalább is Bravoba szeretem. A GTV-mel megvagyok elégedve erő szempontjából:)
tamas9272017-10-27 11:48:48 // 9185
Ha mar hutestol beszelgettek, en a melegitesrol kerdeznek. Reggeli indulas elott mennyi ideig erdemes jaratni az autot? Kb 1-2 percet mindig hagyom, eleg annyi?
petbalog2017-10-27 09:52:29 // 9184
Hajszolni én sem semmiképp, leginkább első 10 km-en sem, mivel olajhőfok úgysincs, annak meg több idő kell bemelegedni, a vízhőfokot is csak tájékoztatás szinten értékelem én is, viszont annak tényleg megfelelő, szóval egyetértünk. :D
poteka2017-10-27 09:37:08 // 9183
Mondjuk nekem nincs start/stop a QV-n, de én is ezt hallottam vissza Alfánál dolgozó ismerőstől is. Azaz, hogy egy 200 fölötti autópályás tartós száguldás után a pálya melletti kútra beesve rögtön leállítani a motort ártalmas, de ha mondjuk hazaérsz a Balatonról, 70-80-as tempóval becsorogsz a bevezetőn, megfog 1-2 lámpa és aztán még a városban is közlekedsz egy kicsit, akkor van ideje visszahűlni a vörösizzásból.
Mondjuk a vízhőfok-mérő az inkább tájékoztatás, a szerelőm lemérte, hogy 75 és 100valahány fok között 90-et mutat a mutató, azaz biztosan nem lineárisan működik a kijelzés (a motorvezérlő nyilván pontos értékkel dolgozik). Hidegindítás után szoktam is látni, ahogy egyet-egyet ugrik a mutató felfelé, miközben melegszik. Úgyhogy nekem a vízhőfok-mérő inkább azt mutatja, hogy mikor érdemes rátenni a fűtést, de hajszolni nem kezdem még onnantól.
Igazából jó lenne egy olajhőmérő és gyanítom, a motor tudja is magáról, hogy hány fokos az olaj benne.
Mondjuk a vízhőfok-mérő az inkább tájékoztatás, a szerelőm lemérte, hogy 75 és 100valahány fok között 90-et mutat a mutató, azaz biztosan nem lineárisan működik a kijelzés (a motorvezérlő nyilván pontos értékkel dolgozik). Hidegindítás után szoktam is látni, ahogy egyet-egyet ugrik a mutató felfelé, miközben melegszik. Úgyhogy nekem a vízhőfok-mérő inkább azt mutatja, hogy mikor érdemes rátenni a fűtést, de hajszolni nem kezdem még onnantól.
Igazából jó lenne egy olajhőmérő és gyanítom, a motor tudja is magáról, hogy hány fokos az olaj benne.
petbalog2017-10-27 08:40:14 // 9182
Nekem az autószerelőm mondta nemrég, aki tényleg jó szerelő és igazán műszaki beállítottságú (tehát nem cseremester kontár, versenyautókat is épített már) illetve járt már több turbós autóval is, hogy igazából normál használatban nem fog olyan szinten felmelegedni az olaj/turbó, hogy számottevő legyen várni a leállítással. Persze, ha tempósabban mész, meghajtod, csapatod 5-10 percig, akkor már várni érdemes, de mondjuk egy szimpla tempomat 110-ezés után nem lesz semmi baja, ha leállítod. Másfelől én személy szerint nem tudom, hogy egy kulcsos leállítással egyenértékű-e a start/stopos leállítás ezeknél az autóknál, vagy a gyártóknak is eszébe jutott ez a kérdéskör. Fogyasztáskülönbségről nem tudok nyilatkozni az 1.4 MA-nál, mivel mióta megvan az autó, én használom is a start/stopot, egyedül mostanság kapcsolom ki indítás után városban néha, mert nekem már hajlamos volt jobb időben ilyen félmeleg állapotban is leállítani az autót, ezekben a 8-10 fokokban már inkább megvárom, hogy elérje a víz a 90-et és utána kapcsolom vissza csak a start/stopot.
Piritu - 1.000.0002017-10-26 22:25:37 // 9181
A jövő keddre bejelentkeztem a szakszervizbe. A bal oldali visszakapcsoló "fül" feladta a küzdelmet. Eddig ki-kihagyott, most nagyon ritkán működik. Kíváncsi leszek a diagnózisra, meg a megoldásra. Még egy hónapig garanciális.
Piritu - 1.000.0002017-10-26 22:20:41 // 9180
Ha erősebb autóra vágysz, akkor miért nem azokat nézegeted? :-)
A TS-t a más karakterisztikája miatt érzed gyengébbnek, hozzá képest a nagyot "toló" diesel erősebbnek tűnik.
A TS-t a más karakterisztikája miatt érzed gyengébbnek, hozzá képest a nagyot "toló" diesel erősebbnek tűnik.
hg6idn2017-10-26 20:31:51 // 9179
Sziasztok! Beköszönök ide, mivel ha sikeresek a terveim jővőre én is Giulietta tulaj leszek:)
Most az infó gyűjtés szakaszban vagyok: azt néztem, hazai kínálatban sok az 1,6 -os dízel. Mennyire dinamikus ezzel a motorral az autó? Céges Bravomba hasonló 1,6 dízel van, 90LE változat, nem túl rossz. Viszont párom 147 1,6 TS-ével nem szeretek hosszabb utakra menni, azt gyengének érzem... Na ilyen Alfát azért nem szeretnék:)
Ezt a motort érdemes optimalizálni ("chip")? Köszi, ha olvastad:)
Most az infó gyűjtés szakaszban vagyok: azt néztem, hazai kínálatban sok az 1,6 -os dízel. Mennyire dinamikus ezzel a motorral az autó? Céges Bravomba hasonló 1,6 dízel van, 90LE változat, nem túl rossz. Viszont párom 147 1,6 TS-ével nem szeretek hosszabb utakra menni, azt gyengének érzem... Na ilyen Alfát azért nem szeretnék:)
Ezt a motort érdemes optimalizálni ("chip")? Köszi, ha olvastad:)
Balázs156SW2017-10-26 17:24:17 // 9178
Nem igazán értem, hogy ha leállításnál szükséges várni pár percet, hogy a turbó visszahűljön, akkor pl. egy sorompónál, amikor forró a turbó miért jó ez? Nálam állandóan kikapcs.
lapisgergely942017-10-26 12:54:37 // 9177
Szia,
A start-stop tud azért jelentős(ebb...) üzemanyag mennyiséget megspórolni, ha főleg városi dugóban autózol huzamosabb ideig.
Egyébként ha az első generációs giuliettád van, akkor a középső aluminium kapcsolóknál lesz egy gomb ami felett két egymásba mutató kör alaku nyíl van, és középen meg talán egy S betű.
Ha az újabb fajta van, akkor pedig a váltó előtt van egy hasonló nyomógomb.
A start-stop tud azért jelentős(ebb...) üzemanyag mennyiséget megspórolni, ha főleg városi dugóban autózol huzamosabb ideig.
Egyébként ha az első generációs giuliettád van, akkor a középső aluminium kapcsolóknál lesz egy gomb ami felett két egymásba mutató kör alaku nyíl van, és középen meg talán egy S betű.
Ha az újabb fajta van, akkor pedig a váltó előtt van egy hasonló nyomógomb.
Timpiri2017-10-26 12:00:39 // 9176
Sziasztok!
Még "ismerkedős" szakaszban vagyok Julcsival,de szeretném megkérdezni,hogy a Start&stop rendszert ki lehet egyáltalán kapcsolni?! A korábbi Alfában ilyen nem volt,s nagyon nem tetszik ez még..... :-/
Őszintén mennyivel lesz gazdaságosabb ezzel a fogyyasztás?! Nem nagyon hiszem.
Légyszi válaszoljatok ;-)
Köszi!
Üdv.:
Timi
Még "ismerkedős" szakaszban vagyok Julcsival,de szeretném megkérdezni,hogy a Start&stop rendszert ki lehet egyáltalán kapcsolni?! A korábbi Alfában ilyen nem volt,s nagyon nem tetszik ez még..... :-/
Őszintén mennyivel lesz gazdaságosabb ezzel a fogyyasztás?! Nem nagyon hiszem.
Légyszi válaszoljatok ;-)
Köszi!
Üdv.:
Timi
G-MANN🍀2017-10-24 13:17:48 // 9175
az én pajzsomon sincs méhsejt, de alul a rácsok már a tiéden is azok :-) :-) :-)
poteka2017-10-23 21:11:03 // 9174
Köszönöm a tippet! Az ajtó alatti kifolyó rendben van, viszont némi szerencsével megtaláltam a problémát. Az ajtó alján a külső kéder fölött gyűlt össze a víz, ott a gumi már tulajdonképpen megfogta.
A fa, ami alatt állok, megfestette egy kicsit az esővizet és remekül látszott, hogy merre vezetett a víz útja. Az ajtózár fölötti kédergumi-szakasz elvált a kasztnitól és ott folyt be a víz, végigfolyt lefelé a sárvédő és az ajtó között, majd ott megfogta a kéder.
Nem tudom, hogy gyárilag milyennek kell itt lennie, de szerintem ha némi FBS-sel ott visszaállítom a légmentes zárást akkor a víz nem jut a kéderen belülre.
A fa, ami alatt állok, megfestette egy kicsit az esővizet és remekül látszott, hogy merre vezetett a víz útja. Az ajtózár fölötti kédergumi-szakasz elvált a kasztnitól és ott folyt be a víz, végigfolyt lefelé a sárvédő és az ajtó között, majd ott megfogta a kéder.
Nem tudom, hogy gyárilag milyennek kell itt lennie, de szerintem ha némi FBS-sel ott visszaállítom a légmentes zárást akkor a víz nem jut a kéderen belülre.
Kazes☻2017-10-23 17:09:54 // 9173
Nézd meg, hogy az ajtó alján elhelyezett víz kifolyó nyílások eltömődöttek-e... az ablaküvegnél lefolyó víznek ott kellene tudni távozni az ajtóból.
poteka2017-10-23 17:02:41 // 9172
Üdvözlet,
Valaki tapasztalt már olyat, hogy esőben a hátsó ajtók aljánál a külső kéder fölött víz gyűlik össze csukott ajtónál? Ha kinyitom a hátsó ajtót, kifolyik nyilván, de nem tudom, hogy honnan érkezik meg oda és miért nem folyik le?
Eldugult valami leeresztő vagy felül folyik be valahol, ahol nem kéne?
Előre is köszönöm a segítséget!
Valaki tapasztalt már olyat, hogy esőben a hátsó ajtók aljánál a külső kéder fölött víz gyűlik össze csukott ajtónál? Ha kinyitom a hátsó ajtót, kifolyik nyilván, de nem tudom, hogy honnan érkezik meg oda és miért nem folyik le?
Eldugult valami leeresztő vagy felül folyik be valahol, ahol nem kéne?
Előre is köszönöm a segítséget!
Jimmi T.2017-10-22 20:10:50 // 9171
az enyém még mindig szebb , mint a szinte minden márkán visszaköszönő méhsejt rács .
szerintem
szerintem
Timpiri2017-10-22 19:56:46 // 9170
Sziasztok! 2napja végre én is Giulietta tulajdonos lettem. Üdv köztetek és az utakon :-)
G-MANN🍀2017-10-22 17:39:08 // 9169
Szerintem tuti lesz!!😀
CseBali2017-10-22 09:24:25 // 9168
...az én autóm 2011-es, de az előző tulaj lecserélte a FL-es változatra2014-ben...
én most 1,5 év után most fogom kipróbálni a teljesen új verziót:
...hamarosan...
...mert foglalkoztat, hogy milyen lesz... :-)
én most 1,5 év után most fogom kipróbálni a teljesen új verziót:
...hamarosan...
...mert foglalkoztat, hogy milyen lesz... :-)
G-MANN🍀2017-10-21 20:51:16 // 9167
Ciao! 2013 vége már FL 😀
G-MANN🍀2017-10-21 20:49:27 // 9166
tamas9272017-10-21 19:25:14 // 9165
Piritu - 1.000.0002017-10-21 16:42:10 // 9164
Gegee2017-10-21 16:29:43 // 9163
Első facelift kapta ezt a pajzsot. Meg nem mondom mikortól! :) 2012 vagy 13.
Jimmi T.2017-10-21 16:03:49 // 9162
tamas9272017-10-21 15:26:25 // 9161