KGBMAN2010-01-19 11:39:43 // 80114
Másik céget sajna nem tudok. :(
Blade2010-01-19 11:35:04 // 80113
Óó ez fent van a tengernél, az ország másik vége. Sajnos oda nem lesz időnk elmenni:(( Máshol nincs?
Blade2010-01-19 11:32:10 // 80112
:))) Látod,a GTA az GTA..:))
KGBMAN2010-01-19 11:31:32 // 80111
Hát jahh.. De ha már egyszer belevág az ember, akkor nincs értelme félmunkát végezni. Maximalizmus RLZ :)
Vagy tévedek? :)
Vagy tévedek? :)
KGBMAN2010-01-19 11:30:04 // 80110
Itt lakoznak ŐK :) Jól mondom Belga Cartárs? :)
Firma Tuynder
Gildeweg 8
2632 BA Nootdorp
Firma Tuynder
Gildeweg 8
2632 BA Nootdorp
Szilárd2010-01-19 11:29:32 // 80109
Eddig bírtad GTA nélkül???:))
Szilárd2010-01-19 11:28:13 // 80108
Látom most nagyon belemásztál a váltó és diffi témába...
Blade2010-01-19 11:22:43 // 80107
Maascricht közelében meg lehet venni?
Szilárd2010-01-19 11:22:32 // 80106
Eléggé xar lett a plusz eredetiség vizsgálatokkal...
Megint lehúznak az emberekről egy nagy rakás pénzt:(((
Megint lehúznak az emberekről egy nagy rakás pénzt:(((
KGBMAN2010-01-19 11:22:04 // 80105
Amúgy mennyit ment és hol tiltott a gép?
KGBMAN2010-01-19 11:20:16 // 80104
Na megkérdezem. A motor jelen esetben lényegtelen, hiszen a sebesség a fordulatszámtól, áttételektől függ, amibe persze belejátszik a cw érték, a gumik mérete (átmérő, szélesség, gördülési ellenállás). A motorméret lényegében a meghajtásnál jön be. Minél több a kraft, annál hamarabb éred el a váltási tartományt, azaz annál jobban gyorsul. Nomeg a kérdés az, hogy meddig lehet pörgetni a motort. Az enyém 6500-nál letilt. Lehet a 3.2 fentebb, ezért jobban kiforgatható. De persze mindez csak elmélet, száraz matek.. :)
Ellenben ha ezt veszem alapul, akkor így nézne ki álmaim hatos váltója, ahogy baloldalt látni. A jobbos a gyári 156 2.5 V6 váltó. És nem a sebesség a lényeg, hanem a harmonikusabb eloszlás és a kímélő 6ik. :) De sajna ilyen végáttétel nincs a 6-os váltóhoz.
Ellenben ha ezt veszem alapul, akkor így nézne ki álmaim hatos váltója, ahogy baloldalt látni. A jobbos a gyári 156 2.5 V6 váltó. És nem a sebesség a lényeg, hanem a harmonikusabb eloszlás és a kímélő 6ik. :) De sajna ilyen végáttétel nincs a 6-os váltóhoz.
Blade2010-01-19 11:18:38 // 80103
Igen, ezen már a nagy fékek vannak, de a 156GTA-ás tapasztalatból kiindulva kell is:)
26000km, 2005/3. Összesen kettő hibát találtam rajta, kettő darab mikroszkopikus méretű kavicsfelverődés formájában:)) A holland utakat megismerve, ez is szinte túlzás:)) Pár éve nem használják, ott áll a szalonban, lemerült közben az aksi is, a folyadékokat leengedték a fék és a motorolaj kivételével. Első gazdája volt, és tényleg egy ritka példány a többi eladó GTA között, mert ilyen szalon állapotút nem nagyon találni, már ami eladó is. Nem volt diszkont áron, de nyilván nem is várható el, aki ilyen állapotút keres, azért mindig megkérik az árát:) A színe pedig ahogy írtad, Bianco Nouvola Mettalico ha jól írtam. Nem ez a mai divat fehér amitől a falra mászom:)) Bár Halesz GT-je nem rossz. Szóval ez a Bianco Nouvola nagyon tetszik:))) Egyedi és különleges, mint maga egy GTA is:))
26000km, 2005/3. Összesen kettő hibát találtam rajta, kettő darab mikroszkopikus méretű kavicsfelverődés formájában:)) A holland utakat megismerve, ez is szinte túlzás:)) Pár éve nem használják, ott áll a szalonban, lemerült közben az aksi is, a folyadékokat leengedték a fék és a motorolaj kivételével. Első gazdája volt, és tényleg egy ritka példány a többi eladó GTA között, mert ilyen szalon állapotút nem nagyon találni, már ami eladó is. Nem volt diszkont áron, de nyilván nem is várható el, aki ilyen állapotút keres, azért mindig megkérik az árát:) A színe pedig ahogy írtad, Bianco Nouvola Mettalico ha jól írtam. Nem ez a mai divat fehér amitől a falra mászom:)) Bár Halesz GT-je nem rossz. Szóval ez a Bianco Nouvola nagyon tetszik:))) Egyedi és különleges, mint maga egy GTA is:))
Szilárd2010-01-19 11:18:35 // 80102
Gratulálok hozzá!!
Gyönyörű az autó!!!
Gyönyörű az autó!!!
KGBMAN2010-01-19 11:13:49 // 80101
Odakint 300 euró, itthon 126 rugó legolcsóbban. Jó, mi? :)))
Belga2010-01-19 11:09:59 // 80100
Te tudod.
Engem nem zavart a rovidebb valto, igaz nincs is osszehasonlitasi alapom.
Ha gondolod konzultalj kalizsoli-val, o az uj tulaja az ex vasamnak. Az egy 2.5 valto + 3.2 moci kombo. Csori is biztos tud nyilatkozni. :)
Szerintem utos.
Engem nem zavart a rovidebb valto, igaz nincs is osszehasonlitasi alapom.
Ha gondolod konzultalj kalizsoli-val, o az uj tulaja az ex vasamnak. Az egy 2.5 valto + 3.2 moci kombo. Csori is biztos tud nyilatkozni. :)
Szerintem utos.
Blade2010-01-19 11:07:26 // 80099
Hozok szívesen:) Még egyszer tuti megyek, mert el kell hoznom a GTA-át:) Szerintem a héten..:)
KGBMAN2010-01-19 11:03:18 // 80098
Igen, vele konzultálok 2 napja ebben a kérdésben. :)
KGBMAN2010-01-19 11:00:32 // 80097
Köszi, közben én is megtudtam :(
KGBMAN2010-01-19 10:55:19 // 80096
Ha megnézed, akkor a korábbi HSZ-ben ott a link, ami mutatja az áttételeket és a többi mérőszámot. Nem akarok egy, a gyárinál is pörgősebb váltót, teljesen felesleges. Városban így is lehet játszani az 1-3-5 játékot. Eredeti áttétellel az 1-5-öt is, a jelenlegivel meg az 1-4-5, alapjáraton 50km/h megy. A 156 meg lényegesen rövidebb és pörgősebb azon adatok alapján amit a neten találsz.
KGBMAN2010-01-19 10:50:32 // 80095
Az a baj, hogy pörög, de mint állat. A jelenlegi végáttéttel menne a gép 260 felett, de nehéz addig kiforgatni. Az 5-ös és 6-os váltó között a végáttétel más, emiatt rövidebb sokkal a 156 6 gangos váltója, azaz jobban forgatja a motort, jobban gyorsul, kevesebb a vége és azonos tempónál jobban pörgeti a motort. És ami azt illeti a gyári váltóval is pörgött 200 felett már tisztességesen. Ezzel meg még jobban pörögne, mert még rövidebb váltó.
KGBMAN2010-01-19 10:46:44 // 80094
Elméletileg így néznek ki az áttételek a két váltóban. Balra az én gyári 5-ös váltóm, jobbra a 156 2.5 V6 6-os váltója. Akárhogy nézem, a második pörgeti a motort mint disznó, ami jobb gyorsulást jelent, kisebb végsebességet és adott sebességen lényegesen jobban pörgő motort. Pedig a gyári 5-ös váltóval is forgott rendesen.
Ehhez képest az én jelenlegi váltóm végáttétele 0.76 (0.971 helyett). Így ugyan az elméleti végsebesség magasabb, de nem is lehet olyan könnyen kiforgatni. Ellenben ugyanazon tempónál a fordulat és a fogyasztás alacsonyabb. Az összehasonlításban így mutat.
Most tudtam meg, hogy V6TB-ből is csak 5-ös van.. :(
Az a baj, hogy nincs olyan 6-os váltó, aminek a végáttétele ennyire hosszú lenne, mint a 3000 V6 12V-nek... :( Pedig olyan kellemes, amikor 175-nél csak 3500-at forog a motor. És persze költséghatékony is.
Ehhez képest az én jelenlegi váltóm végáttétele 0.76 (0.971 helyett). Így ugyan az elméleti végsebesség magasabb, de nem is lehet olyan könnyen kiforgatni. Ellenben ugyanazon tempónál a fordulat és a fogyasztás alacsonyabb. Az összehasonlításban így mutat.
Most tudtam meg, hogy V6TB-ből is csak 5-ös van.. :(
Az a baj, hogy nincs olyan 6-os váltó, aminek a végáttétele ennyire hosszú lenne, mint a 3000 V6 12V-nek... :( Pedig olyan kellemes, amikor 175-nél csak 3500-at forog a motor. És persze költséghatékony is.
Belga2010-01-19 10:36:00 // 80093
".... És ez rohadt gázos ...."
Miert? A 156 2.5V6 valtoja szepen elviszi a nagyobb motort, es valahol 260+ a vege 6. leszabalyzason. :) Nyugodtan lehet vele palyazni is, nem forogja tul magat.
Tulaggodod a kerdest. :)
Miert? A 156 2.5V6 valtoja szepen elviszi a nagyobb motort, es valahol 260+ a vege 6. leszabalyzason. :) Nyugodtan lehet vele palyazni is, nem forogja tul magat.
Tulaggodod a kerdest. :)
count M2010-01-19 10:30:14 // 80092
Nincs ilyen váltó. :) Korry ezt már végigmókázta egyszer, sztem hozzá érdemes fordulnod.
SKrisz2010-01-19 10:29:56 // 80091
Nincs 6-os váltós V6TB.
KGBMAN2010-01-19 09:57:45 // 80090
GTV 2000 V6 TB-ből van 6-os váltó, ugye?? Akinek ilyen van, jelentkezzen, hogy kiszerelhessem :DDDDD
Van egy 156-os 2.5 V6 6 gangos váltó, amiben az áttételek ugyanazok mint az én 5-ös spiderem első öt fokozata, plusz van egy hatodik. A Bibi a végáttételben van, ami nála. A Spiderben 1:3.111, ennél meg 1:3,937, ami nagyon rövid. Tutira forogna a gép és gyorsulna mint állat, csakhogy jobban pörögne hatodikban, mint az én eredeti váltól 5ik fokozatban ugyanazon sebességnél. És ez rohadt gázos. Namost a 2000 V6TB végáttétele 3.35.. Azaz jobban gyorsulna, de 6ik fokozatban kevesebbet pörögne. Ilyen végáttételű váltó kéne nekem :)
Van egy 156-os 2.5 V6 6 gangos váltó, amiben az áttételek ugyanazok mint az én 5-ös spiderem első öt fokozata, plusz van egy hatodik. A Bibi a végáttételben van, ami nála. A Spiderben 1:3.111, ennél meg 1:3,937, ami nagyon rövid. Tutira forogna a gép és gyorsulna mint állat, csakhogy jobban pörögne hatodikban, mint az én eredeti váltól 5ik fokozatban ugyanazon sebességnél. És ez rohadt gázos. Namost a 2000 V6TB végáttétele 3.35.. Azaz jobban gyorsulna, de 6ik fokozatban kevesebbet pörögne. Ilyen végáttételű váltó kéne nekem :)
KGBMAN2010-01-19 09:52:26 // 80089
12 óra a difiből :)
Csöri2010-01-19 09:17:32 // 80088
Ups, leragadtam a képeknél.
Akkor tudok mindent.
Remélem megérte.:)
Akkor tudok mindent.
Remélem megérte.:)
TarP2010-01-19 09:14:36 // 80087
Gratula! Nagyon tuti a színe is rendben.
26e km? akkor ez még zsír új!
26e km? akkor ez még zsír új!
Csöri2010-01-19 09:14:07 // 80086
Na ez komoly.:)) Grats.:)
Isten hozta az első nouvola bianco 147 GTA-t itthon.
Látom már a kajak fék van elől rajta. Esteleg egy két adatot dobhatnál.
Km, évjárat, stb.:)
Isten hozta az első nouvola bianco 147 GTA-t itthon.
Látom már a kajak fék van elől rajta. Esteleg egy két adatot dobhatnál.
Km, évjárat, stb.:)
Seriff2010-01-19 08:59:01 // 80085
Hohohóóóóó!
NAAAAGY GRATULA! :))
NAAAAGY GRATULA! :))
Ollah2010-01-19 08:27:49 // 80084
Űbazze... Gratulálok.
GT Ɨ|ѯ2010-01-19 08:13:41 // 80082
Grats!:-)
'reggelt!:-)
'reggelt!:-)
SKrisz2010-01-19 08:03:05 // 80081
Hát ehhez nincs mit hozzátenni. Gratula!!!
KGBMAN2010-01-19 07:29:25 // 80080
Gratula hozzá!!!! Ha már arra jártál igazán hozhattál volna nekem egy Q2-es difit, ott a legolcsóbb :))) De tényleg!!
LDöme2010-01-19 05:57:38 // 80079
Gratula! Happy New Car, meg minden!
Blade2010-01-19 00:42:15 // 80078
KGBMAN2010-01-18 23:28:22 // 80076
most éppen mit variáltak meg rajta???
Seriff2010-01-18 23:26:54 // 80074
vizsga. nem is ragazzon, mert azt nem szereztél :P
Seriff2010-01-18 23:26:22 // 80073
töltsd le a manualt :)
Seriff2010-01-18 23:25:34 // 80072
Én már tudom: sz@r at egész. Anyámnak eredetvizsgát kellett fizetni a kocsijára, aminek ő az első tulaja. no comment.
KGBMAN2010-01-18 23:19:11 // 80071
Nem tudja vki, hogy merre találhatok infót a különféle modellek V6-os váltóinak áttételeiről?
KGBMAN2010-01-18 23:09:00 // 80070
Vatkájnd of nyú rendször???
KGBMAN2010-01-18 23:06:54 // 80069
THX, én is remélem :))
Seriff2010-01-18 22:54:56 // 80068
Szépen írtam ezt a szót, lol :D
Szilárd2010-01-18 22:54:55 // 80067
Kiváncsi vagyok,hogy működik-e a dolog az új rendszerben...
Seriff2010-01-18 22:52:51 // 80066
Basicly leműszakiztatják helyettem. Van itt minden - fólia, xenon, mittomén...
No meg pár apró módosítás, semmi extra :)
No meg pár apró módosítás, semmi extra :)