Seriff2010-02-25 18:31:18 // 4493
Ez sima alfa rossonak tűnik...
Tedi2010-02-25 18:23:44 // 4491
Vagy 2 diszperzites vödörnyi 8C festék :D
Seriff2010-02-25 18:22:33 // 4490
15000GBP? :O
Az 3 rendes V6os GTV :DD
Az 3 rendes V6os GTV :DD
Tedi2010-02-25 18:21:07 // 4489
A competizione piros alatt a fapad 8C-t értettem, legalábbis a Julisnál így hívják.
Ezek szerint az anglisoknál lehet rendelni 8c pirosat a MiTóhoz? Fáni :) A ar.com-on a car configban nincsen csak az Alfa rosso, meg a giulietta rosso.
Ezek szerint az anglisoknál lehet rendelni 8c pirosat a MiTóhoz? Fáni :) A ar.com-on a car configban nincsen csak az Alfa rosso, meg a giulietta rosso.
Belga2010-02-25 18:17:37 // 4488
Igen a 8C-re gondoltam, azt hittem azt érted a Competizione piros alatt. Nemtom pontosan mi a színválaszték, de az angolok három fajtáról beszélnek.
Alfa red
Giuletta red
8C red
a 8C árára emlegetnek valami 15000 GBPt
Alfa red
Giuletta red
8C red
a 8C árára emlegetnek valami 15000 GBPt
Belga2010-02-25 18:15:40 // 4487
Tedi2010-02-25 18:06:46 // 4486
Az a 8C piros, amire Te gondolsz (szerintem), olyat nem is lehet rendelni a MiTóhoz, én is csak Baloccóban láttam olyat a gyári tesztgépeken. Azzal viszont zseniálisan jól mutat! Van annak egy olcsóbb változata, ez a competizione piros, asszem a 159-hez is lehet rendelni, meg a Giuliettához is lesz. Nagyon hasonlít a 8C piroshoz, de nem kerül az autó árába :)
Belga2010-02-25 17:52:12 // 4485
Nem tudom ki fizet ki +1 autónyi felárat azért a fényezésért
Tedi2010-02-25 17:41:44 // 4484
Aha, azért írtam azt, amit :D
Seriff2010-02-25 17:34:31 // 4483
Tudod, hogy viccelek ;)
Tedi2010-02-25 17:17:50 // 4482
Ennyit a véleménykülönbségek tolerálásáról :D
Seriff2010-02-25 16:54:10 // 4481
Akkó kabbe akkó :DDDD
Tedi2010-02-25 16:51:04 // 4480
Nekem semmi bajom ezzel a kombinációval. Sőt. Teszem hozzá, nekem a QV inkább Competizione vörösben kéne, ugyanezzel a krém bőrrel.
mesa2010-02-25 16:38:35 // 4478
a fehér nem megy az Alfákhoz :)
Viccet félre téve: rosso belsővel, illetve neroval, esetleg biancoval bőrözve lehet ütős
Viccet félre téve: rosso belsővel, illetve neroval, esetleg biancoval bőrözve lehet ütős
Bilux2010-02-25 16:37:05 // 4477
Jaja, inkább fekete bőr piros hímzéssel :D
Seriff2010-02-25 16:25:29 // 4476
A bőr színe nem illik szerintem a külsőhöz :S
mesa2010-02-25 16:09:34 // 4475
Hopp ez az enyém!
.. kéne legyen! :))
.. kéne legyen! :))
Tibe2010-02-25 16:08:33 // 4474
Nekem az nem fér a fejembe, hogy siránkoznak állandóan mert nem jók az eladások, de igazából alig tesznek érte valamit hogy ez változzon..... Nem értem a digókat miért jó ez így, mert jelenleg tapicskolnak a langyos vízben és sirnak hogy nem megy a szekér....
Halesz2010-02-25 15:48:54 // 4473
mesa2010-02-25 09:03:39 // 4472
Végre valami jó hír!
Kár hogy két éve decemberre ígérték a duplakuplungos Selespeedet ...
Kár hogy két éve decemberre ígérték a duplakuplungos Selespeedet ...
GEORGE2010-02-25 02:43:48 // 4471
Nekem sem új hír, hogy leálltak az Alfánál......De a 159 megjelenése óta már kiadhattak volna valami ütősebb benyás és diesel motort....volt rá idejük...
Belga2010-02-24 20:05:07 // 4470
Tedi2010-02-24 18:13:39 // 4469
Bocsibocsi, hülyeséget beszélek. Fordítva :)
Tedi2010-02-24 18:08:53 // 4468
Az még odébb van, ez egyelőre dízel üzemű, de lesz belőle benyás is.
Tibe2010-02-24 17:20:20 // 4467
Szerintem ez nem meglepő, parkolópáján van a Fiat csoportnál az Alfa jópár éve.
Belga2010-02-24 17:01:34 // 4466
mesa2010-02-24 16:25:24 // 4465
Szigorúan titkos! Csak a Genfi Autószalon idején lesz látható ! :)
GT Ɨ|ѯ2010-02-23 17:56:29 // 4463
mesa2010-02-22 11:51:19 // 4462
Remélem csak kiéheztetnek :) Aztán előkapnak a cilinderből két vadállat motort!
GEORGE2010-02-21 21:57:12 // 4461
Én is értetlenül állok az Olaszok toporgása elött...nem csak a MiTohoz nem adnak nagyobb motort de a 159-et is elfelejtik....
Seriff2010-02-21 18:56:57 // 4460
Mint egy törpe rendőrautó :P
Belga2010-02-21 18:49:20 // 4459
mesa2010-02-19 21:38:37 // 4457
Az a baj, hogy ez mind-mind kevés!
Mi állítottuk, hogy a MiTo a Mini ellenfele. Ehhez képest a németek már 211 lóerőnél tartanak, mi meg a 175-nél is örömtüzet gyújtanánk.
Erre tessék, a franciák a még nem is kapható Citroen DS3-at, amit szintén prémium kisautókén tpozícionálnak kiadják 200 lóerővel
Tényleg sportos márka az AR ???
Szomorú vagyok,de nagyon
Ha nem lesz MiTo GTA, bezárhatják a kaput.
Mi állítottuk, hogy a MiTo a Mini ellenfele. Ehhez képest a németek már 211 lóerőnél tartanak, mi meg a 175-nél is örömtüzet gyújtanánk.
Erre tessék, a franciák a még nem is kapható Citroen DS3-at, amit szintén prémium kisautókén tpozícionálnak kiadják 200 lóerővel
Tényleg sportos márka az AR ???
Szomorú vagyok,de nagyon
Ha nem lesz MiTo GTA, bezárhatják a kaput.
Belga2010-02-19 17:00:40 // 4456
Persze, 320Nm nagyon massziv. Kb egy chippelt 3.2V6 szint. :)
Nagyon hasrautve: turbo 1000-1500euro, kipuff az EPS-nel 800-1000euro, squadra chip 500euro, turbocsonk az EPS-nel megintcsak horror penz lehet, +dyno, parszaz euro, ha egyedi chip kell.
Egyebkent nagy szajkarate megy a Squadra es az angolok kozt (AHM), mert a hollandok allitjak, hogy 175Le fole nem lehet menni, mert se az injektor se a turbo nem birja, mig az angolok ezen hangosan nevetnek, es 185Le-t produkalnak parszaz GBP-ert. Persze a dyno mindenkinel azt mutat, amit a tuner akar...
Nagyon hasrautve: turbo 1000-1500euro, kipuff az EPS-nel 800-1000euro, squadra chip 500euro, turbocsonk az EPS-nel megintcsak horror penz lehet, +dyno, parszaz euro, ha egyedi chip kell.
Egyebkent nagy szajkarate megy a Squadra es az angolok kozt (AHM), mert a hollandok allitjak, hogy 175Le fole nem lehet menni, mert se az injektor se a turbo nem birja, mig az angolok ezen hangosan nevetnek, es 185Le-t produkalnak parszaz GBP-ert. Persze a dyno mindenkinel azt mutat, amit a tuner akar...
mesa2010-02-19 16:42:55 // 4455
Talán akinek fontos a 320 Nm egy egynégyes motorból ... mert az azért nem egy rossz eredmény!
Persze csak így, az árak pontos ismerete nélkül, láttatlanba tippelve ;-)
Persze csak így, az árak pontos ismerete nélkül, láttatlanba tippelve ;-)
Belga2010-02-19 16:34:24 // 4454
Ezen az SV verzion mar Garrett van.
De egyebkent majdnem igaz amit irsz, ezt Stephan is reszletezi az oldalukon. A komplett Abarth SS kit-bol akartak epitkezni - mivel a gyari MiTo IHI kb 175Le-ig jo szerintuk - , de ezt nem kaphattak meg. Igy a belga Turbocenter-rel egyutt dolgozva valasztottak egy uj Garrett turbot, es ahhoz gyartottak egyedi csonkot es komplett kipuffot, aztan irtak ra egy programot. Igy lett 200Le+.
Kerdes, hogy ki a franc aldoz 50Le-ert tobb ezer eurot.
De egyebkent majdnem igaz amit irsz, ezt Stephan is reszletezi az oldalukon. A komplett Abarth SS kit-bol akartak epitkezni - mivel a gyari MiTo IHI kb 175Le-ig jo szerintuk - , de ezt nem kaphattak meg. Igy a belga Turbocenter-rel egyutt dolgozva valasztottak egy uj Garrett turbot, es ahhoz gyartottak egyedi csonkot es komplett kipuffot, aztan irtak ra egy programot. Igy lett 200Le+.
Kerdes, hogy ki a franc aldoz 50Le-ert tobb ezer eurot.
mesa2010-02-19 10:29:15 // 4453
Érdekes, mert én meg azt olvastam, hogy nem Garett a turbo, hanem IHI, mivel a Garett nem járult hozzá az Abarth szállításai révén, hogy a MiToba tehessék a nagyobb feltöltőt a Squadrások ...
Meg hogy problémájuk akadt, mivel az ami turbótöltőnek a felfogatása nem egyezik az európai beszállítókéval, ezért új leömlőt meg kipuff rendszert kellett tervezni hozzá
Meg hogy problémájuk akadt, mivel az ami turbótöltőnek a felfogatása nem egyezik az európai beszállítókéval, ezért új leömlőt meg kipuff rendszert kellett tervezni hozzá
Buksi2010-02-18 19:31:16 // 4452
Ide nekem egy ilyet! ;-))
GT Ɨ|ѯ2010-02-18 19:04:42 // 4451
na erre már nem nagyon lehet fanyalogni..:-)
Belga2010-02-16 20:39:57 // 4450
Nemrossz....
Most latom, hogy ez EPS kipuffal felmentek 203Le-re, a 195Le csak a nagyturbo es a chip.
Most latom, hogy ez EPS kipuffal felmentek 203Le-re, a 195Le csak a nagyturbo es a chip.
Belga2010-02-16 20:37:18 // 4449
Valamit az utasoldali dupla legzsak elonyeirol... :)
Tedi2010-02-16 20:37:11 // 4448
Hmmm, na azért ezt megkóstolnám!
Belga2010-02-16 20:36:00 // 4447
A Squadra Tuning bemutatja: MiTo Squadra Veloce
195Le/6000rpm
305Nm/3500rpm
Nagyobb Garrett turbo, leomlo+kipuff, chip
195Le/6000rpm
305Nm/3500rpm
Nagyobb Garrett turbo, leomlo+kipuff, chip
Somez2010-02-16 17:45:41 // 4446
Hú ezek a Japánok mennyire nem tudnak autós műsort csinálni :-)
Buksi2010-02-16 16:36:48 // 4445
Tényleg szép hangja van! :-)