Fórum >> Típusok >> MiTo

Gergely2022-01-07 15:03:44 // 6339
Én is hasonló terveket szövögetek, csak 1.5misi alatt gondolkodtam. Azt mondod nem érdemes?
Giuntini2022-01-07 14:43:36 // 6338
77 lovas MiTo tulajpkat kérxem, nagy atlagban mennyire jön ki a városi fogyasztás? Főleg Budapest érdekel!
Norbi2022-01-06 19:44:47 // 6337
Reméljük találunk egyszer egy jó állapotut.
Köszi a segitséget!
U. I csak benzines inkább ;)
Giuntini2022-01-06 19:26:57 // 6336
Én is most MiTozással fogok foglalkozni valószínűleg. A 159-et hónapok utáni állás után talpra állítom, tavasszal szeretnék egy MiTo-t venni a városi használatra.
Igazából nekem a 77 lovas 8V ideális, faék eg,szerűségű olcsó fenntarthatóságú. A Hahut nézve, ami vállalható az 1,6-1,8 milliós karwgória. Persze van 3 millió feletti 2018-as 40 ezer km-el, de az már húzóy árú.
zgi5212022-01-06 11:23:20 // 6335
mi lassan egy éve vettük a gyerkőceimnek a MiTo-t, csak pozitívan tudok nyilatkozni róla, nekem igazi meglepi volt. (100e -t engedett a díler egyébként és névre volt íratva másnapra)

javaslom az 1.4 16V motort keresd, asszonka szeretni fogja.

mint használtautó kb. 300e ment rá a vétel után (szélvődő jav. , ablaktörlők, fékek, klíma, gumik, vizsga kb.)

akkor 1.5M alatt nem találtam normálisat, sztem most sem lesz sőt!

hajrá :)
Kazes☻2022-01-06 00:07:43 // 6334
A barátok révén MiTo-n is ugyanez az önindító probléma volt... aztán az olaj + szűrők cseréjén kívül jött hozzá egy toronycsapágy, egy hátsó csapágy, körbe fékbetét és hátul féktárcsacsere is... ezekben segédkeztem, így ennyi jutott eszembe... persze az olcsóbb is volt és 200e km felett volt picivel. Ezek után nagyon megszerették... de egy ideje nem hallottam róla/róluk.
Keresgélj akkor még tovább, te tudod mennyi a keret, ha lehet, kicsit feljebb is menni, vannak azért jobbak is biztosan. :)
Norbi2022-01-05 23:09:51 // 6333
Valójában elment az asszonykámnak a kedve, hogy nem azt látta amit a hírdetésben, látni, olvasni. Meg hogy az elekteomos ablakemelő kapcsoló eltörve. Vagy jó lesz ha kicseréled, de az is lehet hogy nem. Egyből ezekkel kezdeni.... Na de még ha csak annyi gyíkja lenne....
Lehet én vagyok a hibás, mindent észreveszek...
Kazes☻2022-01-05 22:21:39 // 6332
Jó kis verdának tűnik... de elég gáz, hogy nem akar engedni semmit a kereskedő... furcsa... ő tudja, vagy még ő sem. :)
Norbi2022-01-05 21:28:32 // 6331
Igen ott maradt az autó.
Feleségemnek tetszik, azért néztük meg. 1.4 junior 77Le 2009 evjárat 1.7M és nem is engedett volna belőle a kereskedő. Mert hogy szeretik a Mito szerinte, de kb. Fél éve hírdeti, hanem régebb óta. https://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/ALFA_Romeo_Mito_1_4_Junior_Progression_135eKM__123653390.htm
Giuntini2022-01-05 19:03:55 // 6330
Gondolom itt is az alja árakon a költősek vannak.
Kazes☻2022-01-05 17:19:18 // 6329
De azért még otthagytad, ugye? :)
Milyen motoros? - ez kimaradt.
A váltónál gondolom a DNA kapcsoló lehet, amit láttál.
Van egy házon belüli videó, hátha segít.
Az önindító nem jó, ha nyikorog... gondolom egy felújítás segít rajta.
Szvsz egy jó kis autó, az alap 77 lovashoz volt szerencsém barátok révén, bütykölni is, de teszten vezettem a 155-öset is, nekem bejön! :)
Norbi2022-01-05 17:09:00 // 6328
Sziasztok!
Néztünk egy Mitot egy Kazinczbarciai kereskedésben, nem éppen olyan volt, mint amit leírtak.
Kérdéseim: a váltó előtt bal oldalon a kis lefelé fölfelé állitható kis kapcsoló az mire szolgál?
Mi a Mito hibái mire érdemes figyelni?
Ennek sajnos első hátsó lökháritó jobb oldalon nem ugy állt ahogy a bal oldalon. Elektromos ablakemelő bal oldali eltörve, inditásnál az öninditó, beinditás után nyikorgó hangot adott.
Bal hátsó kerékjárati ívnél elkezdődött rozsdásodni.
Hirtelen ennyit vettem észre.
David_Mito2022-01-04 15:13:47 // 6327
Sikerült megoldani. A Blue&Me használati utasításában benne van. Csak nem intuitív a rendszer, hogy ezt meg csak és kizárólag a kormányról lehet elérni.
Keca852021-12-22 19:18:26 // 6326
Sziasztok. Cserélt màr valaki fűtőventilàtor előtétellenàlàst? Első hàrom fokozat nem működik.
David_Mito2021-12-19 23:57:18 // 6325
Blue&Me kérdés

Pendrive-ról vagyok kénytelen zenét hallgatni, de nem tudok rájönni, hogy miként lehet kikapcsolni benne, hogy minden dalt újrakezdjen miután egyszer már lejátszotta. Manuálisan kell váltanom a dalok közöttami eléggé kellemetlen. Van valamilyen módja, hogy ezt kikapcsoljuk? Köszi!
Piritu - 1.000.0002021-12-08 10:00:29 // 6324
Akkor meg főleg nem kell okot keresni, azt tették fel ami a polcon volt :-)
Anno az utolsó gyártású 156-omban is volt mindenféle alkatrész…
zgi5212021-12-08 08:47:25 // 6323
gyárliag szerelt kerék..
Piritu - 1.000.0002021-12-07 20:17:04 // 6322
Nem lehet hogy az előző gazdája egyszerűen ilyen kerekeket vett és semmi köze a MiTo-hoz?
zgi5212021-12-07 15:25:40 // 6321
én is ezt gondotlam volna, de két kerék defektjénél sem jelzett utóbb. kerékcserekor láttam hogy azonos TMPS van a felniken, mint a Julison. de mint említem a menüben sem lelem a Mitoban a funkciót. értetlenül állok .. :(
Piritu - 1.000.0002021-12-07 11:11:21 // 6320
A kerékforgásból számoló, figyelmeztető rendszer van bennük. A végeredmény ugyan az, szól ha laposabb az egyik kerék. A Giuliettám 0,1 bar-t észrevett. A Giuliánál láttam már 0,2-0,3 különbséget is a kijelzőn mégse riasztott,
tdemeter2021-12-07 10:23:32 // 6319
Az fura, mert 2014-től kötelező minden autóban.

https://hvg.hu/cegauto/20141102_A_kereknyomas_ellenorzo_is_kotelezo_lesz
G-MANN🍀2021-12-06 19:48:48 // 6318
Lehet, hogy valaki viccből rakott bele ilyet, én még nem hallottam ilyen szenzoros Mito-ról, 2017-es Giuliettámban sem volt.
leopop32021-12-06 19:02:33 // 6317
Már beülni is kihívás egy mélygarázsban pl. Itthon is 😅
zgi5212021-12-06 18:56:49 // 6316
eltudom..🤦🏻 😂
leopop32021-12-06 18:52:58 // 6315
Ezt a B oszlopos dolgot képzeld el a Brerában 😅🤪
leopop32021-12-06 18:49:13 // 6314
Ott van még az 1.4 T-jet szerintem a legjobb motor a Mitoban.
Teljesen jó városi használatra, elég jó tuning potenciál is.
Abarth 500 ban is ez van.
Illetve érdemes azért megnézni neten mennyire bírja a tuningot! Nem véletlen 😁😉
zgi5212021-12-06 16:55:51 // 6313
nálunk a srácok tolják vele, 1.4 16V 95 paci, kizárólag D -ben járnak vele mióta kitapasztalták a különbséget. :)

7.2 az átlag kb. városban, de hosszabb utakon tud jóval kevesebbet.

elegáns a nagy keret nélküli ajtó, de sokszor kényelmetlen nekem parkolásnál igényelt nagyobb helyigény miatt. nem beszélve hogy a B oszlop elég hátul van, hátra kell fordulni a biztonsági övért.

elég sokszor kell a hátsó üléssor is, ezért cseppet kényelmetlen a hátramászás, de ha már bent vagy ok. :)

nagyon finom vezetni, nekem pozitív csalódás. :)
hajrá :)
zgi5212021-12-06 16:49:12 // 6312
gumicserekor megnéztük a gumissal, ugyanolyan a szenzor a Mito kerekein ,mint a Giulia -ban. de menüben nem látok semmit. :(

nejem off -os autója, nem TPMS -es szenzoros, hanem az említett másik technológia, ellenben ott van menü és látom az aktuális nyomást is.

fura
Giuntini2021-12-06 15:24:38 // 6311
Budapesten igen! A Normafához 77 lóval is fel lehet jutni, a dugóban viszont tök mindegy, vagy ha 30-al kell menni. Azon kívül az a motor agyonverhetetlen. A varosi autónak a lényege, higy jól lehessen parkolni vele. A 77 lovasnak is ugyanaz a futóműve, mint a 135 lovasnak. En inkább vennék egy 77 lovas 2018-ast 40 ezer km-el 3 millióért, mint egy 2010-QV-t 120 ezer km-el ugyanennyiért. Mert kb így alakulnak az árak.
WarbiRunner (Gyuri)2021-12-06 11:23:24 // 6310
Úgy tudom volt egy rossz széria ami 30e-t bírt. Amúgy normál esetben 100-150e közt várható. A mikrofiltert 1-2 olajcserénként érdemes cserélni, sokat számít és nem nagy költség (9e Ft), még csak nem is bonyolult a csere. Állítólag van egy szlovák(?) cég ahol tudják javítani is a modult.
WarbiRunner (Gyuri)2021-12-06 11:20:15 // 6309
Ízlés kérdése, hogy elég e a 77 ló. A szomszédasszonyom alól pár napja kivették a 3l-es dízel e34-et, kicsit alakítani kell rajta. Egy 1.4-es Astraval járkál. Tegnap kérdeztem milyen. Aszondja' fura, el tudja olvasni az összes óriásplakátot XD Itthon Kingának meséltem a sztorit, a reakció: " miért , vannak óriásplakátok?" XD
Giuntini2021-12-06 10:57:22 // 6308
Én vezettem Shadin 135 lovas Multiair-ját! Mondhatom, szenzációs! Nincs turbólyuk, hasonlóan a dízelhez megindul alacsony fordulaton. Ahogy hallom, a Multiair rákfenéje a szűrő, ha nem cserélik, akkor meghal az egység. Ez is karbantartás kérdése.
Én magamnak, ha városi forgalomra kellene, a legegyszerűbb 8V 77 lovas szívóbenzinest venném...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-12-06 10:50:45 // 6307
ezt passzolom... valakinek lehal, valakinek nem...garancia időn belül lekérdezés után kiderül, meg látszik az utólagos pasztázás, a turbó meg elég tartós én még nem adtam el
tdemeter2021-12-06 10:46:12 // 6306
Mennyi km után szokása meghalni az air modulnak? Lehet tudni, hogy volt-e cserélve? a T-ben gondolom turbó is van, az mennyire tartós?
Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2021-12-06 10:41:55 // 6305
városba dízelt biztos nem vennék... nekünk 1.4 Multiair turbó nélküli 105 lovas teljesen megfelel a célnak 7.2L-et eszik araszolva start-stop kikapcsolva, városon kívül meg kevesebb... előzni is lehet vele mivel könnyű autó csak forgatni kell... parkolásra tökéletes mivel kicsi csak az ajtót kell nagyra nyitni (ez hátrány), de lehet hozzá kapni átalakítót, hogy szárnyasan nyíljon :DDD
pettinke2021-12-06 10:24:55 // 6304
Ne vegyél dízelt városi használatra.
Vegyél benzinest, akár multiairt is, és tedd előre félre a modul árát - ez egy tervezhető költség. Ha mégis nagyon félsz, akkor vegyél szívóbenzint.
tdemeter2021-12-06 09:36:28 // 6303
Én városban rohangálnék vele. A napi 50-60 km menne bele, ennek a fele pálya lenne a többi városi forgalom, dugó.
Milyen motorosat vegyek? Egy Alfa javító ismerősöm szerint 1.3 dízelt ne, mert az állandóan regenerálni fog és baromi sok baja van. A multiair-ekről is lebeszélt, mert ha cserélni kell az air modult, akkor az auto piaci értékéhez képest bazi drága lesz a javítás (400.000 ft körül).
Szerinte a legegyszerűbb szívót kéne vennem, de nektek mi a tapasztalt? Milyen az 1.3,1.6 dízel városban? Messzire nem mennék vele, szóval ez, hogy hétvégente majd elmegyek vele a nagymamához Alsóújlakra és jól kiégetem kiesett, szigorúan munkás ló lenne belőle.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-12-03 17:51:06 // 6302
Hát a miénket nézték már de annyira egyben van, kevés méterrel, jól felszerelt, hogy marad... asszony nagyon szereti
leopop32021-12-03 15:58:01 // 6301
Alig lehet találni, öcsémnek ezt néztük fél évig kb még Pécsre is lementünk de mi nem találtunk megfelelőt sajna.
Mondjuk lehet nekünk volt túl sok paraméterünk. 1.4 T-jet jöhetett csak szóba nálunk.
pettinke2021-12-03 09:51:59 // 6300
én ebből csak annyit látok, hogy fém a szelep szára - de ettől még lehet nem-TPMS szelep is, csak nem gumiból van, hanem fémből.
emlékeim szerint a MiTo-ban ha van is keréknyomás-figyelő, akkor az nem TPMS szeleppel működik, hanem a kerekek fordulatszámát hasonlítja egymáshoz egyenes futás közben. nyilván ha valamelyik kerék leeresztett, akkor az a kisebb átmérő miatt gyorsabban fog pörögni. ilyenkor sikoltozik - de a nyomást nem mondja meg mint pl. a Giulia / Stelvio.
Giuntini2021-12-03 08:25:04 // 6299
A Hahun lehet csemegéznii. Milyet keresel? Multiairt?
tdemeter2021-12-02 19:30:59 // 6298
Keresek jó állapotú MiTo-t, ha valaki eladná, az jelentkezzen!
Köszi
zgi5212021-11-18 08:57:30 // 6297
úgy látom a MiTO kerekei TMPS szenzorral szereltek.. múltkor defekt volt (2 gumi kuka, újat kellett venni) miért nem jelzi, tudja egyáltalán? ha nem, minek a drága szelep.. :O

sztem gyári szerelés és felni.
Hardy2021-11-09 19:40:12 // 6296
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy valaki esetleg nem akar megvállni szeretett járművétől?
Ha igen az szóljon nyugodtan lehet érdekelne.
BCS2021-11-06 15:32:53 // 6295
Üdv!

Használt gyári 17" inches felnit keresek a MiTo-ra. Néztem az autoalkatreszek.hu-n, devmajdnem annyiért vesztegetik a használtakat, mint a gyári újat. Ha tud valaki használtan és jó állapotban és értelmes árban, nyugodtan jelezze.
zgi5212021-10-05 15:46:13 // 6294
akksicsere volt a megoldás..
GTVZoli2021-07-31 08:38:16 // 6292
Sziasztok!

Ha valaki szeretne vásárolni egy jó kis MiTo-t:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/mito/alfa_romeo_mito_1_4_tb_multiair_distinctive_tct_qv_line_automata_140_le_nagy_navi_friss_muszaki-17316292
zgi5212021-07-18 17:06:12 // 6291
sziasztok, az normalis mukodes ha D bol magatol visszaejti N be?
indulas utan par szaz metert mentunk, nagy meleg klima maxon.. fekeztem es n be kerult vissza , muszerfalon is kiirta. melegre gondolok talan ezert(?) eddig nem tapasztaltam ilyet :o
leopop32021-07-05 16:07:09 // 6290
Sziasztok!

Öcsémnek szeretnék egy jó állapotú Mitot és úgy gondoltam cartárstől vennénk.
Csak is az 1.4 T-jet érdekli.
Aki tud ilyet szívesen várom, üzenetben, e-mailben bárhol.

Előre is köszönöm szépen!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak