Fórum >> Típusok >> Spider

Piritu - 1.000.0002013-04-12 22:27:34 // 3871
Nem a nyitott tető, maga az autó a vörös posztó! :-DD
Aki nem ismeri, azt hiszi, hogy ez egy qrv@ drága kocsi...és kevesen ismerik :-)
Piritu - 1.000.0002013-04-12 22:21:46 // 3870
Holnap délután - ha az idő is úgy akarja - megtesszük az idei első Balaton túrát Balatonfüredre. Megnézzük a carStyling-osokat, csak hogy legyen arra normális autó is :-DD
gyml2013-04-12 07:33:58 // 3869
Én már kinyitottam néhányszor. Elég gyanús is lehettem a rendőröknek, mert ebben a 2 hétben kétszer is beálltak mögém, levillogtak és igazoltattak. Persze annyi eszük nincs, hogy ha gáz lenne a kocsival, vagy piáltam volna, akkor nem hívnám fel a figyelmet magamra a nyitott tetővel. Vagy talán azt hitték drogdíler vagyok?? Nem tudom, de mindkétszer felírták minden adatom, lekérdezték a központban és még meg is szondáztattak. Mondjuk elég csalódott pofájuk volt, amikor semmit nem találtak. :)
Andy2013-04-12 06:29:20 // 3868
El se raktuk, téli felni, kemény tető, kemény arcok... ;))))) De ma leveszem a kupakot róla! :))
Csöri2013-04-12 00:53:04 // 3867
Én holnap vittem volna vizsgára.:-)
Piritu - 1.000.0002013-04-11 19:20:09 // 3866
Ma megtettük az első 50 fedetlen km-t! :-))
Piritu - 1.000.0002013-04-10 21:52:16 // 3865
Mi újság lobogó hajúak? Lassan itt a jó idő :-)
Mindeni előszedte már a vasat?
Piritu - 1.000.0002013-04-04 18:12:35 // 3864
Szedte már ki valaki a Spiderből az akkutálcát?

Alul oldalt van két-két csavar, eddig oké.
Hátul viszont ahogy nézem hozzá van hegesztve a kasznihoz. (Mondjuk ide elég nehéz benézni, a fényképező is alig fér be.):

Nem értem a koncepciót...
Viszont jó lenne alatta korróziómentesíteni és lefesteni. Az első képen bal oldalon látni a gondot.
Piritu - 1.000.0002013-03-31 07:21:51 // 3863
Ajánlhatok egy szerelőt, aki meg tudja csinálni az olajcserét? :-DD
Csöri2013-03-30 22:57:45 // 3862
Lassan itt a szezon, nekem is elő kéne szedni a vasat.
Műszaki lejárt, olajat kéne cserélni és az új sárvédőket is el kéne vinni a fényezőkhöz.
Asszem neki állok hamarosan a projectnek.:-)
Piritu - 1.000.0002013-03-30 16:15:51 // 3861
Ma úgy döntöttem, hogy megjött a tavasz. Szárazak az utak.
Előszedtem a Pókot. Igaz csukott tetővel, de mentünk egy kört. Megejtettünk egy mosást, és egy kerékpumpálást is.
Még mindig borsódzik a hátam, olyan jó hangja van 4e felett :-)))))))))))))))
Piritu - 1.000.0002013-03-24 11:44:13 // 3860
Ma akartam elővenni a Spidert, erre megint esett (és most is esik) a hó :-((
Mikor lesz már végre tavasz?
gyml2013-03-15 11:50:52 // 3859
Az enyém 2001-es klímás és van benne. :)
Marek2013-03-14 16:58:26 // 3858
2.0 TS Spider váltó olcsón eladó. Nagyon jó állapotban! Van még egy első lökös, és 2 komplett ajtó is olcsón! Érdeklődni az oldalamon tudtok!
SERPENTE2013-03-13 04:43:59 // 3857
sziasztok. itt vagyok... mostansàg nem igazàn fényes az életem... de van remény mert erröl a pontròl csak javitani lehet.... elkezdtem beleélni magam a 4C-be :) remélem lesz belöle nyitott tetös vàltozat :) üdv mindenkinek
Grando2013-03-04 09:31:11 // 3856
Egy ilyen képem van. Már nem tudom, hogy hol találtam. :)
Arno1662013-03-04 04:26:21 // 3855
Valamelyiké jó bele... tőcsavarok megvannak ha jól emlékszem az ablaktörlő lapát alatti részen ahol a levegőt szívja, csak a műanyag házat kell rácsavarozni. Nalam is tervben, jön be a bűz + a klima is hamarabb lebüdösödik a sok szmotyitól. Ha valaki tudja melyik autójé jó bele írja meg légyszi!
Piritu - 1.000.0002013-02-12 20:15:02 // 3854
Elvileg a technika ugyan az.
Robbie__2013-02-12 11:53:36 // 3853
Igen jogos; de állandóan szmog szahom van így csukott tetővel is. Gtv-ben sincsen?
Piritu - 1.000.0002013-02-12 10:52:36 // 3852
Klímásban sincs :-P
Piritu - 1.000.0002013-02-12 10:52:14 // 3851
Az enyémben sincs, de nyitott tetőhöz minek is? :-DD
Robbie__2013-02-12 07:21:54 // 3850
Persze nincsen benne klíma..
Robbie__2013-02-12 07:19:06 // 3849
Ugye 97'es Spideran nincsen pollenszűrő, hiába keresem?!
Rohodi Mihály2013-02-08 10:00:17 // 3848
A bajonett "apa" része a hardtopon van.
Az anya rész pedig a felnyíló műanyag fedél bal és jobb oldali kis füle alatti ponyvatető vázhoz van csavarozva fixen. Így 6 helyen lehet állítgatni a méreteket, hogy helyesen álljon a tető mindenhol.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 17:33:01 // 3847
Mihez van csavarozva ez a bajonett rész a kocsin?
Rohodi Mihály2013-02-07 14:09:08 // 3846
Szia!
Ezt nem tudom megválaszolni :-)
Valószínűleg az, hogy a ponyvatető hátsó 2 zár tüskéje kiugrik nyitás után a helyéről, mert a ponyv szerkezete felfelé feszíti, míg a hardtop nehéz, és merev is, tehát hiába nyitnád a zárat, amint elengeded a nyitást, visszazár, és így újra levehetetlen lenne a tető.
Illetve a hardtop súlyközéppontja is ott van inkább, ahol a bajonettzár rész.
Piritu - 1.000.0002013-02-06 20:39:28 // 3845
Kicsit meglep, hogy a kemény tető hátsó része nem oda zár, ahová a gyári. Azt hittem ugyan abba a két lyukba megy. Mi ebben a logika?
Rohodi Mihály2013-02-05 12:52:06 // 3844
Megcsinálták, lemásolták.
Csak nem lett méretpontos pont ott, ahol a bajonettzár ("apa-anya") zár. És az a lelke, mert zárásra feszül meg a helyén a tető. Ha kicsit laza a zár, menet közben mozog, kirázódik, instabil.
Kazes☻2013-02-04 13:44:04 // 3843
"de a Suzuki gyárban sem sikerült," - ez érdekes. Miért? Vagy csak nem akartak vele foglalkozni? Mondjuk biztos nem két fillér lenne, mert bele kerülne jó pár órába de, hogy lehetetlen lenne...?! :)
AlfaBoy2013-02-04 13:34:48 // 3842
Nagyon köszönöm, elvileg jövő hét végén leszek megint a gépezet közelében, akkor megnézem pontosabban, hogy mi a túró van, és, ha nagyon nem jövök rá, akkor zaklatlak képekkel és kérdésekkel :-)
Rohodi Mihály2013-02-04 13:30:51 // 3841
Első kör: milyen gyármányú a tetőd?
A gyári és a Wiesmann formára sem egyforma, bár lehet, hogy a felfogatása ugyanott van, csak esetleg másféle. Gyárit még nem láttam élőben.
De még több féle gyártmány is van.
(nézd meg a fotóimat, ott van kép a Wiesmannról)

Hol vetted a tiéd?
Nem lenne rossz a zár részeiről egy fotó. Az elsőről és a hátsóról is. Az első beállításával lehet állítani, hogy mennyire magasan áll a tető a szélvédőkereten. Ha túl magas, beázik, ha túl alacsony (szoros), összenyomja a gumikédert, ill. az oldalablakis befeszül.
Beállítani nagy játék...
A hátsó fixál, és tartja az egész súlyt.

Ha csak a tartókonzol hiányzik, javaslom az e-bay-t, bár ezeket általában a kocsikkal együtt szokták eladni. Én le akartam másoltatni az enyémet, de a Suzuki gyárban sem sikerült, pedig ott vannak profi gépek egy ilyen művelethez. Ha Wiesmann, akkor tőlük tudsz rendelni, Németországban vannak ha jól emlékszem talán Dulmen-ben, kb. 35.000 HUF a 2 konzol.
AlfaBoy2013-02-04 12:47:21 // 3840
Nos igen, konkrétan az a probléma, hogy amikor elől beakasztom, akkor nagyon besüllyed a pereme; valamiért a fenének sem akar a helyére menni...
Hátul pedig nekem lehet, hogy ezek hiányoznak :-(
Amennyiben tényleg nincs meg, akkor hol tudok ilyeneket szerezni; van esetleg erre valami ötleted?

Köszönöm a segítséget :-)
Rohodi Mihály2013-02-04 12:02:17 // 3839
Helló,
nekem van hardtopom, Wiesmann Exclusive.
Elöl a szélvédő keretbe nagyon egyszerűen illeszkedik, ahová a a ponyva tető karmai is, hátul pedig speckó tartókonzol van, ami úgy működik, mint egy bajonettzár.
Ez kiszerelve így néz ki (lásd lent a fotókon), egyébként fixen a kocsiban marad. A hardtopon nagyon sokféle állítási lehetőség van a karmoknál, és a bajonettzáraknál, milliméterek is számítanak, hogy az oldalüveg hová fekszik be, ne ázzon be, stb.



AlfaBoy2013-02-04 09:15:12 // 3838
Igaz, de az autó jelenleg naaaagyon messze van tőlem :-)
No majd legközelebb csinálok képeket.
Igazából az lenne a legjobb, ha valakinek lenne már tapasztalata keménytetővel és mondjuk fölhívhatnám, hogy tanácsot kérjek :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-03 13:46:20 // 3837
Ennyi infó alapján marha nehéz segíteni. Legalább egy képet feltehetnél...
AlfaBoy2013-02-03 13:01:16 // 3836
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem...
Vettem egy keménytetőt a Spider-hez, de nem igazán sikerül normálisan föltenni.
Elől nagyon besűllyed, nem áll a helyén, hátul pedig olyan, mintha valami hiányozna még a rögzítéshez...
Egyáltalán nem értek hozzá, van esetleg valakinek valamilyen tapasztalata ebben?

Előre is köszi!
Gab2013-01-23 22:52:29 // 3835
Az évjárat a 2000 ebben az esetben. A gép is :-)
Gab2013-01-23 22:50:04 // 3834
SZIASZTOK, SEGÍTSÉGET KÉREK!
2000-ES SPIDER FEKETE SZÍNKÓDJA KÉNE.
Akinek van a közelében, kérem nézze meg és írja be.
Köszönöm!!
Csöri2013-01-20 00:27:37 // 3833
A medioban itthon nem volt klíma. Nekem egyáltalán nincs klímagomb a panelen.
Piritu - 1.000.0002013-01-19 20:33:22 // 3832
Az enyém LUSSO, abban van.
Robbie__2013-01-19 20:24:38 // 3831
Medio felszereltség mit takar?

Elvileg légkondit is tartalmaz ez a csomag , ugye?
Azt nem értem akkor enyémben miért nincsen, csak a gomb helye van meg ..
Nem mint ha most szükségem lenne rà csak azért jó lenne ..:)
Arno1662013-01-17 00:28:36 // 3830
Persze, motor hatasfoka reszterhelesen rosszabb. Eleve a pillango kozel zarva, hatalmas a szivasi veszteseg, szegeny dugo azon kuzd, hogy a vakuumot csinaljon, es igy beeroszakoljon némi levegőt a motorba. :)

Ahogy mondod, intenziv gyorsitas a kivant sebessegig, utana lenduletbol.
Szivo benyasnal van még egy trükk, ha már megvan a lendület erdemes visszavenni a gázt, és megkínálni újra. Ekkor jol nyomatekhataron lehet tartani a motort, es nem csorog be felesleges benzin, ami ugy sem tudja gyorsitani, csak a fogyasztast noveli.

(Dizel ezert jo, mert ott a turbo visszacsatolo hatasa megcsinalja ezt az ember helyett kozvetve. Lecsokken a turbonyomas amint felporgott a motor es a kevesebb levegohoz kevesebb benzint is kever.)

Thesis-ben van egy gyari atfolyasmero a girometer alatt, eleg jol latni ha rajta felejtem a labam a gazon a 10literes fogyasztas azonnal 13-15 lesz, es kb semmi nem tortenik, kicsit sem gyorsul az auto.
Arno1662013-01-17 00:19:45 // 3829
11.x volt nekem is, tok kulturaltan haladgatva. Csak Bp. napkozben dugoban vegyesen.
Totti (NagyVad)2013-01-14 19:29:22 // 3828
Nem csak a váltó kart kell cserélni erre amit linkeltél ! Az a lényege hogy a karr alja ami a gömb alatt van hosszabb viszont a kulissza amibe a kar van az meg van emelve azzal a négy pu alátéttel így rövidebb lesz a váltó karnak az útja!
Piritu - 1.000.0002013-01-14 19:26:02 // 3827
A váltó belsejébe kell berakni?
[k i z z o]2013-01-14 18:55:09 // 3826
A szinkronok nem szeretik, de ha szétszereled, te is meg tudod csinálni.
Totti (NagyVad)2013-01-14 18:08:45 // 3825
Ilyet nem de a nagy vadban meg csináltam házilag!
Piritu - 1.000.0002013-01-13 20:34:10 // 3824
Cartársak! Épített már be valaki ilyet?
Piritu - 1.000.0002013-01-10 22:01:37 // 3823
WarbiRunner (Gyuri) a dízel topic hsz 22097-ben írta le röviden a lényegét ezeknek a paramétereknek.

Ja, az LMM működését is megmutatja a FES/MES-el csinált diagnosztika
Piritu - 1.000.0002013-01-10 21:57:54 // 3822
FES-el (vagy MES) ki lehet olvasni az öntanuló paramétereket. Az aksilevétel elvileg nullázza, de nekem olyankor mindig dobott utána egy lambda hibát. Azt kitörölve szokott helyreállni a rend.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak