Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning

Alfa GT-Csaba2014-04-17 19:58:01 // 24440
igy van!!Nehogy szintert csináltass!!!!
'''''2014-04-17 19:31:52 // 24439
Tehát nekem a gyári (kör alakú) kellene,kevlár bevonattal?
Alfa GT-Csaba2014-04-17 17:06:32 // 24438
így van,ezért lesz nekem is kevlár.
Hardy2014-04-17 15:50:34 // 24437
Éppen ez a lényeg hogy nem mindegy mivel van megkenve. A kevlár az általában olyan mint a gyári: a szinter meg nem:
pb_2014-04-17 14:26:29 // 24436
Felőlem lehet xarral is +kenve.De érdekes lehet 1 6ágú kevlár látványa,) Nem kötekedésből írtam, de felőlem veheted annak is.)
G-Burt2014-04-17 14:01:47 // 24435
de az is lehet, h ez a latas-hasznalas dolog forditva van, nem tudhatod... ;)
Alfa GT-Csaba2014-04-17 13:56:26 // 24434
Arra gondoltam hogy nem kör alakú!Az már tök mintegy hogy szinter kevlár vagy éppen szarral van +kenve kedves kötekedős cartárs!!!!!!
pb_2014-04-17 13:23:48 // 24433
Nem olyan hát, mert a xinter nem gyári.)
Alfa GT-Csaba2014-04-17 13:15:09 // 24432
szerintem arra gondoltak hány ágú legyen ,ezek szerint nem olyan mint a gyári.
'''''2014-04-17 13:05:43 // 24431
Írtam az általad ajánlott cégnek.Azt kérdezték,hány pados kéne legyen a tárcsa.4-6-8. Fogalmam sincs mi ez.
pb_2014-04-17 10:36:21 // 24430
Ok.)
pb_2014-04-17 10:35:08 // 24429
Te nem érted amit én írok, holt normálisan haxnál6ó utcán(értsd komfortosan).. Magad írtad, hogy +xokás kérdése, nem?) Úgyanúgy, ahogyan bármilyen más módosítást. Tudod, sokat olvasok a neten.))
Hardy2014-04-17 10:32:28 // 24428
Lehet hát, ha autópálya mellett laksz és ott is van a munkahelyed, akkor tökéletesen használható, és mindig csak pályán közlekedsz vele :-)
LacUS2014-04-17 10:15:49 // 24427
Tehát a ti felfogásotok szerint ha valamit a technika kibír egyszer kétszer X-szer, de idő előtt tönkreteszi az jó és használható úgy? Ne is haragudjatok,de ez úgy baromság ahogy van.Valószínűleg több szinter kuplungos vagy több tárcsás kuplungot láttam/használtam életemben mint ti, az, hogy el lehet csúsztatni nem volt kérdés, az hogy ezzel lekukázod elég hamar, az viszont tény, a másik tény,hogy nem való pontosan emiatt utcai autóba. Lehet tenni, lehet használni, de legyen sok pénzed cserélgetni.
G-Burt2014-04-17 09:17:47 // 24426
Nem erdemes csusztatni, mert az nyirja ki. Egyebkent ugyanugy hasznalod, mint normal tarcsaval, szerintem sem lesz ettol kevesbe hasznalhato
LacUS2014-04-17 08:46:10 // 24425
Te nem teljesen érted akkor amit írtam. LEHET, de NEM komfortos, ami a cartársnál szempont volt...de azt hiszem mindegy mit írok, te ezt is mint oly sok mást jobban tudsz.
pb_2014-04-17 00:03:58 // 24424
Mint írtam lehet haxnálni.
Ollah2014-04-16 08:57:13 // 24423
Nekem is ő csinálta; nem volt extra tárcsa csak megerősített szerkezet, ami jó volt 500 Nm-ig. (Illetve ezt a határt nem próbáltam ki, de a gyári kuplung 400 Nm fölött elcsúszott, az erősített meg nem.)
LacUS2014-04-16 08:55:21 // 24422
Alfa159 ezt írta "Jó lenne normális körülmények között használni az autóm."
Tehát a szinter kiesik...ilyen megközelítésből..
'''''2014-04-16 08:15:44 // 24421
Köszi mindenkinek a segítséget!
pb_2014-04-16 00:06:12 // 24420
Ilyen +közelítésből minden úgy yó, ahogy van, mert a gyári komfort rovására megy.)
LacUS2014-04-15 23:27:33 // 24419
A gyári komforthoz képes az. Persze megszokás kérdése, jártam én is 3 tárcsás tiltonnal, ettől még nem erre való és pont.
Alfa GT-Csaba2014-04-15 23:12:57 // 24418
Na ez a lényeg!!Én is ezért akarok kevlárt,mert a ferrodolos nem igazán birja a gyűrődést!
pb_2014-04-15 23:10:42 // 24417
Hogy utcán nem haxnál6ó, de dugóban sem véxes.
mreni2014-04-15 23:04:52 // 24416
kevlárnál semmi negatív hatás nincs kényelmi szempontból
LacUS2014-04-15 22:00:32 // 24415
Melyik része nem teljesen igaz?
Alfa GT-Csaba2014-04-15 21:44:32 // 24414
Mankyék kevlároztattak kuplungot,és azt mondja teljesen normálisan használható,és nem tűnik fel hogy nem gyári tárcsa van benne!
pb_2014-04-15 21:41:34 // 24413
Másik lendkerék + xinter.
pb_2014-04-15 21:39:51 // 24412
Ez így azért nem egéxen igaz.
'''''2014-04-15 21:18:15 // 24411
Na f@sza. :-( Jól kezdődik.
[k i z z o]2014-04-15 21:01:28 // 24410
Több tárcsásra, bolt on nincs 159-re, építeni kell.
'''''2014-04-15 20:15:09 // 24409
Milyenre gondolsz? Jó lenne normális körülmények között használni az autóm.
Föckös2014-04-15 20:14:42 // 24408
láttam olyan tárcsát, ami asszimmetrikus, nem tudom, h mennyire jó, de egyik fele szinterezve van.
kicsit kétkedve néztem.
LacUS2014-04-15 19:52:50 // 24407
Ha kuplungról és teljesítményről van szó Szabi barátomat ajánlom Járműmechanika
[k i z z o]2014-04-15 19:40:48 // 24406
Igen, több tárcsás kuplungok, AP Racing, Tilton, Sachs. A kevlár, és egyéb egzotikus anyagból készült kuplungtárcsák nem utcára valók, és mindenképp kompromisszummal jár a használatuk. A te erőátviteli rendszered nem nagyon díjazza az ilyen hirtelen direkt kapcsolatot, jobb egy biztos kapcsolat, amely fokozatosan kapcsolható össze.
Alfa GT-Csaba2014-04-15 19:36:44 // 24405
Elvileg a kevlár tárcsa,én is azon agyalok hogy elviszek egy bontott kuplung tárcsát és rakatok rá kevlár bevonatot,mert a kuplungom nem fogja birni ezt a kicsivel több nyomatékot amit kapott !
'''''2014-04-15 19:30:05 // 24404
Akkor inkább máshogy kérdezem: Van olyan megoldás aminél nem érezhető változás de a kuplung többet bír?
Alfa GT-Csaba2014-04-15 19:18:57 // 24403
Szerintem inkább kevlárt kell bele rakni,azt irják róla +100Nm-rel többet bír mint a gyári ferodolos
LacUS2014-04-15 19:16:03 // 24402
Van.Nem igazán csúsztatható, dugóban különösen élvezetes, de ugyebár nem utcai használatra találták ki.
'''''2014-04-15 19:14:21 // 24401
Használ közületek valaki szinter kuplungot?Van valami negatív hatása (kényelmi szempontból)?
Föckös2014-04-15 06:08:41 // 24400
mert 4 hengeres. ezek a mennyiségek hengerenként számolandóak.
Alfa GT-Csaba2014-04-14 20:20:05 // 24399
Gt 65 gyárilag
Föckös2014-04-14 20:17:04 // 24398
naná, 59 az ori, füstmentesen elég szép növekmény ez ;-)
Föckös2014-04-14 19:34:54 // 24396
gyááá akkor én hol vagyok 85 füstmentes köbmilliméterrel? ;-)
ÖT hengerből!

megy is rendesen, de erre egyik "mentorom" csak azt mondaná: JAJA, JAJA ;-)
Manky9562014-04-14 17:03:58 // 24395
Lehet akár 180is :) csak padon derülne ki.
Cacho2014-04-14 16:50:11 // 24394
Értem. Biztos jó lett, ne érts félre, csak furcsa volt, hogy pont 188 le, nemmondjuk 185 vagy 190 :)
Manky9562014-04-14 13:00:39 // 24393
4000nél kap 80mm3.
Manky9562014-04-14 12:07:05 // 24392
Padon nem voltunk , menet közbeni diag és üzemanyag alapján számoltunk , most kap 3000fordulaton neki 87,5mm3 ami elég 390nm-re. És 4000fordulaton kb 185 ló(a gyárilag 180 lovas ttid saab 74mm3-t használ 4000-nél). Ezek csak számok tudom általában mindent így számolok. Abban igazad van ,hogy pad mondaná meg, érzésre nagyon jó lett, szerintem tudja ezt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak