Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Autóvásárlás
Xixo2009-04-21 01:53:32 // 17852
HátvédRomeo2009-04-20 23:40:06 // 17851
2060 kg a sulya. kicsit Blöd a leirások között, full extrákkal is max 1600.
:Szájmon:QV:147:GT:2009-04-20 23:33:34 // 17850
Az enyém Wéber Gáboré volt....(Forma1 szakkomentátor, Clio Kupa, Seat Leon Kupa stb...)
Úgy hogy ezért feláras...:DDDDD
Egyébként Koko sok Alfát használt...156, GTV, Spider...
Úgy hogy ezért feláras...:DDDDD
Egyébként Koko sok Alfát használt...156, GTV, Spider...
Tackry2009-04-20 22:20:23 // 17849
A hiánypótlás megtörtént, az első blogbejegyzéssel együtt.:))
Buksi2009-04-20 19:19:15 // 17848
Akkor már eléggé bebüdösödhettek oda! :-DDDDD
Seriff2009-04-20 19:16:24 // 17847
Lehetnek bokszkesztyűk az ülés alatt :DD
Buksi2009-04-20 18:58:26 // 17846
És akkor mi van, ha az övé volt? :-DDD
Tackry2009-04-20 17:15:32 // 17845
;)
Törzskönyv már nálunk, eredetiségvizsgálat is megvolt, de az okmányirodában szerdára adtak időpontot. Hivatalosan akkor lesz csak a mienk.:)
De szerintem még ma berakom az oldalamra.:D
Törzskönyv már nálunk, eredetiségvizsgálat is megvolt, de az okmányirodában szerdára adtak időpontot. Hivatalosan akkor lesz csak a mienk.:)
De szerintem még ma berakom az oldalamra.:D
Tackry2009-04-20 17:08:11 // 17844
Már megoldódott. A kerékőr ugyan kuka lett, de a lényeg, hogy le lettek cserélve a kerekek.:)
ystuc2009-04-20 16:12:52 // 17843
Hát hol van? Mert az oldaladon nem látom. :-)
Tackry2009-04-20 16:09:00 // 17842
Már nehezen, nincs már ott.:)
SzJ2009-04-20 12:22:40 // 17841
A Bravo egy HGT volt.
Satti2009-04-20 10:38:53 // 17840
Jópár éve, neki ez volt, az asszonynak meg egy Bravo-ja, gondolom szponzorációs okokból.
Ferko2009-04-20 10:22:00 // 17839
Nem tudtam, hogy neki ilyen volt.:-D
Satti2009-04-20 10:20:41 // 17838
Ez reklámfogásnak jó, de semmi másnak.:-))
Ez már elég régen lehetett Koko Alfája, és még ha az is volt, na akkor meg mivan??? :-)
Ez már elég régen lehetett Koko Alfája, és még ha az is volt, na akkor meg mivan??? :-)
Satti2009-04-20 10:18:54 // 17837
Bocs.....kerékőr......
Satti2009-04-20 10:18:05 // 17836
Az elég érdekes, mert lényegében egy kerékör csavarfej kell, az szokott kelleni a 4 csavarhoz. Valószínűleg az lehet, hogy elkopott és nem lehet vele leszedni a kereket, de ha nincs meg egyáltalán, akkor le kell fúrni és annyi, de ezt egy szervízben tudniuk kellene.
Ferko2009-04-20 10:10:58 // 17835
Wickey2009-04-19 23:32:57 // 17833
állat versenygép, mitakarsz... :))
Mike.2009-04-19 13:17:54 // 17832
Na majd holnap megsasoljuk GEORGEal. Megyünk Pécsre, kezdjük a seléniát szervezni. :-)
Liquid2009-04-19 13:08:47 // 17831
más korabeli 1.4-hez képest valóban sport, de az Alfák között nemigazán :)
Sanyi2009-04-19 13:04:33 // 17830
Így van. Az állapot a lényeg. :)
Seriff2009-04-19 13:02:44 // 17829
70ezer, persze. Kérdés, hogy 1 egyes, vagy netán kettes hiányzik előle :) De nem is az a lényeg, hanem az állapota ugyebár :)
Sanyi2009-04-19 13:02:15 // 17828
Jaja. :)
És azt írja Alfások figyelem. :D
Az Alfások jól kiröhögik! Hihi
Jó kis kocsi az 1,4TS 145, de nem SPORT ALFA.
:D
És azt írja Alfások figyelem. :D
Az Alfások jól kiröhögik! Hihi
Jó kis kocsi az 1,4TS 145, de nem SPORT ALFA.
:D
Selmak2009-04-19 12:56:38 // 17827
Mind a brutto 104 LE vel. LOL.
Sanyi2009-04-19 12:35:31 // 17826
Fogalma sincs sztem neki. Telóm már fel lett hívva. Állítólag hátulja lett neki javítva.
Előadta h erős sportos Alfa stb. :D
Nagyon bejövős. Mondjuk 70K km gyanús. :)
Előadta h erős sportos Alfa stb. :D
Nagyon bejövős. Mondjuk 70K km gyanús. :)
GTVili2009-04-19 12:32:45 // 17825
SoseTuDodmeg.......;-DDD Az ilyet szivesen felhívnám,és eldiskurálnék vele,hogy tul.kép miről is beszél.....
Seriff2009-04-19 12:28:25 // 17824
Nem tűnik csúnyának, de mi a szösz az a STD? :DD
Meg, hogy Sport Alfa :DDD MUHAHAHAHA :)))))
Meg, hogy Sport Alfa :DDD MUHAHAHAHA :)))))
Sanyi2009-04-19 12:26:24 // 17823
Valaki esetleg nem ismeri ezt az autót?
Liquid2009-04-19 11:50:44 // 17822
mondd meg nekik hogy nem érdekel a kerékőr, szedjék le, és tegyenek a helyére sima csavart. Kell hogy legyen célszerszámuk a kerékőr leszedéshez. Nekem is volt ilyen gondom, most a legutóbbi kerékcserénél. A gumis simán leszedte. Elforgott rajta a kulcs.
Tackry2009-04-19 11:44:00 // 17821
Semmi sem kizárt.:) Telefonban nem olyan egyszerű ez, mivel onnan jött ez az info.:) Mindegy, holnapra minden kiderül.
Mike.2009-04-19 11:39:43 // 17820
Szerintem valamit félreértettetek.
Vagy a szervízes volt másnapos?! :-))
Vagy a szervízes volt másnapos?! :-))
GTVili2009-04-19 11:39:42 // 17819
Féltik a dugókulcsot.....;-D Egy minőségi készlet nem ócsó'....
Tackry2009-04-19 11:38:13 // 17817
Ok, ez is megnyugtató. Bár akkor most már csak a szerviz hisztijét nem értem a kidobható kerekekkel kapcsolatban.:)
GTVili2009-04-19 11:36:58 // 17816
Max a kerékőr csavar.....azt meg nem gáz.....4e-ért kapsz 16-20db új kerékcsavart....vagy 5e-ért egy új készlet kerékőrt....
Mike.2009-04-19 11:35:48 // 17815
Nem az egész kerék a kuka, csak az az egy-egy csavar. Legfeljebb nem lesz kerékőr rajta csak sima csavar. Nem olyan nagy baj az és értékben pár ezres.
Tackry2009-04-19 11:34:28 // 17814
Upsz, összekevertelek egy paksi cartárssal.:D
Tackry2009-04-19 11:33:53 // 17813
És így nem lett utána kuka semmi? :)
ystuc2009-04-19 11:33:10 // 17812
Én ilyet nem is mondtam. Tegnap csak a zászlóról beszéltünk. :-)
De akár mondhattam volna is... :-D
De akár mondhattam volna is... :-D
GTVili2009-04-19 11:29:24 // 17811
Nekem úgy szedték le a rakoncátlan kerékőrt,hogy egy méretben passzoló dugókulcsot kalapáltak rá....aztán simán leszedték légkulcsal...
Tackry2009-04-19 11:26:04 // 17810
Van egy olyan kis gondunk az új autóval, hogy a szervizben - ami egyben a kereskedés ugye, mert az Ábelnél lett véve - nem tudják leszedni a téli kerekeket, pedig abban maradtunk, hogy hétfőre lecserélik a nyárira és már úgy hozzuk el. A gond pedig az, hogy a kerékőr a 4-ből mindössze egyhez jó, háromhoz nem és a szervízben sem találják a többit. Még annyi halvány remény van, hogy holnap megpróbálják elérni a volt tulajt, hátha nála van, de erre nem sok esélyt adnak, mondván, hogy mindennel hozzájuk hordta, kerékcserére is. Bár erre mondta nekem tegnap Ystuc, hogy olyan nincsen, hogy nincs az autóban, mert mi van, ha defektet kapott volna, akkor is tréler viszi el? Az autó át lett nézve, az az egy kerékőr van benne, ami az egy darab kerékhez jó csak. Meg lettek kérdezve gumisok is, mind azt mondta, hogy ha nincs meg a kerékőr, akkor csak úgy lehet leszedni, hogy az utána kuka is...
Van valakinek valami ötlete? :)
(Más esetben még alkudunk le az árából, mert mi végül is egy szett téli kerékkel vettük, nem anélkül, de jobban örülnék neki, ha nem így lenne.)
Van valakinek valami ötlete? :)
(Más esetben még alkudunk le az árából, mert mi végül is egy szett téli kerékkel vettük, nem anélkül, de jobban örülnék neki, ha nem így lenne.)
Seriff2009-04-19 11:23:12 // 17809
Igen, azt hiszem fél bárral töltenek a túrók, vagy hasonló... Ez legalább tartós, bár talán 1 bartól sem hullana szét ;)
Selmak2009-04-19 11:20:43 // 17808
Akkor az még elég lightos tuning volt, mert V6 2.0TB ből szoktak 350-400 pacikat kicsikarni, extrém esetben meg a 600 se ritka.
Wickey2009-04-17 23:54:49 // 17805
én is van, hogy kannázok, de azt egyrészt az orrom előtt töltik teli a kúton, másrészt feltalálták már a tölcsért, és bele az extrafinom kávéfőzőszűrőt. Hihetetlen, mennyi dzsuva jön ki a "bátrantőccsedtestvéremtisztaezakanna"-ból is...
Wickey2009-04-17 23:52:04 // 17804
ezt aláírom. 100k km-et kapott a pofájába az enyém is, órában 65k-val vettem, saccra pedig valahol 120 és 150 között lehetett a valós futása. Ezt igazolni látszik az elsőszerelésű vízpumpa is, amit most vettem le róla, azalapján is reálisnak tűnik a saccra 200-250k ami az enyémben most van. Jár, mint a doxaóra, igaz, mostanában lájtos gyorsításokkor is hajlamos szürkét pöffenteni, igaz EGR szelepről azt se tudom micsoda, nemhogy valaha egyszer is elpucoltam volna... az is lehet az oka. :-)
amúgy a wrd-t (5w40) sem csipegeti, olajfoltot nem hagy maga alatt, fogyasztása ugyan picit magas, nagypapásan 5.5, tempósan 6.5-7, de ez legyen a legnagyobb baja. Újabban előváros / országút üzemben nyomul, tehát enyhe városi melegítős (10km) után röpül a 2/A-ra majd M0 M3, visszafele a melegítős szakasz 5km, utána M3 M0 2/A. Végig 80-100, kisgáz és nem rácsingolunk. Szvsz az örökélet fényesedik meg neki így... :-)
amúgy a wrd-t (5w40) sem csipegeti, olajfoltot nem hagy maga alatt, fogyasztása ugyan picit magas, nagypapásan 5.5, tempósan 6.5-7, de ez legyen a legnagyobb baja. Újabban előváros / országút üzemben nyomul, tehát enyhe városi melegítős (10km) után röpül a 2/A-ra majd M0 M3, visszafele a melegítős szakasz 5km, utána M3 M0 2/A. Végig 80-100, kisgáz és nem rácsingolunk. Szvsz az örökélet fényesedik meg neki így... :-)