Most akkor hány kereke hajt?
Egyszerre 4*4; 4WD, Q4, és még quattro is :D
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Autóvásárlás
Atesz19872012-07-25 19:42:24 // 31703
Grando2012-07-25 19:16:09 // 31702
Oké.
Vki érdemi infóval esetleg? :)))
Vki érdemi infóval esetleg? :)))
GTPeti2012-07-25 19:09:05 // 31701
Vegyél inkább dízelt! :)))
Piritu - 1.000.0002012-07-25 18:41:15 // 31699
Kénytelen volt, nem sok alternatívát hagyott neki az Alfa gyár :-(
Piritu - 1.000.0002012-07-25 18:39:36 // 31698
Atesszal beszélgetek :-P
Mindössze próbálok ellenérveket hozni a sommás kijelentésére. Mentem nem keveset TS-el és sose volt bajom vele. Ha a problémákról beszélünk nem ártana az igazi okokat megkeresni. Különben csak a szarolasz előítéletet erősíti.
Mindössze próbálok ellenérveket hozni a sommás kijelentésére. Mentem nem keveset TS-el és sose volt bajom vele. Ha a problémákról beszélünk nem ártana az igazi okokat megkeresni. Különben csak a szarolasz előítéletet erősíti.
Roll19832012-07-25 18:34:02 // 31697
A szöveg jó, de én kocsit tőlük nem vennék.
sparco2012-07-25 17:42:12 // 31696
A Csonti Car-tól megszokott szöveg: 156 - Kutas csaj XD
Dévid2012-07-25 17:10:35 // 31695
Nem szabadultok meg tőlem olyan könnyen, nyugi. :)
GTPeti2012-07-25 17:07:33 // 31694
Reméljük köztünk maradsz és elégedett Alfa-tulaj leszel! B)
Dévid2012-07-25 17:03:11 // 31693
Mindegy, beállítottam hahu-n az autóvadászt, ha felbukkan olyan autó amire vágyom, majd jelez.
Jelenleg nem látok egyet sem, ami elsőre megfogna. JTD motorosakat nézek, mert a JTS-ekről igyekszik mindenki lebeszélni.
Addig meg gyűjtögetek, aztán meglátom mi lesz. Sürgősnek nem sürgős, decemberig mindent kifizettem a 156ra.
Köszönöm szépen az építő jellegű hozzászólásokat.
Jelenleg nem látok egyet sem, ami elsőre megfogna. JTD motorosakat nézek, mert a JTS-ekről igyekszik mindenki lebeszélni.
Addig meg gyűjtögetek, aztán meglátom mi lesz. Sürgősnek nem sürgős, decemberig mindent kifizettem a 156ra.
Köszönöm szépen az építő jellegű hozzászólásokat.
GTPeti2012-07-25 16:46:49 // 31692
Látod, ebben igazad van.
.......................2012-07-25 16:42:29 // 31691
mindenkinek nem foghatod a kezét..
GTPeti2012-07-25 16:42:06 // 31690
Csak a változás állandó. :)
Dévid2012-07-25 16:38:12 // 31689
Nem tudom hova jut így a világ, már olyan TS tulaj is átállt a "sötét oldalra", akinek nem volt komoly gondja a kocsijával. (Mondjuk egy fekete 159 2.4 20V TI Berlina miatt én is átállnék) :D
GTPeti2012-07-25 16:34:29 // 31688
Mindenképpen úgy kéne, hogy amit lehet kiárulni belőle. Azért elég sok használható cucc lehet még benne, szerintem.
GTPeti2012-07-25 16:33:29 // 31687
No igen, de amikor a család olyanokat szugerál, hogy "egy társadalmilag elfogadottabb" autót vegyen", akkor nagyon nehéz.
Ha valaki nem akar átmenni a lámpánál, akkor ne kísérd át. :)
...bár jó lenne, ha szeretne átmenni a túloldalra (akarom mondani a sötét oldalra). :)
(Erre hoztam fel példának a cartárs karbantartott JTD-jét, aminek "szervízelési története" kb. megegyezik a legtöbbünkéval...)
Ha valaki nem akar átmenni a lámpánál, akkor ne kísérd át. :)
...bár jó lenne, ha szeretne átmenni a túloldalra (akarom mondani a sötét oldalra). :)
(Erre hoztam fel példának a cartárs karbantartott JTD-jét, aminek "szervízelési története" kb. megegyezik a legtöbbünkéval...)
Dévid2012-07-25 16:31:34 // 31686
Köszönöm szépen! Nem kell már több segítség, mivel nem igazán tudtok már.
Elég sokat segített szerencsére ez a csapat, különben nagyon drága lett volna az eddigi fenntartás is. :)
Most még körbetelefonálom a környékbeli bontókat, hogy mennyit adnának érte, aztán tisztábban fogok látni.
Olyan ajánlatot már kaptam korábban, hogy ha kifizetem a szállítási költséget, akkor adnak bontási igazolást. :D
Elég sokat segített szerencsére ez a csapat, különben nagyon drága lett volna az eddigi fenntartás is. :)
Most még körbetelefonálom a környékbeli bontókat, hogy mennyit adnának érte, aztán tisztábban fogok látni.
Olyan ajánlatot már kaptam korábban, hogy ha kifizetem a szállítási költséget, akkor adnak bontási igazolást. :D
.......................2012-07-25 16:27:00 // 31685
Szerintem az ilyen okfejtö hozzászólásokat hagyjuk már,
szegény Dévid megjárta az Alfával,mindegy miért
segítsetek neki ,hogyan tudna átülni egy másikba
ne az okot keresgéljétek..
szegény Dévid megjárta az Alfával,mindegy miért
segítsetek neki ,hogyan tudna átülni egy másikba
ne az okot keresgéljétek..
Dévid2012-07-25 16:19:31 // 31684
Nálam a termosztát jó volt, megnézettem, mégis kicseréltem egy másikra, azzal sem mutatott többet a műszerfalon a hőmérő, úgyhogy ezt a hibalehetőséget én kizárnám. :)
Piritu - 1.000.0002012-07-25 16:15:34 // 31683
"Vagy azt mondod, hogy az amoren, mindenkinek azért lett csapágyas az autója, mert széttaposta? " - Mellékesen megkérdezném, hogy vajon mekkora szerepet játszik, hogy sokan szar termosztáttal járnak? (Szinte mindennapos téma a topikokban, hogy vajon miért nem melegszik be a motor.)
Hideg motorban nem működik az olajozás sem rendesen.
Hideg motorban nem működik az olajozás sem rendesen.
Dévid2012-07-25 16:15:27 // 31682
Mint pár hozzászólással lejjebb írtam volt, sok függ a felhasználótól és a szerelőtől is. Pont arra próbáltam rávilágítani, hogy minőségi alkatrészek használata mellett sem hosszabb életű egy TS blokk, ha nem hozzáértő nyúl hozzá, vagy vezeti. :D
Piritu - 1.000.0002012-07-25 16:03:42 // 31681
"Hány olyan embert ismersz, aki újonnan vett TS-t, és azt használta is mondjuk 200e km-t egymaga? "
Jelentkeznék példának. A 146 1,6TS-be 196ezret tekertem bele csak én. Aki megvette még infóim szerint vagy 30ezret. Azóta nincs hírem a Vasról.
Jelentkeznék példának. A 146 1,6TS-be 196ezret tekertem bele csak én. Aki megvette még infóim szerint vagy 30ezret. Azóta nincs hírem a Vasról.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-25 16:01:56 // 31680
jah én is ismerek olyan usereket akik 15w40-es olajat használnak és a kanyarokat kiegyenesítik hiába van ott árok :)
Tentacle2012-07-25 15:43:49 // 31679
Érdekes, nekem a boxer csapágyas is lett, meg hengerfejes is 5 év alatt, a TS meg nem (szintén 5 év alatt). No meg Ferke is tudna mondani pár szót a boxerekről, nem egyet rakott össze, tehát olyan atombiztos az sem lehet :)
Sokan azt mondják, hogy a kettes dízel golf kimegy a világból ... mégis rengeteg csapágyat meg tömítést adtunk el hozzájuk, fejből megy a cikkszám nekem is (pedig én informatikus vagyok, nem eladó :)).
Sokan azt mondják, hogy a kettes dízel golf kimegy a világból ... mégis rengeteg csapágyat meg tömítést adtunk el hozzájuk, fejből megy a cikkszám nekem is (pedig én informatikus vagyok, nem eladó :)).
GTPeti2012-07-25 15:38:06 // 31678
Na, ilyet jó hallani. :)
Dévid2012-07-25 15:35:50 // 31677
Én ismerek olyat, aki 140.000-el az órájában vette 5 éve, és az azóta eltelt 20.000 km alatt csak szív vele. Pedig jó minőségű alkatrészekkel szervizelte, megbízható forrásból származóakkal. :)
Ricoe1562012-07-25 15:26:18 // 31676
No üsse kavics elmegyek megnézem. :)
Jack2012-07-25 15:22:19 // 31675
Üdv Urak! Eladó jó állapotú GTV-t keresünt 2.0ts motorral. Ha valaki tud ilyet ne tartsa magában az infót. Üzenőfalamra tegyétek légyszíves. Köszönöm
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-25 15:16:15 // 31674
én ismerek olyat aki 0-km-en vette és lassan 3 kiló van benne ...motorikusan nincs baja 1.6TS
András bácsi2012-07-25 15:09:25 // 31673
Látom nem azt olvasod ki a mondataimból, amit írok. De legyen igazad, bizonyára megvan hozzá a tapasztalatod. Ha a két motortípust hasonlítod, akkor megint messzire mész, hiszen tök más a konstrukció.
Atesz19872012-07-25 14:57:47 // 31671
Szóval itt az amoren valójában mindenkinek 3-400 ezret futott masinái vannak, amiket az első 50-100 ezer km alatt tönkre tettek. Másrészt meg nem csak az amoren vannak alfások, és bizony tudok olyan autóról, aminek 80, tudok olyanról amelyik 200 ezer km-es korában dőlt szét, és olyanról is, akinek nem ment el 50 ezret a felújított motorja, és újra szétdőlt, akár többször is... Nyilván minden esetet meg lehet magyarázni, de talán logikusabb, hogy eleve a motorban van a hiba. Érdekes, a boxer motoros alfákról nem hírlik, hogy folyton csapágyasok lennének. Pedig a használat nem különbözik, és még régebbiek is. Szomorú, de tény, hogy minden megtett TS km-ben ott rejtőzik a lehetőség, hogy a csapágy megadja magát, és ez független kortól, nemtől, származási országtól, és a csillagok állásától is. Nem egy benzin mániás "nagy" Alfás pályázott el a TS motortól, nem véletlenül.
Ricoe1562012-07-25 13:33:47 // 31670
Erről valaki? 156
Az eladó csupa jót mondott róla. (Nem kereskedő) A kijavított/kicserélt dolgokon kívül mi még a mérvadó?
3.ik tulaj,93ezerrel (szervizkönyvben eddig is van róla bejegyzés) vette,minden megvan hozzá. Boldizsárban vették újonnan. Vélemény?
Az eladó csupa jót mondott róla. (Nem kereskedő) A kijavított/kicserélt dolgokon kívül mi még a mérvadó?
3.ik tulaj,93ezerrel (szervizkönyvben eddig is van róla bejegyzés) vette,minden megvan hozzá. Boldizsárban vették újonnan. Vélemény?
András bácsi2012-07-25 13:26:36 // 31669
Ugyanmár. :)
Hány olyan embert ismersz, aki újonnan vett TS-t, és azt használta is mondjuk 200e km-t egymaga? Gondolom ilyen nincs.
Korukból kifolyólag szinte mindegyik tekert órás, soktulajos, kevéssé karbantartott motor. Hogy lehet az, hogy pl. a németeknél nagyon sok 200e km-t futott egy-két tulajos autót találsz, aminek jobb a motorja, mint az itthoni százezreseknek? Nincs olajsár, meg folyó tömítések.
Hány olyan embert ismersz, aki újonnan vett TS-t, és azt használta is mondjuk 200e km-t egymaga? Gondolom ilyen nincs.
Korukból kifolyólag szinte mindegyik tekert órás, soktulajos, kevéssé karbantartott motor. Hogy lehet az, hogy pl. a németeknél nagyon sok 200e km-t futott egy-két tulajos autót találsz, aminek jobb a motorja, mint az itthoni százezreseknek? Nincs olajsár, meg folyó tömítések.
Atesz19872012-07-25 13:02:44 // 31668
Nem hiszem, hogy a használattól random jönne elő ez a hiba 80-500 ezer km-es tartományban, gyakorlatilag bármikor, a legváratlanabb időpontban. Vagy azt mondod, hogy az amoren, mindenkinek azért lett csapágyas az autója, mert széttaposta? Van egy komoly baki a konstrukcióban, amit b@sztak kijavítani 10 év alatt, kár ezt szépíteni. Az, hogy létezik olyan TS motor, ami olaj nélkül elment 1 millió km-t, nem bizonyítja, hogy ez az apró malőr ne ketyegne ott minden TS-ben időzített bombaként.
Grando2012-07-25 12:21:17 // 31667
Hű, erről Biancót kell megkérdezni. De ez a színösszeállítás volt, az biztos, és a vezetőülés bal oldala jótékony véletlenségből itt is lemaradt a képekről. Arra emlélkszem, hogy az akkor is jónak tűnt a képeken, aztán láttuk, hogy szakadt(!!!) a bal oldala. Na szóval Bianco biztosabb tippet tud adni, hogy ez volt-e az ominózus. :)))
Andy2012-07-25 11:56:22 // 31666
Nem esküszök meg rá, de mintha egy félévvel ezelőtt ezt néztük volna meg valahol vidéken, Grandoval, Biancoval, Harival. Legalábbis a jobb hátsó sárvédő horpadás olyasmi.
Na az egy nagy szar volt, valszeg csapágyas motorral, mert beindítás után csak úgy csattogott. A kasztni sem volt éppen karcmentes, szóval elszaladtunk.
De nem vagyok benne biztos, ám gyanús, nagyon gyanús! :))))
Na az egy nagy szar volt, valszeg csapágyas motorral, mert beindítás után csak úgy csattogott. A kasztni sem volt éppen karcmentes, szóval elszaladtunk.
De nem vagyok benne biztos, ám gyanús, nagyon gyanús! :))))
FRC2012-07-25 11:45:05 // 31665
András bácsi2012-07-25 11:32:34 // 31664
Na jó: 166-ban futó 2.5V6-ot pedig ismerek olyat, ami megbontás nélkül 600 körül jár. A jó olaj, és a rendes melegítés sokat számít.
András bácsi2012-07-25 11:31:13 // 31663
Állítottak ilyet a TS-ről is, de amit eddig láttam, ott vándorolt a csapágyhiba helye. Sőt olyan 1.6-ost is láttam, ami 1 liter olajjal jött, és érdekes módon a főtengely nem kopott meg. Innentől inkább a használati módot okolom a hibákért, nem a konstrukciót.
.......................2012-07-25 11:28:23 // 31662
ezért jó a diesel Alfa,a 156 is jó JTD vel
a 159 is ,a mito is,stb..
van egy haverom az ö 156 2,4 10V jében min 450ezer van ,a motor az eredeti
a 159 is ,a mito is,stb..
van egy haverom az ö 156 2,4 10V jében min 450ezer van ,a motor az eredeti
Atesz19872012-07-25 11:26:34 // 31661
Amennyire én tudom, egy konstrukciós hiba miatt a 3 henger folyamatosan pár fokkal melegebb környezetben kénytelen dolgozni, mint a többiek, és legtöbbször az a csapágy szokta megadni magát.
András bácsi2012-07-25 11:21:03 // 31660
A korábbi dízelek is elmentek annyit. Méregettem olyan 1.9 8V-t, amiben 380e km-nél a főtengely és a blokk minden mérete a gyári alapérték volt.
.......................2012-07-25 11:19:51 // 31659
mondjuk az enyém :)
kösz
kösz
András bácsi2012-07-25 11:19:22 // 31658
Mennyi km után?
.......................2012-07-25 11:08:29 // 31657
de a diesel igen
.......................2012-07-25 11:03:52 // 31656
még hírböl sem ismerem a futómü ,EGR ,DPF,lendkerék mizériákat
.......................2012-07-25 11:03:03 // 31655
mi van elb**va a Mito n?
szerited?
szerintem semmi
szerited?
szerintem semmi
GTPeti2012-07-25 10:48:33 // 31654
Az még nem is lenne baj, de ezekszerint meg is találja... :)