Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Direkt légszűrőkről

GT Ɨ|ѯ2009-08-04 16:19:36 // 2075
mi a f..nak?:-DD
Kau2009-08-04 16:12:42 // 2074
Ez nem AZ a topik ;)
Buksi2009-08-04 16:11:47 // 2073
Ide azt a csajt nekem! :-D
Kau2009-08-04 14:21:37 // 2071
Jók a JR szűrők is. (Volt 1 betét nekem is). Igaz közel azon a pénzen vehetsz BMC-t is. Az pedig a legjobbak között jegyzett.
GT Ɨ|ѯ2009-08-04 14:05:29 // 2070


156-ra másik megoldás
GT Ɨ|ѯ2009-08-04 13:59:06 // 2069


hővédőt mindenképpen tegyél-kb 20K-ból ( takarítószettel ) megáll:-)
Kau2009-08-04 13:57:51 // 2068
Így van. A 156-os TwinSparkoknál sajnos rossz helyre esik a direktszűrő. (A motor mellé). Ha a teljesítmény miatt kéne, akkor inkább sportbetétszűrő, ha csak a hangja miatt kell, akkor mindegy :)
Dévid2009-08-04 12:52:16 // 2067
A 156 2.0 TS úgy hallottam nem szereti a direktszűrőt, állítólag alacsony fordulaton csökken az ereje tőle, magas fordulaton ahol pici pluszt ad, meg úgysem igazán használja az ember. Maximum szebb hangja lesz, de jobb gyorsulást, nagyobb erőt ne várj tőle. Ismétlem, ez nem tapasztalat, csak egyesek ezt állítják. Nekem meg nincs felesleges 50-60.000 pénzem kipróbálni.
Lacci2009-08-04 12:37:14 // 2066
Hali!

Hol a legjobb az elhelyezés? egy 156 2.0 TS be szeretném, te olyan 81-109 fok van a motortérben :D üzemidőtől függően...

Arra gondoltam, hogy kikapom a rezonátort és annak a helyére kiviszem gumicsővel, esetleg hővédőt köré...

Ja, igen egy Apexi szűrőre gondoltam, ez volt a legjobb a teszteken.
Legjobb légáteresztés a legjobb szűrés mellett.
Szabeee2009-08-04 10:55:50 // 2065
Cartársak! mit szóltok a JR sportszűrőhüz? olvasgattam külföldi fórumot és csak K&N-t ajánlanak... kiváncsi lennék a véleményetekre
GT Ɨ|ѯ2009-07-19 05:32:33 // 2064
akkor már nem fognak bántani..:-DDD
EngineCoffeeTables2009-07-18 21:26:48 // 2063
bocsi elfeljtettem csevegésre kapcsolni.
EngineCoffeeTables2009-07-18 21:26:08 // 2062
Eddig még nem jelentettek fel:)
GT Ɨ|ѯ2009-07-18 21:23:07 // 2061
megszokták már,neem?:-DDD
EngineCoffeeTables2009-07-18 20:30:50 // 2060
JAja, így se utálnak még ellégé a nyugdíjas szomszédok:DDDD
EngineCoffeeTables2009-07-18 20:26:49 // 2058
Elvileg, az átmérő sehol se szükebb mint a szívócsővé, és elég nagy a felület is. Talán még a szívócsőről kellene leszedni a zajcsökkentő dobozokat.
GT Ɨ|ѯ2009-07-18 20:20:09 // 2057
1 V6-nak ez csak dekoráció:-)))
LacUS2009-07-18 15:56:29 // 2056
SicoRubena itt nézd meg, mindenféle szilikoncső van.
GTVili2009-07-18 15:50:15 // 2055
Szia cartárs...nekem van egy 120fokos 67mm-es....azt hiszem Dunakeszin vettem.De pl Üllőn is van vmi BHP tuning....ott is szok lenni....
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-18 15:37:11 // 2054
Hali!
Tudna valamelyikőtök ajánlani egy helyet, ahol többrétegű gumi-textil könyököt lehet kapni. Ami tavaly augusztusban vettem, az kezd elrepedni. Anno a bumbasztikban vettem. Ez a Jacky sport vagy valami hasonló.
EngineCoffeeTables2009-07-18 14:49:26 // 2053
Reméljük teljesítményben is azt a színvonalat nyújtja mint hanghatásban:))))
GT Ɨ|ѯ2009-07-18 14:40:58 // 2052
grat!jó választás volt:-)
EngineCoffeeTables2009-07-17 23:51:51 // 2051
Én ma instaláltam egy ilyet, hanghatás megvan:))))) A többi meg majd kiderül.
Szabeee2009-07-17 23:36:12 // 2050
ki tudna nekem ajánlani vmi jó kis szrőt? vagy az mindegy hogy milyen csak legyen?
GT Ɨ|ѯ2009-06-15 14:23:55 // 2049
Buksi2009-06-15 09:58:03 // 2048
Kész! :-DD
GT Ɨ|ѯ2009-06-14 08:34:19 // 2047
direkt szűrve:-)
Buksi2009-06-12 20:27:26 // 2046
Hihetetlen, hogy miket tudsz mondani! :-DDDD
GT Ɨ|ѯ2009-06-12 10:50:53 // 2045
nem vettem észre a sziklát a vén iszapszemeimmel a vízben Tee:-))
Buksi2009-06-12 10:44:40 // 2044
Az most hogy jön ide? :-D
GT Ɨ|ѯ2009-06-11 20:36:28 // 2043
ezzel nem vagy 1edül:-))))
Norc2009-06-11 20:35:49 // 2042
Igen, nemtudom valaha visszarakom e a papír szűrőt. Nagyon jó lett. :)
Kau2009-06-11 19:02:44 // 2041
Ugyanazok a jellemzők, mint az 1.6-2.0-nál. Brutál hang. ;)
Kau2009-06-11 19:00:57 // 2040
Ugye, ha egyszer megtapasztalja az ember... ;)
Norc2009-06-11 15:48:52 // 2039
Na megvolt az első teszt a direktszűrővel:
Papírszűrővel végsebesség 215- volt, de 180-tól már nehezen ment föl 215-ig.
A direkszűrővel szintén 215 a vége, de 215 ig szépen felmegy, és nincs a nyomatékvesztés 180-nál, tehát a direktel előbb megvan a 215, lehet menne még, de ott már nem láttam értelmét a moci nyúzásának. Szerintem plussz lovakat nem kaptam, esetleg lentebbről megjön a nyomaték, és magasabb fordulatig tartja, plussz a hang ami iszonyat jó, fogyasztást azt a vezetési stílus miatt nem érdemes részletezni, mert ólomtalpúban voltam, de szerintem ha birtam volna magammal, akkor nem nőtt volna a fogyi. Szerintem érdemes váltani, persze ez egyéni vélemény, hosszútávú tapasztalatot majd mondonak a nagyok. :) Ez kb 200km alatt született, és egy élmény volt így autózni! Nekem bejön ez a direkt levegő dolog.
GT Ɨ|ѯ2009-06-11 07:28:16 // 2038
nagy volt az iszapmozgás:-)
Buksi2009-06-10 16:22:49 // 2037
Elég szomorú! :-D
Szabeee2009-06-10 15:09:33 // 2036
tud vki nekem tapasztalatokat mondani? elonyok vagy hatranyok 1.4/es ts -be direkt szuro?? mindent szivesen fogadok
Zsoltyr2009-06-10 13:17:01 // 2035
Visz a lendület, mi? :-) A Turul felé is lemaradtál... :-D
Szunyi2009-06-10 12:30:44 // 2034
Áhhháá....! :-)
GT Ɨ|ѯ2009-06-10 05:56:55 // 2033
köcc,de nem vettem észre:-))
Buksi2009-06-09 20:19:59 // 2032
Gratula a K-hoz! ;-)))
GT Ɨ|ѯ2009-06-09 19:31:21 // 2031
a kétezres hozzászólás-olvasd el:-)
Krisz1552009-06-09 19:11:53 // 2030
ezzel külön élmény emelkedőn megállni. kézifék behúz lábfék felenged még fél órát nyekereg aztán megáll. drága a csere:( július végéig kicserélem mindenképp
MYSKHA2009-06-09 19:08:08 // 2029
Oh.. fék.. Nekem pár ezer km óta van új tárcsa+betét elől hátul..Mondjuk nemnagy durrr.. Aztán rájöttem mikor megrugtam nemrégibe a fékbedált mert arra kerűlt sor ,hogy harap ez :-D
Krisz1552009-06-09 18:58:58 // 2027
én is mert nem fog a fék:) illetve fog csak 51%-osan. szal sztem megérett a cserére
MYSKHA2009-06-09 18:56:05 // 2026
Gerincferdülést kapnánk :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak