Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

WarbiRunner (Gyuri)2011-01-26 20:03:01 // 15852
Tudom én, azért zavar a dolog.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-26 20:00:08 // 15850
a lendkereked is cserélve volt!
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-26 19:57:15 // 15849
Mert? Betonstabil :-) A féltengelyek komplett cserélve voltak tavasszal. Ha lóg a diffi, az tud ilyet?
András bácsi2011-01-26 19:54:16 // 15848
A remegés biztos, hogy lendkerék, nem belső csuklók?
Kócosw2011-01-26 19:53:49 // 15847
atkell öbliteni :)
András bácsi2011-01-26 19:53:24 // 15846
Nem, pont azt mondom, hogy pályázásnak nem szabadna kinyírnia.
Viszont én nem mernék óra szerint 200-at menni a 146-tal. :)
GTPeti2011-01-26 19:52:16 // 15845
Ja, tényleg szétrugdostam. :)) Főleg No és Mo között, mikor automataváltós üzemmódban van a JTD. (Lindaunál 5-ösbe tenni, az Egér úton lejjebb kapcsolni. :)
Krisz156SW2011-01-26 19:51:57 // 15844
Sziasztok!

Szeretnék kérni egy kis segítséget hátha volt már valakinek ilyen problémája....
Azt produkálja az autó hogy egyszer csak gondol egyet, kigyulladnak a visszajelzők és leáll a motor.... gyújtás, tekerés van, hibát nem jelez de mintha nem kapna üzemanyagot.
Aztán gondol egyet és beindul mindenféle rángatás vagy dadogás nélkül. Üzemanyag-szivattyút meghallgattuk amikor nem indult a kocsi és az búgott bár ez nem azt jelenti hogy jó is de valószínű, hibakódot olvastunk az nem jelez semmit. Én jelen pillanatban a főtengely jeladóra tippelek de hátha ti okosabbak vagytok és tudtok valamit mondani így látatlanba. AR156 1.9 Dízel 115Kw

Köszi!
GTPeti2011-01-26 19:50:17 // 15843
Majd kiolvasom újra az állást.
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-26 19:49:54 // 15842
Azért gyanús, nem kéne neki remegni 50e km autópályázástól. Vagy leméretem a verdát, lehet 400Nm-t tud (persze..persze..hát hogyne :-)), végülis hétfőn mentem együtt egy bömös 525d-vel, alig ment jobban, 180-nál már nem távolodott egy grammot se. 200-nál én elvettem, aztán hamarosan ő is, nem kínoztuk őket tovább :-)
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-26 19:46:44 // 15841
Akkor vadállat módra szétrugdostad...:-))) vagy lehet az enyémben is stimmel a km, mert ezt az egyet lusta voltam visszaellenőrizni.
Az Imi barátom 156-osa óta tudom, hogy nem elég a puszta számot elolvasni és azalapján örülni/szomorkodni. Nála 40e volt az ECU-ban. Persze rávágtam, hogy babrálva volt.
Aztán hirtelen ötlettől vezérelve mentünk 10km-t, és megnéztük mennyit lép az ECU számláló. És nem 10-et lépett! Osztottunk, szoroztunk, és kb. kijött a műszerfal által mutatott állás! Szóval nem mindíg jól dekódolja a program a km állást.
András bácsi2011-01-26 19:44:29 // 15840
Mondjam azt, hogy a 2.4 10V-ben is ugyanaz a lendkerék van? Még a 150 lovasban is.
András bácsi2011-01-26 19:42:50 // 15839
Lehet írni az írás dátumát is, ha valaki akarja és szán rá. :)
Nekem is volt olyan, amiben 70e km volt mindenhol, és mégis szétesett 20e-re rá a kuplung.
GTPeti2011-01-26 19:42:09 // 15838
Dehogynem olvastam ki!! Minimális eltérés volt a km-órához képest. (De sajnos az ECU is manipulálható, csak nehezebben.)
András bácsi2011-01-26 19:40:58 // 15837
Szerintem nem csak km-függő, hanem láb- és használati mód is befolyásol. Pl. állandó autópályás üzemnél szinte alig kap terhelést.
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-26 19:40:22 // 15836
Nem az én elméletem, Erhardtól hallottam :-))
Amúgy még nem olvastad ki az ECU-t? Abban valószínű ott a valós futás.
GTPeti2011-01-26 19:36:54 // 15835
Nekem 170 körül dobta be a törülközőt. Most vagy nem stimmel Warbi 250 ezres elmélete, vagy mindkettőnk autójában több van. (Ami önmagában annyira nem gáz, ha az állapota amúgy jó.)
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-26 19:32:03 // 15834
Basszus, ez pont nem hiányzott. Kingától hallottam, hogy mi történt :-(
Szerintem kezdj gyanakodni a km valóságosságát illetően. A kettőstömegű hiba nem jellemző 150e-nél, hanem inkább 100-zal később.
És tényleg vannak előjelei, gyorsításkor rázza a kasztnit.
Én már túl vagyok ezen a cserén, de nem vagyok elragadtatva, a gyári felújított kettőstömegű bizony beremeg 4-es 2000-ről padlógázra, legalábbis valószínű az remeg. Csipptuning ide, vagy oda, mivel elvileg egyezik az 56 kettőstömegűjével, bínia kéne simán, hacsak nem durván alul becslés az a 300Nm amit most tud. Elég jól megy, de azt azért nem gondolnám...
Szóval az utángyártott alkatrészek sajnos nem tartósak továbbra sem, a tavasszal cserélt féltengely környékéről is jönnek ismét a gyanús zakkanások, remélem az "csak" a diffi lesz. ha nem, akkor tervezett idő előtt meghírdetem a vasat. A Wartburgnál állandóan ezzel szívtam, mindent nekem kellett összerakni, vagy legyárttatni, hogy jó legyen, egy talpas bírt 5e kmt. Hát most se jobb a helyzet sajnos, azt tapasztalom. Csak az új autó az autó, azon meg irtózatos a bukó...
szasza(SW)2011-01-26 14:22:20 // 15833
Tudom ezt beszéltük tavaly.Akkor el is mentem megnézetni a szerelőmmel az enyém.Kipróbálta és azt mondta szerinte elég a kuplung csere és jó lesz.Azért vártam én is mert még tudok vele menni,ha eltalálom,hogy kuplungóljak akkor nincs is gond.Azért én is komplett cseréltetem nem kockáztatok még egy bontást.Bár egy kettős tömegűből ki jön két kuplung szett:)
András bácsi2011-01-26 14:14:33 // 15832
Szerintem meg mindenképpen kell lendkerék a kuplunggal egyidőben. Sokkal valószínűbb, hogy nem lesz jó utána, ha nem cserélik. Én is szivattam már meg magamat látszólag jó lendkerékkel. :)
Ferko2011-01-26 14:14:21 // 15831
99%, hogy az. A szerelőm mondta.
szasza(SW)2011-01-26 14:09:49 // 15830
Megnézték és azt mondták a kettős tömegű?Mert lehet,hogy csak a szerkezet hullott szét.Nem olcsó a kettős tömegű,ha nem az a bibi nehogy kicseréltessék:(
Ferko2011-01-26 14:03:41 // 15829
Nem rángatta a kasznit sem. Sőt, azt most sem rángatta, amikor kolompolt.
Ferko2011-01-26 14:02:20 // 15828
150.000 km van benne. És nem remegett egyáltalán. Most kezdte el a remegést 2-3 napja.
szasza(SW)2011-01-26 14:00:44 // 15827
Előtte se rángatta meg a kasznit,leállításkor?Mert nekem megrángatja.Idén már én se fogom megúszni a cserét, szerintem:)
András bácsi2011-01-26 13:59:53 // 15826
Csak úgy, minden korábbi előjel nélkül? Nem remegett már korábban?
Mennyi km lehet a tiedben?
Ferko2011-01-26 13:52:18 // 15825
Úgy értem szarrá ment.:-(

Előjel nem volt. Csak elkezdett a kuplung remegni, meg szépen kolompolni, mikor kinyomtam meg eresztettem vissza.
szasza(SW)2011-01-26 12:51:57 // 15824
Hova ment ki,sétálni?
Volt valami előjel? Vagy csak úgy szétrúgtad:))))





A válasz:Ha veszel egy másik autót:)
Ferko2011-01-26 12:13:18 // 15823
Jessssz, jessssz, jesssz.

Kiment a kettőstömegűm. Kuplung csere is lesz egyeben. :-(((
Lassan csak elérjük az 1 millát.:-((


Nem tudom mikor ér már véget a szopóhadjárat..-(((
GTVili2011-01-25 22:28:54 // 15822
Talán nem....de lehet hogy dzsuvás egy csöppet....;-)
Mint mondtam,nem várok túl sokat a technikától,de amit lehet kipucolok,megjavítok....hátha.
Kócosw2011-01-25 20:54:02 // 15821
elhiszem :)
tied is horpadt talan? :DD
GTVili2011-01-25 18:59:39 // 15820
Szééééép....;-D Nekem most nincs kedvem lebontani a lököst a Marea-ról....
Kócosw2011-01-25 18:28:37 // 15819
jo csak nekem volt egy horpadt coolerem is :) nezdcsak a blogom :)
GTVili2011-01-25 18:27:38 // 15818
Én is túlestem rajta....picit jobb lett,de még nem az igazi. Mondjuk így 360e km után nem tudom mit várok még......;-D
GEORGE2011-01-23 20:17:25 // 15817
Milyen tempo párosul a fogyasztáshoz?????
Mert így önmagában nem sokat mond az, hogy 5-6-7 L /100km.....
Kócosw2011-01-23 20:08:29 // 15816
ugyenez volt nekemis...
EGR kipucolva, LMM fektisztitoval lekezelve, nameg a behorpadt cooler kicserelve,esmar mindjart mas a helyzet :)
kistotya2011-01-23 20:03:20 // 15815
A részecskeszűrő előtti szondám hibát jelez az nem lehet gond ???
kistotya2011-01-23 19:58:07 // 15814
Azt nem tudom !!! most lett tisztítva és úgy zárva van teljesen ahogy emlékszem rá !!! de tisztítás előtt is csinálta!!!
Selmak2011-01-23 19:50:15 // 15813
EGR nem maradt nyitva?
kistotya2011-01-23 19:47:22 // 15812
Sziasztok ! Olyan kérdésem lenne hogy olyan csinál a kocsi ,mintha vissza jönne a levegő a levegőszűrő felé olyan mintha vissza köhögne .Szó szerint !! Olyankor le esik a Turbónyomás is és ránt egyet !! Ha nyomom neki akkor nem ,csak ha szép egyenletes tempóban haladok ,vagy szép lassan gyorsítok és 0,8 alatt van a nyomás ,meg néha ha elengedem a gázt akkor is jön ez a hang !!! Ha 2000 fordulat felett megyek 130 -140 el és a nyomás is 0,8 felett van akkor nem csinálja !! Viszont ma észre vettem hogy 140nél elengedtem a gázt és 1,2röl fel ment a turbónyomás mutató 1,6ra !!! Ezt nem tudom mire véljem ?????
GTVili2011-01-20 17:31:36 // 15811
Hát olyat ez nem csinál......;-D 3000 felett már jelentősen elfogy a pówer....
Majd a hétvégén lerugom az EGR-t,meg kidzsuvázom a légtömegmérőt....aztán meglátjuk.
Ferke2011-01-20 13:29:18 // 15808
Úbakker! Ilyen pajzsot akarok!:) Sosem tetszett annyira eddig egyik pajzs-átalakítás sem igazán, de ez üt!:)))
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-19 23:10:23 // 15807
Já,já, a légtömegmérő esélyes. 4500-ig szépen el kéne forognia lényeges kókadás érzet nélkül.
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-19 23:06:27 // 15806
Jajj a szívem...az a motor az jó. Nagyon jó :-)
Wickey2011-01-19 23:03:59 // 15805
fixgeometriás a turbója. Csodát nem fog tenni vele semmi.
Ha meg néha megtorpan az légtömegmérő. Húzd le a csatiját, ha egyenletesen de gyengébben megy, akkor az volt az.
GTVili2011-01-19 19:44:48 // 15804
Azért megpróbálom....hátha. A fogyasztás marha jó.......6liter alatt...
Igazából nem megy olyan rosszul....de elég hamar elfogy,és néha megtorpan.
Ferko2011-01-19 16:37:55 // 15803
Szerencsés ember vagy.:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak