Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Ferko2011-01-17 17:35:08 // 15752
De cirok legyen..-)))
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-17 17:32:50 // 15751
Fel ne gyútsad má', jó kis autó az ! :-)
Vagy ha gyútod, legalább szólj, viszek gyufát, meg páleszt a blokktemetésre.
Vagy ha gyútod, legalább szólj, viszek gyufát, meg páleszt a blokktemetésre.
Ferko2011-01-17 17:23:14 // 15750
OKés, ha addig fel nem gyújtom.
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-17 17:17:44 // 15748
Nyugi..nyugi :-)
Az hogy a helyzet romlik, bizonyos szempontból jó. Mégpedig azért, mert közeledik az a pont, amikor a hiba elárulja magát. Meg lesz az, aztán rendben lesz megint. Majd valamikor gyere át, ránézünk megint laptoppal.
Az hogy a helyzet romlik, bizonyos szempontból jó. Mégpedig azért, mert közeledik az a pont, amikor a hiba elárulja magát. Meg lesz az, aztán rendben lesz megint. Majd valamikor gyere át, ránézünk megint laptoppal.
Vikking 3112011-01-17 17:08:50 // 15747
Figyelj, szerintem véletlenül V6 került bele... Csak nem megy 3 henger :DDD
Sporter2011-01-17 16:52:43 // 15746
Igen, igazatok van, hirtelen másra gondoltam mikor írtam..
Ferko2011-01-17 16:39:51 // 15745
Sziasztok!
Tele lett a tököm ezzel a kibaszott olajkályhával. Nézzétek meg, mit produkált most:
Igen, jól látjátok. Ennyi gázolaj maradt a 63 literből és ennyi km-t mentem vele az utolsó tankolás óta. És hogy még fokozzam a történetet, ennek a km mennyiségnem a 80%-a autópálya és országút. Persze nem taposva a gépet, hanem max. 150-el haladva, de volt benne kb. 100 km olyan szakasz is, amelyen a köd miatt 100-as tempóval haladtam.
Persze új termosztát van a rohadékban.
Tele a tököm, mert két hete termosztát csere volt, múlt héten bal első kerékcsapágyat kellett cserélni. Vagy eladom ezt a szart áron alul vagy bevágom a garázsba és ott egye meg a rozsda, vagy felgyújtom.
Tele lett a tököm ezzel a kibaszott olajkályhával. Nézzétek meg, mit produkált most:
Igen, jól látjátok. Ennyi gázolaj maradt a 63 literből és ennyi km-t mentem vele az utolsó tankolás óta. És hogy még fokozzam a történetet, ennek a km mennyiségnem a 80%-a autópálya és országút. Persze nem taposva a gépet, hanem max. 150-el haladva, de volt benne kb. 100 km olyan szakasz is, amelyen a köd miatt 100-as tempóval haladtam.
Persze új termosztát van a rohadékban.
Tele a tököm, mert két hete termosztát csere volt, múlt héten bal első kerékcsapágyat kellett cserélni. Vagy eladom ezt a szart áron alul vagy bevágom a garázsba és ott egye meg a rozsda, vagy felgyújtom.
DieselManiaco(NagyVad)2011-01-16 21:22:29 // 15744
Hát igen Warbinak igaza van itt nem szempont az ECU:)
GTPeti2011-01-16 17:18:11 // 15743
Egy régi TD-ről beszélünk éppen. Ahogy Warbi írta, ott nem az ECU határozza meg a bef.mennyiséget.
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-16 16:56:48 // 15742
Adagolósnál az adagolót kell állítgatni, nem? Ott az ECU-ban nem sokmindent lehet állítani szerintem...JTD-nél meg egyértelmű, hogy ECU programozással lehet legenyhébben belenyúlni.
Nálam még a turbo se lett feljebb tekerve, maradt a gyári, legalábbis a maximum érték. Ettől még a map-ban a növelt mennyiségekhez valószínű nagyobb nyomások tartoznak, a rail nyomás is magasabb (kb 10%-al), illetve a befecskendezés időzítése lett módosítva. A cikk nekem ennyiben fura, ha jól értelmeztem pesze. Egy enyhe remaphoz miért ne lenne jó a gyári turbo? Annak van egy beállított maximum töltése, amit mondjuk padlógáznál tölt. Részterhelésen, egyéb üzemi körülmények közt simán lehet ugyanazzal a gyári turboval a gyári beállításokhoz képest többet tölteni, ergo nem szennyez lényegesen eltérően a gyári állapottól. Persze ha jó a program. Padlógáz közelében van az a szitu, hogy több gázolaj megy be a motorba, de nem engedjük a gyári töltőnyomás fölé a turbot, tehát ilyen üzemállapotban indokolt a kritika az ilyen jellegű dízel tuninggal szemben. Itt biztos többet kormol, mint gyárilag padlógázon. Lelkiismeret furdallásom azért nem lesz, látva a sok széthajtott olcsón "okosba" szervizelt dízelt...
Nálam még a turbo se lett feljebb tekerve, maradt a gyári, legalábbis a maximum érték. Ettől még a map-ban a növelt mennyiségekhez valószínű nagyobb nyomások tartoznak, a rail nyomás is magasabb (kb 10%-al), illetve a befecskendezés időzítése lett módosítva. A cikk nekem ennyiben fura, ha jól értelmeztem pesze. Egy enyhe remaphoz miért ne lenne jó a gyári turbo? Annak van egy beállított maximum töltése, amit mondjuk padlógáznál tölt. Részterhelésen, egyéb üzemi körülmények közt simán lehet ugyanazzal a gyári turboval a gyári beállításokhoz képest többet tölteni, ergo nem szennyez lényegesen eltérően a gyári állapottól. Persze ha jó a program. Padlógáz közelében van az a szitu, hogy több gázolaj megy be a motorba, de nem engedjük a gyári töltőnyomás fölé a turbot, tehát ilyen üzemállapotban indokolt a kritika az ilyen jellegű dízel tuninggal szemben. Itt biztos többet kormol, mint gyárilag padlógázon. Lelkiismeret furdallásom azért nem lesz, látva a sok széthajtott olcsón "okosba" szervizelt dízelt...
Sporter2011-01-16 07:58:32 // 15741
A cikkben is, csak mint lehetőség írja a turbó cserét. Első lépésben csak a nyomás emelése van a gyári turbónál. Ami bőven elég, ha olyan motort akar az ember ami azért megbízható is maradjon a többi alkatrész cseréje nélkül.
Tehát kell az ECU-ba 1 kis többlet üzemanyagot írni, aztán ahhoz meg több levegőt, hogy el is égjen, ennyi, kész a tuning :)
Tehát kell az ECU-ba 1 kis többlet üzemanyagot írni, aztán ahhoz meg több levegőt, hogy el is égjen, ennyi, kész a tuning :)
GTPeti2011-01-15 21:35:36 // 15740
Bevallom ezt csak régi TD-s emberektől hallottam. Nem vagyok egy nagy TD szaki. Ismertem Tipo TD-s emberkét, akinek kicsit meg volt piszkálva a vasa. Az persze nem kizárt, hogy IC-t cserélt. De turbót nem valószínű.
DieselManiaco(NagyVad)2011-01-15 20:01:57 // 15739
Adhatnál pár ötletet GTPeti:)
GTPeti2011-01-15 20:00:03 // 15738
Annál a Tipo motornál a leírtaknál kevésbé draszikus beavatkozásokkal is elő lehet csalogatni pár +lovat.
DieselManiaco(NagyVad)2011-01-15 18:26:01 // 15736
Sziasztok!
Már a 145-ös fórumon érdeklődtem de megteszem itt is.Sikerült vásárolni egy 145-ös 1.9 TD-t(Tipo motoros).Mit lenne vele érdemes kezdeni hogy egy picit jobban menjen? Egyáltalán érdemes vele kezdeni valamit? 145-ös fórumon írták hogy növeljem a turbo-nyomást meg adjunk neki hozzá anyagot.Az a kérdés hogy mennyire érdemes megemelni a nyomást,ami még nem okoz élettartam csökkenést? Esetleg ez nem lesz-e probléma a hengerfejnek? Vagy egyéb ötlet? Ilyenek mint EGR,katalizátor offolás ez nem jelent többlet nyomatékot? vagy inkább csak ront a helyzeten? Válaszokat köszönöm üdv: Dávid
Már a 145-ös fórumon érdeklődtem de megteszem itt is.Sikerült vásárolni egy 145-ös 1.9 TD-t(Tipo motoros).Mit lenne vele érdemes kezdeni hogy egy picit jobban menjen? Egyáltalán érdemes vele kezdeni valamit? 145-ös fórumon írták hogy növeljem a turbo-nyomást meg adjunk neki hozzá anyagot.Az a kérdés hogy mennyire érdemes megemelni a nyomást,ami még nem okoz élettartam csökkenést? Esetleg ez nem lesz-e probléma a hengerfejnek? Vagy egyéb ötlet? Ilyenek mint EGR,katalizátor offolás ez nem jelent többlet nyomatékot? vagy inkább csak ront a helyzeten? Válaszokat köszönöm üdv: Dávid
prat0022011-01-10 10:34:06 // 15735
Köszi a beszámolót.
Nekem eleinte picit lassúnak tűnt az, ahogyan az enyém melegszik, de akkor rendben van. Meg a szerelőm mondta, hogy a 2,4-esnek még több idő is kell. Most ebben az enyhe időben 15 km után már 82-n állt a mutató, de volt olyan, hogy -15 fokon pihent az autó egész éjjel, na akkor 20 km is kevés volt neki. Mindenesetre a fogyasztásnövekmény eléggé zavar...
Nekem eleinte picit lassúnak tűnt az, ahogyan az enyém melegszik, de akkor rendben van. Meg a szerelőm mondta, hogy a 2,4-esnek még több idő is kell. Most ebben az enyhe időben 15 km után már 82-n állt a mutató, de volt olyan, hogy -15 fokon pihent az autó egész éjjel, na akkor 20 km is kevés volt neki. Mindenesetre a fogyasztásnövekmény eléggé zavar...
Wickey2011-01-09 18:09:49 // 15734
Megtaláltam. Ez pont 2 éve volt:
1. Minusz három-négy fok, autó egész nap kinn állt. Útvonal: Hungária/Thököly sarok - M3 - M0 - M2 Vác. Tempó nyugodt 80, forgalom folyamatosan haladt. Átlagfogyasztás 5,2. 3km után kezdett el fűteni, 5 km után kezdtem magam viszonylag jól érezni a kocsiban, 10km után hagyta el az ötvenes osztást, és olyan 20km után érte el a 82-t, amit utána hazáig tartott is. A kis terhelés miatt elfogadható
2. Mínusz két fok, autó ugyanott egésznap, útvonal ugyanez. Tempó 100-110 körül, forgalom folyamatos, néhány "faszkivanmá" kigyorsítás, jobbról előzés, satöbbi. Átlagfogyi 6,4 a teljes 40km-es szakaszra. Eleje ugyanaz: 3km után kezdett el fűteni, 5km után kezdtem magam jól érezni (ez még a hidegmotortnemrugdossuk szakasz), majd az M3-nál a vasúti felüljáró után elkezdődött a halaggyunkmá. Eredmény: 10km után már üzemmeleg volt a motor (ott, ahol előző nap a kisebb tempó miatt még csak alig hagyta el az ötvenest). Ezt persze tartotta is hazáig.
Ma reggel Vácról az Árpád hídig nem melegedett be az autó, igaz 70-80at jöttem végig a 2/A-n korcsolyázva. Az autó a +13 fokos garázsból állt ki, de képtelen volt bemelegedni, minden termelt hő elment az utastér fűtésére.
Ezek szerint 2 éve egy fikarcnyit sem változott a termosztátom, most is ezt hozza. Akkor megtartom. Behr, 80ezer km után. :)
1. Minusz három-négy fok, autó egész nap kinn állt. Útvonal: Hungária/Thököly sarok - M3 - M0 - M2 Vác. Tempó nyugodt 80, forgalom folyamatosan haladt. Átlagfogyasztás 5,2. 3km után kezdett el fűteni, 5 km után kezdtem magam viszonylag jól érezni a kocsiban, 10km után hagyta el az ötvenes osztást, és olyan 20km után érte el a 82-t, amit utána hazáig tartott is. A kis terhelés miatt elfogadható
2. Mínusz két fok, autó ugyanott egésznap, útvonal ugyanez. Tempó 100-110 körül, forgalom folyamatos, néhány "faszkivanmá" kigyorsítás, jobbról előzés, satöbbi. Átlagfogyi 6,4 a teljes 40km-es szakaszra. Eleje ugyanaz: 3km után kezdett el fűteni, 5km után kezdtem magam jól érezni (ez még a hidegmotortnemrugdossuk szakasz), majd az M3-nál a vasúti felüljáró után elkezdődött a halaggyunkmá. Eredmény: 10km után már üzemmeleg volt a motor (ott, ahol előző nap a kisebb tempó miatt még csak alig hagyta el az ötvenest). Ezt persze tartotta is hazáig.
Ma reggel Vácról az Árpád hídig nem melegedett be az autó, igaz 70-80at jöttem végig a 2/A-n korcsolyázva. Az autó a +13 fokos garázsból állt ki, de képtelen volt bemelegedni, minden termelt hő elment az utastér fűtésére.
Ezek szerint 2 éve egy fikarcnyit sem változott a termosztátom, most is ezt hozza. Akkor megtartom. Behr, 80ezer km után. :)
Wickey2011-01-09 17:46:22 // 15733
Változó, de mostanában olyasmi, hogy kiállok a 10 fokos garázsból, két utcányira elmegyek már elkezd fűteni, 3-4km múlva értékelhető idő van az autóban (városi kivezetős tökölődés negyedik-ötödik 50-70), 8 kilométer múlva az M2 felhajtón olyan 60 körül lehet, utána terhelem meg komolyabban először, és egy ízléses 3-4 padlógáz során felmelegszik 82-re és azt tartja.
Ferko2011-01-09 11:04:06 // 15732
Lóaszt.:-)))
NEm hinném, hogy ettől javult meg a klímás überfogyi.:-)
NEm hinném, hogy ettől javult meg a klímás überfogyi.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-08 20:24:47 // 15731
nekem a 8V-s meg a 16V-s 156-on mindig 82 fokon állt a hőfok egyedül az 59-en áll stabilan 90-en :P
Föckös2011-01-08 20:13:52 // 15730
nekem meg a hasam! :-)))
Ferike, ha előbb lecserélted volna, akkor, spóroltál volna a fogyasztáson!
Ferike, ha előbb lecserélted volna, akkor, spóroltál volna a fogyasztáson!
prat0022011-01-08 20:08:10 // 15729
Igen, köszi, tudom, hogy mit jelölnek a beosztások. És ott áll a mutató a jelöletlen beosztás fölött picivel. Amúgy Neked mennyi ideig tart, amíg eléri az üzemi a hőfokot?
Wickey2011-01-08 19:43:12 // 15728
a jegyzőkönyv kedvéért azért elmondanám, hogy 156-ban a két jelöletlen osztás nem 70 és 110, hanem 80 és 100 fok volna... szóval ha neked is 82fokos termosztátod lett, mint ami nekem van, akkor a jelöletlen osztás fölött egy hangyányival áll mondjuk 90-100 tempomatnál...
prat0022011-01-08 19:27:17 // 15727
Nem lett bemérve, de gyanítom, hogy igen. Termosztát csere előtt a mutató nem érte el a 70 fokot, most egy idő után beáll stabilan 82-re, ebből gondolom, hogy a szenzorral nincs gond.
Wickey2011-01-08 19:18:41 // 15726
az nagyon hamar kibukik, mert csak EGY van belőle... ami a mutatós műszert is tápolja.
Selmak2011-01-08 19:02:44 // 15725
Hőfokszenzor jó?
prat0022011-01-08 18:10:10 // 15724
Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy mi okozhatja a fogyasztás hirtelen megugrását (2,4JTD)? Mióta kicserélték a termosztátomat, azóta többet fogyaszt a járgány kb 1,5-2 literrel (eddig 6,7-7-tel eljártam, most meg 8,3-9 volt). Nem hiszem, hogy van összefüggés, mert az új termosztát - igaz 82 fokos, ami nekem fura, de tudom, hogy van ilyen fajta is - szépen teszi a dolgát. Ha rossz lenne érteném a magasabb fogyit, így másra gyanakszom. Mi lehet? LMM? Megtorpanást, füstöt, egyéb rendellenességet nem tapasztaltam... Van ötletetek?
Nem tudjátok, hogy mi okozhatja a fogyasztás hirtelen megugrását (2,4JTD)? Mióta kicserélték a termosztátomat, azóta többet fogyaszt a járgány kb 1,5-2 literrel (eddig 6,7-7-tel eljártam, most meg 8,3-9 volt). Nem hiszem, hogy van összefüggés, mert az új termosztát - igaz 82 fokos, ami nekem fura, de tudom, hogy van ilyen fajta is - szépen teszi a dolgát. Ha rossz lenne érteném a magasabb fogyit, így másra gyanakszom. Mi lehet? LMM? Megtorpanást, füstöt, egyéb rendellenességet nem tapasztaltam... Van ötletetek?
mreni2011-01-07 18:09:21 // 15723
Köszi az infókat:)
Kriszo2011-01-07 16:56:47 // 15722
Nekem még soha semmi nem fagyott be a 66-on:)Pedig én majd minden héten kiviszem Csepelen a kézimosóba szépen körbemosom, aztán vízlehúzóval tisztára, majd ronggyal áttörlöm.Eddig nekem sosem volt vele gond hogy befagyott volna valami is:)
András bácsi2011-01-07 16:56:17 // 15721
Jó gázolaj és jó olaj kell bele.
Kriszo2011-01-07 16:54:40 // 15720
Azért annyira nem igénytelen.))
Az olajcsere periódus,szíjak,vízpumpa ilyesmikre figyelni kell hogy rendben legyen..Amúgy tényleg jó motorok!!Nem hiszem hogy nagyon probléma lenne vele..
Az olajcsere periódus,szíjak,vízpumpa ilyesmikre figyelni kell hogy rendben legyen..Amúgy tényleg jó motorok!!Nem hiszem hogy nagyon probléma lenne vele..
ALFI1562011-01-07 10:58:29 // 15719
Elnyűhetetlen,igénytelen motor.Szerintem nagyon jó!
mreni2011-01-07 10:43:02 // 15717
Hahóó dízelesek:)
Ezzel a /46 al szemezgetek nagyon...valaki nem tud róla valamit esetleg?
Osztrák forgalmival eljárkálnék vele egy darabig,van ismerősöm odakint akinek a nevére lehetne íratni aztán hajrá:)) Milyenek ezek az 1.9jtd-k? Fogyasztás?
Menetteljesítmény egész jó lehet ilyen adatokkal:)
Kell valami takarékos kis klímás autó a benzinfaló mellé:D
Ezzel a /46 al szemezgetek nagyon...valaki nem tud róla valamit esetleg?
Osztrák forgalmival eljárkálnék vele egy darabig,van ismerősöm odakint akinek a nevére lehetne íratni aztán hajrá:)) Milyenek ezek az 1.9jtd-k? Fogyasztás?
Menetteljesítmény egész jó lehet ilyen adatokkal:)
Kell valami takarékos kis klímás autó a benzinfaló mellé:D
Ferko2011-01-07 10:19:01 // 15716
Dagad a mejjed mi?:-DDDD
Haro2011-01-06 23:53:22 // 15715
Jééééé igazunk volt .......(termosztát) :)))))))))))))))))))
Adrián2011-01-06 23:49:21 // 15714
Jó estét Urak!
Rég voltam de oka volt ;)de most már bekapcsolódom a "kormos "eszmecserékbe!
A szarolasz még mindig jó nem tom miért!:))) ja hazudok mert a tolatóradarom baszakodik de amúgy bírta ezeket a fain kis hidegeket a technika ! Volt 1 EGR puccantásom is Map senzorral együtt visszakaptam pár lovacskát!:))
Az EGRből a szeleptől 1 fél maréknyi korom vándorolt le a Map meg nem tudom hogy mért akár mit is mert úgy nézett ki hogy na! Tisztítás után öltött formát;)
1 merő retek az autó ilyenkor hálás a szűrke szín bár még igy is dúrva!De ebben a tetü hidegben nem mosogatom nehogy befagyjon valami!
Talán a napokban plusszok lesznek !
Szóval izirájder Dieselesek!
Rég voltam de oka volt ;)de most már bekapcsolódom a "kormos "eszmecserékbe!
A szarolasz még mindig jó nem tom miért!:))) ja hazudok mert a tolatóradarom baszakodik de amúgy bírta ezeket a fain kis hidegeket a technika ! Volt 1 EGR puccantásom is Map senzorral együtt visszakaptam pár lovacskát!:))
Az EGRből a szeleptől 1 fél maréknyi korom vándorolt le a Map meg nem tudom hogy mért akár mit is mert úgy nézett ki hogy na! Tisztítás után öltött formát;)
1 merő retek az autó ilyenkor hálás a szűrke szín bár még igy is dúrva!De ebben a tetü hidegben nem mosogatom nehogy befagyjon valami!
Talán a napokban plusszok lesznek !
Szóval izirájder Dieselesek!
Ferko2011-01-06 19:47:15 // 15713
:-DDDDD
Jaja, biztos így van.:-DDDDDDDD
Neeem, valahol a generátorszíjnál zizegett, de megszűnt, amikor megnézték a feszítőket.:-)
Jaja, biztos így van.:-DDDDDDDD
Neeem, valahol a generátorszíjnál zizegett, de megszűnt, amikor megnézték a feszítőket.:-)
satya2011-01-06 19:43:57 // 15712
há Teeee! hideg az idő mostanság, oszt fázott a termosztát!! :)) mit fázott, vacogott!! az volt az a zizegés!!! :DD
Ferko2011-01-06 19:28:32 // 15711
:-))
Nah akkor ma kész is lett a verda. Ott virít benne az új termosztát, plusz megcsinálták a csomagtér ajtót is, mert az egyik teleszkóp lötyögött.
Kipróbáltam a verdát és a hőfok most már normálisa fent van.
A zizegés a motortérből viszont X-akták. Megnézték, megpiszkálták, semmi hiba; no és azóta megszűnt a zizegés is. :-o
:-)
Nah akkor ma kész is lett a verda. Ott virít benne az új termosztát, plusz megcsinálták a csomagtér ajtót is, mert az egyik teleszkóp lötyögött.
Kipróbáltam a verdát és a hőfok most már normálisa fent van.
A zizegés a motortérből viszont X-akták. Megnézték, megpiszkálták, semmi hiba; no és azóta megszűnt a zizegés is. :-o
:-)
GEORGE2011-01-06 12:04:02 // 15710
jó van na!
Egy autó ilyen! bármilyen autóra kell költeni :-)
Egy autó ilyen! bármilyen autóra kell költeni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-05 22:14:48 // 15709
No igen ez szinte köztudott...viszont mostmár tudom hogy kiolvasható a valós futás. Már ha az ECU-t nem babrálták, de az nem annyira jellemző.
MIndenesetre megnyugtattál :-)
A mobile.de-n rendszeresen nézem a jtd-ket, és ha találok egy tényleg max 100e-t futottat, lehet bővítem a flottát, vagy cserélek. Nem valószínű hogy lesz ilyen, de ha mégis, akkor az nekem kell :-))
MIndenesetre megnyugtattál :-)
A mobile.de-n rendszeresen nézem a jtd-ket, és ha találok egy tényleg max 100e-t futottat, lehet bővítem a flottát, vagy cserélek. Nem valószínű hogy lesz ilyen, de ha mégis, akkor az nekem kell :-))
András bácsi2011-01-05 22:07:03 // 15708
Nulla gond, ment a motor. Alig kopott, persze még nem méregettem. A hf-nél is csak három szelep volt, ami kicsit áteresztett.
Ezek alapján az itthon 100e km-rel árult gépekben van 250e. :)
Ezek alapján az itthon 100e km-rel árult gépekben van 250e. :)
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-05 21:59:24 // 15707
Értem :-) Mennyire gáz 380-nál? Csak hogy mire számítsak...Mondjuk nagy gond akkor sincs ha lekönyököl, akkor valószínű én is veszek egy donor motort és megépítve belarakom :-) De azért remélem elmegy még sokat így...
András bácsi2011-01-05 21:53:55 // 15706
Ez nem az: abban csak 190 van. :)
Német motor teljes felújítás után dedrába vándorol majd.
Német motor teljes felújítás után dedrába vándorol majd.
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-05 21:42:34 // 15705
No mert szét kellett szedni? Nem jó hír. Mi gond lett vele?
András bácsi2011-01-05 21:34:55 // 15704
Motorbél. Majd csinálok párat, ha lesz jobb fény.
WarbiRunner (Gyuri)2011-01-05 21:13:17 // 15703
Érdekel, még nálam megérheti a traktor ha így haladunk :-)
A motor belére gondolsz, vagy az utastérre? Mondjuk mindkettő érdekel :-)
Az utastér nálam 100e-t futott kategória még mindíg, odafigyelés kérdése..:-)
A motor belére gondolsz, vagy az utastérre? Mondjuk mindkettő érdekel :-)
Az utastér nálam 100e-t futott kategória még mindíg, odafigyelés kérdése..:-)