Sziasztok!
(2.4 jtdm)... Ma este dugóban állva látom a tükörben hogy iszonyatos, maró szagú füst száll fel a kocsi fáta mögül. Utána araszoltam tovább és elmúlt. A színét nem tudtam kivenni de marhára megijesztett. Aztán volt-nincs. Turbónyomás, hőmérséklet, hang, motor járása rendben. Nem hiszem, hogy regenerált volna, azt észrevenném. Megfordult a fejemben, hogy (remélhetőleg) nem belőlünk jött, hanem az éppen elinduló szomszéd kocsiból, de nagyon mögöttem szállt fel. Mondom, most látszólag semmi baja. Mi a rossebb lehet? Köszi előre is.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Zsombor2014-12-19 01:04:36 // 27849
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2014-12-18 20:54:39 // 27847
Lehet hülye ízlésem van, de ezt tuti 460Nm-en maximálnám, az a púp nem kell oda :-) Egyébként nem rossz :-)
16 db csevegős hozzászólás elrejtve
.......................2014-12-18 10:59:52 // 27830
Az a kicsi az olajhűtő?
nem kicsi egy tuninghoz?
a gyári is nagyobb
nem kicsi egy tuninghoz?
a gyári is nagyobb
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Föckös2014-12-18 10:37:40 // 27828
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2014-12-18 10:07:30 // 27826
Na alakul az :-) Én egyébként nem éreztem a hullámzást (kikapcsolt asr-nél). Mit kellett változtatni, nem tudod?
Valami coolert kapott már a vas ahelyett a procihűtő helyett ? :-P
Valami coolert kapott már a vas ahelyett a procihűtő helyett ? :-P
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
DobosHunor2014-12-17 16:55:54 // 27821
Jó rendben, akkor lehet vissza térek az 5W40-re :) De nem baj, hogy most legutóbb a 10W40 volt? Mondjuk előtte is ezzel jártam és semmi baj nem volt :)
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Föckös2014-12-17 12:40:56 // 27816
nemjó, qvahosszú hosszabbító kell hozzá :-)
mex862014-12-17 12:20:08 // 27815
ja megvvan a megoldás ami 0-7ezerig megy meg mégtovább :D
villanymotor :)
villanymotor :)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2014-12-17 09:20:38 // 27812
Já, jáá. Erről van szó, így simán összejöhet. A porlasztóban tudtommal a csúcs is kompatibilis a 119-es végűvel (ami a 115-lavasé), de kompletten tutira bepasszol, és a szórási szög is egyforma, nem kell hengerfejet sem cserélgetni. És ez a legnagyobb szállítású jtd porlasztó.
A motorban van különbség a dugattyú kiképzésben (Lönci mester írásából szedem), nem tudom ez miben számít. Talán a vez.tengely sem teljesen egyforma, erről még nem keresgettem adatot. Legfeljebb szerzel valami Abarth tengelyt és meg van oldva. :-)
És egyébként lehet ez a legjobb megoldás a 105 lovas vgt-re alakítására. Úgyhogy ha nekiállsz, blogolj vagy valami. :-)
A 2 alatt semmit se csinál-al azért nem teljesen értek egyet. Régi logokból mazsolázgattam össze egyelőre, hogy hol mennyi a levegő (lyukas turbocsó mizéria..). 1750-hez találtam 800mg/i levegőt, 2000-nél 900-at. Ez olyasmit jelent, hogy a gyári nyomaték maximumot oda lehet neki írni 1750-nél, de még picit többet is,
2000-nél meg már bőven 300Nm felett lehet mozogni. Tudom nem 400, de nekem valahogy a műszaki megérzésem az sugallja, hogy nem is kell ott lent az a 400 :-)
A vgt-vel viszont tény, hogy fent nyerhetsz rengeteget, ha jól írják meg a progit.
A motorban van különbség a dugattyú kiképzésben (Lönci mester írásából szedem), nem tudom ez miben számít. Talán a vez.tengely sem teljesen egyforma, erről még nem keresgettem adatot. Legfeljebb szerzel valami Abarth tengelyt és meg van oldva. :-)
És egyébként lehet ez a legjobb megoldás a 105 lovas vgt-re alakítására. Úgyhogy ha nekiállsz, blogolj vagy valami. :-)
A 2 alatt semmit se csinál-al azért nem teljesen értek egyet. Régi logokból mazsolázgattam össze egyelőre, hogy hol mennyi a levegő (lyukas turbocsó mizéria..). 1750-hez találtam 800mg/i levegőt, 2000-nél 900-at. Ez olyasmit jelent, hogy a gyári nyomaték maximumot oda lehet neki írni 1750-nél, de még picit többet is,
2000-nél meg már bőven 300Nm felett lehet mozogni. Tudom nem 400, de nekem valahogy a műszaki megérzésem az sugallja, hogy nem is kell ott lent az a 400 :-)
A vgt-vel viszont tény, hogy fent nyerhetsz rengeteget, ha jól írják meg a progit.
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2014-12-16 22:17:06 // 27807
ott volt KUL-on. Elképesztően megy, de kb. annyira füstöl is :)
tdave0082014-12-16 21:56:05 // 27806
Sziasztok,
159 vásárlása előtt állok és láttam több helyen hirdetik a 2.0JtdM 16V-t de van ahol 136Le-ként, hiába 16V.
Kérdésem az lenne, hogy ez a lebutított verzió valahogy felhúzható a gyári 170LE-re?
Illetve mik a tapasztalataitok ezzel a motorral, illetve az alapból 170Le-sel?
Köszi előre is a válaszokat!
159 vásárlása előtt állok és láttam több helyen hirdetik a 2.0JtdM 16V-t de van ahol 136Le-ként, hiába 16V.
Kérdésem az lenne, hogy ez a lebutított verzió valahogy felhúzható a gyári 170LE-re?
Illetve mik a tapasztalataitok ezzel a motorral, illetve az alapból 170Le-sel?
Köszi előre is a válaszokat!
csokagm2014-12-16 21:49:04 // 27805
Szép nagyon de kár a karbon motorháztetőért.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Online tag
0
Vendég0
1285
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- 159
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
