Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Fastcaristák vs. Batiánusok

BFMSE2005-04-07 18:55:22 // 1521
Itt van a kutya elasva :) Egyebkent elismerjuk a diezel elonyet. Kevesebbet fogyaszt :P
ALFA75td2005-04-07 17:02:22 // 1520
Az hogy ki a báttyád nem jelenti azt hogy te is ugy vágod a témát mint ő
Saughassy2005-04-07 16:51:24 // 1519
Végül is tényleg nem ismerem. Kár hogy Docky a bátyám :) És tetszik a dizel 75! Csak teljesen mashogy mint az America.
Robi2005-04-07 16:11:06 // 1518
Te már csak tudod, olyan sok dízeled volt. :) Szerintem joggal nevezhetnénk ki téged dízel-szakértőnek. :PPP
Ollah2005-04-07 15:55:38 // 1517
Szűk vagy széles? Nem értem... :PPP Van a családban egy céges tádé, és meg kell mondanom, naon jópofa vezetni. Komolyan. Hétköznapokra jó lenne. Pont. :)
joe752005-04-07 15:41:20 // 1516
Hát ja. Ha lenne 2.4mjtd 75, meg az is lehet, hogy elgondolkodnek egy pillanatra. (De csak egy pillanatra;) Érthető. Tovább nem is volna min gondolkodni! :)
joe752005-04-07 15:39:59 // 1515
Ha 1-2 millám lenne autóra, én sem vennék dieselt. Mert annyiért nincs még olyan ami jó lenne. De ettől még elismerném a mai dieselek előnyeit. Csak nem tehetném meg hogy olyanom legyen. Ne félj sokkal elöbb vennék egy 75 America-t mint egy 75 TD-t!
joe752005-04-07 15:36:04 // 1514
Állásfoglalásod ott hibázik, hogy elfelejted 5 miiló körül újszerű dieselt kapsz, 1-2 éveset! Az már a diesel jellemzően jobb értéktartása miatt van hogy ennyi pézét kapod.Szóval nekem nem konkrétan a diesel ért meg ennyit hanem maga az új autó! Beszélhetnénk új autóról is. Egy 1.9 Mjtd áráért nem hogy V6-ot nem kapsz, de még egy 2.0 JTS-t sem! Szóval az én megközelítésem sokkal kevésbé rossz mint a tied! Az megint más lapra tartozik, hogy 10 évvel ezelötti dieselt én sem vennék. Csak az a baj, hogy nektek megállt az idő akkor, még a régi adagolós dieseleknél, és azt gondolom csupán büszkeségből képtelenek vagytok elfogadni a mai dieselek jobbságát, használhatóbbságát benzines társaikhoz viszonyítva. Ez gondolom addig tart majd amíg el nem juttok arra a szintre hogy tök fölösleges 10-15 liter benzinből autózni 100 km-t csak azért mert de szépen muzsikál a motor amikor ezt megtehetnétek 6-8 liter gázolajból is legalább olyan dinamikusan! Persze ehhez kell egyfajta látókör amit nem minősítenék, de azt tuti hogy ennek hiányában szenvedtek. :P
Saughassy2005-04-07 15:26:26 // 1513
Hát ja. Ha lenne 2.4mjtd 75, meg az is lehet, hogy elgondolkodnek egy pillanatra. (De csak egy pillanatra;) De mivel nincs, így a topicot okafogyottá nyilvánítom, mehet mindenki a dolgára, nincs itt semmi látnivaló! ;)
BFMSE2005-04-07 14:56:05 // 1512
Azert ez a "De gondolom ez neked ennyit megér." egy rossz megkozelites. Egy uj, korszeru dizel auto minimum 5 milio ft. Ezert kapsz egy olyan dizelt, ami felveszi a versenyt a benzinessel teljesitmenyben, es fogyasztasban pedig jobb. Ha neked meger ennyit (5 millio de inkabb tobb) akkor ok. Akinek "nem er meg" 5-7 milliot, az vesz egy regebbi v6-ot, mert a regebbi dizel sehol sincs egy benzineshez kepest. Ott tenyleg CSAK a fogyasztas kedvezobb...
david1552005-04-07 13:48:00 // 1511
Ne csessz mán ki velem! Akkor nem jössz a szombati partyba?... Kissé emlékeztet a projekted arra, amikor apámmal kalandoztunk Köln környékén a motor ügyében... Hogy a topichoz is írjak, dízel kisteherautóval mentünk ki.. :) De benzinmotort vettünk. Most utólag már bánom picit, hogy tipusazonos motorhoz ragaszkodtam, nem sokkal többől kijött volna a v6 turbo is, csak szívás lett volna beépíteni.
joe752005-04-07 13:06:07 // 1510
Nem az enyémet azért mert diesel, és így úgy is lehet tuningolni hogy a gyári cucchoz nem nyúlnak. Majd ha lesz CR rendszerű turbós benzines akkor lehet azt is!
Ollah2005-04-07 12:53:02 // 1509
No igen, rohadt nagy ráfizetés ez nekem, de ha egyszer már kicsengettem... Inkább felni egy kisebb vagyonért, mint semmi majd' ugyanannyiért. Evvan, megvezettek egy kissé...
fastcar2005-04-07 12:45:07 // 1508
Ja, és még annyit, hogy egy turbós benzinest is ugyanennyiböl lehet további 30-40 LE-höz juttatni. A Te autódat sem azért olcsó tuningolni, mert dízel, hanem azért, mert turbós.
fastcar2005-04-07 12:40:49 // 1507
Én 125-ért vettem azt a motort. Igaz, nem 5 perc, hanem mondjuk fél nap a motorcsere, de az cuppan, ha nem akarsz, nem kell semmit átmókolni. Ráadásul az elcseszett kipuffommal nem volt erösebb, mint egy jó börben lévö 2.5, csak a nyomatéka volt bövebb és egyenletesebb még egy picivel. UI: Készült 3.0-val a GTV6.
Attie2005-04-07 12:39:54 // 1506
Büdös az csak te már megszoktad :) Elfelejtetted, hogy milyen a benzin illat :) Amúgy az autóm is füstölt :( Hozzáteszem, hogy éppenhogy beindítottam előtte a motort. De kár volt, mert elég kehes hangja volt. Tegnapra már ki is lyukadt valahol a kipuff.
zolee1452005-04-07 12:37:35 // 1505
Ha éppen beindítanak egy autót akkor annak rendes szaga van míg be nem melegszik:) Úgy 2 éve olvastam, hogy nagyon ráálltak a Wankel-dízel fejlesztésre...azóta viszont semmit nem hallottam róla.
Saughassy2005-04-07 12:34:48 // 1504
Hat az biztos, hogy nem csak korom kígyózott ott... mondjuk egyik Alfetta és 75 sem füstölt a környékemen :)
Bati2005-04-07 12:32:20 // 1503
csá BÜDÖS A DIESEL?????? ti nem voltatok velünk a kipuffogohang szépség versenyen ott mindenki benzines volt de állitom ebböl 80-90% kibirhatatlanul büdöset pufogott ki mellékesen megjegyzem a kis ALFA-s társadakmunk auto állománya motorikusan minösithetetlen állapotban van ez nagyon elszomoritott
joe752005-04-07 12:30:46 // 1502
Na és akkor én mit szóljak mindezekhez amiket kapok itt? :) Már rég dzsihadot kellett volna hírdetnem! :)
Saughassy2005-04-07 12:29:32 // 1501
Meg aztan a budos akkor is budos, ha tortenetesen Marilyn Monroe mondja :)
Saughassy2005-04-07 12:28:54 // 1500
Én, mint a fastcaristák önjelölten oszlopos tagja ezt most véres sertésnek veszem. :)
joe752005-04-07 12:26:06 // 1499
Erre mondhatnám nem az számít mit mondanak hanem hogy ki mondja! :))
Saughassy2005-04-07 12:23:23 // 1498
ja és büdös, mint a naftája :)
joe752005-04-07 12:22:56 // 1497
2000 km egy felniért? Tán aranyból lesz vagy mi?:)))
Saughassy2005-04-07 12:22:55 // 1496
20adszor irjuk le, hogy kormol és kerreg és ráz :)
Ollah2005-04-07 12:21:54 // 1495
Igen, kéhlek, összeállt a felni phojekt. Mivel a csóka nem küldte, ezért szombat reggel indulok. Már csak autó kéne...
joe752005-04-07 12:20:40 // 1494
De akkor most ott tartunk, hogy nem az 1.9 annyira jó, hanem a Te tuningolt 1.9-ed, ami azért kissé más megvilágításba helyezi a dolgokat. A sima 1.9-es is nagyon jó, csak az enyém ezzel a kütyüvel jobb. Ezzel parioba kerül a régebbi 2.5-3.0 V6-okkal is. De mit is várjunk el egy dieseltől? Régebben mág az is nagy csoda volt ha egy 2.0 vagy egy 2.5-ös Td hozni tudta egy 1.6-os benzines dinamikáját. Akkor még joggal lehetett kritizálni a dieselk létjogosúltságát, mondván a kevés fogyasztás nem minden. De ma már ott tartunk, hogy egy 1.9-es TD akár 1000 ccm-vel nagyobb sima bezinesekkel veszi fel a versenyt úgy hogy közben nem kell kompromisszumot kötni. Nincs erős vibráció, nincs kormolás, stb. És mi számít tuningnak? A Te GTV-d nem tuning? Szerintem sokkal inkább az mint az én 156-om. Hiszen 3.0 V6-os motorral nem is volt GTV6. 20-adszorra írom le. Ez a kütyű ami belekerült a jtd-be, 130.000 Ft. 5 perc beletenni és ugyan annyi kivenni is. Mutass egy benzines tuningot ami ennyiből megvan, ennyi idő alatt és még a gyári computerhez sem kell hozzányúlni!
fastcar2005-04-07 11:53:12 // 1493
Nem lett volna. Én, sokakkal ellentétben ismerem az autóm képességeinek korlátait. így tudom, hogy 160-180 felett számomra végetér a dinamikus gyorsulás. 160 fölött a 0,30-as cw-jü 164 TS majdnem ugyanúgy tud megindulni egy elözéskor, mint a GTV, pedig 150 kilóval nehezebb és 20 LE-vel gyengébb. De akkor most ott tartunk, hogy nem az 1.9 annyira jó, hanem a Te tuningolt 1.9-ed, ami azért kissé más megvilágításba helyezi a dolgokat.
W2005-04-07 11:47:29 // 1492
Loool... igen! :)
joe752005-04-07 11:45:04 // 1491
Szerencséd is volt hogy 200 után elfogyott az út! :))) Lett volna sírás rívás! :)
Saughassy2005-04-07 11:44:19 // 1490
En mar irtam neki a multkor, de olyan lelkes volt, nem akarta meghallani :)
fastcar2005-04-07 11:43:33 // 1489
Magyarul volt 10 lóerö elönyöd, 80-100 Nm pluszod és 0,39 vs 0,31 cw értéked. Akkor már értem, hogy ott 160-200 között miért jöttél velem. :)
Don Gombóc2005-04-07 11:43:17 // 1488
Waddar!!! Ráismertem a te népítéletedre. Te is az enyémre??
joe752005-04-07 11:36:10 // 1487
Aha. Irtam egy csomót, gyakorlatilag minden autómról.:)
joe752005-04-07 11:35:33 // 1486
Sajnos ( vagy szerencsére ) ez sem jó befektetés mint bármely hétköznapi autó. Így szerintem 2-3 éves korára max. felét éri az új árának, ha nincs benne 100.000 fölötti km.....
W2005-04-07 11:35:14 // 1485
Rapillantok. Ja... raismertem am a te iteletedre a 155-rol ;)
joe752005-04-07 11:33:54 // 1484
Most néztem a Totalcar népitélet részben egy srác nyilatkozik a 156 SW 2.4 Mjet-ről. Úgy tűnik elégedett az ember eléggé zsírozza. Mondjuk elötte Renault-ja volt! :)))
W2005-04-07 11:33:10 // 1483
Mostani helyzetet nezve kintrol be lehet hozni ilyen 166-ot es 8 misi korul megall. Kivancsi vagyok mennyit fog esni az ara 2-3 even belul.
joe752005-04-07 11:30:54 // 1482
Nekem úgy 1800-tól 4500-ig nagyon egyenletesen és elég vehemensen húz. 1800 alatt nem nagyon van benne élet. Olyan Twin sparkos olyankor.:)
W2005-04-07 11:30:00 // 1481
Na igen... :)
W2005-04-07 11:28:51 // 1480
Az uj dizeleknel mekkora fordulatnal kezd el huzni ? Mondjuk ha a novitec is bennevan. Mert ez az 1.9 Jtd eleg nehezen indul meg.
joe752005-04-07 11:28:05 // 1479
Várni kell vele 2 évet, aztán venni egy 166 2.4 Mjet-et 4-5 milláért.:)
W2005-04-07 11:26:25 // 1478
Hmmm.... az mar azert szep. Haaat igazabol egy dolog tart vissza megpedig azt, hogy szertetnek tipusnal maradni de egy uj 166 meg megfizethetetlen. Amikor megterulne az uzemanyagkoltsegen a befektetes, addigra mar eladnam. De kicsit megvaltozott a velemenyem a dizelekrol :)
joe752005-04-07 11:26:11 // 1477
Egy nappal elötte tették bele.:)
joe752005-04-07 11:24:52 // 1476
Benne.:)
fastcar2005-04-07 11:23:48 // 1475
Már Várpalotán is benne volt a cucc?
joe752005-04-07 11:21:23 // 1474
Egy halasi srácnak van egy 2.4 MJET SW -je neki is benne van a Novitec, jóval elöbb benne volt mint nekem. Ő be is mérette fékpadon neki 214 LE és 450 NM lett a gép. Elég dúrva ahogy megy, benzines Alfában csak a GTA esélyes ellene.
W2005-04-07 11:13:23 // 1473
Igen kulonben en is meglepodtem. A nyomatekot azert ennel is lehetett erezni. Egy 2.4 Mjet hany loerot tudhat egy ilyen "gyors" tuningal ?
joe752005-04-07 11:10:49 // 1472
Pedig a régi még nem is lép igazán jól.....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak