Fórum >> Egyebek >> Forma-1

2005-10-14 07:59:13 // 5127
Rubens 2. MS 5. az első szabadedzésen.
Whiteskull2005-10-13 22:43:13 // 5126
Hát ha valaki nem szeret korán kelni, akkor az én vagyok. Ráadásul vasárnap! De ezért érdemes volt.
2005-10-13 22:07:53 // 5125
Miért lenne ez sportszerűtlen? Mert a Ferrari csinálja .... ???
Mike.2005-10-13 19:29:19 // 5124
"védjegyükké vált a sportszerűtlenség" Mii vaan?? A többi csapat meg szent? Bebizonyosodott már nem egyszer, hogy mindegyik rafinált és amit a szabályok engednek ők kihasználják. Akkor meg miről beszélünk? Most ők, holnap a másik.
Inner Circle2005-10-13 15:04:22 // 5123
A Ferrari hozza a formáját, az utóbbi években a védjegyükké vált sportszerűtlenséget: "Ferrari to Ignore Winter Testing Ban By Jonathan Noble Thursday, 13 October 2005 10:34 Ferrari look set to cause further controversy with their testing plans over the next two months, as they look set to ignore Formula One's annual winter testing ban. The Maranello outfit, who have operated outside of the 30-day agreement that has operated with the other nine teams during the course of the season, are now also not planning to fall in line with the end of year break that will be taken by their rivals. With the other teams traditionally not testing before the first week of December to allow team members the chance to rest after the season, Ferrari are instead planning major tests in Italy and Bahrain over the next few weeks. A Ferrari spokesman told Autosport-Atlas: "We will test at Vallelunga on October 26 and 27 and again in early November then head to Bahrain in the middle of November." As well as the Vallelunga test in October, the team will also test there from November 1-3, prior to a test at Bahrain on November 18-22. As well as the controversy caused by testing during October and November, Ferrari's decision to run in Bahrain will only add to disquiet among their rival teams. Teams agreed several years ago not to test outside of Europe because of the huge costs that entailed."
Mike.2005-10-12 18:48:22 // 5122
Ez csak pletyka. :-)))
2005-10-12 13:34:17 // 5121
zolee1452005-10-12 12:08:12 // 5120
gondolom már jól kitárgyaltátok a japán nagydíjat, de csak most jutottam nethez. Ilyen versenyeket szeretnék látni mint a mostani volt! Ez már emlékeztetett az F1-re! Ha kicsit jobb a ferrari az még dobott volna rajta, mert azért nagyon durva volt a különbség a mclaren-renault páros, és a ferrari közt.
Tommi2005-10-10 23:29:08 // 5119
Jenkiknél is 1 ember/kerék a menő :))) Nemrég néztem valami műsort a 80-as évek Forma-1-éről, nagyon komoly volt :) A szerelők rövidgatya, póló, napszemüveg szerkóban cseréltek kereket. Fehér zokni természetesen szépen felhúzva sípcsontig :)))
Tedi2005-10-10 23:18:36 // 5118
Szerintem ez csak jót fog tenni a versenynek. Végre lesz egy kis izgalom is :)
Inner Circle2005-10-10 16:10:27 // 5117
Azért én megnézném azt is, hogy mit fog alakítani egy-egy ember a kerékcserékkel. 5 mp alatt általában készen volt a 3 fős csapat, egyetlen palinak ezentúl 10 mp is kevés lesz, ami át fogja alakítani kissé a boxtaktikát.
Tedi2005-10-10 15:46:29 // 5116
A Stodartnak szvsz kissebbségi komplexusa van :) Ami nekem ezek közül tetszik, az a KO-s időmérő, meg a gumicsere. A többi meg nem mozgat :)
Mike.2005-10-10 15:19:03 // 5115
Érdekes szabályok. Kíváncsi vagyok mi lesz a tárgyalások vége? :-) A nekem nem szimpatikus Stoddart, csak hozta a formáját. Neki mindent és mindenkit fikáznia kell.
Inner Circle2005-10-10 15:13:00 // 5114
A BAR nem hiszem, hogy veszni hagyja majd a 3. autót, hiszen nekik az jövőre sokat jelentene. Briatore is akar 3. autót, igaz hogy nem tesztelni, hanem hogy mindig legyen egy autója a garázsban :-) Frankón, panaszkodott hogy ha nem lehet 3. autója, akkor nem tud mit mutogatni a szponzoroknak, amikor a versenyautók a parc fermé-ben vannak :-)
Gabi1592005-10-10 15:05:34 // 5113
Van amikor még 1-2 előzés sincs az még unalmasabb..:)
Tedi2005-10-10 14:45:48 // 5112
Hmmmm. Fincsi :)e-mail üzenetet küldött szét a sportot irányító szövetség a csapatok vezetőinek szombat délelőtt, mely már egyfajta előkészítése is volt a két hét múlva esedékes Formula-1 Világ Tanács ülésének, ahol a jövő évre vonatkozó esetleges szabálymódosításokat fogják megvitatni, hogy minél érdekesebbé tegyék a küzdelmet a királykategóriában. A levél tartalmazta mindazon javaslatokat, melyeket a FIA a jövő évben be szeretne vezetni. A felvetésekről, és azok elfogadásáról az október 24-én, Londonban ülésező Formula-1 Világ Tanácson résztvevő csapatvezetők fognak majd szavazással dönteni. A részletek a következők: - Átalakított versenyhétvége - a pénteki két szabadedzés időpontja helyi idő szerint délelőtt 10 órától 11 óráig, valamint délután 1 órától 2 óráig tart majd. A szombati edzések száma megcsonkul, és csak egy tréning kerül megrendezésre reggel 10 órától 11 óráig, míg az időmérő edzés délután 1 órától 2 óráig kerül lebonyolításra. - A kiütéses időmérő rendszer, mely három részre tagolódik. A leglassabb öt versenyző az első 15 perc után búcsúzik a küzdelemből úgy, ahogy azt a második tizenöt percben teszi a még versenyben maradt öt leglassabb. Az utolsó 20 percben már csak tíz autó van versenyben, akik a rajtrács első tíz helyét osztják meg egymás között - ám ezek a versenyzők már a versenyre feltankolt autókkal köröznek. A többiek, tehát a rajtrács második felét elfoglaló pilóták, a futamot megelőzően még vételezhetnek üzemanyagot. - A kerékcsere ismét engedélyezett lesz a versenyek alatt. - A tartalék autó betiltása, illetve a konstruktőrök versenyében az utolsó hat helyen végzett csapat harmadik autójának likvidálása a pénteki szabadedzésekről. - Mindössze csak 14 tagú szervizcsapat a boxkiállások alkalmával, illetve abroncsonként egy ember a kerékcserére. - A gumimelegítők eltörlése. - A verseny előtti ceremónia megváltoztatása. A boxutcát 45 perccel a versenyt megelőzően nyitják meg, mindössze csak öt perc erejéig. A versenyzői parádé akkor veszi kezdetét, mikor már a versenygépek a rajtrácson állnak. Bár a változtatások többségét mindenki támogatja, mint például a kiütéses időmérő szisztémát, illetve a kerékcsere visszatérését, vannak olyan javaslatok is, melyeket egyesek nagyon nem szeretnének. Azok a csapatok, akiknek eddig lehetőségük volt a jövő évben a pénteki edzéseken harmadik autót pályára küldeni, mert a konstruktőrök versenyében az utolsó hat helyen végeztek, nyilvánvalóan nem támogatják az extra autó betiltását még akkor sem, ha a FIA a levelében megnyugtatta őket, nincsen értelme engedélyezni a harmadik autó használatát, ha a tartalék autót betiltják. "A harmadik autó futtatását mindenképpen be kellett tiltanunk, ha a tartalék autót sem engedélyezzük." - állt a dokumentumban. A harmadik autó betiltásáról a közleményben a következőket lehetett olvasni: "Vitatható, hiszen engedélyezhetnénk mindenkinek, azonban ha az élen álló négy élcsapat is használhatna extra autót a pénteki edzéseken, akkor még nagyobb előnyre tehetnének szert a többiekkel szemben." A tartalék autóval kapcsolatban a következőket lehetett olvasni: "A tartalék autót manapság már nagyon ritkán használják, és mivel a jelenlegi szabályok szerint a versenyt már meg sem állítják, éppen itt az ideje annak, hogy betiltsuk a tartalék autó alkalmazását." A FIA ugyan már leírta javaslatait, azonban cáfolta, hogy a csapatokat rákényszerítenék ezek elfogadására, hiszen az október végén megrendezésre kerülő ülésen fogják majd csak megvitatni a különböző ötleteket. "Azt már most megerősíthetem, hogy az új kvalifikációs szisztémáról mindenképpen beszélni fogunk." - mondta a FIA sajtószóvivője. Mikor arról kérdezték, mit szól Stoddart azon kijelentéséhez, hogy a javaslatok egy rakás szarral érnek fel, a sajtószóvivő készségesen a következőket válaszolta: "Elkerülhetetlen, hogy a szókimondó Stoddart Úr még a sportból való kivonulása előtt ne tegyen ilyen megjegyzéseket. A Formula-1 vesztesége egyben az Ausztrál V8 Bajnokság felemelkedését is jelenti." Ugyanis Stoddart OZ Jet cége szponzorálja az Ausztrál V8 Supercar Bajnokságot.
Inner Circle2005-10-10 11:33:38 // 5111
"Sato is produkált két "látványos" esetet. :-)))" Én inkább úgy fogalmaznék, hogy Szató produkált egy dühös kieset(t)et :D
Mike.2005-10-10 11:16:38 // 5110
Amit én néztem versenyt ott több előzés volt. És az előzési kisérleteket már nem is számoljuk? Sumi is vitézen védte a pozicióját az idén már sokadszorra is fos Ferrarival. Fisico, Weber és a többi szintén. Sato is produkált két "látványos" esetet. :-)))
Mike.2005-10-10 11:09:34 // 5109
Trulli azt is gyilatkozta, hogy amikor meglátta a tükörben Satot, tudta itt a vége a versenyének. Viccesen hangzik, de talán nem az.
Halesz2005-10-10 10:51:12 // 5108
Ezt olvastátok? 'Szato kifordul magából, ha a volán mögé ül' Alig egy hónapja, a Belga Nagydíjon Michael Schumachert lökte ki hasonlóan, akkor a hétszeres világbajnok azt mondta, "kezeltetni kéne" a távol-keleti "kamikázét". :))))) Végül is Sumit is ábrázolták már Hitlerként :D
SKrisz2005-10-10 09:00:57 // 5107
Ez a nagy baj a mai Forma-1-el! Látsz egész futam alatt összesen 4 előzést és mindenki ódákat zeng róla (nekem is nagyon tetszett hozzáteszem!!!!)
Inner Circle2005-10-10 08:59:06 // 5106
Félúton azért elég uncsi volt, de az utolsó 10 körben felébredtem :-)
Inner Circle2005-10-10 08:58:36 // 5105
Szerintem az F1 pályák környékén be kéne vezetni a közparkokban érvényes kutyasétáltatási szabályokat, és Szatót csak pórázon és szájkosárral lenne szabad behozni a pálya területére, hogy ne harapjon meg senkit és és ne szarja össze senki versenyét...
Gabi1592005-10-10 08:39:19 // 5104
Sziasztok ! Látom a korrábbi hozzászólásokból hogy másoknak is tetszett a tegnapi futam.Én is így vagyok vele, kétszer is megnéztem.Ilyen jót nem láttam már évek óta.
2005-10-10 08:31:56 // 5103
Satot nem ártana eltiltani pár futam erejéig és beíratni egy vezetői tanfolyamra. :)
SKrisz2005-10-10 08:20:00 // 5102
Nem lesz veszélyes. Az Sato!:))) Kimi csak egyszerűen jó! Vele született adottság!:) Várjuk szeretettel a vörösöknél!:)))
Mike.2005-10-10 06:44:59 // 5101
Villeneuve időbüntetést kapott, Satot kizárták. Most akkor Monty és Truli is boldog. Miért van az, hogy ez a két pilóta mindig benne van a balhékban, és sikerül mások versenyét elbaxni. :-(
2005-10-10 01:06:36 // 5100
És a Ferrari 3. helyét a konstruktőriben már nem veheti el senki. :)
Tom122005-10-09 16:29:26 // 5099
Végre igazi autóversenyt is láttunk.:-) Schumacher mai szerepléséről mindig a 94-es év eleje /Imoláig/ jutott eszembe, ott Senna volt hasonló helyzetben, akkor Schumi "játszotta a fiatal matadort"... Változnak a szerepek...
Tedi2005-10-09 15:51:28 // 5098
Tényleg naon szép győzelem volt, gratula :) Monty esetében meg Villeneve-öt megvákták asszem 25 mp-el, na nem mintha ez sokat változtatna a helyzeten.
count M2005-10-09 15:40:52 // 5097
Dejó hogy nem néztem meg reggel a híereket, és apám is bírta tartani a száját... :) Hát ez valami istentelen volt, Kimi a legeslegjobb! És egyedül is megvédte a McLaren becsületét... hátha még a drogbáró is versenyben maradt volna... :)
Halesz2005-10-09 15:38:15 // 5096
Hát gyerekek, tényleg ez volt az év legjobb versenye! Kimi szenzációs volt... nagyon veszélyes lesz jövőre :)
kando.2005-10-09 12:36:34 // 5095
Bár, ha olyan korán volt, nézhettem is volna... Hajnali 3 után jöttem haza :-)))
2005-10-09 12:34:41 // 5094
Elég korán volt még mikor közvetítettek, ráadásul vasárnap. :)
kando.2005-10-09 12:18:07 // 5093
Jaa, persze... Jól van... Már csak a riporteri hülyeségek miatt is -- talán ;-))
2005-10-09 12:16:26 // 5092
Nem sokat fogsz látni a kamikázéból, érdemes megnézni jó mecss volt. :)
2005-10-09 12:15:56 // 5091
Mind a ketten befejezték a versenyt.
kando.2005-10-09 12:14:09 // 5090
Jó, bár így már nem olyan izgi... De talán belenézek... :-)) A kamikázét megnézem ;-)
2005-10-09 12:12:33 // 5089
Reggel, de délután megismétlik a retek klubbon. :)
kando.2005-10-09 11:47:46 // 5088
Jajj, erről asszem lecsúsztam... :-(( Mikor volt a futam ?
Inner Circle2005-10-09 11:45:31 // 5087
Ugyanabban a sikánban Szató 2003-ban lenullázta már Mihályt is, nem? Mondjuk ott a vénember is alaposan benne volt, itt meg Trulli ártatlan volt, mint a ma született bárány.
Mike.2005-10-09 10:09:55 // 5086
A forró vérű kolumbiai is jól odab@szta az autót az elején! :-O
2005-10-09 09:16:43 // 5085
Hazai pályán ilyen kamikáze műveletet elkövetni ..... Nem értem ezt a faszit mit gondol majd elengedik őt ha bebúlyik mert előzni akar. :)
2005-10-09 09:15:18 // 5084
Sato megint hozta a formáját. Ez az ember már szinte komolytalan ahogy versenyez. Kiminek gratula, Schuminak is, Rubens lehetett volna jobb. A Renault most megtudta melyik kutya b@szik a Forma 1-ben. (Kimi azé bemutathatta volna a hetest a futam végén ahogy Alonso szokta:)))
Mike.2005-10-09 08:51:42 // 5083
És ha leírnám Satoról a véleményem és a büntetést amit eszközölnék vele szemben, soknapos eltiltást kapnék. :-I
Mike.2005-10-09 08:43:17 // 5082
Megkockáztatom, hogy ez a futam volt a legizgalmasabb az idén. :-) Bravo Kimi. :-)
Tommi2005-10-06 16:02:40 // 5081
Vagy bowlingozni :) Vagy röpke 13 órás repülőúttal hazamennek Maranelloba még egy utolsót tesztelni és igazítani az autón, ahogy a Sumák tette.
Inner Circle2005-10-06 15:52:56 // 5080
Elmennek csocsózni? :D
2005-10-06 10:14:51 // 5079
Eső, Suzuka, Sato nem jó előjelek. :)
Mike.2005-10-06 09:41:38 // 5078
Szuzukában -mint tavaly- esik az eső! Újra egy kis esély a Ferrarinak. :-)) Sumi beígért egy győzelmet a Bridge. dolgozóknak. :-O
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak