Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Mike.2005-09-25 18:11:39 // 4977
A Ferrari 7. és 10. helye azt látszik bizonyítani, hogy a Bridgestone a szuper gumikkal eltévedt. A futamra csak odaérnek. :-)
Tom122005-09-25 16:58:14 // 4976
Az RTL-en /D/ Massa a "téma", utána jön a futam!:)
Tom122005-09-25 01:12:17 // 4975
Vagy valami "jövőbelátó" grafikus munkája, mert csak ´84-től szerelték Renault motorral, addig csak Ford Cosworth-okat, meg Matra-kat használtak.:)
Azért valami keveredés is volt, mert a ´79-es Ligier-re hasonlít a legjobban.:)

Mindegy a lényeg, hogy már az is 4-kerekű volt.;-)
Halesz2005-09-24 20:51:26 // 4974
Akkor nem is értem mit keres ott ez a Renault felirat, biztos ilyen tipikus magyar matrica volt, amin keveredtek a dolgok rendesen :)
Tom122005-09-24 20:10:54 // 4973
Ez a 26-os Ligier a Laffite-al, azt nem is gyártották Renault motorral... ...ha ettől megnyugszol...:))) Az óvodában nem ezüst rombusz volt a jeled, ugye? Akkor nincs "vészhelyzet".:))
GEORGE2005-09-24 19:43:27 // 4972
Van ez így Halesz! :-) nem születik mindenki egyből Alfásnak Ferrarisnak :-))) Sebaj! :-)))
Halesz2005-09-24 19:41:05 // 4971
Hát srácok, saját magam előtt is lebuktam :) Kiderült, hogy 83-ban még Renault drukker voltam!!! :)))

Ezek szerint nem véletlen szimpik most sem :))

Most találtam meg ezt:
2005-09-24 03:32:27 // 4970
Rubens 5. MS 8. és a Minardik ismét od@b@szt@k. :)
2005-09-24 03:27:05 // 4969
Megy a mellé magyarázás a BG részéről ....
2005-09-24 03:24:23 // 4968
Ennél sokkal egyszerűbb válaszok is vannak. Nincs lóvé oszt kész. :( lsd. önkormányzatok
Inner Circle2005-09-23 12:25:57 // 4967
"UI: Nálunk a cégnél egy sima érzékelő 30.000 ft és az annyit tud csak hogy 5mm-ről megtudja állapítani van e ott vasdarab vagy sem." Én olcsóbban is adok neked egy mágnest :-)
Mike.2005-09-23 12:08:31 // 4966
Amit én láttam az egy boltíves terem, ventilátorral. Középen az autó és "füstöt" fújtak rá. Érzékelőt nem lehetett látni, ezért csodálkoztam az árán. Köszi a felvilágosítást! :-)))
Roli2005-09-23 11:58:16 // 4965
Helló Egy szélcsatórna nem egy sima terem amiben fúj a szél, a nevében is benne van hogy csatorna. A kialakításának és mindennek tökéletesnek kell lenie vagyis egy miliméterel sem álhat semmi sem kijebb, másképp mint a többi mert akkor ott már irányt változtat a levegő és nem lesznek reálisak az adatok. Szóval egy szélcsatorna is kb olyan precíz műszer mint egy swájci óra. Nameg ott van az a baszom nagy ventillátor amivel 0-350 km/h szelet kell tudni szimulálni. Aztán még csak ezek után jönnek a költségesebb dolgok a milliószór milliónyi érzékelő és szenzór amik szólgáltatják a mérési adatokat és amit utána tudnak ellemezni a mérnökök és ezek tekintetében alakítani az autó aerodinamikáját. Valahogy így lehetne ezt összefoglalni. UI: Nálunk a cégnél egy sima érzékelő 30.000 ft és az annyit tud csak hogy 5mm-ről megtudja állapítani van e ott vasdarab vagy sem.
Tom122005-09-23 11:49:21 // 4964
Én órákkal szoktam ezt érzékeltetni.:-) Mi a külömbség egy Prim, meg egy Rolex között? Tulajdonképpen indkettő pár deka "vas"...:-))
Tom122005-09-23 11:44:21 // 4963
Ez valami olyasmi lehet, hogy miért kerül egy F1-es hátsó szárny annyiba, mint egy olcsóbb használt autó...:-)
Inner Circle2005-09-23 11:35:27 // 4962
Na igen, mocskosul nagy venti kell, és az ár asszem itt nem egyenesen arányos a mérettel... egy Lambo is többe kerül, mint 20 kis Polski, pedig nagyjából egyforma erősek :DDD
Mike.2005-09-23 11:29:39 // 4961
Én nem kételkedem, csak kíváncsi vagyok. :-) Kicsit az vígasztal, hogy más sem tudja. Azt hittem ciki kérdés lesz. :-)
Inner Circle2005-09-23 11:28:14 // 4960
Hát persze. Mint tudjuk, a kalapácsütés is 10.000 HUF: 1.000 az ütés és 9.000 az, hogy tudod, hova kell ütni :-)
Tom122005-09-23 11:26:00 // 4959
Kicsit off, de a témáról jutott eszembe. Egyszer csináltam egy tervező cégnek szálloda makettet, /tervrajzokból - részleteset/ és mikor eljött az ideje, hogy fizetni kellett volna, jött a "szokásos" alkudozás, akkor volt részükről egy ilyen mondat, amit azóta sem felejtettem el: "Mé, csak ki kellett vagdosni, meg összeragasztgatni." Így is lehet venni...:))
Tom122005-09-23 11:12:50 // 4958
+ a berendezések, műszerek, de lehet, hogy jól átvágták őket a beszerzésnél... ...vagy a telek, vagy a "szél"... :))
Balage2005-09-23 10:26:49 // 4957
:-))) Azért biztos van ott még más is... És kérdezz meg egy gépész mekkora kiba*** nagy venti kell!
Mike.2005-09-23 09:55:57 // 4956
Valaki magyarázza el nekem, mi kerül egy szélcsatornán 80 mill. dollárba? Leegyszerűsítve, egy ventilátor egy terem elé szerelve.
Tom122005-09-23 09:33:10 // 4955
Elég lesz egy "jó kis zuhanyozás" :), de ahogy elnézem őket, nem igazi "fan"-okról van szó, persze a szőrzetükön kívül...:D
Inner Circle2005-09-23 09:00:30 // 4954
Majd végigmegyek rajtuk... dörzsi-szivaccsal, a Mr Muscle majd csak lehozza róluk a dukkózást :DDD
joe752005-09-23 08:40:26 // 4953
Hát ha nem kened rajtuk szét a festéket, vagy nem akarod meggyőzni őket hogy fekete -ezüst szinekben csinosabbak lennének akkor talán ....:)
Inner Circle2005-09-23 08:37:19 // 4952
Képzeljétek, mostanában két barátnőm is van, de egy kicsit félek a dologtól... nem, nem attól hogy nem bírok kettővel, hanem hogy a világlátásunk alapvetően különbözik...



Nem is tudom, szerintetek van jövője a kapcsolatnak? :DDD
Inner Circle2005-09-22 11:07:41 // 4951
Attól még lehet sokat utazni... gondold meg, a Forma 1-esek 300 km-t utaznak egy műszakban, pedig a célvonal tök közel van a boxukhoz :DDD
joe752005-09-22 10:53:07 // 4950
de kell mert a munkaterületek esetenként 40-50 km-re lehetnek az irodától...Csak reggel nem kell utazgatnom, de délelött már igen..
Mike.2005-09-22 10:39:33 // 4949
Jövőre sok minden kiderül. Pl. mit kezd majd Bari, Buttonal és a BAR-al.
SKrisz2005-09-22 10:31:59 // 4948
Akkor nem kell sokat utazgatni munkábajárás címszó alatt!:)))
joe752005-09-22 10:22:54 // 4947
RB. is nyilatkozott már idén ezt is azt is. Talán jövőre kiderül. Jövőre sok Bridgestone gumis csapat lesz, ha nem a Ferrari lesz a legjobb közülük, akkor elhiszem hogy az autóval van a baj.
joe752005-09-22 10:18:44 // 4946
Nagyon nem mentem messzir az olajipartól. :) Csupán átmentem a karbantartási kivitelezési részleghez. Az irodám visszakerült Halasra, mások lettek a főnökeim, de ennyi.:)
Mike.2005-09-22 09:41:05 // 4945
ÁÁÁÁ Ő nem ért hozzá. Majd mi, szakértők megmondjuk a frankót. :-)
Inner Circle2005-09-22 09:37:04 // 4944
Ld. 4911 - nem csodagumi kell, hanem csodaautó, nem csak olyan F2005 amivel a farkukat verhetik :D
SKrisz2005-09-22 09:35:30 // 4943
Na! Mesélj!!! :)
SKrisz2005-09-22 09:33:33 // 4942
Rubinyo akár irodába is meg bukihoz is elmehet fogadtkozni... Ott több esélye lenne:(
joe752005-09-22 09:30:58 // 4941
dehogy untam. munkahely váltásom volt, és az első pár napban nem volt gépem, meg hozzáférésem, stb.
Mike.2005-09-22 09:17:10 // 4940
Sumi, pedig nem bizakodik. Szerinte nem ütőképesek. :-) Már jó ideje nem voltál itt! Untad az alfa amorét?
Willy2005-09-22 09:14:28 // 4939
Valószínű ugyanaz lesz, mint az előző futamokon. A MC-Larenek ha bírják akkor nyernek, Alonso semmit se fog kockáztatni, és Barinak szerintem ugyanannyi eséje van a győzelemre mint mondjuk Coulthardnak.
joe752005-09-22 09:01:58 // 4938
Na mi lesz Braziliában? Lesz vajon csodagumi? Vagy csak abból a fajtából amit a farkunkra húzhatunk? Rubinnyó nagyon fogadkozik, hogy akár nyerhet is..:)
Mike.2005-09-21 08:24:59 // 4937
Nem F1,de talán ide elfér. A hétvégén indul az A1 GP. Ez a nemzetek közötti autó VB. Minden nemzet indíthat saját autót, nemzeti színbe öltöztetve, amit saját pilótájuk vezet. A feltételek azonosak, csak a pilóta tehetsége számít. A kasztni Lola, a motor Zytec, gumi Cooper Avon. A boxban 10 szerelő lehet, és csak ők nyúlhatnak az autóhoz. Tessék kérem, költségkímélő megoldás. :-) Ja, és Magyar csapat nincs!? Lehet, hogy nincs megfelelő pilótánk? :-)))
Mike.2005-09-20 12:35:21 // 4936
Szerintem is badarság volt tőle a 2-3 év elkötelezetség, de lehet, hogy muszáj volt mert így nem fizettek volna érte a japánok ennyit. :-)
Inner Circle2005-09-20 11:09:13 // 4935
És állítólag a Williams végleg elengedte, viszont több évre elkötelezte magát a BAR-hoz. Csak aztán nehogy ebbe az elkötelezettségbe kavarodjon bele...
Inner Circle2005-09-20 11:07:50 // 4934
A harmadik helytől hátrafelé. Vagyis nem a 18 pontot sajnálom a Ferraritól, hanem a 21-et hiányolom a többiektől.
Mike.2005-09-20 07:56:50 // 4933
Button marad a BAR-nál! Williams 10 mill. fontért lemondott róla.
2005-09-19 20:21:24 // 4932
Hogy érted a fennmaradó mennyiséget?
Tom122005-09-19 14:46:23 // 4931
Igen viccnek van álcázva, de átvitt értelemben nagyon is igaz, ha addig meg lett volna az autó, több idő lett volna "kísérletezni". Régebben is azt mondták, hogy ha volt egy jó évük "az olaszoknak", a következőt "elsziesztázták" és romlottak az eredmények, csak most nagyon kevés vérbeli olasz van a Ferrarinál ahhoz, hogy erre lehetne fogni...
Inner Circle2005-09-19 12:59:30 // 4930
Igaz. Egyébként a 18 pontot továbbra is jogosnak tartom, viszont a fennmaradó mennyiség azért a többieknek járt volna.
2005-09-19 12:40:41 // 4929
Másnak nem kellett.
Inner Circle2005-09-19 12:37:33 // 4928
Az a 18 ingyen pont azért jól jött.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak