Fórum >> Egyebek >> Forma-1

zolee1452005-07-14 13:10:26 // 2566
a haladást lehet lassítani, de megállítani nem! erről szól az F1: hoznak valami marha jó szabályt, ami majd jól lelassítja az autókat, majd szépen hátradőlnek a bőrfoteljaikban, amiből aztán szépen kiszédülnek amikor eljön az első futam, és kiderül, hogy 1-2 mp-vel megint gyorsabbak az autók.
2005-07-14 13:07:37 // 2565
Nos, ha ez így lenne akkor már rég becsukhattam volna boltot. :))) Na de tényleg F1. V8, Toyota, 3mp-al lasabb mint a V10 Ralf-al. Vélemény?
zolee1452005-07-14 13:04:44 // 2564
utálom azokat akik nem adnak mások véleményére! :))) na tényleg megpróbálok ON lenni... szóval ez minden amit az F1-ről mondhatok...:)))
2005-07-14 13:03:06 // 2563
Munkában erre azt szoktam mondani, hogy nem az a feladatom, hogy szeressenek. :)))
zolee1452005-07-14 13:01:30 // 2562
utálom azokat akik kötözködnek! :)))
2005-07-14 12:54:08 // 2561
Kötözködés ON Neked elég sok bajod lehet a világgal. :) Kötözködés OFF
2005-07-14 12:52:52 // 2560
Mosóbenzin? :)))))))))
joe752005-07-14 12:50:25 // 2559
Én nem rég vettem a neten a Limewire pro prigit 18$-ért. Na az megérte.:)
zolee1452005-07-14 12:48:43 // 2558
útálom az olyan progikat amik többe kerülnek mint egy cd ára:))) na nem offolok tovább
joe752005-07-14 12:45:31 // 2557
Az már fizetős. De nem néztem mostanában. Egész már dolgok kötoik le az időmet.....:((
zolee1452005-07-14 12:43:52 // 2556
rosszul látod:))) OFF LFS alpha-ról mit tudsz? az már fizetős móka? ON
joe752005-07-14 12:40:19 // 2555
frigy lesz ebből én már látom.:)))))
2005-07-14 12:39:30 // 2554
Akkor még egy dolog amibe 1@ értünk. Lassan meg is kedvellek. :)))))
zolee1452005-07-14 12:28:55 // 2553
pontosan:)
2005-07-14 12:24:49 // 2552
Mindenki magából indul ki ! Bi bi bííííííííííííííííííííííííííí :)
joe752005-07-14 12:22:36 // 2551
Rohanok! Te meg a dieselesbe! :)
2005-07-14 12:22:16 // 2550
Most nem olvasom vissza ki mikor és hol írta, hogy eltúlozzák. De, hogy elbaszták az TÉNY !!!
2005-07-14 12:20:16 // 2549
Ti didididi. Szolgálati közlemény !!! JOE, NÉZZ MAJD ÁT A MÁRKASZERVIZES TOPIC-BA GARIS FUTÓMŰ ALKATRÉSZEKRŐL VAN SZÓ ! Gondolom érdekel.
2005-07-14 12:17:15 // 2548
2004-ben egyértelműen rosszabb volt a Michelin. Szerintem a szezonzárón sem ÖNERŐBŐL kapták el a Ferrarit, hiszen ahogy írtad már mindegy volt nekik. A Ferrari magasan xart bele mi lesz a végredmény. A gond az, hogy Imola óta Mihály elfelejtett mászni mert mindig ott van egy Trulli. :) Trulli nélkül 1-2 helyett biztosan előrébb lehetett volna Ő is és Kimi is.
zolee1452005-07-14 12:15:29 // 2547
ha szar hírt kapunk a postást haraptatjuk meg a pitbullal :)))
joe752005-07-14 12:14:30 // 2546
de nekem címezted vazze! :)
zolee1452005-07-14 12:13:31 // 2545
a többes szám Ferrari szurkolót jelent, nem konkrétan joe_156 :)
joe752005-07-14 12:11:06 // 2544
Én nem mondtam hogy Indy-t eltúlozták. Inkább egyszerűen elbaszták. sajnálatos, de ez van. Viszont az csak 1 futam, a 19-ből. belefért.
zolee1452005-07-14 12:07:33 // 2543
amikor azt mondja a Michelin, hogy életveszélyes Indyanapolis-ban a gumi, és ne versenyezzenek a Michelines csapatok akkor nem hisztek neki, ááá, csak kamuzik, felfújja a dolgot. ha olyat mond ami nektek tetszik akkor 100%-osan igaza van. Ha a Ferrari Michelinnel menne nem lehetne megverni... hogy lett a veszélyt eltúlzó Michelin főnökből hirtelen az F1 leghitelesebb figurája???:)))
joe752005-07-14 12:06:51 // 2542
Talán 2004-ben nem, de 2003-ban mindenképp! Sírtak is a csapatok rendesen.
Inner Circle2005-07-14 12:04:27 // 2541
Na, ott Düskakárki egyértelműen hazudott! Nem kell érvelnem, a futamok beszélnek helyettem: a Michelinek 2004-ben ÖNERŐBŐL kizárólag a szezonzárón tudták elkapni a Ferrarit, amikor azoknak már teljesen mindegy volt, addig egyértelmű volt a recept: időmérőn jobbak voltak, aztán a futamon egy-két kör után a béka segge alá estek, míg a Bridge egyre jobb és jobb lett, ez tagadhatatlan (emlékszik valaki, hogyan mászott rá Mihály Buttonra Imolában?)... Nem hiszem el, hogy valaki 2004-ben a Michelint tartsa jobbnak...
2005-07-14 11:57:51 // 2540
lsd. 2003.
joe752005-07-14 11:55:37 // 2539
Támadták a csapatok a Michlein-t a Ferrari fölénye miatt, mire a Michlei főnök válasza az volt, "ha a Ferrari is a Mi gumiainkat használná, akkor többé nem lehetne versenyről beszélni" magyarul az hogy néha meg tudták fogni a vörösöket, főleg azért volt mert a Michlein annyival jobb hogy kompenzált valamennyit a többi autó gyengeségéből.
2005-07-14 11:49:36 // 2538
Na azt a hsz-t meg is jelölöm az unokáim számára akik mint azt IC jóindulatúan kívánta III-as szívó Golffal fognak menni a keresztelőre. "De akkor is kitartok a véleményem mellett! " A "csak" típusú válaszra nem lehet mit mondani. :( Természetesen Ők a hibásak mert "háttérszövetségben" mindent ledumáltak.
2005-07-14 11:45:12 // 2537
Javítottam: A királyi többes a csapatokra vonatkozott és nem az "eseményekre". :) mert ugye a csapatok nyavalyogni szoktak és nem nyavalyogni szoknak. :)) Isten éltesse Gasparics tanárurat a család nyelvtanárát !!!
2005-07-14 11:44:07 // 2536
A királyi többes a csapatokra vonatkozott és az "eseményekre". :) mert ugye a csapatok nyavalyogni szoktak és nem nyavalyogni szoknak. :)) Isten éltesse Gasparics tanárurat a család nyelvtanárát !!!
2005-07-14 11:40:26 // 2535
Boxkiállások előtt? Mármint a versenyen? Gondold le, milyen jelentősége van a "spórolásnak" ha az időmérő után is odaszolnak, hogy a levezető kört milyen módon tegye meg. Összességében ez a szabály módosítás megrázta a mérnököket minden szempontból. Kicsit fáj, hogy még ki sem heverik a változások okozta sokkot és máris jönnek az új szabályok. De ez most úgy tűnik nem a Ferrari ellen szól .:) Más, Toyota V8. 3mp-el lassabb mint Ralf körideje a V10-el. Muhaha ... :) Még a végén gyorsabb is lesz az F1. :))
Inner Circle2005-07-14 11:39:43 // 2534
Jó, akkor még csak azt áruld el, hogy még ha fel is tesszük hogy Indyben a lehető legmocskosabb módon viselkedtek a Michelines csapatok, akkor is marad a tény hogy ilyen eset még egyetlen se volt az F1 történetében, akkor ebből az egy példából miért következik hogy "nyavalyogni szoktak"? :D
Inner Circle2005-07-14 11:38:01 // 2533
Hát az valóban nagy élmény, mikor bekapcsolják a tím rédió-t, és az ember azt hallja: "Wááássshhhh, kármassshhh dússhhhjú viivásshhhhra ssshhhgenn, ssshhhkenjúdúdet?" Ilyen pillanatokban nem szívesen lennék kommentátor :D
zolee1452005-07-14 11:37:31 // 2532
ebben teljesen igazad van! De akkor is kitartok a véleményem mellett! Ezt a helyzetet a Ferrari és a Bridgestone "háttérszövetsége" idézte elő. Nem kell sírni, tessék tesztelni, korlátozás nélkül, csak úgy "sportszerűen"ahogy az Ferrariéknál menni szokott...:)
2005-07-14 11:36:27 // 2531
Ezt Tőled tanultam: .
Inner Circle2005-07-14 11:36:18 // 2530
Pedig elég jól látszik, hogy spórolnak a vassal a boxkiállások előtt. Az első két körben helyezkednek, aztán beindul a vonat, és a boxkiállásig csak az igazán kínálkozó helyzeteket kóstolják be. (MS ebben igazán nagy mester, a legjellemzőbb talán 2000 Suzuka és 2004 Magny-Cours, de általában véve is jó szokott lenni a Ferrari taktikája. M-C-t azért hoztam fel, mert ott Jean Todt kereken meg is mondta, hogy a taktikát úgy rakták össze hogy MS-nek ne kelljen a pályán megelőznie Alonsót. Csak abban a pár körben nyomta, amikor a taktika miatt kellett.) Kimi az Európa GP-n elég hülye volt, meggyőződésem hogy azt az autót MS az első helyen hozta volna be (ld. 2003 Kanada), de talán még Alonso is.
2005-07-14 11:35:13 // 2529
Asszem WG volt aki elkapta a szöveget. Lehet, hogy nem értette hundred pörcent mint mondanak mert elég zajos volt de kitalálta miről mehet a diskurzus. :)
Inner Circle2005-07-14 11:32:34 // 2528
Indy nem jó válasz :)
Inner Circle2005-07-14 11:32:17 // 2527
Úgy értem, hogy ezt közvetlenül lehetett látni-hallani a közvetítésen, nem kellett szakirodalmat bújni hozzá. Sőt asszem Sepangban valami kulturált kommentátorok voltak és lekagylózták a dolgot :-)
2005-07-14 11:30:49 // 2526
A választ tudod, nem akarom újra feleleveníteni a már agyonrágott csontot. Ha elfelejtetted olvass vissza. :)
Inner Circle2005-07-14 11:30:39 // 2525
"A kocsikban több féle program is található a motor vezérlésére vonatkozóan (ezt akarják betiltani) azt a versenyző tudja állítani és nem távirányítással állítják." Tény. Egyébként 2000 környékén drasztikusan (nagyságrenddel!) csökkentették a motorvezérlő elektronika lehetőségeit (az úgynevezett kennfeld-et). A McLarennek például ez se jött akkor túl jól, hiszen a Mercedes motor azelőtt verhetetlen volt, amiben a kifinomult vezérlésnek is része volt.
2005-07-14 11:29:50 // 2524
Egyetértünk, neked lehet, hogy nem de a csökkent képességűeknek mint én bizony tovább gondolásra van szükségem. :)
2005-07-14 11:28:11 // 2523
A szabályok megváltoztak. A korábbi adatok nyilván nem 100%-ig használhatóak de az is lehet, hogy egyenesen a kukába landoltak. Gondolj bele, a helyzet nem ugyanaz mint tavaly. Akkor régen nem változtatott szabályok szerint teszteltek és fejlesztettek. Tavaly előtt is voltak problémák a tapadással. Idő ÉS KM kellett hozzá de megoldották. Most új szabályok vannak. Teljesen egyértelmű, hogy több futott km-re van szüksége egy gumi gyártónak és a csapatnak, hogy az új szabályok okozta változásokra reagálni tudjanak. Rövid távon a kevesebb km alatt gyűjtött több féle tapasztalat és adat biztosan jobb mint a rövid távon szerzett egy fajta szempont.
Inner Circle2005-07-14 11:26:55 // 2522
"Aki sírni szoktak azok a Michelin-es csapatok. Képesek hülyét csinálni magukból és rögtön mutogatni a gumi gyártóra ha valami nem stimmel ahelyett, hogy a probléma megoldásával foglalkoznának." Mikor is volt ilyen?
Inner Circle2005-07-14 11:26:16 // 2521
"Ha tovább gondolom azt amit írsz. Lehetséges, hogy versenyközben egy-két körre engedélyezik, hogy még egy 1000-s rádobjon a motorra pl. akkor ha valaki meg akarja előzni (ilyen nincs) vagy utol kell érnie valakit vagy egy-két mp. be kell gyűjteni." Ehhez nem is kell továbbgondolni semmit, csak meg kellett nézni a sepangi nagydíjat. Teljesen jól lehetett hallani, amikor DC loholt Massa után és előzéssel próbálkozott, hogy a rádió azt kiabálta: "Push the button, David!" Valószínűleg nem Jensonra gondoltak :-) Nem titok, hogy gombnyomással növelni lehet a motor teljesítményét. A boxban látták hogy a motor remekül bírja és nyugodtan terhelhetik még. (Egyébként asszem pont ezen a pályán mondták Fisichellának, hogy egy bizonyos kanyart egy másik sebesség-fokozatban vegyen. A háttér természetesen ugyanaz: a mérnökök látták a telemetrián, hogy a motornak jobban esne a másik fokozat.)
zolee1452005-07-14 11:19:50 // 2520
ha elolvasod a nyilatkozatokat rájössz, hogy folyamatosan panaszkodnak, hogy egy csapat nem nyújt annyi teszteredményt, mint több élcsapat. nem azt mondtam, hogy a Ferrari szidja a Bridgestone-t. Közösen szidják a helyzetet! :)
2005-07-14 11:06:17 // 2519
"akkor is ők idézték elő azt a helyzetet ami miatt most szenvednek, és panaszkodnak, mert bizony panaszkodnak!" Ha elolvasod a nyilatkozatokat soha nem panaszkodnak a gumikra egyértelműen és csak azokra. Minden esetben a teljes csomagra vagy azok rész elemeire illetve azok nem megfelelő együttműködéséra. Jó, Motezemolo 1x odapörkölt de Ő inkább marketing szempontból nézi a TV-t. Egyébként a verseny előtt MS nyilatkozta a német RTL-nek, hogy Ő nem bánja a mostani eredményeiket. E miatt nem stresszelnek, ez általában így van 1x fönt 1x lent. Nem esnek kétségbe nem kapkodnak majd ha más nem is az idő majd mindent megold. Itt egy kicsit a jövő évre is gondolot szerintem. Aki sírni szoktak azok a Michelin-es csapatok. Képesek hülyét csinálni magukból és rögtön mutogatni a gumi gyártóra ha valami nem stimmel ahelyett, hogy a probléma megoldásával foglalkoznának.
zolee1452005-07-14 10:56:20 // 2518
akkor legyen a megtett km, de akkor is ők idézték elő azt a helyzetet ami miatt most szenvednek, és panaszkodnak, mert bizony panaszkodnak! amíg nyertek nem volt baj, hogy kiváltságosok a japánoknál, most hirtelen gond hogy nincs másik élcsapatuk. Azért kíváncsi lennék hogy ha a Mclaren vagy a Renault holnaptól Bridgestone gumival menne megkapná-e azt a kiszolgálást amit a Ferrari megkap, vagy csak bezsebelnék a plussz tesztadatokat, hogy a Ferrari megint az élre kerüljön. szerintem az utóbbi, és ezért nincs élcsapata (most már egy sem :) ) a japánoknak...
2005-07-14 10:50:46 // 2517
Ha tovább gondolom azt amit írsz. Lehetséges, hogy versenyközben egy-két körre engedélyezik, hogy még egy 1000-s rádobjon a motorra pl. akkor ha valaki meg akarja előzni (ilyen nincs) vagy utol kell érnie valakit vagy egy-két mp. be kell gyűjteni. Nos ez esetben is "természetesen" echte Forma 1-ről beszélünk ahol a vezetési tudás számít és nem a taktikai. Még jó, hogy a Ferrari most sehol sincs még a végén ők lennének a hibásak a mesterkedésért pedig a többiek nem is ugyazt csinálják. Mondom én ezt kicsit cinikusan, egyik kutya másik eb. A győzelemért mindeki mindent megtesz a szabályokon belül szal ne mondja senki, hogy az egyik jobban érvényesíti a verseny szellemet mint a másik .....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak