Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Blacky2005-07-10 13:53:58 // 2383
Gyerünk:))
GEORGE2005-07-10 13:52:32 // 2382
:-(((( Akkor nézzük most mire képes a gumi-Sumi páros!!!!
Tom122005-07-10 13:48:59 // 2381
Nem volt egész tiszta köre az edzésen. Szerintem túlságosan sokat akart a Bridge.-ktől...
GEORGE2005-07-10 13:46:14 // 2380
Ezen csodálkoztam én is kiváncsi lettem volna az okára!!
Blacky2005-07-10 13:43:47 // 2379
Sumi, Sumi... 10?:((
GEORGE2005-07-10 13:41:50 // 2378
Szevasztok! Midjárt kezdőik a mai F1!! :-)))) Nem láttam az edzést a Sumi csak 10.???
2005-07-10 12:25:10 // 2377
Jó lesz az, ha meglesz a VB harmadik akkor én happy vagyok. :)
feszti2005-07-10 11:23:29 // 2376
Hááááát.... nem vagyunk túl jó helyken, de fő a bizalom :)))
Tom122005-07-10 11:13:02 // 2375
Érdekes lesz...
feszti2005-07-10 11:05:55 // 2374
Halihó megjöttem :)) Mi a mai rajtfelállás??
Tom122005-07-10 11:03:00 // 2373
Szerintem sem ártana, ha megint nem csak 2 csapat lenne igazából versenyben... /...vagy egy...:)/
2005-07-10 04:58:33 // 2372
Button szerintem csak a helyszin miatt van ott ahol van, kevés benyával.
2005-07-10 04:57:56 // 2371
Azé a Merga megint produkált valamit. Kiváncsi leszek a mai futamra. MS-t Kimi le fogja tolni Alonso ellép és nyer. Ferrari nélkül dög unalom ez az F1. :)))
Tom122005-07-09 15:15:04 // 2370
Nagyot ment az első három! Érdekes versenynek ígérkezik...
Tom122005-07-09 13:54:13 // 2369
Még lehet fogadni!!!!! Nem csinálunk egy "magán F1-es fogadós játékot" itt az AA-n?
Tom122005-07-09 13:51:16 // 2368
Úgy bizony, de bemelegítőnek a "mi szempontunkból" , azért nincs túl nagy jelentősége, mert csak további találgatásokra ad okot...:)
2005-07-09 13:44:23 // 2367
12:00-kor pedig bemelegítés, volt. Minnyá kezdődik az időmérő. :)
Tom122005-07-09 13:00:11 // 2366
Csak szólok, hogy ma 14.00 időmérő !
2005-07-09 09:04:54 // 2365
A mérnökök munkajáa annyit ér amennyire az használható. A használhatóságot pedig a pilóták döntik el. A rajzasztal és a szimuláció soha nem lesz ua. mint a valóság.
2005-07-09 09:02:55 // 2364
55 évvel ezelőtt az első F1 futamon, nyert Nino egy Alfa Romeo-val. Majd utána még 3 versenyt.
zolee1452005-07-08 16:19:17 // 2363
ááá, az öreg Börni ezt nálam sokkal jobban csinálja! :)))
zolee1452005-07-08 16:15:30 // 2362
nagyon sokat számít hogy egy pilóta mennyire pontosan tudja elmondani, hogy melyik kanyarban hogyan viselkedik a gép, és hogy szeretné ha viselkedne. Az viszont a jó mérnökön múlik mennyire tudja ezt megoldani a beállításoknál. ezért csapatmunka. A pilóta nem tekergeti a csavarokat, a mérnök meg nem teszteli a kocsit. Eért volt jó pl Zsoltinak, hogy elég sok nyelven beszél, mert az sem mindegy (persze önmagában nem elég)
zolee1452005-07-08 15:09:27 // 2361
azt nem gondolom, hogy szándékosan elrontanak egy autót, de azonos iskolát végzett emberek közt van jobb, és rosszabb szakember. Ha mondjuk a Ferrarinál van (hasra ütök) 60 ember, abból a legjobb 50 MS autóján dolgozna, a gyengébb 10 RB autóján akkor annak az lenne az eredménye, hogy RB-nek lennének technikai gondjai, MS-nek meg a 2001-es német nagdíj óta egy sem. Sőt, talán valami hasonló már történt is :)))
BF1562005-07-08 14:58:58 // 2360
Vezetéshez a pilota, az beállításhoz a mérnökök értenek!!!
SKrisz2005-07-08 14:48:57 // 2359
Nem gondolok semmit, de a mérnök vezeti és teszi be a kanyarba az autót, vagy a pilóta, sok-sok évnyi verseny és pályatapasztalatal...?
BF1562005-07-08 14:40:38 // 2358
Tesztpilóták adat gyüjtésre vannak!!! És az sem árt ha tudnak verseny tempóban közlekedni:)
BF1562005-07-08 14:39:38 // 2357
Azt azért te sem gondolod, hogy jobban ért az autóhoz a pilóta, mint 40 mérnök!!!
SKrisz2005-07-08 14:06:31 // 2356
Ebben azért ne legyünk ennyire biztosak! Ha a mérnökök ilyen okosak, akkor a tesztpilóták minek dolgoznak?:))
BF1562005-07-08 13:28:45 // 2355
Mérnökök mondják meg a pilótának hogy hol mit akarjon és mi nem jó! Pilóta képességén múlik mennyire tudja ezeket használmi!
SKrisz2005-07-08 12:46:18 // 2354
Ebben igazad van. A gumikopás nag ymértékben befolyásolja a z autó beállítása. Az pedig megint nagy mértékben befolyásolja a pilóta "képessége", hogy menniyre tud együtt élni az autóval, meg tudja mondani a mérnökének, hogy mikor, hol, mi az, ami nem jó...
Inner Circle2005-07-08 11:55:05 // 2353
Nem értem, miről beszélsz.
Inner Circle2005-07-08 11:53:55 // 2352
Meg persze más beállításokkal is mennek, az is lehet hogy más keveréken (Sepangban pl. Barrichello bevállalta a lágyabb keveréket, nem is bírta végig a cuccos). Megint csak Monacót mondom, a Renault sz.rrá kopott Michelinjeit, ugyanakkor a többi csapat remekül meg tudta kímélni őket.
SKrisz2005-07-08 10:13:32 // 2351
Erről már többször volt szó. MS mondjuk úgy "lágyabban" használja a kanyarvételnél az autót, Rubinyó meg berántja a kanyarba és a végelszámolásnál ez ezt eredményezi. Ennyi a különbség a két stílus között!:)
Apacs2005-07-08 08:45:57 // 2350
:-)))
2005-07-08 06:57:16 // 2349
:))))) Neeeeeeeeeeeem MS jobb gumikat kapott RB meg szarokat mert MS-el kivételeznek ! :))))
Apacs2005-07-08 00:03:48 // 2348
Ha a feltételezésed igaz lenne Irvine-al és nam akarták, hogy világbajnok legyen, akkor Salo nem adta volna át a vezetést németeknél, valamint a maláj nagydíjon Schumi sem engedte volna el szerintem....tényleg több müszaki hibája volt Irvine-nak, de nem volt látványosan több és ez előfordulhat abból is, hogy nem vigyázott anyira az autóra. Erröl jut eszembe figyelte valaki az USA nagydíj végén a 2 ferrari gumijai között a különbséget. Lehetett látni a végén Rubensé sokkal jobban el volt kopva. Úgy sejtem egyforma keveréket használtak, gondolom a vezetési stílus különbsége miatt volt különbség.
2005-07-07 16:01:01 // 2347
A Ferrari lenne a 4.?
2005-07-07 15:56:49 // 2346
Addig amíg nincs konkrét info addig szerintem max. feltételezés lehet amit írsz. Ami nem baj mert van miről írni. Akár az egyik akár a másik oldalról beszélünk. Persze nem zörög a paraszt ....
Inner Circle2005-07-07 15:52:39 // 2345
Tagadom én hogy MS a legeredményesebb, vagy azt hogy ő nyert a legnagyobb fölénnyel, vagy bármi ilyesmit? Nade a cikk nem szól száz más dologról, (legfőképp arról hogy a Ferrari talán kiemelkedőbb a történelem csapatai között, mint Schumacher a történelem pilótái között).
Inner Circle2005-07-07 15:50:02 // 2344
Nem, én se hiszem hogy szándékos, mint ahogy azt se hiszem hogy a Renault szándékosan b.sztatja idén Fisichellát. De a fenébe is, Fisichellának valahogy MINDIG elb.szódik valami, míg Alonsónak SOSEM! Őszintén mondom, kész őrültség feltételezni hogy Fisico pechszériája szándékos, hiszen ehhez a Renault-nak semmiféle érdeke nem fűződik - de ugyanolyan képtelenség azt feltétezni hogy véletlen, nem? Hát lehet véletlen, hogy eddig összesen EGY tiszta versenye volt? Mennyi ennek az esélye? Ugyanez van Irvine-nál. Alapvetően ostobaság hogy szándékos lenne (hiszen még ha igaz is lenne a szerződéses sztori, lett volna jobb módja annak hogy Irvine-t hátrébb sorolják!), de valahogy mégis arrafele mutat minden jel.
2005-07-07 15:46:50 // 2343
1. Benne van 1950 2. Benne van 1-2-3 3. Benne van Juan Manuel Fangio 4. Ide mi jön?
2005-07-07 15:41:38 // 2342
És azért mert 1x megtörtént rögtön szándékosnak kell minősíteni az esetet .....
Inner Circle2005-07-07 15:41:11 // 2341
Nem, Alonso és Raikönnen az Isten (Mihály) ostorai! :D
Inner Circle2005-07-07 15:40:27 // 2340
Ja és ha sorra venném hogy ebben a szövegben mi minden van, aminek mi soha nem mondtunk ellent és te most rámondtad hogy mi márpedig letagadjuk, hát begörcsölne a kezed mire leírnád a sok Mea Culpát :P
2005-07-07 15:40:08 // 2339
Mint tudjuk Attila az istenek ostora. ;)
Inner Circle2005-07-07 15:35:52 // 2338
Ezt "Sajnálom IC, nem tudok ilyet mondani, tényleg elgondolkodtató!"-nak veszem. Jó a rövidítési algoritmusod :P
Inner Circle2005-07-07 15:35:15 // 2337
Szólíthatunk a jövőben Istelen-nek? :P
Balage2005-07-07 15:29:35 // 2336
:-)))
2005-07-07 15:29:26 // 2335
Mert a sofőrök szokta focizni is. S mint tudjunk ott minden a sportról szól ..... ott is.
Viktor852005-07-07 15:25:56 // 2334
Miért van hozzá köze?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak