Soprano túl sok kérdés egyszerre :)))
Igen egyetlen kanyaron múlt. Az hogy hogyan alakult közben az év senkit sem érdekel, mert az ellenfélnek is alakultak így-úgy a dolgai. Ha akkor nem elő egy utolsót a csokiember, ugye ...
Igen, a Ferrari vezetés sokat hibázott idén. Mindig van gödör, amiből ki lehet mászni
Igen a többi csapat is megépítette a duplafedeles diffúzort, csak épp az autó nem passzol hozzá. A Brawnoknak a hátsó tengelytől végig az van, a későn kapcsolóknak meg csak az utolsó 10 cm-en. Nem ugyanaz a kettő hatékonysága, remélem belátod
A RedBull autók nagyon jók, én már a második verseny után leírtam, hogy nem a Brawnok a mgelepetés, hanem ők. De megint elfelejted az esetükben, hogy nem kellett KERS-szel szarakodniuk hónapokig, hogy egyáltalán működjön a szisztéma. Elegendő volt egy jól kiegyensúlyozott kocsit építeniük. Szopás a kettős mérce, ugye ;)
Még egyszer összefoglalva: aki szapulja a top csapatokat, az butaságot művel. Szerencsétlenek éjt-nappá téve fejlesztettek egy rendszert, amit egyesek meg sem próbáltak berakni az autójukba.
Ha már ilyen kettős mércével méri a szabályokat az FIA, inkább lett volna kötelező +35 Kg súly elhelyezése az összes autóba ami nem használ KERS-t, sokkal igazságosabb lett volna.
Pedig a WTCC-t is Max Moslék felügyeli, ott egész jól ki tudták egyenlíteni az erőviszonyokat ... Itt úgy látszik nem ez volt a cél.
Még valami, mert szóban lett említve, hogy volt már kettős mérce az F1-ben nem is olyan rég, amikor a Minardik az előző rendszer szerinti motorokkal versenyezhettek: igen, de akkor is volt kiegyenlítés, fordulatszám-korlátozással mehettek a kicsik között.
Most viszont a KERS-t nem használó autók semmilyen többletsúlyt, fordulatszámkorlátozást, akármit nem kapnak. Igazságtalan!
Milyen dolog lenne, ha egy 20 kérdéses tesztlap kitöltése után a 20 helyes választ adót ugyanúgy ötösre értékelnék, mint azt aki csak tízet válaszolna meg, igaz azt mind helyesen ???
mesa2009-06-09 09:45:39 // 64797
Xixo2009-06-09 02:49:31 // 64796
Mondjuk ebben a KERSben csak azt nem értem, hogy ha már bevezették, akkor minek kellett így beszabályozni?? Miért nem lehetett bármennyi ideig bármennyi lóerővel használni? Hová lesz így az innováció???
Xixo2009-06-09 02:43:44 // 64795
Egy kanyaron???
Nem egy hungaroringi elfüstölt 10pont? Nem a szingapúri leszakított 10pont?
Csak hogy a legemlékezetesebbeket említsem.... :((
Nem egy hungaroringi elfüstölt 10pont? Nem a szingapúri leszakított 10pont?
Csak hogy a legemlékezetesebbeket említsem.... :((
Xixo2009-06-09 02:35:07 // 64794
Na a Ferrari tavalyi VB címe legalább annyira nem volt megérdemelt, mint hemiltoné...
Xixo2009-06-09 02:26:39 // 64793
(A RBull talán mostanában készül el a dupladifivel....)
Xixo2009-06-09 02:19:28 // 64792
Azzal, hogy nem sokat számít csak arra céloztam, hogy az első versenyek után sokan azt mondták, hogy a Brawn csak azért ilyen gyors, mert ott a dupladifi, amit Brawn csalt ki magának a FIAtól.... Erre mindenki megépítette és mégse érték utol őket.
A Williamsnek meg a toyotának is ott van a kezdetektől és mégsincsenek versenybe a VB címért... Szal nem csak az számít.
A Williamsnek meg a toyotának is ott van a kezdetektől és mégsincsenek versenybe a VB címért... Szal nem csak az számít.
Xixo2009-06-09 02:13:15 // 64791
És a RedBullról mi a véleményed???
Ott nincs dupla difi, nincs KERS, mégis vernek minket és a Brawnon kívül mindenkit.
Az egyetlen hibájuk, hogy nem tudnak annyira csapat lenni, mint kéne. Meg ugye a pilóták se százasak. Webber már cseppet kiöregedett a VBhez, Vettel meg túl fiatal, túl sok a buta hibája.
És akkor a toyotáról még nem is beszéltünk, akik ha kicsit összekapnák magukat, megintcsak mint "csapat", simán ott lennének az élen, a williemsel egyetemben.
A Ferrarinál meg szerintem nem az autó lassúsága volt idáig sem a legnagyobb probléma, hanem a vezetés. Az első futamokon látott bukdácsolások mind idióta taktikai hibák voltak. No meg a megbízhatóság... :((
Ott nincs dupla difi, nincs KERS, mégis vernek minket és a Brawnon kívül mindenkit.
Az egyetlen hibájuk, hogy nem tudnak annyira csapat lenni, mint kéne. Meg ugye a pilóták se százasak. Webber már cseppet kiöregedett a VBhez, Vettel meg túl fiatal, túl sok a buta hibája.
És akkor a toyotáról még nem is beszéltünk, akik ha kicsit összekapnák magukat, megintcsak mint "csapat", simán ott lennének az élen, a williemsel egyetemben.
A Ferrarinál meg szerintem nem az autó lassúsága volt idáig sem a legnagyobb probléma, hanem a vezetés. Az első futamokon látott bukdácsolások mind idióta taktikai hibák voltak. No meg a megbízhatóság... :((
Xixo2009-06-09 02:02:14 // 64790
Én pont nem ezt írtam... :))
De most itt a lehetőség a Ferrari és a többi csapat előtt is, fel lehet adni ezt az évet és akkor lesz vagy 10 hónap az új kocsi fejlesztésére...
De most itt a lehetőség a Ferrari és a többi csapat előtt is, fel lehet adni ezt az évet és akkor lesz vagy 10 hónap az új kocsi fejlesztésére...
Xixo2009-06-09 01:58:33 // 64789
Kiminek szárnyat cseréltek az első kiállásnál, mert előtte összeakadt alfonzóval.
De annyira szürke volt ez a futam, hogy már a Te kedvedért sincs kedvem még ahhoz sem, hogy emiatt szapuljam... :))
De annyira szürke volt ez a futam, hogy már a Te kedvedért sincs kedvem még ahhoz sem, hogy emiatt szapuljam... :))
szasza(SW)2009-06-08 22:48:08 // 64787
Na ezt most nem kellett volna már megint.Mi az hogy tolják.Ezt most tényleg megszavazták:))))
mesa2009-06-08 22:22:31 // 64786
Tovább tolják a Brawn GP szekerét : jövőre eltörlik a KERS-t, nem lesz kötelező kifejleszteni, akinek még nincs, az megint nagyon sokat spórol !
mesa2009-06-08 22:09:22 // 64785
Emlékszem, abban az időben a háziasszonyok körében is igyekeztek népszerűsíteni az F1-et, azért hordtak maguk előtt vasalódeszkát a pilóták :))
Atesz19872009-06-08 22:00:31 // 64784
Csak azért mert Ferrari drukker vagyok, még nem vagyok köteles szemellenzőt viselni.
Whiteskull2009-06-08 21:48:08 // 64783
mesa2009-06-08 21:47:39 // 64782
Inkább azon csodálkozik, hogy reggel még Puma cipőt húzott ... :)))
mesa2009-06-08 21:36:46 // 64781
"2 ajándék csapat VB és 1 ajándék egyéni. Én csak ezt látom"
Eléggé minősít is ez téged :))
Ne haragudj, de nem akarok veled vitatkozni. Bocs.
Eléggé minősít is ez téged :))
Ne haragudj, de nem akarok veled vitatkozni. Bocs.
Whiteskull2009-06-08 21:34:14 // 64780
Fogalmam sincs. Nekem olyan igazinak tűnik. :))))
Atesz19872009-06-08 21:30:05 // 64779
Ez nem csak fake? :O
szasza(SW)2009-06-08 21:28:28 // 64778
Csodálkozik is, jé megvan a lábam:))
Whiteskull2009-06-08 21:26:03 // 64777
Whiteskull2009-06-08 21:21:53 // 64776
Atesz19872009-06-08 21:17:11 // 64775
2 ajándék csapat VB és 1 ajándék egyéni. Én csak ezt látom.
Brawn Todt és Schumi meg elkente az egész mezőny arcát éveken át. És biztos nem azért, mert a többieket nem érdekelte annyira a F1... ;) Még 1-x megkérdezem, mit nem rontott el a Ferrari az elmúlt 2 évben, amit ebben a sportban el lehet? Utána beszélgessünk.
Brawn Todt és Schumi meg elkente az egész mezőny arcát éveken át. És biztos nem azért, mert a többieket nem érdekelte annyira a F1... ;) Még 1-x megkérdezem, mit nem rontott el a Ferrari az elmúlt 2 évben, amit ebben a sportban el lehet? Utána beszélgessünk.
mesa2009-06-08 21:14:58 // 64774
Hogy a kérdésedre is válaszoljak: sokat megérne nekem, ha a Ferrari a tavalyi szezonját meg tudná idén is ismételni ...
mesa2009-06-08 21:13:16 // 64773
Csapat VB.
Egyéniben is csak egy kanyaron, előzésen ment el a cím...
Sok csapat van a Forma 1-ben, akik sok száz Euro milliókat fizetnének, csak hogy hasonló helyzetbe kerüljenek egyetlen idényben is.
Több kérdésed nincs, ugye ? ;)
Egyéniben is csak egy kanyaron, előzésen ment el a cím...
Sok csapat van a Forma 1-ben, akik sok száz Euro milliókat fizetnének, csak hogy hasonló helyzetbe kerüljenek egyetlen idényben is.
Több kérdésed nincs, ugye ? ;)
Atesz19872009-06-08 21:06:14 // 64772
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.......................
És te meg vagy elégedve a ferka tavalyi, meg tavaly előtti szereplésével? Mert szerintem párszor kurvára megégtünk olyan dolgok miatt, amik korábban elképzelhetetlenek voltak. Kifogy a nafta? A versenyző áll a box utca végén a tankoló csővel, és oda sem mennek? Sorozatosan elbaxott box taktikák... Áhhhh... Különben is hogyan lett meg a konstruktőri? Egyszer lenullázták a mekit, ráadásul Hami mellett Kovalainen versenyzett, aki sehol nem volt. Ne legyünk már megelégedve magunkkal...
Mondj egy dolgot, amit az elmúlt két évben nem baxtak el a Ferkánál!!!
És te meg vagy elégedve a ferka tavalyi, meg tavaly előtti szereplésével? Mert szerintem párszor kurvára megégtünk olyan dolgok miatt, amik korábban elképzelhetetlenek voltak. Kifogy a nafta? A versenyző áll a box utca végén a tankoló csővel, és oda sem mennek? Sorozatosan elbaxott box taktikák... Áhhhh... Különben is hogyan lett meg a konstruktőri? Egyszer lenullázták a mekit, ráadásul Hami mellett Kovalainen versenyzett, aki sehol nem volt. Ne legyünk már megelégedve magunkkal...
Mondj egy dolgot, amit az elmúlt két évben nem baxtak el a Ferkánál!!!
mesa2009-06-08 21:05:01 // 64771
Ja,ha igazi demokrácia van, akkor a részvevők szavazzák meg, hogy ki legyen a világbajnok, ugye ? :)))))
ui: lehet felcsillan a remény Fisico előtt ? :))
ui: lehet felcsillan a remény Fisico előtt ? :))
mesa2009-06-08 21:02:55 // 64770
Ellenben a McLarennél idén váltotta Ron Dennist Martin Whitmarsh a csapatvezetői székben. Lehet ez zavart meg ? :))
szasza(SW)2009-06-08 20:59:39 // 64769
Mit nem értesz?Demokrácia van, adnak választási lehetőségeket:))
mesa2009-06-08 20:59:32 // 64768
Gondoltam, hogy nem értesz hozzá! :P
A Scuderia Ferrari F1 Team teljes egészében ugyanaz, mint a tavalyi világbajnok gárda.
2008:
Csapatfőnök: Stefano Domenicalli
Versenymérnök FM: Chris Dyer
Versenymérnök KR: Rob Smedley
Pilóta: Felipe Massa
Pilóta: Kimi Raikkönen
Tesztpilóta: Luca Badoer
Tesztpilóta: Marc Gene
2009:
Csapatfőnök: Stefano Domenicalli
Versenymérnök FM: Chris Dyer
Versenymérnök KR: Rob Smedley
Pilóta: Felipe Massa
Pilóta: Kimi Raikkönen
Tesztpilóta: Luca Badoer
Tesztpilóta: Marc Gene
Úgy látszik Csipkerózsika álmot álmodtál! :D
Jean Todt és Ross Brawn régóta nem tagjai a SF-nak. Brawn Schumacherrel együtt távozott, Todt még egy évet lehúzott és vezetésével lett Kimi világbajnok. De 2008-ban már Stefano Domenicalli volt a csapatfőnök ... és lett vele csapat világbajnok a SF.
Szóval, lehet váratlanul ér a hír, de el kell hogy mondjam: Michael Schumacher nem versenyez már a Ferrrainál! :P ;-)
A Scuderia Ferrari F1 Team teljes egészében ugyanaz, mint a tavalyi világbajnok gárda.
2008:
Csapatfőnök: Stefano Domenicalli
Versenymérnök FM: Chris Dyer
Versenymérnök KR: Rob Smedley
Pilóta: Felipe Massa
Pilóta: Kimi Raikkönen
Tesztpilóta: Luca Badoer
Tesztpilóta: Marc Gene
2009:
Csapatfőnök: Stefano Domenicalli
Versenymérnök FM: Chris Dyer
Versenymérnök KR: Rob Smedley
Pilóta: Felipe Massa
Pilóta: Kimi Raikkönen
Tesztpilóta: Luca Badoer
Tesztpilóta: Marc Gene
Úgy látszik Csipkerózsika álmot álmodtál! :D
Jean Todt és Ross Brawn régóta nem tagjai a SF-nak. Brawn Schumacherrel együtt távozott, Todt még egy évet lehúzott és vezetésével lett Kimi világbajnok. De 2008-ban már Stefano Domenicalli volt a csapatfőnök ... és lett vele csapat világbajnok a SF.
Szóval, lehet váratlanul ér a hír, de el kell hogy mondjam: Michael Schumacher nem versenyez már a Ferrrainál! :P ;-)
Atesz19872009-06-08 20:50:19 // 64767
Todt, Brawn? Lehet magyarázkodni, hogy miért, de nincsenek ott. Azt meg ugye Te sem gondolod komolyan, hogy a jelenlegi Ferrari csapat akár köszönő viszonyban lehetne a korábbival?
mesa2009-06-08 20:50:11 // 64766
Mondd szépen: te magadban beszélgetsz ?! Mert én egész nap azt próbálom megmagyarázni, hogy ha mindenkire egyforma szabályok vonatkoznának, ma is ugyanaz az erősorrend lenne, mint tavaly!!!
Eddig minden kötelező volt. Ahogy az általában a szakágakban megszokott.
Nem értem azokat a hangokat, akik a top csapatokat szapulják: ők csak haladtak a rájuk kényszerített úton...
Eddig minden kötelező volt. Ahogy az általában a szakágakban megszokott.
Nem értem azokat a hangokat, akik a top csapatokat szapulják: ők csak haladtak a rájuk kényszerített úton...
szasza(SW)2009-06-08 20:44:38 // 64765
Senkinek se kötelező.A Redbullnak nem is kéne,inni úgyis isznak verseny közben.A Redbull meg szárnyakat ad,innen a leszorító erő a gépeikben meg az erő:))
mesa2009-06-08 20:37:56 // 64764
Mondjuk ha a Red Bullnak is KÖTELEZŐ lett volna KERS-t fejelszteni, valószínű a 6-9. helyekért küzdenének idén is. Maradjunk ennyiben. :))
szasza(SW)2009-06-08 20:23:34 // 64763
Ok értem én,de ez mindig is egy meddő vita marad.Ha nem lenne a Brawn húzása akkor most a Redbullról lenne a vita, mert diffúzor nélkül lenne ennyivel a mezőny előtt:))
mesa2009-06-08 20:13:58 // 64762
Majd válaszolok, ha te már válaszoltál!
Addig légy szíves és sorold, kit küldtek el a világbajnok csapatból! :P
Addig légy szíves és sorold, kit küldtek el a világbajnok csapatból! :P
Atesz19872009-06-08 20:09:38 // 64761
Miért szerinted a mostani vezetésnek mi köze van a korábbi csapathoz?
mesa2009-06-08 20:04:20 // 64760
Te milyen padlólemezről beszélsz ? Dupla diffúzorra gondoltál, vajon ? :))
Egyébként a tavalyi autót egyáltalán nem lehetett továbbfejleszteni, mert teljesen más építést kívánt az új szabályzat! Az hogy tél elején a BMW a tavalyi kocsira szerelte a KERS-t, meg levették a légterelőket igazán nem oszt , nem szoroz. Csupán maguknak szolgáltatott adatot, hogy egyáltalán jó irányba fejlesztenek-e. (Legviccesebb, hogy a korai fejlesztés ellenére sincsenek sehol)
A tavalyi pálya karakterisztikával ugyan mit kezdtek volna egy slickes autóval, amiről még nem volt adatuk, egy KERS-es autóval, amiről nem volt még adatuk? Mindenki tiszta lappal indult! Csak van aki cinkelt lapokkal ...
Már idén kétszintű lett a bajnokság! Egyszerre akart az FIA költséget csökkenteni, ugyanakkor zöld technológiát behozni az autósportba. Kitalálták a KERS-t, aztán módosították, hogy de nem mindenkinek kötelező. A TOP csapatoknak már csak a presztizs miatt is rengeteg pénzt és mérnöki órát kellett áldozni az új technológia meghonosítására, miközben egyesek megkerülhették ezt a drága eszköz kifejlesztését.
Ketté oszlott a mezőny KERS-es és KERS-nélküli csapatokra.
Mindezt megpofozták még egy pontatlan szabályrendszerrel, aminek kapcsán 3 csapat másképp értelmezett dolgokat, mint a többi. Ez további részekre bontotta az istállók fejlettségi szintjét. Az eredetileg 3 istálló ráért az újabb fejlesztésekkel foglalkozni, míg a többiek -akik egyértelműen látták, hogy milyen sokat számít a duplafedeles diffúzor- kénytelenek voltak futni a pénzük után, és az eredetileg nem olyan hátsó résszel megtervezett autók alá betákolni egy duplafedeles diffúzort.
Alonso megmondta a második futam után, hogy senki sem fogja beérni a Bawnokat, végigverik az évben a mezőnyt, annak kapcsán, hogy tilalom alatt van a fejlesztés.
Nem a Ferrari, a McLaren a BMW vagy a Renault kúrta el, hanem aki kétértelmű szabályt alkotott kiskapukkal, s ugyanaz aki megtiltotta a tesztelést erre az évre, mintha látta volna előre, mi is fog történni...
Egyébként a tavalyi autót egyáltalán nem lehetett továbbfejleszteni, mert teljesen más építést kívánt az új szabályzat! Az hogy tél elején a BMW a tavalyi kocsira szerelte a KERS-t, meg levették a légterelőket igazán nem oszt , nem szoroz. Csupán maguknak szolgáltatott adatot, hogy egyáltalán jó irányba fejlesztenek-e. (Legviccesebb, hogy a korai fejlesztés ellenére sincsenek sehol)
A tavalyi pálya karakterisztikával ugyan mit kezdtek volna egy slickes autóval, amiről még nem volt adatuk, egy KERS-es autóval, amiről nem volt még adatuk? Mindenki tiszta lappal indult! Csak van aki cinkelt lapokkal ...
Már idén kétszintű lett a bajnokság! Egyszerre akart az FIA költséget csökkenteni, ugyanakkor zöld technológiát behozni az autósportba. Kitalálták a KERS-t, aztán módosították, hogy de nem mindenkinek kötelező. A TOP csapatoknak már csak a presztizs miatt is rengeteg pénzt és mérnöki órát kellett áldozni az új technológia meghonosítására, miközben egyesek megkerülhették ezt a drága eszköz kifejlesztését.
Ketté oszlott a mezőny KERS-es és KERS-nélküli csapatokra.
Mindezt megpofozták még egy pontatlan szabályrendszerrel, aminek kapcsán 3 csapat másképp értelmezett dolgokat, mint a többi. Ez további részekre bontotta az istállók fejlettségi szintjét. Az eredetileg 3 istálló ráért az újabb fejlesztésekkel foglalkozni, míg a többiek -akik egyértelműen látták, hogy milyen sokat számít a duplafedeles diffúzor- kénytelenek voltak futni a pénzük után, és az eredetileg nem olyan hátsó résszel megtervezett autók alá betákolni egy duplafedeles diffúzort.
Alonso megmondta a második futam után, hogy senki sem fogja beérni a Bawnokat, végigverik az évben a mezőnyt, annak kapcsán, hogy tilalom alatt van a fejlesztés.
Nem a Ferrari, a McLaren a BMW vagy a Renault kúrta el, hanem aki kétértelmű szabályt alkotott kiskapukkal, s ugyanaz aki megtiltotta a tesztelést erre az évre, mintha látta volna előre, mi is fog történni...
GTPeti2009-06-08 17:53:44 // 64759
Nincs link... Amúgysem akarok ebből nagy ügyet csinálni. (Csak zárójelben jegyeztem meg.)
szasza(SW)2009-06-08 17:51:25 // 64758
Van link az óráról ?Elolvasnám ,ha nem nagy gond számodra:)
szasza(SW)2009-06-08 17:46:19 // 64757
Ehez csak azt tudom hozzá fűzni,nézd meg tavaly mekkora különbség volt a Ferrari és a Honda között.Lehet,hogy a Honda már 2009re fejlesztett,de óriási hátrányba volt,amit te elfelejtesz.A Ferrari is fejlesztett tavalyi autóján is nem keveset.A téli szünetben is biztos fejlesztett.Ők ha a tavalyit fejlesztették tovább amit elvileg versenyeken valamilyen szinten már alkalmaztak,tehát volt adat az autóról.Ha ezt vesszük akkor a Brawn új padlólemeze amit említesz,csak a pihenő alatt lett tesztelve és nincsenek+ adataik verseny közben róla.Lehet ezt forgatni így is úgy is.Ezt a csapatoknak kell megoldani meg a szerelőknek,mert ők se minimálbért kapnak ugye?:)))
GTPeti2009-06-08 17:40:20 // 64756
Kolléga, ha megkérlek ne minősítgess se engem se a véleményem!
Ugyanúgy jogom van leírni azt, mint neked. És hogy válaszoljak heves reakciódra: Ahhoz hogy véleményt mondjak egy negyvenmillás karóráról, nekem nincs szükségem utánaolvasásra... Már elnézést.
Ugyanúgy jogom van leírni azt, mint neked. És hogy válaszoljak heves reakciódra: Ahhoz hogy véleményt mondjak egy negyvenmillás karóráról, nekem nincs szükségem utánaolvasásra... Már elnézést.
szasza(SW)2009-06-08 17:35:41 // 64755
Evvel teljesen egyetértek most amit írtál.A fejlesztésekkel kéne foglalkozni nem avval,hogy a másik,így meg úgy.Itt van a Renault mindenkivel gondja van mindenkire köpköd,mindenkit hibáztat és csúszik még mélyebbre.A helyet,hogy az autóval foglalkozna.Én biztos vagyok benne,hogy Alonso már jövőre nem lesz ott,és sereghajtók lesznek.Sumi idejében is voltak ilyen unalmas versenyek és még lesznek is.Igazi verseny meg sose lesz mert nem fognak egyforma autóba ülni ,mert az senkinek nem jó:)
GT Ɨ|ѯ2009-06-08 17:23:48 // 64754
végre 1 ízig-vérig olasz pilota!:-DDD
Kazes☻2009-06-08 17:20:08 // 64753
Na igen, én közben jót sütögettem grillen. :)))
szasza(SW)2009-06-08 17:14:46 // 64752
Hú de nagy elszállás!
Talán inkább irigység részedről.Néz már meg mennyit keres a többiekhez képest, mielőtt itt nyomod a marhaságot.Mellesleg ezer éve van szponzori szerződése egy bizonyos óragyárral, szerinted órát kell vennie?Legalább olvas utána ha bírálod,ez a minimum.
Talán inkább irigység részedről.Néz már meg mennyit keres a többiekhez képest, mielőtt itt nyomod a marhaságot.Mellesleg ezer éve van szponzori szerződése egy bizonyos óragyárral, szerinted órát kell vennie?Legalább olvas utána ha bírálod,ez a minimum.
krisz332009-06-08 16:41:41 // 64751
krisz332009-06-08 16:37:47 // 64750
krisz332009-06-08 16:31:11 // 64749
a srácot Luiginek hivják a 2010 évad nagy esélyese egyedileg fejlesztett ferkával indul majd :)
Satti2009-06-08 16:30:26 // 64748
Vennék én is olyan órát, ha egyszer beleférne, akkor miért ne? :-))
Online tag
0
Vendég0
649
Fórum
Friss topicok
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
- KRESZ
- Alfáskisállatoskedvences
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas




