Xixo2009-06-11 01:57:56 // 64872
2006 decembere óta lehetett tudni a KERS bevezetéséről... szal lett volna idő rá....
Xixo2009-06-11 01:53:00 // 64871
De mi az, hogy kellett???
Ha jól rémlik a Ferkánál is azt nyilatkozták, hogy azért tervezték a KERSel az autójukat, mert úgy gondolták, hogy előnyt jelenthet. Nem hiszem, hogy ennyire elszámolták volna, de ha mégis, az megintcsak ciki...
Amit nem értek abban az egész KERSes sztoriban, hogy miért kellett leszabályozni a teljesítményét és a használat idejét!?!?? (de asszem azt már írtam is)
És ha csak nem a sajtó hazudott, akkor a Ferrari igenis a MMarellivel fejlesztette a KERSét!! :))
Az oké, hogy angolul adják ki a szabályokat és hogy sokaknak szövegértelmezési problémájuk volt (ciki ez is), de azóta már mindenki megépítette a sajátját és mégsincsenek sehol. Ennyi idő alatt egy komplett autót lehetett volna építeni...
Ross ilyesfajta nyilatkozataira nem emlékeztem, régen volt már na! :))
Ha jól rémlik a Ferkánál is azt nyilatkozták, hogy azért tervezték a KERSel az autójukat, mert úgy gondolták, hogy előnyt jelenthet. Nem hiszem, hogy ennyire elszámolták volna, de ha mégis, az megintcsak ciki...
Amit nem értek abban az egész KERSes sztoriban, hogy miért kellett leszabályozni a teljesítményét és a használat idejét!?!?? (de asszem azt már írtam is)
És ha csak nem a sajtó hazudott, akkor a Ferrari igenis a MMarellivel fejlesztette a KERSét!! :))
Az oké, hogy angolul adják ki a szabályokat és hogy sokaknak szövegértelmezési problémájuk volt (ciki ez is), de azóta már mindenki megépítette a sajátját és mégsincsenek sehol. Ennyi idő alatt egy komplett autót lehetett volna építeni...
Ross ilyesfajta nyilatkozataira nem emlékeztem, régen volt már na! :))
Xixo2009-06-11 01:34:30 // 64870
Dehogy!! Az sokkal izgalmasabb volt!!! :)))))
mesa2009-06-10 16:02:38 // 64869
Ezt az ötletet Baumgartner régebben dédelgette is - szerintem :))
krisz332009-06-10 12:54:32 // 64868
hát igen pedig lakotelepröl indult nem röno szalonbol :)
Tommi2009-06-10 09:51:48 // 64867
Lássuk csak... :)
Ez a nyilatkozat az én olvasatomban azt jelenti, hogy Barrichello csak másodosztályú pilótának tartja magát, akinél a csapattárs sokkal jobb képességű. DE amikor Jenson nem lesz nagy formában valami miatt, akkor jön el az ő ideje. Tehát csak akkor tud majd jó lenni, ha a nála jobbak bénáznak :)
Ennyi erővel én is mondhatnám, hogy elmegyek F1-es versenyzőnek és ha az összes többi autó lerobban/kiesik, akkor jön az én időm és akkor majd jól megnyerem a futamot :)))
Rubens öregszik és hülyül :PPP
Ez a nyilatkozat az én olvasatomban azt jelenti, hogy Barrichello csak másodosztályú pilótának tartja magát, akinél a csapattárs sokkal jobb képességű. DE amikor Jenson nem lesz nagy formában valami miatt, akkor jön el az ő ideje. Tehát csak akkor tud majd jó lenni, ha a nála jobbak bénáznak :)
Ennyi erővel én is mondhatnám, hogy elmegyek F1-es versenyzőnek és ha az összes többi autó lerobban/kiesik, akkor jön az én időm és akkor majd jól megnyerem a futamot :)))
Rubens öregszik és hülyül :PPP
mesa2009-06-10 09:50:21 // 64866
Budaörsön egy Általános iskola a nevét viseli. Pedig nem is járt szerintem arrafelé
Satti2009-06-10 09:26:22 // 64865
Sajnos nagy kár érte, ami történt vele, ígéretes tehetség volt, lett volna helye akkoriban a Forma1-ben!
krisz332009-06-10 09:22:00 // 64864
krisz332009-06-10 09:18:01 // 64863
krisz332009-06-10 09:14:44 // 64862
Hali én ezt mind értem amit irtok csak azt nem hogy hová tünt DEMON HILL ? :))))
mesa2009-06-10 08:42:17 // 64861
2005 és 2009 között az is feltétlen hasonlóság, hogy mindkettő felborította az erőviszonyokat, és mindkettőt követő évben eltörölték azt a szabálymódosítást, ami felkavarta az állóvízet.
2010-től ugyanis -ha lesz még Formula One- megint nem lehet használni KERS-t.
2010-től ugyanis -ha lesz még Formula One- megint nem lehet használni KERS-t.
mesa2009-06-10 08:40:27 // 64860
Nem a Ferrari lett hülye, nem a top csapatok bolondultak meg, nem Kimi vagy Massa felejtett el autót vezetni, nem Hamilton fejébe szállt a VB cím, hanem egyszerűen idén ennyire hülyék a szabályok!!! Erről csak az FIA tehet.
Emlékezzünk a 2005-ös idényben örültünk, hogy a csapat VB Ferrarival a 7x VB Schumacher 7.-8. helyen célba tudott érni, mivel eltörölték a kerékcserét, és a Ferrari addig úgy volt megtervezve, hogy a leggyorsabb volt magasan a mezőnyben, ergo legjobban ette is a gumikat, mert addig nem számított! Régebben volt hogy Schu 4x cserélt gumit egy futamon és nyert! :)) Nem szabad elfelejteni, hogy a Michelin aki a renaultnak is szállított, bulizta ki az egy garnitúrás szabályt, mert már rákészültek előre! :-\
Emlékezzünk a 2005-ös idényben örültünk, hogy a csapat VB Ferrarival a 7x VB Schumacher 7.-8. helyen célba tudott érni, mivel eltörölték a kerékcserét, és a Ferrari addig úgy volt megtervezve, hogy a leggyorsabb volt magasan a mezőnyben, ergo legjobban ette is a gumikat, mert addig nem számított! Régebben volt hogy Schu 4x cserélt gumit egy futamon és nyert! :)) Nem szabad elfelejteni, hogy a Michelin aki a renaultnak is szállított, bulizta ki az egy garnitúrás szabályt, mert már rákészültek előre! :-\
mesa2009-06-10 08:33:14 // 64859
Soprano az a baj, hogy te nem azt látod hibának hogy nem egyenlőek a feltételek, és van akiknek meg kellett építeni a KERS-t, van akinek meg nem. ;)
Szögezzük le: a KERS nagyszerű dolog! Plusz lóerő -ami autósport lévén mindig jól jön. Kikerül az utcai autókba, ami megkönnyíti az életet, mert kevesebb energiát kell elégetni a robbanómotoroknak ugyanakkora hatás eléréséhez. Az F430 utódjába be is kerül.
Magneti Marelli: az olasz cég hogy fejlesztette volna a KERS-t kocsi nélkül? Számítógépes modelleken ? Ne viccelj, addig lett volna idő fejleszteni az autót? Persze. De attól még mindig KERS-es autóról beszélünk, ami eleve hátrányból indul a hagyományosokkal szemben, még mindig nem érted ?
Nem az idő volt rövid, mint látható a BMW-nél. hanem a technológia ebben a formában inkább hátrány mint előnyös, legjobb esetben semleges. Ha mondjuk +150 LE lenne és nem 80, egy csapat sem gondolkodott volna el, hogy az opcionális mivolta ellenére megépítse-e!
Dupla diffúzor: a szabályokat egyedül angolul adja közre az FIA. Abban szakkifejezések vannak, amiket roppant nehéz pontosan lefordítani, főként ha eleve pontatlan. Autós szakkifejezésekkel dolgozok nap mint nap és elborzasztva tapasztaltam, hogy ugyanazt az alkatrészt a világ három pontján akár négyféleképp is nevezhetik. A Renault -ha emlékszel- pontosítást is kért, mert nem értették a szövegezést. Ezek után pedig nem merték megépíteni, mert gondolták hogy baj lehet belőle, mivel egy kiskapu.
Ross Brawn: maga nyilatkozta, hogy a Ferrari az élete és ha hívják, azonnal visszamegy! Sőt mikor már több csapat tárgyalt vele, akkor is azt mondta, hogy a végső szó a maranellóiaké, addig nem ír alá senkivel, amíg el nem engedik végleg. Így utólag úgy gondolni, hogy "A mester keresett új kihívásokat" egyszerűen legendaképzés. :))
Szögezzük le: a KERS nagyszerű dolog! Plusz lóerő -ami autósport lévén mindig jól jön. Kikerül az utcai autókba, ami megkönnyíti az életet, mert kevesebb energiát kell elégetni a robbanómotoroknak ugyanakkora hatás eléréséhez. Az F430 utódjába be is kerül.
Magneti Marelli: az olasz cég hogy fejlesztette volna a KERS-t kocsi nélkül? Számítógépes modelleken ? Ne viccelj, addig lett volna idő fejleszteni az autót? Persze. De attól még mindig KERS-es autóról beszélünk, ami eleve hátrányból indul a hagyományosokkal szemben, még mindig nem érted ?
Nem az idő volt rövid, mint látható a BMW-nél. hanem a technológia ebben a formában inkább hátrány mint előnyös, legjobb esetben semleges. Ha mondjuk +150 LE lenne és nem 80, egy csapat sem gondolkodott volna el, hogy az opcionális mivolta ellenére megépítse-e!
Dupla diffúzor: a szabályokat egyedül angolul adja közre az FIA. Abban szakkifejezések vannak, amiket roppant nehéz pontosan lefordítani, főként ha eleve pontatlan. Autós szakkifejezésekkel dolgozok nap mint nap és elborzasztva tapasztaltam, hogy ugyanazt az alkatrészt a világ három pontján akár négyféleképp is nevezhetik. A Renault -ha emlékszel- pontosítást is kért, mert nem értették a szövegezést. Ezek után pedig nem merték megépíteni, mert gondolták hogy baj lehet belőle, mivel egy kiskapu.
Ross Brawn: maga nyilatkozta, hogy a Ferrari az élete és ha hívják, azonnal visszamegy! Sőt mikor már több csapat tárgyalt vele, akkor is azt mondta, hogy a végső szó a maranellóiaké, addig nem ír alá senkivel, amíg el nem engedik végleg. Így utólag úgy gondolni, hogy "A mester keresett új kihívásokat" egyszerűen legendaképzés. :))
Ferko2009-06-10 08:25:47 // 64858
Szerintem ehhez az is kell, hogy tavaly a Honda már az idei évre készült, míg a többiek a 2008-as évvel voltak elfoglalva.
Ferko2009-06-10 08:21:33 // 64857
Te, mint nagy Schumi rajongó akkor is ezt mondtad, amikor MS sorra körözte le a mezőnyt és azt csinálta, mint most Button?:-DDDDDDDD
Xixo2009-06-10 02:43:21 // 64855
Xixo2009-06-10 02:36:30 // 64854
Azon gondolkoztam, hogy ha nem indult volna el idén a Brawn GP, akkor most kit kéne szídni!?!?? :))
Xixo2009-06-10 00:19:54 // 64853
Kár, hogy nem hemike vezet most 26 ponttal, mert ő könnyebben eldobálná... :))
Xixo2009-06-10 00:17:24 // 64852
Itt a teljes cikk, amiből az is kiderül, hogy valszeg nem az autója hibásodott meg... :))
Xixo2009-06-10 00:04:58 // 64851
Szerintem hívta őt a Ferrari, de ő már új kihívást keresett. Ott már elért mindent...
Most meg megcsinálja azt, amit már megtett nálunk is.
Most meg megcsinálja azt, amit már megtett nálunk is.
Xixo2009-06-09 23:50:26 // 64850
Akkor azt mond még meg nekem, hogy a top csapatoknak miért "kellett" megépíteniük a KERS-t?? Nekik is csak opció volt.
Amennyire emlékszem, a Ferka pl elég sokáig a MagnetiMarellitől akarta megvenni és csak a legvégén kezdték saját maguk fejleszteni. Addig lett volna idő az autóval is foglalkozni....
Az meg hogy nem jutott eszükbe a dupladifi elég ciki... :((
Amennyire emlékszem, a Ferka pl elég sokáig a MagnetiMarellitől akarta megvenni és csak a legvégén kezdték saját maguk fejleszteni. Addig lett volna idő az autóval is foglalkozni....
Az meg hogy nem jutott eszükbe a dupladifi elég ciki... :((
Satti2009-06-09 21:38:32 // 64849
Ez még csak találgatás, semmi konkrétum, meg egy kis trükközés szaga is van a dolognak, hogy esetleges jobb tárgyalási pozicióba kerüljenek.
Buksi2009-06-09 20:12:30 // 64848
Na ez meg a másik! :-DD
szasza(SW)2009-06-09 20:07:08 // 64847
Button nyilatkozata szerintem egyáltalán nem nagyképű.
Az idei hét versenyből hatot megnyerő brit úgy gondolja, a többi pilóta bármikor képes olyan teljesítményre, hogy megelőzzék őt: "Minden futamot meg akarok nyerni idén. Van azonban tizenkilenc másik srác, akik ebben meg akarnak akadályozni. Azt lehet mondani, hogy jelenleg tökéletes a helyzet, de könnyen rosszra is fordulhat"- elemezte a jelenlegi szituációt Jenson Button a crash.net-en.
"A többiek is bármikor találhatnak valamit, amitől olyan gyorsak lesznek, mint mi, vagy talán gyorsabbak is, úgyhogy semmit nem lehet biztosra venni, és folyamatosan hajtani kell. Nem lehet lazsálni egy kicsit sem, és pusztán reménykedni a legjobban, vagy hátradőlni. Mindig hajtani kell. Huszonhat pont előnyöm van, ami nem rossz, de továbbra sem engedek ki. A legjobb munkát akarom végezni minden versenyen, és mindent megteszek, hogy lehetőségem legyen az összes futamot megnyerni. Azonban azt is tudom, hogy nem lesz könnyű. Lesz rossz versenyem és le is győz majd valaki, de azt hiszem, felkészültem erre is."
Az idei hét versenyből hatot megnyerő brit úgy gondolja, a többi pilóta bármikor képes olyan teljesítményre, hogy megelőzzék őt: "Minden futamot meg akarok nyerni idén. Van azonban tizenkilenc másik srác, akik ebben meg akarnak akadályozni. Azt lehet mondani, hogy jelenleg tökéletes a helyzet, de könnyen rosszra is fordulhat"- elemezte a jelenlegi szituációt Jenson Button a crash.net-en.
"A többiek is bármikor találhatnak valamit, amitől olyan gyorsak lesznek, mint mi, vagy talán gyorsabbak is, úgyhogy semmit nem lehet biztosra venni, és folyamatosan hajtani kell. Nem lehet lazsálni egy kicsit sem, és pusztán reménykedni a legjobban, vagy hátradőlni. Mindig hajtani kell. Huszonhat pont előnyöm van, ami nem rossz, de továbbra sem engedek ki. A legjobb munkát akarom végezni minden versenyen, és mindent megteszek, hogy lehetőségem legyen az összes futamot megnyerni. Azonban azt is tudom, hogy nem lesz könnyű. Lesz rossz versenyem és le is győz majd valaki, de azt hiszem, felkészültem erre is."
GT Ɨ|ѯ2009-06-09 20:01:00 // 64846
mondjuk,ahoz el is kellene rajtolni...pl:-DDDD
GTPeti2009-06-09 19:57:42 // 64845
"De egy napon jön majd a hullámvölgy,"
Ezzel azt ismeri el, hogy csak egy hullámvölgy esetén tud felülkerekedni. Igazából még szerény is.
:PP
Ezzel azt ismeri el, hogy csak egy hullámvölgy esetén tud felülkerekedni. Igazából még szerény is.
:PP
Buksi2009-06-09 19:54:39 // 64844
Barika megint pofára fog esni! :-DDDD
Hiába van alatt jó autó, egyszerűen nem tud mit kezdeni vele! Másodszor lépett ugyanabba a sz@rba, mert Schumacher mellett sem tudott kibontakozni és most Button mellett sem! Csak a szája jár, aztán majd megint elkezd siránkozni! :-DDD
Hiába van alatt jó autó, egyszerűen nem tud mit kezdeni vele! Másodszor lépett ugyanabba a sz@rba, mert Schumacher mellett sem tudott kibontakozni és most Button mellett sem! Csak a szája jár, aztán majd megint elkezd siránkozni! :-DDD
GT Ɨ|ѯ2009-06-09 19:51:55 // 64843
ez a barigyerek már nagyon nem kellene az F1-be...hihetetlen..
szasza(SW)2009-06-09 19:44:04 // 64842
Na ha" Buttonnak nagy arca van már" Akkor itt egy Barrichello nyilatkozat:
Imádom a környéket, imádom a silverstone-i pályát. Nemcsak nyerni, mindent akarok: a pole-t, a leggyorsabb kört és a győztesnek járó serleget is. Előre kell néznem. Jenson most megrészegült a sikertől, minden összejön neki probléma nélkül. De egy napon jön majd a hullámvölgy, és én ott akarok lenni, hogy rögtön lecsapjak a lehetőségre."
"Nem látok esélyt arra, hogy az összes hátralévő versenyt megnyerje. És amint nem fog nyerni, elérkezik az én időm, nem fogom kihasználatlanul hagyni a kínálkozó esélyt."
Ehhez képest Button kettőt nem szól.Akkor nem értem mér nagy arcozzák:(
Imádom a környéket, imádom a silverstone-i pályát. Nemcsak nyerni, mindent akarok: a pole-t, a leggyorsabb kört és a győztesnek járó serleget is. Előre kell néznem. Jenson most megrészegült a sikertől, minden összejön neki probléma nélkül. De egy napon jön majd a hullámvölgy, és én ott akarok lenni, hogy rögtön lecsapjak a lehetőségre."
"Nem látok esélyt arra, hogy az összes hátralévő versenyt megnyerje. És amint nem fog nyerni, elérkezik az én időm, nem fogom kihasználatlanul hagyni a kínálkozó esélyt."
Ehhez képest Button kettőt nem szól.Akkor nem értem mér nagy arcozzák:(
Ferke2009-06-09 15:45:40 // 64841
Ha tényleg új sorozat indul, szerintem börni agyonkorbácsolja mózlit, az ziher:))
Ferke2009-06-09 15:45:09 // 64840
Ezt most így elképzeltem...durvaaa:))) Azért ez az egész börninek legalább 50x nagyobb érvágás, mint az, hogy a neje elvitte a fél vagyonát:))))
mesa2009-06-09 15:31:37 // 64839
jövőre majd együtt korbácsolják magukat bőrharisnyában a szintén hoppon maradt Börnivel :))))
Ferke2009-06-09 15:16:17 // 64838
De durva! Az előbb, amit belinkeltem, még ennyire nem állították biztosra....jááj de megnézném mózli úr fejét most!:))))
mesa2009-06-09 15:11:43 // 64837
a FOTA áll. aláírta a szerződést a jövő évi sorozatról a spanyol Dornával (MotoGP)
mesa2009-06-09 15:10:12 // 64836
de jó! hurrá! Erre igyunk! :)))
Ferke2009-06-09 15:09:47 // 64835
mesa2009-06-09 15:09:13 // 64834
"Előre kell tekintenem. Jenson él minden lehetőségével, valahogy úgy, mint Michael (Schumacher) anno, ugyanis a helyzetek előtte nyílnak meg, anélkül, hogy bármilyen problémába is ütközne"
Na má' megint kezdi a vén szenilis...
Na má' megint kezdi a vén szenilis...
Ferke2009-06-09 15:08:09 // 64833
Ez volt már? Mózli felszólította a csapatokat, hogy nevezzenek......ha neveznek, akkor lehet tárgyalni....mekkora rafkós az öreg!!!:)))
Kíváncsi leszek a FOTA reakciójára...bár a FOTA sem viccel:
50M eurot fizet minden nagy csapatnak az a nagy csapat, aki belép!:)
...ez durva!:)))
Kíváncsi leszek a FOTA reakciójára...bár a FOTA sem viccel:
50M eurot fizet minden nagy csapatnak az a nagy csapat, aki belép!:)
...ez durva!:)))
bilon2009-06-09 15:02:37 // 64832
ehhh...ebben a témában az utolsó...
a red bull nyert futamot már idén...toyota nem
attól függetlenül, a red bull tűnik(!) nyerőbb csapatnak...
a toyotánál már nem gascoyne van (bármilyen hihetetlen a spyker, majd force india, de innen kiszállt az f1-ből...)
attól még a toyota jó lehet...
de hosszú távon ez a két ember bizonyított (newey, és brawn)...ezek tények...persze lehetne mondani még todt bácsit, williams bácsit, briattore bácsit, vagy dennis bácsit...igaz ők csak(!) csapatvezetők...
ha már mindenképpen kellene mást mondani...
ennyi...itt befejeztem!
:))
a red bull nyert futamot már idén...toyota nem
attól függetlenül, a red bull tűnik(!) nyerőbb csapatnak...
a toyotánál már nem gascoyne van (bármilyen hihetetlen a spyker, majd force india, de innen kiszállt az f1-ből...)
attól még a toyota jó lehet...
de hosszú távon ez a két ember bizonyított (newey, és brawn)...ezek tények...persze lehetne mondani még todt bácsit, williams bácsit, briattore bácsit, vagy dennis bácsit...igaz ők csak(!) csapatvezetők...
ha már mindenképpen kellene mást mondani...
ennyi...itt befejeztem!
:))
mesa2009-06-09 14:57:05 // 64831
Végül is mindent mindenbe bele lehet magyarázni... MIndenben van összefüggés, ha úgy akarjuk.
Én meg azt mondom ennek az épületes cikknek a kapcsán, hogy a Ferrari mindig ott volt az f1-ben, ergo ilyen alapon csak ezt az egy csapatot illethet meg VB cím! :P
:)))))
Én meg azt mondom ennek az épületes cikknek a kapcsán, hogy a Ferrari mindig ott volt az f1-ben, ergo ilyen alapon csak ezt az egy csapatot illethet meg VB cím! :P
:)))))
mesa2009-06-09 14:54:14 // 64830
1. BrawnGP 96p.
2. RedBull 56,5p.
3. Toyota 32,5p.
Nálad hány csapat számít élcsapatnak ? Kettő ? :)))
Megj.: A Toyota közelebb van a RedBullhoz, mint a RedBull a BrawnGP-hez :P
2. RedBull 56,5p.
3. Toyota 32,5p.
Nálad hány csapat számít élcsapatnak ? Kettő ? :)))
Megj.: A Toyota közelebb van a RedBullhoz, mint a RedBull a BrawnGP-hez :P
bilon2009-06-09 14:53:50 // 64829
merthogy 2006-ben nem volt versenyben a ferka sumival (meg brawn-nal) a vb címért? vagy ezt nem értem....
mesa2009-06-09 14:50:22 // 64828
" Az egyetlen kivétel 2008, meg talán 2007"
Meg 2006. Na ennyire pontos egy cikk :P :))
az utolsó mondatodnál pedig azzal vitatkoznék, hogy David Beckham sem lett kevésbé jó focista attól, hogy topligából a kevésbé menő MLS-be szerződött ... :))))
Meg 2006. Na ennyire pontos egy cikk :P :))
az utolsó mondatodnál pedig azzal vitatkoznék, hogy David Beckham sem lett kevésbé jó focista attól, hogy topligából a kevésbé menő MLS-be szerződött ... :))))
bilon2009-06-09 14:45:09 // 64827
most olvasom nincs is már az F1-ben....
bilon2009-06-09 14:21:59 // 64826
tényleg? hány vb címet nyert az általa tervezett autó?
bilon2009-06-09 14:21:10 // 64825
jaja...és csinált egy kiscsapatból élcsapatot...valahogy ez a toyotának nem jön össze...
bilon2009-06-09 14:20:13 // 64824
"Adrian Newey és Ross Brawn. Bármilyen kevéssé is hozza lázba a közönséget egy nyájas hangú, kopaszodó irodarobot, meg egy pocakos, kiugrott ex-fizikus, megkerülhetetlen tény, hogy legalább az egyiküknek 1992 óta mindig volt szerepe a vb-címért folytatott küzdelemben. Az egyetlen kivétel 2008, meg talán 2007"
de elismerem mike is ott van, csak mégsem ennyire...
de elismerem mike is ott van, csak mégsem ennyire...
mesa2009-06-09 14:12:49 // 64823
De még mindig nem értem hogyan magyarázod ezekkel azt a bődületes marhaságot, hogy nincsenek meghatározó tervezőmérnökök/csapatfőnök az F1-ben?
Online tag
3
Vendég3
697
Fórum
Friss topicok
- 159
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Forma-1
- AlfaCity 2025 - július ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10