"mindig ők voltak az állandóak az épp topcsapatnál..."
Newey 2006 óta egy feltörekvő csapatnál dolgozik, ami eddig nem éppen topnak nevezhető.
mesa2009-06-09 14:10:06 // 64822
mesa2009-06-09 14:03:50 // 64821
2003-ban nyertek először a Hungaroringen a híres 110°-os V-motoros Renaulttal. 2005-ben még mindig azt a motorkonstrukciót használták.
De igazad van, akkor már a Toyotánál volt.
De mindez mit oszt, szoroz abból, hogy az f1-ben van, és ugyanolyan jó, mint Adrian Newey??? Most ott van az F1-ben, vagy nincs?
Akkor hülyeség az A5 cikk vagy nem?
De igazad van, akkor már a Toyotánál volt.
De mindez mit oszt, szoroz abból, hogy az f1-ben van, és ugyanolyan jó, mint Adrian Newey??? Most ott van az F1-ben, vagy nincs?
Akkor hülyeség az A5 cikk vagy nem?
mesa2009-06-09 13:55:10 // 64820
Nem lett volna baj, miután a Toyotát ott hagyta, ha a Ferrari alkalmazta volna...
bilon2009-06-09 13:54:36 // 64819
uhhh....2005-ben a toyotánál volt mike úr...
de lehet ő tervezte a rönót is :))))
de lehet ő tervezte a rönót is :))))
mesa2009-06-09 13:49:23 // 64818
Mike Gascoyne fejből
mesa2009-06-09 13:47:33 // 64817
Ha én lennék Monteguzmó, Domenicallit már áthelyeztem volna az utcai autó részleghez. De ezt elmondtam már párszor :)))
bilon2009-06-09 13:47:07 // 64816
ki tervezte a rönó vb győztes autóját? pl? tudod fejből?
de hagyjuk..látom nem érted..bocs..lehet, hogy Te is Fradista vagy, de ezt most nem akarom elmagyarázni...de nincs harag :)))
adrian newey
és szerintem ami itt le van írva, az tök igaz...
de hagyjuk..látom nem érted..bocs..lehet, hogy Te is Fradista vagy, de ezt most nem akarom elmagyarázni...de nincs harag :)))
adrian newey
és szerintem ami itt le van írva, az tök igaz...
mesa2009-06-09 13:41:51 // 64815
Minek nézzek utána??? Hogy tényleg tervezőmérnök-e az egyik a másik meg nem?
LOL
"vajh Dennis miért nem engedte sehova newey-t" -Ezt az ökörséget megint honnan veszed???
Adrian Newey 2006 február óta a Red Bull mérnöke. Ron Dennis pedig 2009 márciusig volt a McLaren csapat főnöke. 2006,2007,2008: rögtön három teljes szezon, amikor már nem dolgoztak együtt ...
Schumi miért rgaszkodott Brawnhoz? Mert jól kijöttek. Nincs ezen mit magyarázni.
Inkább azt a kérdést tedd fel, hogy miért nem akarták visszavinni az olaszok Ross Brawnt, mikor újra jelentkezett ? ;-)
De még mindig nem értem hogyan magyarázod ezekkel azt a bődületes marhaságot, hogy nincsenek meghatározó tervezőmérnökök/csapatfőnök az F1-ben?
LOL
"vajh Dennis miért nem engedte sehova newey-t" -Ezt az ökörséget megint honnan veszed???
Adrian Newey 2006 február óta a Red Bull mérnöke. Ron Dennis pedig 2009 márciusig volt a McLaren csapat főnöke. 2006,2007,2008: rögtön három teljes szezon, amikor már nem dolgoztak együtt ...
Schumi miért rgaszkodott Brawnhoz? Mert jól kijöttek. Nincs ezen mit magyarázni.
Inkább azt a kérdést tedd fel, hogy miért nem akarták visszavinni az olaszok Ross Brawnt, mikor újra jelentkezett ? ;-)
De még mindig nem értem hogyan magyarázod ezekkel azt a bődületes marhaságot, hogy nincsenek meghatározó tervezőmérnökök/csapatfőnök az F1-ben?
mesa2009-06-09 13:35:02 // 64814
Mike: általában a top csapatok fikázóinak üzentem, akik most a Brawn GP-re matyiznak :)))
Mike.2009-06-09 11:43:55 // 64813
Ne szapuljuk??!!?? ....Hát mit csináljunk, ha amit csak lehet elbaxnak!?! Vegyük Kimi esőgumiját a száraz aszfalton. Vagy nem küldik ki az utolsó körökre az edzésen és így esik ki! Szóval amíg ilyen bakit csinálnak addig sajnos csak szidni tudom a Ferrarit.
bilon2009-06-09 11:25:47 // 64812
mielőtt ezt kijelented, azért utánanézhetnél...
az oké, hogy egyik ez, a másik az, mégis mindig ők voltak az állandóak az épp topcsapatnál...
vajh Dennis miért nem engedte sehova newey-t? pedig már a jaguár akarta vinni...
és schumi miért ragaszkodott brawn-hoz?
az oké, hogy egyik ez, a másik az, mégis mindig ők voltak az állandóak az épp topcsapatnál...
vajh Dennis miért nem engedte sehova newey-t? pedig már a jaguár akarta vinni...
és schumi miért ragaszkodott brawn-hoz?
bilon2009-06-09 11:23:37 // 64811
főleg úgy, hogy ahhoz még kevés köze volt...
bilon2009-06-09 11:23:18 // 64810
jah...1 év alatt azért nehéz csodát csinálni... :P
mesa2009-06-09 11:15:34 // 64809
Brawnnal sem volt sehol a Honda... :P
Csak amióta a Honda motort Mercedesre cserélték, azóta fut a szekér. :))
Csak amióta a Honda motort Mercedesre cserélték, azóta fut a szekér. :))
mesa2009-06-09 11:13:41 // 64808
Na ez megint mekkora szédületes baromság... Ráadásul az egyik csapatvezető a másik tervezőmérnök. :P :))
Ha a csapatfőnököket nézzük van még:
- Flavio Briattore, Mario Theissen, Frank Williams, Martin Witmarsh
Ha a tervezőket nézzük:
- Aldo Costa, Patrick Head, Nicolas Tombazis, Mike Gascoyne
Mindegyik rendkívűli tehetség, egyéniség, meghatározó személyiség, aki képes egy jó húzással futamot, bajnokságot eldönteni.
Ha a csapatfőnököket nézzük van még:
- Flavio Briattore, Mario Theissen, Frank Williams, Martin Witmarsh
Ha a tervezőket nézzük:
- Aldo Costa, Patrick Head, Nicolas Tombazis, Mike Gascoyne
Mindegyik rendkívűli tehetség, egyéniség, meghatározó személyiség, aki képes egy jó húzással futamot, bajnokságot eldönteni.
BMW forever!!!!!!!!2009-06-09 11:02:38 // 64807
meg a ferrari sem,csak estek keltek mint most.Futamot sem nagyon fejeztek be...........
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-09 11:01:39 // 64806
Brawn nagyon jó szaki főleg hogy mindenből megkapta a legjobbat :) bele értve Button-t is...
bilon2009-06-09 10:58:26 // 64805
hát..brawn előtt nem volt sehol a honda... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-09 10:54:21 // 64804
mózli, a honda meg a mclaren :D ez így helyes...
bilon2009-06-09 10:52:36 // 64803
Newey meg 3 alatt a red bullt?
bilon2009-06-09 10:49:57 // 64802
hát...ha azt nézzük Brawn 1 év alatt (vagy kettő?) rendbe rakta azt a csapatot :)))
bilon2009-06-09 10:46:29 // 64801
az A5-ön volt egy jó cikk... az volt a lényege, hogy itt nem csapatok versenyeznek, hanem Brawn és Newey...
és ebben van az igazság...
nem termelt ki az F1 másik meghatározó tervezőt, csapatvezetőt...ennyi...
és ebben van az igazság...
nem termelt ki az F1 másik meghatározó tervezőt, csapatvezetőt...ennyi...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-09 09:58:39 // 64800
nem sajnáljuk őket ügyes gyerekek azért van fejlődés 5-6 futam alatt bent vannak a 10-ben ez a Brawn vagy Exhondának 7 év alatt sikerült :P
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-09 09:56:49 // 64799
teljesen érthetően és jól összefoglaltad :) aki ezt nem érti meg így azzal nem is érdemes vitatkozni...
BMW forever!!!!!!!!2009-06-09 09:53:14 // 64798
Még egyszer összefoglalva: aki szapulja a top csapatokat, az butaságot művel. Szerencsétlenek éjt-nappá téve fejlesztettek egy rendszert, amit egyesek meg sem próbáltak berakni az autójukba.
Szegények............annyira sajnálom őket,ne haragudjatok,de küszködök a könnyeimmel:-))))))))))))))))
Szegények............annyira sajnálom őket,ne haragudjatok,de küszködök a könnyeimmel:-))))))))))))))))
mesa2009-06-09 09:45:39 // 64797
Soprano túl sok kérdés egyszerre :)))
Igen egyetlen kanyaron múlt. Az hogy hogyan alakult közben az év senkit sem érdekel, mert az ellenfélnek is alakultak így-úgy a dolgai. Ha akkor nem elő egy utolsót a csokiember, ugye ...
Igen, a Ferrari vezetés sokat hibázott idén. Mindig van gödör, amiből ki lehet mászni
Igen a többi csapat is megépítette a duplafedeles diffúzort, csak épp az autó nem passzol hozzá. A Brawnoknak a hátsó tengelytől végig az van, a későn kapcsolóknak meg csak az utolsó 10 cm-en. Nem ugyanaz a kettő hatékonysága, remélem belátod
A RedBull autók nagyon jók, én már a második verseny után leírtam, hogy nem a Brawnok a mgelepetés, hanem ők. De megint elfelejted az esetükben, hogy nem kellett KERS-szel szarakodniuk hónapokig, hogy egyáltalán működjön a szisztéma. Elegendő volt egy jól kiegyensúlyozott kocsit építeniük. Szopás a kettős mérce, ugye ;)
Még egyszer összefoglalva: aki szapulja a top csapatokat, az butaságot művel. Szerencsétlenek éjt-nappá téve fejlesztettek egy rendszert, amit egyesek meg sem próbáltak berakni az autójukba.
Ha már ilyen kettős mércével méri a szabályokat az FIA, inkább lett volna kötelező +35 Kg súly elhelyezése az összes autóba ami nem használ KERS-t, sokkal igazságosabb lett volna.
Pedig a WTCC-t is Max Moslék felügyeli, ott egész jól ki tudták egyenlíteni az erőviszonyokat ... Itt úgy látszik nem ez volt a cél.
Még valami, mert szóban lett említve, hogy volt már kettős mérce az F1-ben nem is olyan rég, amikor a Minardik az előző rendszer szerinti motorokkal versenyezhettek: igen, de akkor is volt kiegyenlítés, fordulatszám-korlátozással mehettek a kicsik között.
Most viszont a KERS-t nem használó autók semmilyen többletsúlyt, fordulatszámkorlátozást, akármit nem kapnak. Igazságtalan!
Milyen dolog lenne, ha egy 20 kérdéses tesztlap kitöltése után a 20 helyes választ adót ugyanúgy ötösre értékelnék, mint azt aki csak tízet válaszolna meg, igaz azt mind helyesen ???
Igen egyetlen kanyaron múlt. Az hogy hogyan alakult közben az év senkit sem érdekel, mert az ellenfélnek is alakultak így-úgy a dolgai. Ha akkor nem elő egy utolsót a csokiember, ugye ...
Igen, a Ferrari vezetés sokat hibázott idén. Mindig van gödör, amiből ki lehet mászni
Igen a többi csapat is megépítette a duplafedeles diffúzort, csak épp az autó nem passzol hozzá. A Brawnoknak a hátsó tengelytől végig az van, a későn kapcsolóknak meg csak az utolsó 10 cm-en. Nem ugyanaz a kettő hatékonysága, remélem belátod
A RedBull autók nagyon jók, én már a második verseny után leírtam, hogy nem a Brawnok a mgelepetés, hanem ők. De megint elfelejted az esetükben, hogy nem kellett KERS-szel szarakodniuk hónapokig, hogy egyáltalán működjön a szisztéma. Elegendő volt egy jól kiegyensúlyozott kocsit építeniük. Szopás a kettős mérce, ugye ;)
Még egyszer összefoglalva: aki szapulja a top csapatokat, az butaságot művel. Szerencsétlenek éjt-nappá téve fejlesztettek egy rendszert, amit egyesek meg sem próbáltak berakni az autójukba.
Ha már ilyen kettős mércével méri a szabályokat az FIA, inkább lett volna kötelező +35 Kg súly elhelyezése az összes autóba ami nem használ KERS-t, sokkal igazságosabb lett volna.
Pedig a WTCC-t is Max Moslék felügyeli, ott egész jól ki tudták egyenlíteni az erőviszonyokat ... Itt úgy látszik nem ez volt a cél.
Még valami, mert szóban lett említve, hogy volt már kettős mérce az F1-ben nem is olyan rég, amikor a Minardik az előző rendszer szerinti motorokkal versenyezhettek: igen, de akkor is volt kiegyenlítés, fordulatszám-korlátozással mehettek a kicsik között.
Most viszont a KERS-t nem használó autók semmilyen többletsúlyt, fordulatszámkorlátozást, akármit nem kapnak. Igazságtalan!
Milyen dolog lenne, ha egy 20 kérdéses tesztlap kitöltése után a 20 helyes választ adót ugyanúgy ötösre értékelnék, mint azt aki csak tízet válaszolna meg, igaz azt mind helyesen ???
Xixo2009-06-09 02:49:31 // 64796
Mondjuk ebben a KERSben csak azt nem értem, hogy ha már bevezették, akkor minek kellett így beszabályozni?? Miért nem lehetett bármennyi ideig bármennyi lóerővel használni? Hová lesz így az innováció???
Xixo2009-06-09 02:43:44 // 64795
Egy kanyaron???
Nem egy hungaroringi elfüstölt 10pont? Nem a szingapúri leszakított 10pont?
Csak hogy a legemlékezetesebbeket említsem.... :((
Nem egy hungaroringi elfüstölt 10pont? Nem a szingapúri leszakított 10pont?
Csak hogy a legemlékezetesebbeket említsem.... :((
Xixo2009-06-09 02:35:07 // 64794
Na a Ferrari tavalyi VB címe legalább annyira nem volt megérdemelt, mint hemiltoné...
Xixo2009-06-09 02:26:39 // 64793
(A RBull talán mostanában készül el a dupladifivel....)
Xixo2009-06-09 02:19:28 // 64792
Azzal, hogy nem sokat számít csak arra céloztam, hogy az első versenyek után sokan azt mondták, hogy a Brawn csak azért ilyen gyors, mert ott a dupladifi, amit Brawn csalt ki magának a FIAtól.... Erre mindenki megépítette és mégse érték utol őket.
A Williamsnek meg a toyotának is ott van a kezdetektől és mégsincsenek versenybe a VB címért... Szal nem csak az számít.
A Williamsnek meg a toyotának is ott van a kezdetektől és mégsincsenek versenybe a VB címért... Szal nem csak az számít.
Xixo2009-06-09 02:13:15 // 64791
És a RedBullról mi a véleményed???
Ott nincs dupla difi, nincs KERS, mégis vernek minket és a Brawnon kívül mindenkit.
Az egyetlen hibájuk, hogy nem tudnak annyira csapat lenni, mint kéne. Meg ugye a pilóták se százasak. Webber már cseppet kiöregedett a VBhez, Vettel meg túl fiatal, túl sok a buta hibája.
És akkor a toyotáról még nem is beszéltünk, akik ha kicsit összekapnák magukat, megintcsak mint "csapat", simán ott lennének az élen, a williemsel egyetemben.
A Ferrarinál meg szerintem nem az autó lassúsága volt idáig sem a legnagyobb probléma, hanem a vezetés. Az első futamokon látott bukdácsolások mind idióta taktikai hibák voltak. No meg a megbízhatóság... :((
Ott nincs dupla difi, nincs KERS, mégis vernek minket és a Brawnon kívül mindenkit.
Az egyetlen hibájuk, hogy nem tudnak annyira csapat lenni, mint kéne. Meg ugye a pilóták se százasak. Webber már cseppet kiöregedett a VBhez, Vettel meg túl fiatal, túl sok a buta hibája.
És akkor a toyotáról még nem is beszéltünk, akik ha kicsit összekapnák magukat, megintcsak mint "csapat", simán ott lennének az élen, a williemsel egyetemben.
A Ferrarinál meg szerintem nem az autó lassúsága volt idáig sem a legnagyobb probléma, hanem a vezetés. Az első futamokon látott bukdácsolások mind idióta taktikai hibák voltak. No meg a megbízhatóság... :((
Xixo2009-06-09 02:02:14 // 64790
Én pont nem ezt írtam... :))
De most itt a lehetőség a Ferrari és a többi csapat előtt is, fel lehet adni ezt az évet és akkor lesz vagy 10 hónap az új kocsi fejlesztésére...
De most itt a lehetőség a Ferrari és a többi csapat előtt is, fel lehet adni ezt az évet és akkor lesz vagy 10 hónap az új kocsi fejlesztésére...
Xixo2009-06-09 01:58:33 // 64789
Kiminek szárnyat cseréltek az első kiállásnál, mert előtte összeakadt alfonzóval.
De annyira szürke volt ez a futam, hogy már a Te kedvedért sincs kedvem még ahhoz sem, hogy emiatt szapuljam... :))
De annyira szürke volt ez a futam, hogy már a Te kedvedért sincs kedvem még ahhoz sem, hogy emiatt szapuljam... :))
szasza(SW)2009-06-08 22:48:08 // 64787
Na ezt most nem kellett volna már megint.Mi az hogy tolják.Ezt most tényleg megszavazták:))))
mesa2009-06-08 22:22:31 // 64786
Tovább tolják a Brawn GP szekerét : jövőre eltörlik a KERS-t, nem lesz kötelező kifejleszteni, akinek még nincs, az megint nagyon sokat spórol !
mesa2009-06-08 22:09:22 // 64785
Emlékszem, abban az időben a háziasszonyok körében is igyekeztek népszerűsíteni az F1-et, azért hordtak maguk előtt vasalódeszkát a pilóták :))
Atesz19872009-06-08 22:00:31 // 64784
Csak azért mert Ferrari drukker vagyok, még nem vagyok köteles szemellenzőt viselni.
Whiteskull2009-06-08 21:48:08 // 64783
mesa2009-06-08 21:47:39 // 64782
Inkább azon csodálkozik, hogy reggel még Puma cipőt húzott ... :)))
mesa2009-06-08 21:36:46 // 64781
"2 ajándék csapat VB és 1 ajándék egyéni. Én csak ezt látom"
Eléggé minősít is ez téged :))
Ne haragudj, de nem akarok veled vitatkozni. Bocs.
Eléggé minősít is ez téged :))
Ne haragudj, de nem akarok veled vitatkozni. Bocs.
Whiteskull2009-06-08 21:34:14 // 64780
Fogalmam sincs. Nekem olyan igazinak tűnik. :))))
Atesz19872009-06-08 21:30:05 // 64779
Ez nem csak fake? :O
szasza(SW)2009-06-08 21:28:28 // 64778
Csodálkozik is, jé megvan a lábam:))
Whiteskull2009-06-08 21:26:03 // 64777
Whiteskull2009-06-08 21:21:53 // 64776
Atesz19872009-06-08 21:17:11 // 64775
2 ajándék csapat VB és 1 ajándék egyéni. Én csak ezt látom.
Brawn Todt és Schumi meg elkente az egész mezőny arcát éveken át. És biztos nem azért, mert a többieket nem érdekelte annyira a F1... ;) Még 1-x megkérdezem, mit nem rontott el a Ferrari az elmúlt 2 évben, amit ebben a sportban el lehet? Utána beszélgessünk.
Brawn Todt és Schumi meg elkente az egész mezőny arcát éveken át. És biztos nem azért, mert a többieket nem érdekelte annyira a F1... ;) Még 1-x megkérdezem, mit nem rontott el a Ferrari az elmúlt 2 évben, amit ebben a sportban el lehet? Utána beszélgessünk.
mesa2009-06-08 21:14:58 // 64774
Hogy a kérdésedre is válaszoljak: sokat megérne nekem, ha a Ferrari a tavalyi szezonját meg tudná idén is ismételni ...
mesa2009-06-08 21:13:16 // 64773
Csapat VB.
Egyéniben is csak egy kanyaron, előzésen ment el a cím...
Sok csapat van a Forma 1-ben, akik sok száz Euro milliókat fizetnének, csak hogy hasonló helyzetbe kerüljenek egyetlen idényben is.
Több kérdésed nincs, ugye ? ;)
Egyéniben is csak egy kanyaron, előzésen ment el a cím...
Sok csapat van a Forma 1-ben, akik sok száz Euro milliókat fizetnének, csak hogy hasonló helyzetbe kerüljenek egyetlen idényben is.
Több kérdésed nincs, ugye ? ;)
Online tag
2
Vendég2
752
Fórum
Friss topicok
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- 159
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10