"Kedves Játékosok!
Már közel a megoldás, adatok visszaállítás alatt, hamarosan nyílik a piac, és lehet nevezni a hétvégi Monacói Nagydíjra!
Még egy kis türelem.
F1liga.hu csapata"
Reméljük igaz.
Saca2014-05-19 23:07:01 // 104081
Kazes☻2014-05-19 21:08:31 // 104080
Kazes☻2014-05-19 21:04:42 // 104079
Cartársak!
Tudja valaki, hogy az F1 ligában meddig lesz még karbantartás?!
Tudja valaki, hogy az F1 ligában meddig lesz még karbantartás?!
Kazes☻2014-05-14 21:24:01 // 104078
Ha-ha-ha... az öreg tesó (is) besegít?! :)))
Cro1662014-05-14 21:18:33 // 104077
Buksi2014-05-14 09:37:21 // 104076
Akkor innét lesz izgalmas az idény. :-DD
VKG231!!! (156+75)2014-05-13 18:48:53 // 104075
Buksi2014-05-13 08:51:38 // 104074
Hamilton: Nem éreztem jól magam az autómban
Mi van akkor, ha jól érzi magát? 3 percet ver a mezőnyre? :-/
És ha ő nem érezte jól magát, akkor mit szóljon Alonso vagy Raikönnen? :-/
Mi van akkor, ha jól érzi magát? 3 percet ver a mezőnyre? :-/
És ha ő nem érezte jól magát, akkor mit szóljon Alonso vagy Raikönnen? :-/
Buksi2014-05-13 08:49:47 // 104073
Az idei évnek is annyi. :-((((((
Jimmi T.2014-05-13 08:11:39 // 104072
Egyszerűen szánalmas ez a "teljesítmény" - de a sofőrök ( mert ez nem versenyzés) védelmében csak annyit, "f..z nélkül b..zni ? " nehéz !
Béci Ɨ|ѯ2014-05-13 06:20:22 // 104071
Hát finoman fogalmazott. Ahogy most állunk még a 2. hely sem lesz meg. Az egyéniről meg ne is beszéljünk.
Kazes☻2014-05-12 23:11:07 // 104070
Buksi2014-05-12 09:10:38 // 104069
Sajna úgy látszik, hogy nem. :-((((
Kazes☻2014-05-11 15:49:40 // 104068
Lesz már valami ezekkel a Ferrarikkal?!
: /
: /
Kazes☻2014-05-02 14:33:23 // 104067
Klassz!
Ám elnézve a tömeget, talán jó, hogy még sem mentünk ki... merthogy én is terveztem, hogy kilátogatok a kis családommal. :)
Ám elnézve a tömeget, talán jó, hogy még sem mentünk ki... merthogy én is terveztem, hogy kilátogatok a kis családommal. :)
Gabesz07072014-05-01 23:05:23 // 104066
Kazes☻2014-04-27 21:53:16 // 104065
pb_2014-04-26 00:13:39 // 104064
Áldom is, legalább nem kell hallgatnom a zümmögést.D
Zolika1552014-04-26 00:02:38 // 104063
Áld az eget, hogy nem találkozunk hétvégén.. :)
Kazes☻2014-04-25 21:44:33 // 104062
pb_2014-04-24 00:18:22 // 104061
Normálisan leírtam, olvass vixxa. Vagy lehet + kéne tanulnod olvasni?D
Zolika1552014-04-24 00:08:34 // 104060
egyszerűbb lett volna, ha normálisan leírod a dolgot. :) Te sosem tanulsz?
pb_2014-04-24 00:05:10 // 104059
Akkor 1xűbb azt írni, hogy hülye, és billentyűk sem kopnak feleslegesen.D
Selmak2014-04-23 22:03:02 // 104058
Szoftvert nem sikerült még Vettel vezetési stílusára hangolni nagyok a késlekedések a motor reagálásában, ESR működésében és bywire fékrendszerben.
Kazes☻2014-04-23 20:59:25 // 104057
Ollah2014-04-23 09:20:07 // 104056
A legjobb autó volt a mezőnyben, néha nem is kevéssel.
Abból ki tudta autózni Vettel, ami benne volt, ebből - egyelőre legalábbis - nem.
Illetve Ricciardo teljesítménye alapján van még benne lehetőség.
(Lehet, hogy sosem fogja tudni "megülni" rendesen, de az is lehet, hogy még pár futam, és ráérez.)
Bár nem értek ehhez a tudományhoz, de az is lehet, hogy az új autók, rendszerek miatt Vettel soha nem is fogja tudni úgy uralni ezeket a gépeket, mint mások. Úgy tudom, ő a lassú kanyarok mestere volt, és lehet, ezek az autók a gyors kanyarokban hatékonyabbak, és nem lehet a lassú kanyarokban olyan sok előnyt összeszedni velük, mint korábban (pl. kisebb leszorítóerő, más kipuff/diffúzor, kigyorsításon nehezebb kezelhetőség stb.). És aki a gyors kanyarokat eleve jobban érzi (mint korábban pl. Webber, vagy lehet, most éppen Ricciardo), az sokkal eredményesebb tud lenni a mai autókkal.
Alonsonak meg úgy tűnik, teljesen mindegy; ő ebből a fospumpából is ki tud hozni extra teljesítményt. Bár nem kedvelem, sajnálom, hogy emiatt sok vb címet elveszteget.
Hamiltonra kíváncsi vagyok, hogyan bírja fenntartania formáját, mert zseniális pilóta. Jót tenne az F1-nek, ha végre "visszatérne".
Abból ki tudta autózni Vettel, ami benne volt, ebből - egyelőre legalábbis - nem.
Illetve Ricciardo teljesítménye alapján van még benne lehetőség.
(Lehet, hogy sosem fogja tudni "megülni" rendesen, de az is lehet, hogy még pár futam, és ráérez.)
Bár nem értek ehhez a tudományhoz, de az is lehet, hogy az új autók, rendszerek miatt Vettel soha nem is fogja tudni úgy uralni ezeket a gépeket, mint mások. Úgy tudom, ő a lassú kanyarok mestere volt, és lehet, ezek az autók a gyors kanyarokban hatékonyabbak, és nem lehet a lassú kanyarokban olyan sok előnyt összeszedni velük, mint korábban (pl. kisebb leszorítóerő, más kipuff/diffúzor, kigyorsításon nehezebb kezelhetőség stb.). És aki a gyors kanyarokat eleve jobban érzi (mint korábban pl. Webber, vagy lehet, most éppen Ricciardo), az sokkal eredményesebb tud lenni a mai autókkal.
Alonsonak meg úgy tűnik, teljesen mindegy; ő ebből a fospumpából is ki tud hozni extra teljesítményt. Bár nem kedvelem, sajnálom, hogy emiatt sok vb címet elveszteget.
Hamiltonra kíváncsi vagyok, hogyan bírja fenntartania formáját, mert zseniális pilóta. Jót tenne az F1-nek, ha végre "visszatérne".
Xixo2014-04-23 01:46:44 // 104055
Én se tudtam, amíg nem olvastam itt! :)
Esetleg még úgy lehet igazad, hogy ha azt mondod a másiknak, hogy nem magyarázom el, mert úgyse értenéd... :)
Esetleg még úgy lehet igazad, hogy ha azt mondod a másiknak, hogy nem magyarázom el, mert úgyse értenéd... :)
pb_2014-04-23 00:25:38 // 104054
Ezt nem tudtam, akkor belehúzok.)))
Xixo2014-04-22 19:35:35 // 104053
Írjad, több hszel menőbb leszel és jobban lesz igazad! :)
pb_2014-04-22 13:37:12 // 104052
Ha gondolod leír6om más xavakkal ugyanazt, amit a különböző cikkekben leírtak.) Lehet, hogy azért nem írtam le, mert kb lényeget tekintve ugyanaz a Vleményem, mint a cikkek íróinak?) Az is lehet, hogy talán ezekre alapoztam a +látásaimat?))
Tommi2014-04-22 02:52:31 // 104051
A saját véleményedre lettem volna kíváncsi, hogy mire alapoztad, nem pedig arra, hogy milyen ügyesen tudsz másolni egy más által írt véleményt. De hagyjuk, látom nem értetted :)
Xixo2014-04-21 01:32:53 // 104050
Úgy látszik, valakinek nem jutott piros tojás... :)
Piritu - 1.000.0002014-04-20 18:22:39 // 104049
Azért némi baki akadt most is, kicsit korán intették le a futamot :-)
(Hamilton említette is a rádiójában.)
(Hamilton említette is a rádiójában.)
Selmak2014-04-20 17:31:08 // 104048
Riciardo nem véletlenül kapta a helyet a RedBullnál. Vettel utódának szánják és úgy néz ki nem is okoz csalódást ezen a poszton. RB pilótaneveldéje kezdi meghozni a gyümölcsét. Annak hogy Vettel most lassabb több oka is lehet.
1. Riciardo őstehetség és jobb Vettelnél.
2. 4 VB cím szar tesztek és évkezdet után nagy a nyomás, míg Riciardo örömautózhat.
3. Nem azonosak beállítások, Riciardo állítólag kevésbé kihegyezett rendszerrel megy mint Vettel, csak bugware nem akar működni. Volt már ilyen eset motorkerékpár VB esetén amikor Honda gyári exluzív kitje a benzinrevaló nem kereste meg, míg stock kittel VB címet nyertek.
4. Idén teljesen másak az autók, teszt nem volt, pontosabban a RB a retyó motor miatt nem tudott tesztelni. Nem tudni hogy Riciardo tavalyi TR mennyire hasonlított az idei RBre, de az biztos hogy Vettel tavalyi low aero RB és idei teljesen más, megint elővették az alacsony végsebesség hig aero-t megspékelve egy iszonyat bonyolult ERS elektronikával.
1. Riciardo őstehetség és jobb Vettelnél.
2. 4 VB cím szar tesztek és évkezdet után nagy a nyomás, míg Riciardo örömautózhat.
3. Nem azonosak beállítások, Riciardo állítólag kevésbé kihegyezett rendszerrel megy mint Vettel, csak bugware nem akar működni. Volt már ilyen eset motorkerékpár VB esetén amikor Honda gyári exluzív kitje a benzinrevaló nem kereste meg, míg stock kittel VB címet nyertek.
4. Idén teljesen másak az autók, teszt nem volt, pontosabban a RB a retyó motor miatt nem tudott tesztelni. Nem tudni hogy Riciardo tavalyi TR mennyire hasonlított az idei RBre, de az biztos hogy Vettel tavalyi low aero RB és idei teljesen más, megint elővették az alacsony végsebesség hig aero-t megspékelve egy iszonyat bonyolult ERS elektronikával.
Blade2014-04-20 12:48:37 // 104047
Istenem ennyi együgyűséget...
Más: olyan érdekes ez, hogy Ricciardo minden alkalommal sokkal jobban teljesít mint a 4vb-t nyert csapattára:))
Nagyon-nagyon jó autó kellett hogy legyen a Red Bull az elmúlt négy évben! :)))
Más: olyan érdekes ez, hogy Ricciardo minden alkalommal sokkal jobban teljesít mint a 4vb-t nyert csapattára:))
Nagyon-nagyon jó autó kellett hogy legyen a Red Bull az elmúlt négy évben! :)))
Blade2014-04-20 12:45:29 // 104046
Ez aztán a tartalmas hozzászólás! Legalább a nevét írd le rendesen Te pa..t!
Azt már el sem várja az ember, hogy témai érdemi rész legyen benne...
Azt már el sem várja az ember, hogy témai érdemi rész legyen benne...
Xixo2014-04-20 12:25:57 // 104045
Látszik, hogy elment domi! Pár év és futamot is nyerünk! :)
Kazes☻2014-04-20 11:30:44 // 104044
Vééégre dobogóóóóó... Csak így tovább! :)
Xixo2014-04-20 09:12:55 // 104043
vébergábor megint nagyon szakért...
pb_2014-04-17 13:20:41 // 104042
Kopizzam be a cikk xövegét, vagy mit xeretnél?)
Tommi2014-04-17 12:19:44 // 104041
Te pedig nem válaszoltál a kérdésre :)
pb_2014-04-17 00:05:33 // 104040
Az alfonzó fanoknak biztos.D
Xixo2014-04-16 02:46:05 // 104039
Valakinek biztos ez is örömöt okozna. :)
pb_2014-04-15 23:14:56 // 104038
"Kimi vágd falhoz az autót, Fernandonak nyernie kell!"
DD
DD
Xixo2014-04-15 22:18:51 // 104036
És újra összeállna a csalócsapat! :)
Kazes☻2014-04-15 22:05:58 // 104035
Briatore kellene ide...! :)
Xixo2014-04-15 21:56:44 // 104034
Ebből kiindulva valószínűleg már 2015re koncentrálunk...
pb_2014-04-15 21:28:26 // 104033
A Soprano kolléga által linkelt cikk yól leírya.
pb_2014-04-15 21:26:29 // 104032
Több helyen is leírták, többek között itt is.
" Az újonnan kinevezett csapatfőnök, Marco Mattiacci eddig a cég észak-amerikai, azelőtt pedig az ázsiai divízióját irányította, az autósporthoz nem sok köze van. Eddig ritkán sült el jól, ha az F1-be a civil gazdasági életből importáltak valakit. A paddock – vagy, ahogy Eddie Jordan keserűen élcelődve elnevezte: a Piranha-klub – különleges világ különleges törvényekkel. A kívülállót könnyen megvezetik, és Mattiacci alig ismer ott valakit, márpedig kapcsolatok nélkül aligha fog sokra menni. Nem biztató előjel az sem, hogy eddig egyáltalán nem látott bele az istálló ügyeibe, ezért nyilván időbe telik majd felvennie a fonalat. "
" Az újonnan kinevezett csapatfőnök, Marco Mattiacci eddig a cég észak-amerikai, azelőtt pedig az ázsiai divízióját irányította, az autósporthoz nem sok köze van. Eddig ritkán sült el jól, ha az F1-be a civil gazdasági életből importáltak valakit. A paddock – vagy, ahogy Eddie Jordan keserűen élcelődve elnevezte: a Piranha-klub – különleges világ különleges törvényekkel. A kívülállót könnyen megvezetik, és Mattiacci alig ismer ott valakit, márpedig kapcsolatok nélkül aligha fog sokra menni. Nem biztató előjel az sem, hogy eddig egyáltalán nem látott bele az istálló ügyeibe, ezért nyilván időbe telik majd felvennie a fonalat. "