Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN🍀2019-05-02 10:38:54 // 9449
Esetleg valakinek egy gyári sötét pajzs? Biztosan megegyezünk. :-)
pettinke2019-04-30 11:54:27 // 9448
Il diametro del fungo a szeleptányér átmérője, dehát az valóban gombát is jelent. azért a gugli annyira nem okos, hogy rájöjjön a szövegkörnyezetre.
RomeoOne2019-04-30 11:03:17 // 9447
Lehet náluk ez rá a szakszó, Giuntini tudná megmondani. De pl. ha egy magyar szöveget akarnának elolvasni és abban szerepelne az "olajgomba" kifejezés, hát megszenvedne vele a fordító, az tuti :D
TtK2019-04-30 10:08:40 // 9446
Nagyon érdekes cikk, bár kicsit agyalni kell, hogy a google mit minek fordít. A szeleptányért pl. 'fungus'-nak, azaz gombának. :) Bár ha belegondolunk igaza van a digóknak, tényleg gomba alakú..
Kiváncsi vagyok a Wartburg-üzemmód ;) hosszú távon okoz-e eltérést (nyilván okoz) és milyet a két hengersor alkatrészeinek elhasználódásában. Pl. a gyertyák vagy a fúvókák elméletileg hamarabb tönkremennek a bal hengersorban, mivel többet üzemelnek.
RomeoOne2019-04-29 23:08:34 // 9445
Jó cikk. Angolra egész jól fordítja a google szerintem
R33Z2019-04-29 22:48:54 // 9444
Quadrifoglio 2.9 V6, technikai reszletek Gianluca Pivetti-tol:
2.9 V6 biturbo

Szoval ez megsem egy "szimplan csonkolt" Ferrari. A Ferrari motorok alapjaibol es tapasztalataibol taplalkozik, teljes Ferrari mernoki garda altal, de uj fejlesztesrol van szo. Pivetti volt az elso Philippe Krief mellett akiket Marchionne atiranyitott a Ferraritol, vegul 800 fos stabra duzzadt fel a garda, akik dolgoztak a projekten. Jo lenne erteni szorol szora, amit ir, de meg a google fordito alapjan is azt erezni, hogy ok tenyleg szenvedelybol fejlesztettek ezt az autot. Marchionne megmondta, a feladat ujraeleszteni az Alfa Romeot, minden tudas mehet a Ferraritol, de a projekt nem bukhat el. Meg is lett az eredmenye. 🍀
Szabolcs 1592019-04-28 08:20:11 // 9443
Gázolajszűrő csere megtörtént km 34 ezer
tdemeter2019-04-27 16:40:51 // 9442
Skacok! Úgy alakult, hogy vasárnap délután valamikor én is útba ejtem majd a Mátra környékét. Valaki írta már, hogy melyik út amelyiken érdemes menni, de kiesett sajna.
Segítenétek?

Szerintem olyan du. 5 körül jutok oda, ha valaki akar talizni, annak welcome!:)
tdemeter2019-04-27 16:35:13 // 9441
Hát az elég sz.rul hangzik:(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-27 16:25:22 // 9440
Én először azt hittem egy hajszál de újhúzásra sem tűnt el.. komplett cserélik? Pedig csak egy füstüveg a kijelző előtt... Jah és nem csak alul vannak repedések, ha nem a díszléc alatt is van egy hosszú repedés, meg oldalt is van már egy
R33Z2019-04-27 15:56:02 // 9439
Megneztem tuzetesebben bazz. Nem porszemek vannak az enyemen sem, hanem ezernyi apro repedes a belso felen, ez tukrozodik vissza. Cseres lesz, ez anyaghiba, ha polikarbonat, ha lexan vagy valami mas. Irjak, hogy bizonyos olajszarmazek kemikaliakkal nem kompatibilis, viszont en mikroszalas kendon kivul nem toroltem semmi massal. Nem a lapot cserelik, hanem a komplett egyseget. Remenykedjuk, hogy az az elolap mas anyagbol keszult.
Norby2019-04-27 08:04:55 // 9438
Én már néztem őket. Szépek. Viszont nem automaták.
Golyszi2019-04-27 05:57:44 // 9437
Sziasztok,
Giulietta QVm tegnap elvitték. Így már kirajzolódott teljesen az út 😊
Kedden megy halasra megnézni az a 2db Giu2. 2desőt.
Elsősorban a grafitra pályáznék. Van valami infótok a 2 verdáról?
Keresgéltem hibatípusokra a neten de sokat nem találtam.
Mire figyeljek jobban?
RomeoOne2019-04-27 01:39:24 // 9436
Egyébként találkoztam ma az M0-n, az 5-ös környékén az M7 felé tartva egy fekete Brerával, amin a Giulia 19"-es karika felnijei voltak. A rendszáma talán PW-vel kezdődött, de már nem emlékszem. Meglepő volt.
RomeoOne2019-04-26 22:27:37 // 9435
A ma megjelent Égéstérben is megjelenik az Alfa. Konkrétan QV. Nem csoda, a Nürburgringről van szó. A vége felé kerül szóba
Liquid2019-04-26 17:24:30 // 9434
"A biztonsági tartalék erre nagyon jó szó." - pontosan így van
Giuntini2019-04-26 16:40:20 // 9433
Ez az effektus volt, mikor Suzuki Swift 1,3 Van-al jártam a céges dolgok miatt. Városban fürge volt, a könnyű kasztni miatt elég volt a dinamika, de városon kívül.... Ott meg lehetett tanulni előzni, hogy mibe lehat belemenni és mibe nem.... Inkább az utóbbi volt többségben....
Viszont egy 200 lónál erősebb autó a budapesti forgalomban inkább hátrány. Érzed hogy az autó szenved, nem érzi jól magát... Igaza volt Zolibácsinak, a 2,4 arra van kitalálva, hogy ne 140-el menjél az autópályán. Arra bőven elég a 150 ló is. És itt jön a képbe, hogy hol tudsz menni a 200 lovas autóval. Én a 200 ló legnagyobb előnyét az előzéseknél látom, illetve a tudat hogy iszonyatos tartalékok vannak. Ha valaki ésszel használja a nagyobb teljesítményt, az a biztonságot is növeli. A biztonsági tartalék erre nagyon jó szó.
Giuntini2019-04-26 15:38:15 // 9432
Aki hagyja magát rábeszélni egyliteres Mondeóra, meg is erdemli...
Liquid2019-04-26 15:22:32 // 9431
Kb. egyetértünk :)
Kérdés mit értünk prémium alatt. Én inkább méretet mondanék.
Passat méretnél már azért 150 ló az alap.
Nagyon nem tudlak cáfolni mert létezik 1.0 Mondeo is :)
Zolibácsi2019-04-26 15:12:00 // 9430
85 lovas punto cabrioval tolom nap mint nap. Ez alatt biztos nem vennék én sem autót. De napi rohangálósra elég. Nagyobb családi autót én is inkább 200 le körül keresnék. Inkább úgy látom hogy a 80-110 lóerős átlag autók fel erősödtek 110-140 lóerőre és így igazodott hozzá a többi réteg is. Amit ti mondtok az a prémium autók belépő szintje szerintem, de cafoljatok meg.
Liquid2019-04-26 14:47:25 // 9429
150 lóerő alatt már nem nagyon van Giulia méretű autó. Persze van mindenkinek alapmotorja, de nem azt veszik jellemzően.
Liquid2019-04-26 14:45:08 // 9428
A lóerő egy szám, kell hozzá a tömeg is hogy legyen értelme beszélni arról mire mennyi az elég. Menj egy kört a 60 lovas Pandával, próbál meg előzni országúton a 70-nel tüttyögőket és átértékeled a dolgot :) A megfelelő lóerő/tömeg arány vagyis a megfelelő dinamika azért kell, hogy egyáltalán lehessen előzni anélkül, hogy ön és közveszés legyél. Városban nyilván teljesen mindegy hogy 60 vagy 260 lóval állsz a dugóban.
Zolibácsi2019-04-26 14:29:00 // 9427
Biztos te jobban át látod az autós piacot, de nekem mégsem az jön le, hogy mindenki 150-200 lovas kocsival mászkál.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 13:07:53 // 9426
így van most kell kiélvezni amíg lehet ...
Giuntini2019-04-26 12:37:38 // 9425
Igen csak 1,6 turbo 200 lóerő más mint a 2,4 alap 200 lóereje. Ezek csak 4000-en üvöltve adják le teljesítményüket.
Én azt mondom 200 ló a határ. Onnan kezdve már felelősség a többi résztvevővel szemben is, helyettük kell gondolkozni. A teljesítmény növelésével nem gyorsul a reakció idő, viszont baromi gyorsan utol lehet érni a többit. A 2,4-el városban csak simogatni lehet a gázpedált, nincs helye türelmetlenségnek, mert nagy baj lehet belőle.
Shadin2019-04-26 12:17:52 // 9424
Kié a PED-700? Nem figyeltem :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 12:12:28 // 9423
jah hát ő tiszta Zsémsz Bond, vörd iz nát enáff :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 12:10:51 // 9422
mindenhol bakker lehet akkor nem egy országban élünk, ki beszélt városról ott a kerékpár is gyorsabb, mint a QV, KRESZ szabályai szerint egy 1.1-es Puntó is elég sőt még sok is ... hajrá sok sikert hozzá.
Második autónk egy fos Suzuki Vitara 140 ló ... tényleg nem emelkednek a lóerők áhhh kicsit sem csak benyás Alfából 200 ló az alap nézzünk egy Volvo benyás XC60-at jééé 245 ló a legalapabb, Vosvágen T-Rock 190 ló ...
tdemeter2019-04-26 12:04:48 // 9420
Igen és ilyenkor mindig elgondolkozok, hogy az egyre értelmetlenebb autók felé megyünk.
Ott van pl a tesla, isten tudja hány ló erővel.
Közben beletesznek egy autopilotot, ami most már ott jár, hogy városban is képes a lámpák értelmezésére vagy az elsőbbség megadására.
Szóval bent ülsz a teslaban, alattad minden évben több lóerővel és közben autopilotozol ami majd betartja a kreszt, a sebességhatárokat és ennyi.
Vagy ha holnap mondjuk kijön az új giulia hybrid, ami majd 350 ló lesz, ugyanezzel a motorral, akkor a qv meg lesz mondjuk 700, biztos lesz olyan, aki majd azért cserél 510-et mert az már gyenge.
Szóval nem értem hova ez az egész, amikor nyilvánvaló, hogy 20 év múlva már az is feltűnő lesz, ha saját autót veszel. Egyre jobban húzzák a gyártók felett a nadrágszíjat (lásd alkoholszonda beépítés - ááááá), előbb utóbb már nem fogsz tudni kövéret nyomni a kamion mögött, mert akkor lelőnek, plusz megy a csekk automatice.
Úgyhogy sorry, de a lóerőkben én sem hiszek.
Szerintem most az a világ van,amit még utoljára ki kell élvezni, aztán over ... A giulia erre tökéletes vas :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 12:00:09 // 9419
jah dehogy kevés az alap benya én ilyet nem mondtam, nincs az a helyzet ahonnan ne tudna vele jól kijönni az ember...
Zolibácsi2019-04-26 11:57:58 // 9418
Hol gyorsult a forgalom? KRESZ szabályainak megfelelően közlekedve 70-80 lóerő is elég. Persze ezzel nem állsz neki előzni országúton 90-100 nal. Nem mész többet 140 nel autópályán. Városba is elég ennyi. Hogy hova kell a 200 lóerő? Autópályán 140 felett. Országúton előzni 100 felett. Városba meg ugyan ott állsz a dugóban mint a 70 lóerős autó. Szóval mondhatjuk hogy a megaloman lelkünknek kell. Hogy le toljuk a másikat. Fényűzés. Én is inkább a 2. Tábort erősítem. De azért maradjunk talajon szerintem. Erős ki jelentés hogy alap ma már a 150 200 ló
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-26 11:50:39 // 9417
Jó, mindegy, vezetem mindkettőt elég rendszeresen, nekem nem okoz gondot :-) A mérlegelés fokozatait én nem érzem, mérlegelek és kész. Ha arra gondolsz, hogy pihentetőbb erősebb autóval menni, az úgy is van, kevesebb inger jut át, kényelmesebb. De lényeg, hogy soha nem ragadtam Alfával szembe sávban. Kb 13 éve történt velem ilyen utoljára, mondhatni nem ismertem az autómat (Fabia 1.4). 3-mas 100-110 körül nem ledadogott, hanem elvette az üzemanyagot, elvéve pont annyi időt, helyet, hogy nem lehetett befejezni az előzést.. Egy szép nagy fékkel visszaugrottam az előzésből és akkor eldöntöttem, hogy ez az autó nálam nem marad tovább. Így is lett. Ezen kívül nem volt ilyen esetem, pedig sok a rossz szándékú sofőr, aki nyilván nyom egy padlógázt, miközben előzöm, ismerem a szitut nagyon is. Gyengébb autóval tudni kell feladni, és kell egy kis önuralom, hogy aztán ne rángasd ki az első kereszteződésnél.. Ennyi :-) Az erősebbnél is van mindig erősebb, ilyen elven tényleg kevés a 200. Minden kevés, amíg nem a tiéd a legerősebb :-) Nem vontam kétségbe, hogy könnyebb az erősebbel közlekedni, a kihasználhatóságtól indultunk. Az erőtartalék jó dolog. A bazi nagy fék meg mégjobb (szerintem). Csak lassan már itt az fogalmazódik meg, hogy 200 ló is kevés. Kicsit fura :-) Nekem így napi közlekedésben nagyon nem jön át a feeling, hogy bárhol is igazán ki tudnám taposni a lelkét.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 11:45:06 // 9416
változnak az idők, változnak a lóerők régen nagy szó volt a 150-200 ló ma meg lassan alap, gyorsult a forgalom ez van, ehhez kell alkalmazkodni...
a SUV azért jó, mert nem kell a köcsög úthibákat néznem mindenen átmegy és keresztbe és nem fáj neki na meg kényelmes lettem nem kell leülnöm a földre, egyébként meg tényleg át lehet látni sok autó felett és már látod, hogy a sorban ki fékez, ki akar előzni, mit bénáznak :)))
tdemeter2019-04-26 11:31:26 // 9415
Ez kezd kicsit hasonlítani arra, mint amikor azt mondják, hogy a SUV azért jó, mert magasabb és ezért jobban kilátni belőle. De majd ha már mindenkinek SUV lesz akkor mit vesznek az emberek? Ugyan ez a lovakkal is.
Szerintem régen is lehetett előzni 90 lóval is, most meg már attól félünk, hogy más 280 lóval előz vagy vág be elénk és majd azt kell tudni legyorsítani ilyenkor.

A hülyeség végtelenségig fokozható szerintem:)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 11:31:25 // 9414
egyéb iránt meg jó az elektronyos fék no para eddig mindig megállt ne is hasonlítsuk mondjuk a TD-hez mert nincs sok értelme :P
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 11:25:50 // 9413
90 lóval még jobban kell mérlegelni... hiába mérlegelsz ha pl más máshogy mérlegel, toszhatod a 90 lovadat ha a szembe jövő vagy az előzendő el kezd gyorsítani előzésnél akkor már is borul a kis egyenlet, a számítás a 200 lónál meg van tartalék pl ezért is jobb a több ...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 11:18:17 // 9412
miért van gari? :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-26 10:40:50 // 9411
Ezt nem. gondolod komolyan ? :-)
Pontosan ugyanúgy mérlegelni kell 90 lóval mint 200-zal.
Könnyebb 200+ lóval előzni, de amikor egy autót előzöl, sokkal kisebb sebességgel térsz vissza, fékezel. Míg erős autóval a sor végére elég komoly tempót összeszed a verda. Aki ezzel nincs képben, ugyanakkora baromságokat csinál egy erős autóval, mint egy gyengébbel. Erre irtam, hogy aki 200 lóból ül át gyengébbe, fogalmatlanul bénázik. És viszont. Sokkal többet számít, hogy az autód tudását pontosan érezd, mint hogy hány lóerős. :-) Persze más élmény az átlaggal haladni, mint mindenkinél erősebbként tolni, ez már csak ilyen evolúciós csökevény :-)
TtK2019-04-26 09:20:17 // 9409
Budapesti közlekedés: 30+ éve csinálom (omfg!) és még sose volt olyan érzésem, mikor beültem az autóba, hogyén ezt utálom és bárcsak ne kellene ezt csinálni. Tkp. szeretek a városban vezetni. Persze vannak extrém esetek, mikor pl. jön Gorbacsov, vagy felborul egy kamion a Budaörsi úton és elzárja mind a négy sávot péntek délután, na akkor tényleg térdre imához, de az ilyenek azért ritkák. Ha ismered a várost, a dugók legnagyobb részét ki lehet kerülni. Persze lehet, hogy nem jutsz előbb a célodhoz, de legalább mozog alattad az autó, azaz vezetsz. Ezt még egy kis kihívásnak is fel lehet fogni.
TtK2019-04-26 08:57:37 // 9408
Ezeket mind gond nélkül megoldja a 200 lovas Giulia és legtöbbször még padlót se kell nyomni. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 08:42:01 // 9407
fent jobban húz az biztos mivel ugyi a 200 lovason csak a progi van lebutítva és főleg a felső tartományban kókad lefelé a nyomaték, a hardver ugyan az kivéve az összkerék ... jövő hónapban jön az okosítás 285 lóra majd meglátjuk mit tesz hozzá :)))
G-MANN🍀2019-04-26 08:36:23 // 9406
Szerintem Stelvional ez a különbség sokkal kevésbé érezhető.
G-MANN🍀2019-04-26 08:34:24 // 9405
:-):-) én azért 100 alatt is fickósabbnak érzem a Velocet, de szuper volt a 200 LE is amikor elkértem, akkor szerettem bele a Giuliába :-) és most ez lett a vége :-) (én röviden úgy jellemezném, hogy a Veloceban több a tartalék, nekem meglepően rugalmas, kis sebességnél is, főleg úgy, hogy előtte a Giulietta QV a maga nyers erejével és TCT váltójával azért mindig gyönyörködtetett:-))
Giulia tali jó ötlet, vasárnapokon lehet nekem a legjobb :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 08:14:55 // 9404
55 lóerővel is eljutsz bárhova biztonságban csak egy 200 lovasnál nem azt kell mérlegelni le tudod e előzni biztonságosan az előtted lévő autót, ha nem a sor is belefér e és ez nagy előny, 90 lovasról ez nem mondható el ott mérlegelni kell ...
R33Z2019-04-26 00:08:34 // 9403
Uh, mennyi komment.

Ventillator nyuszoges tema. Nyugi, inkabb varjatok vele, az enyemen bejarodott es orulok, hogy nem szedettem szet.

Fogyasztas tema. 6-8ezer utan fog beallni, es lesz benne egy erzekelheto ugras lefele.

Kijelzo tema. Par napja lettem figyelmes, hogy a 2.0 kijelzoje ala kerult renegeteg por, ami este visszatukrozodik a kijelzon. Baromi zavaro. Valami tenyleg nem kerek ezzel a kijelzovel. Van meg garancia ra boven, uh kulonosebben nem aggodom.

Ami a teljesitmeny temat illeti, ala tudom tamasztani, hogy a "200" lovassal is meglehet oldani barmilyen forgalmi szituaciot, sot meg palyan is lehet emberkedni, ha valakinek erre lenne igenye. Ne felejtsetek el, hogy egy rovid attetelezesu 8 fokozatu aut van alatta, rendes nyomatekkal, egy tengelyre juto hajtassal, ezaltal sokkal rugalmasabb egy atlag autotol. Ha jellemezni akarom akkor ez siman megfelel egy 10eves 300 lovas technikanak erzesre. Ne becsulje le senki, aki meg nem probalta. Egy hetkoznapi usernek ez meg siman sok is lehet. A veloce 100-200 kozt lenyegesen fickosabb, de alatta/felette nem kell egetvero kulonbsegre szamitani.

A QV-t nem kevernem ebbe bele, mert egy egesz mas autorol van szo minden tekintetben, inkabb szupersportauto kategoria.
Kazes☻2019-04-25 22:18:53 // 9402
És milyen jó is az, mikor sok ilyen és hasonló autós beözönlik Bp.-re... őrület! :P
De legalább ótópályán nyomhatod és ott (jó esetben) nem parkol senki sehová! ;)
:)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-25 21:40:52 // 9401
Ezt hívják úgy, hogy el vagy kényeztetve az autóddal :-)
Valójában meg egy fiktív probléma. Váltva vezetek 90 és 240 lóerőt. Ilyenkor azért mosolyognom kell. A 90 lóval is bármikor bárhova biztonságban eljutok, országúton is. Kb 10km alatt átállok fejben, és nem érzem, hogy most hú de szar nekem, pontosan tudom mit előzhetek és meddig feszíthetem a húrt, semmiféle veszélyes helyzet nem keletkezik attól, mert az autóm csak 90 ló . Aki nincs képben az autójával, az fog ilyen helyzetbe kerulni. Az is, akit 100 lóból ültetnek hirtelen 200-ba, és viszont. Persze, más feeling 240 pacival magabiztosan rombolni, előnye nyilván van, kevesebb figyelem és gépészkedés mellett lehet gyorsnak lenni, könnyebb erőből megoldani a dolgokat, ez biztos. Soha egy percre sem keveselltem. A hegyvidéki utakon is bőven elég, pár pillanatnál tovább nincs hova nyomni a gázt. Nincs hely menni :-) Autópálya? Néha kell, lelépni a hülyék elől. Bőven simán elteleportál az autók 95%-a elöl, de ez is úri huncutság. A TD - vel sem fájt 400km pálya, max nem én voltam a gyors, én voltam az átlag forgalom. És akkor?
Nekem személy szerint szerint a 2.4-nél erősebb autóra semmi szükségem, nulla vágyam van erosebb autóra. A jó utakat meg hagyjuk :-) Sima úton iztos jó autózni, csak nem nagyo láttam olyat az elmúlt pár évben :-)
Sporter2019-04-25 20:57:32 // 9400
Akkor ez nem én voltam..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.