Fórum >> Típusok >> Giulia

GTPeti2015-07-03 15:20:33 // 876
Na igen, Thema 8.32. Egy olaszautó-rajongónak már a neve hallatán is felszalad a pulzusa. :)
127_sud2015-07-02 21:20:37 // 875
Az Alfa 90-en is volt már ilyen és azt 84-ben mutatták be! A Lancia Thema 8.32-ben meg a hátsó volt ilyen jellegű.
GTVili2015-07-02 19:53:25 // 874
He-he.....a Mitsubishi GT 3000-en már a 90'-es évek óta voltak aktív spoilerek....:-)
:Szájmon:QV:147:GT:2015-07-02 19:42:07 // 873
A cikk nem igazán pontos....Ez az aktív első légterelő dolog már létezik pár éve az új 911-es Porschen szóval nem az Alfa találta ki hanem az Alfa koppintotta.... :/
GTPeti2015-07-02 19:37:43 // 872
Aki megnézte a videót, már a bemutatás napján tudta. ;)
vm2015-07-02 19:28:00 // 871
És akkor itt picsog mindenki hogy Béjjemvé másolat, meg nem elég előremutató...
Szerintem meg fognak még Jürgenék sírni... ;-)
Haddel2015-07-02 18:56:15 // 869
misike762015-07-02 13:45:09 // 868
Céges 1.3 mjtd 195000nél jár, napi 140km-t megy 2be 18-20km/h val. Ezt egy autó se szeretné, de a motornak semmi gondja, pöc-röf és megy. Naponta kb 90szer megállunk meg elindulunk vele és bírja szépen.
GTPeti2015-07-02 12:49:52 // 867
Lehet 170-ért is kapni. Ha belegondolok, hogy a GTV-re is ennyi egy 16-os téligumi a hülye gyári méret miat...
dyRo2015-07-02 09:11:19 // 866
Jójó, de szubjektív beonyomásokat szeretnék olvasni, ha már nem tudok én is ellátogatni. Mondjuk holnap :)

Ja, gondoltam, hogy lóhalálában volt a látogatás, de azért tényleg ne maradjon el a folytatás sem! :) Ha már van valami kézzel fogható dolog is amiről beszélni lehet, a sok ígéret meg terv helyett.
Dömpi (il dottore)2015-07-02 00:06:09 // 865
ja, összenézve az enyémmel (235/40 ZR19) ugyanz a típus (Bridgestone Potenza RE050A) tényleg csak kicsit drágább. Én tavaly 62k-ért vettem a 4 db-ot. Most a 285/30 ZR19 75k, a 245/35 ZR19 pedig 65k.

Mondjuk szerintem majd a nekem is reális 1750 TBI vagy az egyel erősebb benyás verzió abroncsai valószínűsíthetőleg mások lesznek majd. De ha nem, az sem baj!
Liquid2015-07-01 23:46:31 // 864
a tirendo-nál 209EUR a 285-ös Pirelli, nem olyan vészes :)
Dömpi (il dottore)2015-07-01 23:30:01 // 863
Ez így oké is lenne, a legkisebb gyerkőc most 1,5 éves, 5 év múlva sem lesz még olyan nagy, hogy ne férne el.
Mire meg nagyok lesznek és kinövik a hátsó üléssort, addigra lesz saját kocsijuk :)
Haddel2015-07-01 20:07:16 // 862
Jav: nem sokkal drágább
Haddel2015-07-01 20:01:46 // 861
Kiváncsiságból rá is kerestem a 285ös méretre,de nem vészes,220 euro körül lehet kapni,Bridgestonet,Pirellit.Nem drágább ,mint a 159 TI mérete.
Haddel2015-07-01 19:57:03 // 860
Nagyon állat! Egyre jobban kívánom😃
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-01 18:59:20 // 858
jaja ez Brembo sport tárcsa....kell is az 500 ló alá :)))
BeeGee2015-07-01 18:54:12 // 857
Dömpi segítek:

Valami hasonlóra számíthatsz a Ghibliből kiindulva. Van itt minden, fejtámla, őv, isofix. Nem hiszem hogy ezeket kihagynák a Giuliából. Bár kényelmes tuti nem lesz :)
GTVili2015-07-01 18:53:22 // 856
Mér' a Ferkára vagy a Maserra olcsó.....? ;-)
Halesz2015-07-01 18:46:53 // 855
Majdnem :)

245/35 R19 (az első kerekeken) és 285/30 R19 (a hátsókon). Nem lesz olcsó rá a gumi se...
Dömpi (il dottore)2015-07-01 18:33:07 // 854
jól látom a gumiméret 235/30 ZR19?
GTVili2015-07-01 18:14:34 // 853
A második képen látszik,hogy teljesen le van burkolva....
Halesz2015-07-01 18:12:34 // 852
Arról nem, nem igazán lehetett jól befotózni alá.
GTPeti2015-07-01 18:10:14 // 851
"A hátsó fékeknél egy kiegészítő nyereg is van, úgy tudjuk, hogy ez az elektromos rögzítőfék."
Mint az egyettalálhattokmelyik típusnál... :)

Az aljáról nem készült kép?
Halesz2015-07-01 18:06:40 // 850
Feltöltöttünk egy részletgazdag galériát az Alfa Amore Facebook-oldalára. Itt találjátok!

Egy képet kiemelnék:



Ez itt a hátsó kerék féktárcsája.

A hátsó fékeknél egy kiegészítő nyereg is van, úgy tudjuk, hogy ez az elektromos rögzítőfék.

Az autó karbon-kerámia féktárcsákkal is kapható lesz! Szerintünk a bemutatott autókon ilyen karbon féktárcsák voltak.

A fékek egyébként a Brembotól érkeznek majd.
Haddel2015-07-01 17:21:02 // 849
A múzeumot felvettem a bakancslistámra,ha idén ,nem is,jövőre tuti megnézem.
Halesz2015-07-01 17:12:38 // 848
Szosza:

Igyekeztünk nagyon, hogy első kézből és a leggyorsabban értesüljetek mindenről :)
Továbbra is ezen dolgozunk!
Köszi a bizalmat :)
GTVili2015-07-01 17:09:45 // 847
Szerintem az egyik (ha nem a legjobb) kisdízel. A feleségem a negyedik M-jet-jét gyűri.....Panda,Fiorino,két Corsa......mindegyiket bőven 100e fölé hajtotta,állandó kapcsolóüzemben.....vagy alapjárat,vagy padlógáz.....;-)

Én is Doblót hajtottam két évig (kb 80e km) ....gyakorlatilag egy, a motorhoz kapcsolódó hibával.
mesa2015-07-01 16:37:50 // 846
Az a nagy piros visszapillantó tükör a feljáró az emeletre és a tükörlapon állva kívülről fotózhatod az ismerőseidet? :)

Első lámpa Alfa Romeo kalligráfiával
Tedi2015-07-01 16:27:38 // 845
Az igazsaghoz hozza tartozik, hogy 30 óra talponlét után írtuk a cikket, még aznap éjjel ki szerettük volna tenni, hogy mihamarabb lássátok a képeinket és meg tudjuk osztani veletek a gondolatainkat. Azt mi is ereztuk, hogy nem kerek, de be fogjuk potolni a dolgot. Asap. Hogy milyen formaban, azt meg nem tudom :))
Halesz2015-07-01 16:12:11 // 844
A kiállított autóban 4 hely volt, nem volt középső biztonsági öv. :S

A középső része az ülésnek kicsit magasabb volt, de attól még rá lehet ülni (nem úgy, mint például a 4-személyes Audi A7-ben, ahol hátul a középső helyen pohártartó van), bár a kardánalagút miatt biztos nem kényelmes :)
Sajna hátul ki sem nyitották, így csak az ablakon tudunk belesni, így meg nehezen tudom megítélni, hogy mennyire könnyű elférni ott a lábakkal.

Annyit megtudtunk a belső anyagokról, hogy bőr és alcantara borítású ülések lesznek benne, karbon betétekkel (!), és külön opcióként lesz rendelhetőek a Sparco ülések.
Dömpi (il dottore)2015-07-01 15:25:07 // 843
Halesz, Tedi! Engem nem hagy nyugodni a Giulia-ban ez a hátsó üléssor.
Amit láttatok, az annyit jelent, hogy hátul 2 kényelmes üléskialakítás van de attól ülhet középen egy harmadik fő (elfér, van neki bizt.öv stb), vagy hivatalosan 4 főre van engedélyezve az autó, és tilos középen ülni egy ötödig főnek.
Milyen a lábtér kialakítás hátul? Olyan mint a 159-ben? Ott is magas az alagút, de a két láb közé lehet venni simán, vagy a Giu-ban még ennél is durvább?

Részleteket please!!!
Halesz2015-07-01 15:17:22 // 842
Hali :)

Fogunk még az autóról és a múzeumról is írni :)

Amúgy épp most szúrtam be egy rövid videót a cikkbe a múzeumról :)
dyRo2015-07-01 13:53:54 // 841
Tedi, Halesz!

Ne már, tényleg élőben láttátok a Giulia-t és ezt az össz-vissz néhány sort írtátok? Ömlengjetek már egy kicsit azokon az "arány, vonalak, összhatás" részeken, amik nem jönnek át a képeken! :D

Ugyanez a múzeumról. Tök jó képeket készítettetek az autókról, amik gondolom ugyanazok mint eddig, de magáról a múzeumról szinte semmit. Szövegesen is kevés info van az épületről magáról, kivéve talán a régi alfákról készült bemutatót, ami bizonyára dúrván interaktív, mivel háromszor is szerepel a mondatban, meg a 4D moziról. De pl hogy néz ki kívülről, ugyanott maradt-e, nyitvatartás, webcím, meg egyáltalán az érzet amikor belép valaki...
mex862015-07-01 13:38:24 // 840
marha sok cadillac-et adtak el 1.9jtdm-el...
kb mint 320d-böl 1hét alatt...

am itt opelböl is igen gagyi a darabszäm meg a többi felsoroltból is szal nem lennék én annyira biztos hogy a darabszäm ugyanaz...
a német nem kis piacon van olyna honap hogy több A4est adnak el mint Corsät pl...
mesa2015-07-01 12:41:38 // 839
Mindegyik "dobozos" kivitel, illetve 100k alatt volt már panoráma kiviteles családi is. Sajnos a rövid táv, sok kuplungolás, elindulás, megállás miatt hamar nyíródnak. Nincs túl jó hírük kishaszon-járműves körökben.
Ami azért is gáz, mert az eladott jármű árából vesznek egy idősebb használt Seat Inca-t/VW Caddy-t és azok még mindig megbízhatóan teljesítenek, ezért szeretik őket
De ez itt OFF, reméljük Giuliába nem kerül a kis Multijet tubódízel soha!
GTPeti2015-07-01 12:13:26 // 838
Kérdés: Vannak-e a fenéklemezen műanyag burkolatok, ahogy az manapság megszokott?
.......................2015-07-01 11:51:48 // 837
Köszönjük a Giuliáról a gyors ,pontos tájékoztatást,
Halesz ,Tedi,és az egész csapatnak köszi!
.......................2015-07-01 11:42:39 // 836
azért 300k egy jtdm em ben is jó,nemhogy a TS ben
a tulaj nagyon sokat tud tenni a motor tönkretételében!
Piritu - 1.000.0002015-07-01 10:54:42 // 834
0-140 egyertelmuen ott van, 160 felett fogynak el tapasztalatom szerint
.......................2015-07-01 09:53:59 // 833
ez olyan mint a TS motor, a Piritué elment 200 ezret gond nélkül
és még talán most is megy

nagyon userfüggö
Liquid2015-07-01 09:35:26 // 832
Van és volt pár a látókörömben, némelyik kimondottan nem dízelnek való "munkakörben", mégse hallottam sehonnan hogy naponta omlanának be.
De a nagy számok törvénye, és a kishaszonokban jellemzően sok km. miatt simán lehet hogy hullik a férgese.
mesa2015-07-01 09:13:45 // 831
Pedig az. A Doblókból talicskával borítják az összeszakadt 1.3 mjeteket.
Giuntini2015-07-01 09:02:08 // 830
Cadillacot kifelejtetted!
Giuntini2015-07-01 09:00:53 // 829
Nem neked! Véletlenül a tiédre nyomtam a választ.
WarbiRunner (Gyuri)2015-07-01 08:38:34 // 828
Ez így jó, hogy 320d-k, de azok közt is van pár verzió :-) Az e90-es 163 lovas az kb velem versenyez. A vége több, mert hosszabb a váltója. Az újabb, 184 lovas azért nem megy rosszul, 7.5 alatt van 100-on. Ezt gyárilag egyik 159 se tudja, persze nem tudom mit tud a valóságban. A 2.0 jtdm-et papírforma szerint fognia kell. A 2.4 meg gyári állapotban is erősebb, kérdés mennyivel nehezebb.150 kg?
csokagm2015-07-01 06:23:45 // 827
Ezt én is alátámasztom. Nem olyan rég voltam vezérlés+ hosszbordás cserén, nagyon sokan nem értették minek az, és néztek rám hogy ,,akkor tönkre ment az alfa?"
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.