Giulia 2015.
Zsolt1552015-08-01 23:06:05 // 1000
Zsolt1552015-08-01 23:05:13 // 999
Liquid2015-08-01 22:54:46 // 998
a netre minden felkerül, csak nem jó helyen nézelődsz, ide nyilván nem kerül fel egy elmaszkírozott jürgenvágen
Zsolt1552015-08-01 22:41:46 // 997
A netre csak az kerül fel, ami érdekli az embereket! :-))
Tedi2015-08-01 13:21:58 // 996
Úristen, világkatasztrófa! Ebbe fog tönkre menni az Alfa!
.......................2015-08-01 09:07:07 // 995
Csak azok nem kerülnek fel a netre
pityke2015-08-01 00:11:52 // 994
gyönyörű lesz élőben és szerencsere nem tunik olyan nagynak mint az 59..
Piritu - 1.000.0002015-07-31 21:17:37 // 993
A múlt héten is láttam a német "Autobahn"-on hárombetűs müncheni álcázott vasakat. No, annak a fóliázását kellett volna látnod. Még az ablakon is lifegett a fólia.
A lényeg a forma álcázása volt ott is, a többi meg le volt sz@rva, mint ahogy itt is.
u.i.
Szerintem sokkal fontosabb, hogy a 2.0 Giu verje a 320-at, mint, hogy szebben legyen felragasztva a fólia. De lehet, hogy rosszul gondolom...
A lényeg a forma álcázása volt ott is, a többi meg le volt sz@rva, mint ahogy itt is.
u.i.
Szerintem sokkal fontosabb, hogy a 2.0 Giu verje a 320-at, mint, hogy szebben legyen felragasztva a fólia. De lehet, hogy rosszul gondolom...
mizooo2015-07-31 15:51:48 // 992
Csak letépte a menetszél :D olyan qrva gyorsan megy !!!!
Putyesz2015-07-31 12:08:41 // 991
Van baj.... Ezen sírni!!!???
BeeGee2015-07-31 11:20:13 // 990
Uh.. szosza komolyan, inkább engedd el ezt a márkát meg az olaszokat, nem neked való ez :)
Liquid2015-07-31 11:13:23 // 989
ez a fóliázás, még mindig sokkal igényesebb összhatású mint a szokásos műbőrrel vagy mi a rákkal borítás. Sztem abszolut tök mindegy hogy ebben a fázisban mit és hogyan aggatnak rá, semmi köze a végeredményhez.
.......................2015-07-31 10:43:31 // 988
kicsi a kerék is alatta,pöttöm
.......................2015-07-31 10:42:28 // 987
Jorjie2015-07-31 08:33:43 // 985
Nem teljesen tökmindegy, hogy van álcázva? Uramatyám!
.......................2015-07-31 07:56:46 // 984
Olaszosan igényes fóliafelrakás
Rolee462015-07-30 22:40:08 // 983
Hat a Scaniaba is van 420paci csak kicsit mas a LE/KG leosztasa😉.
GTPeti2015-07-29 21:09:22 // 982
Gyorsultál vele, valld be! :)
Rolee462015-07-29 21:07:34 // 981
GTPeti2015-07-29 20:58:13 // 980
Amúgy tudja fene, nekem nem annyira jön be ez a Launch Edition. :D
GTPeti2015-07-29 20:55:50 // 979
Egy fekete, össze-vissza ragasztgatott pedig Stuttgartban rója a km-eket. Valószínűleg a Bosch tesztel vele.
panza2015-07-28 14:27:00 // 977
Competizione2015-07-27 16:12:03 // 976
Teljes mértékben osztom a véleményedet.Forza Alfa.
GT Ɨ|ѯ2015-07-24 20:27:43 // 975
Putyesz2015-07-24 17:09:19 // 973
igazad van....mint egy depressziósáv,olyan ez a topic!
GTPeti2015-07-24 17:08:57 // 972
Egyébként én egyet nem értek: Az Opel-ről állandóan azt hallani, hogy a csőd szélén lavírozik. Akkor most, hogy is van ez? (Emiatt akarják kivonni a Chevy-t Európából, hogy az Opelnek kedvezzenek.) Az első németországi gyárbezárás is régóta tervben van, vagy már meg is történt.
vm2015-07-24 15:59:14 // 969
Kurvajó hogy miközben kimondva-kimondatlanul büszkék vagyunk a másságunkra, állandóan az Opel meg a többi népautó jön fel, hogy bezzeg ők milyen jól csinálják...
Leszarom, mennyire jól...
Most vagy elfogadom hogy réteglakó vagyok, annak minden negatív következményével együtt, vagy beállok a birkák közé, és boldogan vezetem az Insignia-mat, meg Corsa-mat.
Ez a folyamatos picsogás viszont már tényleg idegesítő.
Ha neagyj'isten nem jönne össze a matek, és bedől az Alfa, nyílván én sem fogok örülni, de akkor is Alfás maradok. Nem azon jejveszékelek hogy nincs új modell amibe beletegyem a seggem, hanem választok mást, és mellette megoldom az Alfázást ahogy tudom. Nyűgös? Plusz energia? Plusz kiadás? Az. Mint minden rétegmárka esetében. Akinek ez nem tetszik, azt várja az Insignia klub.
Leszarom, mennyire jól...
Most vagy elfogadom hogy réteglakó vagyok, annak minden negatív következményével együtt, vagy beállok a birkák közé, és boldogan vezetem az Insignia-mat, meg Corsa-mat.
Ez a folyamatos picsogás viszont már tényleg idegesítő.
Ha neagyj'isten nem jönne össze a matek, és bedől az Alfa, nyílván én sem fogok örülni, de akkor is Alfás maradok. Nem azon jejveszékelek hogy nincs új modell amibe beletegyem a seggem, hanem választok mást, és mellette megoldom az Alfázást ahogy tudom. Nyűgös? Plusz energia? Plusz kiadás? Az. Mint minden rétegmárka esetében. Akinek ez nem tetszik, azt várja az Insignia klub.
satya2015-07-24 15:16:38 // 968
az insignia a cadillac xts alapjaira épül, gm epsilon II platform, köze nincs a 159-nek hozzá,max az insignia concept-hez...
.......................2015-07-24 10:36:44 // 967
maximális elnézést kérek ,
igen a guli QV nagyon megy
igen a guli QV nagyon megy
G-MANN🍀2015-07-24 09:49:24 // 966
és Giulietta QV :-)
WarbiRunner (Gyuri)2015-07-23 18:09:49 // 965
A 9+ és a 8s között óriási a különbség. Nem az 1 másodperc, hanem össz. dinamikában.
.......................2015-07-23 18:06:57 // 964
.......................2015-07-23 18:02:41 // 963
az utóbbi 10 év Alfái közül egyedül a GTA GT v6 tud 6 sec körül 0-100 sprintet
sosem volt egy gyorsulóbajnok
(a 4C,8C leszámítva)
sosem volt egy gyorsulóbajnok
(a 4C,8C leszámítva)
.......................2015-07-23 18:00:52 // 962
a V6 on kívül egyik alfa 159 sem ment nagyon 0-100 8 sec alá
akkor ök miért vették meg?
valszeg nekik elég volt
akkor ök miért vették meg?
valszeg nekik elég volt
WarbiRunner (Gyuri)2015-07-23 17:52:51 // 961
Más az elvárás az Insignia-val. A sport változatokon kívül 9+ másodperc alatt sprintel 100-ra. Ezt melyikünk nyelné be egy Alfától?
Ha az Alfa Romeo azt mondja, hogy oké mi is Opel szint vagyunk, tessék, 159 1.4T, alig megy, alig fogyaszt. Csakhogy aki Alfát vesz, sportosságot vár el. Gyorsulást, stabilitást. És hopp, ezt viszont nem lehet 6 literből kihozni. De kár, pedig szép. De sokat fogyaszt. Mi marad a végén, a keserű szájíz, a sokat fogyasztás és egy átlagos Opel.
Ha az Alfa Romeo azt mondja, hogy oké mi is Opel szint vagyunk, tessék, 159 1.4T, alig megy, alig fogyaszt. Csakhogy aki Alfát vesz, sportosságot vár el. Gyorsulást, stabilitást. És hopp, ezt viszont nem lehet 6 literből kihozni. De kár, pedig szép. De sokat fogyaszt. Mi marad a végén, a keserű szájíz, a sokat fogyasztás és egy átlagos Opel.
GTPeti2015-07-23 17:12:47 // 960
"az Opel Insignia is ugyanaz a platform,mint a 159"
Tudtommal a futóműben egy csavar nem ugyanaz. Én a fenti megállapításban kételkedem.
Tudtommal a futóműben egy csavar nem ugyanaz. Én a fenti megállapításban kételkedem.
BeeGee2015-07-23 15:21:37 // 959
Mert ha netán mégsem lenne kasszasiker, még mindig van egy Corsájuk és egy Asrtájuk ami állandóan jól teljesít.
159 mellett volt egy MiTo és egy Giu, egyik sem tarolta a piacot, sőt. Fiaton kb csak a haszongépjárművek mennek jól, de annyira nem hogy veszteséges személyautókat tartson el.
159 mellett volt egy MiTo és egy Giu, egyik sem tarolta a piacot, sőt. Fiaton kb csak a haszongépjárművek mennek jól, de annyira nem hogy veszteséges személyautókat tartson el.
gpek2015-07-23 12:32:32 // 958
GM-be tettek azé' egy kisebb összeget...
gpek2015-07-23 12:30:48 // 957
Azért is lehet valami veszteséges, mert szar az árazása, vagy mert szar a marketingje meg még vagy kismillió oka lehet. Az olaszoknál gyakran előfordul mind2 sajnos.
.......................2015-07-23 12:29:48 // 956
az Opel Insignia is ugyanaz a platform,mint a 159
és mégis gyártják
az akkor hogy nyereséges?
söt OPEL még OPC is gyárt 325 lóval
valamit jobban csinálnak
és mégis gyártják
az akkor hogy nyereséges?
söt OPEL még OPC is gyárt 325 lóval
valamit jobban csinálnak
BeeGee2015-07-23 11:49:24 // 955
Ezt értem, és egyet értek.
De egy veszteséges modellt tovább gyártani tök felesleges szvsz. Nyilván nem hiába veszteséges, mert nem sikerült úgy, ahogy a piac elvárta. Vagy ott rohadjanak a pulcsis hátsó kertjében? :)
De egy veszteséges modellt tovább gyártani tök felesleges szvsz. Nyilván nem hiába veszteséges, mert nem sikerült úgy, ahogy a piac elvárta. Vagy ott rohadjanak a pulcsis hátsó kertjében? :)
.......................2015-07-23 11:25:38 // 954
ha csak azt nézzük hogy én keztem egy Fiat Bravoval
aztán vettem volna egy ´uj Bravot is ,ha lett volna 3 ajtós
1 ször csalódtam
most hogy van Brera egyszer ez is kiöregszik ,de nem tudok egyszerüen olasz coupét válsztani amire lecserélhetném
2 szor csalódok
a 90 venes 2000 es években tele volt az olasz FIAT autógyártás 2..3 ajtós gépekkel
Alfa 145,147,
Fiat Bravo ,Stilo,Barchetta,Coupe
Lancia Delta ,Dedra,Kappa coupe
Alfa Spider GTV,GT ,brera,SZ,RZ
most meg a Mito n kívül 500 on,meg a GP 3 ajtóson kívül nincs más
aztán vettem volna egy ´uj Bravot is ,ha lett volna 3 ajtós
1 ször csalódtam
most hogy van Brera egyszer ez is kiöregszik ,de nem tudok egyszerüen olasz coupét válsztani amire lecserélhetném
2 szor csalódok
a 90 venes 2000 es években tele volt az olasz FIAT autógyártás 2..3 ajtós gépekkel
Alfa 145,147,
Fiat Bravo ,Stilo,Barchetta,Coupe
Lancia Delta ,Dedra,Kappa coupe
Alfa Spider GTV,GT ,brera,SZ,RZ
most meg a Mito n kívül 500 on,meg a GP 3 ajtóson kívül nincs más
gpek2015-07-23 10:33:26 // 953
Ja ez teljesen így van, anyagilag is jobb szerintem ha pl 3 évente jön ki egy új modell ami nem sokban változik a régitől mint 15 évente egy tök újat faragni. A VW konszern nagyon jól csinálja, semmi mást nem kéne tenni csak lekövetni Olasz szívvel...
A Fiat - lenne a kis autó - alsó középig esetleg egy nagyobb Croma/Octávia meg kéne egy low end SUV, meg haszongépjárművek
Alfa - Sportos vonal (mint az Audi) Guliettánál kisebb autó nem kellene inkább GTV meg spiderek 4C jó irány, meg kéne a 66 utódjára egy A6 méretű sport szedán/SW Mert a Gulia az 59 után is kicsinek tűnik.
Masi - Lenne a Porsche sportos elegáns Flagship
Lancia - egy külön kat.
Így pl egy vállalat simán le tudja fedni a teljes autóparkját. A futkozótól a vezetői kocsiig.
A Fiat - lenne a kis autó - alsó középig esetleg egy nagyobb Croma/Octávia meg kéne egy low end SUV, meg haszongépjárművek
Alfa - Sportos vonal (mint az Audi) Guliettánál kisebb autó nem kellene inkább GTV meg spiderek 4C jó irány, meg kéne a 66 utódjára egy A6 méretű sport szedán/SW Mert a Gulia az 59 után is kicsinek tűnik.
Masi - Lenne a Porsche sportos elegáns Flagship
Lancia - egy külön kat.
Így pl egy vállalat simán le tudja fedni a teljes autóparkját. A futkozótól a vezetői kocsiig.
.......................2015-07-23 10:15:56 // 952
az hogy elpártolnak a márkától az emberek,
mert azt érzik hogy nincs az igényük figyelembe véve
magyarul nem elégedettek ,
tehát ez a márkaimage rovására megy
mert azt érzik hogy nincs az igényük figyelembe véve
magyarul nem elégedettek ,
tehát ez a márkaimage rovására megy
BeeGee2015-07-23 08:52:53 // 951
Ö volt az aki egyszerüen kimondta ,a veszteséges alfákat nem gyártjuk (óriási hibát követett el)
Ebbe mi az óriási hiba szerinted?
Ebbe mi az óriási hiba szerinted?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.