Fórum >> Típusok >> Giulia

pettinke2017-02-10 18:42:24 // 2902
De én mégis mondom neked :-)))

De tényleg, miről beszélünk fotelhuszárként?
konigla2017-02-10 17:32:24 // 2901
Nem értem miről beszélünk egyáltalán! Azért mert ez a hivatalos koncepció lehet elhibázott mint megannyi korábbi Fiat csoportos koncepció (Bravo/ Brava után Stilo, Bravo után 500-as)! Ne mondja nekem senki, hogy még akárcsak 30%-os részesedésnél ne lehessen kombit fejleszteni egy már meglévő alapra? Ugyan már! Kupét meg megéri, ugye? Az aztán igazi rétegmodell! Más gyártó is csinál kombit miközben van 3 féle SUV-ja. Ott miért nem mondják, nesze paraszt vidd egyiket. Akkor 8-10 éve miért nem szüntették meg a benzin motorok fejlesztését, olyan alapon, hogy a többség úgyis dízelt vesz?
pettinke2017-02-10 17:03:33 // 2900
Nyilván nálunk ehhez sokkal jobban értő emberek nyilván nagyon sokat számoltak ezen:
mennyivel több autót adnál el világszinten, ha lenne SW vs. mennyibe kerül megtervezni, kifejleszteni, engedélyeztetni, gyártani, fenntartani, alkatrészezni egy SW verziót.
Az én multicégen nevelkedett mérnök agyam azt mondja, 30%-ért nem éri meg.
Giuntini2017-02-10 16:32:14 // 2899
Én örülök a SUV-nak, mert biztos, hogy nagy haszont fog hozni, de... Aki kombit akar venni, az nem az Alfa Romeónál keres majd autót. Vannak akik mennek síelni, nagyobb túrákat tesznek, és ehhez kell a nagyobb csomagtér. Ezeket is ki kellene elégíteni (szerintem). Az tény, hogy a 156-ig a középkategóriájú Alfáknak nem volt SW változata, de sikeressé tették. Ha csak 30%-ra csökken az SW részesedése a 60 vagy 70%-ról, nem biztos, hogy el kellene vetni. Bár belőlem Alfa szeretet szól, nem vagyok gazdasági szakember. Lehet, ha a Stelvio jól fut, akkor még az SW is menni fog.
pettinke2017-02-10 16:12:55 // 2898
Srácok, ha emlékeztek még rá, az Alfát azért vásárolta fel a Fiat annó '86-ban, mert versenyautó-mechanikával árult családi szedánt, és ez nem volt rentábilis.

Ha nem koncentrál az Alfa arra, hogy megfelelő haszonnal, megfelelő példányszámban eladható autót csináljon, akkor le fogják húzni a rolót.

Igen, nekem is tetszene egy Giulia SW, nem, nekem sem tetszik feltételnül egy SUV megjelenése a palettán, DE: ha ez kell ahhoz, hogy fennmaradjon a márka, akkor legyen, csináljuk, haladjunk.

Végre kettőnél több típus van a palettán, inkább örüljünk neki!
Tedi2017-02-10 16:02:41 // 2897
Giuntini, a 159 óta eltelt 11 év! Amikor a 159 SW volt, akkor az SUV-k még éppen csak elkezdtek terjedni Európában. Most meg az SUV-kból adnak el a legtöbbet pont a kombik rovására.
Hogy európai gyártó, az itt most teljesen mindegy. Világpiaci szereplő, olyan autókat kell gyártnia, ami a legtöbb embernek megfelelő. Az Alfa sajnos momentán nincs abban a helyzetben, hogy lutrira b*sszon el milliárdokat egy ilyen modellre. Gondolom azt dobta nekik ki a gép, hogy e Stelvio a "legbiztonságosabb", legkevesebb rizikóval bevezethető modell a szegmensben. Nem tudom érte hibáztatni az Alfát.
Chianti2017-02-10 16:02:32 // 2896
Szomorú vagyok! Ettől tartottam, hogy annyira a költséghatékonyság lesz az elsődleges szempont, hogy a modellpalettába nem fog beférni egy újabb SW. Pedig kár, mert számomra a Stelvio soha nem lesz alternatíva.
Giuntini2017-02-10 07:48:00 // 2895
Igazad van! A Sportwagon műfajt az Alfa Romeo találta ki! Úgy mint a common rail dízel is először Alfában volt. Az Alfa Romeo látta úgy, hogy ebben az SW műfajban még sportosabb lehet és még szebb lehet a formaterv. Nem egyszerűen egy puttonyt raktak rá, hanem valami olyat alkottak ami művészi. A 156 SW után kezdtek elszaporodni az életmód kombik, és a prémiumgyártóknál az elsődleges szempont a sportos életmód volt. Ennél jobban ezt senki sem tudja kifejezni mint az Alfa Romeo. Viszont sajnos a SUV-ok ezt kezdik elvenni. A Levante más mint a Stelvio. Az nem egy akkora durranás. Én biztos vagyok abban, hogy a Stelviónak óriási sikere lesz. A Levante sajnos semmi újat nem tud felmutatni. A Stelvio viszont nagyon karakteres, és korszerű!
Balázs156SW2017-02-10 06:06:27 // 2894
Az olaszok sajnos későn kezdték a SUV-ok gyártását, amit a Maserati Lavente tesztjei és a gyenge eladási számai igazolnak. Félek, hogy a Stelviónál is ez lesz. Ezzel szemben az SW gyártásában nagy a tapasztalatuk,talán a műfajt is ők találták ki. Éppen ezért tartom rossz döntésnek, hogy teljesen leálltak az SW vonalról és sem a Guliettából, sem a Giuliából nincs SW.
Giuntini2017-02-09 21:11:07 // 2893
Bocs, de én európainak érzem magam, és magas ívben lesz@rom az amerikai igényeket. Nehogy már egy európai gyártónak ne legyen lényeges az európai piaci igény. A 159-ből miért fogyott az SW-ből több. Megmondom, mert sokak szerint még szebb mint a berlina, és emellett jobban kihasználható, még ha nem is teherhordó. Én utálom a SUV-ot, és nagyon sokan, viszont a nagyobb csomagtér egy sportos autónak sem árt. 3-as BMW-nek van kombija, Audi A4-nek szintén, akinek Alfa SW kell, az menjen el a németekhez? Ez olyan, mint a V6 dízel. Akinek hathengeres kell, az vegyen BMW-t, vagy Mercedest.
Haddel2017-02-09 19:19:20 // 2892
Hát ha eldölt ,akkor eldölt. Valószinü Stelvio lesz a Boci utódja,nekem kell a nagyobb csomagtér.Meg az új hobbim miatt nagyobb teherbírású vonóhorog kell ,gondolom a stelvio már vontathat vagy 2400 kilogrammot😃
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-09 17:26:16 // 2891
Így van. Távolkeleten nagyon ritka a kombi. A sedan az autó, viszont egyre több az egyterű és a SUV. Az én ottani ismerősöm is egyterűzik és valami dög SUV-ról álmodozik. És a szívó benzines automata váltós autó az elterjedt, és nem rossz ám.
Még nekünk Alfásoknak emészteni kell a trendet, de már legalább van Alfa, ha netán követnénk :-)
Tedi2017-02-09 16:58:18 // 2890
Nem is az, hogy átálltak, soha nem is volt menő máshol. Amertikában ugye mindernki a nagy dögöket veszi, Kínában, meg távolkeleten a szedán a befutó, meg a kisautó, csak Európa van/volt rákattanva a kombira.
Kazes☻2017-02-09 15:42:39 // 2889
Érdekes ez a kombi kérdés itt európában... és ezek szerint a világ többi részén átálltak helyette a suvra... Engem mondjuk nem zavar. :-)
GT Ɨ|ѯ2017-02-09 07:22:37 // 2888
1:43-ban max...:-(
MiszöszFőnök2017-02-09 07:11:50 // 2887
Jaj, ez fájt...
Kazes☻2017-02-08 22:39:33 // 2886
Klassz...! :)
Soma 1562017-02-08 21:58:45 // 2884
ez azért nem lenne rossz:-)
pettinke2017-02-08 20:06:01 // 2883
BCS2017-02-08 19:45:02 // 2882
Nemtom mi a rákért nem műxik soha a hyperlink...


https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ
BCS2017-02-08 19:44:21 // 2881
href='https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ' target='_blank'>Motortrend összehasonlító teszt
RomeoOne2017-02-07 14:22:32 // 2880
Mondjuk ez azért nem teszi magasra a mércét :D
Liquid2017-02-07 13:46:49 // 2879
pedig tök jól néz ki, mennyivel szebb mint pl. ez:
Kazes☻2017-02-07 13:46:16 // 2878
Bár... a mai autók talán már nem is alkalmasak ilyesféle átalakításokra...
Kazes☻2017-02-07 13:44:13 // 2877
Pedig ezek is pöpecek, szvsz! :)
Giuntini2017-02-07 10:06:38 // 2876


Remélem ilyen átalakítást senki nem mer eszközölni a Giulából!:((((
RomeoOne2017-02-06 17:40:30 // 2874
Giulia QV teszt Doug DeMuro-tól. Angolosok előnyben :)
panza2017-02-05 18:43:16 // 2873
Angelo Bianco2017-02-04 20:45:12 // 2871
Balázs156SW2017-02-04 17:02:42 // 2870
http://hvg.hu/cegauto/20170204_vilag_legjobb_autoja_2017
kezdem lassan kibogozni, hogy az év autója az más, mint a világ legjobb autója 2017.
jroobi2017-02-04 16:07:39 // 2869
De bizony bekerült, és eléggé esélyes is az elnyerésére (az okosok szerint állítólag)
Balázs156SW2017-02-04 15:00:19 // 2868
Javítsatok ki, ha nem jól tudom: nem került a döntőbe Alfa Romeo a 2017-es év autója választáson?
Kazes☻2017-02-02 21:00:54 // 2866
BakkR...! :o
Jimmi T.2017-01-18 18:38:00 // 2864
akkor Giuliettából eddig 343345 db fogyott ?
Tedi2017-01-17 22:55:08 // 2863
Nem, emögött puszta g.cizés áll. Ami azért is vicces, mert pont a német kormány követeli, hogy hívják vissza, meg tiltsák be az 500X-et, meg a Renegade-et...az a német kormny, aki tutujgatta a Volkswagent a világraszóló dízelbotránya után. Nakössz.

Egyébként semmi kétség, az FCA-nál is trükköznek, ahogy MINDENKI trükközik. Máshogy képtelenség azt emissziós normákat tartani. Csak hát az uniónak is egyszerűbb betarthatatlan szabály után rongyosra büntetni mindenkit, mint életszerű szabályokat hozni. Jojózna a szeme pár környezetvédőnek, ha tudnák, hogy mit vár el az EU, meg az NTSB Amerikában, és mi a valóság, amit az autógyártók képesek előállítani...
Giuntini2017-01-17 19:47:51 // 2862
Kíváncsi leszek, hogy záródik a botrány, amivel most az FCA-t vádolták meg a németek. Emögött csak nem az eladások növekedése áll? A diesel autók, 500X, Renegade, levegőszennyezése a téma. Csak nehogy ennek az Alfa lássa kárát!
Ollah2017-01-16 20:03:39 // 2861
Alfa Romeo Giulia Quattro Formaggi! LOL!

Egy Veloce SW-t el tudnék képzelni... :)
droberto2017-01-16 13:26:34 // 2860
Köszi! :)
droberto2017-01-15 13:07:13 // 2858
Miért van fent a Youtube-on, ha nem lehet megnézni?
Tudtok egy linket esetleg?
Chianti2017-01-15 00:19:50 // 2857
Épp most néztem meg én is... Az öreg soha nem titkolta mennyire szereti az alfákat, de az új Giulia úgy tűnik nagyon betalált nála... Kíváncsi lennék, vajon tényleg beszerez-e egyet magának...
BCS2017-01-14 16:54:44 // 2856
Clarkson nagyon dícsérte a Grand Tourban S01E10-ben. Negatívumként a kiszállást említette, valszeg az alacsony üléspozíció miatt, meg Jeremy sem mai gyerek már.
A motort mesterműnek, egy valódi ékkőnek nevezte. :)
sas-1592017-01-10 18:16:22 // 2855
Elég intenzív. :)
De pirosban eleve annyira erős a Giulia (is) hogy ha lúd legyen kövér alapon a piros belső is jó hozzá. Nekem tetszett az első meglepődés után.
GT Ɨ|ѯ2017-01-09 19:40:31 // 2854
útvonalterv van már?:-)
Halesz2017-01-09 15:54:47 // 2853
Mondjuk az a piros fényezés a piros bőrrel elég béna kombó, nem? :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.