Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-06 13:45:52 // 5394
98-sal kevesebbet kért az 1.8TBi... csak hát annyival drágább is volt
gecsa2018-08-06 13:22:07 // 5393
Miért fogyasztana 100assal kevesebbet? A benzin kompressziótűrése nem hinném, hogy befolyásolná a fogyasztást.
'''''2018-08-06 12:59:18 // 5392
Nálam ha nem rakom üresbe csak a féken állok érzem,hogy sebességben van.Érezni,hogy fékkel fogom vissza.Ha tudom,hogy hosszabban állok lámpánál akkor berakom N-be a két válltófül egyszerre meghúzásával.
Én 100-ast tankolok de ez qv.
zgi5212018-08-06 12:37:37 // 5391
én már említettem, két ilyen típust tapasztalok;
ha utolér tolni akar :P, ha utolérem nem megy le..

Octavia, Ceed

meglepő,
hogy a szegmens kategória; bimmer, audi pl. mennyire nem akadékoskodik :)
zgi5212018-08-06 12:32:08 // 5390
5 milliárd, bocsánat :/
zgi5212018-08-06 12:29:39 // 5389
(jahh, meg persze P, érkezéskor megállás, motor stop előtt :))))
zgi5212018-08-06 12:28:18 // 5388
én nem rakom N -be :)
D előre
R hátra
lámpánál fékezek.
(egyébként , ha vki nagyon sasol látja a fordszám változást, esetleg lejtőn egy kis rángást D -ben is, mikor pár sec. óta állunk!)

sztem nem értems ezt túldimenzionálni. 2018-ban tán megoldja egy 5milió eurós fejlesztésből készült autó.. :)

én kizárólag maxxmotion dízelt tankolok,
benzinesnél maxxmotion 95
WebM2018-08-06 11:19:42 // 5387
Kösz!
pettinke2018-08-06 10:41:58 // 5386
Használati:
http://aftersales.fiat.com/elum/home.aspx
fent válassz magyar nyelvet, meg aztán az autód többi paramétereit, meg hogy a használatit akarod.
a használati útmutatók listájából az ONLINE RÉSZLETEK bővebb, mint amit a kocsihoz kaptál papíron.

szerintem a célzás ez:
Kizárólag ólommentes, legalább 95 (RON) oktánszámú benzint (EN 228 szabvány) használjunk.
WebM2018-08-06 10:30:24 // 5385
- Megoszlanak a vélemények, a leírásban nem láttam erről semmit. Úgy tervezem, hogy megcsináltatom majd.

- Eddig 95-öst tankoltam, mindenki ezt javasolta. Később kipróbálom majd 100-assal is, de szerintem csak akkor váltok arra, ha hoz annyit fogyasztásban, ami nagyjából kompenzálja árban. Egyébként hol van ez a célzás a leírásban? Valakinek esetleg megvan PDF-ben is? Én csak USA verziót találtam.

- Ki szoktam rakni N-be, de csak mert így kényelmes, nem találtam erről semmi érdemi infót. Nekem is az a gyanúm, hogy néha üresben van D állásban is, pl. indulásnál amikor berakom D-be, nem változik a fordulatszám addig, amíg a féken van a lábam, aztán amikor felengedem, és már csak a kézifék fogja az autót, akkor leesik egy kicsit, valószínűleg akkor kerül ténylegesen D-be. A rántást néha én is tapasztalom, nem tudom, hogy mi lehet, szerintem egy D-N váltást nem kellene, hogy érezzünk. Mintha akkor lenne gyakrabban, amikor megállás után azonnal kapcsolom az N-t, ha várok 1-2 másodpercet, akkor nem, de ebben nem vagyok biztos.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-06 09:48:11 // 5384
A Sokádos az új Suzukisok, mindegyik egy gyökér :))) Autópályán a belsőben cammog 110-zel ki nem menne, mellé megyek nyomja annak a fosnak, mint Tóth a Marikát átnézek mutatom neki na mi van balfasz, léptem egy kövéret aztán csak nézte a seggem :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-06 09:25:44 // 5383
igaz Stelvio de ugyan az... én megyek 5000-es olajcserére, 95-öst tankolok és sosem teszem N-be lámpánál, magától megteszi D-ben is vagy pl sart-stoppnál is D-ben hagyva megoldja....
TtK2018-08-06 08:47:45 // 5382
Gyűlnek a kilométerek, úgyhogy egy pár kérdés, ami talán közérdeklődésre is számot tarthat:
-Érdemes az első 3/4/5ezer km után olajat cseréltetni?
-A használati utasításban van egy homályos célzás a 98-as benzinre (4 hengeres, nem QV), de az előírás a 95-ös. Ti mit használtok?
-Érdemes/szabad N-be kapcsolni a váltót ha várhatóan többet kell egyhelyben állni (pl. pirosnál)? Én azt gyanítom, hogy a váltó magától is N-be kapcsol (anélkül, hogy ezt jelezné) ha pár másodpercnél tovább áll az autó, mert ha N-be húzom a pirosnál néha ránt egyet, de az esetek nagy részében nem (azaz mintha már N-ben lenne). Vélemény?
'''''2018-08-05 18:00:20 // 5381
Pont jó! :-)
Jani72122018-08-05 16:09:35 // 5380
Van igen, kis filigràn :)
'''''2018-08-05 15:34:56 // 5379
Jó lett.Van valami felírat a küszöb végén vagy csak rosszul látom?
Jani72122018-08-05 14:24:56 // 5378
rossz képet raktam fel :)
Jani72122018-08-05 14:21:13 // 5377
megvan a kis spoiler is :)
Szabolcs 1592018-08-05 08:30:34 // 5376
Csatlakozom a giulia tábor hoz is 2,2 jtdm super 180 le stelvio 2,0tb 280 le szép napot kívánok
Chabbi2018-08-04 17:52:24 // 5375
Nem, nem újonnan vettem, 1 tank benzint autózhattam vele :( De az előélet ismeretes volt. Nulla pálya, nem volt keményen használva.
Olajcsere rendben, a tudomásom szerint és a szervíz szerint is. Na jó 15000 km-es talán megcsúszott 500 km-rel :)
A szakszervíztől nem kell rettegni, azért is van ott, ahol...
Csak nem gondoltam volna, ezt az egészet.
Remélem a KUL-ra kész lesz :)
'''''2018-08-04 15:08:53 // 5373
QV tulajként engem is erősen érdekelne a hiba forrása!
Szerintem nem gáz a motorcsere eladáskor.Van ilyen sajnos.
gecsa2018-08-04 14:33:31 // 5372
Hány olajcsere volt a 30ezer km alatt?
VKG231!!! (156+75)2018-08-04 14:25:50 // 5371
Hát én a helyedben most nyugodnék meg :-)))
R33Z2018-08-04 13:29:56 // 5370
Újonnan vetted az autót? Te tetted bele azt a 30k-t, mennyire használtad keményen (pályanapok stb)? Arra vagyok kíváncsi mennyire ismeretes az előélet.

Aggasztó, hogy 30k-nál ilyen előfordul, de szerencsére nem sok ilyen hibáról olvasni. Egyébként már a turbós M blokkok sem örök élet meg egy nap... 70k körül már szokott gond lenni azokkal is, persze ez mindig erősen függ a használattól.
Illúzióim nincsenek, olyan motorok, mint az RB26DETT, vagy 2JZ-GTE, már nem lesznek...

Az a bizonyos tesztautó már sokat megélt, azt hiszem talán törve is volt :S Érdekel nagyon a QV téma mert jövőre szeretnék szert tenni egyre én is.

Szakszervíz... na én pl. ettől rettegek a legjobban...
Chabbi2018-08-04 12:43:19 // 5369
Egyébként nem is engedném hogy javítsák a motort!
Hiszen garis az autó...
De felmerül egy kérdés, ha már lejár a 2 év gari és másnál is jelentkezik hasonló probléma, akkor mi van?
Chabbi2018-08-04 12:42:07 // 5368
Hogy lehet egy ilyen motort szarrá hajtani? főleg 30000 km alatt?
Akkor egy 510 le motorral hogy közlekedjen az ember? Mégsem várhatja el a gyár, hogy mindig eco módban használjuk :)
Egyébként úgy tudom, hogy van egy ugyanilyen kézi váltós tesztautó is, amit újságírók is hajtottak, abban több van, mint az enyémben. Na és ők aztán nem kímélik...
Olaj, mivel szakszervízben történt legutóbb az olajcsere, gondolom gyári olajat tettek bele :)
VV62018-08-04 12:26:28 // 5367
És milyen olaj volt benne? ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-04 12:10:44 // 5366
a személyes véleményem egyébként szerintem szarrá hajtották azt a blokkot... örülj neki, hogy cserélik és nem javítják
WebM2018-08-04 10:29:57 // 5365
Nyilván senki sem örül az ilyesminek, de a motorcsere szerintem a lehető legtisztább alternatíva, ennél jobb lehetőséged szerintem nincs. 30k nem nagy futásteljesítmény, szerintem ez érdemben nem befolyásolja az autó értékét, lesz egy új motorod egy szinte új autóban. :) Sajnálom, reméljük, hogy hamar visszakapod!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-03 22:24:31 // 5364
Inkább érték növelő most indul nulláról...
Chabbi2018-08-03 22:17:06 // 5363
Sziasztok!
Tegnapi nap értesültem a QV-mról, hogy motort kell benne cserélni végül. Sajnos ez további procedúrával jár :(
Kérdés hogy mi volt a baj?
Nos, a hengerfejet leszedték, és az egyik hengersornál az első dugattyúnak van egy önálló mozgása. Ezt hogy mi okozta, azt nem boncolgatták (csapszeg vagy csapágy ki tudja). Mintha nem kapott volna olajzást az az egy henger.
Szerintetek ez most mennyire vehető be egy komoly értékcsökkenésnek egy ilyen autónál?
Tudom, hogy örülnöm kellene, DE...
Kapok új 0 km-es motort (sajnos csak motor, minden egyéb sallangot át kell szerelni), amit szintúgy be kell járatni, de attól az autóban még 30k lesz :(
Viszont ha a későbbiekben meg szeretnék válni tőle (nincs szándékomban, de ...), akkor valaki nézné jó szemmel ezt a motor cserét?
Plusz, ha a 2 év gari után jár így valaki, akkor annak ki kellene fizetnie az új motort, vagy álljon neki szétszedni a dugattyúkat?
Elég sok kérdés van bennem?

Annyira szerettem volna elmenni Zánkára, ahol sajnos nem lehettem ott, és úgy érzem, hogy most a KUL is képlékennyé vált :(
Szerintetek?
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 21:55:59 // 5362
Most nézem a dátumot.. frankón sikerült a lányom névnapjára tenni, úgyhogy a családon múlik, hogy szombatot vagy vasárnapot szavaznak meg névnapozásra. Szóval ez is bizonytalan sajnos..
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 21:52:28 // 5361
Mindkettő tervben, de még egyik sem biztos. A Gyöngyös egyre neccesebb, lesz egy ide-oda repkedős utam, nem biztos hogy 26-áig visszaérek. KUL meg még nagyon messze van. Ha tudok megyek! :-)
'''''2018-08-03 19:41:09 // 5360
Mondjuk Gyuri egyikre sem jelentkezett eddig! :-(
'''''2018-08-03 19:39:44 // 5359
Az nekem még kérdéses.Mármint,hogy eljutok oda! :-)
Kazes☻2018-08-03 19:31:20 // 5358
Gyöngyös előbb lesz! ;)
'''''2018-08-03 19:25:04 // 5357
Gyere le a KUL-ra hátha átcsábítlak a Giuliára. :-)))
Kazes☻2018-08-03 12:44:52 // 5356
Galádkodjál csak...! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 12:39:04 // 5355
.. Quattroporte :-DDD
Kazes☻2018-08-03 12:36:46 // 5354
Kinek mi... ugye! Mert hát a Monti is klafi, de kinek a pap, kinek a... :D
Kazes☻2018-08-03 12:33:27 // 5353
5349. hsz. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 12:31:45 // 5352
Persze, értem :-) Erre viszont tényleg hobbi kategóriás Alfa kell. Ha 10 milla is áll benne, inkább egy Montrealban álljon. :-)
Forsberg2018-08-03 12:28:06 // 5351
Ez igaz, de az nem egy 10 milliós kocsi. :)
Kazes☻2018-08-03 12:14:23 // 5350
Azért a vége érdekes... hisz mégiscsak ott áll a Barchetta a garázsba...! :)
Kazes☻2018-08-03 12:13:25 // 5349
Most nem a carrtársat akartam konkrétan kipécézni, csak számomra furcsa, ugyanis nem az első ilyet olvasom, hogy szeretett Alfám eladó céges autó érkezése miatt! Számomra ez a kissé felfoghatatlan... Ok, hogy egész héten odamegy a cégessel, ahova akar stb. De számomra legalábbis lenne és volt (hasonló esetben) legalább hétvégén beülni a saját Alfámba és hajtani egyet... meg talikra járni. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 10:58:13 // 5348
Szerintem aki erősebben gazdasági szemléletű, az így gondolkodik, eladja. Percenként ketyeg a veszteség azon, hogy ott áll egy 10 millás érték feleslegesen. Persze van az az anyagi háttér, ahol ez már tökmindegy, de jellemzően nem multicég alkalmazott aki már ott jár :-)
Forsberg2018-08-03 10:02:07 // 5347
Ok, hogy álom autó, de azért álljon otthon, hogy néha menj vele egy karikát?
Közben meg az ára rohamosan esik. Ha van egy céges sedan-od, akkor felesleges egy saját is, még ha az sokkal jobb is mint a céges. Ha megszűnik a munkád, akkor is vehetsz saját autót. Céges mellet tényleg egy hobbi autó jó, ami jelentősen eltér stílusban a cégestől. Egy erőgép, coupe, cabrio, sportkocsi, terepjáró, busz, villamos stb. De hangsúlyozom, ez az én véleményem. Mindenki azt csinál ami neki jó.
zgi5212018-08-03 09:49:20 // 5346
kicsit elkanyarodtunk a Giuliától, de a mai hektikus világban senki nem lehet biztos a melóhelyében. most épp a cégautóra fókuszálok, annak vajh meddigi birtoklására.

nekem, ha van egy nullszaldós autóm, azért lehet kivárok x időtt, mielőtt "eldobom".

nem egy skodáról, vagy egy astráról beszélünk ugye. hanem egy sokaknak bakancslistás álomautóról.

de az elején említettem, nem szabad senki felett pálcát törni, mert nem ismerjük az egyéni körülményeit.

nyilván , ha x évig törleszteni kellene, hát menjen a lecsóba persze.
RomeoOne2018-08-03 09:49:18 // 5345
Bár ott dolgoznék. Mentem múltkor az ügyfélszolgálatra. Persze pont nem volt fogadási idő. Heti 4 nap az ügyfélszolgálat, azokból 3 nap 6 órás, a péntek meg csak 4. Ezeknek csak megszületni volt nehéz :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.