Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN2019-04-23 22:24:13 // 9336
Holnap kifotózom a kezelést, ha addig nem linkeli be valaki 😉
G-MANN2019-04-23 22:23:04 // 9335
ET 33-34, elöl hátul más, nekem 8*19 és 9*19, ha jól emlékszem 😁
Golyszi2019-04-23 22:12:54 // 9334
Sziasztok, tud valaki adni egy pontos gyári felni méretet?
ET-kre lennék kiváncsi meg a szélességekre.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-23 20:15:08 // 9333
nem láttam még conti márkájú szenzort... kivi vagyok milyen néven jelenik meg a piacon Hella, ATE?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-23 20:07:23 // 9332
Persze mindegyiket tekerik :)))
Piritu2019-04-23 20:03:55 // 9331
Ha emlékeim nem csalnak az elejéén mondják hogy melyik céget vette meg a conti...
Piritu2019-04-23 19:12:05 // 9330
"közel ennyit nem futott autókhoz" - még egy bizonyíték a tekergetésre :-DD
G-MANN2019-04-23 11:32:32 // 9329
:-):-) alap normálban is úgy kanyarodik, mint egy sinautó!! Álom, már 700 a km :-) a 4.napon :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-23 11:01:39 // 9328
na igen viszont az Alfák sportosra hangolása teljesen érezhető, egyszerűen le a kalappal a Stelvio előtt is az Őrség kanyargós útjain jól vizsgázott előttem ment egy Jeep valami benyás volt, mert szépen szedte a lábait és a hangja is valami V6- V8 lehetett az egyenesben elhúzott a kanyarokban viszont mindig rájöttem nála bicsaklott az autó a Stelvio nem ....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-23 10:08:32 // 9327
kicsit megmosolyogtató az ABS szenzor 300e km vagy 15 évre tervezik, azaz jóval fölé .... elég sokat adunk el közel ennyit nem futott autókhoz... kivi vagyok kinek szállítják be mivel Conti ABS jeladóval még életemben nem találkoztam...
zgi5212019-04-23 09:19:16 // 9326
köszi a tippet! végre nem csak a lebutított animációkból sejtjük, hogy mi dolgozik alattunk. :)
kicsit közelebb kerütem a műszaki megfejtéshez, reggel 1 órát tudtam belőle meghallgatni.. a gumimembrán nagyon érdekes, meg az elektromos motor ami a feszíti a fékpofát. a hagyományos fékfolyadék még nem tiszta, de ha jól értem és lehet később még kitérnek rá csak a redudancia miatt van és vészhelyzetben ha nem müxik az el. motor akkor taposod erőből..

továbbra is azt mondom, hogy ez az egyik leglényegesebb pontja az autónak, ami eltér a hagyományostól! erre a fel kellene hívni a figyelemet a dealernek tesztvezetéskor, átadáskor.. :)
Sporter2019-04-23 06:55:42 // 9325
Ez a hétvége a családé volt, de legközelebb szívesen csatlakozom :)
Igaz az enyém nem QV, de ezzel a performance csomaggal, eléggé élesnek érzem a futóművet és a differenciálzárat is. Egyszer már én is kivettem a Mátrába...még téli gumik voltak rajta, de még úgy is nagyon adta :) Az tűnt fel, hogy iszonyat pontos, mégis lehet vele játszani, nekem össz egyszer szólt bele az elektronika...nem tudom, hogy ez másképp van-e hangolva a performance csomag miatt, de nekem kifejezetten tetszett...a futómű kőkemény és a seggét is engedi ki-ki rakni :)
Piritu2019-04-22 19:06:09 // 9324
Érdemes meghallgatni az aktuális "Égéstér" adást. A Conti szakembere elmagyarázza benne hogy hogyan működik a Giulia fékrendszere.
RomeoOne2019-04-22 17:15:12 // 9323
Nekünk sincs, csak nekünk "hazai". De remélhetőleg a VTT-re is benéz minél több Giulia
R33Z2019-04-22 13:19:28 // 9322
Ütős lett volna a három szín, de keresünk rá még alkalmat.

Megszokást igényel még, hogy mindenhol körülállják az autót és beszélnek róla.
Félek is, hogy hozzáérnek :)
Eleinte a másikat is nézték, de csak addig amíg még nagyon új volt a modell. Ezt viszont úgy látom sokkal többen ismerik a sajtóból. Szóval jól sikerült a marketing kampány annak idején.
R33Z2019-04-22 13:09:31 // 9321
Akkor Nálad is szaladnak a kilométerek :)
R33Z2019-04-22 13:08:43 // 9320
Fórumon kívül az alábbi itthoniakról tudok még:
+1 Vesuvio
+4 Trofeo, ebből 2 külföldről behozott
+2 Competizione (a tesztautók NSS, PTB)
+1 Vulcano fekete

Biztosan van még, mert állítólag 20 feletti az itthon újonnan üzembehelyezettek száma.
ALFA1592019-04-22 12:37:40 // 9319
Elég messze van nekem.Meg már nincs tuning autóm.
RomeoOne2019-04-22 11:13:35 // 9318
Már említettem én is neki. Aztán meg ide gyertek, Csabival ezt beszéltük :D
G-MANN2019-04-22 11:07:32 // 9317
Bogarak Debrecen felé is voltak😁😁
ALFA1592019-04-22 10:32:47 // 9316
ide jöttök?
Én szombat reggel lent leszek.
RomeoOne2019-04-22 10:15:52 // 9315
Akkor fórumos QV szín counter:
Competizione Red: 2
Trofeo Fehér: 1
Vesuvio Szürke: 1

Nem felejtettem ki senkit? :D
Chabbi2019-04-22 09:06:04 // 9314
Sajna hogy nem lehettem ott, de remélem ami késik.... :)
Nagyon szépek így együtt
R33Z2019-04-21 23:28:22 // 9313
Mission complete 1k:


Beszaladtam meg Pestre. Hat persze, hogy nem tudtam megallni, hogy ne a QVval menjek... Kis forgalom, legalis tempo, start-stop. Nem allitom, hogy egy komplett tankot kepes lennek igy teljesiteni, de jaratas van es az auto tudja:


Start-Stop QVnal sokkal kulturaltabban mukodik, mondhatni hasznalhato.

Android autoval van esetleg valakinek tapasztalata?
Drottal mukodik tokjo meg minden, de a wireless megoldashoz elvileg csak WiFi-s Radio alkalmas. Nem lehet ezt vhogy osszehozni az alap radioval?
R33Z2019-04-21 23:15:04 // 9312
Bogarak gyujtese a Matraban 🙂



🍀🍀
A Vesuvio Grey eloben csodalatos, Stile Darkkal nagyon elegans👌
G-MANN2019-04-21 12:05:03 // 9310
😉😉
G-MANN2019-04-21 12:04:46 // 9309
😉
RomeoOne2019-04-21 11:18:07 // 9308
Meg lehet, hogy idén kifutnak az R kezdetű rendszámok is. Talán még nem késő lecsapni a SEX-069-re sem :DDD
Chabbi2019-04-21 10:30:30 // 9307
Van még egy pár QV....-510 rendszám a gépezetben biztos
szóval hajrá, nehogy elkapkodják :)
R33Z2019-04-21 09:51:52 // 9306
Igy kell csinalni, programozni kell a dolgokat. En egy evvel elotte talaltam ki a rendszamot 🙂. Ha pedig mar a gondolat megszuletett, nincs megallas 😉.
G-MANN2019-04-21 07:07:30 // 9305
QVG rendszámot berendelem és akkor megvan a motiváció, hogy Giulia QV legyen legközelebb :-):-)
R33Z2019-04-21 00:00:26 // 9304
Ok, szuper. 16:00 az etteremnel vagy 15:30 Gyongyos MOL kut? Onnan akar gurulhatunk egyutt is. Jelzem Chabbinak is.
TreOlivi2019-04-20 23:02:16 // 9303
Sziasztok! Mennék Parádsasvárra. Hol találkozunk?
R33Z2019-04-20 21:20:38 // 9302
Nyoccaz 🙂, 3. tankolas. Kesz vagyok a hangjatol, hogy mennyire megcsinaltak ezt, hatborzongato.
R33Z2019-04-20 21:08:51 // 9301
Nem talaltam hivatalos kozlemenyt errol az E6D temarol, de elvileg lehetseges amit irnak.
RomeoOne2019-04-20 21:08:41 // 9300
Tényleg, átlépted már az első ezrest?
RomeoOne2019-04-20 20:55:55 // 9299
Na jó, ezen csak egy QV van :D
RomeoOne2019-04-20 20:55:13 // 9298
Ilyen képem nekem is van Csabival :D
R33Z2019-04-20 20:34:25 // 9297

🍀🍀
G-MANN2019-04-20 19:59:07 // 9296
Szuperül hangzik, legközelebb mindenképpen becsatlakozom, most a húsvét miatt soká családi program, szerencsére autóval megyünk :-):-) mindenhová
RomeoOne2019-04-20 10:26:45 // 9295
A hangját egyébként említetted, hogy másabb, mint az a QV, ami nálad volt. Nem lehet, hogy azért, mint amit Erhard is említett az új kipuffjával kapcsolatban, hogy "be kell még járatódnia" kicsit? Kiég benne a kőzetgyapot vagy mi (rem nem mondok nagy hülyeséget).
Mert ugye ebben továbbra sincs részecskeszűrő, ha jól tudom. A Giulia Q-nál az E6D-t a befecskendezőkkel babráltak valamit, úgy oldották meg.

Nem ismerem a szakszavakat, de alábbi beszélgetést találtam az alfaowner-en:

Quadrifoglio-ra vonatkozó thread
1: It's been updated to comply with Euro6d regs. The E6D version adds a set of port injectors.

2: A set of port injectors will minimize carbon buildup, which is usually associated with direct injection, but how would the emissions benefit from it? If I'm correct 2.0 Turbo engines are getting particulate filter to comply with new emission standards, and diesels are getting SCR? So can 2.9 V6 get away with better emissions just by adding port injectors? Is there any additional information to be found reagarding these changes?

1: Emissions benefit because the new standard cracks down on particulate emissions from petrol engines, a problem that has surfaced with the advent of direct injection, since it gives petrol less time to evaporate. Adding the second set of injectors allows engineers to choose between direct injection, port injection, or a combination of the two, based on operating conditions (load, RPM, temperature...), complying with regulatory particulate limits without compromising on power. 2.0 petrols are getting particulate filters, and 2.2 diesels are getting AdBlue, yes. I don't think any official technical documents have been published outlining the changes.
R33Z2019-04-20 09:56:12 // 9294
Tegnap megjarattam a QVt Matraban. Paszto iranyabol sajnos mar hasznalhatatlan az ut, viszont Paradsasvartol mar egeszen Matrahazaig kesz az uj aszfalt, egyertelmuen az orszag legjobb szerpentinje. Gyongyostol Matrahazaig nem tokeletes ugyan, de vallalhato. Meglepo, de nem volt veszes tomeg sem. Messze nem az a vanszorgas vagy alkalmankent orosz rulett, ami a Pilisben zajlik. Felgazon etetgettem finoman ahol lehetett. Ha akarunk talalkozni, tokeletes helyszin. Paradsasvaron leteszteltem a babgulyast a nagy parkolonal levo Hegyi Patak etteremben, szuper volt. Szoval egy lightos autozas, kivalo utminoseggel, csodalatos kornyezettel, valami kis kajaval levezetve. Traffipaxokra figyelni kell, mert 3-4 is volt az ut soran, meg a szerpentinen is probalkoztak az egyik egyenesben...

Kit erdekelne a dolog a hetvege folyaman?

Bejaratos fogyasztasok 12 korul alakulnak, 5000 felett meg nem nagyon volt, reszterheleses kigyorsitasok, finoman forgatas, de mar ez is urhajo kategoria a kozlekedes mas resztvevoivel szemben 🙂. Vicces de kozlekedesi szabalyokat maradektalanul betartva, lehellet finom kigyorsitasokkal 10-bol elmegy az auto. A hangok paratlanok, radio meg nem volt bekapcsolva. N-ben azert szeretem, mert ott a legjobb a toltes hangja, fojtott kipuff miatt hallani az egesz folyamatot, ami a turbokban zajlik. D-ben mar szepen kinyilik, 4000 korul mar durrog. R-ben pedig rotyog, rofog ahogy kell.
Szoval ismerkedunk a dragammal.
G-MANN2019-04-19 21:46:17 // 9293
Ez így van:-)
RomeoOne2019-04-19 15:47:09 // 9292
Ki kell bulizni előre a B típusút. Azt felrakni kétoldalú ragasztóval keret nélkül és megvan a lehető legjobb kompromisszum Alfás szemszögből.
G-MANN2019-04-19 10:24:56 // 9291
Látod, mondom én, hogy nincs igazi helye, a jogszabály azt írja elő kb 6-7 éve az utolsó mondatában (direkt kiegészítették, hogy ne lehessen az ablakban), hogy a gyárilag kialakított helyre, ami külön tartó nélkül gyakorlatilag a Giulián nincs, nem megmutatható, nincs semmi csavar hely sülyesztve, mint eddig minden Alfámnál. :-):-)
G-MANN2019-04-19 10:18:43 // 9290
Veloce Tb 20190418 :-):-):-) vicces vagy miket ki nem találsz 😂😂
RomeoOne2019-04-19 10:09:27 // 9289
Krómtisztitó és mikroszálas törlőkendő. Én legalábbis így szoktam. A koromnál csúnyabb dolgokkal is elbánik. Blogom róla.
Chabbi2019-04-19 09:09:40 // 9288
Nem tudja valaki, hogy mi a legjobb módja a króm kipufogóvégről az odaégett kormot leszedni?
Chabbi2019-04-19 09:06:50 // 9287
Egy taliban én is benne lennék, jó lenne megszervezni
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.