Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-04 12:59:44 // 9117
	első és ha kell hátsó lámpa csere :DDD
	
Halesz2019-04-04 12:55:58 // 9116
	Kb egy Giulietta árába kerülne akkor ez a szín-felszereltség kombó :) vám, áfa, szállítási költség :D
	
RomeoOne2019-04-04 12:37:07 // 9115
	Csak ezt nem tudja senki, hogy ott mit lehet, meg milyen gyakran változik. Az biztos, hogy a katalógus meg az árlista nem hiteles ebből a szempontból, ezt már kiveséztük a múltkor. Lehet csak várni kell egy kicsit és lesz olyan kombináció is.
	
G-MANN🍀2019-04-04 11:57:47 // 9114
	vicces lenne az USA-ból behozni Giuliat :-)
	
G-MANN🍀2019-04-04 11:56:53 // 9113
	:-) pont egyszerre írtuk :-)
	
tdemeter2019-04-04 11:48:25 // 9112
	Ez nagyon nem így van. Azt tudják rendelni amit a gép megenged a rendelési folyamatnál.
	
G-MANN🍀2019-04-04 11:47:17 // 9111
	hát ez nem így van sajnos..... importőr sem tudott segíteni, pedig a kapcsolat prémium, itthon nem rendelhető competizione rosso + üveg tető! nem pénz kérdése volt
	
Sporter2019-04-04 11:27:46 // 9110
	Amcsiban, de még Ausztráliában is van 280 LE Q2-vel.....na én ezt hiányolom nagyon Európából.
	
RomeoOne2019-04-04 10:59:46 // 9109
	Mindent lehet már mindenhogy. Be kell menni a kereskedésbe és mondani, hogy ha olyat hoznak, akkor leteszed a pénzt. Ha mégsem, akkor át kell menni másik kereskedésbe. Volt már itt sok olyan kombináció, ami az árlista szerint nem is létezhetne.
	
Halesz2019-04-04 10:56:57 // 9108
	De ebben a videóban a competizione színűnek van napfényteteje... USÁ-ban meg lehet úgy rendelni? Fasza...
	
G-MANN🍀2019-04-04 10:42:28 // 9107
	Szuper! :-)
	
G-MANN🍀2019-04-04 10:42:01 // 9106
	Igen, most sem lehet, pedig a Ti lehetne Competizione piros, de üveg tető sajnos nem kérhető hozzá....
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-04 10:28:38 // 9105
	hátsó Remus sportdob megrendelve, jövő 7en érkezik
	
esvé2019-04-03 13:43:09 // 9104
	az üvegtető érdekes téma az Alfánál....
nem tudom változott-e, de tavaly ősszel a TI változathoz nem lehetett panoráma tetőt rendelni, mert fekete a tetőkárpit...
magyarázat nincs rá, csak nem lehet, oszt' jónapot....
	
nem tudom változott-e, de tavaly ősszel a TI változathoz nem lehetett panoráma tetőt rendelni, mert fekete a tetőkárpit...
magyarázat nincs rá, csak nem lehet, oszt' jónapot....
G-MANN🍀2019-04-03 08:57:29 // 9103
	Giuliettánál nem ilyen bordós a Competizione Rosso, itt a Giulia esetében mélyebb a három rétegű metál még napsütésben is, de gyönyörűűűűűűű, de szép is lett volna üvegtetővel is itthon..... kár hogy nem engedik rendelni, egyediben sem...... marad a pasztel piros üveg tetővel :-)
	
G-MANN🍀2019-04-03 08:54:36 // 9102
	kár, hogy itthon nem rendelhető üvegtető csak "sima" Alfa piroshoz....
	
RomeoOne2019-04-03 08:39:41 // 9101
	Az is, de a pirosak között mindig is erősen látszott a különbség. Ott szerintem sosem volt kérdés. A feketéknél meg nem volt egyértelmű. Ahogy látszik is a videóból tényleg nem is nagy a differencia.
	
vzsiros2019-04-02 23:55:22 // 9100
	
	
RomeoOne2019-04-02 23:39:26 // 9099
	Végre egy jó összehasonlító video a sima és a Vulcano feketéről. Ha esetleg valaki épp ezen dilemmázna:
link
	
link
RomeoOne2019-04-02 14:18:45 // 9098
	Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vs Jaguar XE SV Project 8 drive review
The Alfa Romeo 510bhp Giulia Quadrifoglio and 600bhp Jaguar XE Project 8 are two power-crazed 4-door saloons that you wouldn't have thought possible a few years ago. But while the Alfa costs £62,500 in the UK, the Project 8 is £150,000, so what do you get for the extra £90,000..
	
The Alfa Romeo 510bhp Giulia Quadrifoglio and 600bhp Jaguar XE Project 8 are two power-crazed 4-door saloons that you wouldn't have thought possible a few years ago. But while the Alfa costs £62,500 in the UK, the Project 8 is £150,000, so what do you get for the extra £90,000..
zgi5212019-04-01 08:39:56 // 9097
	Ügyes vagy Jani, köszi az infót! :)
	
Jani72122019-03-29 17:14:44 // 9096
	
	
tdemeter2019-03-24 18:43:37 // 9095
	A helyzet az, hogy nemrég van az autó nálam, így kevés tapasztalt van, de amit a blogban leírtam, az kb úgy van. Én "A"-ban használom. 
Tudod te is, amikor van az az érzés, hogy "na most ettől meg fogok fulladni" és ez hirtelen elmarad, na az az amit én próbáltam összefoglalni.
A régi 159-em olyan volt, hogy leginkább nyáron, amikor kint 38 fok van, bent meg 50, akkor mindig bezárt (gondolom, hogy ne kelljen a kinti levegőt hűteni, egyszerűbb először a bentit). De ezen kívül soha, semmilyen haszna nem volt. Na ez nem ilyen. Ez tényleg a szagra csinálja.
	
Tudod te is, amikor van az az érzés, hogy "na most ettől meg fogok fulladni" és ez hirtelen elmarad, na az az amit én próbáltam összefoglalni.
A régi 159-em olyan volt, hogy leginkább nyáron, amikor kint 38 fok van, bent meg 50, akkor mindig bezárt (gondolom, hogy ne kelljen a kinti levegőt hűteni, egyszerűbb először a bentit). De ezen kívül soha, semmilyen haszna nem volt. Na ez nem ilyen. Ez tényleg a szagra csinálja.
zgi5212019-03-24 07:05:57 // 9094
	@tdemeter
olvasom a blogodon, hogy elégedett vagy a belső levegő szűréssel, Te milyen módban használod? már kérdeztem az fb csoportban is.. hogy hogyan tapasztalják.. nekem "A" , azaz automatára van állítva, és javarészt világít is, tehát bekapcsol (aktívan szűr). Ritka az amikor nem látom világítani. Ezzel szemben inkább érzem a rossz szagokat egy-egy autó mögött, mint akkor mikor nem világít. Mintha fordítva működne -mint a leírás taglalja..

	
olvasom a blogodon, hogy elégedett vagy a belső levegő szűréssel, Te milyen módban használod? már kérdeztem az fb csoportban is.. hogy hogyan tapasztalják.. nekem "A" , azaz automatára van állítva, és javarészt világít is, tehát bekapcsol (aktívan szűr). Ritka az amikor nem látom világítani. Ezzel szemben inkább érzem a rossz szagokat egy-egy autó mögött, mint akkor mikor nem világít. Mintha fordítva működne -mint a leírás taglalja..

RomeoOne2019-03-23 22:17:07 // 9093
	Egy matt fekete, igen. De ez a gyári fekete fényezés, egyrészt nem matt, másrészt nem is teljesen fekete, szerintem egyáltalán nem kicsinyíti.
	
VKG231!!! (156+75)2019-03-23 19:02:16 // 9092
	Igen. Habár nekem volt már fekete felnim, és nagyon kicsinyíti a méretét. 
De talán a 20 colos felniken mindegy :D
	
De talán a 20 colos felniken mindegy :D
RomeoOne2019-03-23 17:59:55 // 9091
	Nagyon szép az a gyöngyház piros, de sztem kicsit túl van értékelve. Feketében meg Vezúv szürkében is kva jól néz ki a QV, Misano kékben is állati. Nem beszélve a másik gyöngyház színről a fehérről. Igazából egy a lényeg sztem, hogy sötét felni kell alá. Az bármilyen szempontból jobban néz ki, mint a sima ötvözet színű.
	
VKG231!!! (156+75)2019-03-22 20:30:53 // 9090
	Uhh ma láttam a nyóckerben a QAR - 001 frsz-ú kúvét. úristen de szép... 
Majdnemfekete, de inkább szürke, és eddig azt hittem, hogy qv onlyrosszó, de revideálom az álláspontom.
	
Majdnemfekete, de inkább szürke, és eddig azt hittem, hogy qv onlyrosszó, de revideálom az álláspontom.
Haddel2019-03-22 20:11:06 // 9089
	Az már jobban hangzik. 😃
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-22 19:55:16 // 9088
	Uhh bakker az nem kevés... itthon a bizti cascoval 130e b10ben
	
Haddel2019-03-22 19:47:05 // 9087
	Voltam ma abban a kereskedésben ahol az osztrák rendszámot intézték a Bocira. Kérdeztem itt vajon mennyiért számítanák be ,hát itt is 2-3000€-adnának érte. Kaptam ajánlatot egy bemutatóautó Stelviora . De amin kiakadtam ,az a biztosítás . Full cascoval a kötelező évi 2700€,úgy hogy a maximum előtti bónuszban vagyok. Brutál..
	

Piritu - 1.000.0002019-03-22 15:40:27 // 9086
	A Giulittánál ki lehet :-P
	
zgi5212019-03-22 13:37:52 // 9085
	ez jó, ezt még nem próbáltam :)
like
	
like
zgi5212019-03-22 13:36:08 // 9084
	a leállítás hektikus, az oké persze. de ahogy a fékpedál felengedése azt az összetett műveletet elvégzi, azért azt nem kritizálnám.
én vw terméket használok még, az nagyon nem ilyen.
	
én vw terméket használok még, az nagyon nem ilyen.
esvé2019-03-22 13:22:51 // 9083
	a start/stop-ot nem tudom megszokni. valahogy legtöbbször nagyon hülye pillanatban kapcsol le, s hiába technikailag baromi gyors az inditás...mégis baromi lassúnak tűnik adott pillanatban.
De ez nem AR gond, off-os autónál is így működött. S ott sem lehetett állandóra kikapcsolni.
	
De ez nem AR gond, off-os autónál is így működött. S ott sem lehetett állandóra kikapcsolni.
esvé2019-03-22 13:19:44 // 9082
	ilyenkor nem kell kivenni üresbe, maradhat D-ben és elég ha behúzod a kéziféket. Még a pedált sem kell nyomnod. Amint indulnál, pöccinted a gázpedált és már indul is az autó, mert magától oldja a kéziféket. 
Én szeretem ezt a funkciót:)
	
Én szeretem ezt a funkciót:)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-22 09:40:25 // 9081
	jah detto :DDD
	
zgi5212019-03-22 09:04:22 // 9080
	illetve akkor igen, ha meredeken parkolok és ráfeszülne a reteszre. menetközen még nem jutott eszembe, igazából nem is esik kézre :)
	
zgi5212019-03-22 09:02:52 // 9079
	nem használom a kéziféket, csak amikor cserélem a kerekeket :)
	
TtK2019-03-22 08:53:53 // 9078
	Ha hosszan kell állni én kiveszem a fülekkel üresbe. Vagy ha elfáradt a lábam, ballal fékezek. :)
Ha már kézifék: az megvan, hogy ha menet közben meghúzod a gombot, akkor addig működteti a kéziféket, ameddig húzva tartod a gombot? Kér, hogy szabályozni nem lehet, vagy fullra behúz, vagy elengedi.
	
Ha már kézifék: az megvan, hogy ha menet közben meghúzod a gombot, akkor addig működteti a kéziféket, ameddig húzva tartod a gombot? Kér, hogy szabályozni nem lehet, vagy fullra behúz, vagy elengedi.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-22 08:52:28 // 9077
	nem kell rakosgatni sehova mióta egyszer belémcsattantak hátulról azóta mindig a féken állok ha manuál ha automata 
start-stop érdekesen működik nem egy kifinomult jószág de dugóban hasznos dolog bár ritkán használom
	
start-stop érdekesen működik nem egy kifinomult jószág de dugóban hasznos dolog bár ritkán használom
zgi5212019-03-22 08:33:24 // 9076
	igen, de annyira finoman csinálja, hogy pl. vízszintes talajon nem is érezni.
hihetetlen.
egyébként sokan kirakják P -be, nem akarnak állni a féken. bár sztem az rosszabb lehet a váltó mechanika szempontból
vhogy nem ugyanaz a kettő.
és a start/stop-ról nem szóltam. az is vhol döbbenet, ahogy műveli. fékről le, motor indít, egyes és indul fél tized mp. alatt.
	
hihetetlen.
egyébként sokan kirakják P -be, nem akarnak állni a féken. bár sztem az rosszabb lehet a váltó mechanika szempontból
vhogy nem ugyanaz a kettő.
és a start/stop-ról nem szóltam. az is vhol döbbenet, ahogy műveli. fékről le, motor indít, egyes és indul fél tized mp. alatt.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-22 08:14:33 // 9075
	persze x mp után kirakja üresbe az összes automata ilyen nincs terhelésen ...
	
zgi5212019-03-22 07:46:49 // 9074
	Te hogy tapasztalod, mikor -pl. lámpánál-  várakozol (D -ben) érzed 5-10 mp után , hogy kirakja üresbe? mikor lelépsz a fékről persze kúszik tovább, mert ügyesen indít egyből..
	
zgi5212019-03-22 07:41:38 // 9073
	azt tudtad, hogy "nagy sw upgrade" előtt 5x villant a komfort index és nem 3x?
..lehet bmw -s lettél volna ismét :)
én remélem , hogy vásárlói visszajelzések alapján bekerül az a fícsör is, hogy érintésre 1x, vagy "ameddig tartod" indexel. tudod, még mindig új konstrukció ez.
Lehet Marchione így szerette. :)
az FCW alapból FAR beállítású, tedd át NEAR -re, akkor kevésbé lesz érzékeny.
egyébként ezek szerint a 3. fázist Te még nem érzékelted. azért készülj fel rá.
1. fázis hangjelzés
2. fázis hangjelzés, egy pillantra belefékez
3. fázis hangjelzés, és SATU
a 3. fázis komolyan nevelő eredménnyel jár a pilóta számára. nálam egy éve pályán koválygott be elém 110 magasságában egy volvo, mire olyan satut nyomott az autó, hogy napokig arra járva is láttam a keréknyomokat az M0-án. :(
az ember megköszönte hogy kivédtem az ütközést, nem tudthatta hogy nem is én voltam. nekem esélyem sem lett volna reakcióidőben.
az, hogy sávváltáskor belefékez, sajnos akkor tényleg közel vagy, csak mi okos pilóták jobban és gyorsabban számolunk ugye? :)
ez is tanít ám, és kicsit deffenzívebbé teszi a vezetésed.
még készülj fel a gyalogos, bicajos védelemre.. ezek szerint azt még nem hallottad, annak kicsit más a hangszíne mikor jelez.
ui:
én egyébként FAR helyzetben tartom
	
..lehet bmw -s lettél volna ismét :)
én remélem , hogy vásárlói visszajelzések alapján bekerül az a fícsör is, hogy érintésre 1x, vagy "ameddig tartod" indexel. tudod, még mindig új konstrukció ez.
Lehet Marchione így szerette. :)
az FCW alapból FAR beállítású, tedd át NEAR -re, akkor kevésbé lesz érzékeny.
egyébként ezek szerint a 3. fázist Te még nem érzékelted. azért készülj fel rá.
1. fázis hangjelzés
2. fázis hangjelzés, egy pillantra belefékez
3. fázis hangjelzés, és SATU
a 3. fázis komolyan nevelő eredménnyel jár a pilóta számára. nálam egy éve pályán koválygott be elém 110 magasságában egy volvo, mire olyan satut nyomott az autó, hogy napokig arra járva is láttam a keréknyomokat az M0-án. :(
az ember megköszönte hogy kivédtem az ütközést, nem tudthatta hogy nem is én voltam. nekem esélyem sem lett volna reakcióidőben.
az, hogy sávváltáskor belefékez, sajnos akkor tényleg közel vagy, csak mi okos pilóták jobban és gyorsabban számolunk ugye? :)
ez is tanít ám, és kicsit deffenzívebbé teszi a vezetésed.
még készülj fel a gyalogos, bicajos védelemre.. ezek szerint azt még nem hallottad, annak kicsit más a hangszíne mikor jelez.
ui:
én egyébként FAR helyzetben tartom
vtminimax2019-03-21 21:51:33 // 9072
	A hagyományos automataváltónál, ha lejtőn megálltam és nem húztam be a kéziféket, akkor utána P-ből kivenni nem volt jó érzés, mindig csattant egy nagyot. Ezért van nálam bekapcsolva az automata kézifék.
Már 3 vagy 4 szer előfordult, hogy az autonóm fék beleszólt és szar érzés volt. Volt olyan, hogy valahova beakartam férni, gyorsít, kielőz és előzésközben fék, de csak épp egy pillanatra. Azóta óvatosabb vagyok, mert elbizonytalanít, hogy legközelebb is belefékez vagy sem?
	
Már 3 vagy 4 szer előfordult, hogy az autonóm fék beleszólt és szar érzés volt. Volt olyan, hogy valahova beakartam férni, gyorsít, kielőz és előzésközben fék, de csak épp egy pillanatra. Azóta óvatosabb vagyok, mert elbizonytalanít, hogy legközelebb is belefékez vagy sem?
vtminimax2019-03-21 21:38:20 // 9071
	Köszi, megtaláltam a menüben hol lehet kikapcsolni az autonóm vészfékezést és sajna tényleg minden indulásnál újra kell kikapcsolni. Kár érte, de legalább kikapcsolható! A start-stopot is hajlamos vagyok elfelejteni kikapcsolni, ez is okozott már meglepetést.
A 3x-i villogás normál tempónál nem zavar, de mikor gyors előzésekből vissza érek a sávba és még mindig indexel, na az zavar. Együtt tudok élni vele, csak megszoktam, hogy annyit indexelek amennyit én akarok :)
	
A 3x-i villogás normál tempónál nem zavar, de mikor gyors előzésekből vissza érek a sávba és még mindig indexel, na az zavar. Együtt tudok élni vele, csak megszoktam, hogy annyit indexelek amennyit én akarok :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-21 21:33:33 // 9070
	Magas labda volt :)))
Váltót nem terheled automatánál sem reteszel P-ben sosem használom a kézi féket semmi értelme.
Nekem még sosem vészfékezett be csak jelzett de elég szarul működik néha 3mről bejelez valamikor fél méterről sem
	
Váltót nem terheled automatánál sem reteszel P-ben sosem használom a kézi féket semmi értelme.
Nekem még sosem vészfékezett be csak jelzett de elég szarul működik néha 3mről bejelez valamikor fél méterről sem
vtminimax2019-03-21 21:25:30 // 9069
	Azon kevés volt BMW-sek közé tartoztam/tartozom, akik mindig használják az indexet:):):)
A gyors előzéseknél nekem felesleges a 3 indexelés, mert addigra rég átmegyek és visszamegyek a sávomba és még mindig indexel :)
A kéziféket azért hagyom automatán, mert megálláskor, ha lejt az út nem a váltót terhelem, de ki fogom próbálom a kikapcsolt állást.
A vészrendszer soft állását nem értem. Ezen a közeledésre való hangjelzést érted, hogy milyen távolságból riasszon? Engem az automata belefékezés zavar, amikor a rendszer azt hiszi ütközés lesz és fékez egy nagyot, majd rögtön elenged, amikor rájön, hogy még sem lesz csattanás. Na ezt szeretném kiiktatni.
	
A gyors előzéseknél nekem felesleges a 3 indexelés, mert addigra rég átmegyek és visszamegyek a sávomba és még mindig indexel :)
A kéziféket azért hagyom automatán, mert megálláskor, ha lejt az út nem a váltót terhelem, de ki fogom próbálom a kikapcsolt állást.
A vészrendszer soft állását nem értem. Ezen a közeledésre való hangjelzést érted, hogy milyen távolságból riasszon? Engem az automata belefékezés zavar, amikor a rendszer azt hiszi ütközés lesz és fékez egy nagyot, majd rögtön elenged, amikor rájön, hogy még sem lesz csattanás. Na ezt szeretném kiiktatni.
Szabolcs 1592019-03-21 16:05:35 // 9068
	
	
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  
