Fórum >> Típusok >> Giulia

Zselé2021-10-04 20:52:25 // 22388
Köszi Sanyi, megnézem!;)
Anubis2021-10-04 20:29:20 // 22387
Üdv. Mindenkinek! Pár hete segítséget kértem Tőletek a turbó meghibásodásommal kapcsolatban. Gondoltam leírom mi lett a vége a dolognak. Van egy kiterjesztett garancia a kocsin, aminek segítségével jelentős összeget sikerült megtakarítani ezen a javításon. El kellett mennem egy állapot felmérésre, ott kaptam egy javaslatot és egy ajánlatot a cserére. Ennek az összege 1,2mFt volt. Csere autót igényeltem, ez járt a javítás idejére. Ezeket elküldtem a garancia cégnek, akik szinte azonnal elfogadták. Elindították az alkatrész megrendelést, az ígért 4 nappal ellentétben 7-9 nap alatt lett komplett turbó Olaszországból. Miután megérkezett 1 hét volt mire lett szabad időpont a szervizben. A javítás 1 nap alatt megvolt, ezzel egy időben a DPF-et is kitisztították, ha már úgyis szét volt szedve.
Összefoglalva: kb 2 hónapos tortúra volt. Az autót végül a FIAT Szabó Érdben csinálták meg. A teljes összegből az én részem 370.000 Ft volt a többit a garancia cég fizette. A turbó ára 700.000 Ft körül lett. Elnézést kérek a túl részletes leírásért, remélem senkinek nem lesz hasonló problémája Közületek. A régi turbót elhozhattam, azzal majd valamit szeretnék kezdeni. Ha valakinek van ötlete ne tartsa magában.:-) Köszönöm mindenkinek a segítséget, amint írtam nagyon sokan Közületek azonnal próbáltak segíteni. Többek között ezért is jó Alfásnak lenni...
Zselé2021-10-04 20:26:24 // 22386
A 3 gyerekülés jó téma. Nem vagyok nagy Isofix párti, övvel beköthető, kisebb méretű üléseket használunk most is. Majd élőbe kiderül, mire jó a középső ülés. Most a 159-be kb a balatonig élhető, de a Giulia azt hiszem kb 10 cm-vel keskenyebb hátul, nem?
Lev2021-10-04 20:03:43 // 22385
Szerintem csak TI-nel alap,de lehet rosszul emlékszem
DrB2021-10-04 20:02:51 // 22384
Hát ja, nekünk ezèrt lett Stelvio, igaz, “csak” 2 gyerekkel. Hárommal hátul az is szűkös lenne, főleg amíg gyerekülès kell. De van csomagtartód. A 280 lovával nagyon èlvezem. Nekünk a Stelvio lett a jó “kompromisszum”. :)
Zselé2021-10-04 19:56:33 // 22383
Köszi, ez teljesen jó infó! Nincsenek nagy igények, csak a 280 lo, a Q4 és a 8 fokozatú ZF… a váltófül már alapáras a Velocebe?
Zselé2021-10-04 19:54:48 // 22382
Heni nem akarja leváltani a 156-osát, úgyhogy jön utánam a csomagokkal :D
Fornitore2021-10-04 19:36:19 // 22381
Ez az!!Tuti vagy😉.Egyszerűen annyi szűkös lesz az fix .Hátul is és a csomagtartó is mivel kicsik még a gyerekek és tudom ez mivel jár.Te élvezni fogod de a Hen...nek sok kompromisszumot kell majd kötnie.Ne tudd meg én hányszor kaptam már meg hogy " ez nem családi autó , ha nem az én sportkocsim".Azt is hozzá kell tenni hogy ennek ellenére mindenki imádja a családból.Nekem ha lett volna még egy gyerek és ráadásul kicsi biztos Stelviót vettem volna. Szervíz?Sanyinál pontosabb infót úgy sem kapsz !
Lev2021-10-04 18:41:56 // 22380
Nagyon jól tetted,hogy felrakattad, 2 napja annyi kavicsot kaptam,hogy az agyvérzés kerülgetett (igazából még most is :). Meg is fogadtam, hogy ha lesz még új autóm, fólia nélkül a szalonból sem állok ki vele
RomeoOne2021-10-04 17:44:38 // 22379
A Comforton felül még hozzákértem pár elemet, ami drágította, plusz kértem még kerámiát is rá, azért lett ennyi. Nettóban csak 590k :)
A fóliát cserélni kell, ha megsérül. Én most szombaton megyek karbantartásra, mert a fényszóró fészkeknél egy kicsit elvált, aztán helyre kell hozni. Amúgy az orrán már látom a kavicsok nyomait, a fólia sérült tőle. Fólia nélkül valószínűleg már az alapozót látnám ott. Így meg majd pár év múlva egy fóliacsere és még mindig olyan lesz, mint újkorában.
denil12021-10-04 16:47:59 // 22378
Nem a hsz-hoz tartozik de hasznos volt,h feltetted a fóliás dolgot a blogodba, épp ezen gondolkodtam én is. Kérek tőlük árajánlatot a Comfort csomagra.
Nekem is az a félelmem,h meglátszódik a fólia, illetve mivan akkor ha valahogy feljön a széleken?
Vagy ha maga a fólia lesz karcos, mondjuk a mosásnál?
Polírozni lehet a fóliát vagy annyira vékony, hogy a polír előbb utóbb leszedi a réteget?

Mindenesetre valamelyest meggyőztél szóval valószínű megyek hozzájuk én is.
Bár a 750k-t nem értem amit írtál, egy nullával kevesebb szebb lenne :DD
denil12021-10-04 16:39:45 // 22377
Szia!

Szerintem van itt bőven Veloce tulaj akik tudnak nyilatkozni.
Én is Veloce-t vettem 1 hónapja,bár én még nem voltam vele semmilyen szervízben mert még nem esedékes. A szokásos olajcserés rutinszervíz ha jól rémlik helytől függően 80-120k között mozog de ezt majd valaki megcáfolja v megerősíti.

Rendelt autónál erősen függ a színtől is. Ha nagyon speckót akarsz ( mint a Verde Montreal vagy az Ocra sárga ) akkor készülj fel hideg élelemmel 1 évre :D
Ha normál színt akkor volt olyan kereskedés aki 6 hónapot mondott és volt aki 2 hónapot ( Pappas ).
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-04 15:30:52 // 22376
Két háromgyerekes Giuliás biztosan van itt :-) MInden azon múlik, hogy széltére hogyan férnek el hátul. Egy gyereküléssel teljesen vállalható. Sajnos az Isofix miatt a gyerekülés nagyon középre tolódik, emiatt ha mindenki beköti magát hátul, a középen ülőnek keskeny hely marad a gyerekülés és a túloldali övcsat között. Ennek ellenére nálunk működik a dolog, a kisebbik lányom panaszmentesen elfér középen. Érdekes módon a hatalmas kardánalagútra nem panaszkodott eddig senki.
Irracionális, vagy nem, de nekem az a tapasztalatom, hogy a soküléses, nagycsaládos sztereotip megoldások nagyon jók térérzet szempontjából, plusz ész nélkül lehet lomolni beléjük. Ez meg egy utazóautó, ami kényelmes. Ha befér a nép, és az összes cuccuk betetriseződött hátra, akkor kényelmesebb az ülés, a rugózás, jobb az útfekvés, jobb benne utazni. És nem kevéssel kevesebbet kell benne ülni XD Nekünk pont ez jött be nagyon a Giuliában, hogy vezetési élményben is többet ad, mint az elődei, és kényelemben is messze felülmúlja őket. Zajszigetelésben, rugózási komforban, kasznimerevségben, mindenben.
Piritu - 1.000.0002021-10-04 15:00:54 // 22375
A Giulia blogomban találsz költségeket is.
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-04 14:46:19 // 22374
Néha jó lenne kikapcsolni, de az esetek többségében jóvanazúgy. :-)
Szerencsére problémám az nincs, nekem ez így jó.
RomeoOne2021-10-04 12:51:44 // 22373
Nekem más bajom nincs, csak, hogy hangja legyen. De így, hogy Race-ben sincs folyton nyitva a kipuff, így nem nagyon tetszik. Nekem csak annyi kéne, hogy ott nyitva legyen mindig, mint régen.
aranytl2021-10-04 12:43:33 // 22372
Race módban úgy tudom nincs korlátozás. Nekem tetszik amúgy ez az okos sperr, ezért is könnyű szépen vezetni. Persze ez azzal is jár, hogy nem teljesen te irányítasz.
A chip tuning felé vezet az út sajnos. Valahogy csak kibírjuk azt az 5 évet :)
A squadra kínál felhasználóbarát ecu programot. Az euro6 miatti nyűgöket is ki lehet iktatni.
RomeoOne2021-10-04 12:16:47 // 22371
Na jó, de inkább te is választanád azt, hogy az esp-t off-ba lehessen tenni :)

Az én problémám az, hogy így a '21-es modellévvel, (vagy fene tudja, hogy már a MY20-nál is így volt-e), már Race-ben sem nyitja a kipufogón a vákuumszelepet, csak alapjáraton. Utána, ha elindulsz vele, már ott is csak 3500 felett, mint D-ben. Nincs az, hogy gurulsz 2000-3000 köztti forulaton szép nagy morgással. Csak akkor szól, ha nyomod neki. Van, aki csak simán leköti a vákuumcsövet és kiékeli a szelepet, hogy mindig nyitva legyen. Én inkább rátölteném a régi progit, hogy R-ben mindenhol nyitva legyen. Csak még nem jártam utána, hogy ilyet lehet-e.
Zselé2021-10-04 12:11:04 // 22370
Sziasztok!

Úgy állnak a csillagok, hogyha jósolni lehet, jövő év elején nyugdíjba küldeném szegény öreg 159-esemet, és szeretnék egy Giuliába huppanni. Sokat gondolkodtam, melyik lenne a jó választás. Három gyerekes apukaként már maga a kasztni is irracionális, úgyhogy arra jutottam, hogy tök mindegy :D Tehát a képlet jelenleg egy 280 lovas, benzines Veloce felé mutat.

Az lenne a kérdésem, van köztünk, aki ezt a változatot hajtja? Ha jól érzékelem, a legtöbb a 200LE benzines, illetve diesel példányokból van.

Még egy kérdés: a kötelező szerviz költségek hogy alakulnak? Tudom, akinek majomra van, legyen banánra is, de kb. 10 éve volt utoljára új, garanciális, szakszervizbe hordandó autóm. Ma már biztos nem is köszönnek annyiért, amennyi akkor volt egy olajcsere egy Fiaton :))

Illetve mennyit kell várni mostanában, ha nem készletes lenne a modell? Mi a tapasztalat?

Bízom benne, hogy hamarosan cartársak leszünk!
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-04 10:00:47 // 22369
Szerintem logikus. Az esp elég erősen avatkozik be, ha meg lehet előzni azzal, hogy annyi nyomatékot enged amit még le is tud tenni, akkor nincs szükség a drasztikus pofozkodásra, szépen bekanyarodik. Én úgy vettem észre, hogy ez az autó (a 200 lovas) abszolút erről szól. Nem a versenypályát akarja megváltani, hanem bárhol ahol eszedbe jut, nagyon finoman megy.
Számomra a laptiming ezért sem igazán mérvadó. Egy versenypályás köridőnek nulla köze van az autó valós használhatóságához. Pályára a kőkemény futóművű nagyon erős autó kell. Nekem a kemény futóműből elég volt a 159 Ti tanulságnak. Nem rossz, csak nem arra mész amerre akarsz. Hanem amerre még el tudsz XD
A Giulia meg.. állat. Nagyon jó. Kinézel egy bármilyen 1244323552 sz. utat és nem veszed észre, hogy mennyire rossz úton mész. Kimozogja, megoldja. Nem bólogat, nem hánykódik, csak megy, mintha mi sem volna természetesebb. Tegnap kompoztunk is. Csak úgy. Felment, lejött XDD Bármikor választanám ezt egy sper vagy egy keményebb futómű helyett :-)
RomeoOne2021-10-04 09:08:52 // 22368
Mondjuk, egy első kerekesnél még érthetőbb is a dolog, bár akkor már inkább raktak volna abba is egy önzáró diffit, ha már sportos autó. Hogy egy hátsó kerekesnél miért kell ez, az számomra érthetetlenebb.
Sperr nélkül persze az sem menne túl szépen nagy gázra kanyarban, de hogy még elektronikusan el is veszik az erejét azon túl, hogy nem engedi megcsúszni az már nagyon.... polkorrekt :)
(bár lehet, hogy ez ugyanaz a feature, azért érzi carver, hogy nem adja le az erőt, mert már csúszna és visszafogja az ECU)
leopop32021-10-03 23:15:27 // 22367
Pontosan, pedig álom egy autó
Forsberg2021-10-03 22:35:56 // 22366
Igen, ezért kap azóta is hideget meleget a szerencsétlen Abarth 500-as a laptimingban. :)
RomeoOne2021-10-03 22:32:21 // 22365
Nem akarlak elkeseríteni, de ez nem egy olyan dolog, amit pozitívumként fog kiemelni egy tesztelő, ha észreveszi :)
carver2021-10-03 21:54:41 // 22364
hihetetlen milyen finomságok vannak ebben az autóban. Pl csak akkor engedi rá a teljes erőt gyorsításnál amikor egyenesbe kerül a kormány... Csúcstechnológia amit eddig pl egyetlen tesztelő sem vett észre....
G-MANN🍀2021-10-03 20:30:01 // 22363
👍🍀
aranytl2021-10-03 11:10:25 // 22362
Egy újabb elismerő videó a németektől
aranytl2021-10-03 10:59:10 // 22361
Egy újabb elismerő videó a href='https://youtu.be/nnIL_7YSY1A' target='_blank'>németektől
leopop32021-10-03 09:15:52 // 22360
Akkor gondolom ezért nyomják így fék nélkül ezt a borzalmas stílust :/
denil12021-10-02 21:55:20 // 22359
Karotta már legalább fél éve nincs vezetői pozícióban, van is róla vlog és örül is neki.
carver2021-10-02 19:51:27 // 22358
akkor ezért, fordított sorrendben kell olvasni a posztokat :)
carver2021-10-02 19:36:58 // 22357
jól érezted, simán húz még 225-nél is, nem az erővel van a gond, meg is lepődtem mikor nem gyorsult tovább (nekem 235 rémlik). Bár az első splittert nem véletlenül tették rá a Q-ra, 200 fölött már könnyebb az eleje - igaz 230-nél a Q splittere is zár aszem...
leopop32021-10-02 07:55:55 // 22356
Sajnos az is igaz :/
Liquid2021-10-02 00:20:56 // 22355
a Karotta azért szólta volna le mert nem villanyos
leopop32021-10-01 23:36:58 // 22354
Totálgáz lett sajna már a totalcar pedig kiskoromban imádtam őket :/
Elolvastam a cikket, konkrétan aki ilyet leír fingja nincs semmiről, és az a hangnem.
Ha a főnöke lennék akkor mondanám hogy holnaptól nem kell jönni. Karotta mi a faszomat csinál nem olvassa el ezeket pubikálás előtt?
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-01 20:32:15 // 22353
Színhelyes parkolás:


Még a féknyereg is tökvirág színű :D
DrB2021-10-01 16:04:36 // 22352
Köszi! Ahogy látom, nincs sajnos 18"-nál nagyobban.
Forsberg2021-10-01 16:02:32 // 22351
És mondja ezt egy szívó Dacia Lodgy volánja mögül...
G-MANN🍀2021-10-01 15:58:18 // 22349
Most ilyen felnit vennék télre, ha nem lenne meg a 19-es Performance. Imádom ezt a sport fazont.🙂
G-MANN🍀2021-10-01 15:55:10 // 22348
Igen, olvastam, gáz az az áthúzott balek kifejezés, főleg, ha azt is figyelembe vesszük, hogy mindet megvették.
De valaki mindig érzi magában az erőt, hogy így és ő minősítsen, hiszen ő a tárgyilagos valaki. 😉
DrB2021-10-01 15:49:16 // 22347
Mi ennek a felninek a neve, tudja valaki?
Liquid2021-10-01 15:20:49 // 22346
Így van, egy fogalmatlan villany-gittegyletté degradálódtak. Meg kell nézni a Csikós video-ját a GTA-ról.
VKG699!!! (4x156+75)2021-10-01 14:33:20 // 22345
Ugyanmár, a Winkler szintje alatt van ez a bagázs jócskán. Pedig ő tényleg nem ért az autókhoz, csak viszonylag jól ír...

Elképesztő ez a cikk, bezzeg az amg black series felára megéri, ugye? Vagy a 25 milliós 1.5ös háromhengeres jaguár hibrid suv... vagy a 17 milliós 2.0 trédéi a3... menjenek a faszomba. Oda.
tdemeter2021-10-01 13:25:23 // 22344
Alkatrészhiány?
Voltam tegnap egy Suzuki szalonban és láttam egy vitarát amiben nem volt központi fejegység :) Úgy gyártja a cég és adja át neked, hogy no audio. Később ha megérkezik, akkor belerakják:) Itt tartunk most. Elképesztő...
RomeoOne2021-10-01 13:24:20 // 22343
Ja, ez most tényleg elég gázra sikerült tőlük. Winkler elment, de a szellemét van, aki továbbvigye
Giuntini2021-10-01 13:15:05 // 22342
Elolvastad ezt a cikket?? Ez az Andróczy gyerek semmit sem ért a GTA történetből. Leírja hogy a balekok vették meg. Én tiszteltetem ezt a setét újságírót! Nem csoda hogy Csikósék leléptek ettől a totálkáros csapattól!
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-01 13:06:26 // 22341
Nem, ez a fabetétes, bőrműszerfalas luxus csomaghoz van. Ilyet sem lehet már rendelni egy ideje, szerintem készletes autó lehetett valahol külföldön.
RomeoOne2021-10-01 12:53:47 // 22340
Ez simán csak a Super ülés, nem?
G-MANN🍀2021-10-01 12:41:56 // 22339
:-) Giulia GTA-t
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.