Fórum >> Típusok >> Giulia

VKG699!!! (4x156+75)2019-08-05 19:43:44 // 10245
Az a kemény, hogy nekem chip óta a 156 sem eszik 5.8-nál kevesebbet... oszt mégis dejzel :)))
Pedig ez 120 tempomattal órákon át pályán. Ok, klímával, de na. Ezek a 7.8-as fogyik kurvajók. (75: 11+)
ALFA1592019-08-05 19:33:39 // 10244
Ma mentem vele de semmi gond nem volt. :-)
Kócosw2019-08-05 16:13:47 // 10243
ilyenek ezek a digók. OFF:Anno a thesisem bedobott egy hibaüzit németből hazafele, teljesitmeny le,palyarol legurul. Adac kihiv. Mire kiert nem volt hibajel.Mosolygott, annyit mondott olasz, meg jo utat kivant 😁"ON
tdemeter2019-08-05 14:31:46 // 10242
Most, hogy voltunk Ausztriában én is csináltam egy fogyasztási tesztet. A Julist teleraktam és 4 személlyel, fullra pakolva a gyerekeket levittem a Balatonra. Onnan 2 személlyel, mentünk tovább, kicsivel kevesebb csomaggal egészen Lienzig. Közben 1x tankoltam.
Ott a spritmonitor 7.59L/100-at írt. Innen jött egy hét szerpentinezés és a Grossglockner nyúzása.A kövi tankolásnál (98-asból ) 10L/100 lett a fogyi.
Hazafelé kitaláltam, hogy fogyasztási világrekordot állítok majd fel és direkt A-ban mentem végig. Nagy meglepetésemre nem jött össze, mert a 98-as benyával hazáig 7.81/100 lett az átlag.

Szerintem egy benyástól ez zseniálisan jó fogyi. Az offos Xtrail SUV-om dízel létére evett már meg ilyen kiruccanásoknál 7L-ert nem egyszer..
Spritmonitor
RomeoOne2019-08-05 13:03:37 // 10241
Meg kell kenegetni jó gépzsírral alaposan, hogy jól mozogjon. Állítólag érdemes a féktárcsákat is megkenegetni, ha már ott jár, hogy ne kopjon annyira :P :DDD
Sonylm2019-08-05 12:54:57 // 10240
Szintén Bulgáriában voltunk Makó- Sunny beach- Makó, kb 2400km-t mentem, megpakolva 6,5-ös fogyasztás jött ki. Most voltam 5-dik alkalommal ott. Ami fontos hogy ha valaki odautazik (határok miatt) hogy ne pénteken, szombaton és vasárnap legyen az utazás. Mi kedden mentünk és jöttünk átlagosan 5 és 15 percet áltunk határonként. (természetesen azért a határinfót folyamatosan kell figyelni hozzá.
tdemeter2019-08-05 11:07:10 // 10239
Lehet hogy egy kis mosás kell neki csak :)
ALFA1592019-08-04 19:35:06 // 10238
Ma bedobott egy hibaüzit a vas,hogy nem jó az első lenyíló légterelő.Garázsban megnéztem.Lenyitott állapotban állt meg.Gondoltam kiállok,és lefényképezem.Kigurultam a garázsból erre semmi hibaüzi,minden a helyén.
Francos Olasz luvnya! :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-04 18:37:30 // 10237
Jah és a legfontosabb, úgy szálltam ki 1200 km után, mint ha éppen beszálltam volna... rohadt kényelmes
Zadia2019-08-03 17:48:34 // 10236
Biztos volt már.

https://www.youtube.com/watch?v=15MVD5rAUuo#action=share
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-03 16:23:24 // 10235
A szerb rész őszinte csalódás volt, jó utak előzékeny vámos, németül is beszélő kutas...
VKG699!!! (4x156+75)2019-08-03 15:49:19 // 10234
Engem tavalyelőtt az EU pénzén vittek Szófiába, ami csak repülőutat térít, úgyhogy maradt a repcsi.

De csak nemzeti légitársaságot... úgyhogy én irigyellek az autó miatt, én odafelé Bp-Bécs-{3 óra várakozás}Szófia... de visszafelé csak úgy tudtak foglalni, hogy Szófia-PÁRIZS{5 óra várakozás nagycsütörtökön egymillió utassal a De Gaulle-on, pont nem elég városnézni}-Bp... :DDDD
Du. 2-kor vittek ki a reptérre (egy 800 ezret futott Caddyvel, konkrétan teljesen balkáni stílusban padlógázzal...), hajnal 2 után szálltunk le ferihegyen... :D Nagyobb stressz volt ez nekem, mint akármilyen fos szerb autópálya :/

Bocs, túl régóta tartogattam magamban :DDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-03 15:20:47 // 10233
Bulgária...
Pritu volt kint már autóval és mondta soha többet keletre, most már értem miért mondta ... :))) 1200 km háztól Tompa felé érdemes menni mivel arra nem nagyon megy a török horda, sajnos arra is mennek egyéb iránt nélkülük gyors lenne a határ átkelés de minimum 1 óra az áthaladás, utána Szabadkától majdnem a Bulgár határig autópálya, nekem kellemes csalódás volt a Szerb rész, jó a pálya minősége, sehol sem mértek, a Bulgár határ az óriási cumi a sok cigó török miatt az kifelé 2 óra szopás volt, átlépve vissza köszön a Balkán Szófiáig elég fos út konkrétan 15km-en macskaköves út (majd egyszer kész lesz a 2 sávos), a tuti szupi ültetett Audi, BMW, Mercik 10-zel (meg kell mutatni mire telik külföldön:) itt jött a Stelvio előnye 80-nal mindenkit előzve, Szófia közelében 2 sáv elég gyakran valami radar szerűség belógatva de szerintem semmit nem mér vagy csak ahol áll zsandár szóval lehet nyomni innen a tengerpartig 140-150-180-nal 14 óra volt 10.4-es fogyi, kifelé alig láttam Alfát viszont hazafelé a Lidl parkolóban mellém állt egy 155-ös és mutatta szép a Stelvio. Hazafelé már láttam 147, 156, 159-et is. Ami nagyon zavart Bulgáriában nem beszélnek se angolul, se németül (se a szállóban, se a benzinkúton) szóval elő kellett vennem a 30 éve tanult orosz nyelvtudásom, hogy megértsük egymást, tele van büdös románokkal, mindenbe borsikafüvet raknak, elég koszos a tenger nem vigyáznak rá. Hazafelé Szófia előtt 200km-re egy Holland A6-ossal jöttünk együtt a Szerb határig üldöztük egymást 160-170-nel de a macskaköves úton elmaradt viszont utána már nem találkoztunk sajnos, a két határ 2 óra volt így 12 óra alatt hazaértünk viszont csak 10.1 lett a fogyi igaz fele annyit ment a klíma, mint kifelé. Autó jól működött viszont a 2500km alatt fogyasztott olajat is a kijelző szerint, még jó, hogy vettem 1L olajat...
Amíg nem lesz Szerbia az EU tagja addig nem megyek arra felé az biztos bár nem értem hogy nem az, ha Bulgária az :DDD
Hardy2019-08-03 10:55:26 // 10232
Ez jó hír a jövőre való tekintettel. Bár lehet már volt.
R33Z2019-08-02 22:34:17 // 10231
Sajna nem dry sump.... 😕 Ez eleg koltseges megoldas, a 2.9 motornal egyertelmuen elsporoltak, F488 GTB termeszetesen dry sump.
Ez volt az egyik dolog amit a QVnal hianyoltam egyebkent, mert egy rendes "verseny" motor az szaraz karteres. Kemeny hasznalat mellett az elettartamra nagyon pozitiv hatassal tud lenni. Dehat csodak nincsenek, igy is ajandek ennyi penzert ez az auto.
tdemeter2019-08-02 16:10:58 // 10230
Dettó! Én most jöttem vissza tirolból az előbb, a 2 alfát láttam.
Kazes☻2019-08-02 15:28:29 // 10229
Meg se kell hirdesse...! ;)
Levi1452019-08-02 14:46:26 // 10228
Igen a győri piros is elég csalogató, csak a váltófülek hiányoznak (nekem) belőle.
Nem hiszem, hogy sokáig kéne hirdetned a Giuliettát, tőled szerintem szívesen vesznek autót :)
RomeoOne2019-08-02 14:11:20 // 10227
Tudta, hogy meddig szabad "rosszalkodnia" :D
Piritu2019-08-02 13:56:28 // 10226
2+3 év az "olcsóbban" is benne van, de ott is ott az a fránya vagy szócska...
Amúgy ha a Giuliettából indulok ki nagy baj nem lehet. Egyszer voltam garis javításon, a visszaváltó fülben ment tönkre a mikrokapcsoló. Mióta "lejárt" a 2 éves gari csak megy...
Piritu2019-08-02 13:53:30 // 10225
Pesten van egy-egy autó, de nem akarok 200 km-re menni. Amúgy a győri piros is bejövős. Igazából a Giuliettát kellene eladni, mert a beszámítási ár elég kevés...
Piritu2019-08-02 13:51:27 // 10224
Lényegtelen. A vagy 100.000 km sokkal hamarabb megvan.
RomeoOne2019-08-02 12:50:41 // 10223
Abban a +300-ban viszont már benne van az 5 éves powertrain garancia
Levi1452019-08-02 12:24:01 // 10222
pár hete a Kelet-Pestnél volt egy fehér B-tech és egy fehér Super, lehet, hogy már elkelt a Super és gondolom amúgy is jobban szeretnéd a közeledben intézni, de hátha érdekes lehet.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-02 12:23:13 // 10221
Két könyvet kapsz hozzá az egyik az általános információk a másik vetekszik a Kőszívű ember fiai olvasmánnyal
Piritu2019-08-02 12:07:35 // 10220
Letöltöttem a Giulia használatiját (Mondjuk regisztrálni kellett hozzá az eLUM-ba, amit eddig nem kellett).
350 (!) oldal - Ki fogja ezt elolvasni? Főleg hogy tele van tök felesleges "FONTOS" figyelmeztetéssel. Az első 7 oldal kapásból felesleges...
Arról nem is beszélve hogy később hogy találsz meg bármit benne ami érdekel?
Piritu2019-08-02 12:02:46 // 10219
Arra gyúrok, de fehér nem volt. Megrendelve +300-al indul mert közben mentek fel az árak. Jövőre a bírságok miatt még durvább emelés várható.
RomeoOne2019-08-02 12:01:00 // 10218
Akkor azt meg kell venni.
Piritu2019-08-02 12:00:28 // 10217
Azért azt is vedd hozzá hogy régen védővámaik voltak a külföldi autókra amit az EU elvitt. A hazai kocsi olcsóbb volt.
Piritu2019-08-02 11:58:28 // 10216
Ja, de te nem akartad elhozni és tároltattad egy darabig :-DD
Piritu2019-08-02 11:57:41 // 10215
A Superekre most is bő 20% engedmény van.
Piritu2019-08-02 11:56:27 // 10214
A különbség csak annyi hogy "ott" pörög a biznisz és nem sírnak hogy milyen keveset tudnak eladni.
Naiv emberként azt hittem hogy mindegyik szalonban hegyekben állnak az autók. Ha valaki betéved elvihet egyet. A győrieknél pl ez a helyzet Mazda/Jeep vonalon. Azzal tele vannak.
Szabolcs 1592019-08-02 11:48:01 // 10213
Rosenheim Bayern
Zolibácsi2019-08-02 11:10:05 // 10212
Most hogy mondod Teslat többet láttam mint Alfat a nyaralás alatt.
RomeoOne2019-08-02 10:30:51 // 10211
Egyébként igen. Nem érdekli már az embereket a vezetés, mert a népesség egyre nagyobb része él és fog élni a jövőben városokban. Városban vezetni meg nem hogy élvezet, de kínzás. Az autó már nem az, mint régen volt, hogy "akkor lett férfi" a fiú, amikor megvette az első kocsiját. Vidéken, ahol szükséges az autó, ott még igen, de városban már nem.
Ez az amiben a Telsa előremutató. Nem azért hype a Tesla, mert elektromos, hanem, mert egész másként képzeli el az autó koncepcióját, mint ami kb. 100 évig megszokott volt. A kocsi is egy kütyü. Egy nagy okostelefon/tablet, kerekekkel meg önhordó vázzal. A múltkor néztem, az index kattogás helyett fingás hangot tudsz beállítani. Meg mobilos játékokat tudsz játszani a központi kijelzőn. Meg olvastam, hogy a Netflix meg (azt hiszem) a Spotify is jönni fog a Teslákra. Nem arról szól, hogy ez villany. Hanem arról, hogy egész más jelentést ad az autózásnak.
Ez kb. az a váltás, mint az okos telefon klasszikus telefon volt anno. Aztán majd kiderül, hogy tényleg ez lesz-e az irány.
Az Alfa azt az irányt viszi, hogy ami jó volt régen az autózásból, azt visszaadja. Ennek is van vevőrétege, de egyelőre nem úgy tűnik, hogy ez dominálni fog.
Giuntini2019-08-02 10:13:31 // 10210
Azért adnak el kevés Alfát, mert globalizáció van! A német tud egyedül autót gyártani. Legalábbis így hiszi az emberek 80%-a. Sajnos Olaszországban is. Régen, a 90-es évek elejéig, az Alfa Romeo Olaszországban nagyon a helyén volt. Rengeteg 164-es, autópályán a belső sávot, azok foglalták el. Ma a Giulia megbízhatóságban, és teljesítményben is jóval felette áll. De az olasz ember nagyon megváltozott. Talán ők zuhantak a legjobban mentálisan, ők a globalizáció legnagyobb áldozatai. Ennek nagyon sok oka van. Recesszió, migráció, amerikanizáció. Régen Fiat ország volt. Kisautóból szinte csak Fiatokat vettek. Volt nagyautójuk a Croma is, kupéjuk. Most mit gyárt a Fiat? Az Alfa Romeo felébredt csipkerózsika álmából, de még kellenek típusok! Nagyon kellene a Forma 1 siker, és olyan reklámok, hogy valóban élvezet ezeket az autókat vezetni. Csak a bökkenő, ki akar élvezkedni. Én úgy látom, a fiatalokat már nem érdekli a vezetési élmén, csak a kütyük. Ma 80 % kütyü, 20% élmény, ez a követelmény. Az Alfánál fordítva. A BMW-nél is már eltűnt a vezetési élmény.
RomeoOne2019-08-02 09:58:04 // 10209
Kérdezte tőlem egy haverom, hogy a QV motorja az száraz vagy nedves karteres? Úgy emlékszem, hogy nedves, azt mondtam neki. Jól tudom?
RomeoOne2019-08-02 09:43:34 // 10208
Na, hol laksz te, Dubai-ban? Kötegelve hajigálják a QV-ket az emberek után? :D
Szabolcs 1592019-08-02 09:42:21 // 10207
Itt a környéken ahol én lakom rengeteg alfa van Giulia qv vagy 10 db stelvio qv kb 10 db 159 veloce Giulia Stelvio 147 4c stb
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-02 09:30:58 // 10206
Tökmin1 hol állt ha nem a garázsban :)
RomeoOne2019-08-02 09:21:57 // 10205
Annak is a felét Győrben állta kb., nem? Valami ilyesmi rémlik :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-02 09:20:03 // 10204
Nekem 4 hónap volt...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-02 09:04:40 // 10203
Gráz környékén rengeteg Alfát láttam, 159, 147, Giu stb, Svájcban is sok van főleg QV, itt a Balkánon szinte nulla...
RomeoOne2019-08-02 09:03:32 // 10202
Mondjuk egy 911 engem is megkísértene. Csak Alfát olcsóbban kapni. Porschéból csak a belépő modellek vannak árban kb ott, mint a Quadrifoglio.
TtK2019-08-02 08:59:04 // 10201
Én március óta Kölnben élek, azóta láttam 3 Giut és 2 Stelviot. Pár Mito és Giulietta van az utcán, ennyi. Szoktam még látni egy piros 75-öst, egy hatvanas bácsi jár vele, többször szembejött már a napi útvonalamon. A német egyszerűen nem veszi meg az Alfát, ha ilyen jellegű igénye van, vesz egy 911-est, abból naponta lehet látni tizet.
RomeoOne2019-08-02 08:14:35 // 10200
Központi raktárban lévő autóra tavaly novemberben, mikor volt az E6B -> E6D váltás, akkor vad ajánlatokat lehetett kapni a Giuliára és nagy volt a választék. Azok listaár -20%-ról indultak, de volt, ahol jobbat kaptam ennél is. 15 millás listaárú autóra 11,5M :)
Levi1452019-08-02 08:02:47 // 10199
Mondom a ,,sokat,, úgy,hogy nincs olyan tapasztalatom mint neked,ez lesz az első új autóm,de ahogy látom, a Giulietta 2 hónap alatt megerkezett
Levi1452019-08-02 07:42:17 // 10198
Találtam egy szalonautót, ami nem állt olyan messze a tervezett autótól, gondoltam egy jó ajánlat esetén kompromisszumot kötünk és elhozzuk azt. Azt a választ kaptam, hogy azt az autót nem szívesen adják el, mert akkor nem marad olyan példány, amit meg tudnak mutatni az érdeklődőknek,mivel nekik is több mint 3 hónapot kell várniuk egy összerakott autóra. Az ajánlat minimálisan volt jobb a hirdetett árnál, így elengedte ezt az opciót. Nem csak az alfánál kell ennyit várni, júliusban rendelt Kia decemberre várható, márciusban rendelt BMW a héten került átadásra.
zgi5212019-08-02 07:35:54 // 10197
pénz van, meg szobizmus :) egyébként Olaszországban is ritka sajnos, pár ezer km alatt, egy-egy példánnyal (mármint Giu és Ste) találkozik az ember.. :(
Jani72122019-08-01 22:23:02 // 10196
neeem, ez tegnap készült, az egyik Mito egyebkent német tulajé
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.