Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212019-03-22 07:46:49 // 9074
Te hogy tapasztalod, mikor -pl. lámpánál- várakozol (D -ben) érzed 5-10 mp után , hogy kirakja üresbe? mikor lelépsz a fékről persze kúszik tovább, mert ügyesen indít egyből..
zgi5212019-03-22 07:41:38 // 9073
azt tudtad, hogy "nagy sw upgrade" előtt 5x villant a komfort index és nem 3x?
..lehet bmw -s lettél volna ismét :)

én remélem , hogy vásárlói visszajelzések alapján bekerül az a fícsör is, hogy érintésre 1x, vagy "ameddig tartod" indexel. tudod, még mindig új konstrukció ez.
Lehet Marchione így szerette. :)

az FCW alapból FAR beállítású, tedd át NEAR -re, akkor kevésbé lesz érzékeny.
egyébként ezek szerint a 3. fázist Te még nem érzékelted. azért készülj fel rá.
1. fázis hangjelzés
2. fázis hangjelzés, egy pillantra belefékez
3. fázis hangjelzés, és SATU

a 3. fázis komolyan nevelő eredménnyel jár a pilóta számára. nálam egy éve pályán koválygott be elém 110 magasságában egy volvo, mire olyan satut nyomott az autó, hogy napokig arra járva is láttam a keréknyomokat az M0-án. :(
az ember megköszönte hogy kivédtem az ütközést, nem tudthatta hogy nem is én voltam. nekem esélyem sem lett volna reakcióidőben.

az, hogy sávváltáskor belefékez, sajnos akkor tényleg közel vagy, csak mi okos pilóták jobban és gyorsabban számolunk ugye? :)
ez is tanít ám, és kicsit deffenzívebbé teszi a vezetésed.

még készülj fel a gyalogos, bicajos védelemre.. ezek szerint azt még nem hallottad, annak kicsit más a hangszíne mikor jelez.

ui:
én egyébként FAR helyzetben tartom
vtminimax2019-03-21 21:51:33 // 9072
A hagyományos automataváltónál, ha lejtőn megálltam és nem húztam be a kéziféket, akkor utána P-ből kivenni nem volt jó érzés, mindig csattant egy nagyot. Ezért van nálam bekapcsolva az automata kézifék.
Már 3 vagy 4 szer előfordult, hogy az autonóm fék beleszólt és szar érzés volt. Volt olyan, hogy valahova beakartam férni, gyorsít, kielőz és előzésközben fék, de csak épp egy pillanatra. Azóta óvatosabb vagyok, mert elbizonytalanít, hogy legközelebb is belefékez vagy sem?
vtminimax2019-03-21 21:38:20 // 9071
Köszi, megtaláltam a menüben hol lehet kikapcsolni az autonóm vészfékezést és sajna tényleg minden indulásnál újra kell kikapcsolni. Kár érte, de legalább kikapcsolható! A start-stopot is hajlamos vagyok elfelejteni kikapcsolni, ez is okozott már meglepetést.
A 3x-i villogás normál tempónál nem zavar, de mikor gyors előzésekből vissza érek a sávba és még mindig indexel, na az zavar. Együtt tudok élni vele, csak megszoktam, hogy annyit indexelek amennyit én akarok :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-21 21:33:33 // 9070
Magas labda volt :)))
Váltót nem terheled automatánál sem reteszel P-ben sosem használom a kézi féket semmi értelme.
Nekem még sosem vészfékezett be csak jelzett de elég szarul működik néha 3mről bejelez valamikor fél méterről sem
vtminimax2019-03-21 21:25:30 // 9069
Azon kevés volt BMW-sek közé tartoztam/tartozom, akik mindig használják az indexet:):):)
A gyors előzéseknél nekem felesleges a 3 indexelés, mert addigra rég átmegyek és visszamegyek a sávomba és még mindig indexel :)
A kéziféket azért hagyom automatán, mert megálláskor, ha lejt az út nem a váltót terhelem, de ki fogom próbálom a kikapcsolt állást.
A vészrendszer soft állását nem értem. Ezen a közeledésre való hangjelzést érted, hogy milyen távolságból riasszon? Engem az automata belefékezés zavar, amikor a rendszer azt hiszi ütközés lesz és fékez egy nagyot, majd rögtön elenged, amikor rájön, hogy még sem lesz csattanás. Na ezt szeretném kiiktatni.
Szabolcs 1592019-03-21 16:05:35 // 9068
facelift teszt üzem
tdemeter2019-03-21 10:34:35 // 9067
Még szinte új az autó nálam, nincs szívem szétszereltetni. Ráadásául nem cicceg mindig.
Az anyós ülés nekem is remeg néha és ezzel hangot is ad. De ezt a 159 pont így csinálta, néha idegesítően rángatott a fejtámla benne:)
Hiába, mondom én, hogy ez egy luxus 159-es lesz:)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-21 09:01:26 // 9066
nálam legalább csend van bent pedig gondolom sok minden ua a két típusban...
esvé2019-03-20 22:34:16 // 9065
a hangerő feltekerését egy "reasonable priced car" (TG) esetén talán be lehet vállalni...
Ráádásul - tudom, mi a faxnak vettem egy halk benyásat - mostanában tényleg szeretek zene nélkül suhanni, aztán kövér gáz és ott jön a "zene"....:)
Ilyenkor mondja a majdnem 9 éves fiam: "Apa, én annyira imádom ezt az autót!!!!"

ugyanitt érdeklődnék, hogy a két hónapja átvett autóm miért nem jelenik meg az eper-ben?
tdemeter2019-03-20 22:05:31 // 9064
Nyugi, ciripel az enyém is! Egyenlőre jaratom, hátha belőlük, addig jobban feltekerem a hangerőt
esvé2019-03-20 22:00:57 // 9063
BMWs irányjelző - ott a pont!!!! :D
esvé2019-03-20 21:59:59 // 9062
én sem rohangálok minden szir-szarral a szervízbe, de ez egy vadiúj autó. Ne ciripeljen benne semmi:D
A ventillátor cserénél én is izgultam, pont emiatt, szédszedik, az már nem olyan, mint a gyári....
Az összekoszolást azért nem tudom jelen esetben elfogadni, mert nem kellett rajta szerelni semmit...új autó átadás volt...

Kitartást, nemsokára meglesznek a papírok!!
esvé2019-03-20 21:54:56 // 9061
nem az öv:) ilyenkor hamar megnézem mi zöröghet. Ha megfogom a támlát akkor abbamarad:D
ALFA1592019-03-20 20:46:04 // 9060
Gratula az autóhoz!
Az autonóm vészfékező rendszert ha jól emlékszem ki lehet kapcsolni a menüben de minden indulásnál akkor újra ki kell kapcsolni mert nem lehet fixálni. (de majd a többiek kijavítanak ha nem így van)
Tankolni nálam is furcsa.Kiakasztani sosem sikerült még a pisztolyt,mindig játszani kell vele mert visszalöki a benyát.
Nálam simán elindul bekötés nélkül is.Lehet,beállítás kérdése az is.
A három indexvillogás miért gond?Engem nem zavar.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-20 20:43:04 // 9059
jah egyébként gratula a vashoz :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-20 20:38:33 // 9058
a tankolásnál semmi probléma telenyomja elég gyorsan, lehet a levegőztetővel van valami akkor nehézkes a tele tankolás, tényleg érdekesen írja ki a fennmaradó km-et a Stelvio 65L-es de 57-58l volt a max amit eddig bele tudtam tankolni pedig már nem sárgán, ha nem pirosan világított a visszajelző...
- BMW után furcsa a működő index majd megszokod :DDD
- Tényleg rossz, hogy menet közben nem lehet menteni a beállítást
- Nálam a kézifék alapból ki van kapcsolva így el tudok indulni bekötés nélkül is
- Patent az ülés beállítása
- Ritkán sipákol a vészrendszer állítsd softra
vtminimax2019-03-20 20:08:06 // 9057
Sziasztok, Üdvözlök mindenkit,
új tag vagyok és kb. 7 hete vagyok boldog tulajdonosa egy Veloce-nak!
6 ekm-rel vettem és bele is tettem lassan több mint 7 ekm-t. Sokat hezitáltam a vásárlás előtt, mert egyrészt szerettem volna egy zsír újat vásárolni, másrészt féltem, hogy 2019-ben jön egy erősebb verzió, de maradtam egy bemutató darabnál, mert nem bírtam várni 2 hónapot és ár/érték is jobb így. Minden pillanatát élvezem az autónak! Sok autóm volt már, de ez azt az időt idézi bennem, mikor csak azért ültem az autóba, hogy vezessek! Szinte mindig fülig ér a szám benne!
Ami nagyon tetszik az a dizájn, - egy remekmű kívül-belül -; a hangja, ami a régi 2L-es 155-ösöm hangjára emlékeztet és a futómű, meg a kormányzás. Egy BMW E91 335xi-ből ültem át ebbe, ami szintén egy jó autó volt, de ez túl tesz rajta, legalábbis vezetési élményben mindenképpen.
Tankolással voltak problémáim, mert nem tudtam kiigazodni, hogy mekkora a tankja. Az első 3 tankolás után megvoltam győződve arról, hogy 50 liternél nem lehet nagyobb, mert 45 liternél nem sikerült többet belenyomni. Azóta persze sikerült már 59 litert is tankolnom, pedig papíron 58 literes. Egy kicsit fura a fennmaradó távolság kijelzése is, volt úgy, hogy a fennmaradó távolság nulla lett, majd elmentem még bőven 150 km-t, de még így is 3-4 l maradt a tankban. (Persze egy 5l-es kannát beraktam a csomagtartóba) A teletankolás elég macerás, sokat kell vacakolni, hogy tényleg telenyomjam. Nem tudom másoknál is ilyen vajon?
Garanciális problémám is volt, méghozzá a HK erősítő döglött be, amit ki is cseréltek. A jelenség az volt, hogy kocsi mosás után hibaüzenet jött, hogy az audió rendszer nem elérhető és hang semmi. Amíg ki nem cserélte a szerviz élveztem az autó hangját legalább. A szerviz azt mondta beázott, majd pár nap múlva ugyan ez volt a jelenség. Ekkor a biztosítékot cserélték ki. Azóta szerencsére semmi gond vele.
Van néhány apróság, amin változtatnék:
- Nem lehet az index 3-as villogását kikapcsolni,
- Nem lehet menet közben az ülés memória beállítását csak álló helyben előhívni,
- Nem lehet úgy elindulni, ha nem vagyok bekötve, hogy ne kelljen a kéziféket kikapcsolni (Én mindig így indulok el és az első 10 m-en kötöm be magamat.)
- Az ülés ülőrésze nem dönthető, csak a háttámla, de ez nem nagy kaland, már megszoktam.
- Sajnos van benne autonóm vészfékező rendszer, amit szívesen kikapcsolnék, mert már többször okozott meglepetéseket. Van valakinek ötlete, hogyan lehet kiiktatni?
zgi5212019-03-20 19:20:51 // 9056
ez melyik márkaszervíz egyébként?

nekem is van némi ciripelés időnként középről, de meg nem mondom mi az.

lehet nekem kisebb az ingerküszöböm, de nem feltétlen bontatom az autót apróságokért.

mert lehet jobban elb.szák :(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-20 19:03:57 // 9055
ezt is értem de azért egy listaáras 16-17 millás autónál elég gáz ez, rajta hagyom max 1 évig aztán kirakom a boltomba elrettentés kép az originale ricambit mekkora szar.
R33Z2019-03-20 17:32:35 // 9054
Hát ez tényleg bosszantó b@szki...

Kelet-pestnél hevenyészett mosással adták a 2.0-t, de legalább kárt nem tettek benne.
Budaörs-ön előre megkérdezték, hogy lemoshatják-e majd az autót átadás előtt.

2.0
A ventillátor nekem is zúgott picit középen, qrva idegesítő volt. Gondolkodtam szétszedetem és kicseréltetem, majd ahogy telt az idő szépen elmúlt. Bejáródott, vagy mittudomén, de már semmi hangja.
A oszlop első borítása, nem illeszkedett a helyére. Azt terveztem, hogy következő szervíznél megcsináltatom gariban. Egyik délután átnéztem és rájöttem, hogy csak két bolha nem volt helyre pattintva. Bepattintás, probléma megoldva.
Télen elkezdett fütyülni bal első ajtónál a szél. Gumikédert megnyomkodtam, megigazgattam, tökéletes.
Azt kell mondjam ilyen apró bizbaszokkal érdemes elgondolkodni, hogy egyáltalán szervíz legyen-e. Elég kényes vagyok a dolgaimra, nem igazán szeretem ha más nyúlkál az autóimhoz. Aki már szerelt valaha autót és járt műhelyben - még ha labor tisztaság is van - az tudja, hogy akármennyire óvatos is akarsz lenni, simán benne van, hogy összekoszolod itt-ott, hiába a fehérkesztyű.

QV-t egyelőre várom... jól besz@ptam az E6D-vel... hiába, hogy két hete már OAH-nál van az autó, még mindig a papírokra várunk :( sírok...
R33Z2019-03-20 17:15:19 // 9053
Nekem Toyota Verso-nál volt ilyen gond a fékkel. 25ezrenként tárcsa betéttel, majd a harmadik cserénél rákérdeztem mi ez a xar. Kiderült, hogy újrahasznosított anyagokból készült környezetbarát termék a drága gyári alkatrész. Megvettem egy olcsó utángyártottat, 170ezernél ugyanazzal az utángyártott tárcsával adtam el, amin elsiklott pár garnitúra betét is.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-20 17:01:51 // 9052
15e-es olajcsere letudva átvizsgálásal nem tudom mit takar inkább plusz 1 óra kiszámlázva... féktárcsa fényképezve jött is a válasz a funckióját elátja faxa ez így :)))) Kezdem megérteni sokan miért nem vesznek új autót... jah valaki elkezd nekem még egyszer esküdözni a tutijó gyári alkatrész minőségére annak feldugom a seggébe a fékbetétet és a tárcsát a fejébe húzom.... ekkora egy gyatra, fos minőséget még a kínaiak sem tudnak.... Szóval garancia boaf...
pettinke2019-03-20 16:19:07 // 9051
az anyósülés támlája bír zörögni időnként nekem is, de valahogy nem mindig ... illetve ott volt olyan is, hogy a himbálózó övcsat ért hozzá a B oszlophoz, mert valahogy meg volt tekeredve az öv.
esvé2019-03-20 15:24:49 // 9050
Két hónapja nyűvöm kis Veloce-t, most az örömködés mellett keserű oldalról szeretnék írni, már párszor nem volt őszinte a mosolyom.

Az első gondom nem az autóval volt, inkább a kereskedő amatőrsége/figyelmetlensége volt: átadás előtt lemosták az autót, jól össze is karcolták, nem is egy helyen: tükörborítás, motorháztető, csomagtér-ajtó, de még a tetőkárpitot is összekenték. Karcok még megvannak, tetőkárpitot sikerült kitakarítaniuk.

Pár hét után a jobb oldali fűtőventillátor hangosan nyöszörgött, kerepelt. Állítólag nem egyedi hiba, garanciában cserélték.
De már halkan hallom középről is....

A panoráma tetőm nagy sebességnél idegesítően sípolt, annyira, hogy nem lehetett kibírni. Állítottak rajta, lejjebb tették, sípolás megszűnt.

Nemrég a DNA kapcsolóm ment hosszabb sziesztára. Ez is javítva lett, a csatlakozással volt valami.
Ennek javítása során a szervízben sikerült a belső konzolt összekarcolni, de még az kulcsomat is összebarmolták.
A belső cserélni fogják és kapok új kulcsot.

Nem vészes hibák, de bosszantóak és plusz szervízlátogatásokat igényelnek.

Ezen kívül a jobb első ülésről hallok zörgést, ha nem ül ott senki, ezt még nem tudták megnézni. Mintha az üléstámla vagy a fejtámla mozogna...
S még egy szőrszálhasogatás: a kormányváltó két füle nagyon gyönyörű és tuti,hogy kézzel lett megmunkálva! A két fül széle nem egyforma, az egyik jobban le van gömbölyítve, a másik sarkosabb:D

Máskülönben az autó szuperrrrrr!
VKG624 (4x156)2019-03-18 21:30:46 // 9049
Igen, ez az rwdnél fontosabb :D
Pedigugye Stelvioból is van rwd only verzió, de talán csak az alapdízellel.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-18 19:59:52 // 9048
lehet, összkeréknél nem sok értelme van az ESP kikapcsolásnak...
VKG624 (4x156)2019-03-18 19:35:40 // 9047
Lehet, hogy elég az is ha izomból tovább tekeritek d-ből :D
Shadin2019-03-18 17:06:21 // 9046
A motorvezérlő szoftver feltehetőleg nem lesz tuning, de a vezetésbiztonsági segédberendezések kikapcsolása elképzelhető. Nem lenne egyedi egy ilyen megoldás az olaszoknál...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-18 10:13:16 // 9045
ott lehet de nem hinném, hogy a QV ESP kikapcsolós Race szoftvere futna az összes új Alfán és csak egy DNA kapcsolóval ezt meg lehetne oldani... tempomat lehetséges csak szoftver bekapcs, csak egy fajta hardver van előre ... az egy próbát megér
tdemeter2019-03-18 09:57:00 // 9044
Pedig 159-nél a tempomathoz az is elég volt.
Igazából szoftveres kérdés ez mind szerintem. Tök felesleges 6 különböző hardverrel gyártani egy autót, egyszerűbb szoftveresen engedélyezni/tiltani mindent.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-18 08:24:34 // 9043
ez kicsit gyanús nem hinném, hogy egy kapcsoló csere megoldaná a race üzemmódot vagy a tempomat kérdést is teljesen más a távolság tartónak a szenzora, mint a simának nem csak szoftver különbség van....
Szabolcs 1592019-03-18 04:35:57 // 9042
Az alany egy stelvio 2,0 280 le volt ahogy irta a tulajdonos
Szabolcs 1592019-03-18 04:33:49 // 9041
Svájci forum on akadtam rá, utólag be lehet tenni adaptív tempomatot és a race modot dna kapcsolo csere és kalibrálás plusz proxy rendezés
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-17 20:59:01 // 9039
nekem nem tetszik a csicsa az legyen a japókon így már jó, következő 7végén jön a scudetto :)))
RomeoOne2019-03-17 20:55:38 // 9038
Nem lesz így nagyon műanyag hatása? Szerintem pont jól nézett ki az a fém ott. Most a képen lehet, hogy nem jön át az, mint élőben, de így eléggé beleolvad a környező fekete műanyagba, amitől inkább olyan semmilyenebb lesz. Na majd VTT-n megnézzük
Petya19682019-03-17 20:27:56 // 9036
Szia!

Segítenél? Mi a neve ennek a folyékony fóliának?
A tükörházat szeretném átfújni vele.

Köszi a segítséget előre is.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-17 13:21:11 // 9035
Jah maszkolni nem kell a felesleges részről simán le lehet húzni...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-17 13:20:07 // 9034
Folyékony fólia projekt, első próba...


Sajnos le kell húzni a zsirtalanítót nem mostam le gondosan és pár hely még is folyott, de már legalább tudom hogyan kell fújni a flakon fele sem fogyott el.
RomeoOne2019-03-16 18:30:51 // 9033
Viccelsz, már végsebességen robognék Németország felé, cashben perkálnám le az összeget, ha ilyen létezne :DDD
Először azt hittem, hogy a google viccel meg, mert a kocsi minden paramétere olyan volt, amilyet magamnak konfiguráltam. Mondom, ez a köcsög google még ezt is tuti kikémkedte és ez valami vevőcsalogató. De sehogy sem jött ki a matek, úgyhogy valószínűleg csak tényleg véletlen volt :D
ALFA1592019-03-16 18:25:28 // 9032
Érdekelne.Lecserélném az asszonyét akkor. :-))
RomeoOne2019-03-16 18:21:59 // 9031
Biztos jelentették már. De tuti lesz fent másik. 14k eur-ért 4000 km-t futott 2017-es QV. Stock fotókkal :DDD
ALFA1592019-03-16 17:49:22 // 9030
Már nem elérhető.Nekem azt írja.
RomeoOne2019-03-16 14:33:05 // 9029
Gondolom ez a "Biztos, hogy nem átbaszás" kategória :DDD
QV hirdetés
Jani72122019-03-16 11:58:27 // 9028
A hátsó sajnos azért kopik jobban, mert a 450Nm-t kordában szeretné tartani
Stef2019-03-16 11:46:43 // 9027
A fékfogyásnak elképzelhető, hogy a mindenféle elektronika (kipörgésgátló, menetstabilizáló, adaptív tempómat) az oka. Titokban fékezget a kis sunyi... :)
Szabolcs 1592019-03-16 06:31:34 // 9026
Nem kevés pénzbe kerül maga a kocsi, és erre alá raknak szar minőségű tárcsákat vicc, vagy csak mi csinálunk valamit szarul , ha jól emlékszem akkor a 159 gyári tárcsa jóval többet el ment, kb olyan volt a tárcsám mint amit a mélytelepen lehet kukázni
R33Z2019-03-15 23:09:05 // 9025
38000km eredeti betet es tarcsa, a 45ezresnel lesz cseres a gyari betet. Nekem teljesen jonak tunik, es elmelegiteni sem sikerult.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.