Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002011-08-26 22:23:52 // 1234
"a FiatECUScan nem mindig, és pontosan azt mutatja amit kell" - ez IGAZ! pl a régi csatis Spiderem km-óra állását mutatja rosszul. Ott még nincsenek beprogramozva az állandók és ki kell számolni a szorzót, de ez le van írva az Ecuscan oldalán is. A régi csatin van a hangsúly, ami nem ODB II. Viszont ott se nullát mutat, hanem x-szeresét a ténylegesnek.
Ne legyen igazam, de eddig a
"Abban a márkakereskedésben vettem, ahol szervizelték," - esetre gondolva eddig kétszer vertek át. Miután lebuktak, csak hümmögtek, hogy ilyen a világ...
Az első kocsim szervizelésének pl SEMMI nyoma sem volt a cég rendszerében, így nem volt költség (gondolom valaki nem kapott friss olajat és ebbe töltötték)
32 ezerig két olajcserének kellett volna lennie. Az elsőnek 5 ezernél, majd a "szokásos" 30-nál :-)
Piritu - 1.000.0002011-08-24 22:07:14 // 1233
Inkább egy békebeli szovjet "Bjatka" mosógépet javasolnák. Az még bombával sem lehet elpusztítani :-DD
Piritu - 1.000.0002011-08-24 22:02:03 // 1232
Akkor te vagy a fogyasztói társadalom célközönsége :-)
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:51:52 // 1231
Lehet, hogy ez a baj a 159-el is? :-DD
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:50:53 // 1230
Nem tudom, mit csinálsz velük, de előtte Dell-eket nyúztunk a gyárban. Az enyém pl két évig volt nálam, most ipari célra használják a gyártó soron. Három év, napi 12 óra átlagban.
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:48:20 // 1229
Ilyen alapon nem találsz olyan típust, amire ne lenne negatív példa. Többed magammal, régóta, napi 10-14 órát használjuk a gyárban gond nélkül.
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:45:41 // 1228
Tény, hogy néhány embernek gondja van vele, ráadásul ők a legaktívabban a fórumban. Sokaknak meg nincs vele gondja, vagy nem tudnak róla.
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:42:11 // 1227
OFF
hp Pavilion dv6 - nyűvünk párat a cégnél, nekem is ez van :-)
ON
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:40:39 // 1226
Komolyra fordítva, tudjuk, hogy ebben szerepe van a gyár által rosszul megadott olajnak is. Mégse használjuk eléggé ezt a fórumot, hogy mindenkivel tudassuk: NEM az kell bele.
Aki nem rendszeres 159 topik olvasó, szerintem észre sem veszi.
Lehet, hogy ilyen infókat be kellene írni a típus ismertetőbe.
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:33:41 // 1225
"akkor nem hívnának két hetente DPF hülyeséggel kapcsolatban" -akkor most miért is lepődtél meg, hogy a Tied is beállt a sorba? :-DD
Ha beleolvasgatsz a topikokba itt is találhatsz csuda dolgokat, hogy miket töltögetnek a kocsikba. Komoly megalapozottnak vélt teóriákkal...
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:24:45 // 1224
Amikor megvetted már régen nem 13 millás autó volt, azt az előző gazdája élvezte és támasztott elvárásokat. :-(
Mondjuk tény, hogy egy "felső" kategóriás autónak simán el kellene mennie 2-300 ezer km-t több százezres kiadások nélkül, de mint tudjuk a fogyasztói társadalom ezt hozta magával.
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:20:35 // 1223
Érdekes, hogy ezek pont a téged lepnek meg, mások hozzád járnak ilyen cuccokért :-DD
Szerintem, egy használt, 100e felett futott kocsinál nincs olyan, hogy nem várt kiadás. Mindent lehet várni. Főleg úgy, hogy nem tudod mi történt vele addig. (Tekerteknál még hatványozottabban érvényes.)
Honnan tudod, hogy a kocsid előző gazdája nem töltött-e bele valami "csodaszert" a motorba/üzemanyagba, ami hazavágta féltávnál a DPF-et? Sehonnan.
(Nem várt kiadás volt a 156-omban a turbó csere? Nem, várható volt, a box miatt...)
Piritu - 1.000.0002011-08-24 21:03:41 // 1222
Kérdés, hogy mit nevezel szívásnak? Valószínű, hogy a használt azért olcsóbb az újnál, mert már elromolhat benne valami, ezzel számolni kell. A Spiderben pl. komplett váltót, első futóművet és még sok minden mást cseréltem, mégse mondanám, hogy szívás volt.
Piritu - 1.000.0002011-08-24 18:11:16 // 1221
Már nekem is feltűnt, amikor vettem, hogy csak gond van a 159-el, legalább is a topik alapján :-)
Piritu - 1.000.0002011-08-24 16:31:37 // 1220
Nagy valószínűséggel ők sem tudnak majd semmit mondani :-(
Többet mondana, ha megtudnád, hogy hová hordták szervizelni, az ottani nyilvántartásba elvileg beírják az óraállást.
Piritu - 1.000.0002011-08-24 10:19:47 // 1219
"a gyári OBD kábel nem mindent mutat meg" - Nem hiszem, itt adatátvitel van egy soros porton. Ha az egyik adat átmegy, akkor a többi is. Ugyan azon a csatlakozón jön.
Piritu - 1.000.0002011-08-24 10:18:06 // 1218
Ha nulla, akkor törölték. Az eddigi fórumozásaim alapján nem lehet visszahozni az eredeti állást. Emlékeim szerint egyszer lehet "újra indítani" a km számlálót, hogy a vevő 0 km-es autót vehessen át, de azt is csak egy bizonyos km érték alatt. Utána nem indul újra.
Piritu - 1.000.0002011-08-23 23:06:32 // 1217
A mai világban nem kell furcsállni semmit. Mint írtam nekem egy sérült jobb hátsó ajtós autót adtak el épként újonnan.Ha pl bemutatóautó volt simán lehet tekerve. A másik 156-ban nekem vissza volt tekerve a óra 8400 km-el, így tüntették el a magán használatot. A szervizkönyv semmit sem jelent, nekem utólag adtak egyet a tekert órájú 156-hoz, persze tök üreset.
Ha kipipálod a km-t nullát ír ki, vagy semmit?
Piritu - 1.000.0002011-08-23 19:30:42 // 1216
Azért teszi mert van rá kereslet, a piacgazdaság már ilyen :-(
Árat nem tudok, mert az 1,9 kormosomba, azon a 183 ezren amíg nálam volt nem kellett.
Piritu - 1.000.0002011-08-23 19:20:51 // 1214
Nem véletlenül van benne a kettős tömegű, rezgéscsillapító szerepe van. Valaki linkelt be nemrégiben egy filmet a működéséről. Ha "simára" cseréled valami mást fog szétrázni...
Piritu - 1.000.0002011-08-23 10:39:41 // 1213
Nem hívott vissza a gumisod után húzásra? :-O
Engem mindig visszarendel 30-50 km után, hogy nyomatékkulccsal után húzza a csavarokat.
Piritu - 1.000.0002011-08-22 22:18:58 // 1212
Valami olyat olvastam, hogy hekkelés esetén a comp nem mutat semmit, ezzel jelzi a manipulálást. (A 156SW eleve újrafújva lett újonnan eladva, az első tulaj nem jelent semmit.)
Piritu - 1.000.0002011-08-22 21:11:21 // 1210
A nyomatékhegyeknek is vannak árnyoldalai :-)
Piritu - 1.000.0002011-08-22 20:02:37 // 1209
Amit előbb-utóbb, így is, úgy is meg kell venni. Ha ezt a negyed misit pluszban beruházod, mondjuk 30ezerrel később :-)
Piritu - 1.000.0002011-08-22 17:24:11 // 1208
"omw-s haverom oktatott ki" - biztos, hogy nem a kötelező marketing feladatot mondta fel? Az oldalukon is ezt írják :-DD
Amúgy az a 20-30 inkább 30-40 Ft. 200e km-en a különbség bőven negyed misi. Biztos megéri?
Piritu - 1.000.0002011-08-22 17:13:44 // 1207
Én láttam. A listában ki kell pipálni és akkor lekérdezi. Pl. a május 8-i lekérdezés:
"READ PARAMETERS:
Kilométer számláló: 13 431,7 km
Km-állás utolsó regen óta: 295,2 km
Részecskeszûrõ eldugult: 35,84 %
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 939 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 568 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 627,16 °C
Regenerálási idõ százaléka: 0,000 %
Olaj elhasználódás foka: 75,99 %

READING ERROR CODES:
Nincs hibakod"
Piritu - 1.000.0002011-08-22 12:53:56 // 1206
Nem is beszélve, mondjuk 200e km-en mekkora különbség adódik :-(
Piritu - 1.000.0002011-08-22 11:27:29 // 1205
Hm ez érdekes. Nálam pont jobban kerregett a 156 mindenféle prémiummal, mint a "simával". Füstölni meg semmivel sem...
Piritu - 1.000.0002011-08-21 21:57:28 // 1204
Mit tapasztaltál?
Piritu - 1.000.0002011-08-21 21:41:55 // 1203
A múltkor tankoltam vépúdert a Párducba, most fogyott ki. Semmi különbséget sem fedeztem fel, talán annyit, hogy egy kicsivel többet ivott belőle.
Piritu - 1.000.0002011-08-21 19:25:08 // 1202
Az 59 fedélzetije nagyon is pontos, gyakorlatilag a tankolásból számolt decire egyezik. Az 56-é szisztematikusan csalt lefelé majd egy litert....
Piritu - 1.000.0002011-08-19 23:25:31 // 1201
Ma érdekes dolgot tapasztaltam.
Jöttünk vagy 220km-t dög melegben a Párduccal végig kellemes 23 fokban ücsörögve. Néha - ha erősen tűzött a nap - olyan hideget fújt be, hogy majd lederesedett az orrom. Megálltunk vagy egy órára (fa alatt árnyékban), közben besötétedett, majd elindulva NEM működött a klíma. Hidegebb levegő jött be az ablakon, mint a rostélyon. A motort többször leállítottam, újra indítottam, semmi. Már kezdtem nagyon morgolódni a holnapi utazás miatt, meg mert már csurgott a hátamon a víz.
Aztán megálltunk a rokonoknál vagy fél órára. Induláskor helyreállt a rend és újra dolgozik ahogy kell.
Mi történhetett? Találkoztatok már ilyennel??
Piritu - 1.000.0002011-08-18 17:36:28 // 1199
Nem csak az érzékenysége, az egész :-(
Piritu - 1.000.0002011-08-15 20:06:20 // 1198
Koszolódik a motortér, meg jó eséllyel jön fel víz is, ami aztán csudát tud tenni az elektronikával. Személy szerint nem szedném le.
Piritu - 1.000.0002011-08-12 21:52:55 // 1197
Kár, az nem tudja a C3-at...
Piritu - 1.000.0002011-08-10 21:50:05 // 1196
itt a konfigurálás menete!
Piritu - 1.000.0002011-08-10 21:46:21 // 1195
Ha megvan a driver akkor még mindig be kell állítani a portot (com5?) . Különben nem működik!
Piritu - 1.000.0002011-08-10 21:39:43 // 1194
Gratulálok A Művész Úrnak!! Már régóta szomjaztunk egy újabb alkotásra :-DD
Piritu - 1.000.0002011-08-10 21:38:16 // 1193
A com-portot konfiguráltad? Az Ecuscan oldalán le van írva. Amikor rádugod a gépre kell net is, hogy le tudja tölteni a drivert, vagy a mellé adott CD-ről kell feltelepíteni.
Piritu - 1.000.0002011-08-06 22:19:44 // 1192
A gépkönyv PE-t javasolja, igaz, hogy 5W30, de csak C2-t tud (anno a könyv írásakor lehet hogy nem volt C3-asa a Seleniának?) - én Multipower C3-at rakatok bele.
Piritu - 1.000.0002011-08-06 21:42:02 // 1191
Számomra igen, csak ebben a fórumban mindenkinek DPF-es van (kivéve ugye azt a pár személyt) és kissé félre érthető a "Nem volt gond" kijelentés, aminek egy NEM DPF-es tapasztalat alapja :-)
Piritu - 1.000.0002011-08-06 20:41:46 // 1190
Mint írtam 5W30 kell :-)
Piritu - 1.000.0002011-08-06 18:31:51 // 1189
"Régen én is azt használtam. Nem volt gond." - gondolom DPF-es autóban :-))
Piritu - 1.000.0002011-08-06 18:31:07 // 1188
Castrol kereskedő a szerelőd? Gondolom tőle vetted :-))
5W30-as kell bele, pl ilyen
Mindenki azzal kísérletezik, amivel akar, de ha később sokba kerül (pl. DPF) magára vessen...
Piritu - 1.000.0002011-08-05 23:09:42 // 1186
A Tiedbe (volt enyémbe) jó :-)
A 159-nél meg elqrták a könyvet :-)
Piritu - 1.000.0002011-08-05 23:07:35 // 1185
Igen, és mivel az Ő oldala, szerintem tud :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.